[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.206 views

Onderwerpen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Schreuder dient men zo snel mogelijk te lozen bij Ajax.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PolarBear schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat Pasveer ook niet echt verbaasd of boos is dat er een nieuwe keeper wordt gehaald. Maar het is toch normaal om hem gewoon even te informeren zodat hij het a. niet uit de media hoeft te vernemen en b. niet na de wedstrijd moet vertellen dat de trainer hem niets verteld heeft. Gewoon een kort belletje/praatje is genoeg.
Het zal inmiddels geen verbazing meer wekken, aangezien de communicatie tussen de diverse geledingen in het Ajax-ecosysteem nou niet bepaald uitblinkt in doelmatigheid en openheid - althans dat wat we ervan te zien/horen krijgen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:11:
[...]

En dan voor de liefhebbers van statistiek het volgende. In de laatste 13 officiële duels maar 4 keer gewonnen. In deze duels maar liefst 31 goals tegen.
1.68 punt per wedstrijd Eredivisie. Ter vergelijk, Co Adriaans kwam tot 1.81 punt (59 wedstrijden), Jan Wouters tot 1.63 punt (60 wedstrijden).

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De hele soap Schreuder laat ook wel zien dat er hoog nodig een goede technische directeur nodig is die wel knopen durft door te hakken.

van de Sar zit wel iedere wedstrijd met een pijnlijke blik aan te kijken, maar iets doen is niet zichtbaar. Evenmin in de transfers of visie uitdragen.

Daarnaast door Schreuder niet voor de winterstop eruit te doen, zit je nu met een seizoenherstart waar je hem weer even de tijd voor moet geven en zo suddert het rustig door. Ik mag hopen dat als iedereen weer fit is het magisch weer gaat lopen en de schade beperkt blijft, maar ik ben bang dat het alleen maar erger wordt.

Tweakers Discord

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:40:
Daarnaast door Schreuder niet voor de winterstop eruit te doen, zit je nu met een seizoenherstart waar je hem weer even de tijd voor moet geven en zo suddert het rustig door. Ik mag hopen dat als iedereen weer fit is het magisch weer gaat lopen en de schade beperkt blijft, maar ik ben bang dat het alleen maar erger wordt.
Voor de winterstop was door het WK overigens ook niet optimaal geweest. Je bent een flink deel van je selectie kwijt waardoor een potentiele nieuwe trainer ook lastig alle gezichten dezelfde kant op had kunnen zetten en aan automatismes werken zit er dan ook niet in. Zeker als de WK-gangers gemiddeld genomen de belangrijke spelers zijn in de selectie.

Dan kom je inderdaad, als je daardoor die keuze niet zou willen maken, in de situatie dat je nu alsnog niets kan doen omdat je ook nu van wedstrijd naar wedstrijd leeft en een nieuwe trainer weinig kans heeft om iets op te gaan bouwen.

Maar alsnog, als je het voor de winterstop niet deed ( op basis van resultaten en getoonde spel ), het nu niet doet, wanneer besluit je dan wel om afscheid te nemen? Op basis van de ranglijst kan je wel eens tegen puntverlies aanlopen tegen FC Twente en Feyenoord. Dat is pijnlijk maar significant minder pijnlijk dan gelijkspel tegen NEC en FC Emmen. Ga je dan wachten tot een matig resultaat tegen Volendam, Excelsior, Cambuur of RKC? Laat staan dat je alsnog iemand moet gaan vinden die het stokje wil overnemen.

Verwijderd

PolarBear schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat Pasveer ook niet echt verbaasd of boos is dat er een nieuwe keeper wordt gehaald. Maar het is toch normaal om hem gewoon even te informeren zodat hij het a. niet uit de media hoeft te vernemen en b. niet na de wedstrijd moet vertellen dat de trainer hem niets verteld heeft. Gewoon een kort belletje/praatje is genoeg.
Gaat je werkgever ook eerst alle collega's af om te vertellen dat er iemand wordt aangenomen?

• tweakduke

tweakduke

Napo schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:47:
[...]

Voor de winterstop was door het WK overigens ook niet optimaal geweest. Je bent een flink deel van je selectie kwijt waardoor een potentiele nieuwe trainer ook lastig alle gezichten dezelfde kant op had kunnen zetten en aan automatismes werken zit er dan ook niet in. Zeker als de WK-gangers gemiddeld genomen de belangrijke spelers zijn in de selectie.

Dan kom je inderdaad, als je daardoor die keuze niet zou willen maken, in de situatie dat je nu alsnog niets kan doen omdat je ook nu van wedstrijd naar wedstrijd leeft en een nieuwe trainer weinig kans heeft om iets op te gaan bouwen.

Maar alsnog, als je het voor de winterstop niet deed ( op basis van resultaten en getoonde spel ), het nu niet doet, wanneer besluit je dan wel om afscheid te nemen? Op basis van de ranglijst kan je wel eens tegen puntverlies aanlopen tegen FC Twente en Feyenoord. Dat is pijnlijk maar significant minder pijnlijk dan gelijkspel tegen NEC en FC Emmen. Ga je dan wachten tot een matig resultaat tegen Volendam, Excelsior, Cambuur of RKC? Laat staan dat je alsnog iemand moet gaan vinden die het stokje wil overnemen.
Nou ja als er wordt verloren van FC Twente dan wordt zijn positie lijkt mij toch echt onhoudbaar. Een trainerswissel tijdens het seizoen is nooit ideaal, maar het moet op een gegeven moment.
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:48:
[...]

Gaat je werkgever ook eerst alle collega's af om te vertellen dat er iemand wordt aangenomen?
Het hoeft misschien niet perse, maar goed Pasveer zal toch wel begrijpen dat hij met Stekelenburg oud zijn en er voor de langere termijn een versere keeper nodig is. Dat had je gewoon kunnen vertellen dan dat je het achteraf moet horen.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:03:
En ‘presteert al een jaar ondermaats’ is schromelijk overdreven. Zo lang is dat zeker nog niet het geval.

