[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.206 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

ElPaco schreef op zondag 15 januari 2023 @ 00:43:
Voor de volledigheid, de complete beker loting:
[Afbeelding]
Sowieso 1 amateurclub in de kwartfinale, dat lijkt me historisch? Misschien wel twee als de Graafschap een offday heeft.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Quad schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:36:
[...]

Sowieso 1 amateurclub in de kwartfinale, dat lijkt me historisch? Misschien wel twee als de Graafschap een offday heeft.
IJsselmeervogels heeft ooit halve finale gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 15-01-2023 10:46 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Gynnad schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:33:
[...]

Vrij licht is natuurlijk onzin, komende zondag nog Feyenoord en dan heb je iedereen 1x gehad.

Natuurlijk zitten er nog wat lastige uitwedstrijden bij, maar AZ en Utrecht heb je bijv al uit gehad.
Ja logisch, maar qua planning heeft Ajax het gunstig gehad (en dan er nog zo voor staan), moet je ff kijken naar alleen de laatste 5 wedstrijden straks :o

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Martinusz schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:11:
[...]

Ja logisch, maar qua planning heeft Ajax het gunstig gehad (en dan er nog zo voor staan), moet je ff kijken naar alleen de laatste 5 wedstrijden straks :o
Die laatste 5 wedstrijden zijn pittig, maar misschien zitten ze juist dan wel weer in een goede flow, je weet het natuurlijk nooit...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:11
Wat mij gisteren opviel bij Ajax was het ontbreken van vechtlust en de wil om te winnen, dat is nog erger dan uit vorm zijn of op een verkeerde positie. Geldt voor een heleboel spelers, maar om de 2 wissels (vers bloed!) er uit te pakken: Kudus slentert over het veld en ik heb gezien dat Bergwijn inviel, maar daarna heb ik niets meer van hem gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door bregweb op 15-01-2023 11:19 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de persconferentie over het ontslag van Scheuder gemist, kan ik die nog ergens terugkijken?

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:46
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:09:
[...]

Het door Ten Hag opgebouwde team is verkocht. Er staat op zeven, mischien wel acht posities een mindere speler dan de basiself van vorig seizoen. Een opvolger van Schreuder gaat het zonder aankopen net zo moeilijk krijgen.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij er geen team van maakt. Het hangt als los zand aan elkaar en niemand heeft een idee wat hij eigenlijk moet doen. Natuurlijk is er aan kwaliteit ingeleverd (al heeft hij daar zelf ook een hand in gehad), maar dat betekent niet dat je er geen groep van kunt maken die voor elkaar wil werken.

Vergelijk dat met United, waar het eind vorig seizoen een zwalkend stel individuen was. Nu staat er een echt team dat voor elkaar werkt en weet wat hun rol is en hoe ze die in moeten vullen. Fernandes zei het gisteren in een interview letterlijk, "We are a proper team now." Dat heeft Ten Hag er in 7 maanden in gekregen, door discipline, een duidelijke spelopvatting, en duidelijke instructies. Als je United afzet tegen City gisteren, dan heeft City op 8 of 9 plekken een betere speler lopen. Maar United wint, omdat er een team staat.

Dat is bij Schreuder onmogelijk. Mensen onderschatten het people management in voetbal, maar het is heel belangrijk. En Schreuder is daar heel slecht in.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-12 09:21
Hup Vitesse. Dit seizoen staat in het teken van overleven, maar deze wedstrijd mag alsnog wel gewonnen worden.

• Gynnad
  • Nu online
PolarBear schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:59:
Ik heb de persconferentie over het ontslag van Scheuder gemist, kan ik die nog ergens terugkijken?
Er is vanmorgen wel een persconferentie geweest: LIVE 10:00 | Persconferentie Alfred Schreuder |

• Sempy
bregweb schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:19:
Wat mij gisteren opviel bij Ajax was het ontbreken van vechtlust en de wil om te winnen, dat is nog erger dan uit vorm zijn of op een verkeerde positie. Geldt voor een heleboel spelers, maar om de 2 wissels (vers bloed!) er uit te pakken: Kudus slentert over het veld en ik heb gezien dat Bergwijn inviel, maar daarna heb ik niets meer van hem gezien.
Kudus verkopen nu dat dankzij wk met winst kan. Die wil gewoon weg en zijn inzet gisteren grensde gewoon aan werkweigering.

