ja Taylor zie je zeker........veel dingen fout doenParaDroid2 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:50:
[...]
Taylor zie je tenminste nog, Klaassen doet helemaal niet mee voor mijn gevoel...
*knip*
[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:53 ]
*knip*
Quote en reactie verwijderd.
Quote en reactie verwijderd.
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:54 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als Klaassen niet zo nu en dan de 1-0 had gemaakt was hij al lanh weggeweest. Zo vaak onzichtbaar én eigenlijk niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax momenteel zou moeten nastreven.ParaDroid2 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:50:
[...]
Taylor zie je tenminste nog, Klaassen doet helemaal niet mee voor mijn gevoel...
Wieffer is druk bezig om het talent van het jaar te worden van Feyenoord. Intelligente en degelijke voetballer.
Ajax speelt echt heel slecht. Je denkt dat ze na de rust de benen uit hun lijf zouden voetballen, maar het is dus helemaal niks.
Die Alvarez gaat toch wel een stap hoger maken, hoop ik.
?Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:50:
Ajax komt steeds meer
Ajax is echt onherkenbaar. Dat is echt wachten op de exit van de trainer.
Maar het is ook een ondankbare taak voor Ajax’ trainer. Veel spelers op hun retour en de aankopen zijn discutabel. Wat moet je met Bessie en Brobbie?
[ Voor 26% gewijzigd door FreakNL op 22-01-2023 15:56 ]
Ik vond dit de perfecte sliding
Benen uit hun lijf voetballen doen ze wel. De inzet is echt niet verkeerd. Maar tactisch worden ze gewoon afgetroefd door Feyenoord die veel beter staan en ook echt een idee hebben wat ze moeten doen.mavaros schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:53:
Ajax speelt echt heel slecht. Je denkt dat ze na de rust de benen uit hun lijf zouden voetballen, maar het is dus helemaal niks.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Volledig mee eens. Eigenlijk een iets betere variant van Guus Til vind ik.PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:52:
[...]
Als Klaassen niet zo nu en dan de 1-0 had gemaakt was hij al lanh weggeweest. Zo vaak onzichtbaar én eigenlijk niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax momenteel zou moeten nastreven.
Ja die snapte ik ook helemaal niet. Als ie nou rood gegegeven had snap ik het fluiten wel, niet dat het rood was overigens. Maar nu was het echt een domme beslissingtoolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:54:
Lekker voordeel gegeven scheids...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:55
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Paar reacties op een slechte reactie weggehaald.
Twente met 2-0 de komende uren strak op P3
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En weer geen geel, uiteraard
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pff Danilo
Feyenoord wordt gematst
Tomorrow is not today!
Wieffer mag ondertussen ook wel eens een kaartje krijgen, de optelsom kan niet eeuwig door gaan
Op basis van wat?Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:57:
Feyenoord wordt gematst
Wat een klutsvoetbal van beide kanten af en toe. Ook veel balletjes die allemaal net niet aan komen. Er zijn wel aantrekkelijkere Klassiekers geweest.
Wieffer die al meerdere geelwaardige overtredingen heeft gemaakt en nog geen kaart heeft
Mag hopen dat je genoeg kennis hebt en zelf ziet dat er zoveel overtredingen gemaakt worden en geen geel opleveren. Of dat er een enorm voordeel is, maar de scheids afsluit. Mocht je het daadwerkelijk niet zien, dan raad ik een andere sport aan
Tomorrow is not today!
Die hadden gewoon 2e kunnen staan, als ze vorige week iets meer risico hadden genomen en dan gewoon van Ajax hadden gewonnen.
Ze hebben in Ron Jans een te voorzichtige trainer, anders zouden ze echt bovenin meedraaien.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Bassey vol op de voet
Hahahaha… die Jahanbaks, stervende zwaan tot dat Feyenoord weer in balbezit kwam, plots een goddelijk wonder, sta op en loop
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een geschreeuw en aanstel, net alsof hij geraakt is door een honkbalknuppel.