Zo ja, dan had hij ook 0,0 kans gehad om als 2e/3e keeper naar het WK te gaan.
Toch is het dat wel.
Al bij de uitschakeling door Benfica was meneer tot 2x toe aan het grabbelen bij prima houdbare ballen. In de competitie hield ie ook geen 'onhoudbare' ballen meer.

Dat ie daarna geblesseerd raakte, tja, daardoor viel die teloorgang niet zo op. Maar daarna is ie nooit meer in vorm geweest.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:47:
[...]

Voor de winterstop was door het WK overigens ook niet optimaal geweest.
Er is nooit een ideaal moment, maar tijdens de rustfase gedurende het WK geeft de nieuwe trainer in ieder geval de kans om vast de helft van de selectie te leren kennen. Nu is het gewoon door blijven klooien..
Op basis van de ranglijst kan je wel eens tegen puntverlies aanlopen tegen FC Twente en Feyenoord. Dat is pijnlijk maar significant minder pijnlijk dan gelijkspel tegen NEC en FC Emmen.
Dat is juist veel pijnlijker, want dat zijn "dubbele punten" wedstrijden.
Verlies tegen Twente en Feyenoord en je seizoen is over.

• toolkist
  • Niet online
Wel aardig trouwens van Feyenoord dat ze vlak voor Ajax-Twente eens ff flink gaan lopen stoken bij Twente..
Zerrouki heeft vandaag de training gemist omdat ie 'ziek' is :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

[...]

Uhm ja? Dat is bij mijn huidige en vorige werkgever wel het geval. Daar zijn zelfs vacatures te vinden voor diverse posities, en als er iemand aangenomen is, dan wordt dat nieuws heugelijk gedeeld met de startdatum en verwachte invulling van die persoon.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Quad schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:17:
[...]

Uhm ja? Dat is bij mijn huidige en vorige werkgever wel het geval. Daar zijn zelfs vacatures te vinden voor diverse posities, en als er iemand aangenomen is, dan wordt dat nieuws heugelijk gedeeld met de startdatum en verwachte invulling van die persoon.
Lijkt me niet echt vergelijkbaar met de voetballerij, ooit een BVO een vacature zien plaatsen voor een nieuwe speler?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tsjipmanz schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:19:
[...]

Lijkt me niet echt vergelijkbaar met de voetballerij, ooit een BVO een vacature zien plaatsen voor een nieuwe speler?
Oké, dan kom je weer terug op communicatie tussen de staf/directie en de individuele voetballer.
Vaak genoeg lees je dat men graag nog invulling zoekt voor positie xyz.
En je kan met Remco en Jay prima een gesprek vooraf aangaan dat je op de GK positie een nieuwe speler zoekt, voor concurrentie. En als het target binnen is, dat je dan in overleg gaat wat dan elkaars nieuwe verwachtingen worden.

Daarnaast nog het volgende:

Waarom zou men moeilijk gaan doen over posities binnen een voetbalteam?
Waarom gaat het altijd maar om het individu en nooit het teambelang of je werkgeversbelang?
Waarom zou dat niet motiveren om beter te gaan presteren?

Concurrentie is goed, maar alles valt of staat met een goede manager en communicatie, en dat lijkt het enorm aan te ontbreken. Schreuder is misschien een fantastische assistent, maar als hoofdcoach is hij duidelijk niet geschikt voor.

nggyu nglyd

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Quad schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:26:
[...]

Oké, dan kom je weer terug op communicatie tussen de staf/directie en de individuele voetballer.
Vaak genoeg lees je dat men graag nog invulling zoekt voor positie xyz.
En je kan met Remco en Jay prima een gesprek vooraf aangaan dat je op de GK positie een nieuwe speler zoekt, voor concurrentie. En als het target binnen is, dat je dan in overleg gaat wat dan elkaars nieuwe verwachtingen worden.

Daarnaast nog het volgende:

Waarom zou men moeilijk gaan doen over posities binnen een voetbalteam?
Waarom gaat het altijd maar om het individu en nooit het teambelang of je werkgeversbelang?
Waarom zou dat niet motiveren om beter te gaan presteren?

Concurrentie is goed, maar alles valt of staat met een goede manager en communicatie, en dat lijkt het enorm aan te ontbreken. Schreuder is misschien een fantastische assistent, maar als hoofdcoach is hij duidelijk niet geschikt voor.
Het ging mij puur om jouw argument dat het in de voetballerij gebruikelijk zou zijn om het halen van een speler eerst met iedereen in de selectie te bespreken, omdat dit bij jouw vorige en huidige werkgever ook heel normaal was. Ik vind dat persoonlijk geen sterk argument, omdat het halen van een nieuwe speler door een voetbalclub in mijn ogen totaal niet vergelijkbaar is met het plaatsen van een vacature in het normale bedrijfsleven. Dat zijn twee compleet verschillende werelden.

In dit specifieke geval denk ik wel dat Schreuder dit anders had moeten aanpakken, en hieruit blijkt inderdaad dat het een slechte people manager is. Dat ben ik dan wel met je eens.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 20:37
toolkist schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:00:
[...]

Toch is het dat wel.
Al bij de uitschakeling door Benfica was meneer tot 2x toe aan het grabbelen bij prima houdbare ballen. In de competitie hield ie ook geen 'onhoudbare' ballen meer.

Dat ie daarna geblesseerd raakte, tja, daardoor viel die teloorgang niet zo op. Maar daarna is ie nooit meer in vorm geweest.
Pasveer zou tijdens de eerste play-off tegen Benfica al zijn vinger gebroken hebben in de warming-up en speelde dus toen al geblesseerd. Denk dus dat je hem meer kwalijk kan nemen dat hij zijn eigen lichaam had overschat en had moeten beslissen niet te spelen.
De 38-jarige doelman brak zijn vinger tijdens de warming-up van het Champions League-duel met Benfica. Toch besloot hij om de wedstrijd te spelen, al voelde hij de pijn gaandeweg toenemen in Lissabon. Na de wedstrijd tegen Benfica werd bekend dat Pasveer voorlopig langs de kant staat nadat hij zijn vinger brak
https://www.vi.nl/nieuws/...-kon-hem-niet-meer-buigen

[ Voor 23% gewijzigd door Pompi op 09-01-2023 14:42 ]

• Napo
  • Niet online
Tsjipmanz schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:38:
[...]

