[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 183 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.203 views

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:07

Agent47

I always close my contracts.

Grasmeester is idd weg ;P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gelijk aan je eigen reactie dus. :(:)

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:11
Exit Schreuder?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:37
Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:21:
[...]

Grasmeester is idd weg ;P
Die confetti helpt volgens mij ook niet.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Matig veld, 2 matige teams en een slechte scheids. Hopelijk een betere 2e helft.

Tomorrow is not today!

• Bmwfan008
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-01-2023
Ze hebben niet echt iemand klaarstaan. En wisselen terwijl je op een cruciaal kruispunt bent is nooit goed.

• Agent47

Agent47

Ajax heeft de scheidsrechter tot nu toe niet mee. Ajax heeft ook nog geen kans gecreëerd.

Feyenoord is alleen feller.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:20:
Mannelijk voetbal leuk en aardig maar van een Ajacied verwacht je gewoon genoeg techniek om het voetballend op te lossen.
Die tijd is helaas geweest. Niemand heeft ritme, niemand krijgt het vertrouwen en tel daar een tactisch zwakke trainer bovenop en je staat voor de aftrap al met 1-0 achter. Vandaag duurde het wat langer en heeft men de hulp van Gözübüyük nodig, maar Feyenoord staat terecht op voorsprong. Hopen dat in de tweede helft er nog 3 of 4 invliegen zodat we van die Schreuder af zijn :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bmwfan008
Pompi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:22:
[...]

Die confetti helpt volgens mij ook niet.
Mag hopen dat de bladblazers aangaan.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:25

Vos

AFCA

Als je zelf wat dingen roept is dit een hele goede reactie :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord is beduidend beter. Terechte voorsprong, fraaie goal.
Ik merk bij beide ploegen wel enige frustratie :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:22:
Matig veld, 2 matige teams en een slechte scheids. Hopelijk een betere 2e helft.
Ja, vergeleken met de PL is dit echt amateur niveau.

Ik vind dat er te snel gefloten wordt, gewoon zoals in de PL laat het eens doorgaan.

• Bossie
  • Laatst online: 00:29
Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:22:
Mwoah, strijd genoeg en daardoor vind ik het wel leuk om te kijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:23:
Ajax heeft de scheidsrechter tot nu toe niet mee. Ajax heeft ook nog geen kans gecreëerd.

Feyenoord is alleen feller.
Jawel, sowieso twee kansen. Timber schot uit lastige hoek. En Kudus aardige kopkans.

Feyenoord denk ik nog minder kansen?

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 22-01-2023 15:27 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

FC Twente de nieuwe nummer 3 voorlopig. Ajax virtueel 5e, dat is niet echt de plek waar je Ajax wilt zien.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:31
Ik heb toch even wat kunnen kijken. Het beste Feyenoord sinds tijden tegen het slechtste Ajax in tijden ontloopt elkaar voor wat ik gezien heb niet heel erg. Op de ranglijst is het gat groter.

XXXVI

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00
HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
[...]

Ik vind dat er te snel gefloten wordt, gewoon zoals in de PL laat het eens doorgaan.
Maakt het niet echt veel beter denk ik, gewoon te veel foutjes... eens dat in de PL in toppers het niveau dan toch echt wel een stuk hoger ligt... Helaas.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
Feyenoord is slordig in de laatste fase. Anders had je veel meer kansen kunnen krijgen want de druk is er wel en Ajax heeft overtredingen nodig om die af te houden. Gelukkig wel 1-0.

Dat gejank over de scheidsrechter snap ik overigens niet. Hij had een kaart meer of minder kunnen geven maar dat heeft geen invloed op de score.

• Han
  • Niet online

Han

Ah, de Carglass reclame, mijn middag is weer geslaagd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:10
HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
[...]

yep om 17.30 ga ik er voor zitten :)

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
[...]

Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. *knip*
Jij vind dit Ajax waardig dus? Van mij mag het best fel hoor, maar dit is gewoon niet “des Ajax”, *knip*
Geen sneren uitdelen aub.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:29 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:37
Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:25:
Beter dan die reclame van ESPN voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, wel gedurfd om die tijdens de Klassieker uit te zenden met de tagline "De wedstrijd waar iedereen over praat"

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
Feyenoord is beduidend beter. Terechte voorsprong, fraaie goal.
Ik merk bij beide ploegen wel enige frustratie :P
Ja, maar dat zit hem ook in de druk die op deze wedstrijd ligt. Kleine overtredingen die over en weer wordt gemaakt en de spanning loopt snel genoeg op.

