Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Sparta heeft gevochten en verdiend een punt overgehouden. PSV geen fortuin. Het verschil tussen een gelijkspel en winst is wel klein. Sparta kraakte best wel.
Je kan altijd directeur bij de KNVB wordenDeadsy schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 22:47:
Echt top die trainers cursus van de knvb.
Is maar goed dat deze zo duur is, je moet mensen zonder kunde tenslotte uit het vak houden
nggyu nglyd
Ze zouden een boete moeten krijgen vanwege de discriminatie bij hun sollicitatie procedure.
Want de knvb laat alleen mensen solliciteren die ongeschikt zijn of nul ervaring hebben.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:19
Twente heeft wat mij betreft iets teveel praatjes. Ze doen alsof ze kampioen kunnen worden.Quad schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:03:
Twente schijnt Zerrouki niet te verkopen aan Feyenoord deze periode. Eens zien of dat lukt, of dat de speler aan werkweigering gaat doen.
Dat kunnen ze, staan er goed voor. Ik heb volgens mij begin dit seizoen een voorspelling gedaan dat ik Twente in de top 3 zie eindigen.D-e-n schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:10:
[...]
Twente heeft wat mij betreft iets teveel praatjes. Ze doen alsof ze kampioen kunnen worden.
nggyu nglyd
Nee, dat kunnen ze niet. Het is ieder jaar hetzelfde liedje: subtopper doet het leuk en iedereen roept om een verrassing maar als de druk erbij komt gaat een topclub er met de prijs vandoor. Zelfs voor AZ blijkt het steeds toch weer lastig.
Het is namelijk niet dat dit Twente de kwaliteiten heeft van het Twente van NKufo en co.
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 07-01-2023 23:40 ]
Ik snap het standpunt van Twente wel, maar voor Zerrouki is het wel zuur (en ik had ‘m ook het liefst bij Feyenoord gezien). Aan de andere kant is het ook heel jammer dat Twente niet mee wil werken aan zijn sportieve ambities. Nu maar hopen voor Twente dat ze de sportieve ambities waar kunnen makenQuad schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:03:
Twente schijnt Zerrouki niet te verkopen aan Feyenoord deze periode. Eens zien of dat lukt, of dat de speler aan werkweigering gaat doen.
Feyenoord moet nu gewoon lekker verder zoeken.
Nou dan hoef ik Feyenoord niet te kijken straks, statistisch gezien …
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het zijn andere kwaliteiten. Niet voor niets heeft Twente pas 9 goals tegen. En het is niet alsof de rest van de top 5 lekker draait. Maar goed, je hebt gelijk dat het lastig wordt en dat we het nog maar moeten zien als er druk bij komt.D-e-n schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:39:
[...]
Het is namelijk niet dat dit Twente de kwaliteiten heeft van het Twente van NKufo en co.
Maar plek 2 of 3 is ook direct Europees voetbal. De redenering van Twente gaat om ambitie, niet om kampioen worden. De miljoenen zijn niet nodig, een dragende speler verkopen is niet alleen een directe verzwakking. Maar ook slecht voor het moreel bij de rest. Zerrouki vindt van de zomer heus een mooie club.
Regeren is vooruitschuiven
Op basis van het puntenaantal is dat een mogelijkheidD-e-n schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:10:
[...]
Twente heeft wat mij betreft iets teveel praatjes. Ze doen alsof ze kampioen kunnen worden.
En met een verdediging Lopez - Rasmussen - Hancko - Pedersen ga je tegen elke tegenstander 7 goals tegen kunnen krijgenAgent47 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 01:51:
Psv en az verspelen punten?
Nou dan hoef ik Feyenoord niet te kijken straks, statistisch gezien …
Eerst maar eens zien of wij tegen NEC kunnen profiteren van PSV's puntenverlies. Als het weer hetzelfde gaat als voor de winterstop dan eindigen wij dit seizoen ergens op de 4e plaats is mijn voorspelling.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Spelen Hartman en Geertruida niet gewoon?Bombvis schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:26:
[...]
En met een verdediging Lopez - Rasmussen - Hancko - Pedersen ga je tegen elke tegenstander 7 goals tegen kunnen krijgen
Met alle respect, maar in die zin heeft elke club die denkt kampioen te worden praatjes, op Ajax en PSV na. Dat zijn de enigen die daar de afgelopen decennia structureel aanspraak op maken.D-e-n schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:39:
Nee, dat kunnen ze niet. Het is ieder jaar hetzelfde liedje: subtopper doet het leuk en iedereen roept om een verrassing maar als de druk erbij komt gaat een topclub er met de prijs vandoor. Zelfs voor AZ blijkt het steeds toch weer lastig.