Het ging mij puur om jouw argument dat het in de voetballerij gebruikelijk zou zijn om het halen van een speler eerst met iedereen in de selectie te bespreken,
De hele selectie lijkt me evident overdreven, hoe we daar op terugvallen maakt de discussie niet heel nuttig. Maar goed, zoals @Quad aangeeft. de spelers die geraakt worden door een inkomende transfer moet je mee zitten om duidelijkheid te verschaffen over de verwachting en het uitzicht.

Dat Pasveer op een doodlopend spoor zit lijkt me logisch door zijn leeftijd, dat zal Pasveer ook wel begrijpen maar spreek dat uit, maak kenbaar dat hij van waarde is voor het elftal maar dat er versterking gezocht wordt en als die gevonden is dat ze het op de training mogen uitmaken wie in de basis staat. Aan Gorter dat ze het nu nog niet zien zitten in hem als keeper voor de basis maar wellicht over 3 jaar wel ( met bijvoorbeeld perspectief op speeltijd middels verhuur ).

Moet je dit bespreken met zegge Klaassen? Nee, dat heeft dan weer minder impact op zijn rol in het team.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:05:
[...]

Dat is juist veel pijnlijker, want dat zijn "dubbele punten" wedstrijden.
Verlies tegen Twente en Feyenoord en je seizoen is over.
In relatie tot het behalen van een kampioenschap? Zeker zijn dat soort wedstrijden tegen Feyenoord - en in mindere mate FC Twente - van belang maar in ieder seizoen kan je tegen een verlies tegen dat soort teams ( Feyenoord / PSV ) aanlopen. Zolang je er niet met al te grote cijfers machteloos van af gaat is dat in essentie geen reden tot ontslag, ze zijn deels in te calculeren. Zuur maar kan gebeuren.

Tegen degradatiekandidaten calculeer je dat niet in. Komt vast en zeker elk seizoen wel voor maar als dat beperkt blijft tot één keer niet het einde van de wereld. Vaker? Zuur maar dat mag niet gebeuren!

Je moet ook niet een trainer van bijvoorbeeld FC Volendam willen ontslaan na een aantal verliespunten in een reeks uit de top en subtop van de eredivisie. Dat er geen concrete resultaten ligt in de lijn van de verwachtingen.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Ja, en dit is niet iedereen maar een specifiek iemand waarmee hij samen gaat werken en zijn vervanger wordt. Dat is heel normaal om ff iemand te informeren.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:07:
[...]

In relatie tot het behalen van een kampioenschap? Zeker zijn dat soort wedstrijden tegen Feyenoord - en in mindere mate FC Twente - van belang maar in ieder seizoen kan je tegen een verlies tegen dat soort teams ( Feyenoord / PSV ) aanlopen. Zolang je er niet met al te grote cijfers machteloos van af gaat is dat in essentie geen reden tot ontslag, ze zijn deels in te calculeren. Zuur maar kan gebeuren.
Tot een paar jaar terug waren de punten tegen Feyenoord zo'n beetje de meest zekere in het seizoen 😉
Voor de komende wedstrijd reken ik echter op een afstraffing, en niet omdat dat toevallig goed uitkomt voor #Schreuderout

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:27:
[...]

Tot een paar jaar terug waren de punten tegen Feyenoord zo'n beetje de meest zekere in het seizoen 😉
Voor de komende wedstrijd reken ik echter op een afstraffing, en niet omdat dat toevallig goed uitkomt voor #Schreuderout
Als Ajax twee punten of minder haalt tegen Twente plus Feyenoord, dan is Schreuder wel weg toch?
En die kans lijkt me nu heel erg groot.

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:11:
[...]

Als Ajax twee punten of minder haalt tegen Twente plus Feyenoord, dan is Schreuder wel weg toch?
Nou, de plaat die vd Sar voor z'n hoofd heeft is best dik.. 10cm staal minimaal.

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Kunnen ze daarna Blind nog terug huren van Bayern München, die staan daar vast wel voor open ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 22:25
Ik geloof niet dat Schreuder op de wip zit, dan hadden ze hem voor het WK wel ontslagen. Seizoen is nog niet eens op de helft, dus is ook wat vroeg.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:56:
Ik geloof niet dat Schreuder op de wip zit, dan hadden ze hem voor het WK wel ontslagen. Seizoen is nog niet eens op de helft, dus is ook wat vroeg.
14 verliespunten in 15 wedstrijden en en dat zonder tegen Twente of Feyenoord te hebben gespeeld, dat had allang genoeg moeten zijn.
Dat het in de CL nog niet werkt, sure, daar kun je over twisten of dat ie meer tijd moet krijgen (al slaat het aantal tegendoelpunten nergens op). Maar puntverlies tegen Emmen, NEC, etc etc?
Ajax onwaardig ook met deze selectie.
De verkeerde man op de verkeerde plek, hoe lang je ook blijft wachten dat gaat zichzelf niet oplossen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

OK.

Late to the party, maar… Wout Weghorst naar ManU… :D

_O-

(NL elftal gerelelateerd) ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 09-01-2023 22:20 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:29
Ramzzz schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:20:
OK.

_O-
Ideaal breekijzer toch. Ik vind het wel humor... Ronaldo eruit, Woutje Weghorst erin. Een winnende coach heeft altijd gelijk.

Regeren is vooruitschuiven

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:58
Ramzzz schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:20:
OK.

