On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tomorrow is not today!
Ze hebben niet echt iemand klaarstaan. En wisselen terwijl je op een cruciaal kruispunt bent is nooit goed.dglavimans schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:22:
Exit Schreuder?
Feyenoord is alleen feller.
Die tijd is helaas geweest. Niemand heeft ritme, niemand krijgt het vertrouwen en tel daar een tactisch zwakke trainer bovenop en je staat voor de aftrap al met 1-0 achter. Vandaag duurde het wat langer en heeft men de hulp van Gözübüyük nodig, maar Feyenoord staat terecht op voorsprong. Hopen dat in de tweede helft er nog 3 of 4 invliegen zodat we van die Schreuder af zijnPolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:20:
Mannelijk voetbal leuk en aardig maar van een Ajacied verwacht je gewoon genoeg techniek om het voetballend op te lossen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mag hopen dat de bladblazers aangaan.
Ik merk bij beide ploegen wel enige frustratie
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, vergeleken met de PL is dit echt amateur niveau.Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:22:
Matig veld, 2 matige teams en een slechte scheids. Hopelijk een betere 2e helft.
Ik vind dat er te snel gefloten wordt, gewoon zoals in de PL laat het eens doorgaan.
Mwoah, strijd genoeg en daardoor vind ik het wel leuk om te kijken.Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:22:
Matig veld, 2 matige teams en een slechte scheids. Hopelijk een betere 2e helft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jawel, sowieso twee kansen. Timber schot uit lastige hoek. En Kudus aardige kopkans.Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:23:
Ajax heeft de scheidsrechter tot nu toe niet mee. Ajax heeft ook nog geen kans gecreëerd.
Feyenoord is alleen feller.
Feyenoord denk ik nog minder kansen?
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 22-01-2023 15:27 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
XXXVI
Maakt het niet echt veel beter denk ik, gewoon te veel foutjes... eens dat in de PL in toppers het niveau dan toch echt wel een stuk hoger ligt... Helaas.HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
[...]
Ja, vergeleken met de PL is dit echt amateur niveau.
Ik vind dat er te snel gefloten wordt, gewoon zoals in de PL laat het eens doorgaan.
Dat gejank over de scheidsrechter snap ik overigens niet. Hij had een kaart meer of minder kunnen geven maar dat heeft geen invloed op de score.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
yep om 17.30 ga ik er voor zittenHollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
[...]
Ja, vergeleken met de PL is dit echt amateur niveau.
Jij vind dit Ajax waardig dus? Van mij mag het best fel hoor, maar dit is gewoon niet “des Ajax”, *knip*Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
[...]
Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. *knip*
Geen sneren uitdelen aub.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:29 ]
Beter dan die reclame van ESPN voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, wel gedurfd om die tijdens de Klassieker uit te zenden met de tagline "De wedstrijd waar iedereen over praat"Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:25:
Ah, de Carglass reclame, mijn middag is weer geslaagd.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:55
Ja, maar dat zit hem ook in de druk die op deze wedstrijd ligt. Kleine overtredingen die over en weer wordt gemaakt en de spanning loopt snel genoeg op.Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
Feyenoord is beduidend beter. Terechte voorsprong, fraaie goal.
Ik merk bij beide ploegen wel enige frustratie
Wat dat betreft is het wel goed de scheidsrechter dit affluit en de gele kaarten geeft. Zolang het geen discutabele strafschop wordt of wat anders wat de wedstrijd beslist kan ik er zo wel mee leven.
Het wedstrijdbeeld is eigenlijk wel wat ik vooraf had verwacht.
Begin dan niet zelf aub.
[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:31 ]
Jah want elkaar onderuit schoppen alleen is echt super mannelijkHan schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
[...]
Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. Of zit je roze brilletje te strak?
Ik ben bereid jaarlijks mijn raam in te kegelen en naar Carglass te gaan als die reclame eens stoptHan schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:25:
Ah, de Carglass reclame, mijn middag is weer geslaagd.
Check, klopt.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
[...]
Jawel, sowieso twee kansen. Timber schot uit lastige hoek. En Kudus aardige kopkans.
Feyenoord denk ik nog minder kansen?
Bedoel je kan niet eerst uitdelen en dan niet willen incasseren met dit soort tekstenHan schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:26:
[...]