Maar waarom is het niet willen laten gaan van een van je beste spelers 'praatjes'? Het heeft allemaal weinig zin want het wordt toch werkweigering of een afritragezaak, maar in de basis snap ik het wel. Het kan voor hen toch het verschil zijn tussen een mooie plek met betrekking tot Europees spelen of hopen dat je nog wat via de playoffs kunt halen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laat het gaan… Rotterdamse arrogantie, niet happenGonadan schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:36:
Met alle respect, maar in die zin heeft elke club die denkt kampioen te worden praatjes, op Ajax en PSV na.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat klopt. Daarom zie ik die ook nog altijd als favoriet en zijn ook AZ en Feyenoord slechts outsiders.Gonadan schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:36:
[...]
Met alle respect, maar in die zin heeft elke club die denkt kampioen te worden praatjes, op Ajax en PSV na. Dat zijn de enigen die daar de afgelopen decennia structureel aanspraak op maken.
Het is allemaal zo opportunistisch. AZ won een paar keer achter elkaar en was toen ook plots favoriet volgens sommigen. Die zouden Feyenoord makkelijk verslaan dachten ze. Vervolgens verliest AZ onder andere van Feyenoord en hoor je daar niemand meer over.
Dat ze die tactiek spelen snap ik wel. Een goede plek kan ze Europees voetbal opleveren. Maar Streuer heeft al meerdere malen gedaan alsof Feyenoord geen positieverbetering is voor de speler en dat is kul.Maar waarom is het niet willen laten gaan van een van je beste spelers 'praatjes'? Het heeft allemaal weinig zin want het wordt toch werkweigering of een afritragezaak, maar in de basis snap ik het wel. Het kan voor hen toch het verschil zijn tussen een mooie plek met betrekking tot Europees spelen of hopen dat je nog wat via de playoffs kunt halen.
Dat laatste snap ik niet. Heeft Lopez dan zo'n briljante voorbereiding gehad?Bombvis schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:34:
[...]
Geertruida op 6 want Wieffer is geblesseerd, Lopez schijnt de voorkeur boven Hartman te krijgen
Dat is ook tekenend voor opportunisme toch? De hele voetbalwereld bestaat uit schreeuwers die angstvallig stil zijn als je kwartje de andere kant op valt.D-e-n schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:08:
[...]
Dat klopt. Daarom zie ik die ook nog altijd als favoriet en zijn ook AZ en Feyenoord slechts outsiders.
Het is allemaal zo opportunistisch. AZ won een paar keer achter elkaar en was toen ook plots favoriet volgens sommigen. Die zouden Feyenoord makkelijk verslaan dachten ze. Vervolgens verliest AZ onder andere van Feyenoord en hoor je daar niemand meer over.
Dat is onderdeel van het spel. Natuurlijk is het wel een verbetering, maar ook weer niet enorm. En dan gaat het erom hoe groot die verbetering is en of je dat nog een kans die je een speler niet mag ontzeggen kunt noemen. Want daar gaat het uiteindelijk om als er een zaak komt.Dat ze die tactiek spelen snap ik wel. Een goede plek kan ze Europees voetbal opleveren. Maar Streuer heeft al meerdere malen gedaan alsof Feyenoord geen positieverbetering is voor de speler en dat is kul.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind 7 miljoen ook best veel. Het is maar de vraag of we dat terug kunnen verdienen. Ik snap de noodzaak voor meer Nederlands sprekende spelers. Maar als het niet kan moeten we doorschakelen en niet zeuren.
7 miljoen kan best. Dat vind ik nie zo gek. Maar al dat gesteggel eromheen verdient de hoofdprijs niet. Als Zerrouki zijnde zou ik ook van Twente eisen dat zij meewerken aan een goede way out.Russel88 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:19:
Twente moet gewoon doen wat zij het beste vinden voor hun eigen club. Wij moeten gewoon doorschakelen naar de volgende target.
Ik vind 7 miljoen ook best veel. Het is maar de vraag of we dat terug kunnen verdienen. Ik snap de noodzaak voor meer Nederlands sprekende spelers. Maar als het niet kan moeten we doorschakelen en niet zeuren.