_O-

(NL elftal gerelelateerd) ;)
ach voor die paar centen kan je hem wel ophalen hij prikt er op zijn tijd een paar in en die jongen heeft een goede mentaliteit

voetballend tja in Engeland heb je wel meer spitsen gehad dat je bij je eigen dacht wat moet je er mee een Peter Crouch onder andere was wel een cultheld btw :)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik denk van niet, ook niet als de resultaten dermate slecht zijn dat we het hier allemaal 100% eens zijn dat het aan hem ligt.
Ajax heeft nu overduidelijk gekozen voor Schreuder. Dissonanten worden weggewerkt, versterking gezocht en niemand heeft nog publiekelijk gezegd hem te steunen (meestal signaal #1 dat hij eruit gaat). Of je het nu met de keuze eens bent of niet, wanneer je kiest om met iemand door te gaan moet je hem ook weer even de kans geven. Op zijn minst afwachten wat de eindresultaten van de transferperiode zijn en wat hij daarmee doet.
Als Ajax hem er al vrij snel voortijdig uit gooit is dat juist vreemd, want ze maken nu de keuze om door te gaan. Daarnaast betekent dat weer gezichtsverlies voor Van der Sar en consorten en dat zullen ze ook willen voorkomen. Ga er maar van uit dat ze lekker wachten op een TD om de moeilijke beslissingen te nemen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Als mijn werkgever openlijk een vacature en werving opstart voor mijn positie (die niet meervoudig uitgevoerd is) dan verwacht ik op zijn minst dat mijn leidinggevende de ballen heeft om mij te vertellen wat ze van plan zijn.
En ja, ook als er een willekeurige collega is aangenomen wordt die gewoon aan iedereen voorgesteld en verteld wat die gaat doen. En wij zijn wel een stukje groter qua bedrijf dan de A-selectie van Ajax.

Nu snap ik gerust dat het in 'de voetballerij' net wat anders ligt, maar even een gesprekje was wel zo menselijk geweest. Daar staat tegenover dat we ook niet moeten doen alsof Pasveer niet weet waarvoor Rulli gehaald is. Het is heel open en duidelijk dat Ajax een nieuwe eerste keeper wilde met wat toekomst erin, moet dat dan nog voor je uitgetekend worden?

Ik vraag mij meer af of er gesprekken met Gorter geweest zijn. Die deed het vorig jaar erg goed, werd voor de Leeuwen gegooid in de supercup, blonk daar verre van uit en werd meteen geslachtofferd. Uiteindelijk mocht hij niet weg maar ging men wel nog naar een keeper zoeken, nu is die ook gehaald en als die het goed doet haal je die er komend jaar ook niet zomaar weer uit.
Dus tja, wat moet Gorter dan nu gaan doen? Stug vol blijven houden en hopen dat de kans wel komt, verhuur op niveau om te bewijzen dat je het wel kan of maar gewoon vertrekken? Ik vrees dat het richting uitgang gaat want Schreuder is ook niet echt happig op jeugd opstellen, vaak pas wanneer het echt niet anders kan. Voelt een beetje als tegenzin.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Je kan gerust stellen dat het een rommeltje is bij Ajax sinds het hele Overmars verhaal.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Er lijkt niemand te zitten die echt goed bij de functie past. Van Der Sar lijkt geen moeilijke beslissingen te kunnen nemen. Schreuder is niet geschikt als hoofdtrainer, blijkt uit alles als je de interviews met spelers ziet en natuurlijk z'n onnavolgbare beslissingen.

Ik begrijp ook niet waarom Schreuder ooit uit de hoed is gekomen als hoofdcoach voor Ajax. Buiten dat ie assistent is geweest onder Ten Hag heeft ie als coach niks noemenswaardigs gepresteerd. Waarom is zo iemand dan ineens geschikt om hoofdcoach te worden? Dat past helemaal niet bij je ambities om op Europees niveau te blijven presteren. Aanhaken bij de Europese top wil ik niet zeggen, dat is realistisch gezien voor clubs buiten de grote vier competities niet mogelijk, tenzij je een zak met vies geld achter je hebt staan (PSG :r ).

Het vertrek van Overmars had helemaal niet de reden hoeven te zijn, als er daarna goed was gereageerd op zijn ontslag. Zorg voor een capabele technisch directeur. Pak door met de trainer, ga goed op zoek naar geschikte kandidaten, maar kom niet met de eerste de beste kale knikker aanzetten, die ooit een blauwe maandag assistent is geweest en zo gezellig was tijdens de derde helft.

Als 't de komende weken niet goed gaat, dan kan je er donder op zeggen dat de supporters zich nog meer gaan roeren, dan zal Schreuder worden geslachtofferd (veel te laat) en zie ik ze er nog voor aan om Heitinga tijdelijk naar het eerste door te schuiven. Die doet 't dan redelijk en krijgt ineens het vertrouwen om het volgend seizoen ook te laten zien. En zo is alles wat in de voorgaande vijf jaar is bereikt vakkundig weer afgebroken en is Ajax weer terug bij het Frank de Boer scenario, van begin vorig decennium.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:30
[...]

Ik mag toch hopen dat mijn werkgever mij informeert voordat hij iemand aantrekt om mijn werk uit te gaan voeren.. :X

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• bie100
JanW schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:22:

Ik begrijp ook niet waarom Schreuder ooit uit de hoed is gekomen als hoofdcoach voor Ajax. Buiten dat ie assistent is geweest onder Ten Hag heeft ie als coach niks noemenswaardigs gepresteerd.
wat heeft Ten Hag gepresteerd als coach dan voor dat die bij Ajax kwam ? kan me eigen herinneren dat er ook veel mensen waren die dat toen die tijd geen goed plan vonden

kijk het maakt mij weinig of niks uit of Ajax wint of verliest en of Schreuder blijft of niet de spelers die die opstelt presteren gewoon weg niet,kan je dat de coach kwalijk nemen? misschien wel kan je het de spelers kwalijk nemen? zeker wel

• JanW
  • Nu online
bie100 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:38:
[...]

wat heeft Ten Hag gepresteerd als coach dan voor dat die bij Ajax kwam ? kan me eigen herinneren dat er ook veel mensen waren die dat toen die tijd geen goed plan vonden

kijk het maakt mij weinig of niks uit of Ajax wint of verliest en of Schreuder blijft of niet de spelers die die opstelt presteren gewoon weg niet,kan je dat de coach kwalijk nemen? misschien wel kan je het de spelers kwalijk nemen? zeker wel
Ten Hag was succesvol met Go Ahead en daarna met FC Utrecht. Hij deed 't bij beide clubs goed, Eagles zijn gepromoveerd. Utrecht naar Europees voetbal geleid (en daarna niet verder gekomen dan de derde ronde :X ). Bekerfinale gehaald met Utrecht.