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:08

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat Rick Astley het goed gaat doen als nieuwe trainer. Dit zijn toch goede uitgangspunten:
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-12 17:37

Agent47

I always close my contracts.

Tannane being tannane

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ParaDroid2
Klassiek, tegen Vitesse.

• Gynnad
  • Nu online
Ik zat gisteren voor de 3e keer te kijken binnen een week tijd en wat is het toch vermoeiend om naar dit Ajax te kijken, zelfs in de beker tegen Den Bosch waren er geen mooie aanvallen of schitterend spel.

Nu weet ik niet of per se een nieuwe trainer gaat helpen, maar er zit duidelijk iets niet goed in de groep.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En de verslaggever die er weer niks van snapt.. "hij wordt geprovoceerd blablabla" "een tikje"
Nee, hij grijpt iemand bij de keel en slaat daarna ook nog eens.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:02
Ja het is Tannane, maar dit is toch geen rood?

• Agent47

Agent47

Elke ploeg die tegen NEC speelt lokt hem uit, terecht

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-12 17:40
Hij grijpt iemand bij de keel en geeft een heeeeel klein tikje. Is het rood? Ja. Blijf gewoon van een ander af. Die kneus laat zich weer compleet opnaaien en totaal kennen. Goede voetballer maar verder is het een ontzettende dwaas van een vent. Opzouten ermee.

Twente komt eraan!

• Agent47

Agent47

JoteW schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:42:
Hij grijpt iemand bij de keel en geeft een heeeeel klein tikje. Is het rood? Ja. Blijf gewoon van een ander af. Die kneus laat zich weer compleet opnaaien en totaal kennen. Goede voetballer maar verder is het een ontzettende dwaas van een vent. Opzouten ermee.
Enige goede antwoord.

• ParaDroid2
Ik kan het helaas niet zien (geen ESPN), maar het verbaast me helemaal niets. Dit zal wel weer uitlopen op een vertrek door de achterdeur voor Tannane.

Ik zie vanavond nog wel of het terecht is.

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:41:
Ik zat gisteren voor de 3e keer te kijken binnen een week tijd en wat is het toch vermoeiend om naar dit Ajax te kijken, zelfs in de beker tegen Den Bosch waren er geen mooie aanvallen of schitterend spel.

Nu weet ik niet of per se een nieuwe trainer gaat helpen, maar er zit duidelijk iets niet goed in de groep.
Heel simpel. Kijk naar het middenveld.
Zolang Schreuder daar geen creatieve speler neer gaat zetten blijft het drama. Want dan kan de verdediging niet opbouwen (bal komt net zo hard weer terug, met jagende tegenstander erbij) en lijkt het alsof de verdediging helemaal niks kan.

• toolkist
  • Niet online
krissie100 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:41:
Ja het is Tannane, maar dit is toch geen rood?
100% rood, totaal ongewenst/ongepast gedrag op het voetbalveld.

• groggy
  • Niet online
Dat schreuder er niks van snapt, maar is hij het probleem? Of ligt het probleem bij de td? Hamstra en kjh die helemaal niet in staat zijn om goed werk te leveren. Spelers halen, selectie in balans brengen, juiste technische staf....

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:29:
[...]

Kudus verkopen nu dat dankzij wk met winst kan. Die wil gewoon weg en zijn inzet gisteren grensde gewoon aan werkweigering.
Of je zet hem gewoon eens neer waar hij zelf ook vindt dat ie beter staat.. Nl op het middenveld.
Kudus
is
geen
spits

• ParaDroid2
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:45:
[...]

Of je zet hem gewoon eens neer waar hij zelf ook vindt dat ie beter staat.. Nl op het middenveld.
Kudus
is
geen
spits
Niet te hard roepen, dan zet Schreuder straks Rulli op het middenveld. Die voetbalt immers graag mee.

• krissie100
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:44:
[...]

100% rood, totaal ongewenst/ongepast gedrag op het voetbalveld.
Geel wat mij betreft voldoende.

• Gynnad
  • Nu online
JoteW schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:42:
Niets meer en niets minder - die van Vitesse gaat liggen als een stervende zwaan, maar hij grijpt hem duidelijk bij de keel, dat is sowieso niet nodig.

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:41:
[...]