Ik geloof dat voor hem een stap naar het buitenland alleen het beste via Ajax, Feyenoord of PSV kan.
Maar ach, gewoon zoals jij zegt. Doorschakelen. Na zo’n WK lijkt me dat er wel wat mogelijk moet zijn. Spelers die dus ook verder willen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Een goede wat out is gewoon einde seizoen verkassen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
Een club kan nu een x bedrag krijgen voor een speler en dan is het moeilijk te verantwoorden naar bepaalde commissarissen en aandeelhouders waarom je dat bedrag laat liggen.
Voor een speler zelf lijkt het mij ook bijna altijd beter om het seizoen af te maken en vers de overstap te maken.
Wel volgens Slot, ik heb het eerlijk gezegd niet gezien. Dan had ik eerder Wålemark in de basis verwacht, die vond ik wel een sterke voorbereiding spelenD-e-n schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:10:
[...]
Dat laatste snap ik niet. Heeft Lopez dan zo'n briljante voorbereiding gehad?
Maar je beste speler verkopen in de winterstop kan je ambities een beste knauw geven en je veel punten kosten. Dan is die 7 miljoen in eens een stuk minder aantrekkelijk als het je voor het volgende seizoen geld gaat kosten. Het verschil tussen Europa League en de Conference League is best groot.Russel88 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:19:
Ik vind 7 miljoen ook best veel.
Kijk maar naar PSV, die hebben een mooi bedrag gekregen voor Gakpo, maar het is ook direct een aderlating qua kwaliteit in het team. Het zou zo maar eens het verschil kunnen zijn tussen wel of geen CL (PSV en voorronden CL is geen gelukkige combinatie). Als PSV komend seizoen geen CL speelt dan is het geld van Gakpo al weer verdamp.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het gemis van Trauner en Timber opvangen zal de grootste uitdaging zijn.
Nou scoren tegen je oude club door speler hebben we nu gehad. En doorrr.
[ Voor 21% gewijzigd door Rubman op 08-01-2023 12:21 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Tomorrow is not today!
In het speciale Nijhuis regelboek is in de rug duwen tegenwoordig geoorloofd? Tot twee meer toe al.dr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:22:
Toornstra deelt eerst een ijsbeentje uit en scoort daarna..het gaat weer een Nijhuis middagje worden. Slecht verdedigd trouwens
Het nieuwe voetbal, inzakken en counteren, tevens breed vertoond tijdens het WK.donleone83 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:50:
Utrecht doet dit helaas gewoon slim. Ze zetten heel hoog druk op het centrale duo wat met twee linkspoten moeilijk open kan draaien. Met ook nog een andere invulling van het middenveld en de rechtsback positie wordt Feyenoord gedwongen in de opbouw de lange bal te spelen. Precies wat Feyenoord niet graag wil.
Maar Feyenoord doet ook te weinig voorin. Op momenten zie je ze rondjes rond Utrecht rennen en vervolgens maken ze het niet af.
Hopelijk komt er wat corrigerend werk in de tweede helft.
- tweakduke
Idrissi was haast trots dat die overtreding had gemaakt, belachelijk.
Nee die reactie van Booth is normaal?tweakduke schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:05:
Tjonge jonge, wat een mannetjes weer hoor![]()
Idrissi was haast trots dat die overtreding had gemaakt, belachelijk.
- tweakduke
Die was ook compleet overtrokken, die had ook wel geel mogen krijgen.
Idrissi geel was terecht, Booth had ‘m in plaats van die ander moeten krijgen.tweakduke schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:06:
[...]
Die was ook compleet overtrokken, die had ook wel geel mogen krijgen.
Zoals Nijhuis dit aanpakt wordt de 2e helft een knok- en schoppartij. Een Nijhuis wedstrijd dus.
- tweakduke
Jup dat zit er wel in. Beide ploegen komen niet echt verder tegen elkaar en dan krijgen we steeds meer irritatie en overtredingen.dr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:07:
[...]
Idrissi geel was terecht, Booth had ‘m in plaats van die ander moeten krijgen.
Zoals Nijhuis dit aanpakt wordt de 2e helft een knok- en schoppartij. Een Nijhuis wedstrijd dus.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Conceicao wel in de basis, dat is dan weer wel mooi
[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 08-01-2023 13:23 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bergwijn moet nog ff bijkomen van een loeizwaar wk.Gynnad schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:20:
Wijndal niet in de basis en Bergwijn zit niet eens bij de selectie..
