Daar trekken die mafketels die met bier gooien zich niets van aan. Gewoon instellen dat bier gooien naar spelers standaard 3 wedstrijden drooglegging is. Na een paar wedstrijden met cola en fristi is de lol er dan snel af.toolkist schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:18:
En als KNVB gewoon 50k boete geven, dan hebben ze meteen een enorm financieel probleem bij Den Bosch...
Dat is daar al vaak zat gedaan. Of de hele M-side (de lange zijde waar al het bier vandaan komt) een aantal wedstrijden leeg, maakt ze allemaal niks uit.Sempy schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:21:
[...]
Daar trekken die mafketels die met bier gooien zich niets van aan. Gewoon instellen dat bier gooien naar spelers standaard 3 wedstrijden drooglegging is. Na een paar wedstrijden met cola en fristi is de lol er dan snel af.
Heel simpel gezegd pak je ze pas als de club ophoudt te bestaan.
Knap dat het kleinste mannetje in het stadion vrij kan koppen.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Maar ja of dit dan genoeg is voor Twente aanstaande zaterdag... Ajax scoort uit een penalty en een balletje van Taylor wat enigszins gelukkig erin valt.
Een echt goede aanval met dito afronding heb ik niet gezien en FC DenBosch kan aanvallend echt helemaal niets brengen dus echt moeilijk wordt het ze niet gemaakt.
De negatieve reeks van Schreuder wordt dan wel ten einde gebracht, maar ja dat zegt natuurlijk niets.
Een echt goede aanval met dito afronding heb ik niet gezien en FC DenBosch kan aanvallend echt helemaal niets brengen dus echt moeilijk wordt het ze niet gemaakt.
De negatieve reeks van Schreuder wordt dan wel ten einde gebracht, maar ja dat zegt natuurlijk niets.
Sinds we als Ajax ons inlaten met al dat Zuid Amerikaans spelerspul, is Ajax meer op die psychologische tour gegaan, zoals in ZA normaal is.Dan reken ik die Servische meneer niet mee.tweakduke schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:16:
Taylor heeft wel geel gekregen dan toch voor het provoceren. Het is ook niet handig om publiek uit te gaan dagen, nu wordt het alleen maar erger.
Tegen FC Den Bosch je je niks aan dat gedoe, maar straks tegen Liverpool of noem maar een club die net niet bij de top hoort, is dat peychologische gedoe misschien wel doorslaggevend.
En vergeet nooit dat er hardop is geroepen dat we de wereldbeker gaan winnen. Om dat doel te bereiken mag je van mij alles inzetten dat binnen de voetbalbijbel valt.
Hup Ajax
edit: En dat waren net twee gele kaarten voor FCDB, maar de scheids keek net de andere kant op.
edit2: Ik mis Blind.
[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 11-01-2023 22:50 ]
Nieuwe keeper, direct de 0 gehouden!!!!!
We worden wereldkampioen
We worden wereldkampioen
We worden wereldkampioen
We worden wereldkampioen
We worden wereldkampioen
We worden wereldkampioen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het is niet genoeg waarschijnlijk tenzij er een aantal van de basis 11 terugkeren.tweakduke schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:39:
Maar ja of dit dan genoeg is voor Twente aanstaande zaterdag... Ajax scoort uit een penalty en een balletje van Taylor wat enigszins gelukkig erin valt.
Positief is wel weer Conceicao en daarnaast Rulli, die voetbalt goed mee en heeft ballen klemvast. Met Pasveer zouden het veel meer lange ballen geweest zijn. Vraag mij wel af waarom Villareal hem heeft laten gaan.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Omdat ie vaak genoeg helemaal niet goed meevoetbalt, en zn statistieken pas beter werden toen ie stopte met korte passes gevengws24 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:57:
[...]
Het is niet genoeg waarschijnlijk tenzij er een aantal van de basis 11 terugkeren.
Positief is wel weer Conceicao en daarnaast Rulli, die voetbalt goed mee en heeft ballen klemvast. Met Pasveer zouden het veel meer lange ballen geweest zijn. Vraag mij wel af waarom Villareal hem heeft laten gaan.
Rulli kon je vanavond niet over oordelen. Ik denk dat in een training meer van hem te zien was.
nggyu nglyd
De disclaimer dat het nog erg vroeg is om te oordelen over Rulli wilde ik eerst typen maar ik dacht laat maar, dat snappen jullie wel
. We gaan het zien qua meevoetballen als er beter druk gezet wordt dpor betere teams zoals Twente dit weekend.