Wauw… grote jongen toch weer. Je hebt jouw niveau weer behaald, toppertje
[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:32 ]
Tomorrow is not today!
Best triest als je dan bedenkt dat het ook het slechtste PSV in jaren is.... De hele eredivisie is gewoon dikke crap. die Europese punten gaan we weer hard verspelen.Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:28:
Het slechtste Ajax in jaren doet niet echt onder voor het Beste Feyenoord in jaren. Best triest als je nagaat.
Nee door modderen is een goed idee. Het enige record wat Schreuder boekt is een negatieve reeks. Er is van alles mis met Ajax maar je gaat mij niet vertellen dat er geen trainer op de wereld is die deze ploeg niet aan het voetballen kan krijgen.Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:23:
[...]
Ze hebben niet echt iemand klaarstaan. En wisselen terwijl je op een cruciaal kruispunt bent is nooit goed.
Dat valt dus onder trollen.
[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:34 ]
Ja, jammer is dat. Ajax en PSV dragen de eredivisie, maar die zijn dit jaar qua vorm nergens. Dan gaat de nummer 3, 4 of 5 er straks vandoor met de titel. En of we daar als Nederlander blij mee moeten zijn...Snowdog schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:29:
[...]
Best triest als je dan bedenkt dat het ook het slechtste PSV in jaren is.... De hele eredivisie is gewoon dikke crap. die Europese punten gaan we weer hard verspelen.
Tomorrow is not today!
Ajax en PSV staan eens niet 1 en 2 en meteen is het dikke crap :’)Snowdog schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:29:
[...]
Best triest als je dan bedenkt dat het ook het slechtste PSV in jaren is.... De hele eredivisie is gewoon dikke crap. die Europese punten gaan we weer hard verspelen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Het laatste echt succesvolle Ajax had ene Davids als ik me niet vergisdr.lowtune schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:25:
[...]
Jij vind dit Ajax waardig dus? Van mij mag het best fel hoor, maar dit is gewoon niet “des Ajax”, [mbr]*knip*
Geen sneren uitdelen aub.[/]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is ook belangrijker dan de nummers 1 en 5 tegen elkaarPompi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:26:
[...]
Beter dan die reclame van ESPN voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, wel gedurfd om die tijdens de Klassieker uit te zenden met de tagline "De wedstrijd waar iedereen over praat"
Waar haal je die vandaan?? Echte goede trainers liggen halverwege het seizoen niet voor het oprapen.PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:30:
[...]
Nee door modderen is een goed idee. Het enige record wat Schreuder boekt is een negatieve reeks. Er is van alles mis met Ajax maar je gaat mij niet vertellen dat er geen trainer op de wereld is die deze ploeg niet aan het voetballen kan krijgen.
Ja ook op een knollenveld. Merendeel van de goede voetballers in de Ajax geschiedenis speelde vroeger gewoon op de straat en pleintjes. Dan heb je ook geen biljartlaken.
Neuh? Ene Tadic als ik me niet vergis en Blind... Dat was een fantastisch Ajax...Bossie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
[...]
Het laatste echt succesvolle Ajax had ene Davids als ik me niet vergis
Feyenoord is slordig maar het veldspel in de eerste helft van Feyenoord is zoveel beter dan dat van Ajax. Geef dat nu eens gewoon toe in plaats van keer op keer proberen de tegenstander te kleineren omdat het bij je eigen cluppie even niet zo loopt als voorheen.Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:28:
Het slechtste Ajax in jaren doet niet echt onder voor het beste Feyenoord in jaren. Best triest als je nagaat.
Exact. En waar PSV nog een excuus heeft omdat het heeft moeten verkopen heeft Ajax er geen enkele. Die hadden met het geld wat ze hebben geïnvesteerd gewoon 2x de gehele selectie kunnen opkopen en dus eerste en tweede kunnen staan.Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
Heeft niks met onverdiend te maken. Degene met de meeste punten is terecht kampioen vaak.
Kijk niet veel Eredivisie, maar ik maak mij erg zorgen over het niveau, als dit de twee toppers zijn.
Het enige dat wellicht zou helpen is als Ziggo de rechten koopt tegen een dik bedrag, maar ook dat de sfeer veranderd. Straks is er Arsenal - Man Utd, en daar zijn gewoon beide supporters bij.