Conceicao wel in de basis, dat is dan weer wel mooi
[Afbeelding]
Mooi dat conceicao de kans krijgt.
Verwijderd
Ahmetcan Kaplan, Steven Berghuis, Steven Bergwijn, Mohammed Kudus, Youri Baas, Youri Regeer en Florian Grillitsch zijn niet fit genoeg voor het duel met NEC.
Tomorrow is not today!
Als ik zie hoe Feyenoord nu op het veld staat lijkt een nederlaag een zekere uitkomst. Wat zijn die slecht uit de winterstop gekomen zeg.
[ Voor 32% gewijzigd door dr.lowtune op 08-01-2023 13:33 ]
Gewoon niet fit genoeg lijkt mij, behoorde tot de groep met griep, dus bijna de gehele voorbereiding voor aanvang van deze wedstrijd gemist. Dat hij dan op de bank begint is niet meer dan logischdutchgio schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:24:
Wat heeft Wijndal misdaan dat hij zelfs nu blind weg is nog niet mag spelen?
Edit: geen idee waarom Jahanbaksh nu de kans weer krijgt.
[ Voor 11% gewijzigd door donleone83 op 08-01-2023 13:39 ]
https://www.vi.nl/nieuws/...vizier-als-nieuwe-doelmanMathew Ryan is in beeld bij AZ om de nieuwe doelman te worden. De dertigjarige Australiër speelt nu nog bij FC Kopenhagen, waar hij zijn basisplaats echter is kwijtgeraakt.
Dus in plaats van 10m uit te geven aan Rulli had Ajax voor een half miljoen ook een meer dan prima keeper kunnen halen?
Die laatste bal om een kans te krijgen is steeds net verkeerd.Grudgie schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:56:
Het wordt een wonder als wij nog 1-1 scoren. Wat is dit slecht.
Midden in het seizoen, in de zomer was het toch al 7m dus als Twente in de winterstop, wanneer de prijzen meestal alleen maar hoger zijn, nog hetzelfde vraagt dan werken ze op die manier eigenlijk al mee..OMX2000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:25:
[...]
7 miljoen kan best. Dat vind ik nie zo gek. Maar al dat gesteggel eromheen verdient de hoofdprijs niet. Als Zerrouki zijnde zou ik ook van Twente eisen dat zij meewerken aan een goede way out.
Ik geloof dat voor hem een stap naar het buitenland alleen het beste via Ajax, Feyenoord of PSV kan.
Maar ach, gewoon zoals jij zegt. Doorschakelen. Na zo’n WK lijkt me dat er wel wat mogelijk moet zijn. Spelers die dus ook verder willen.
En ik zou niet weten waarom een overstap naar het buitenland via Feyenoord zo noodzakelijk zou zijn, Feyenoord staat er nou niet echt om bekend om structureel spelers naar de (sub)top in Europa te brengen, iig zeker niet meer dan bv een AZ de laatste jaren gedaan heeft.
Leuk voor Toornstra dat hij scoorde en zo nog even benadrukt dat het toch best een bepalende speler kan zijn en dat Slot ‘m misschien toch had moeten behouden.
Edit: Utrecht zet even aan en meteen problemen. Zonder Trauner missen we de rust en organisatie achterin.
[ Voor 16% gewijzigd door dr.lowtune op 08-01-2023 14:04 ]
Schreuder zegt net bij ESPN dat Wijndal op dit moment niet genoeg levert of in ieder geval niet evenveel als de andere verdedigers en daarom bank zit.Han schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:32:
[...]
Gewoon niet fit genoeg lijkt mij, behoorde tot de groep met griep, dus bijna de gehele voorbereiding voor aanvang van deze wedstrijd gemist. Dat hij dan op de bank begint is niet meer dan logisch
Andere spelers:
Bergwijn heeft zich vanochtend ziek afgemeld.
Ocampos zit niet bij de selectie en is einde verhaal.
Grillitsch is ziek en geblesseerd.
Taylor is net terug van ziek geweest te zijn maar voelde zich gisteren weer redelijk. Staat er dus in omdat er niet veel keus is.
Berghuis en Kudus zijn ziek.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tenenkrommend slecht vandaag. Goed gedaan door Utrecht ook, maar niemand bij Feyenoord die zijn niveau haalt.
Kijken wat er nog kan in 10 minuten extra tijd.
Niet bij NijhuisAgent47 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:17:
Dat was toch hands?
