Ik keek net weer hoopvol naar de voetbalsites of er al een intern overleg afgelopen was. Helaas nog niks te melden over ontslagephymerous schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:38:
Zolang Schreuder aan het roer staat wint Ajax van geen enkele tegenstander die de bal vier keer kan overspelen. Iedere andere coach die wel wat vastigheid kan creëren maakt met Ajax een kans(je).
Ter info:
Feyenoord is donderdag te zien op het open kanaal van ESPN. Ajax op woensdag niet. Bummer.
Feyenoord is donderdag te zien op het open kanaal van ESPN. Ajax op woensdag niet. Bummer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op de radio is het wel gewoon live te volgen. En het barst natuurlijk van de illegale kijksites, maar die mag je hier niet noemen.Superkiwi schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:20:
Ter info:
Op zich logisch toch? De wedstijden op het open kanaal zijn nou eenmaal vooral een teaser voor het abonnement. Als alle wedstrijden van de grote clubs op het open kanaal worden uitgezonden, dan neemt bijna niemand meer een abonnement
[ Voor 33% gewijzigd door Jorizzz op 07-11-2022 19:58 ]
Het bestuur heeft nog geen statement uitgebracht waarin ze het volste vertrouwen in Schreuder uitspreken. Als ik t goed heb volgt hierna pas het ontslagTyphone schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:15:
[...]
Ik keek net weer hoopvol naar de voetbalsites of er al een intern overleg afgelopen was. Helaas nog niks te melden over ontslag
PSV heeft zojuist 30 miljoen geboden op Schreuder...om te blijven!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wil mezelf niet teveel op de borst kloppen maaaaaaar........Typhone schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:15:
[...]
Ik keek net weer hoopvol naar de voetbalsites of er al een intern overleg afgelopen was. Helaas nog niks te melden over ontslag
Werd toen nog niet zo serieus genomen maar heb wel gewoon gelijk op 1 punt. Punt 2 kan ook nog steedsPlayer1S schreef op zondag 15 mei 2022 @ 18:49:
[...]
Als de keuze is met slecht voetbal kampioen of voor de winter al uitgespeeld dan is voor mij de keus reuze simpel.
Tenzij de rest nog slechter presteert komend seizoen verwacht ik dat schreuder al voor november uigekotst word en kerst niet haalt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
carpebios schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:01:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als alles achter een decoder komt, gaan we gewoon massaal curling of waterpolo kijken.Jorizzz schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:57:
Op zich logisch toch? De wedstijden op het open kanaal zijn nou eenmaal vooral een teaser voor het abonnement. Als alle wedstrijden van de grote clubs op het open kanaal worden uitgezonden, dan neemt bijna niemand meer een abonnement
Ik kan niet een verzameling sportabonnementen betalen voor de televisie. 15 euro hier en vijftien euro daar trek ik dus niet.
En als voetbal- sportjunk ga je toch op jacht naar beelden. Dan kom je uiteindelijk ergens in de schimmige wereld terecht.
Sport hoort gewoon op een open kanaal uitgezonden worden. Zeker de grote sporten met miljarden kijkers.
Miljarden? 1 op de 3 ongeveer op de wereld kijkt voetbal?mavaros schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:50:
[...]
Als alles achter een decoder komt, gaan we gewoon massaal curling of waterpolo kijken.
Ik kan niet een verzameling sportabonnementen betalen voor de televisie. 15 euro hier en vijftien euro daar trek ik dus niet.
En als voetbal- sportjunk ga je toch op jacht naar beelden. Dan kom je uiteindelijk ergens in de schimmige wereld terecht.
Sport hoort gewoon op een open kanaal uitgezonden worden. Zeker de grote sporten met miljarden kijkers.
De samenvattingen zijn gewoon op de NOS gelukkig.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 07-11-2022 21:00 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelijk accepteren, hem de wc's laten schoonmaken en voor het geld een goede trainer halen.carpebios schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:01:
Dank PSV
Als het 1 op 3 is, praat je ook al over miljarden mensen. We lopen hier met 8 miljard mensen over de wereld te huppelen.carpebios schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:00:
[...]
Miljarden? 1 op de 3 ongeveer op de wereld kijkt voetbal?
De samenvattingen zijn gewoon op de NOS gelukkig.
Verder verkeer ik in een groep, die allemaal voetbal of andere sport kijken. In sloppenwijken is de kijkgraad nog hoger, want die hebben geen cent om hun kont te krabben, maar wel een aftandse televisie met voetbal erop.
Zo is iedereen in mijn wijk fan van PSV, een paar verdwaalde FCE aanhangers en de rest hangt een of andere Turkse ploeg aan. (Ik woon in een slechte achterstandswijk. Nog geen sloppenwijk, maar het schurkt er wel tegenaan.)
Sport kijken op de televisie is hier hobby nummer uno in de wijk. Zo'n @ElPaco zou hier het opperhoofd kunnen zijn als ie graag zou willen.
[ Voor 8% gewijzigd door mavaros op 07-11-2022 21:14 ]
En bedankt, nu zie ik ElPaco voor me als een soort King Julianmavaros schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:10:
[...]
