Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die komt toch niet op naam van Madueke?
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 10-01-2023 21:48 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:50
PSV moet niet inzakken tweede helft of domme fouten maken dan komt het wel goed.
Wereldkampioen kan je niet met een team worden blijkbaar. Luuk wordt wereldkampioen!dglavimans schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:48:
We worden wereldkampioen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Moet ik goed woordje voor je doen?carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:46:
[...]
Hahaha, nee dat was omdat ik de toegang van de huiskamer bij tweakers was geweigerd, omdat ik gezien wordt als prikkelend en niet stuurbaar. Ik rijd een model 3 net als de helft van Nederland, maar zo'n kekke citroen in de PSV kleuren zou ik ook nog wel willen
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Wikipedia: Wereldkampioenschap voetbal voor clubscarpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:49:
[...]
Wereldkampioen kan je niet met een team worden blijkbaar. Luuk wordt wereldkampioen!
Lijkt wel mentaal, want ze kwamen er een aantal keer goed uit.tweakduke schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:48:
Ja, maar nu Sparta niet voor de goal kan blijven, brengen ze amper wat.
PSV moet niet inzakken tweede helft of domme fouten maken dan komt het wel goed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Fake news! Volgens de NOS was Messi wereldkampioen geworden en die staat er niet tussen!
Dankje! Maar na 2x geweigerd te zijn als simpele burger heb ik het opgegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 10-01-2023 21:51 ]
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
Misschien, maar (te) vaak leveren ze de de bal zo weer in en een paar keer ging de bal over de zijlijn.carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:50:
[...]
Lijkt wel mentaal, want ze kwamen er een aantal keer goed uit.
Dat is het probleem al, simpel is al teveel, HK modus is nog lager dan dat.carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:51:
[...]
Dankje! Maar na 2x geweigerd te zijn als simpele burger heb ik het opgegeven.
nggyu nglyd
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Dat zou netjes zijn, maar hij hoeft het niet. Noch hoeft je werkgever jou te vertellen dat ze met mensen in gesprek zijn. In de voetballerij al helemaal niet.Malfunctions schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:31:
[...]
Ik mag toch hopen dat mijn werkgever mij informeert voordat hij iemand aantrekt om mijn werk uit te gaan voeren..
Drommels drommels drommels.
[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 10-01-2023 22:20 ]
nggyu nglyd
- tweakduke
Neen, het antwoord is Drommel(s).tweakduke schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:20:
Ga ik even wat anders tussendoor doen, scoort Sparta. PSV in de achteroverleunmodus?
Kan je dat nog eens doen?tweakduke schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:20:
Ga ik even wat anders tussendoor doen, scoort Sparta. PSV in de achteroverleunmodus?
nggyu nglyd
nggyu nglyd
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 10-01-2023 22:35 ]
nggyu nglyd
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Held van de wedstrijd
Samen met de scheids. Wat een dramapot weer van PSV.
- tweakduke
Hij zie er nog steeds uit alsof hij jankend uit de kleedkamer is gekomen, en voortdurend wordt gepest.
Uitstraling 0,0. En weer een kapitale fout.
Nog steeds één van de meest verbijsterende transferblunders van PSV de afgelopen jaren. Unnerstall laten gaan en Drommel halen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Strooi nog wat extra zout in de wonden jaRamzzz schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 23:46:
Nog steeds één van de meest verbijsterende transferblunders van PSV de afgelopen jaren. Unnerstall laten gaan en Drommel halen.
Hoewel Drommel het niveau ook niet heeft.. Lars is geen keeper voor een topclub.. Veel te matig met zijn voeten.. Was toen een stuk op VI Pro over dat de keeper van de topclub meer met zijn voeten doet dan daadwerkelijke redddingen.ElPaco schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 01:08:
[...]
Strooi nog wat extra zout in de wonden jasnap ook echt niet wat hij nog bij PSV doet en waarom hij speeltijd krijgt. Leuke redding aan het eind, maar als hij eerder niet zo extreem had geblunderd had het niet uitgemaakt.
En het is mijn mening dat er in NL te weinig geld is om een keeper te hebben die beiden goed kan (misschien m.u.v. Ajax als die echt zouden willen). Zulke keepers zijn er nou eenmaal niet zoveel.