Als ik een zoon had, en ik mocht kiezen naar welke wedstrijd te gaan, dan koos ik wel voor de PL. Zij hebben tenminste die praktijken uit het stadion verbannen (geen netten, veel camerasystemen, goede afspraken met de politie, etc.).
Als je alles had gelezen dat gaf ik dat juist ook aan! Feyenoord in vorm, Ajax niet. Des te triester dat het verschil niet terug te zien is. Het beste Feyenoord in jaren is niet beter dan het slechtste Ajax in jaren.D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:33:
[...]
Feyenoord is slordig maar het veldspel in de eerste helft van Feyenoord is zoveel beter dan dat van Ajax. Geef dat nu eens gewoon toe in plaats van keer op keer proberen de tegenstander te kleineren omdat het bij je eigen cluppie even niet zo loopt als voorheen.
Tomorrow is not today!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben je zo rijk dan? Die prijzen zijn niet normaalHollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
Als ik een zoon had, en ik mocht kiezen naar welke wedstrijd te gaan, dan koos ik wel voor de PL. Zij hebben tenminste die praktijken uit het stadion verbannen (geen netten, veel camerasystemen, goede afspraken met de politie, etc.).
Nouja, ze hebben Schreuder als excuus... Misschien maar aanhouden tot het einde van het seizoen, beter voor het zelfvertrouwen van de volgende coach ook.Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
[...]
Exact. En waar PSV nog een excuus heeft omdat het heeft moeten verkopen heeft Ajax er geen enkele. Die hadden met het geld wat ze hebben geïnvesteerd gewoon 2x de gehele selectie kunnen opkopen en dus eerste en tweede kunnen staan.
Je hebt er maar een nodig. En nogmaals slechter dan dit wordt het niet. 14 verliespunten in 6 wedstrijden, waaronder meerdere laagvliegers. Als dat niet slecht genoeg voor ontslag bij Ajax dan weet ik het ook niet meer. Dan ligt de lat te laag.Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
[...]
Waar haal je die vandaan?? Echte goede trainers liggen halverwege het seizoen niet voor het oprapen.
Zelfs Heitinga zou het nof beter doen waarschijnlijk.
Dat is wel te zien. Alleen in kansen nog niet.Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
[...]
Als je alles had gelezen dat gaf ik dat juist ook aan! Feyenoord in vorm, Ajax niet. Des te triester dat het verschil niet terug te zien is. Het beste Feyenoord in jaren is niet beter dan het slechtste Ajax in jaren.
Was inderdaad vergeten dat mijn geldboom niet bestaat.Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:35:
[...]
Ben je zo rijk dan? Die prijzen zijn niet normaal
Hopelijk ontslaan ze hem in de rust al. Kansloze opstelling nummer 828282PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:36:
[...]
Je hebt er maar een nodig. En nogmaals slechter dan dit wordt het niet. 14 verliespunten in 6 wedstrijden, waaronder meerdere laagvliegers. Als dat niet slecht genoeg voor ontslag bij Ajax dan weet ik het ook niet meer. Dan ligt de lat te laag.
Zelfs Heitinga zou het nof beter doen waarschijnlijk.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat is toch eigenlijk per definitie zo in de Eredevisie? Je hebt een ploeg of 2-3 die een kans maken, dan een ploeg of 3 die wat tegenstand bieden en de rest kan er spreekwoordelijk niets van.Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
[...]
Niet als je per ongeluk naar het kampioenschap wandelt omdat je concurrenten er een teringzooi van maken.
Dan is het even aankijken wie de meeste punten laat liggen tegen de laagvliegers en je hebt je kampioen te pakken.
En OvermarsBossie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
[...]
Het laatste echt succesvolle Ajax had ene Davids als ik me niet vergis
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-01-2023 15:39 ]
Haha als er een periode is dat Ajacieden kritisch zijn op Ajax dan is het nu. Zien we je bij Ajax Feyenoord weer of ga je vaker terugkomen?Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:35:
Amsterdamse huillies hier allemaal. Alles en iedereen de schuld geven behalve hun zelf
Ja door twee spelers voorin niet op hun positie te hebben. Nog even volhouden.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:39:
Ipv Conceicao meer in het spel te betrekken wissel je hem. Degene die blijven aanmodderen laat je staan, een Sanchez en Bassey bijvoorbeeld.