[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 11-01-2023 23:17 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik zit nu naar Cambuur te kijken, maar die doen de kleuren van RKC geen goed.
RKC is een goed voetballende ploeg, en bij Cambuur lopen alleen boeren rond. God, wat is dat slecht zeg.
RKC is een goed voetballende ploeg, en bij Cambuur lopen alleen boeren rond. God, wat is dat slecht zeg.
Het was gewoon geen overtreding.jbdeiman schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:23:
[...]
Hoezo niet? Niet zwaar, maar speler speelde de bal niet, voor zover ik op beeld kon zien, volgens mij een terechte strafschop. Al helpt het Ajax wel in het zadel weer, want overtuigend spelen ze niet.
Voetbal is geen variant van een of andere Amerikaanse sport.
Je bedoelt De Treffers - Cambuur?mavaros schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:34:
Ik zit nu naar Cambuur te kijken, maar die doen de kleuren van RKC geen goed.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mowh... in dit geval begrijp ik hem wel. Halilovic kwam gewoon te laat, miste de bal en raakte de speler. Dan is het gewoon een strafschap. En Halilovic wist het ook, gewoon een domme sliding. Toen de strafschop werd toegekend zag je Halilovic ook zichtbaar balen, die was schuldbewust en protesteerde ook niet. Vaak worden penatly's tegenwoordig makkelijk gegeven, maar deze vond ik niet discutabelmavaros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 00:11:
Het was gewoon geen overtreding.
Voetbal is geen variant van een of andere Amerikaanse sport.
Voor de rest een avond om snel te vergeten. Onguur weer, spelen op plastic en met een bijmekaar geraapte selectie vanwege 10 zieken. Gelukkig geen nieuwe blessures opgelopen, de nul gehouden en door in de lelijke denneappel beker. Nu maar hopen dat deze week enkele spelers kunnen aansluiten zodat er zaterdag wat fatsoenlijks op het veld staat. Niet dat het veel gaat uitmaken, want velen missen wedstrijdritme of zijn niet 100% fit. Tel daar bij op dat Ajax het standaard lastig heeft uit in Enschede tegen Twente. Nee, Ajax gaat geen punten pakken zaterdag en zal op 6 punten achterstand komen ten opzichte van Feyenoord en als nummer 6 het weekend uit gaan. Hopen dat dat voldoende is om Schreuder te bedanken voor zijn niet bewezen diensten. Al ben ik bang dat de vele afwezigen een reden kan zijn om hem intern het voordeel van de twijfel te geven helaas. Voorlopig zijn we dus nog niet af van het lelijke voetbal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als ze naar Enschede rijden voor de wedstrijd dan verliezen ze inderdaad, 3-0. Ajax speelt namelijk thuis tegen TwenteHan schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:32:
Tel daar bij op dat Ajax het standaard lastig heeft uit in Enschede. Nee, Ajax gaat geen punten pakken zaterdag en zal op 6 punten achterstand komen ten opzichte van Feyenoord en als nummer 6 het weekend uit gaan.
Tegenwoordig voelt alles als een uitwedstrijdtoolkist schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:09:
Als ze naar Enschede rijden voor de wedstrijd dan verliezen ze inderdaad, 3-0. Ajax speelt namelijk thuis tegen Twente
Oh, ik ga er ook niet vanuit dat Ajax op zaterdag eventjes gaat winnen. Die tijden zijn voorbij.Han schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:32:
[...]
Mowh... in dit geval begrijp ik hem wel. Halilovic kwam gewoon te laat, miste de bal en raakte de speler. Dan is het gewoon een strafschap. En Halilovic wist het ook, gewoon een domme sliding. Toen de strafschop werd toegekend zag je Halilovic ook zichtbaar balen, die was schuldbewust en protesteerde ook niet. Vaak worden penatly's tegenwoordig makkelijk gegeven, maar deze vond ik niet discutabel
Voor de rest een avond om snel te vergeten. Onguur weer, spelen op plastic en met een bijmekaar geraapte selectie vanwege 10 zieken. Gelukkig geen nieuwe blessures opgelopen, de nul gehouden en door in de lelijke denneappel beker. Nu maar hopen dat deze week enkele spelers kunnen aansluiten zodat er zaterdag wat fatsoenlijks op het veld staat. Niet dat het veel gaat uitmaken, want velen missen wedstrijdritme of zijn niet 100% fit. Tel daar bij op dat Ajax het standaard lastig heeft uit in Enschede tegen Twente. Nee, Ajax gaat geen punten pakken zaterdag en zal op 6 punten achterstand komen ten opzichte van Feyenoord en als nummer 6 het weekend uit gaan. Hopen dat dat voldoende is om Schreuder te bedanken voor zijn niet bewezen diensten. Al ben ik bang dat de vele afwezigen een reden kan zijn om hem intern het voordeel van de twijfel te geven helaas. Voorlopig zijn we dus nog niet af van het lelijke voetbal.