Maandag had ik nog een kort filmpje gekeken over Rene Higuita, die kon tenminste allebeiElPaco schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:36:
Ik heb het eerder gezegd, en ik zal het nog eens zeggen. 10x liever een keeper die 2 moeilijke ballen van de lijn haalt dan een die lekker kan 'meevoetballen'. De eerste taak van een keeper is keepen, de bal stoppen. Zodra het stoppen van ballen te lijden heeft onder het kunnen meevoetballen, dan maar niet meevoetballen.
En het is mijn mening dat er in NL te weinig geld is om een keeper te hebben die beiden goed kan (misschien m.u.v. Ajax als die echt zouden willen). Zulke keepers zijn er nou eenmaal niet zoveel.
ho ho..... zo degradeer je wel eventjes het grootste transfer succes van FC Twente jaRamzzz schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 23:46:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met een aardappel gefilmd, en 500 miljoenmiljard keer gecomprimeerd, maar hier:JanW schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:44:
[...]
Maandag had ik nog een kort filmpje gekeken over Rene Higuita, die kon tenminste allebeiEen van de eerste sweeper keepers (na Lev Yashin schijnbaar, maar dat is ver voor mijn tijd). En nog wat flair en scorend vermogen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Daar in Twente roepen ze kampioenPlayer1S schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:59:
[...]
ho ho..... zo degradeer je wel eventjes het grootste transfer succes van FC Twente ja
Ze moeten het daar kalm aan doen en rap een beetje
Hij geeft wel duidelijk aan dat ze in de zomer met de speler willen meewerken voor een mooie transfer.
Enerzijds verwacht ik dat Zerrouki alsnog kan vertrekken bij een goed bod, want anders waren er geen onderhandelingen, anderzijds vind ik de opstelling van FC Twente goed, en duidelijk de situatie toegelicht.
nggyu nglyd
Dat is meer hoop dan dat iemand er echt in gelooft hoor. Maar gezien de stand kan het natuurlijk wel gewoon als je op 4 punten van de koppositie staat, dus dan moet je er wat mij betreft ook gewoon voor gaan. Ik ben zelf eigenlijk al dik tevreden. Als je ziet hoe makkelijk Telstar door een veredeld B-team aan de kant gezet werd... En Telstar is van het niveau waar we vier jaar geleden nog wekelijks naar mochten kijken.Harribo schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:38:
Daar in Twente roepen ze kampioen
Regeren is vooruitschuiven
Helaas kan ik het hier niet hardop zeggen, want iedereen is voor PSV. (In de analoge wereld.)
Verder moet Twente niet alleen maar schreeuwen en dwarsliggen. Laat maar zien waar je als Tukker in staat bent.
Mijn surrogaatclub had ook zo'n grote mond, maar het struikelt al een poosje, en de Carnaval moet nog komen. Daarna gaat het altijd mis hier onder de rivieren.
De enige die ik het tot nu toe hoor roepen is de pers. En enkele supporters gekscherend maar niemand die het serieus meent.Harribo schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:38:
[...]
Daar in Twente roepen ze kampioen
Moet ik er wel bij zeggen dat dit wel de seizoenen zijn waar een Twente of AZ kans kunnen maken. De Top 3 speelt ondermaats en zijzelf spelen bovenmaats.
Overigens heeft jou reactie bar weinig te maken met wat je quote......
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik vind wel dat Sparta op een prachtige plek staat, benieuwd of ze dat gaan volhouden.
nggyu nglyd
Hou maar op. Ik wil er niet eens aan denken dat nog een keer mee te maken.T-MOB schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:19:
Ik snap wel dat je als Groningenfan getriggerd wordt door een post waar het woord "degradeer" in voorkomt.![]()
/indekken
nggyu nglyd
Klopt! Die beker bij ons is niet veel waard. Het is geen FA-cup of Duitse beker. Het is een hele lelijke beker die op een eikel lijkt.Quad schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:26:
Oh maar de beker is toch maar een poedelprijs.
/indekken
Maar elke prijs is er een, en als je er genoeg van hebt, heb je een rijke geschiedenis. Bij PSV ben je in recordtempo door de prijzenkamer heen, als je daar gaat kijken. Bij Feyenoord verstoppen ze alles in een bezemkast en bij Ajax kan je een hele ochtend inclusief gids rondzwerven tussen al de bekers.
Dat, en de portemonnee is het verschil.
Hup Ajax.