Tomorrow is not today!
Krijgt hij een kans of is het puur omdat Schreuder de rest niet kan inzetten? Ik hoop op het eerste maar ik vrees het laatste.Megupe schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:21:
[...]
Bergwijn moet nog ff bijkomen van een loeizwaar wk.
Mooi dat conceicao de kans krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Werd allemaal wel heel snel beslist, ik kon het niet goed zien. Leek sprekend op die goal van Liverpool gisteren en die telde wel.OMX2000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:21:
Buitenspel werd toch door uitspeler opgeheven?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
die regel wordt ook onduidelijker per wedstrijd. Ik dacht altijd dat als een verdediger bewust de bal speelt dat dan buitenspel wordt opgeheven maar nu, volgens het commentaar, moet er ook enige mate van controle over de bal zijn.OMX2000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:21:
Buitenspel werd toch door uitspeler opgeheven?
Niet dat ik het erg vind als Ajax fan dat die goal niet doorging trouwens
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Helaas is dat zo. Maar Feyenoord had 80 minuten eerder wakker moeten worden.Sydney08 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:21:
Terechte 1-1 denk ik zo. Beide teams niet denderend.
Lekker bankiegws24 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:07:
[...]
Schreuder zegt net bij ESPN dat Wijndal op dit moment niet genoeg levert of in ieder geval niet evenveel als de andere verdedigers en daarom bank zit.
Andere spelers:
Taylor is net terug van ziek geweest te zijn maar voelde zich gisteren weer redelijk. Staat er dus in omdat er niet veel keus is.
Even geprobeerd op te zoeken waarom deze wel en bij Liverpool niet buitenspel was en het lijkt hem er in te zitten of het een redding was of niet. Hier bij Feyenoord was het een direct schot op goal en bij Liverpool was het een hoge bal die niet op goal ging.ph4ge schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:24:
[...]
Werd allemaal wel heel snel beslist, ik kon het niet goed zien. Leek sprekend op die goal van Liverpool gisteren en die telde wel.
bron: https://www.fcwinterswijk...M_jhjQzSqtX-KMfa-hvGf1YJTDe bal ontvangen na een redding (safe):
Als na een schot op het doel, de doelman of een verdediger door middel van een redding de bal uit
het doel weet te houden en de bal komt daarna bij een aanvaller terecht, die op het moment van dat
schot zich in buitenspelpositie bevond, dan wordt die aanvaller bestraft wegens strafbaar
buitenspel. Van een safe of redding is alleen sprake als daarmee een doelpunt wordt voorkomen.
Bal ontvangen die van richting is veranderd:
Als de bal door een aanvaller tegen een stilstaande speler wordt geschoten, of tegen een
tegenstander wordt geschoten en deze tegenstander zag de bal niet aankomen, waarna de bal bij
een aanvaller terecht komt, die op het moment van spelen van de bal door zijn medespeler zich in
buitenspelpositie bevond, dan moet die aanvaller wegens strafbaar buitenspel worden bestraft.
Ook als de bal door een tegenstander onbewust (in een reflex) wordt getrapt, waarna de bal bij een
aanvaller terecht komt, die op het moment van spelen van de bal door zijn medespeler zich in
buitenspelpositie bevond, moet die aanvaller wegens strafbaar buitenspel worden bestraft.
Bewust spelen van de bal door een verdediger:
Van bewust spelen van de bal door een verdediger is sprake wanneer deze verdediger bewust een
beweging naar de bal toe maakt en hem dan raakt. De kwaliteit van het raken is nu niet meer
belangrijk. Als de bal nu bij een aanvaller terecht komt, die op het moment van spelen van de bal door
zijn medespeler zich in buitenspelpositie bevond, dan is er geen sprake meer van strafbaar
buitenspel. Het bewust maken van een beweging naar de bal kan gebeuren door een pass naar
voren, of naar achter, of opzij te maken, of door omhoog te springen en te koppen. Dus ook een
verdediger die in de muur staat, na het schot omhoog springt en de bal kopt, heft strafbaar
buitenspel op.
Let wel: dit geldt dus niet als het gaat om een safe om een doelpunt te voorkomen.
Niet een hele goede bron en is uit 2013-2014 dus geen idee in hoeverre dat nog steeds geld. Ik kan echter niet zo snel iets recenters vinden via google.
Ah ik dacht bij het zien van de opstelling dat Schreuder het aandurfde om een keuze te maken; Bergwijn passeren.gws24 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:07:
[...]