Wel netjes dat Ajax als beursgenoteerd bedrijf in sportief opzicht de koers van de beurzen volgt.
En nu ik mijn verwachting voor 2023 heb gelezen verwacht ik ook bij ons aller Ajax een licht stijgende lijn.
Misschien worden we toch nog 3e in plaats van 4e
En nu ik mijn verwachting voor 2023 heb gelezen verwacht ik ook bij ons aller Ajax een licht stijgende lijn.
Misschien worden we toch nog 3e in plaats van 4e
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vele supporters die La Liga en/of Villarreal volgen zeggen dat Rulli een goede keeper is, alleen soms maakt hij enorme blunders. Velen verwijzen bijvoorbeeld naar de halve finale CL wedstrijd tegen Liverpool.gws24 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:57:
[...]
Vraag mij wel af waarom Villareal hem heeft laten gaan.
Van wat ik gisteren heb kunnen zien zag het er goed uit, al was dat één beker wedstrijd tegen FC Den Bosch (met alle respect).
Je zou als KNVB wellicht toch es een keer gaan bedenken dat deze jongen gewoon ongeschikt is als scheidsrechter.. Zulke impactvolle beslissingen (ok, deze keer in de allerlaatste minuut) keer op keer fout hebben...Joey Kooij heeft donderdag weer moet constateren dat een door hem uitgedeelde rode kaart is geseponeerd. Voor de arbiter is het drie uit vier wat dit betreft.
Feyenoord heeft vandaag geen voordeel van het weer.
Wat een zeikregen valt er nu al drie dagen uit de lucht.
edit: Verder is de trainer van Feyenoord een grappige man op de televisie. Hij heeft altijd een glunderende kop en oplichtende oogjes, als ie voor de camera staat.
Wat een zeikregen valt er nu al drie dagen uit de lucht.
edit: Verder is de trainer van Feyenoord een grappige man op de televisie. Hij heeft altijd een glunderende kop en oplichtende oogjes, als ie voor de camera staat.
[ Voor 42% gewijzigd door mavaros op 12-01-2023 20:37 ]
Waarom vinden mensen het nodig met bier en aanstekers te gooien?
Je kan er alleen maar om lachen als FC supporter.Exocet schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:34:
Spakenburg thuis altijd lastig
Wel jammer dat ik toch niet ben gegaan.
Zo snel achter staan tegen zo’n ploegje. Om je dood te schamen.
tokkies gonna tok,HollowGamer schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:46:
Clubs moeten daar direct een stadionverbod voor een aantal wedstrijden voor geven.
Dat hoort bij voetbal.HollowGamer schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:46:
In mijn tijd gooide mensen fluitketels op het veld en werden er ook kippen over het hek gegooid. Die kippen liepen doordeweeks gewoon netjes langs het spoor, waar nu de Mediamarkt staat.
@Napo Nee, dat moet dus niet. Voetbal is oorlog, en alles binnen de regels is geoorloofd. Als je daar niet van houdt, moet je naar curling ofzo gaan kijken.
[ Voor 16% gewijzigd door mavaros op 12-01-2023 21:24 ]
Dat hoort dus expliciet niet bij voetbal, wellicht komt er weer een tijd dat er hekken om het veld moeten. Lekker terug naar de jaren 90. Voetbalkoeltoormavaros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:20:
[...]
Dat hoort bij voetbal.
In mijn tijd gooide mensen fluitketels op het veld en werden er ook kippen over het hek gegooid. Die kippen liepen doordeweeks gewoon netjes langs het spoor, waar nu de Mediamarkt staat.
@Napo Nee, dat moet dus niet.
Pff, laat gewoon doorspelen en de VAR het oplossen. Was niks aan de hand bij die counter van Jahanbansk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Polleke is gonna Polleke.ph4ge schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:24:
Pff, laat gewoon doorspelen en de VAR het oplossen. Was niks aan de hand bij die counter van Jahanbansk.
Er is in deze ronde van de beker geen VARph4ge schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:24:
Lol, echt waar? Waar slaat dat nou weer op?Gynnad schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:25:
[...]
