Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dus dit moet dan maar einde seizoen voor Nijhuis en Blank zijn. Want als je dit al niet op waarde kunt beoordelen???
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Nou dat netwerk hebben we vorig seizoen in volle glorie in actie gezien...OMX2000 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:42:
[...]
Jij onderschat het netwerk dat PSV nog steeds heeft. En voor een heleboel buitenlandse spelers is de Nederlandse competitie een leuke opstap.
Zag 'm voorbij vliegen, kanonnen. Mag Nijhuis wel even voor op de camera na de wedstrijd toelichten.toolkist schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:50:
Kanonnen die overtreding bij Volendam-RKC... En natuurlijk Basje Nijhuis en de VAR, een of andere Erwin Blank, die er geen rood voor geven.. Dit had prima einde seizoen kunnen zijn.
Dus dit moet dan maar einde seizoen voor Nijhuis en Blank zijn. Want als je dit al niet op waarde kunt beoordelen???
nggyu nglyd
nggyu nglyd
En ik knipperde even met mijn ogen, hoppa en na 20 seconden zit hij erin.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:54:
Zo dan, prachtige goal van AZ.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja geweldig combineren dit, kan ik echt van genieten.carpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:54:
[...]
En ik knipperde even met mijn ogen, hoppa en na 20 seconden zit hij erin.
nggyu nglyd
Mooi om te zien dat Brobbey terug is en Conceiçao gewoon basis staat.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]
Basis voor Rulli, Brobbey en Alvarez.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ongetwijfeld doordat Kudus, Berghuis en Bergwijn nog niet fit genoeg zijn om 90 minuten te ballen.Gynnad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:55:
[...]
Mooi om te zien dat Brobbey terug is en Conceiçao gewoon basis staat.
nggyu nglyd
23-65, maar Ajax heeft al afgewerkt op doel in de warming upcarpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:56:
Hoeveel staat het ondertussen bij Ajax?
(21:00 uur start)
Je moet even wachten met het vieren van het puntverlies, want dat zit er wel aan te komencarpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:56:
Hoeveel staat het ondertussen bij Ajax?
Alvarez en Klaassen op het middenveld, the horrorQuad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]
Basis voor Rulli, Brobbey en Alvarez.
XXXVI
nggyu nglyd
Hoop het, levert mij wat kratjes bier op. Mooie quotering voor FCT bij Toto.Exocet schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:05:
[...]
Je moet even wachten met het vieren van het puntverlies, want dat zit er wel aan te komen
nggyu nglyd
Mooizo, ik heb 0-2 voorspeld.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:17:
Pfft, Heerenveen de kans op aansluiting, wordt de penalty gemist..
Sarr mag geen penals meer nemen. Hij heeft zoveel potentie maar het komt er nog maar mondjesmaat uit.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:17:
Pfft, Heerenveen de kans op aansluiting, wordt de penalty gemist..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hmm , ik 3-0....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Twente komt eraan!
Great to have you here, @MagnusCarlsen! ♟️⚽️ pic.twitter.com/a9Lge8mijA
— AFC Ajax (@AFCAjax) 14 januari 2023
Van der Sar heeft voor de zekerheid een meesterstrateeg uitgenodigd
Over VD Beek naar Ajax halen: die jongen ligt er de rest van het seizoen uit vanwege een blessure, dus daar heb je nu niks aan
Ik volg het allemaal niet meer op de voet, maar Rensch, Sanchez in de achterhoede? Dat is echt verdedigend niks.
Die keeper kan wel trappen trouwens.
Edit: Bassey is best een leuke back.
[ Voor 59% gewijzigd door DeKever op 14-01-2023 21:16 ]
/edit
Jeetje en alweer op de paal. Treurige verdediging
[ Voor 85% gewijzigd door ephymerous op 14-01-2023 21:09 ]
XXXVI
een treffende spreuk
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Twente komt eraan!
Mr 1-0?JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:09:
En daar was bijna de 0-2, ik weet al precies waar dit naar toe gaat.
Ik hoop hetJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:09:
Twente komt eraan!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Knap dat iemand bijna de 0-2 maakt als het 0-0 staatJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:09:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ooh wat zijn ze goedSuperkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:24:
[...]
Lees je mee @Typhone?
Misschien kun je beter een rivaal van je eigen kaliber zoeken...
Oooh wat zijn ze goed
Zo goed zijn ze in jaren niet geweest
Ik heb 1-3 staan
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hoop dat het nu eens over is met Lucky AjaxJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:11:
Zo'n typische pot dat Twente eerst een kansje of 4 mist, en Ajax de 1e de beste erin weet te poepen.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Nou inderdaad. Ajax had al drie rode kaarten moeten hebben. Toch?964C2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:11:
Wordt tijd dat die scheidsrechter eens optreedt tegen die smerige overtredingen van Ajax
XXXVI
3? Al 11 man.ephymerous schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:13:
[...]