Zet daar de prestaties van Schreuder tegenover, dan zie je daar hopelijk toch wel dat er een groot verschil is. Enkel een kampioenschap met Club Brugge, dankzij gefaald als hoofdcoach bij Twente en verder voornamelijk als assistent in dienst geweest.

Je kan 't de coach zeker kwalijk nemen. Hij is schijnbaar niet duidelijk naar de spelersgroep. Laat beslissingen bij hen liggen. Spelers weten op 't veld niet wanneer ze bijvoorbeeld druk moeten zetten. Het ziet er allemaal uit als los zand, omdat de coach ze niet goed instrueert. Als er nou één dissonant is, dan is het nog te begrijpen, maar het zijn er meer die niet presteren.

Meest schrijnende was nog wel de wedstrijd tegen Napoli in de CL. Kudus in de spits, constant lange ballen vanuit Pasveer en dat ruim 60 minuten lang volhouden. Onbegrijpelijk dat er niet na 15 minuten al was ingegrepen. Kudus werd constant afgetroefd en Ajax stond met de rug tegen de muur. Dan moet je je plan aanpassen. Zet je Brobbey of desnoods Lucca in de spits, probeer je onder die druk uit te komen door een simpele aanpassing of wissel te doen. Daar kan je als speler niet veel aan doen, maar als coach ben je op dat moment 100% verantwoordelijk.

Edit: Net even opgezocht, de eerste wissel tegen Napoli was pas na 72 minuten. Toen was 't inmiddels al 1-5 :')

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:05
bie100 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:38:
[...]

Ho, ten Hag was toen hij naar Ajax kwam de kroonprins van het Nederlands trainersgilde. Dat hij vervolgens prins Carnaval bleek doet daar niets aan af :o

En eerlijk is eerlijk, ik had niet verwacht dat hij het zo goed zou doen in Manchester

XXXVI

• bie100
JanW schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:56:
[...]

Ten Hag was succesvol met Go Ahead en daarna met FC Utrecht. Hij deed 't bij beide clubs goed, Eagles zijn gepromoveerd. Utrecht naar Europees voetbal geleid (en daarna niet verder gekomen dan de derde ronde :X ). Bekerfinale gehaald met Utrecht.

maar als coach ben je op dat moment 100% verantwoordelijk.

:')
ja Go Ahead en Utrecht met andere woorden ze hebben een gokje genomen en dat is gelukt en natuurlijk ben je verantwoordelijk als coach dat zal die zelf ook niet tegen spreken

maar ik weiger te geloven dat als de spelers niks laten zien op het veld dat het alleen maar aan de coach ligt , dan zou Jürgen Klopp nu ook een slechte coach moeten zijn :)
ephymerous schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:11:
[...]

En eerlijk is eerlijk, ik had niet verwacht dat hij het zo goed zou doen in Manchester
tja hij had in het begin ook een slechte periode als het tegen had gezeten was die daar ook al pleitte geweest je moet ook wel een beetje geluk daarin hebben

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-12 21:18
Gonadan schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:25:
[...]
Op zijn minst afwachten wat de eindresultaten van de transferperiode zijn en wat hij daarmee doet.
Ik snap best wat je bedoelt hoor, maar dit is toch absurd? Ajax heeft deze zomer 105 (!!!) miljoen uitgegeven. En van al deze 10 nieuwe zomeraanwinsten presteren er precies nul naar of boven verwachting (hoewel Conceição in de schaarse minuten die hij krijgt een prima indruk maakt). Je beoogde nieuwe ideale spits die je nota bene teruggehaald hebt mag banken voor een middenvelder, je nieuwe linksback speelt niet, je linker CV blijkt niet te kunnen voetballen in het systeem dat je speelt en je linksbuiten laat vooral zien waarom hij in Engeland volstrekt geflopt is.

Je hebt voor enorm geld ingekocht om aan te haken bij de Europese top, de kloof in Nederland te vergroten met het oog op de CL inkomsten en definitief het Bayern van NL te worden. Na een half seizoen ben je volstrekt kansloos met een record aantal doelpunten tegen afgemaakt in de CL en staan er meerdere clubs boven je op de ranglijst die qua budget en selectie al op comfortabele afstand hadden moeten staan.

Dan is er toch maar 1 iemand verantwoordelijk? Helemaal als een groot deel van die veel te dure aankopen wiens transferwaarde keihard verdampt schijnbaar uit het netwerk van Schreuder en zijn zaakwaarnemer komt?

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:18
bie100 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:16:
[...]

tja hij had in het begin ook een slechte periode als het tegen had gezeten was die daar ook al pleitte geweest je moet ook wel een beetje geluk daarin hebben
Die periode duurde welgeteld een week, met twee verliezen in de PL binnen 6 dagen. Sindsdien in alle competities 19 keer winst, twee keer gelijk, drie keer verloren.

Na die twee initiële verliespartijen heeft hij de hele ploeg 14km o.i.d. laten lopen, precies de hoeveelheid die ze minder hadden afgelegd tegen Brentford (4-0 verlies). Zelf heeft hij ook meegelopen, want collectief falen en zo. Sindsdien is bij de spelers de knop omgegaan. Zie je Schreuder zoiets doen?