Sport kijken op de televisie is hier hobby nummer uno in de wijk. Zo'n @ElPaco zou hier het opperhoofd kunnen zijn als ie graag zou willen.
Wanneer gaan we eens samen naar FCE? Wil wel eens meemaken hoe het is om samen met een Ajacied voor hetzelfde team te juichen en het allebei te menen!mavaros schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:10:
[...]
Zo is iedereen in mijn wijk fan van PSV, een paar verdwaalde FCE aanhangers en de rest hangt een of andere Turkse ploeg aan. (Ik woon in een slechte achterstandswijk. Nog geen sloppenwijk, maar het schurkt er wel tegenaan.)
Zo voel ik me ook na de poule winst van dit weekendSuperkiwi schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:35:
[...]
En bedankt, nu zie ik ElPaco voor me als een soort King Julian
Ik wil de komende tijd niet in dat rottige tochthol zitten, maar na de winter wil ik best eens met u naar FCE gaan kijken. Vooral als u dan nog opperhoofd van Eindhoven bent.ElPaco schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:56:
[...]
Wanneer gaan we eens samen naar FCE? Wil wel eens meemaken hoe het is om samen met een Ajacied voor hetzelfde team te juichen en het allebei te menen!
Ik zat over de Amerikaanse verkiezingen te lezen, maar 538 heeft ook leuke modellen die de uitslagen van competities voorspellen. Er is volgens hun een 19% kan dat een Nederlandse club de EL wint (11% Ajax, Feyenoord&PSV 4%). AZ heeft een 6% kans op de ECL. Ajax is nog steeds ruim favoriet voor de Eredivisie. Leuk ook dat Sparta volgens het model al zo goed als zeker is van handhaving.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2022 08:48 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nooit gedacht dat ik 'Amerikaanse verkiezingen', '538' en 'competities' ooit nog eens in één zin zou lezen.
En het is nog on topic ookSuperkiwi schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 08:53:
Nooit gedacht dat ik 'Amerikaanse verkiezingen', '538' en 'competities' ooit nog eens in één zin zou lezen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zit me hardop af te vragen hoe jij die dingen in een antwoord gepropt krijgt wat dus ook nog on-topic is. Hulde
Overigens ben ik er ook heilig van overtuigd dat Sparta inmiddels veilig is. Die staan nu op 23 punten.
Net even zitten kijken maar op vorig jaar na zijn de afgelopen jaren veel minder punten behaald dan dat Sparta nog gaat halen. Die gaan echt niet meer alle wedstrijden op rij nu verliezen tot het einde van het seizoen.
Oh 21-11 samen naar hetzelfde team kijken wat dan tegen Senegal speelt?ElPaco schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:56:
[...]
Wanneer gaan we eens samen naar FCE? Wil wel eens meemaken hoe het is om samen met een Ajacied voor hetzelfde team te juichen en het allebei te menen!
Ik zei dat we het ook moesten menenTyphone schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:37:
[...]
Oh 21-11 samen naar hetzelfde team kijken wat dan tegen Senegal speelt?
Gisteren vertelde Sneijder dat er dus wat discussie is geweest tussen Blind en Schreuder. https://www.voetbalprimeu...er-is-wat-gebeurd-ja.html
Als dat de reden is om hem niet meer te laten spelen zou het wel een zwaktebod zijn van Schreuder. Verwacht komende tijd toch wat artikelen te verschijnen met meer verhalen uit de kleedkamer want het lijkt erop dat Schreuder meer onrust als rust aan het veroorzaken is.
Als dat de reden is om hem niet meer te laten spelen zou het wel een zwaktebod zijn van Schreuder. Verwacht komende tijd toch wat artikelen te verschijnen met meer verhalen uit de kleedkamer want het lijkt erop dat Schreuder meer onrust als rust aan het veroorzaken is.
Ja dat klinkt heel ernstig maar zonder details wat er in die discussie gezegd is of waar het precies over ging blijft het gissen met vrij invulbare variabelen.
Veel verder dan "Trainer heeft discussie met speler" komt het niet. En dan is het een speler die wel een staat van dienst heeft bij ajax en reserveaanvoerder is (of is geweest).Typhone schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:49:
Ja dat klinkt heel ernstig maar zonder details wat er in die discussie gezegd is of waar het precies over ging blijft het gissen met vrij invulbare variabelen.
Het zou pas wat zijn als ze allemaal stil in de kleedkamer zouden zitten in de huidige fase waarin Ajax zich bevindt.
En net zoals het (bewust) lekken daarvan vrij zeker is, hetgeen betekent dat er aan stoelpoten wordt gezaagd, is de kans vrij groot dat dit ook nog een ‘proxywar’ is, Blind Sr. die Jr. als handpop gebruikt.Napo schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:01:
[...]
Veel verder dan "Trainer heeft discussie met speler" komt het niet. En dan is het een speler die wel een staat van dienst heeft bij ajax en reserveaanvoerder is (of is geweest).
Het zou pas wat zijn als ze allemaal stil in de kleedkamer zouden zitten in de huidige fase waarin Ajax zich bevindt.