Nou inderdaad. Ajax had al drie rode kaarten moeten hebben. Toch?
Hebben ze nog geluk. Die scheids bij Jong Ajax gister had het beoordeeld als doorgebroken speler met natrappenPlayer1S schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:16:
En dat is dan gelijk geel……. Typisch
Ajax is in een paar jaar afgezakt van top/subtop CL naar top/subtop eredivisie.
een treffende spreuk
Wat is er irritant aan Ron Jans? Jammer dat hij nooit een kans heeft gekregen bij een betere club, maar hij doet het volgens mij wel overal vrij goed (zolang hij zijn Nederlanse nuchterheid mbt nigger eruit houdt)?pro_6or schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:18:
Moet Ron Jans niet ook in dat hok blijven, of geldt dat voor hem niet? Irritante vent.
Wat een negativiteit allemaal. Ajax veert op na minuut 10. Ik zie een leuke pot tussen twee aanvallend ingestelde ploegen.pro_6or schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:18:
Moet Ron Jans niet ook in dat hok blijven, of geldt dat voor hem niet? Irritante vent.
Sinds wanneer is Ajax nog lucky?964C2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:13:
[...]
Hoop dat het nu eens over is met Lucky Ajax
speelt vandaag bet prima tochPolycom schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:24:
Wat doet die Bassey nog in de basis??
Brengt de energie en power die node werd gemist bij BlindPolycom schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:24:
Wat doet die Bassey nog in de basis??
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 14-01-2023 21:31 ]
We hebben vanavond nog geen tegengoal gehad
Roep dat ook even richting Schreuderpro_6or schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:18:
Twente komt eraan!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Toneelshowtjes aan de zijlijn, kinderpsychologie.Snowdog schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:22:
[...]
Wat is er irritant aan Ron Jans? Jammer dat hij nooit een kans heeft gekregen bij een betere club, maar hij doet het volgens mij wel overal vrij goed (zolang hij zijn Nederlanse nuchterheid mbt nigger eruit houdt)?
Je hoort gewoon binnen je aangegeven ruimte te blijven, juist om dit soort gedoe te voorkomen.
een treffende spreuk
Of hoe weinig geel Twente krijgt voor smerige overtredingen...Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:28:
Het is wel opvallend hoe weinig overtredingen Twente meekrijgt.
Want Timber kwam niet onbenullig in bij Vlap?toolkist schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:24:
Je zou ook eens een keer geel kunnen geven.. Twente hakt en zaagt er lekker op los.
Twente komt eraan!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Onder schreuder is het grote verval ingezet. Het voetbal is er uit.
een treffende spreuk
Had het over dat gebral dat een trainer af en toe buiten zijn 'hok' komtpro_6or schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:29:
[...]
Onder schreuder is het grote verval ingezet. Het voetbal is er uit.
Twente komt eraan!
dan nog 1 tegen 3 kaarten?JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:29:
[...]
Want Timber kwam niet onbenullig in bij Vlap?
RKC schijnt verloren te hebben van Volendam, las ik ergens. Als Volendam kan winnen van RKC, is alles nog mogelijk in de competitie.ephymerous schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:01:
Durft iemand te voorspellen dat Ajax vanavond drie punten pakt?
Vanavond kan Ajax niet verliezen. Winst betekent drie punten. Verlies betekent denk ik nog veel meer punten maar dan met een nieuwe coach.
Ook in goede doen heeft Ajax het lastig met FCT en Ron Jans. Dat zal vanavond niet anders zijn.
Laat die sterke drank eens een keer staan joh met dat gebral van jemavaros schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:31:
[...]
RKC schijnt verloren te hebben van Volendam, las ik ergens. Als Volendam kan winnen van RKC, is alles nog mogelijk in de competitie.
Twente komt eraan!
Dus ROOD
nggyu nglyd
Dat weten we al bijna twee seizoenen. Toch blijkbaar de voorkeur boven een aankoop van 10 miljoen.ParaDroid2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:35:
Waardeloze speler die Rensch.
XXXVI
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 14-01-2023 21:36 ]
Van Wolfswinkel doet hier alles goed, i.t.t. Rensch, wat een domme overtreding zegTerranova schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:35:
Van Wolfswinkel gooit zichzelf voor Rensch...
Twente komt eraan!