Wat dat betreft is het wel goed de scheidsrechter dit affluit en de gele kaarten geeft. Zolang het geen discutabele strafschop wordt of wat anders wat de wedstrijd beslist kan ik er zo wel mee leven.

Het wedstrijdbeeld is eigenlijk wel wat ik vooraf had verwacht.

Tweakers Discord

• Han
  • Niet online

Han

*knip*
Begin dan niet zelf aub.

[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:31 ]

• Agent47

Agent47

Dit is tot nu toe wel het slechtste Ajax qua vorm wat ik in 10 jaar gezien heb

• dglavimans
Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
[...]

Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. Of zit je roze brilletje te strak? ;)
Jah want elkaar onderuit schoppen alleen is echt super mannelijk :Y) :7

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:25:
Ik ben bereid jaarlijks mijn raam in te kegelen en naar Carglass te gaan als die reclame eens stopt

• Agent47

Agent47

Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:24:
[...]

Jawel, sowieso twee kansen. Timber schot uit lastige hoek. En Kudus aardige kopkans.

Feyenoord denk ik nog minder kansen?
Check, klopt.

• dglavimans
Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:26:
[...]

Wauw… grote jongen toch weer. Je hebt jouw niveau weer behaald, toppertje :)
Bedoel je kan niet eerst uitdelen en dan niet willen incasseren met dit soort teksten :9

• Sydney08
*troll*

[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:32 ]

Tomorrow is not today!

• Snowdog
Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:28:
Het slechtste Ajax in jaren doet niet echt onder voor het Beste Feyenoord in jaren. Best triest als je nagaat.
Best triest als je dan bedenkt dat het ook het slechtste PSV in jaren is.... De hele eredivisie is gewoon dikke crap. die Europese punten gaan we weer hard verspelen.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:23:
[...]

Ze hebben niet echt iemand klaarstaan. En wisselen terwijl je op een cruciaal kruispunt bent is nooit goed.
Nee door modderen is een goed idee. Het enige record wat Schreuder boekt is een negatieve reeks. Er is van alles mis met Ajax maar je gaat mij niet vertellen dat er geen trainer op de wereld is die deze ploeg niet aan het voetballen kan krijgen.

• Bmwfan008
*knip*
Dat valt dus onder trollen.

[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:34 ]

• Sydney08
Snowdog schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:29:
[...]

Best triest als je dan bedenkt dat het ook het slechtste PSV in jaren is.... De hele eredivisie is gewoon dikke crap. die Europese punten gaan we weer hard verspelen.
Ja, jammer is dat. Ajax en PSV dragen de eredivisie, maar die zijn dit jaar qua vorm nergens. Dan gaat de nummer 3, 4 of 5 er straks vandoor met de titel. En of we daar als Nederlander blij mee moeten zijn...

Tomorrow is not today!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Snowdog schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:29:
[...]

Ajax en PSV staan eens niet 1 en 2 en meteen is het dikke crap :’)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Bossie
  • Laatst online: 00:29
dr.lowtune schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Jij vind dit Ajax waardig dus? Van mij mag het best fel hoor, maar dit is gewoon niet “des Ajax”, [mbr]*knip*
Geen sneren uitdelen aub.[/]
Het laatste echt succesvolle Ajax had ene Davids als ik me niet vergis

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 23:56
Pompi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:26:
[...]

Beter dan die reclame van ESPN voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, wel gedurfd om die tijdens de Klassieker uit te zenden met de tagline "De wedstrijd waar iedereen over praat"
Is ook belangrijker dan de nummers 1 en 5 tegen elkaar

• Bmwfan008
PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:30:
[...]

Nee door modderen is een goed idee. Het enige record wat Schreuder boekt is een negatieve reeks. Er is van alles mis met Ajax maar je gaat mij niet vertellen dat er geen trainer op de wereld is die deze ploeg niet aan het voetballen kan krijgen.
Waar haal je die vandaan?? Echte goede trainers liggen halverwege het seizoen niet voor het oprapen.