En de verslaggever die er weer niks van snapt.. "hij wordt geprovoceerd blablabla" "een tikje"
Nee, hij grijpt iemand bij de keel en slaat daarna ook nog eens.
Hij word niet eens geprovoceerd, duel om de bal waarin Tannane zich meer weer eens laat gaan. Commentator doet alsof hij al hele wedstrijd gezocht werd

Verwijderd

Nou, benieuwd hoe snel de excuses komen van verschillende analisten komen vandaag voor Tannana.
"Ja maar, het is zo'n trotste jongen."
"Ja maar, hij werd geprovoceerd."
"Ja maar..."

Het gebeurd elke keer weer, de hoeveelste keer is dit wel niet?
Het zou N.E.C sieren om gewoon te zeggen "Weetje wat, ga jij maar lekker na de schorsing een maandje op de tribune zitten."
Maar, dat zal wel weer niet gebeuren want het is een goede speler en prestaties gaan boven respect en normaal menselijk gedrag.

Contract ook niet verscheuren want dan heeft die binnen een week weer een andere club.

Edit: Nou helpt de KNVB hier tegenwoordig ook niet bij.
Ik hoor het ze nog zeggen een aantal maanden geleden.
"Hij slaat hem niet zo hard op zijn achterhoofd, dus geel was voldoende."

Als er geen duidelijke grens meer is, gaat dit alleen maar vaker voorkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2023 12:50 ]

• JoteW
krissie100 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:47:
[...]

Geel wat mij betreft voldoende.
Je hoort in het voetbal gewoon niemand naar de keel te grijpen, of een klein tikje uit te delen. Klaar.

Die jongen weet dat hij de gezochte persoon is tegen welke tegenstander dan ook. A) hij is de beste voetballer, en B.) hij laat zich altijd makkelijk uit de tent lokken. Dat je dan op deze manier jezelf weer zo te kakken zet, in notabene de derby, en zodoende je medespelers en supporters weer gigantisch in de steek laat. On-ge-kend. Zet daar lekker een jeugdspeler neer die talent heeft, die wel normaal kan doen en die zich wel 100% inzet voor de club en haar supporters. Tannane zelf doet dat niet namelijk.

Twente komt eraan!

• krissie100
JoteW schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:50:
[...]

Je hoort in het voetbal gewoon niemand naar de keel te grijpen, of een klein tikje uit te delen. Klaar.

Die jongen weet dat hij de gezochte persoon is tegen welke tegenstander dan ook. A) hij is de beste voetballer, en B) hij laat zich altijd makkelijk uit de tent lokken. Dat je dan op deze manier jezelf weer zo te kakken zet, in notabene de derby, en zodoende je medespelers en supporters weer gigantisch in de steek laat. On-ge-kend. Zet daar lekker een jeugdspeler neer die talent heeft, die wel normaal kan doen en die zich wel 100% inzet voor de club en haar supporters. Tannane zelf doet dat niet namelijk.
Volledig met je eens, maar dat het niet hoort betekend niet automatisch een rode kaart wat mij betreft, moet wel ff wat meer zijn dan dit en er een Vitesse speler als een een stervende zwaan neergaat terwijl ie amper geraakt wordt >:)

• JoteW
krissie100 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Volledig met je eens, maar dat het niet hoort betekend niet automatisch een rode kaart wat mij betreft, moet wel ff wat meer zijn dan dit en er een Vitesse speler als een een stervende zwaan neergaat terwijl ie amper geraakt wordt >:)
Als je hier geen rood voor geeft geef je gewoon een ontzettend slecht signaal af als KNVB zijnde. Dan moeten de jonge jochies in de C of B elkaar ook maar naar de keel gaan grijpen in het amateurvoetbal? Worden ze er bij de tuchtcommissie nog mooi druk mee.

Dit soort taferelen moet je gewoon gelijk mee afkaarten. Tuurlijk, iemand een dwarslaesie trappen is wat anders dan iemand naar de keelgrijpen waarna diegene neergaat alsof hij neergestoken is, ben ik met je eens.

Maar het hoort gewoon niet op een voetbalveld thuis, en daarom is het gewoon terecht dat ze hier rood voor geven.

Twente komt eraan!

• Sempy
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:45:
[...]

Kudus
is
geen
spits
Dat geeft hem niet het recht om als een toerist rond te sjokken. Als je op een niet gewenste positie erin komt, hoor je je gewoon in te zetten. Als je dat niet kan opbrengen, weiger dan gewoon in te vallen.

