Er werd Ok gespeeld tegen een ploeg die niet echt aan voetballen toe kwam. Niet gewoon prima. Ok in vergelijking met de rest van het seizoen.
Gezien al het commentaar de afgelopen pagina's ben ik benieuwd wat Schreuder vandaag precies verkeerd heeft gedaan.
Misschien heeft hij niets of weinig verkeerd gedaan, het is ook niet goed gegaan. 4e pot op rij niet winnen, al 14 wedstrijden achter elkaar niet de 0 houden. En:
Nergens lijkt Scheuder echt de lat hoog te leggen, te balen van het resultaat, meer willen, beter willen. Laat staan aantrekkelijk voetbal spelen.
Dus we hebben slechte resultaten over een langere periode en geen zichtbare cultuurfit.
Voor de mensen die roepen dat we maar tevreden moeten zijn met dit resultaat en dat een andere trainer niets oplost. Ik ben het daar heel vaak mee eens maar met deze trainer, ik zie geen enkel aanknopingspunt wat mij het vertrouwen geeft.
Ik zie ons ook tegen Twente en Feyenoord punten verspelen en dan? Moeten we dan maar hopen dat het volgend seizoen wel gaan lopen met Schreuder?