• PolarBear
  • Niet online
Ja ook op een knollenveld. Merendeel van de goede voetballers in de Ajax geschiedenis speelde vroeger gewoon op de straat en pleintjes. Dan heb je ook geen biljartlaken.

• Snowdog
Bossie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
[...]

Neuh? Ene Tadic als ik me niet vergis en Blind... Dat was een fantastisch Ajax...

• D-e-n
Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:28:
Het slechtste Ajax in jaren doet niet echt onder voor het beste Feyenoord in jaren. Best triest als je nagaat.
Feyenoord is slordig maar het veldspel in de eerste helft van Feyenoord is zoveel beter dan dat van Ajax. Geef dat nu eens gewoon toe in plaats van keer op keer proberen de tegenstander te kleineren omdat het bij je eigen cluppie even niet zo loopt als voorheen.

• tweakduke

tweakduke

Modbreak:Kunnen we aub ophouden met het plaatsen van trollen en sneren naar elkaar uitdelen.

Tweakers Discord

• Han
  • Niet online

Han

Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
Heeft niks met onverdiend te maken. Degene met de meeste punten is terecht kampioen vaak.
Exact. En waar PSV nog een excuus heeft omdat het heeft moeten verkopen heeft Ajax er geen enkele. Die hadden met het geld wat ze hebben geïnvesteerd gewoon 2x de gehele selectie kunnen opkopen en dus eerste en tweede kunnen staan.

• HollowGamer
  • Niet online
Ik ben nu LEE - BRE aan het kijken, dat vind ik al velen malen leuker dan deze topper, waar volgens ESPN, iedereen over praat.

Kijk niet veel Eredivisie, maar ik maak mij erg zorgen over het niveau, als dit de twee toppers zijn.

Het enige dat wellicht zou helpen is als Ziggo de rechten koopt tegen een dik bedrag, maar ook dat de sfeer veranderd. Straks is er Arsenal - Man Utd, en daar zijn gewoon beide supporters bij.

Als ik een zoon had, en ik mocht kiezen naar welke wedstrijd te gaan, dan koos ik wel voor de PL. Zij hebben tenminste die praktijken uit het stadion verbannen (geen netten, veel camerasystemen, goede afspraken met de politie, etc.).

• Sydney08
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:33:
[...]

Feyenoord is slordig maar het veldspel in de eerste helft van Feyenoord is zoveel beter dan dat van Ajax. Geef dat nu eens gewoon toe in plaats van keer op keer proberen de tegenstander te kleineren omdat het bij je eigen cluppie even niet zo loopt als voorheen.
Als je alles had gelezen dat gaf ik dat juist ook aan! Feyenoord in vorm, Ajax niet. Des te triester dat het verschil niet terug te zien is. Het beste Feyenoord in jaren is niet beter dan het slechtste Ajax in jaren.

Tomorrow is not today!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:00
*pakt popcorn*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 00:26
HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:

Als ik een zoon had, en ik mocht kiezen naar welke wedstrijd te gaan, dan koos ik wel voor de PL. Zij hebben tenminste die praktijken uit het stadion verbannen (geen netten, veel camerasystemen, goede afspraken met de politie, etc.).
Ben je zo rijk dan? Die prijzen zijn niet normaal

• Snowdog
Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
[...]

Exact. En waar PSV nog een excuus heeft omdat het heeft moeten verkopen heeft Ajax er geen enkele. Die hadden met het geld wat ze hebben geïnvesteerd gewoon 2x de gehele selectie kunnen opkopen en dus eerste en tweede kunnen staan.
Nouja, ze hebben Schreuder als excuus... Misschien maar aanhouden tot het einde van het seizoen, beter voor het zelfvertrouwen van de volgende coach ook.

• PolarBear
  • Niet online
Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
[...]

Waar haal je die vandaan?? Echte goede trainers liggen halverwege het seizoen niet voor het oprapen.
Je hebt er maar een nodig. En nogmaals slechter dan dit wordt het niet. 14 verliespunten in 6 wedstrijden, waaronder meerdere laagvliegers. Als dat niet slecht genoeg voor ontslag bij Ajax dan weet ik het ook niet meer. Dan ligt de lat te laag.

Zelfs Heitinga zou het nof beter doen waarschijnlijk.

