een treffende spreuk
Als ie niet aan het shirtje had getrokken was van Wolfswinkel niet gevallen (bewust of onbewust) en had ie nu geen rood en zeer hoofd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tja Twente kwam ook overal mee weg, dus dan zelf ook maar doen?ParaDroid2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:42:
Dit is ook een lekkere tackle zeg, behoorlijk wat frustratie bij Ajax.
Als Berghuis, Bergwijn of Brobbey dit had gedaan tegenover Propper was het een slimme zet, en nou is van Wolfswinkel een matenaaier. Prima johSydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:41:
[...]
Dat is niet zo moeilijk. Toegeven dat die speler van Twente neergaat als een zwaan is moeilijker blijkbaar
Gewoon oerdom van Rensch dat hij 'm uberhaupt vastpakt op dat moment, dan weet je dat je voor de bijl gaat, helemaal met het nederlandse scheidsrechters gilde.
Twente komt eraan!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, het is altijd een naaistreek. Hoort gewoon aangepakt te worden. Simuleren is gewoon smerigJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:43:
[...]
Als Berghuis, Bergwijn of Brobbey dit had gedaan tegenover Propper was het een slimme zet, en nou is van Wolfswinkel een matenaaier. Prima joh![]()
Gewoon oerdom van Rensch dat hij 'm uberhaupt vastpakt op dat moment, dan weet je dat je voor de bijl gaat, helemaal met het nederlandse scheidsrechters gilde.
Hetgeen niet vreemd is met die kansloze shit op elke positie. Gooi die kale pad er in de rust uit aub!ephymerous schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:40:
[...]
Dat is een groot nadeel inderdaad. Tegelijkertijd heeft hij deze explosie van onkunde wel opgesteld.
[...]
In ieder geval een van de drie slechtsten. Je kan beargumenteren dat Bassey of Sanchez nog slechter zijn.
Moet eerlijk zeggen dat ik net pas inschakel (keek nog wat anders), dit soort tackles vind ik gewoon risicovol.toolkist schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Tja Twente kwam ook overal mee weg, dus dan zelf ook maar doen?
Helemaal mee eens.JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:43:
[...]
XXXVI
Ha, ik lees hele andere reacties als iemand (Tadic iemand?) een harde tackle (van PSV, iemand?) in de 16 ontwijkt en dan een penalty wil krijgen.. Nee, dan moet je eerst ook wel hard geraakt worden, ontwijken telt niet.Superkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:43:
Als verdediger moet je gewoon met je handen van de aanvaller afblijven in zo'n situatie. Het was gewoon dom van Rensch. Hoe v Wolfswinkel daarna valt doet er dan al niet meer toe.
En nu is het toch prima om je om niks te laten vallen?
Dat eerste is een slechte aanname. Dat laatste is iedereen het over eens.JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:43:
[...]
Als Berghuis, Bergwijn of Brobbey dit had gedaan tegenover Propper was het een slimme zet, en nou is van Wolfswinkel een matenaaier. Prima joh![]()
Tomorrow is not today!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ga eens weg man, terechte rode kaart natuurlijk.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
`
Jullie enige lichtpuntje momenteel!
Twente komt eraan!
Kijk nog maar eens terug. De manier waarop Van Wolfwinkel naar de grond ging had helemaal niets te maken met de overtreding. Niemand ontkent ook dat het een overtreding is.Typhone schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:45:
Zitten mensen nu te lullen dat v Wolfswinkel zich aanstelde?
Ga eens weg man, terechte rode kaart natuurlijk.
Zou ik ook doen en doet Ajax net zo goed. Die stuit had al beter geanticipeerd moeten worden. De rest maakt niet uit.Terranova schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:46:
[...]
Kijk nog maar eens terug. De manier waarop Van Wolfwinkel naar de grond ging had helemaal niets te maken met de overtreding. Niemand ontkent ook dat het een overtreding is.