Overigens heb ik ook geen hoge pet op van de middenvelder Kudus. Vrij overschatte speler waar nu opeens belangstelling is vanwege een paar gelukkige cl-goals (als spits) en wk-goals (als rechtsbuiten). Heeft zijn hoofd op PL gezet vanwege het geld en daar zal hij ongeacht positie tekort komen.

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:03:
[...]

Dat geeft hem niet het recht om als een toerist rond te sjokken. Als je op een niet gewenste positie erin komt, hoor je je gewoon in te zetten. Als je dat niet kan opbrengen, weiger dan gewoon in te vallen.

Overigens heb ik ook geen hoge pet op van de middenvelder Kudus. Vrij overschatte speler waar nu opeens belangstelling is vanwege een paar gelukkige cl-goals (als spits) en wk-goals (als rechtsbuiten). Heeft zijn hoofd op PL gezet vanwege het geld en daar zal hij ongeacht positie tekort komen.
Ik ben er juist van overtuigd dat hij, als hij het juiste team kiest (en dus geen Everton), zeker zal gaan slagen daar. Die jongen heeft zoveel talent.

• ParaDroid2
Ik heb het nog even teruggekeken, het is vooral heel erg dom, omdat er niets aan de hand is. Tannane besluit gewoon Kozlowski uit het niets bij de keel te pakken en dat mag wat mij betreft gewoon rood zijn.

De reactie van Kozlowski is flink overdreven en mag geel zijn, Wittek die nog even wraak komt nemen is ook behoorlijk dom verder.

• toolkist
  • Niet online
Zien Been en Makaay allebei nou niet dat Tanane die speler eerst bij de keel greep? Daarom krijgt ie rood, 100% zeker, niet vanwege die bitchslap

• ParaDroid2
Inderdaad, in de herhaling (ESPN Twitter) zie je ook dat Makkelie al naar de borstzak wil gaan, waarna Wittek er nog even in komt en er een opstootje komt.

Edit: oh dat klapje was direct na het grijpen, dacht dat het daarna nog was. Dat is inderdaad niet zoveel.

[ Voor 26% gewijzigd door ParaDroid2 op 15-01-2023 13:18 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:06
Madueke in de basis, dan lopen ze het risico dat hij een blessure krijgt.
Dus die willen ze dus echt niet verkopen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:44:
Madueke in de basis, dan lopen ze het risico dat hij een blessure krijgt.
Dus die willen ze dus echt niet verkopen
Of Madueke niet laten spelen en met een minder team op komen dagen.

Het is niet alsof PSV in zo'n geweldige fase zit dat ze een talentvolle aanvaller gemakkelijk kunnen vervangen.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:46:
[...]

Of Madueke niet laten spelen en met een minder team op komen dagen.

Het is niet alsof PSV in zo'n geweldige fase zit dat ze een talentvolle aanvaller gemakkelijk kunnen vervangen.
Maar ondertussen zet ie Veerman wel op de bank?

Makkelie vergeet nu toch al een paar keer om geel te geven aan Vitesse...

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 23:56
JoteW schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:55:
[...]

Als je hier geen rood voor geeft geef je gewoon een ontzettend slecht signaal af als KNVB zijnde. Dan moeten de jonge jochies in de C of B elkaar ook maar naar de keel gaan grijpen in het amateurvoetbal? Worden ze er bij de tuchtcommissie nog mooi druk mee.

Dit soort taferelen moet je gewoon gelijk mee afkaarten. Tuurlijk, iemand een dwarslaesie trappen is wat anders dan iemand naar de keelgrijpen waarna diegene neergaat alsof hij neergestoken is, ben ik met je eens.

Maar het hoort gewoon niet op een voetbalveld thuis, en daarom is het gewoon terecht dat ze hier rood voor geven.
De stervende zwaan zouden we ook moeten uitbannen. Tanane rood en die andere geel zou het meest gepast zijn.

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:55:
[...]