• D-e-n
Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
[...]

Als je alles had gelezen dat gaf ik dat juist ook aan! Feyenoord in vorm, Ajax niet. Des te triester dat het verschil niet terug te zien is. Het beste Feyenoord in jaren is niet beter dan het slechtste Ajax in jaren.
Dat is wel te zien. Alleen in kansen nog niet.

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:35:
[...]

Ben je zo rijk dan? Die prijzen zijn niet normaal
Was inderdaad vergeten dat mijn geldboom niet bestaat. :+

• Typhone
  • Laatst online: 17:51

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:36:
[...]

Je hebt er maar een nodig. En nogmaals slechter dan dit wordt het niet. 14 verliespunten in 6 wedstrijden, waaronder meerdere laagvliegers. Als dat niet slecht genoeg voor ontslag bij Ajax dan weet ik het ook niet meer. Dan ligt de lat te laag.

Zelfs Heitinga zou het nof beter doen waarschijnlijk.
Hopelijk ontslaan ze hem in de rust al. Kansloze opstelling nummer 828282

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 09:29
Bergwijn erin, nu komt het goed

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:51
Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
[...]

Niet als je per ongeluk naar het kampioenschap wandelt omdat je concurrenten er een teringzooi van maken.
Dat is toch eigenlijk per definitie zo in de Eredevisie? Je hebt een ploeg of 2-3 die een kans maken, dan een ploeg of 3 die wat tegenstand bieden en de rest kan er spreekwoordelijk niets van.

Dan is het even aankijken wie de meeste punten laat liggen tegen de laagvliegers en je hebt je kampioen te pakken.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-12 01:51
Bergwijn weer op rechts? Dat was toch zo'n onverdeeld succes?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ajax zal wel vlammend van start gaan…hopelijk is Feyenoord wakker.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Bossie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:32:
[...]
En Overmars :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vos

Vos

AFCA

Ipv Conceicao meer in het spel te betrekken wissel je hem. Degene die blijven aanmodderen laat je staan, een Sanchez en Bassey bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-01-2023 15:39 ]

• ephymerous
  • Laatst online: 21:31
Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:35:
Amsterdamse huillies hier allemaal. Alles en iedereen de schuld geven behalve hun zelf :F
Haha als er een periode is dat Ajacieden kritisch zijn op Ajax dan is het nu. Zien we je bij Ajax Feyenoord weer of ga je vaker terugkomen?
Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:39:
Ipv Conceicao meer in het spel te betrekken wissel je hem. Degene die blijven aanmodderen laat je staan, een Sanchez en Bassey bijvoorbeeld.
Ja door twee spelers voorin niet op hun positie te hebben. Nog even volhouden.

[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 22-01-2023 15:40 ]

XXXVI

• tweakduke

tweakduke

Modbreak:We kappen met de discussie dat Feyenoord kampioen kan worden, alleen maar omdat Ajax een slecht seizoen heeft.

Laatste waarschuwing, anders gaat het topic tijdelijk op slot tot na de wedstrijd.

Tweakers Discord

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vond hem ook een van de betere.

Begin de frustratie van de Ajax supporters steeds beter te begrijpen.

• ParaDroid2
Ah nee, Tadic staat nu op rechts.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:10
Taylor eraf en kudus op 10 was een betere optie geweest. Nu gaat er diepgang verloren :-(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:10
HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:39:
[...]

Ik vond hem ook een van de betere.

Begin de frustratie van de Ajax supporters steeds beter te begrijpen.
hoe dan? heb hem weinig gezien de eerste helft

• D-e-n
Over dat gedoe over de camera: in grote buitenlandse stadions hangt de camera toch vaak zo hoog?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:56
Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:36:
[...]

Wel te zien dat je hier nooit komt. Je reacties zijn ook wel van een matig niveau.
Tjah, ik zie het ook wel heel erg als provoceren hoor, weet niet wat het doel anders is van die reacties. Wat mij betreft schoont een modje het nog een keer op, en dan moeten dergelijke reacties maar uit blijven. Als de poster nu echt met voorbeelden komt, ipv een oneliner erin te gooien, om maar te zeggen hoe slecht Feyenoord is.

@tweakduke Dankje, dit soort zaken maken het forum helaas niet gezelliger.