Ik zou het liever niet doen, maar omdat de scheidsrechters er niet tegen optreden moet je het bijna wel doenTyphone schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:47:
[...]
Zou ik ook doen en doet Ajax net zo goed. Die stuit had al beter geanticipeerd moeten worden. De rest maakt niet uit.
Dat vraag ik mij ook af.OMX2000 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:45:
Maar gaat Twente ook nog scoren?
Kijk uiteraard met gekleurde bril maar gebrek aan scherpte is enige reden dat Twente nog niet dik voorstaat
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tomorrow is not today!
Mwoah, pingelaar. Heeft ie al een beslissende actie op zijn naam?
Komt nog wel. Maar z'n gepingel zijn wel lekker.DeKever schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:51:
[...]
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:50
Dat heb ik ook met hem. Het ziet er leuk uit, maar levert weinig op. Dat kan natuurlijk nog wel komen aan automatismen ontbreekt het sowieso.DeKever schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:51:
[...]
Ik ben de 40 al gepasseerd en kan deze niet meer terugvinden in mijn geheugen.toolkist schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Ha, ik lees hele andere reacties als iemand (Tadic iemand?) een harde tackle (van PSV, iemand?) in de 16 ontwijkt en dan een penalty wil krijgen..
XXXVI
Individuele kwaliteit heb je niks aan als het geen team is. Dat is Twente wel.Sydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:50:
Dit Twente staat goed opgesteld, maar is ook niet meer dan middelmaat als je kijkt naar de individuele kwaliteit. Maar goed, tegen een Ajax uit vorm zul je met een man meer vast wel winnen.
Rust, tijd voor een pils en broodje bamischijf.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 14-01-2023 21:55 ]
nggyu nglyd
Grotere kans op goals.
Juist wel. Als je geen team bent, dan moet je het van individuele kwaliteit hebben. Twente is middelmaat wat goed opgesteld staat. Complimenten aan de coach dus.Player1S schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:54:
[...]
Individuele kwaliteit heb je niks aan als het geen team is. Dat is Twente wel.
Tomorrow is not today!
Ik neem aan dat je het dan over Twente hebt. Ik vond Ajax niet om aan te zien.Superkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:56:
Tot aan de rode kaart werd er niet eens zo héél slecht gespeeld. Oké, wat slechte passjes hier en daar maar lang niet zo slecht als ik van tevoren gedacht had. Daar is dan ook alles mee gezegd want goed is het nog steeds niet.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Twente stelt me enigszins teleur, daar had ik vanavond meer van verwacht.Maverick schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:57:
[...]
Ik neem aan dat je het dan over Twente hebt. Ik vond Ajax niet om aan te zien.
Ajax had ik een heel stuk slechter verwacht dus die vallen enigszins mee.
Houdt het topic ook levend.Polycom schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:00:
Wat er waarschijnlijk gaat gebeuren is dat Ajax een paar wedstrijden gaat verliezen en dan krijg je weer capuchons op het trainingsveld, nieuwe (interim) trainer, nog meer gezeik en nog meer soap..
nggyu nglyd
Een team kan boven zichzelf uitstijgen als het niet loopt. Een individu is nog steeds een individu.Sydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:55:
[...]
Juist wel. Als je geen team bent, dan moet je het van individuele kwaliteit hebben. Twente is middelmaat wat goed opgesteld staat. Complimenten aan de coach dus.
Tegen de kleintjes kan een individu het wel rechttrekken maar in wedstrijden als dit wordt dat lastiger. Juist omdat je tegen een team speelt.
Heb je de herhaling nog even gezien nu in de rust? Hij loopt links van hem, en valt links van hem. En hij valt naar achteren en niet naar voor.. Dus je theorie met "zichzelf voor de verdediger gooien" gaat ook niet helemaal opTerranova schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:40:
[...]
