O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zag alleen een gestrekt been tegen een knie van ik denk de allerlaatste herhaling van de VAR, leek mij terecht rood.carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:46:
Geen rood he dit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hahaha, nee, maar hij rommelt soms wel balletjes de goal in en dat is voor PSV nu denk ik ook goed genoeg.sNielz123 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:51:
Hopelijk tilt Guus het spel naar een hoger niveau
Het zou een wonder zijn als PSV een bal erin weet te krijgen. Zo traag en handelingsarmoededr.lowtune schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:52:
[...]
Hahaha, nee, maar hij rommelt soms wel balletjes de goal in en dat is voor PSV nu denk ik ook goed genoeg.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:50
Een sneijdertjeNapo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:55:
Een kopgoal door wellicht de kleinste speler op het veld.
Ik herinner mij dat het praktisch en derde ster van de armoede genoemd werd, dus laten we niet van doen alsof het nu ineens geïntroduceerd wordt als term.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:46:
als ajax een keer geen kampioen wordt, krijgen we gelijk een kampioen van armoede? doe even normaal zeg
Los daarvan heb ik ook aversie tegen die term, alsof er minimum aantal punten in het seizoen gehaald moet zijn door alle concurrenten anders is het armoede.
Ook al is het nu zeker niet hoogstaand wat de top vijf laat zien, het is wel lekker spannend. En degene die aan het einde bovenaan staat heeft het dan ook gewoon verdiend en is gewoon kampioen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ga gewoon doen wat je goed kan, stofzuigen op het middenveld
Goeiendag hoor, wat een gekloot voor dat doel.
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 16:01 ]
Kampioen van de armoede of derde ster van de armoede is gewoon een coping mechanisme van tegenstanders die het niet gered hebben vind ikGonadan schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:56:
[...]
Ik herinner mij dat het praktisch en derde ster van de armoede genoemd werd, dus laten we niet van doen alsof het nu ineens geïntroduceerd wordt als term.
Los daarvan heb ik ook aversie tegen die term, alsof er minimum aantal punten in het seizoen gehaald moet zijn door alle concurrenten anders is het armoede.
Ook al is het nu zeker niet hoogstaand wat de top vijf laat zien, het is wel lekker spannend. En degene die aan het einde bovenaan staat heeft het dan ook gewoon verdiend en is gewoon kampioen.
Als je wint heb je gewonnen.. Thats it
Ik heb een tijd terug hier in het topic voorgesteld om 'kampioen van de armoede' als troll te zien en actief te moderaten. Kwamen volgens mij redelijk wat positieve reacties op (duimpjes iig) maar iirc niet van de modsGonadan schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:56:
[...]
Ik herinner mij dat het praktisch en derde ster van de armoede genoemd werd, dus laten we niet van doen alsof het nu ineens geïntroduceerd wordt als term.
Degene die einde seizoen bovenaan staat is terecht volwaardig kampioen. Klaar.
Ik heb van een mod gehoord dat duimpjes niets zegt, ook al heb je er 30+toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Ik heb een tijd terug hier in het topic voorgesteld om 'kampioen van de armoede' als troll te zien en actief te moderaten. Kwamen volgens mij redelijk wat positieve reacties op (duimpjes iig) maar iirc niet van de mods
Degene die einde seizoen bovenaan staat is terecht volwaardig kampioen. Klaar.
Lol ^dglavimans schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:57:
Ik vind eigenlijk dat Sangare een schot verbod moet krijgen
Ga gewoon doen wat je goed kan, stofzuigen op het middenveld
Naja laat die jongen nog even 1 goede actie maken bij deze 2-1carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:05:
Madueke, wissel die gast.
Twente komt eraan!
Hij schoot niet he, hij botste van hem af!
De Jong kreeg hem er weer niet in!
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 16:07 ]
Luuk de Jong had hem in eerste instantie al hoog in de touwen met pleren inderdaadcarpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:06:
[...]
Hij schoot niet he, hij botste van hem af!
Twente komt eraan!
nou toch niet?dglavimans schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:57:
Ik vind eigenlijk dat Sangare een schot verbod moet krijgen
Vertessen, Bakayoko, of Saibari. Drie spelers die mij tegen een ingegraven tegenstander niet bijzonder warm maken.sNielz123 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:06:
Madueke is wel op ja. Maar wie moet er dan in?