De stervende zwaan zouden we ook moeten uitbannen. Tanane rood en die andere geel zou het meest gepast zijn.
Ben ik het niet mee eens. Als Tanane z'n handen thuis houdt is er niks aan de hand. En dan trek ik wel een lijn tussen gedrag wat niks met voetbal te maken heeft (natrappen, keel vastgrijpen, slaan, elleboog etc) of een hand op je schouder en omvallen om een penalty te versieren (of rood zoals gisteren)

• sNielz123
Je mag best laten merken dat er een overtreding is begaan, maar doen alsof je half dood gaat na een klein tikje…

Was wel een terechte rode kaart. Vind dat je voor dat soort dingen ditect rood moet geven. Zelfde voor natrappen. Ook als de intensiteit laag is.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:23
Na 6x de bal in de lucht houden met je hoofd is een punt toch?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Die had moeten zitten he.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Typhone
  • Laatst online: 22:38

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:46:
[...]

Ook gisteren stonden er geen spelers op rare of vreemde plekken.

Rensch is opgeleid als CV zowel links als rechtscentraal. Kudus speelde bij Nordsjaelland veel als spits in 4-3-3 onder Hjulmand, de huidige bondscoach van Denemarken. Je kan best betwisten of een speler op een andere positie voor het team beter is, maar dat maakt het geen rare of vreemde plekken.

Wat zou jouw basiself zijn als iedereen fit is?
Gorter
Rensch - Timber - Bassey - Wijndal
Klaassen - Taylor - Berghuis
Bergwijn - Brobbey - Conceicao

Het maakt mij geen zak uit hoe een speler opgeleid is maar de dynamiek door de een opeens ergens anders te zetten stort elke keer in elkaar op deze manier. Zo komen er geen automatismen in en die zijn noodzakelijk. Begin maar eens 4 weken zo te spelen los van welk resultaat dan ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 15-01-2023 14:39 ]

• carpebios
Die indraaiende bal, er stond gewoon geen PSV-er voor die bal, daar train je toch op?

• Typhone
  • Laatst online: 22:38

Typhone

Who Dares Wins

bie100 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:49:
[...]

een goede voetballer kan op elke positie ballen een goede dan he
Daarom was Messi zo vaak keeper.

• carpebios
Of een bal rechtstreeks naar de keeper zonder iemand in de buurt, weer de bal kwijt.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:46:
[...]

Ook gisteren stonden er geen spelers op rare of vreemde plekken.

Rensch is opgeleid als CV zowel links als rechtscentraal. Kudus speelde bij Nordsjaelland veel als spits in 4-3-3 onder Hjulmand, de huidige bondscoach van Denemarken. Je kan best betwisten of een speler op een andere positie voor het team beter is, maar dat maakt het geen rare of vreemde plekken.

Wat zou jouw basiself zijn als iedereen fit is?
Rulli
Rensch Alvarez (maar liefst nieuwe RCV) Bassey Wijndal
Timber Kudus
Tadic
Berghuis Brobbey Bergwijn

• carpebios
HALLO, wat een rot spitsen hebben wij toch.

• carpebios
Weer zit die niet in het doel van Fortuna.

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:49:
Weer zit die niet in het doel van Fortuna.
Kwestie van tijd, die doelpunten komen wel.

• carpebios
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Kwestie van tijd, die doelpunten komen wel.
Het ziet er een beetje machteloos uit, net als bij Twente gisteren.
Teze ook weer, geeft de bal zo met een pass aan de keeper.
Edit 2, godver de Jong, wat een mogelijkheden.

[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 14:52 ]

• toolkist
  • Niet online
Jezus de Jong man... Je tegenstander doet niks verkeerd/expres, zorgt dat er meteen afgefloten wordt, excuseert zich 4x en dan nog moet je gaan lopen janken tegen die jongen?

• carpebios
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:53:
Jezus de Jong man... Je tegenstander doet niks verkeerd/expres, zorgt dat er meteen afgefloten wordt, excuseert zich 4x en dan nog moet je gaan lopen janken tegen die jongen?
Wij zien dat, hij niet, als iemand met z'n volle gewicht op je nek terecht komt, zal vast niet lekker voelen.

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:54:
[...]

Wij zien dat, hij niet, als iemand met z'n volle gewicht op je nek terecht komt, zal vast niet lekker voelen.
Er viel alleen niemand op hem, hij kwam zelf gewoon ongelukkig neer.
[edit] want als iemand echt met z'n volle gewicht op hem neergekomen was met z'n nek in deze houding, dan had ie nu in de ambulance gezeten

[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 15-01-2023 14:57 ]

• carpebios
toolkist schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:56:
[...]