Hij loopt links van rensch en eindigt op de grond met z'n voeten rechts van rensch. Bij een armpje op z'n schouder. Je kan mij niet vertellen dat dit niet zichzelf voor de verdediger gooien is. No way dat je zo diagonaal valt zonder het bewust te doen
Twente komt eraan!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tja, iedereen kan zien dat het grotendeels een schwalbe is. Dat sommige het niet willen zien is een probleem van diegeneMartinusz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:02:
Brrr dat commentaar “van Wolfswinkel wist precies wat hij moest doen” dus liever een rode kaart aannaaien dan doorlopen en proberen te scoren
En Rensch had hem niet de kans voor een schwalbe moeten geven. Gewoon dom van hem en dom van de scheids dat hij erin trapt.
Tomorrow is not today!
Je bent zo blij, dat je op het forum zit over de ED?mavaros schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:02:
Ik ben blij dat ik gewoon naar Ik vertrek aan het kijken ben. Dat is tegenwoordig altijd lachen, zonder dat je je kapot ergert aan azijnzeikers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het vallen was 'slim' maar natuurkundig wat gek
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 14-01-2023 22:05 ]
- tweakduke
Tja maar zo gaat het eenmaal wel. Verder klopt de analyse wel dat de organisatie niet deugt en het niet goed is dat Rensch daar alleen staat, zodat je deze situatie krijgt en dat Ajax blij mag zijn dat het nog 0-0 is.Martinusz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:02:
Brrr dat commentaar “van Wolfswinkel wist precies wat hij moest doen” dus liever een rode kaart aannaaien dan doorlopen en proberen te scoren
Kan een team niet juist boven zichzelf uitstijgen als het wél loopt?Player1S schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:01:
[...]
Een team kan boven zichzelf uitstijgen als het niet loopt. Een individu is nog steeds een individu.
Terwijl een individu een slecht lopend team juist op sleeptouw kan nemen.
Hij had beter zijn ploeg op 0-1 kunnen proberen te zettentweakduke schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:04:
[...]
Tja maar zo gaat het eenmaal wel. Verder klopt de analyse wel dat de organisatie niet deugt en het niet goed is dat Rensch daar alleen staat, zodat je deze situatie krijgt en dat Ajax blij mag zijn dat het nog 0-0 is.
Ik hoop stiekem op geen winst voor Twente, dat zou mooie karma zijn. Maar ik zet mijn geld er niet op
[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 14-01-2023 22:06 ]
nggyu nglyd
Verwijderd
De volgende aflevering is hopelijk met Schreudermavaros schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:02:
Ik ben blij dat ik gewoon naar Ik vertrek aan het kijken ben. Dat is tegenwoordig altijd lachen, zonder dat je je kapot ergert aan azijnzeikers.
- tweakduke
Daar hadden ze al kansen voor gehad, maar goed ik ben eerlijk gezegd niet rouwig om de rode kaart.Martinusz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:05:
[...]
Hij had beter zijn ploeg op 0-1 kunnen proberen te zetten
Het loopt niet en dan krijg je ook dit soort dingen.
Heb jij de herhaling wel gezien dan? Z'n voeten eindigen op een vreemde manier opeens voor RenschJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:01:
[...]
Heb je de herhaling nog even gezien nu in de rust? Hij loopt links van hem, en valt links van hem. En hij valt naar achteren en niet naar voor.. Dus je theorie met "zichzelf voor de verdediger gooien" gaat ook niet helemaal op
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oké, ik ga met jou meecarpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:08:
Iets zorgvuldiger en Ajax trekt dit nog wel over de streep is mijn verwachting.
Hup Ajax!
Op basis van wat zou Ajax dit winnen? Man minder en nul vorm.carpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:08:
Is totaal niet rood, maar daar had de VAR ook wel iets aan mogen doen. Trouwens, dat Twente zie ik niet zo snel scoren tegen Ajax. Iets zorgvuldiger en Ajax trekt dit nog wel over de streep is mijn verwachting. En zou met die fop rode kaart ook wel terecht zijn.