- tweakduke
En Fortuna graaft zich niet in 😃
Twente komt eraan!
- tweakduke
[ Voor 14% gewijzigd door JoteW op 15-01-2023 16:21 ]
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
- tweakduke
De stervende zwaan.
[ Voor 22% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 16:27 ]
Mag ie toch aanleggen, en gelijk!
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 15-01-2023 16:29 ]
nggyu nglyd
Twente komt eraan!
Psv ook door te blijven missen :’)JoteW schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:29:
Dit dwingt Fortuna dan toch wel weer af door toch aanvallend te blijven spelen.
Zuivere penalty toch als je die herhalingen bekijkt?carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:27:
Belachelijk zeg, wat een naai streek.
De stervende zwaan.
Al was het volgens mij geen buitenspel en het was geen penalty. Naar de laatste heeft de VAR niet eens gekeken volgens mij. Tunnelvisie op of het buitenspel was.
Volgens mij ging het niet eens om dat been, maar om die arm die hij in z'n smoel kreeg. Of ik moet het verkeerd gezien hebben in de gauwigheid.carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:29:
Wat een naaistreek zeg.
Twente komt eraan!
Af en toe in de zandbak fluiten en mijn principes overboord gooien voor veel geld en in de Eredivisie er een puinhoop van maken.
Is toch eenvoudig geld verdienen.
Doe nou niet, dan stook je je kapot en wordt het net zo’n armoede thuis als dit PSV.carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:31:
Ik ga de tv door het raam gooien. Fijne avond!
Echt een afkeer ontwikkeld tegen sommige jongens van ons psv
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik denk dat hij het raam bij het stadion bedoelt.dr.lowtune schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:32:
[...]
Doe nou niet, dan stook je je kapot en wordt het net zo’n armoede thuis als dit PSV.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Als Feyenoord nu geen kampioen wordt...Agent47 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:32:
Wat een raar seizoen
HahahHahaQuad schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:32:
Feyenoord gaat spekkoper worden.
Hahahahahha
Hahahaha
Nee.
Altijd eerst naar jezelf kijken. Het zal wel en is ook. Maar dat is geen vrijbrief voor de scheids en VAR om zo te mogen blunderen. Die zijn geen PSV support toch?dglavimans schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:32:
Mwa kan niet eens boos zijn op de scheids
Echt een afkeer ontwikkeld tegen sommige jongens van ons psv
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tegen Groningen? Dat wordt minstens 0-5.
nggyu nglyd
Je doet een verkeerde aanname. Ik denk dat een ieder die voetbal kijkt dan zien dat het armoedig is. Als jij het anders ziet, dan zou ik wat meer wedstrijden gaan kijken. Misschien dat je dan ook kunt zien wanneer iets kwalitatief goed of juist slecht is.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:46:
[...]
als ajax een keer geen kampioen wordt, krijgen we gelijk een kampioen van armoede? doe even normaal zeg
Tomorrow is not today!
Je zal zien, die zijn wakker geworden en besluiten uitgerekend vandaag om goed te spelen.
En Feyenoord zal dat verkeerd inschatten en te weinig geven.
Edit: maar voor 5 Feyenoord goals wil ik best tekenen hoor!
[ Voor 9% gewijzigd door dr.lowtune op 15-01-2023 16:35 ]
Weet niet denk dat het een penalty is als het geen buitenspel was. Guus gaat daar gewoon super dom erinFleximex schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:33:
[...]
Altijd eerst naar jezelf kijken. Het zal wel en is ook. Maar dat is geen vrijbrief voor de scheids en VAR om zo te mogen blunderen. Die zijn geen PSV support toch?
Weinig te kijken toch voor die penalty? Die speler van Fortuna krijgt een rondzwaaiende arm vol in z'n gezicht.Fleximex schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:30:
Je ziet het aankomen.
Al was het volgens mij geen buitenspel en het was geen penalty. Naar de laatste heeft de VAR niet eens gekeken volgens mij. Tunnelvisie op of het buitenspel was.
Dat dat door onkunde van Til komt, tja, dat is het probleem van Til. Net zoals die rode kaart een kwestie van onkunde van de speler van Fortuna was bijvoorbeeld..