Het slechtste Ajax in jaren vind ik ook nogal overdreven en uit het verband gerukt, want qua spelers materiaal is Ajax helemaal niet slecht voorzien. Het loopt alleen niet. Feyenoord is ook niet de machine die het vorig seizoen Europees was, maar wel een team.
Er is geen automatisme en geen vertrouwen in Amsterdam, vooral dat laatste is erg bijzonder.

[ Voor 4% gewijzigd door jbdeiman op 22-01-2023 15:42 ]

• Bmwfan008
eric.1 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Dat is toch eigenlijk per definitie zo in de Eredevisie? Je hebt een ploeg of 2-3 die een kans maken, dan een ploeg of 3 die wat tegenstand bieden en de rest kan er spreekwoordelijk niets van.

Dan is het even aankijken wie de meeste punten laat liggen tegen de laagvliegers en je hebt je kampioen te pakken.
*knip*
Zie modbreak.

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:52 ]

• Typhone
  • Laatst online: 17:51

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:40:
Over dat gedoe over de camera: in grote buitenlandse stadions hangt de camera toch vaak zo hoog?
Ik vond het even vreemd maar daarna echt veel beter dan normaal. Of ligt dat aan mij?

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:40:
Nee, die hangen echt een stuk lager.

Meestal zitten ze op de helft van het stadion.

• ParaDroid2
Ik snap het gemopper over het camerabeeld ook niet zo, prima beeld wat mij betreft.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33
Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
[...]

Ik vond het even vreemd maar daarna echt veel beter dan normaal. Of ligt dat aan mij?
Ik was er meteen aan gewend, maar dat komt ook omdat ik FIFA ook met dit soort settings speel. Je hebt veel meer het overzicht. Je ziet veel meer van het veld.

• Han
  • Niet online

Han

Typhone schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
Je hebt wel mooi overzicht zo :)

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:33:
[...]

Het is beter, maar niet zoveel beter als de meerderheid vantevoren gedacht had. Ik had verwacht dat Ajax veel meer teruggedrongen zou worden maar Ajax had zelfs meer balbezit en evenveel kansen 1e helft. Die goal is heerlijk maar kun je niet eens een kans noemen.

• Vos

Vos

AFCA

Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
[...]

Psv en Ajax doen het normaal op eigen kracht, zij proberen te domineren en te overklassen.

.Feyenoord heeft zich op geen enkel moment een kampioenskandidaat getoond, ze hebben alles cadeau gekregen.
Van wie?

• HollowGamer
  • Niet online
bie100 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:40:
[...]

hoe dan? heb hem weinig gezien de eerste helft
Hmm, kijk ik dan verkeerd?

Kan goed zijn, zoals gezegd kijk ik niet super veel Eredivisie, maar vond andere toch echt slechter.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:51
Ook die eerdere twee zijn afhankelijk van steken die de directe concurrenten laten vallen. Kom op, doe niet zo selectief.

Op deze fiets is Argentinië ook geen wereldkampioen. Het maatk geen donder uit. Wie op het einde eerste staat is terecht kampioen. Simpel.

Is het niet terecht? Dan had je zelf minder moeten verliezen. Voila, geen gezeik, alles heb je altijd in je eigen hand.

[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 18:48 . Reden: Quote aangepast ]

• alexbl69
  • Laatst online: 22:49
Beetje gefrustreerd :) ?

[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 18:48 . Reden: Quote aangepast ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• ParaDroid2
Die Sanchez blijft de ballen maar inleveren (mede omdat Hartman ook gewoon goed staat telkens).

• Bmwfan008
Vooral ajax en mindere mate psv.

Door het morsen van grote hoeveelheden punten is feyenoord boven komen drijven.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
Ik vond overigens Geertruida best lekker spelen centraal, ik weet dat dat eigenlijk zijn positie ook is, maar zo met hem mis je Trauner nog niet heel sterk.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:34:
Ik ben nu LEE - BRE aan het kijken, dat vind ik al velen malen leuker dan deze topper, waar volgens ESPN, iedereen over praat.

Kijk niet veel Eredivisie, maar ik maak mij erg zorgen over het niveau, als dit de twee toppers zijn.

