Nou, hij stond weer helemaal verkeerd, anders was het gewoon een normale redding.DoeEensGek schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:43:
Pasveer wereldse redding. Wat een zooitje achterin.
Bassey heb ik nooit veel gevonden.
Pasveer is het probleem niet
[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 09-11-2022 21:44 ]
Blind staat er ook inHarribo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:44:
Verdediging is dus ook lek zonder Blind.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hoezo die staat we toch gewoon in nu?Harribo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:44:
Blind staat er in hoorHarribo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:44:
Sorry, sarcastisch bedoeld.Terranova schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:43:
[...]
Nou, hij stond weer helemaal verkeerd, anders was het gewoon een normale redding.
Nu pas. Eerste helft was verdediging ook er niet. Stond Blind er niet in. Toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 09-11-2022 21:45 ]
Dat zal je verbazen wat ik zie, maar zo extreem ver vooruit als in deze wedstrijd (zie ook de 2e goal, vanaf de helft van de eigen helft van Vitesse geen Ajacied meer te vinden) was me nog niet zo opgevallen. Meestal is er wel eentje die wat meer achter blijft, maar niemand wil de verantwoordelijkheid nemen voor de (rest) verdediging en ze vluchten allemaal naar voren.toolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:39:
[...]
Rara wie stuurt die spelers zo ver he veld op....
Ik weet het je kijk waarschijnlijk niet elke wedstrijd van Ajax als Feyenoord fan, begrijpelijk, maar de backs staan elke wedstrijd zo'n beetje op de middenlijn ook als we de bal niet hebben.
Natuurlijk is Schreuder ook verantwoordelijk maar je mag van profs ook echt wel meer verwachten vond ik. Dat is ook wat ik bedoel, het is niet alleen Schreuder aan te rekenen.
Automatismen en dergelijke komt zeker van veel samen spelen, maar je kan toch niet zeggen dat de spelers lekker bezig zijn ofzo. Bassey met een grote fout, geen restverdediging en geen communicatie tussen spelers. Niemand corrigeert elkaar ook, dat ligt echt niet alleen aan de coach. Natuurlijk doet die het niet goed (en ben ik fan van hem als coach bij Ajax, als Feyenoorder) en heeft hij een groot deel de verantwoording. Maar spelers mogen ook zelf wel eens in de spiegel kijken. Hoe kan je als team en club zo snel zover afglijden dat er echt helemaal niets meer van klopt..
[ Voor 24% gewijzigd door jbdeiman op 09-11-2022 21:49 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan hadden ze die penalty wel gegeven, veel makkelijker.jaapstobbe schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:48:
Voer voor de complotdenkers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik zie Vitesse in de 98e minuut nog wel naar 2-3 counteren ookkrissie100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:48:
8 omdat het Ajax is kan de enige reden zijn!! Dit is nou competitie vervalsing!
Bullshit, want dan had ie andere beslissingen eerder wel genomen (zoals die penalty dus).krissie100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:48:
8 omdat het Ajax is kan de enige reden zijn!! Dit is nou competitie vervalsing!
Hahaha jaVos schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:48:
Vitesse moet wel winnen, daarom 8 minuten.
Als team functioneert Ajax niet, zie dat druk zetten, iedereen vaak te laat
*penaltiestoolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:50:
[...]
Bullshit, want dan had ie andere beslissingen eerder wel genomen (zoals die penalty dus).
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eens, maar mag hopen dat je 8 net als de meeste complete onzin vindt.toolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:50:
[...]
Bullshit, want dan had ie andere beslissingen eerder wel genomen (zoals die penalty dus).
Welk niveau?Vos schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:51:
Na die 2-2 is het niveau nog verder gekelderd.
XXXVI
Verwijderd
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
8 minuten slaat nooit ergens op, tenzij er een enorm lange blessure behandeling is geweest.krissie100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:51:
[...]
Eens, maar mag hopen dat je 8 net als de meeste complete onzin vindt.Geen lange var momenten geweest etc.
[ Voor 28% gewijzigd door OMX2000 op 09-11-2022 21:54 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
lucky Ajax zeg
[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 09-11-2022 21:54 ]
Tuurlijk niet. Want pech wegens 2x lat enzo, niet gegeven penalty, dus oh wat een pech daar kon Schreuder niks aan doen..Dwight84 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:51:
Ik ga er wel vanuit dat Schreuder morgen eruit ligt bij de huidige stand. Het enige goede aan de 2-2 voor mij vanavond.
Spelbederf
Tja het had ook gewoon 4-1 kunnen zijn.toolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:54:
[...]
Tuurlijk niet. Want pech wegens 2x lat enzo, niet gegeven penalty, dus oh wat een pech daar kon Schreuder niks aan doen..
Net als geen duidelijke uitleg kom je komt tot 8 minuten blessuretijd.Harribo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:54:
Wissels na de 90e minuut moeten verboden worden.
Spelbederf
Ik ben zo blij met de snelle winterstop.
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 09-11-2022 21:57 ]
Dan kijk je weinig Ajax want het is het hele seizoen al zo slecht hoor.carpebios schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:55:
Schreuder gaat het nu wel zwaar krijgen als coach, dit spel ook al wint Ajax met een pingel in de laatste seconden had ik echt niet verwacht.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 09-11-2022 21:58 ]
XXXVI
Nee tis niet best met Ajax
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Opzichtig.
Wil je nou allerlei complottheorieën voorkomen? Maak dit dan eens transparant…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Helaas ben ik er niet van overtuigd dat de juiste mensen nu aan de knoppen zitten om dat te bewerkstelligen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Net als dat het vaak genoeg 3 is ipv 6. Zuivere speeltijd willen we allemaal.Ramzzz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
8 minuten. 8 minuten. In een wedstrijd waar vrijwel niets is gebeurd.