Er is in deze ronde van de beker geen VAR
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dry january en goede voornemensHollowGamer schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:46:
Denk vooral dat het lastig is met de vele wedstrijden om dan overal genoeg cameras/mensen te hebben?ph4ge schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:27:
[...]
Lol, echt waar? Waar slaat dat nou weer op?
Zodat FC Balophetdak geen camera’s nodig heeft.ph4ge schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:27:
[...]
Lol, echt waar? Waar slaat dat nou weer op?
Tuurlijk, zo ken ik er nog wel een paar. Het was niet eens echt een kans, maar hij schiet hem er gewoon bijzonder mooi in.. als je je hiervoor al moet schamen.dr.lowtune schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:08:
Zo snel achter staan tegen zo’n ploegje. Om je dood te schamen.
Natuurlijk scorebord journalisten zullen deze redenatie hebben, maar buiten dit schot is er niets dat erop wijst dat het een schande is of dat Feyenoord zwakker speelt dan Zwolle.
En ik schrijf dit en een zwaar terechte gelijkmaker zit erin.
[ Voor 5% gewijzigd door jbdeiman op 12-01-2023 21:30 ]
Vroeger kon je nog gewoon over het hek klimmen of de deur in het hek openmaken. Die luxe hebben ze nu niet meer in het stadion.Napo schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:23:
[...]
Dat hoort dus expliciet niet bij voetbal, wellicht komt er weer een tijd dat er hekken om het veld moeten. Lekker terug naar de jaren 90. Voetbalkoeltoor
Nu fotograferen ze iedereen, en de mafklappers worden voor langere tijd verbannen uit het stadion. Opzich niks mis mee, maar ze staan gewoon aan de andere kant van de hekken hetzelfde te doen. Je kan zelfs een pizza laten bezorgen als je echt honger hebt.
Wat hebben wij een k*tkeeper
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 12-01-2023 21:31 ]
Nou de goal was mooi, maar zag je hoe Hancko die bal wegwerkte? Dat is echt wel om je voor te schamen…jbdeiman schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:28:
[...]
Tuurlijk, zo ken ik er nog wel een paar. Het was niet eens echt een kans, maar hij schiet hem er gewoon bijzonder mooi in.. als je je hiervoor al moet schamen.
Natuurlijk scorebord journalisten zullen deze redenatie hebben, maar buiten dit schot is er niets dat erop wijst dat het een schande is of dat Feyenoord zwakker speelt dan Zwolle.
En ik schrijf dit en een zwaar terechte gelijkmaker zit erin.
Dat ze een pizza laten bezorgen omdat ze honger hebben en het ze lukt is niet heel erg, dat ze die pizza ( of doos ) richting spelers zouden gooien dan wel. Het volk dat naar het stadion komt en ook maar iets richting spelers gooit moet je gewoon wegsturen en duidelijk maken dat het gedrag niet acceptabel is.mavaros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:29:
[...]
Nu fotograferen ze iedereen, en de mafklappers worden voor langere tijd verbannen uit het stadion. Opzich niks mis mee, maar ze staan gewoon aan de andere kant van de hekken hetzelfde te doen. Je kan zelfs een pizza laten bezorgen als je echt honger hebt.
En als ze eenieder fotograferen moeten ze daar op acteren, dat niet doen is laakbaar.
Kijk, Bijlow laat zien wat een voetballende keeper is. Daar kan die nieuwe keeper bij Ajax nog wat van opsteken.
Hup Zwolle
Hup Zwolle
Dat was zeker niet goed, maar man het is ook wel weer typerend dat gelijk alles is om je voor te schamen. Wegwerken was niet goed nee, maar vanaf die positie als de bal zo binnen vliegt, dan is dat op zichzelf geen schaamte waard.dr.lowtune schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:31:
[...]
Nou de goal was mooi, maar zag je hoe Hancko die bal wegwerkte? Dat is echt wel om je voor te schamen…
Het is PEC, niet PSG. Hancko had tijd zat. Maar goed, het was wel echt een heel mooi schot.jbdeiman schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:34:
[...]
Dat was zeker niet goed, maar man het is ook wel weer typerend dat gelijk alles is om je voor te schamen. Wegwerken was niet goed nee, maar vanaf die positie als de bal zo binnen vliegt, dan is dat op zichzelf geen schaamte waard.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
FC Groningen - SV Spakenburg wordt nog spannend zo te zien
Waar is @Harribo als het zijn lievelings speler Dankerlui is die Groningen weer terug in de wedstrijd brengt?