Het enige dat wellicht zou helpen is als Ziggo de rechten koopt tegen een dik bedrag, maar ook dat de sfeer veranderd. Straks is er Arsenal - Man Utd, en daar zijn gewoon beide supporters bij.

Ehm ja. En daarom werd vorige week nog een supporter aangehouden die de keeper van Arsenal en trap had gegeven... En dat was niet het eerste geval dit seizoen.
De opvolging is beter, maar in de stadions zelf? Mwoah

• Bmwfan008
Nee hoor in tegendeel, als ajacied zijnde hoop ik op een nederlaag en een verloren seizoen.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33
jbdeiman schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:44:
Ik vond overigens Geertruida best lekker spelen centraal, ik weet dat dat eigenlijk zijn positie ook is, maar zo met hem mis je Trauner nog niet heel sterk.
Het wordt ook pas een groot probleem als Geertruida of Hancko geblesseerd raakt. Je spoeling daar is gewoon heel erg dun :/

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:44:
[...]

Ehm ja. En daarom werd vorige week nog een supporter aangehouden die de keeper van Arsenal en trap had gegeven... En dat was niet het eerste geval dit seizoen.
De opvolging is beter, maar in de stadions zelf? Mwoah
Ja, dat was echt een uitzondering hoor.

Die supporter is ook door zijn eigen supporters belachelijk gemaakt, daar kunnen we hier ook van leren. Hier worden die vaak ondersteund door hun eigen aanhang.

• Han
  • Niet online

Han

chengbondkwok schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:45:
Het wordt ook pas een groot probleem als Geertruida of Hancko geblesseerd raakt. Je spoeling daar is gewoon heel erg dun :/
Al zet je 3 reservekeepers in het veld, Schreuder weet daar een tactiek voor te bedenken zodat die zelfs kunnen renderen en scoren :P

• Sydney08
Ajax beter, maar nog niet te zien qua score.

Tomorrow is not today!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:49
Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:45:
[...]

Nee hoor in tegendeel, als ajacied zijnde hoop ik op een nederlaag en een verloren seizoen.
Als je dat als ajacied beweert ben je wel degelijk gefrustreerd...

Vind het in ieder geval niet bepaald logisch.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• sNielz123
Hands denk ik

Edit: toch niet

[ Voor 42% gewijzigd door sNielz123 op 22-01-2023 15:48 ]

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Rug :)

• hoevenpe
  • Laatst online: 22:12
Bmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:41:
Feyenoord heeft zich op geen enkel moment een kampioenskandidaat getoond, ze hebben alles cadeau gekregen.
Bij de huidige stand wel 8 punten voor, dat is echt geen toeval meer.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Bmwfan008
alexbl69 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Als je dat als ajacied beweert ben je wel degelijk gefrustreerd...

Vind het in ieder geval niet bepaald logisch.
Gefrusteerd over Schreuder en co. 1000%

Maar niet gefrusteerd over 010.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 00:26
Brilletje denk ik? :+

Verwijderd

Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:47:
Ajax beter, maar nog niet te zien qua score.
Kijken denk ik niet dezelfde wedstrijd :+

• Sydney08
Man die al 6 overtredingen gemaakt heeft krijgt eindelijk geel.

Tomorrow is not today!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010

Hupske

AFCA

Alvarez wel een van de betere vandaag bij Ajax. Verdedigend heeft die eigenlijk nog niks verloren.
En poeh Taylor is aan het klungelen. Moeilijk voetballen als je middenvelders moeite hebben om een bal aan te nemen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• sNielz123
Heb ik al. Moet je nagaan 😳

• ParaDroid2
Hupske schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:49:
Alvarez wel een van de betere vandaag bij Ajax. Verdedigend heeft die eigenlijk nog niks verloren.
En poeh Taylor is aan het klungelen. Moeilijk voetballen als je middenvelders moeite hebben om een bal aan te nemen.
Taylor zie je tenminste nog, Klaassen doet helemaal niet mee voor mijn gevoel...

• Agent47

Agent47

Ajax komt steeds meer

• dglavimans
Wat ben ik blij dat PSV gister al heeft gespeeld en gewonnen.. Maakt zo match volgen een stuk chiller

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010

Hupske

AFCA

In de moeilijkheden. Om je zin af te maken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Pagina: 1 ... 183 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023