Hup Den Bosch! De Beker mis je niets aan en het is weer een stapje dichter bij een nieuwe trainer
XXXVI
Verwijderd
De komende week krijgt de griepgolf de schuld van puntverliesephymerous schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:20:
[...]
Hup Den Bosch! De Beker mis je niets aan en het is weer een stapje dichter bij een nieuwe trainer
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Beker is Europa League kwalificatie toch? Zoals het er nu voor staat misschien wel de kortste weg naar Europees voetbal volgend jaar voor Ajax. En de trainer gaat niet weg na verlies vandaag, daarvoor zijn er teveel afwezige en dan heb je een goed excuus om te falen.ephymerous schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:20:
[...]
Die bank, 2 opa's met de kleinkinderenGynnad schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:07:
De ziekenboeg bij Ajax loopt nu echt helemaal vol,Timber en Alvarez zijn er ook niet bij vanavond.
[Afbeelding]
Wel bizar dat het bij Ajax zo rondgaat, naar ik weet zijn er geen andere ploegen die er zoveel last van hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 11-01-2023 20:09 ]
Die spelers hebben er gewoon geen zin in hoor.Vos schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:08:
[...]
Die bank, 2 opa's met de kleinkinderen
Wel bizar dat het bij Ajax zo rondgaat, naar ik weet zijn er geen andere ploegen die er zoveel last van hebben?
XXXVI
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Edit: Helaas geen optie, dan maar wat anders gekozen.
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 11-01-2023 20:26 ]
nggyu nglyd
Goeie griep kan nog wel wat nasleep hebben, wat dat betreft een erg slechte timing natuurlijk. Al was een week later nog slechter.gws24 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:14:
Hebben we het maar gehad, hopelijk heeft bv een Feyenoord er volgende week last van
Wellicht kom je er vanavond nog mee weg, maar zaterdag natuurlijk niet
Zal je net zien dat Ajax vanavond met 12-0 wint.PolarBear schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:38:
[...]
Beker is Europa League kwalificatie toch? Zoals het er nu voor staat misschien wel de kortste weg naar Europees voetbal volgend jaar voor Ajax. En de trainer gaat niet weg na verlies vandaag, daarvoor zijn er teveel afwezige en dan heb je een goed excuus om te falen.
edit: @Gynnad De opstelling ziet er uitdagend uit, al heb ik geen idee wie die nummer 28 is.
[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 11-01-2023 20:40 ]
Zo'n vaart zal het niet lopen; 1-6.mavaros schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:35:
[...]
Zal je net zien dat Ajax vanavond met 12-0 wint.
Ik ken de talenten echt nauwelijks, maar Kian klopt al een tijdje op de deur.mavaros schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:35:
[...]
Zal je net zien dat Ajax vanavond met 12-0 wint.
edit: @Gynnad De opstelling ziet er uitdagend uit, al heb ik geen idee wie die nummer 28 is.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Is een speler uit Ajax Vrouwen… zo veel geblesseerden hebben ze bij Ajaxmavaros schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:35:
[…]al heb ik geen idee wie die nummer 28 is.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hup Ajax
edit: En Bassie gaat een belangrijke speler worden over een poosje, ondanks zijn gekunstel. Let maar op die gast als de wedstrijd saai is en je naar reclameborden of het publiek gaat kijken uit pure ellende.
[ Voor 71% gewijzigd door mavaros op 11-01-2023 21:05 ]
Verwijderd
Haha ik dacht het en jij zegt hetHan schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:45:
[...]
Is een speler uit Ajax Vrouwen… zo veel geblesseerden hebben ze bij Ajax
[Afbeelding]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
edit: Die nummer 28 schiet tekort in het voetbalgeweld van FC Den Bosch. Ik zou een wisselspeler inbrengen.
[ Voor 72% gewijzigd door mavaros op 11-01-2023 21:24 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoezo niet? Niet zwaar, maar speler speelde de bal niet, voor zover ik op beeld kon zien, volgens mij een terechte strafschop. Al helpt het Ajax wel in het zadel weer, want overtuigend spelen ze niet.mavaros schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:21:
Dit was geen penalty.
Zoals bij PSV? Dat vond ik toen ook geen pingel, kan nu niet kijken, maar ik hoop dat Ajax wint, van ik gun ze Schreuderjbdeiman schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:23:
[...]