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 22-01-2023 15:40 ]
XXXVI
Ik vond hem ook een van de betere.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:39:
Ipv Conceicao meer in het spel te betrekken wissel je hem. Degene die blijven aanmodderen laat je staan, een Sanchez en Bassey bijvoorbeeld.
Begin de frustratie van de Ajax supporters steeds beter te begrijpen.
Taylor eraf en kudus op 10 was een betere optie geweest. Nu gaat er diepgang verlorenVos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:39:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
hoe dan? heb hem weinig gezien de eerste helftHollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:39:
[...]
Ik vond hem ook een van de betere.
Begin de frustratie van de Ajax supporters steeds beter te begrijpen.
Tjah, ik zie het ook wel heel erg als provoceren hoor, weet niet wat het doel anders is van die reacties. Wat mij betreft schoont een modje het nog een keer op, en dan moeten dergelijke reacties maar uit blijven. Als de poster nu echt met voorbeelden komt, ipv een oneliner erin te gooien, om maar te zeggen hoe slecht Feyenoord is.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:36:
[...]
Wel te zien dat je hier nooit komt. Je reacties zijn ook wel van een matig niveau.
@tweakduke Dankje, dit soort zaken maken het forum helaas niet gezelliger.
Het slechtste Ajax in jaren vind ik ook nogal overdreven en uit het verband gerukt, want qua spelers materiaal is Ajax helemaal niet slecht voorzien. Het loopt alleen niet. Feyenoord is ook niet de machine die het vorig seizoen Europees was, maar wel een team.
Er is geen automatisme en geen vertrouwen in Amsterdam, vooral dat laatste is erg bijzonder.
[ Voor 4% gewijzigd door jbdeiman op 22-01-2023 15:42 ]
*knip*eric.1 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:38:
[...]
Dat is toch eigenlijk per definitie zo in de Eredevisie? Je hebt een ploeg of 2-3 die een kans maken, dan een ploeg of 3 die wat tegenstand bieden en de rest kan er spreekwoordelijk niets van.
Dan is het even aankijken wie de meeste punten laat liggen tegen de laagvliegers en je hebt je kampioen te pakken.
Zie modbreak.
[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:52 ]
Ik vond het even vreemd maar daarna echt veel beter dan normaal. Of ligt dat aan mij?D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:40:
Over dat gedoe over de camera: in grote buitenlandse stadions hangt de camera toch vaak zo hoog?
Nee, die hangen echt een stuk lager.D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:40:
Over dat gedoe over de camera: in grote buitenlandse stadions hangt de camera toch vaak zo hoog?
Meestal zitten ze op de helft van het stadion.
Ik was er meteen aan gewend, maar dat komt ook omdat ik FIFA ook met dit soort settings speel. Je hebt veel meer het overzicht. Je ziet veel meer van het veld.Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
[...]
Ik vond het even vreemd maar daarna echt veel beter dan normaal. Of ligt dat aan mij?
Je hebt wel mooi overzicht zoTyphone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
Ik vond het even vreemd maar daarna echt veel beter dan normaal. Of ligt dat aan mij?
Het is beter, maar niet zoveel beter als de meerderheid vantevoren gedacht had. Ik had verwacht dat Ajax veel meer teruggedrongen zou worden maar Ajax had zelfs meer balbezit en evenveel kansen 1e helft. Die goal is heerlijk maar kun je niet eens een kans noemen.D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:33:
[...]
Feyenoord is slordig maar het veldspel in de eerste helft van Feyenoord is zoveel beter dan dat van Ajax. Geef dat nu eens gewoon toe in plaats van keer op keer proberen de tegenstander te kleineren omdat het bij je eigen cluppie even niet zo loopt als voorheen.
Van wie?Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
[...]
Psv en Ajax doen het normaal op eigen kracht, zij proberen te domineren en te overklassen.
.Feyenoord heeft zich op geen enkel moment een kampioenskandidaat getoond, ze hebben alles cadeau gekregen.
Hmm, kijk ik dan verkeerd?bie100 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:40:
[...]
hoe dan? heb hem weinig gezien de eerste helft
Kan goed zijn, zoals gezegd kijk ik niet super veel Eredivisie, maar vond andere toch echt slechter.