Ik weet niet, waarom ze de echte relschoppers niet weren uit de omgeving. We hebben een compleet opgetuigde voetbalwet, maar kennelijk is dat toch een stap te ver, om het volwaardig in te zetten tegen dat voetbalgajes.Napo schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:32:
[...]
Dat ze een pizza laten bezorgen omdat ze honger hebben en het ze lukt is niet heel erg, dat ze die pizza ( of doos ) richting spelers zouden gooien dan wel. Het volk dat naar het stadion komt en ook maar iets richting spelers gooit moet je gewoon wegsturen en duidelijk maken dat het gedrag niet acceptabel is.
En als ze eenieder fotograferen moeten ze daar op acteren, dat niet doen is laakbaar.
Ze verdienen toch een 2e kans, of een 3e, of een 4e….mavaros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:54:
[...]
Ik weet niet, waarom ze de echte relschoppers niet weren uit de omgeving. We hebben een compleet opgetuigde voetbalwet, maar kennelijk is dat toch een stap te ver, om het volwaardig in te zetten tegen dat voetbalgajes.
Hoeveel kansen kan 1 speler krijgen binnen 2 minuten en niet scoren.
Jahanbakhsh
Jahanbakhsh
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
`Die keeper van Zwolle staat een wereldpartij te spelen.
Zwolle werd compleet onder de voet gelopen, en zelfs de keeper kon geen redding meer brengen.
En nu is de wedstrijd gelopen, en gaat Feyenoord winnen. Maar het had ook zomaar anders kunnen aflopen voor Feyenoord.
En nu is de wedstrijd gelopen, en gaat Feyenoord winnen. Maar het had ook zomaar anders kunnen aflopen voor Feyenoord.
Betwijfel of dat buitenspel was…
Dit was gewoon geen buitenspel, als je niet met een VAR werkt.dr.lowtune schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:19:
Betwijfel of dat buitenspel was…
De 4-1 zou moeten tellen.
De man of vrouw boven in de wolken wil waarschijnlijk niet dat Feyenoord meedoet voor de titel. Nog een belangrijke speler die uitvalt
Die Zwollenaren kunnen vanavond legetiem aan het bierinfuus.
Ze zullen de volgende ronde niet halen, maar je kan met goed fatsoen vanavond weer in Zwolle thuiskomen.
Dit gezegd hebbende, nu ligt de lat voor de Rotterdammers ineens een stukje hoger. Als ik Feyenoorder zou zijn, zou ik nu beginnen te roepen dat we de Europacup gaan winnen.
Ze zullen de volgende ronde niet halen, maar je kan met goed fatsoen vanavond weer in Zwolle thuiskomen.
Dit gezegd hebbende, nu ligt de lat voor de Rotterdammers ineens een stukje hoger. Als ik Feyenoorder zou zijn, zou ik nu beginnen te roepen dat we de Europacup gaan winnen.
Dat soort hoogmoed opmerkingen laten we aan supporters van andere clubs over :-)mavaros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:39:
Als ik Feyenoorder zou zijn, zou ik nu beginnen te roepen dat we de Europacup gaan winnen.
Feyenoord maakt nog steeds een hoop fouten hoor, gelukkig voor ons (en PSV) heeft Ajax Schreuder en kan hij de potentie niet uit de ploeg halen.mavaros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:39:
Die Zwollenaren kunnen vanavond legetiem aan het bierinfuus.
Maar bij de klassieker gaan we er gewoon traditioneel weer afgespeeld worden.
Dit is al de zoveelste keer dat Feyenoord zich naar de volgende ronde rommelt.
Je zou bijna denken dat ze iedereen hebben omgekocht. (Geintje.)
Je zou bijna denken dat ze iedereen hebben omgekocht. (Geintje.)
Gelukkig hebben we Zerrouki niet gehaald want er moet nu echt centraal een goede speler bij, dus dat budget gaan we elders nodig hebben. Het middenveld draait zo slecht niet en Timber is waarschijnlijk minder lang weg dan gevreesd.D-e-n schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:28:
De man of vrouw boven in de wolken wil waarschijnlijk niet dat Feyenoord meedoet voor de titel. Nog een belangrijke speler die uitvalt
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 12-01-2023 23:04 ]
Zijn hoogtepunt in 10 jaar... Tegen amateurs.AcidBurn schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:51:
Waar is @Harribo als het zijn lievelings speler Dankerlui is die Groningen weer terug in de wedstrijd brengt?
