Op de training was het fantastisch.Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:06:
Hahaha die vrije trap, wat en waarom en hoe!?
Die vragen zijn al tal x aan PSV ook gesteld, ik heb het antwoord nog niet.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:05:
[...]
Het is echt onmogelijk dat vrijwel iedere Ajax speler dit jaar niks voor elkaar krijgt. Dat kan haast niet aan het individu meer liggen. Het totale niveau is gedaald.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tomorrow is not today!
Mag je vinden, maar niet op deze manier.
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:09 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vreselijk, vergeleken met een PL wedstrijd is dit 3e klasse amateurskrissie100 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:07:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Rommelig, slecht niveau.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Valt tegen, maar de scheids helpt wel flink tot nu toe.
Tomorrow is not today!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 14:41:
Bij die Paxaio weet ik het nog steeds niet hoor. Lijkt me geen nieuwe Sini
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[edit] ok laat maar.
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 22-01-2023 15:09 ]
Dat was ook zo?toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:09:
Lol en dan probeert de commentator Berghuis nog de schuld te geven???
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:09:
[edit] ok laat maar.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Op zo een manier balverlies lijden is niet handig, dus inderdaad deel debet aan het tegendoelpunt.toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:09:
Nou poe hee, allebei 1 kans gehad waarbij die van Timber de grootste was...
Net ook al een corner en dan die vrije trap. Die bal wordt niet voor geschoten maar eindigt gewoon op de eigen helft…
Enige ploeg die wil voetballenVerwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:09:
[...]
Dit snap ik dan niet? Feyenoord nog geen schot op goal gehad….
Bijzonder…sowieso, ik ben geen grote fan van Berghuis, maar hij loopt wel de gaten van de verdediging dicht zo goed hij kan…toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:09:
En het dan laten betalen door de supporters ja ipv de burger.HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:10:
Ze kunnen misschien overal die netten installeren, zag geen bier rondvliegen op het veld.
Ik dacht dat het iemand anders was en dat Berghuis crap aangespeeld werd
Huh? Ze zijn toch door Feyenoord opgehangen?Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:10:
[...]
En het dan laten betalen door de supporters ja ipv de burger.
Tja, ik blijf het apart vinden dat je een wedstrijd speelt met alleen je eigen publiek.
Hetzelfde is ook met Ajax en andere ploegen, vind het gewoon doodzonde dat het zo moet.
Je hebt gewoon als thuisploeg een voordeel. Misschien moeten ze gewoon deze wedstrijden zonder publiek spelen?
Geel voor het aanstellen?
Tomorrow is not today!
Ik meende de gemeente, maar kan het mis hebben. Aboutaleb had het over miljoenen, dat geeft Feyenoord niet uit voor wat netten denk ik? Al lijkt miljoenen mij wel wat veelPolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:11:
[...]
Huh? Ze zijn toch door Feyenoord opgehangen?
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 22-01-2023 15:14 ]
Hij had wederom allang af moeten fluiten voor een overtreding van Feyenoord maar nee, 'voordeel'..
Door Feyenoord. Eigen initiatiefVos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:13:
[...]
Ik meende de gemeente, maar kan het mis hebben.
Snap ik wel, 1x netten ophangen is natuurlijk goedkoper dan de 239482394e boete.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Schreuder heeft van het best voetballende team van Nederland een schopploegje gemaakt.Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:15:
Gatverdamme man, die ajacieden kunnen alleen maar vieze kleine overtredingen maken.
Verwijderd
Misschien door alle regen en kou.
Maar, ik hoop toch echt dat we snel weer het mooie/gladde biljartlaken zien.
Tomorrow is not today!
Hebben daar niet alle velden nu last van. Ik hoorde ook iets over verwarming onder de mat, in combinatie met dit weer, maar ik weet niet of dat Feyenoord dat heeft.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:17:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen als Feyenoorder dat sinds het vertrek van de bekende grasmeester, dat het veld de laatste weken er niet zo perfect bij ligt als normaal.
WAT EEN MISSER!
Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. *knip*dr.lowtune schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:16:
Schreuder heeft van het best voetballende team van Nederland een schopploegje gemaakt.
Niet doen aub.
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 22-01-2023 15:30 ]
Edwin word op handen gedragen........Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:13:
Als vd Sar vandaag Schreuder niet ontslaat hoop ik dat de RVC morgen Vd Sar ontslaat.
inderdaad, echt een kut bal die ie gafVos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
Och och Kudus, die bal haha.
De back van Emmen is nog beter. Echt wie heeft hem gescout!?toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
Zeg Schreuder. hoe lang mag Sanchez nog aan lopen klooien?
Feyenoord stond altijd bekend als de houthakploeg.Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
[...]
Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. Of zit je roze brilletje te strak?
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Dezelfde als die Bassey gescout heeftVos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:19:
[...]
De back van Emmen is nog beter. Echt wie heeft hem gescout!?
Naar de uitgang hoop ikBmwfan008 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:19:
Edwin word op handen gedragen........
Welke kou?? De veldverwarming staat dag en nacht te loeien.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:17:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen als Feyenoorder dat sinds het vertrek van de bekende grasmeester, dat het veld de laatste weken er niet zo perfect bij ligt als normaal.
Yup want ballen wegtrappen en schwalbes maken is helemaal niet irritant he?Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:15:
Gatverdamme man, die ajacieden kunnen alleen maar vieze kleine overtredingen maken.
Mannelijk voetbal leuk en aardig maar van een Ajacied verwacht je gewoon genoeg techniek om het voetballend op te lossen.Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:18:
[...]
Vroeger noemden jullie het mannelijk voetbal. Blijkbaar is de verwijfing al in een ver gevorderd stadium. Of zit je roze brilletje te strak?
Ik begreep van de Telegraaf, dat de RvC half dood is. Blind is weg. Nog een gaat/wil weg. Vd Sar heeft er weinig van te vrezen.
Laat Feyenoord alsjeblieft meer scoren, hopelijk wordt er iemand dan wakker in Amsterdam
Op zo'n knollenveld?PolarBear schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:20:
[...]
Mannelijk voetbal leuk en aardig maar van een Ajacied verwacht je gewoon genoeg techniek om het voetballend op te lossen.
Tomorrow is not today!
niet voor Bassey die pakt lekker zijn poen( en gelijk heeft die)Nimflix schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:19:
Die 25mil voor Bassey is ook grote grap.
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:20:
[...]
Yup want ballen wegtrappen en schwalbes maken is helemaal niet irritant he?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023