Goed dat de scheids hier niet in meegaat.
Goed dat de scheids hier niet in meegaat.
Ajax is echt rijp voor de slacht. Komt helemaal niets meer vanaf.
Grensrechter staat er bovenop en ziet die overtreding van Bassey of Alireza niet? Wow.
Als je ziet waar hij aan de andere kant wel voor fluit... Is gewoon geel.Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:00:
Bassey vol op de voet
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bassey stond gewoon vol op z’n voet hoor.Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
Hahahaha… die Jahanbaks, stervende zwaan tot dat Feyenoord weer in balbezit kwam, plots een goddelijk wonder, sta op en loop
Nou bij Ajax kan ik er ook een of twee noemen.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:59:
[...]
Wieffer die al meerdere geelwaardige overtredingen heeft gemaakt en nog geen kaart heeft
Om te beginnen Bassey eens opstellen op de juiste plek of voorlopig eens even helemaal niet.FreakNL schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:54:
[...]
?
Ajax is echt onherkenbaar. Dat is echt wachten op de exit van de trainer.
Maar het is ook een ondankbare taak voor Ajax’ trainer. Veel spelers op hun retour en de aankopen zijn discutabel. Wat moet je met Bessie en Brobbie?
En die clown van een Mexicaan eraf. En Tadic eraf.
Naam + minuut.Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
[...]
Nou bij Ajax kan ik er ook een of twee noemen.
Tadic nooit zeker hahahaHan schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
[...]
Als je ziet waar hij aan de andere kant wel voor fluit... Is gewoon geel.
Ja, maar hij maakt er wel een show van.dr.lowtune schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
[...]
Bassey stond gewoon vol op z’n voet hoor.
In de PL wordt je uitgelachen.
Toch leuk voor Jans, hij maakt echt een goede kans zo. Staan ook alweer 2-0 voor.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
lol? you kidding me?nocalimero schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:00:
[...]
Die hadden gewoon 2e kunnen staan, als ze vorige week iets meer risico hadden genomen en dan gewoon van Ajax hadden gewonnen.
Ze hebben in Ron Jans een te voorzichtige trainer, anders zouden ze echt bovenin meedraaien.
Is toch gewoon doorhalen als de bal weg is? Is gewoon geel hoor.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En kijk eens wat er gebeurt als Taylor wel een keer inzakt om de bal te halen... Er zit zowaar af en toe een fatsoenlijke opbouw tussen.Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
[...]
Om te beginnen Bassey eens opstellen op de juiste plek of voorlopig eens even helemaal niet.
Het toneelstuk was ook wel fors inderdaad. Even kreunen en weer door.HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Ja, maar hij maakt er wel een show van.
In de PL wordt je uitgelachen.
Deze wedstrijd haalt echt de slechtste comments in mensen naar boven zeg
Ik ben benieuwd naar de lijst van aanknopingspunten van Schreuder
Feyenoord speelt al ruim een seizoen heel degelijk voetbal. Ze winnen er geen schoonheidswedstrijd mee, maar het is vrij effectief, en daar gaat het om in het voetbal.Hupske schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:54:
[...]
Benen uit hun lijf voetballen doen ze wel. De inzet is echt niet verkeerd. Maar tactisch worden ze gewoon afgetroefd door Feyenoord die veel beter staan en ook echt een idee hebben wat ze moeten doen.
Pedersen is en blijft de zwakke schakel
T volgen van dit topic is over t algemeen vermakelijker dan de klassieker zelf volgenVos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:03:
Deze wedstrijd haalt echt de slechtste comments in mensen naar boven zeg![]()
Als Feyenoorder klagen over een niet gegeven kaart deze wedstrijd.... Ja dit is er 1, als schwalbes er ook 1 zijn, of ballen wegtrappen, of meerdere overtredingen van Wiefer, etc etc etc.ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Is toch gewoon doorhalen als de bal weg is? Is gewoon geel hoor.