Zie nu pas de uitslag... Dramatisch... Verliezen in eigen huis van amateurs...
Het kan haast niet anders of Groningen gaat KKD spelen volgend seizoen.
Heel pijnlijk dit. Gewoon beschamend
Bij voetbal inside wordt Bassie weer beledigd. Dat is in mijn optiek nog te vroeg.
Bassie heeft nog effe tijd nodig om te wennen aan het ajaxspel.
Bassie heeft nog effe tijd nodig om te wennen aan het ajaxspel.
@mavaros Bassey. Of beledig jij hem nu ook?
nggyu nglyd
Bod van 30 miljoen op Madueke, volgende PSVer die gaat vertrekken?
Het wordt flink serieus wat betreft Noni Madueke. #PSV heeft inmiddels een officieel bod van Chelsea ontvangen van rond de dertig miljoen euro voor de aanvaller. Zo meer @VI_nl
— Marco Timmer (@marcotimmer) 13 januari 2023
[ Voor 44% gewijzigd door Gynnad op 13-01-2023 22:13 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vind ik veel geld voor iemand die vaak geblesseerd is en dus nog niet veel heeft laten zien.Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:13:
[Embed]
PSV zou gek zijn als ze dit niet accepteren.
Want je hebt kans dat hij over een paar wedstrijden weer een paar maanden geblesseerd is.
🟥 Een opmerkelijke rode kaart voor Kristian Hlynsson.
— ESPN NL (@ESPNnl) 13 januari 2023
Terecht of onterecht? 👇 pic.twitter.com/mKu2IRKZGq
Wat een ongelofelijke slechte scheidsrechters zijn er toch in Nederland
De transfermarkt is nog open? StomGynnad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:13:
[Embed]
Hopelijk laat PSV 'm niet gaan, Madueke is in mijn optiek één van de smaakmakers
Zo n scheids moet je gewoon tegen zichzelf in bescherming nemen en nooit meer aanstellen. Geen idee waar ie die trappende beweging vandaan haaltTerranova schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:27:
[Twitter]
Wat een ongelofelijke slechte scheidsrechters zijn er toch in Nederland
En die andere rode kaart sloeg ook nergens op. nog 2 spelers naast hem dus niks doorgebroken speler.
[edit] en bij Roda-TOP schijnbaar ook een uiterst dubieuze rode kaart (en bizar veel extra tijd) alleen kan ik daar geen beelden van vinden.
[edit] en bij Roda-TOP schijnbaar ook een uiterst dubieuze rode kaart (en bizar veel extra tijd) alleen kan ik daar geen beelden van vinden.
[ Voor 42% gewijzigd door toolkist op 13-01-2023 22:58 ]
Maar ook erg vaak geblesseerd. Maar PSV moet dan wel iets gaan halen en ik bedoel niet de eigendomspapieren van de grond onder het stadion.Superkiwi schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:31:
[...]
De transfermarkt is nog open? Stom
Hopelijk laat PSV 'm niet gaan, Madueke is in mijn optiek één van de smaakmakers
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja, dat zie je vaker bij de Jong teams, scheidsrechters geven maar graag rode kaarten. Jong Ajax heeft ondertussen echt al 10+ onterechte rode kaarten gehad afgelopen jarentoolkist schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:55:
[...]
Zo n scheids moet je gewoon tegen zichzelf in bescherming nemen en nooit meer aanstellen. Geen idee waar ie die trappende beweging vandaan haalt
Kunnen ze nu dan de lucht in het stadion terugkopen?carpebios schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:57:
[...]
Maar ook erg vaak geblesseerd. Maar PSV moet dan wel iets gaan halen en ik bedoel niet de eigendomspapieren van de grond onder het stadion.
Maar de bezetting wordt wel dun inderdaad, benieuwd wie ze op het oog hebben als vervanger.
Een extra ring bovenop het stadion. Dan kan je ineens 60000 mensen proppen in het stadionnetje wat je nu met 38000 man kan vullen.Exocet schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:14:
[...]
Kunnen ze nu dan de lucht in het stadion terugkopen?![]()
Maar de bezetting wordt wel dun inderdaad, benieuwd wie ze op het oog hebben als vervanger.
En nee, er is geen grond meer weg te geven. De gemeente doet net of het arm is en iedereen kijkt naar ASML.
Eens, in potentie misschien wel de beste PSV speler, alleen zo blessure gevoelig dat je je af moet vragen of je zo iemand wel wilt halen voor zon bedragDeadsy schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:21:
[...]