Groningen - Feyenoord wordt nu 0-10. De motivatie door het puntverlies van PSV en Ajax zal de spelers naar een grote hoogte stuwen. Ik zet er 100 euro op in!
of telt dit als een anti-jinx
Laten ze eerst maar eens wat lijntjes in beeld zien of het al dan niet buitenspel was en dat Til-geval van meerdere kanten in beeld brengen. Volgens mij krijgt die knakker van Fortuna gewoon een arm in z'n smoel.Fleximex schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:33:
[...]
Altijd eerst naar jezelf kijken. Het zal wel en is ook. Maar dat is geen vrijbrief voor de scheids en VAR om zo te mogen blunderen. Die zijn geen PSV support toch?
Twente komt eraan!
- tweakduke
Terg die arme @Harribo toch niet zotweakduke schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:36:
Maar even vragen wat insider @Harribo weet over de stand van zaken bij Groningen. Feyenoord kan nu zeker hun voorsprong uitbouwen.
"goede reactie gegeven" "beter gespeeld dan vorige week" "waren super scherp"
Je wint hier toch door de armoede van PSV dat gewoon 5 keer moet scoren en en per 3 kansen van een tegenstander een goal tegen krijgt.
Grappig dat toen vorige week een speler van Sparta door zijn eigen onkunde struikelde en Madueke neerhaalde iedereen vond dat PSV niet moest zeiken en het geen penalty was.toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:35:
[...]
Weinig te kijken toch voor die penalty? Die speler van Fortuna krijgt een rondzwaaiende arm vol in z'n gezicht.
Dat dat door onkunde van Til komt, tja, dat is het probleem van Til. Net zoals die rode kaart een kwestie van onkunde van de speler van Fortuna was bijvoorbeeld..
Ik heb vandaag niet gezien dus geen idee over buitenspel/pingel/whatever, maar wel typisch dat de ene keer onkunde van een speler reden is om hem niet te geven en de volgende keer wel.
Ik zou de Coolsingel alvast gaan ontruimen, met Schreuder die er in mei nog zit en dit PSV, is Feyenoord volgende maand al kampioen ;-)Fleximex schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:36:
[...]
Groningen - Feyenoord wordt nu 0-10. De motivatie door het puntverlies van PSV en Ajax zal de spelers naar een grote hoogte stuwen. Ik zet er 100 euro op in!
of telt dit als een anti-jinx
(ik denk dat zelfs als Ajax volgende week van de mat geveegd wordt door Feyenoord, de directie van Ajax nog steeds niets doet)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vanuit dat oogpunt zou je kunnen zeggen dat je als kampioen van de eredivisie altijd kampioen van de armoede bent.Sydney08 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:34:
[...]
Je doet een verkeerde aanname. Ik denk dat een ieder die voetbal kijkt dan zien dat het armoedig is. Als jij het anders ziet, dan zou ik wat meer wedstrijden gaan kijken. Misschien dat je dan ook kunt zien wanneer iets kwalitatief goed of juist slecht is.
Ligt er maar net aan waarmee je het vergelijkt. De Engelse League 2 zal echt niet beter spelen hoorsNielz123 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Vanuit dat oogpunt zou je kunnen zeggen dat je als kampioen van de eredivisie altijd kampioen van de armoede bent.
Had je eens een keer kunnen cashen...toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:42:
Ik had Feyenoord op 1-3 winst staan, maar nu zowel Ajax als PSV punten verspelen heb ik het toch maar naar 1-1 gezet. Hoe vaak het wel niet gebeurt dat de hele top 3 tegelijk punten verspeelt ipv uit te kunnen lopen....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan nu een keer het tegenovergestelde doen dan
Twente komt eraan!
nggyu nglyd
- tweakduke
Tuurlijk niet. Het gaat om de vorm en de kwaliteit binnen een team. Iedereen kan zien dat PSV en Ajax niet op hun best zijn. Dus 2 armoedige elftallen die normaal met gemak om plek 1 strijden hebben nu moeite om een wedstrijd te winnen. Tegenstander maakt niet eens uit en dat zegt voldoende over dit seizoen.sNielz123 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Vanuit dat oogpunt zou je kunnen zeggen dat je als kampioen van de eredivisie altijd kampioen van de armoede bent.
Tomorrow is not today!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023