Hoezo niet? Niet zwaar, maar speler speelde de bal niet, voor zover ik op beeld kon zien, volgens mij een terechte strafschop. Al helpt het Ajax wel in het zadel weer, want overtuigend spelen ze niet.
Kieft zou er jaloers op zijn.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 11-01-2023 21:30 ]
als Bassey niks deed ging die er gewoon in
Ik hoop dat ze hem bij Ajax een snelcursus meevoetballen gaan geven, anders is het een nutteloze keeper en moet je hem zo snel mogelijk weer doorverkopen.
Die van psv heb ik dan weer niet gezien, dus dat kan ik niet zeggen. Dacht eerst ook dat eerst bal, dan speler was en door de aard van de actie zelf het dan ook geen penalty was, maar speler raakte de bal gewoon niet.carpebios schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:24:
[...]
Zoals bij PSV? Dat vond ik toen ook geen pingel, kan nu niet kijken, maar ik hoop dat Ajax wint, van ik gun ze Schreuder
Ik leef met je mee, hoop in die zin dat Ajax na verlenging wint. Vooral geen vertrouwen winnen maar wel met de winst naar huis, Schreuder blijft en Twente is een paar niveaus beter dan Den Bosch, met het spel dat Ajax laat zien gaan ze die echt niet winnen.
XXXVI
mavaros schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:34:
Die nieuwe keeper van Ajax heeft nog geen idee hoe hij moet meevoetballen met de overige tien spelers.
Ik hoop dat ze hem bij Ajax een snelcursus meevoetballen gaan geven, anders is het een nutteloze keeper en moet je hem zo snel mogelijk weer doorverkopen.
Een keeper hoeft geen ballen tegen te houden van hem. Als die maar heel goed mee kan voetballen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Foei, dit is de laatste keer!"toolkist schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:34:
Wat is dit voor amateur scheids?
Echt zo'n scheids die denkt een wedstrijd aan te kunnen voelen. Hanteer gewoon de regels.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 11-01-2023 21:40 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- tweakduke
Er staan dan een paar andere spelers in nu, maar toch hoe kan het zijn dat er geen enkel automatisme is. De loze ballen vliegen dan ook nog eens zo rond.ephymerous schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:35:
Het lijkt wederom nergens op. Ik duik zo m’n bed lekker in
Het lijkt zijn tweelingbroer wel, die speelt normaal 3e klasse.gws24 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:42:
Nou, ik snap wel waarom Schreuder meer verwacht van Wijndal. Heeft het gewoon echt niet op het moment.
Ik zie echt niets terug van de captain van AZ.
Wijndal speelt zonder vertrouwen. Dat is wel duidelijk. Ook niet gek met zo een dramatische trainer die geen enkele speler beter heeft gemaakt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
Tjah als hij in de rust vraagt aan de spelers wat er beter moet dan gaat ook niet goed. Hij kijkt van de zijlijn met een bepaalde visie lijkt mij toch.Hupske schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:46:
Ze voetballen op kunstgras vanavond maar het lijkt soms gewoon of ze op een knollenveld spelen. De bal stuitert tussendoor gewoon telkens wat op.
Wijndal speelt zonder vertrouwen. Dat is wel duidelijk. Ook niet gek met zo een dramatische trainer die geen enkele speler beter heeft gemaakt.
Het lijkt nu op pressie, vooruit en dan zie onderling maar hoe je het in de 16 doet.
Nee, Wijndal is inderdaad gewoon pijnlijk om te zien. In niets de Wijndal van vorig jaar.Vos schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:43:
[...]
Het lijkt zijn tweelingbroer wel, die speelt normaal 3e klasse.
Ik zie echt niets terug van de captain van AZ.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het publiek is echt walgelijk bezig, snap het weltoolkist schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:11:
Wat is Taylor nou weer aan het doen richting het publiek? Doe gewoon es normaal joh.
Lekker negeren, daar moet ie boven staan. Dit is normaal gedrag in Den Bosch.Exocet schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:11:
[...]
Het publiek is echt walgelijk bezig, snap het wel
- tweakduke
Den Bosch en Ajax is altijd gezeurAgent47 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:16:
Den Bosch en Ajax is altijd gezeur
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/oL0yxP4fIS0jcmIVrFhvFcyG.jpg?f=fotoalbum_large)