En het is niet alsof hij geen hoofdpijndossiers op zijn bord heeft gekregen. Ronaldo? Inmiddels weg. Maguire? Inmiddels, zonder al te veel mokken, geen basisspeler meer. Laatst nog zijn beste speler (Rashford) er een helft naast gezet omdat hij te laat was voor een teambespreking. Hoe reageert de speler: door in de tweede helft de wedstrijd voor je te winnen en daarna beschaamd te verklaren waarom hij ernaast stond.

Schreuder had huilend zijn contract verscheurd. Ten Hag is gewoon de baas, en niemand anders. Dat is bij Schreuder wel anders.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 15:55

Vos

AFCA

donleone83 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:22:
[...]

knip

Dan is er toch maar 1 iemand verantwoordelijk? Helemaal als een groot deel van die veel te dure aankopen wiens transferwaarde keihard verdampt schijnbaar uit het netwerk van Schreuder en zijn zaakwaarnemer komt?
Juist niet imo, ook de beleidsbepalers. Inspelen op vertrekkende spelers bijv. is niet enkel de verantwoordelijkheid van de hoofdtrainer.

[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 10-01-2023 13:14 ]

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
De trainer van Ajax moet ook een boegbeeld zijn. Een uithangbord naar de media en de buitenwacht. Iemand die de Ajax cultuur uitdraagt, zowel op het veld met het spel, als naast het veld. Ik mis dat nu volledig. Wat treurig is op zichzelf, even los van de resultaten die ook bedroevend zijn.

Dan heb ik nog liever een naam en persoonlijkheid, die zichzelf misschien nog niet (helemaal) heeft bewezen op trainersvlak, maar waar spelers en buitenwereld in ieder geval het gewicht van de persoonlijkheid voelen. Thierry Henry ofzo.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Misschien is het omdat ik niets met Ajax heb maar vallen we in dit topic niet een beetje heel erg veel in herhaling als het over Schreuder en het Ajax bestuur gaat. Ik lees nu al een tijdje mee (pagina's lang) en heb nu alles wel voorbij zien komen en er komt niets nieuws meer voort in deze discussie.

Samenvattend: Zoals ik het lees is iedere Ajax fan zo'n beetje ontevreden en wil een andere trainer die wel de juiste spelers op de juiste plek zet en dat het bestuur fouten heeft gemaakt/maakt met nieuwe aankopen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12 18:35
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:20:
Misschien is het omdat ik niets met Ajax heb maar vallen we in dit topic niet een beetje heel erg veel in herhaling als het over Schreuder en het Ajax bestuur gaat. Ik lees nu al een tijdje mee (pagina's lang) en heb nu alles wel voorbij zien komen en er komt niets nieuws meer voort in deze discussie.

Samenvattend: Zoals ik het lees is iedere Ajax fan zo'n beetje ontevreden en wil een andere trainer die wel de juiste spelers op de juiste plek zet en dat het bestuur fouten heeft gemaakt/maakt met nieuwe aankopen.
Er is toch niets anders om over te klagen :+ Anders krijg je zo'n dood topic

• Vos

Vos

AFCA

Gooi er gerust een ander discussiepunt in :p

• bie100

nou ja Ajax fan de samenvatting wat jij beschrijft is in een notendop elke voetbalsupporter van welke club ook die daar over klaagt als het slecht gaat met hun clubje

maar wat is slecht ze staan nog steeds tweede op de ranglijst heb meer medelijden met een Top Oss supporter

• rikoos
bie100 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:45:
[...]

nou ja Ajax fan de samenvatting wat jij beschrijft is in een notendop elke voetbalsupporter van welke club ook die daar over klacht als het slecht gaat met hun clubje
Dat is waar maar het is wel heel veel van hetzelfde nu. Soms wel terecht maar vaak niet. Soms zit het mee en soms tegen. Je kan niet elk jaar het geluk hebben dat je goede jeugd hebt om door te stromen naar het eerste en het kost zelfs voor Ajax teveel geld om alle goede spelers te kopen.
maar wat is slecht ze staan nog steeds tweede op de ranglijst heb meer medelijden met een Top Oss supporter
Daarom dus, het kan niet altijd feest zijn hoor en er zijn veel ergere dingen om je druk te maken dan dat Ajax niet op 1 staat. Ik hoorde laatst bij VI Pro dan ook de opmerking, een Ajax supporter gaat naar het stadion om te beoordelen of ze wel goed spelen en andere supporters gaan naar hun club om hen hun club te supporten ;-)

Ik vind het leuk om over verschillende clubs te lezen/horen wat er aan de hand is echter sneeuwen die echt nu onder door de vele herhalingen over Schreuder zijn prestaties want die volgen elkaar heel snel op in dit topic. Hierdoor haken veel mensen af in dit topic.

• toolkist
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:45: heb meer medelijden met een Top Oss supporter
Dank je 😂

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:37:
Ik vind het leuk om over verschillende clubs te lezen/horen wat er aan de hand is echter sneeuwen die echt nu onder door de vele herhalingen over Schreuder zijn prestaties want die volgen elkaar heel snel op in dit topic. Hierdoor haken veel mensen af in dit topic.
Sneeuwen ze onder, of posten ze überhaupt niet erover? Want de interesse in wat fans van andere clubs beleven is er, wat mij betreft, echt wel alleen ik zie ze niet hier... Ja, een enkele keer en alhoewel er dan volgens mij vaak positief op gereageerd wordt door anderen wordt het erna vaak weer erg stil

• bie100

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik snap best wat je bedoelt hoor, maar dit is toch absurd?
Blijkbaar kiezen ze anders (en daar kan je best wat van vinden inderdaad) en dan moet je ook B zeggen. Je kunt niet spelers slachtofferen en doorzetten en dan alsnog aan het eind van de transferperiode alsnog je trainer op straat zetten. Dat is het allerdomste scenario wat je kunt verzinnen. Dan moet je gewoon voor het WK de trainer op straat zetten, direct een vervanger installeren en samen met hem bouwen tot het februari is. Daar is niet voor gekozen, dus dat is een gepasseerd station. Nu moet je gewoon nog even door.
Ajax heeft deze zomer 105 (!!!) miljoen uitgegeven. En van al deze 10 nieuwe zomeraanwinsten presteren er precies nul naar of boven verwachting (hoewel Conceição in de schaarse minuten die hij krijgt een prima indruk maakt). Je beoogde nieuwe ideale spits die je nota bene teruggehaald hebt mag banken voor een middenvelder, je nieuwe linksback speelt niet, je linker CV blijkt niet te kunnen voetballen in het systeem dat je speelt en je linksbuiten laat vooral zien waarom hij in Engeland volstrekt geflopt is.