En anders helpt de Telegraaf hem nog wel naar wat positieve punten zoeken.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:03:
Wees blij met één zwakke schakelAgent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:03:
Pedersen is en blijft de zwakke schakel
tja ze draaien toch bovenin mee ze doen het goed toch dat Twentenocalimero schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:00:
[...]
Ik kan het anders ook over nog wat feyenoorders hebben hoor.Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
[...]
Nou bij Ajax kan ik er ook een of twee noemen.
Maar als Taylor geel krijgt voor 2 lichte overtredingen en Timber voor een "kopstoot" van de tegenstander, dan kan je niet zeggen dat Gozubuyuk goed fluit als Wieffer wegkomt met een schwalbe(waar hij een vrije trap voor tegen kreeg) en nog meerdere geel waardige overtreidingen.
Waarom komt Wijndal er niet in voor die Bassey? Ajax moet gaan komen en dat kan hij zo te zien niet.
Lekkere redding Bijlow, eerste kans van Ajax tweede helft.
Lekkere redding Bijlow, eerste kans van Ajax tweede helft.
Die moet Kudus er gewoon in rammen.
Die commentator hoopte wel heel erg dat die bal erin ging aan ze enthousiasme te horen
Straf dit zwakke Feyenoord toch eens af.
Tomorrow is not today!
toch moet je er niet aan denken dat feyenoord de champions leauge in gaatmavaros schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:03:
[...]
Feyenoord speelt al ruim een seizoen heel degelijk voetbal. Ze winnen er geen schoonheidswedstrijd mee, maar het is vrij effectief, en daar gaat het om in het voetbal.
boontje komt op ze loontje!
en tja dan zie je ook maar weer hoezeer je een overmars mist!
Bassey net op de voet staan bij jahanbakhsh.
Is wel leuk voor de wedstrijd. Hij valt net als ik er ook bij in slaap denk ik.dglavimans schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:04:
Die commentator hoopte wel heel erg dat die bal erin ging aan ze enthousiasme te horen
En daar is ie
Had hij niet al dit verlies ingecalculeerd? Bedoel je weet dat je 75% hebt om dit te verliezen (uit) en de andere 25% dat je hier gelijk speelt.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:03:
Hetzelfde is andersom voor Ajax als die thuisspelen, waar enkel hun publiek aanwezig is.
Edit: wat ben ik uit mijn nek aan het lullen lol
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 22-01-2023 16:06 ]
Gewoon weer een eigendoelpunt haha
Hoezo zou Feyenoord niet de champions league in mogen maar een psv of ajax wel?milotic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:04:
[...]
toch moet je er niet aan denken dat feyenoord de champions leauge in gaatgewoon epic hoe die schreuder er een rotzooi van maakt, hij kreeg de titel door ten hag al in ze schoot geworpen.
boontje komt op ze loontje!
en tja dan zie je ook maar weer hoezeer je een overmars mist!
VAR maar ff afwachten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar goed dat Wieffer niet al 2x geel heeft gehad
Jammer, zat er wel aan te komen.
Tja, dit heeft Feyenoord wel een beetje aan zichzelf te denken.
Ik wilde net tikken 'de 1-1 gaat zo vallen als het zo door gaat'
Whahahahaha… waar is Feyenoord mee bezig? Man man man. Tegen dit Ajax de gelijkmaker moeten slikken, wat slecht.
Tadic eraf?Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:01:
[...]
Om te beginnen Bassey eens opstellen op de juiste plek of voorlopig eens even helemaal niet.
Wiefer staat te pitten. Zeker moe?
[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 22-01-2023 16:06 ]
Ik zei het toch
Youp hoopt dat Feyenoord wint, gewoon om Schreuder te wippen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
*troll* Meer dan terechte 1-1 trouwens.
[ Voor 55% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 16:08 ]
Tomorrow is not today!
Leuk om keer tegen te spelen hoor!Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:05:
Lucky Ajax..