Slimme V Wolfswinkel, pff
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Stervende zwaan. Gewoon spelbederf.Terranova schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:35:
Van Wolfswinkel gooit zichzelf voor Rensch...
Ah wel netjes van de scheidsrechter, nog voor dat hij erop ligt.
[ Voor 44% gewijzigd door Polycom op 14-01-2023 21:37 ]
Zichzelf voor de verdediger gooien om zo de scheids te foppen dat het veel erger is dan het is?JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:36:
[...]
Van Wolfswinkel doet hier alles goed, i.t.t. Rensch, wat een domme overtreding zeg
Natuurlijk is het een overtreding van Rensch, maar walgelijk gedrag van aanvallers moet niet goed gepraat worden
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:50
Ja ik vind het zo verrassend. Ik heb hem nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen. Misschien zit het er wel in hoor, maar voorlopig is dit het niveau dat je bij een Groningen, NEC verwacht..ephymerous schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:36:
[...]
Dat weten we al bijna twee seizoenen. Toch blijkbaar de voorkeur boven een aankoop van 10 miljoen.
Schoen in z'n gezicht gehad.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:37:
Hoezo ligt hij er zo slecht bij?
Tomorrow is not today!
Nouja, nu kan voor hem geen speler terug het veld in, Ajax moet met 10 spelers verder.tweakduke schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:37:
Op de brancard met rood eraf? Het is me ook wel wat, erg domme overtreding op een doorgebroken speler.
Hup FCT.
nggyu nglyd
Dus Tadic naar de bank
[ Voor 3% gewijzigd door 964C2 op 14-01-2023 21:39 ]
Ssht, straks lezen ze hier mee.964C2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:38:
Als Schreuder slim is haalt ue Ijn allerslechtste speler eraf en brengt een extra verdediger
Dus Tadic naar de bank
nggyu nglyd
Al had ie al een paar keer rood moeten hebben voor die slechte passjes achterin.
Walgelijk gedrag van aanvallers? Hij trekt 'm gewoon aan het shirt naar beneden, wat lul je toch man. Zuivere overtreding en in dit geval doorgebroken speler.Terranova schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:37:
[...]
Zichzelf voor de verdediger gooien om zo de scheids te foppen dat het veel erger is dan het is?
Natuurlijk is het een overtreding van Rensch, maar walgelijk gedrag van aanvallers moet niet goed gepraat worden
Twente komt eraan!
De slechtste speler is er al af.964C2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:38:
Als Schreuder slim is haalt hij zijn allerslechtste speler eraf en brengt een extra verdediger
Dus Tadic naar de bank
Dat hoeft niet, die heeft zojuist rood gekregen. Voor de volgende wedstrijd voor Ajax een zegen.964C2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:38:
Als Schreuder slim is haalt ue Ijn allerslechtste speler eraf
Dat is een groot nadeel inderdaad. Tegelijkertijd heeft hij deze explosie van onkunde wel opgesteld.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:38:
Heeft Schreuder weer een smoes gekregen voor puntverlies
In ieder geval een van de drie slechtsten. Je kan beargumenteren dat Bassey of Sanchez nog slechter zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 14-01-2023 21:41 ]
XXXVI
60% schwalbe, 40% shirtje vasthouden.JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:39:
[...]
Walgelijk gedrag van aanvallers? Hij trekt 'm gewoon aan het shirt naar beneden, wat lul je toch man. Zuivere overtreding en in dit geval doorgebroken speler.
Tomorrow is not today!
Hij loopt links van rensch en eindigt op de grond met z'n voeten rechts van rensch. Bij een armpje op z'n schouder. Je kan mij niet vertellen dat dit niet zichzelf voor de verdediger gooien is. No way dat je zo diagonaal valt zonder het bewust te doenJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:39:
[...]
Walgelijk gedrag van aanvallers? Hij trekt 'm gewoon aan het shirt naar beneden, wat lul je toch man. Zuivere overtreding en in dit geval doorgebroken speler.
Jullie moeten een theatershow beginnen, grappiger als de lama's denk ik!
Twente komt eraan!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hij moet z'n hand niet op de schouder leggen, dan krijgt V Wolfswinkel geel (oh nee) voor een schwalbeSydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:38:
Grotere schwalbe dan overtreding, maar ook dom om iets aan het shirtje te zitten.
Dat is niet zo moeilijk. Toegeven dat die speler van Twente neergaat als een zwaan is moeilijker blijkbaarJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:40:
[...]
Jullie moeten een theatershow beginnen, grappiger als de lama's denk ik!
Tomorrow is not today!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/61GIXtNn60dXOzz75ZpsEJYX.jpg?f=fotoalbum_large)