Je hebt voor enorm geld ingekocht om aan te haken bij de Europese top, de kloof in Nederland te vergroten met het oog op de CL inkomsten en definitief het Bayern van NL te worden. Na een half seizoen ben je volstrekt kansloos met een record aantal doelpunten tegen afgemaakt in de CL en staan er meerdere clubs boven je op de ranglijst die qua budget en selectie al op comfortabele afstand hadden moeten staan.

Ik lees wat tegenstrijdigheden. Als de linksbuiten laat zien waarom hij geflopt is, dan presteert hij toch juist wel naar verwachting? :+

Daarnaast is het te makkelijk om het hele aankoopbeleid op te hangen aan de trainer wanneer het even niet goed gaat. Wanneer het wel goed gaat of spelers wel presteren krijgt hij die eer ook niet.

Neemt niet weg dat er wel een aantal zaken beter hadden gekund. Blind rendeert met name goed met Tadic, Bergwijn rendeert met een back die er juist overheen komt. Die combinatie is te vaak niet goed gemaakt en ik ben benieuwd of hij dat de komende tijd wel gaat doen. Ook erg benieuwd of Fitz-Jim en Conceicao nu wel echt minuten gaan maken of nog steeds met tegenzin als het niet anders meer kan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:34
Ander discussiepunt?

Tuurlijk! Het bier is duurder geworden bij PSV, potvervierdubbeltjes! (waren er eerst 3, maarja, inflatie...)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:24

gws24

Thinking is hard!

[...]

Mwah, ben totaal geen fan van Schreuder want hij zet inderdaad spelers op de verkeerde plek, maar 3 van de 4 grootste aankopen van Ajax dit seizoen zaten toch echt al in de planning onder Overmars voor dat Schreuder kwam (Bergwijn, Brobbey en Wijndal). Alleen Bassey kwam opeens imo uit het niets.

Ocampos en Grillitsch komen misschien ook uit zijn koker maar die hebben niet veel gekost al scheelde het bij Ocampos natuurlijk niet veel. Kaplan heeft hetzelfde gekost als Wijndal maar door blessures is het moeilijk te zeggen of die wel zijn aankoop bedrag waard is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• rikoos
Maarten_E schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:54:
Ander discussiepunt?

Tuurlijk! Het bier is duurder geworden bij PSV, potvervierdubbeltjes! (waren er eerst 3, maarja, inflatie...)
Persoonlijk vind ik dat iddveel interessanter aangezien ik binnenkort voor het eerst naar PSV ga ;-) (23-2 tegen Sevilla).

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Terranova schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:23:
[...]

Er is toch niets anders om over te klagen :+ Anders krijg je zo'n dood topic
Kuch, PSV, kuch!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:46

OB1

Ander discussiepunt?

Vorig seizoen was een grote beker 5 euro, vanaf dit seizoen 5,70. :( Is het nog duurder geworden?

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• carpebios
OB1 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:07:
[...]

Vorig seizoen was een grote beker 5 euro, vanaf dit seizoen 5,70. :( Is het nog duurder geworden?
Daar koop je bijna een broodje shoarma voor!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-12 17:13
rikoos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:03:
[...]

Persoonlijk vind ik dat iddveel interessanter aangezien ik binnenkort voor het eerst naar PSV ga ;-) (23-2 tegen Sevilla).
Dat is een aardig optimistische voorspelling :o :+

• rikoos
Coocoocachoo schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:13:
[...]

Dat is een aardig optimistische voorspelling :o :+
Hahahaha nieuw record dan O-)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12 18:35
Ga vooral je gang, kan ik nog een beetje genieten :o

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:19
Vos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:43:
[...]

Gooi er gerust een ander discussiepunt in :p
Schreuder's contract opwaarderen en verlengen, hij wordt behalve trainer ook meteen de nieuwe TD. Goed idee of niet?

• toolkist
  • Niet online
nou kom op dan, klagen kreng! 8)

• carpebios
Ik zal vanavond weer een partij klagen als ik thuis voor de tv zit!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ander discussiepunt?

En dan krijg je nog Bavaria ook. :r

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JanW
  • Nu online
Kunnen we 't weer gewoon over Ajax hebben ipv bier? :+

offtopic:
Ik vind Bavaria prima te drinken. Maar over 't algemeen smaakt pils uit plastic bekers beroerd.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:31:
Kunnen we 't weer gewoon over Ajax hebben ipv bier? :+

offtopic:
Ik vind Bavaria prima te drinken. Maar over 't algemeen smaakt pils uit plastic bekers beroerd.
Jong Ajax speelt morgen pas 😁

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het Ajax uit het oosten staat comfortabel 3-1 voor tegen Telstar.

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:13:
Het Ajax uit het oosten staat comfortabel 3-1 voor tegen Telstar.
Maar wat een lege stoelen zeg.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:33:
[...]

Telstar uit, regen, zou ik ook niet warm voor lopen.
Tijdstip was ook wel vroeg in de avond moet ik zeggen. Had m'n eten nog niet op of de wedstrijd was al begonnen.

nggyu nglyd

• tweakduke

tweakduke

PSV nog een keer tegen Sparta dat is toevallig. Eens kijken wat dat deze keer wordt.