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-01-2023 16:07 ]
omdat ajax met een decent trainer gewoon mee kan doen in de cl, feyenoord en psv kunnen niet ruiken en meekomen op dat niveau! ajax kan dat wel en in mijn optiek ook de engistedglavimans schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:05:
[...]
Hoezo zou Feyenoord niet de champions league in mogen maar een psv of ajax wel?
aldus een vitesse fan
Verwijderd
Volgens mij is iemand beetje biasedSydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:05:
Dik verdiend dit.
Maar waarom zou je een club beoordelen op ‘als ze een goeie trainer hebben’ in plaats van op hoe ze op dat moment presterenmilotic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:06:
[...]
omdat ajax met een decent trainer gewoon mee kan doen in de cl, feyenoord en psv kunnen niet ruiken en meekomen op dat niveau! ajax kan dat wel en in mijn optiek ook de engiste
aldus een vitesse fan
Die Youp is helaas niet meer zo voor het volk, dan toen hij pas begon.hoevenpe schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:06:
Youp hoopt dat Feyenoord wint, gewoon om Schreuder te wippen.
Maar goed, dat is een andere discussie.
Jij kijkt inderdaad een andere wedstrijd zoals je net al hintte
Tomorrow is not today!
Zag ik geen statistiek dat Feyenoord de afgelopen 5 klassiekers meer eigendoelpunten had gemaakt dan Ajax had gescoord? Bijzonder.
Wie is die keeper?Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:06:
[...]
Leuk om keer tegen te spelen hoor!
[Afbeelding]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
kijk even naar hoe ten hag presteert na jaren wanbeleid in manchester? ik zie hier totaal geen hand van de trainer terug + het feit dat de helft van de selectie een hekel heeft aan schreuder na ze totale misstap met blind een jongen van de club.dglavimans schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:07:
[...]
Maar waarom zou je een club beoordelen op ‘als ze een goeie trainer hebben’ in plaats van op hoe ze op dat moment presteren
dan begrijp je er niks van en krijg je ook de selectie niet na je hand.
Pff, dit is toch ook gewoon geel voor een gevaarlijke tegenaanval afbreken?
Ik denk dat als Slot volgend jaar er ook nog is en hij wat meer transferbudget krijgt hij ook een best redelijk team kan opstellen die voor 3de plek in CL zou kunnen gaan. Hij is duidelijk een zeer tactisch aangelegde trainer, maakt het team sterker dan je op eerste blik zou zeggen.milotic schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:06:
[...]
omdat ajax met een decent trainer gewoon mee kan doen in de cl, feyenoord en psv kunnen niet ruiken en meekomen op dat niveau! ajax kan dat wel en in mijn optiek ook de engiste
aldus een vitesse fan
Jij vindt alles geel vandaag nietwaar?ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:09:
Pff, dit is toch ook gewoon geel voor een gevaarlijke tegenaanval afbreken?
1-2 valt ook nog wel
Nee, dat niet. Maar ik dacht dat dat de regel was.
slot had ajax allang aan de praat gekregen, zowel als benadering als technisch inzicht!Pompi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:10:
[...]
Ik denk dat als Slot volgend jaar er ook nog is en hij wat meer transferbudget krijgt hij ook een best redelijk team kan opstellen die voor 3de plek in CL zou kunnen gaan. Hij is duidelijk een zeer tactisch aangelegde trainer, maakt het team sterker dan je op eerste blik zou zeggen.
alfred is leuk als veld trainer een beetje alla fred rutten
Wieffer heeft nog niet eens zijn laatste waarschuwing gehad. Dus hij mij nog even.
Statistieken en gevoel tonen een dominerend Ajax. Nu nog het 2e doelpunt ff maken.
Tomorrow is not today!
Zijn plaatje is niet voor niks al automatisch door Tweakers geel gemaakt
Jahanbakhsh is heel actief, maar heeft eigenlijk nog geen goede actie gemaakt of pass gegeven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023