Er viel alleen niemand op hem, hij kwam zelf gewoon ongelukkig neer.
O, dan heb ik het verkeerd gezien, dacht hij daarna nog lande op z'n nek met z'n handen duwend naar de grond zeg maar.

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:56:
[...]

O, dan heb ik het verkeerd gezien, dacht hij daarna nog lande op z'n nek met z'n handen duwend naar de grond zeg maar.
Dit was ook het geval, waarschijnlijk neit bewust maar nog steeds niet prettig. Intentie zien als je de speler niet aan ziet komen is ook bijzonder lastig.

• carpebios
PSV mag wel eens gaan scoren. Alle energie er zo uit en 0 rendement.

• carpebios
Hoekschop nummer zoveel.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Die laatste kans van de Jong was net precies op de keeper. Nog een paar van die kansen en dan moet er toch wel 1 ingaan.

Tweakers Discord

• carpebios
Heet die speler nu serieus Erdogan?
En weer zo'n bal die rechtstreeks naar de keeper gaat. Dan mag je toch wel gewisseld worden van mij.
En Simons probeert het eindelijk eens.

[ Voor 71% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 15:07 ]

• carpebios
Wow! Die scheids is de nieuwe Jomanda. Hij wijst naar z'n borst en hij staat weer op!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:59:
PSV mag wel eens gaan scoren. Alle energie er zo uit en 0 rendement.
Rustig rustig, straks breekt Gakpo wel de ban 8)7 .

• carpebios
Waarom zou je als de bal achter is, die bal nog een keer het stadion uitschieten?

• carpebios
Madueke mist overzicht.

• carpebios
Die Teze, wat een flapdrol zeg.

• carpebios
Iemand nog in de race om El Ghazi te kopen?

• carpebios
Daar gebeurt echt helemaal niets.

• carpebios
GA WEG MAN

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:06
Is de verslaggever bij Fortuna-PSV voorzitter van de PSV fanclub? Wat zit die te zwijmelen bij alles wat psv doet zeg.
Fraai dat Cordoba het op zijn psv's in de blessuretijd doet

• tweakduke

tweakduke

Sittard laat zien hoe je wel een kans benut, de VAR is het er ook mee eens.

@carpebios er is nog een edit-knop al weet ik dat het niet druk is op het moment in het topic :)

Tweakers Discord

• carpebios
tweakduke schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:19:
Sittard laat zien hoe je wel een kans benut, de VAR is het er ook mee eens.

@carpebios er is nog een edit-knop al weet ik dat het niet druk is op het moment in het topic :)
Ze staan onder elkaar dan toch in 1 kader, of is dat gewoon het esthetische effect?
Edit: al 265 minuten niet gescoord PSV.

Die El Ghazi zou ik in de rust al wisselen.
Wat een grap dit, Fortona komt z'n eigen helft niet af en staat toch weer voor tegen PSV. PSV heeft gewoon 0 scorend vermogen.

[ Voor 22% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 15:23 ]

• tweakduke

tweakduke

carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Ze staan onder elkaar dan toch in 1 kader, of is dat gewoon het esthetische effect?
Dat is het esthetische effect, het blijven uiteindelijk losse posts. Dat is zo ingericht om een incidentele dubbelpost of meerdere quotes wat makkelijker te houden met de komst van de mobiel.
Edit: al 265 minuten niet gescoord PSV.

Die El Ghazi zou ik in de rust al wisselen.
Wat een grap dit, Fortona komt z'n eigen helft niet af en staat toch weer voor tegen PSV. PSV heeft gewoon 0 scorend vermogen.
Ja dat laatste ben ik wel met je eens. de mensen die moeten scoren zijn allemaal uit vorm.

Tweakers Discord

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04:39
Geen Go Ahead - Utrecht kijkers hier? Bijzondere start van de wedstrijd het eerste kwartier. Daarna redelijk gelijk op, alleen i.m.o. een paar momenten waar de een voor een vergelijkbare actie geel krijgt en even later een tegenstander niet.

Ongeacht waar het voor komt, vind ik dat zo irritant, het lijkt vaak volstrekt willekeurig. Zo weet je als speler het toch ook allemaal niet meer.