Vind ik veel geld voor iemand die vaak geblesseerd is en dus nog niet veel heeft laten zien.
PSV zou gek zijn als ze dit niet accepteren.
Want je hebt kans dat hij over een paar wedstrijden weer een paar maanden geblesseerd is.
Als Ajax nu Donny vd Beek eens verlost uit zijn lijden en komend seizoen terughaalt. Kan mooi voor het geld van Kudus die al met zijn hoofd in de wolken zit. Scheen helemaal niet ziek te zijn en voor de zoveelste keer zich als een rebel te gedragen. Meteen degraderen naar het G-team die gek.
[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 14-01-2023 09:29 ]
Ik heb liever een creatieve middenvelder erbij voor op 8.
Die jongen is te vaak geblesseerd. Tuurlijk, hij kan goed voetballen. Maar het is ook maar kappen om te kappen, en weer terug kappen, en door kappen, en weer kappen, om vervolgens een kut voorzet te geven die via een voetje in de goal beland (zoals tegen Sparta). Als je daar als PSV zijnde nog 40 miljoen uit kan halen moeten ze dat zeker doen.Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:13:
[Embed]
Twente komt eraan!
Zit nu toevallig even de samenvattingen van de KKD terug te kijken. Wat een lachwekkende rode kaart ook weer voor zogenaamd 'natrappen' bij Jong Ajax, in NIETS kan je er uit op maken dat die jongen een trappende beweging maakt. Hoe zo'n belabberde scheidsrechter daar dan weer bij komt. Echt ongekend wat een prutsers er rond lopen bij de KNVB.
Die 2e rode, tsja je kan je nog afvragen of die 2 die er schuin achter lopen het nog hadden kunnen belopen, maar geel had mijn inziens ook prima gekund hier.
Die 2e rode, tsja je kan je nog afvragen of die 2 die er schuin achter lopen het nog hadden kunnen belopen, maar geel had mijn inziens ook prima gekund hier.
Twente komt eraan!
Ik vond die tackle bij de tweede eigenlijk al genoeg voor rood. Hij zet hem in als die ernaast loopt, hij raakt hem alleen maar van achteren.JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:47:
Zit nu toevallig even de samenvattingen van de KKD terug te kijken. Wat een lachwekkende rode kaart ook weer voor zogenaamd 'natrappen' bij Jong Ajax, in NIETS kan je er uit op maken dat die jongen een trappende beweging maakt. Hoe zo'n belabberde scheidsrechter daar dan weer bij komt. Echt ongekend wat een prutsers er rond lopen bij de KNVB.
Bron?Typhone schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:29:
. Kan mooi voor het geld van Kudus die al met zijn hoofd in de wolken zit. Scheen helemaal niet ziek te zijn en voor de zoveelste keer zich als een rebel te gedragen. Meteen degraderen naar het G-team die gek.
Overigens denk ik dat we met van de Beek niet zoveel geholpen zijn..
[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 14-01-2023 10:00 ]
Zo zwaar was die sliding nou ook weer niet.. Niet elke tackle die ongelukkig ingezet wordt, waardoor hij 'm iets van achteren raakt, hoort per definitie rood te zijn. Maargoed, we zijn er in Nederland al aangewend waardoor sommigen blijkbaar dit soort kaarten al terecht vind. 'T is qua arbitrage gewoon te triest voor woorden in Nederland.Bombvis schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:54:
[...]
Ik vond die tackle bij de tweede eigenlijk al genoeg voor rood. Hij zet hem in als die ernaast loopt, hij raakt hem alleen maar van achteren.
Twente komt eraan!
Volgens mij raakt ie em niet eens, maar zorgt ie er vooral voor dat die jongen uit evenwicht raakte.Bombvis schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:54:
[...]
Ik vond die tackle bij de tweede eigenlijk al genoeg voor rood. Hij zet hem in als die ernaast loopt, hij raakt hem alleen maar van achteren.
En als ie em al raakte was het 'gewoon' van de zijkant. Geel was meer dan voldoende dus.
Als je een schoolvoorbeeld van een rode kaart wil hebben moet je ff die van Koeman junior bekijken. Die komt met gestrekt been op kruis hoogte in, echt minimaal 5 wedstrijden waard (maar die gaat ie niet krijgen).
Een bizarre actie van Ronald Koeman jr... 🤯 pic.twitter.com/WamaYTcWsN
— ESPN NL (@ESPNnl) 13 januari 2023
PSV moet niet op elk bod ingaan, want er is niks wat er voor terugkomt of is opgeleid. Straks heb je een dikke portemonnee, maar een C-elftal.JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:44:
[...]
