toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je maakt er maar een ‘meme’ topic van om het nog gezellig te houden hier?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
wat jullie?
Geen Spanjaardmilotic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:13:
Dan haal je voor de toekomst een gorter? en dan haal je voor 10 miljoen zon spanjaard? ook wel wanbeleid vind er niet echt veel meer muziek in zitten?
wat jullie?
[ Voor 70% gewijzigd door Sydney08 op 22-01-2023 16:14 ]
Tomorrow is not today!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Haha, man man man,Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:13:
Wordt tijd voor een rode kaart bij die Feyenoorders lijkt mij.
Dit was niet echt een geel waardige overtreding van Wieffer.Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:13:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
hoezo, hij geeft Wieffer toch net 2x een gele kaart
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Argentijn?Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:13:
[...]
Geen Spanjaard
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee dat was z'n 6e overtreding... Waar ie er al veel eerder 1 had moeten krijgen.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:13:
Nu geeft hij hem wel, hij meet echt met 2 maten.
Zo kan ik er ook nog wel 1 bedenken. Kopstoot geven: geel, Kopstoot ontvangen: geel.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:14:
Een duwtje terwijl ze achterin rondspelen: geel. Met een schop een veelbelovende aanval onderbreken: niks.
De scheids heeft niet zijn beste dag vandaag.
Als dat al zo is is 1 fout niet een reden om er nog 1 te maken. Was een hele lichte overtreding echt geen geel waard.toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:15:
[...]
Nee dat was z'n 6e overtreding... Waar ie er al veel eerder 1 had moeten krijgen.
Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:14:
Ah, het naaien van Feyenoorders is weer begonnen, ruzie zoeken met degene die al geel heeft bij Ajax. Sportieve jongens toch daar. Voetballend gewoon beter en je vervolgens in de oude gewoonten vervallen. Ik snap het niet.
Heb je Tadic gezien in de vorige editie? Pot verwijt de ketel….
Overigens vind ik zowel Feyenoord als Ajax enorme boutclubs dus ik ben heel neutraal…
[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 22-01-2023 16:17 ]
vind hem ziezo altijd wel matigTyphone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:15:
Gözübüyük meet altijd maar met één maat en dat is zijn eigen maat. Dat kan voor je of tegen je werken.
Want dat zou goed zijn voor de wedstrijd?Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:15:
Beide clubs hadden al rood mogen hebben
Ze moeten juist stoppen met zeuren (beide ploegen) en doorspelen.
Uhh, lees even dit topic terug. Jij hebt al meerdere keren in dit topic opgeroepen om Ajacieden geel te geven vanwege een opstapeling van overtredingen.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:16:
[...]
Als dat al zo is is 1 fout niet een reden om er nog 1 te maken. Was een hele lichte overtreding echt geen geel waard.
Ik acht het reeeler dat timber een kaart kreeg voor vasthouden, nog voor de ontvangende kopstoot.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:15:
[...]
Zo kan ik er ook nog wel 1 bedenken. Kopstoot geven: geel, Kopstoot ontvangen: geel.
Was geen kopstoot (althans niet een die tegenwoordig rood waard is), en de ontvanger kreeg (waarschijnlijk) terecht geel voor de overtreding die hij er aan voorafgaand maakte.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:15:
[...]
Zo kan ik er ook nog wel 1 bedenken. Kopstoot geven: geel, Kopstoot ontvangen: geel.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 22-01-2023 16:17 ]
Als dat terecht geel was voor Timber dan staat Wieffer onterecht nog op het veld. Dus je kan niet alles goedpratenph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:17:
[...]
Was geen kopstoot, en de ontvanger kreeg (waarschijnlijk) terecht geel voor de overtreding die hij er aan voorafgaand maakte.
Het had nog erger gekund: Nijhuis. Ook beter trouwens (Makkelie ofzo)Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:15:
Gözübüyük meet altijd maar met één maat en dat is zijn eigen maat. Dat kan voor je of tegen je werken.
Nee hij viel naar voren en daarom ging z'n voorhoofd mee...ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:17:
[...]
Was geen kopstoot (althans niet een die tegenwoordig rood waard is), en de ontvanger kreeg (waarschijnlijk) terecht geel voor de overtreding die hij er aan voorafgaand maakte.
Dat het niet hard was ok..
mwah maken we er 6 van kunnen we erna door na arsenal - united
Lol, jij bent aan het goed praten. Ik heb helemaal niks over een eventuele eerdere gele kaart voor Wiefer gezegd. Maar de gele die hij kreeg sloeg nergens op.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:17:
[...]
Als dat terecht geel was voor Timber dan staat Wieffer onterecht nog op het veld. Dus je kan niet alles goedpraten
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 22-01-2023 16:19 ]
Nee hoor, als volgens jou licht vasthouden geel is, dan zouden er andere spelers ook allang geel moeten hebben gehad. Je kan niet zeggen dat een geel terecht was en dan zeggen dat andere momenten niet mogen tellenph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:18:
[...]