Opzichtig.![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-11-2022 21:59 ]
Vitesse weer puntje dichter bij fc Groningen..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zoals nu al de 3e keer, als ze Ajax willen bevoordelen dan geven ze die penalty/penalty's.Ramzzz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
Opzichtig.![]()
Je lijkt wel een random complot theoreticus zo
Lachwekkend ja, de niet gegeven penalties zijn inderdaad eerder vreemdtoolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:59:
[...]
Zoals nu al de 3e keer, als ze Ajax willen bevoordelen dan geven ze die penalty/penalty's.
Hoe bedoel je de jongens gesteund? Als je doelt op het publiek, die waren zondag alleen maar aan het fluiten.DoeEensGek schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:59:
Wat lukt die Perez nou dom? Als die 3-2 valt hadden ze het ook geroepen. Ze roepen het namelijk al meer. Alleen worden de jongens op het veld continu gesteund, ondanks alles.
Maar daarvoor halen wij de alu hoedjes niet uit de kast.Exocet schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:00:
[...]
Lachwekkend ja, de niet gegeven penalties zijn inderdaad eerder vreemd
De logica is al lang zoek met blessuretijd, zeker als je de delta tussen de blessuretijd van de eerste helft en de tweede helft gaat bekijken. Staat een ploeg ver voor is het meestal weinig blessuretijd (doelsaldo doet er blijkbaar weinig toe?) en in de andere gevallen is het natte vinger werk.Ramzzz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
Opzichtig.![]()
Ja dat dacht ik ook na Napoli thuisDoeEensGek schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
Schreuder rot op. Tis duidelijk. Einde verhaal dit voor de man.
Kansloos dit. Niet eens normaal voetbal op de mat kunnen leggen tegen een degradatiekandidaat. Hoe slecht moet het worden voordat Schreuder op straat komt te staan?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik als Ajacied snapte dit ook niet.Ramzzz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
Opzichtig.![]()
Het wordt echt tijd voor zuivere speeltijd, dan is er geen discussie meer en volledige transparantie
Je kunt het blijven roepen, maar vanaf nu is PSV de favoriet. Dit Ajax is nu hooguit een outsider.carpebios schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:59:
Ik vrees dat dit wel einde schreuder is, jammer voor ons PSV-fans. Maar dit Ajax moet natuurlijk over Vitesse heen walsen, daar hebben ze de kwaliteit voor, net dat ze met 2 vingers in de neus kampioen zouden moeten worden. Dan gaat er echt iets mis bij de trainer ben ik bang.
Thuis niet van een zwalkend Vitesse kunnen winnen...
Gelukkig heb ik me vanavond niet vrijwillig laten martelen. Lang leve de andere 99 televisiekanalen.
Die snap in ook niet, het was vrijwel identieke situatie als zondag.toolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:59:
[...]
Zoals nu al de 3e keer, als ze Ajax willen bevoordelen dan geven ze die penalty/penalty's.
Toen ging het van ‘wel’ naar ‘niet’.
Omkeren van een wellicht terechte beslissing.
Nu van ‘niet’ bleef het ‘niet’.
Cambuur, Groningen, Twente (kan).... nee hoor, PSV is zeker niet de favoriet. Wel een titelkandidaat geworden nu samen met Feyenoord.Exocet schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:01:
[...]
Je kunt het blijven roepen, maar vanaf nu is PSV de favoriet. Dit Ajax is nu hooguit een outsider.
En ze moeten nog tegen .....AZ!
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 09-11-2022 22:02 ]
Verwijderd
Dat komt omdat de rest van de stad bij Ajax ook zeer zwak is. Met Overmars is een enorm gat geslagen.Dimitri_Klokov schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:01:
[...]
Ja dat dacht ik ook na Napoli thuis.. die vent blijft gewoon nog tot na het wk zitten.
Kansloos dit. Niet eens normaal voetbal op de mat kunnen leggen tegen een degradatiekandidaat. Hoe slecht moet het worden voordat Schreuder op straat komt te staan?
En dit snap ik dus niet, maar dan ook echt niet. Het lijkt erop dat spelers bewust bepaalde dingen doen/ risicos nemen of niet volledig alles geven om het terugverdedigen op te pakken.DoeEensGek schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:59:
Wat lukt die Perez nou dom? Als die 3-2 valt hadden ze het ook geroepen. Ze roepen het namelijk al meer. Alleen worden de jongens op het veld continu gesteund, ondanks alles.
Zijn ze aan het trollen ofzo, want ze kunnen echt wel beter. Maar momenteel zit het er gewoon niet in ofzo.
Prachtig hoe je maar blijft proberen.carpebios schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:02:
[...]
Cambuur, Groningen, Twente (kan).... nee hoor, PSV is zeker niet de favoriet. Wel een titelkandidaat geworden nu samen met Feyenoord.
En ze moeten nog tegen .....AZ!
PSV verloor van een zwalkend FC Groningen. Als er één ding duidelijk is is het dat zowel PSV als Ajax een bijzonder lage ondergrens hebben.Exocet schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:01:
[...]
Je kunt het blijven roepen, maar vanaf nu is PSV de favoriet. Dit Ajax is nu hooguit een outsider.
Dat idee heb ik soms ook.jbdeiman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:02:
[...]
En dit snap ik dus niet, maar dan ook echt niet. Het lijkt erop dat spelers bewust bepaalde dingen doen/ risicos nemen of niet volledig alles geven om het terugverdedigen op te pakken.
Zijn ze aan het trollen ofzo, want ze kunnen echt wel beter. Maar momenteel zit het er gewoon niet in ofzo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023