Die jongen is te vaak geblesseerd. Tuurlijk, hij kan goed voetballen. Maar het is ook maar kappen om te kappen, en weer terug kappen, en door kappen, en weer kappen, om vervolgens een kut voorzet te geven die via een voetje in de goal beland (zoals tegen Sparta). Als je daar als PSV zijnde nog 40 miljoen uit kan halen moeten ze dat zeker doen.
Verder wilt er nog geen grote naam bij PSV spelen, want PSV is en blijft een *knip* tot op de dag van vandaag. (Dat bedoel ik niet denigrerend.) PSV moet eerst een paar seizoenen goed draaien in de Europacup. Datzelfde geldt voor alle Nederlandse clubs, inclusief Ajax. Als je goed draait in Europa, koomen de goede spelers vanzelf aankloppen.
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 14-01-2023 19:13 ]
Misschien wel als hij de positie van trainer gaat bekledenGynnad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:59:
[...]
Overigens denk ik dat we met van de Beek niet zoveel geholpen zijn..
Jij was toch die persoon die eigenlijk niet vaak voetbal keek, of er niet heel veel van begreep? Europacup.. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet in dat als er 35/40 miljoen op die jongen word geboden, hij gelijk weg moet. Daarnaast hebben ze genoeg achter de hand met o.a. Bakayoko, Saibari en Savio.mavaros schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:03:
[...]
PSV moet niet op elk bod ingaan, want er is niks wat er voor terugkomt of is opgeleid. Straks heb je een dikke portemonnee, maar een C-elftal.
Verder wilt er nog geen grote naam bij PSV spelen, want PSV is en blijft een *knip* tot op de dag van vandaag. (Dat bedoel ik niet denigrerend.) PSV moet eerst een paar seizoenen goed draaien in de Europacup. Datzelfde geldt voor alle Nederlandse clubs, inclusief Ajax. Als je goed draait in Europa, koomen de goede spelers vanzelf aankloppen.
Madueke kan er straks zo weer een paar maand uit liggen met zijn blessuregevoeligheid, dan vang je er nog niet 1/5e voor van wat je nu kan krijgen. Daarnaast is het ook weer niet zo'n geweldenaar dat hij onmisbaar of onvervangbaar is.
[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 14-01-2023 19:14 . Reden: Quote aangepast ]
Twente komt eraan!
Jij onderschat het netwerk dat PSV nog steeds heeft. En voor een heleboel buitenlandse spelers is de Nederlandse competitie een leuke opstap.mavaros schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:03:
[...]
PSV moet niet op elk bod ingaan, want er is niks wat er voor terugkomt of is opgeleid. Straks heb je een dikke portemonnee, maar een C-elftal.
[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 14-01-2023 19:15 . Reden: Quote aangepast ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
PSV wegzetten als provincieclubje..? Komop zeg, de 24 landstitels van PSV spreken wat mij betreft dat tegen.
nggyu nglyd
Dat waren de keren dat Ajax ondermaats presteerde. Hoeveel zeggen die titels dan eigenlijk echt?
Kibbelen jullie ff verder. Dan worden wij wel kampioen.Superkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:44:
Dat waren de keren dat Ajax ondermaats presteerde. Hoeveel zeggen die titels dan eigenlijk echt?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Schrikbarend slecht begin van Heerenveen zeg.
Durft iemand te voorspellen dat Ajax vanavond drie punten pakt?
Vanavond kan Ajax niet verliezen. Winst betekent drie punten. Verlies betekent denk ik nog veel meer punten maar dan met een nieuwe coach.
Ook in goede doen heeft Ajax het lastig met FCT en Ron Jans. Dat zal vanavond niet anders zijn.
Vanavond kan Ajax niet verliezen. Winst betekent drie punten. Verlies betekent denk ik nog veel meer punten maar dan met een nieuwe coach.
Ook in goede doen heeft Ajax het lastig met FCT en Ron Jans. Dat zal vanavond niet anders zijn.
XXXVI
Het goede nieuws is dat je nog schrikt.bennieeee schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:54:
Schrikbarend slecht begin van Heerenveen zeg.
Ik heb 'm op 1-3 gezet.ephymerous schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:01:
Durft iemand te voorspellen dat Ajax vanavond drie punten pakt?
Nu zit ik er wel vaker naast en hopelijk wordt die lijn van foutieve voorspellingen vanavond doorgezet
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2023 19:16 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023