Lol, jij bent aan het goed praten. Ik heb helemaal niks over een eventuele eerdere gele kaart voor Woefer gezegd.
Boooh spanning stijgtmilotic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:18:
[...]
mwah maken we er 6 van kunnen we erna door na arsenal - united
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, ik heb het over overtredingen die op zichzelf geel kunnen/moeten zijn.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:16:
[...]
Uhh, lees even dit topic terug. Jij hebt al meerdere keren in dit topic opgeroepen om Ajacieden geel te geven vanwege een opstapeling van overtredingen.
Niet voor Wiefer nee... maar voor 3 kwart Ajax wel.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:18:
[...]
Lol, jij bent aan het goed praten. Ik heb helemaal niks over een eventuele eerdere gele kaart voor Wiefer gezegd. Maar de gele die hij kreeg sloeg nergens op.
Uitblinker bij Ajax inderdaad.Hupske schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:20:
Alvarez wat een topper vandaag. Bassey is menig keer gered door hem.
Wees blij dat jullie nog met 11 man staan en de scheids niet durft in te grijpen.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:20:
[...]
Nee, ik heb het over overtredingen die op zichzelf geel kunnen/moeten zijn.
Tomorrow is not today!
[ Voor 31% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 18:46 . Reden: Let op het taalgebruik aub. ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Soms te veel grinta, maar hij gaat tenminste altijd vol i.t.t. anderen.Hupske schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:20:
Alvarez wat een topper vandaag. Bassey is menig keer gered door hem.
Die schaar in slowmotion net 😃Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:22:
Dilrosun is ook een debiel
Die gaat echt geen 2e krijgen. Daar mag ie nog 4 overtredingen voor maken voordat dat gebeurt.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:22:
Weer die fucking Wieffer...
Flickr PSN ID= cheironnl
Tomorrow is not today!
Is de bal spelen donkerrood tegenwoordig?toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:24:
Ja lekker donderrode kaart door laten gaan...
Was wel op de bal dus niet donkerrrood. Netjes ook niet.toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:24:
Ja lekker donderrode kaart door laten gaan...
[ Voor 100% gewijzigd door Eli3l op 22-01-2023 16:25 ]
Bal raken betekent niet dat het geen overtreding kan zijn.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:25:
Boven op de bal, goed gezien ik dacht dat we daar mazzel hadden.
Graag op een tegeltje drukken en aan alle voetbalcommentatoren sturen.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:25:
[...]
Bal raken betekent niet dat het geen overtreding kan zijn.
Klopt, maar in dit geval wel. Gewoon een stevige maar faire tackle bleek uit de herhaling.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:25:
[...]
Die scheids is echt niks.. werkt twee kanten op gelukkig
Wel consequent toch? Je weet gewoon dat er geen geel komt.toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:26:
Bal weggooien, weer geen geel...
Een speler raken is ook niet automatisch wel een overtredingVos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:25:
[...]
Tomorrow is not today!
Welkom in de Eredivisietoolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:28:
Geen geldige uitworp, mag ook gewoon.
Bij deze voor jou een virtuele knuffel. Volgens mij kan je die wel gebruiken.toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:28:
Geen geldige uitworp, mag ook gewoon.
Relax!
voor Ajacieden ook, Schreuder mag nu blijven...ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
Je ziet aan de reactie van de spelers van Feyenoord dat dit voelt als een nederlaag.
Elect a clown, expect a circus.
Andersom ookph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
Je ziet aan de reactie van de spelers van Feyenoord dat dit voelt als een nederlaag.
Gevoel heb ik (als 'neutrale' toeschouwer) ook.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vreemd, meestal wordt er uitzinnig gejuichd bij een gelijkspel tegen Ajax.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
Zal niet genoeg zijn om Schreuder aan te laten melden bij het UWV.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Er had meer in kunnen zitten tegen dit Ajax, maar dan moet je beter spelen dan in de de laatste 20 minuten.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
Je bent met de Arena in de war.jaapstobbe schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:31:
[...]
Vreemd, meestal wordt er uitzinnig gejuichd bij een gelijkspel tegen Ajax.
Dat is de echte winst natuurlijk.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
[...]
voor Ajacieden ook, Schreuder mag nu blijven...
Nu kan het hier in het forum dus over Schreuder blijven gaan de komende maanden!
Met zo een selectie dit voor elkaar krijgen. Treurig.
Hij is de enige echte winnaar van deze potnocalimero schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:31:
[...]
Dat is de echte winst natuurlijk.
Nu kan het hier in het forum dus over Schreuder blijven gaan de komende maanden!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023