Schreuder zegt net bij ESPN dat Wijndal op dit moment niet genoeg levert of in ieder geval niet evenveel als de andere verdedigers en daarom bank zit.
Andere spelers:
Anyway ik heb een nieuwjaarsborrel. Veel interressanter dan het Schreuder van Ajax. Zul je zien dat Ajax einde van deze speelronde alsnog bovenaan staat.
XXXVI
Dat laatste zou ik heel knap vindenephymerous schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:41:
[...]
Ah ik dacht bij het zien van de opstelling dat Schreuder het aandurfde om een keuze te maken; Bergwijn passeren.
Anyway ik heb een nieuwjaarsborrel. Veel interressanter dan het Schreuder van Ajax. Zul je zien dat Ajax einde van deze speelronde alsnog bovenaan staat.
Een iets volwassenere opstelling nemen?dr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:48:
Lastige wedstrijd, aan de ene kant wil ik niet dat Ajax wint, aan de andere kant hoop ik op een totale vernedering voor galbakje Cillessen. Lastig lastig…. Iemand suggesties?
ephymerous schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:41:
[...]
Zul je zien dat Ajax einde van deze speelronde alsnog bovenaan staat.
nggyu nglyd
Feyenoord te vroeg afgezet?ephymerous schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:41:
[...]
Zul je zien dat Ajax einde van deze speelronde alsnog bovenaan staat.
Nee hoor, na die stunt met Gimenez is het gewoon een naar galbakje.
Daar moet je de arbitrage toch voor aankijken? Als je hem voor die actie een galbakje noemt okdr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:56:
[...]
Nee hoor, na die stunt met Gimenez is het gewoon een naar galbakje.
Nou de scheids schoot die bal toch niet, of wel? Beetje raar redeneren.Vos schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:58:
[...]
Daar moet je de arbitrage toch voor aankijken? Als je hem voor die actie een galbakje noemt okDenk dan dat het dieper zit
Dus om de uittrap is het een galbak? Ook rare redenatie.dr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:00:
[...]
Nou de scheids schoot die bal toch niet, of wel? Beetje raar redeneren.
Er was behoorlijk veel kritiek op de arbitrage bij deze actie, dus vandaar dat ik het wat raar vind dat jij Cillessen er op aankijkt. Geen hele gekke redenatie toch?
Cillessen schiet toch zelf die bal tegen Gimenez aan? Gewoon bewust om te provoceren? Dat de scheids daar vervolgens niet goed mee omgaat is een ander punt.Vos schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:02:
[...]
Dus om de uittrap is het een galbak? Ook rare redenatie.
Er was behoorlijk veel kritiek op de arbitrage bij deze actie, dus vandaar dat ik het wat raar vind dat jij Cillessen er op aankijkt. Geen hele gekke redenatie toch?
Laten we hier maar stoppen trouwens.
Alle spelers doen wel eens iets raars of verkeerds. Het gaat er om dat een scheids dat goed beoordeelt toch? Ik kijk dan ook vooral de scheids op die actie aan. Was die goal gegeven dan had jij het nu niet over Cilissen gehad. Dan was het gewoon een "domme blunder" geweest.dr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:00:
[...]
Nou de scheids schoot die bal toch niet, of wel? Beetje raar redeneren.
Dan heb jij veel last van galbakken in je leven denk ik?dr.lowtune schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:04:
[...]
Cillessen schiet toch zelf die bal tegen Gimenez aan? Gewoon bewust om te provoceren? Dat de scheids daar vervolgens niet goed mee omgaat is een ander punt.
Laten we hier maar stoppen trouwens.
Lijkt me een prima speler. Al heb ik hem al jaren niet meer zien spelen. Maar wat ik hoorde deed hij het niet onverdienstelijk.D-e-n schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:07:
Iets anders: op Feyenoord-sites lees ik het gerucht dat Feyenoord ook aan Vilhena denkt voor een terugkeer. Op zich snap ik dat nog wel aangezien hij, bij terugkeer van Timber, ook elders inzetbaar is. Vanuit verdedigende positie vond ik hem ook altijd beter dan aanvallend.
nggyu nglyd
- tweakduke
Conceicao speelt goed tot op heden, snelle acties, ook naar binnen toe en dan snel de pass richting Tadic / Brobbey / Taylor. Fijn om hem eens op basis te zien spelen
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 08-01-2023 15:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023