Tweakers Discord

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:39:
[...]

Telstar uit, regen, zou ik ook niet warm voor lopen.
Tijdstip was ook wel vroeg in de avond moet ik zeggen. Had m'n eten nog niet op of de wedstrijd was al begonnen.
In Rotjeknor zit het wat voller ondanks de regen.

• carpebios
We schrijven het jaar 2028, februari. PSV heeft dan sinds januari 2023 weer eens gescoord!

• carpebios
Het is te hopen vandaag dat Sparta in eigen doel wil schieten.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:27:
Het is te hopen vandaag dat Sparta in eigen doel wil schieten.
Van mij hoeft dat op zich niet..

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Van mij hoeft dat op zich niet..
Dan moet Schreuder blijven!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
We zijn echt creatief doder dan dood

• carpebios
Gelukkig levert Sparta de bal in de aanval gewoon bij PSV in.
Net als El Ghazi.

[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 10-01-2023 21:30 ]

• carpebios
dglavimans schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:30:
We zijn echt creatief doder dan dood
Een gecremeerde kroket zijn we!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Dan moet Schreuder blijven!
Ja thuis ja. :P

nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:32:
[...]

Een gecremeerde kroket zijn we!
T is voornamelijk bezopen kroketten met waterballét.

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:34:
[...]

T is voornamelijk bezopen kroketten met waterballét.
Ik zou bezopen nog eens op doel schieten. Natte kranten zijn het.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:34:
[...]

Ik zou bezopen nog eens op doel schieten. Natte kranten zijn het.
Zei je?

nggyu nglyd

• carpebios
XAVI!!!! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Maar die mocht niet echt zitten toch?

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 10-01-2023 21:36 ]

• tweakduke

tweakduke

Een hele fijne goal, eens kijken of Sparta nu wat meer gaat doen en nog meer ruimte weggeeft.

Tweakers Discord

• Vos

Vos

AFCA

1 schot op doel, 1 goal. Top toch? :D

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:35:
[...]

XAVI!!!! [Afbeelding]

Maar die mocht niet echt zitten toch?
Hij hangt in de touwen.
tweakduke schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:36:
Een hele fijne goal, eens kijken of Sparta nu wat meer gaat doen en nog meer ruimte weggeeft.
Er is nog tijd.
Vos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:36:
1 schot op doel, 1 goal. Top toch? :D
Effectiviteit is belangrijk.

nggyu nglyd

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Gelukkig hebben we Xavi nog

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:29
carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:33:
[...]
Seizoenskaarthouders mochten gratis. Maar dan moet je maar net zin hebben in Telstar uit thuis natuurlijk... op een rottijd als je door de regen moet om in de gure wind te zitten. Voor de losse verkoop is juist het "extra" vak naast het uitvak opengesteld vanwege belangstelling in de losse verkoop. Ik was er wel, maar het was erg tam, zowel op het veld als de tribune. Zaterdag het echte werk :)

Regeren is vooruitschuiven

• Maarten_E
100% EFFICIËNTIE, NOG BETER DAN EEN LEDLAMP! #betterthanphilips :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
T-MOB schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:38:
[...]

Seizoenskaarthouders mochten gratis. Maar dan moet je maar net zin hebben in Telstar uit op een rottijd als je door de regen moet om in de gure wind te zitten. Voor de losse verkoop is juist het "extra" vak naast het uitvak opengesteld vanwege belangstelling in de losse verkoop. Ik was er wel, maar het was erg tam, zowel op het veld als de tribune. Zaterdag het echte werk :)
Als het gratis was zou ik het wel weten, leuk extraatje. Een echte supporter dus jij!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

El Ghazi kan 100x 1 op 1 op de keeper gaan, scoren gaat hij niet doen.

nggyu nglyd

• carpebios
Tjah....

• Vos

Vos

AFCA

Maarten_E schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:38:
100% EFFICIËNTIE, NOG BETER DAN EEN LEDLAMP! #betterthanphilips :+

[Afbeelding]
Wat zei je? :p

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:39:
[...]

Als het gratis was zou ik het wel weten, leuk extraatje. Een echte supporter dus jij!
Ik ben vaker bij Twente (+10x) en PSV (2x) geweest dan bij Ajax (0x..).. Echte Ajax supporter ben ik, he. :P

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:41:
[...]

Ik ben vaker bij Twente (+10x) en PSV (2x) geweest dan bij Ajax (0x..).. Echte Ajax supporter ben ik, he. :P
Je hebt dus wel smaak!

• carpebios
El Ghazi oefende z'n toneelles nog even.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou in Eindhoven was ik vrijwillig de Bob. :D

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:42:
[...]

Snap ik, dat wil je 100% meekrijgen en beleven. Ik ben dat ook, maar dat komt omdat ik nog 100 minuten naar huis moet rijden.

• Maarten_E
carpebios schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:43:
[...]

Snap ik, dat wil je 100% meekrijgen en beleven. Ik ben dat ook, maar dat komt omdat ik nog 100 minuten naar huis moet rijden.
Als ik naar je onderschrift kijk, is dat terugrijden in een Citroën Cactus? :+

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maarten_E schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:45:
[...]

Als ik naar je onderschrift kijk, is dat terugrijden in een Citröen Cactus? :+
.....
_O- d:)b

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:42:
[...]

Snap ik, kan je na een uurtje weer in de auto stappen.

:P

• carpebios
Maarten_E schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:45:
[...]

Als ik naar je onderschrift kijk, is dat terugrijden in een Citröen Cactus? :+
Hahaha, nee dat was omdat ik de toegang van de huiskamer bij tweakers was geweigerd, omdat ik gezien wordt als prikkelend en niet stuurbaar. Ik rijd een model 3 net als de helft van Nederland, maar zo'n kekke citroen in de PSV kleuren zou ik ook nog wel willen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door carpebios op 10-01-2023 21:47 ]

Pagina: 1 ... 169 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023