Tomorrow is not today!
Nou, ze komen best goed de kleedkamer uit. Die extra man is niet altijd een voordeel.Vos schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:13:
[...]
Op basis van wat zou Ajax dit winnen? Man minder en nul vorm.
nggyu nglyd
Vind ik eigenlijk wel meevallen, ze leken even een kans te gaan hebben maar die hielp Taylor vakkundig om zeep. Sindsdien is het Twente dat weer de controle heeft.carpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:14:
[...]
Nou, ze komen best goed de kleedkamer uit.
Is een fase denk ikParaDroid2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:16:
[...]
Vind ik eigenlijk wel meevallen, ze leken even een kans te gaan hebben maar die hielp Taylor vakkundig om zeep. Sindsdien is het Twente dat weer de controle heeft.
Maar Twente is ook niet echt een killer zeg maar.
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 14-01-2023 22:17 ]
nggyu nglyd
nggyu nglyd
[ Voor 3% gewijzigd door DeKever op 14-01-2023 22:25 ]
Verwijderd
Brobbey doet niet mee vandaag.DeKever schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:20:
Het is dat Bergwijn hopeloos uit vorm is, maar anders had ik hem gebracht voor Brobbey of Tadic.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
nggyu nglyd
Ik moet je gelijk geven, het gaat nu opeens gelijk op.carpebios schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:17:
[...]
Is een fase denk ik
Maar Twente is ook niet echt een killer zeg maar.
Die jongen is niet goed/slim genoeg daarvoor.Martinusz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:25:
En ook hier had Taylor beter gewoon kunnen doorvoetballen ipv naaien.
Na Blind dus ook Pasveer, Tadic, van Stekelenburg weg laten gaan en dan verder met de jeugd
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Uh 2 kopballen op doel van hemParaDroid2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:27:
Klaassen schijnt ook mee te doen toch? Die heb ik nog nauwelijks gezien.
Als niet Ajacied, zou ik Tadic toejuichen, echt de irritante speler uit de ED. Vaak met andere dingen bezig dan voetballen.964C2 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:27:
Ajax moet al die ouwe meuk in deze transferwindow voor 1 februari opruimen:
Na Blind dus ook Pasveer, Tadic, van Stekelenburg weg laten gaan en dan verder met de jeugd
Ah ja
Twente komt eraan!
Zonder 0 punten had ik vooraf voor getekend hoorJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:29:
Jans wil gewoon niet winnen. Wil die fcking Daan Rots inbrengen, hou eens op man. We gaan straks als schlemiel zonder puntjes weer richting Enschede!
Ninja edit of lees ik slecht?
[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 14-01-2023 22:30 ]
Inderdaad. Waar zijn Ugalde en/of SteijnJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:29:
Jans wil gewoon niet winnen. Wil die fcking Daan Rots inbrengen, hou eens op man. We gaan straks als schlemiel zonder puntjes weer richting Enschede!
Die brengen aanvallend meer als Rots.
Bassey speelde de bal iig.Martinusz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:30:
Huh liepen die 2 Twente spelers elkaar niet ondersteboven?
Wat een ongelooflijk armoedig voetbal
nggyu nglyd
Spakenburg heeft ook wel eens een offday!PWM schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:31:
Voor de gevoeligen onder ons, nee Feyenoord is niet fantastisch en ja, die zullen het ook wel vernaggelen. Maar:
Wat een ongelooflijk armoedig voetbalZit tweede helft te kijken, maar Groningen-Spakenburg deed niet onder.
Twente heeft zichzelf genaaidPWM schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:31:
Voor de gevoeligen onder ons, nee Feyenoord is niet fantastisch en ja, die zullen het ook wel vernaggelen. Maar:
Wat een ongelooflijk armoedig voetbalZit tweede helft te kijken, maar Groningen-Spakenburg deed niet onder.
Het is ook gewoon heel armoedig!PWM schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:31:
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023