Ook die eerdere twee zijn afhankelijk van steken die de directe concurrenten laten vallen. Kom op, doe niet zo selectief.
Op deze fiets is Argentinië ook geen wereldkampioen. Het maatk geen donder uit. Wie op het einde eerste staat is terecht kampioen. Simpel.
Is het niet terecht? Dan had je zelf minder moeten verliezen. Voila, geen gezeik, alles heb je altijd in je eigen hand.
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 18:48 . Reden: Quote aangepast ]
Beetje gefrustreerd
[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 18:48 . Reden: Quote aangepast ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vooral ajax en mindere mate psv.
Door het morsen van grote hoeveelheden punten is feyenoord boven komen drijven.
Ehm ja. En daarom werd vorige week nog een supporter aangehouden die de keeper van Arsenal en trap had gegeven... En dat was niet het eerste geval dit seizoen.HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
Ik ben nu LEE - BRE aan het kijken, dat vind ik al velen malen leuker dan deze topper, waar volgens ESPN, iedereen over praat.
Kijk niet veel Eredivisie, maar ik maak mij erg zorgen over het niveau, als dit de twee toppers zijn.
Het enige dat wellicht zou helpen is als Ziggo de rechten koopt tegen een dik bedrag, maar ook dat de sfeer veranderd. Straks is er Arsenal - Man Utd, en daar zijn gewoon beide supporters bij.
De opvolging is beter, maar in de stadions zelf? Mwoah
Nee hoor in tegendeel, als ajacied zijnde hoop ik op een nederlaag en een verloren seizoen.
Het wordt ook pas een groot probleem als Geertruida of Hancko geblesseerd raakt. Je spoeling daar is gewoon heel erg dunjbdeiman schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:44:
Ik vond overigens Geertruida best lekker spelen centraal, ik weet dat dat eigenlijk zijn positie ook is, maar zo met hem mis je Trauner nog niet heel sterk.
Ja, dat was echt een uitzondering hoor.toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:44:
[...]
Ehm ja. En daarom werd vorige week nog een supporter aangehouden die de keeper van Arsenal en trap had gegeven... En dat was niet het eerste geval dit seizoen.
De opvolging is beter, maar in de stadions zelf? Mwoah
Die supporter is ook door zijn eigen supporters belachelijk gemaakt, daar kunnen we hier ook van leren. Hier worden die vaak ondersteund door hun eigen aanhang.
Al zet je 3 reservekeepers in het veld, Schreuder weet daar een tactiek voor te bedenken zodat die zelfs kunnen renderen en scorenchengbondkwok schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:45:
Het wordt ook pas een groot probleem als Geertruida of Hancko geblesseerd raakt. Je spoeling daar is gewoon heel erg dun
Tomorrow is not today!
Als je dat als ajacied beweert ben je wel degelijk gefrustreerd...Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:45:
[...]
Nee hoor in tegendeel, als ajacied zijnde hoop ik op een nederlaag en een verloren seizoen.
Vind het in ieder geval niet bepaald logisch.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bij de huidige stand wel 8 punten voor, dat is echt geen toeval meer.Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
Feyenoord heeft zich op geen enkel moment een kampioenskandidaat getoond, ze hebben alles cadeau gekregen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gefrusteerd over Schreuder en co. 1000%alexbl69 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:47:
[...]
Als je dat als ajacied beweert ben je wel degelijk gefrustreerd...
Vind het in ieder geval niet bepaald logisch.
Maar niet gefrusteerd over 010.
Brilletje denk ik?sNielz123 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:47:
Hands denk ik
Verwijderd
Kijken denk ik niet dezelfde wedstrijdSydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:47:
Ajax beter, maar nog niet te zien qua score.
Tomorrow is not today!
En poeh Taylor is aan het klungelen. Moeilijk voetballen als je middenvelders moeite hebben om een bal aan te nemen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Taylor zie je tenminste nog, Klaassen doet helemaal niet mee voor mijn gevoel...Hupske schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:49:
Alvarez wel een van de betere vandaag bij Ajax. Verdedigend heeft die eigenlijk nog niks verloren.
En poeh Taylor is aan het klungelen. Moeilijk voetballen als je middenvelders moeite hebben om een bal aan te nemen.
In de moeilijkheden. Om je zin af te maken.Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:50:
Ajax komt steeds meer
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023