• sNielz123
Eerste half uur niks aan het handje. Je verwacht dat PSV er eentje gaat maken en er daarna nog 3 inschiet als fortuna het hoofd laat hangen.
En dan weer dit…

• carpebios
Nog 45 minuten afzien.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-12 16:44
Maja laten we vooral Madueke verkopen en niks terug halen

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat een niveau heeft de eredivisie dit jaar zeg. Echt diep triest wat de clubs laten zien. Een AZ en Feyenoord, de 3e, 4e of 5e club van de Nederland zou zo maar eens kampioen kunnen worden.

Een kampioen van de armoede gaan we sowieso krijgen dit jaar. Ach ja, maakt het ook wel weer leuk en onvoorspelbaar.

Tomorrow is not today!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:06
"Statistieken zijn er om te varieren in de praktijk" ???
Heeft deze verslaggever geen Nederlands gehad?

• carpebios
Dit moet toch wel het slechtste PSV zijn dat ik ooit heb gezien als fan. Het gaat al jaren naar beneden het niveau, van spelers en staf, maar iedere keer weer tegen dit soort clubs achter komen, super frusterend.

• carpebios
Megupe schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:37:
"Statistieken zijn er om te varieren in de praktijk" ???
Heeft deze verslaggever geen Nederlands gehad?
Ik denk het.

SIMONS, wat is dit toch, wat een kansen, gasten schiet hem er nu eens in!

[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 15-01-2023 15:43 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:10
Zijn goed in het verprutsen van kansen vandaag zeg... Wat een brakke wedstrijd...

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:37:
Dit moet toch wel het slechtste PSV zijn dat ik ooit heb gezien als fan. Het gaat al jaren naar beneden het niveau, van spelers en staf, maar iedere keer weer tegen dit soort clubs achter komen, super frusterend.
Wees gerust, als Ajax, Twente en PSV punten laten liggen, dan laat Feyenoord ze ook liggen.

Zal je zien dat na de afgang eerder deze week juist vandaag Groningen uit een nieuw vaatje kan tappen.

• carpebios
dr.lowtune schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:43:
[...]

Wees gerust, als Ajax, Twente en PSV punten laten liggen, dan laat Feyenoord ze ook liggen.

Zal je zien dat na de afgang eerder deze week juist vandaag Groningen uit een nieuw vaatje kan tappen.
Maar ik wil eens een doelpunt zien van PSV, straks leef ik niet meer en hebben ze nog niet gescoord.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Rood? Wow.

Verwijderd

Sydney08 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:36:
Wat een niveau heeft de eredivisie dit jaar zeg. Echt diep triest wat de clubs laten zien. Een AZ en Feyenoord, de 3e, 4e of 5e club van de Nederland zou zo maar eens kampioen kunnen worden.

Een kampioen van de armoede gaan we sowieso krijgen dit jaar. Ach ja, maakt het ook wel weer leuk en onvoorspelbaar.
als ajax een keer geen kampioen wordt, krijgen we gelijk een kampioen van armoede? doe even normaal zeg

• carpebios
Houdoe.

• Napo
  • Niet online
De speler van Fortuna en de scheidsrechter helpt PSV hier wel enigszins mee :/

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-12 16:44
Hoe is dat rood :’)

• carpebios
Geen rood he dit.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Scheids wil zich even profileren.

• Napo
  • Niet online
Been lijkt vrijwel - maar wellicht niet helemaal - gestrekt met de noppen vooruit. Bijzonder dom om zo in te zetten.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:46:
[...]

als ajax een keer geen kampioen wordt, krijgen we gelijk een kampioen van armoede? doe even normaal zeg
Kijk eens naar de verliespunten.
En vorig jaar werd Ajax hier nog kampioen van de armoede genoemd

• sNielz123
Tja. Zwaar bestraft maar hoog gestrekt been

• carpebios
Napo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Been lijkt vrijwel - maar wellicht niet helemaal - gestrekt met de noppen vooruit. Bijzonder dom om zo in te zetten.
True, maar wel zwaar gestraft, a ja. Ik zie dat beeld nu ook, dat kan zeker rood zijn.
Nu komt vast snel de 2-0

• tweakduke

tweakduke

In die laatste herhaling zag je hem de knie stevig raken. Volgens het boekje kan het rood zijn, tjah en dan is de VAR het ermee eens.

Wel zwaar voor de wedstrijd was geen opzet naar mijn mening.

Tweakers Discord

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Nou nou nou Kamphuis.. Hooguit geel voor gevaarlijk spel, maar rood..?

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/7bLZchmZYt8AAAAM/phoropter-ophthalmology.gif

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 175 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023