Net zo waarschijnlijk als elke andere roddel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
In mei piepen ze wel anderscarpebios schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:01:
Hoezo, zouden ze dan geen EL halen? Top 3 moet toch wel lukken voor PSV?
Als je naar dat interview na de wedstrijd kijkt van Bergwijn dan had die toch ook niet veel goeds over Schreuder te vertellen.
Hij hield zich behoorlijk in volgens mij.
Hij hield zich behoorlijk in volgens mij.
En niemand vermoedt dat er gestookt wordt door externe krachten?
Schreuder is geen amateur... als je hem niet mag, of een andere agenda probeert te pushen, is het een koud kunstje om hem zo 'kalt te stellen'.
Dit soort paleiscoups is vaker gebeurd.
Schreuder is geen amateur... als je hem niet mag, of een andere agenda probeert te pushen, is het een koud kunstje om hem zo 'kalt te stellen'.
[ Voor 62% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2022 16:15 ]
Uiteraard, maar dit hoort bij elke profclub, zeker in de top van NL.Ramzzz schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:13:
En niemand vermoedt dat er gestookt wordt door externe krachten?
@Ramzzz Ik ben geen PSV supporter, maar vorig jaar hebben ze dit bij Roger Schmidt gedaan.
Hij is gewipt, omdat ie niet bij PSV past. Zijn manier van voetbal spelen past totaal niet bij PSV en dat wist iedereen bij voorbaat al.
Gelukkig voor die arme drommel is hij bij Benfica aan de slag gegaan en doet hij het gewoon prima. Daar is hij niet van te voren afgefakkeld, zoals hier in Eindhoven wel is gebeurd.
En terwijl ik dit tik, zit ik te denken dat deze verschoppeling/verkeerde trainer eigenlijk prima bij Ajax had gepast. Zijn manier van het spel zou bij Ajax best goed kunnen uitpakken. Maarja, toen wisten we nog niet welke ellende dit seizoen zou worden en nu zitten we met Schreuder opgescheept. Opzich niks mis met die coach, maar voor Ajax pakt het tot nu toe serieus rampzalig uit.
Hij is gewipt, omdat ie niet bij PSV past. Zijn manier van voetbal spelen past totaal niet bij PSV en dat wist iedereen bij voorbaat al.
Gelukkig voor die arme drommel is hij bij Benfica aan de slag gegaan en doet hij het gewoon prima. Daar is hij niet van te voren afgefakkeld, zoals hier in Eindhoven wel is gebeurd.
En terwijl ik dit tik, zit ik te denken dat deze verschoppeling/verkeerde trainer eigenlijk prima bij Ajax had gepast. Zijn manier van het spel zou bij Ajax best goed kunnen uitpakken. Maarja, toen wisten we nog niet welke ellende dit seizoen zou worden en nu zitten we met Schreuder opgescheept. Opzich niks mis met die coach, maar voor Ajax pakt het tot nu toe serieus rampzalig uit.
Voordat ie naar PSV ging had ik hem ook graag wel eens bij Ajax gezien. Maar na vorig jaar, mwoah.mavaros schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:13:
@Ramzzz Ik ben geen PSV supporter, maar vorig jaar hebben ze dit bij Roger Schmidt gedaan.
Ik had hem ook eerder al gezien, en toen was hij coach van Red Bull Salzburg. Daar heb ik nu nog regelmatig nachtmerries over.toolkist schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:40:
[...]
Voordat ie naar PSV ging had ik hem ook graag wel eens bij Ajax gezien. Maar na vorig jaar, mwoah.
En doordat PSV de ajaxkolder in het hoofd kreeg, hebben zij een jaar verspild. Spelers die gekocht waren om het PSV systeem te spelen, maar doordat Smidt er zat, totaal niet tot hun recht kwamen.
Soms maakt men een beetje foute beslissingen. Dus ik reken PSV hier niet op af en mijn cluppie zal ik altijd blijven steunen (Ajax), en geef ik er soms kritiek op. Dit jaar is het helaas meestal kritiek, maar dat is verder geen probleem.
Uiteindelijk worden we toch wel wereldkampioen of winnen een europese beker. We moeten er alleen niet aan denken dat Feyenoord er weer stiekem vandoor gaat met de hoofdprijs. En ik geef de Rotterdammers dit seizoen een serieuze kans. Meer dan Ajax of PSV bij elkaar opgeteld.
Ik gun het iedereen, maar ik zie liever mijn scenario uitkomen. Dat past beter bij mijn visie.
Mijn gevoel zegt dat men bij Ajax (Directie/RVC) wacht tot na vandaag met besluiten over de toekomst. Zowel op technisch management vlak als op trainersvlak. Tijdens het WK kan je in de luwte van het toernooi mooi op zoek naar een trainer en TD.
(Wellicht dat Van Gaal het nog een half jaar wil overnemen, na het WK.
)
Ik blijf zelf bij mijn eigen overtuiging dat Bielsa de boel op de rit zou krijgen.
(Wellicht dat Van Gaal het nog een half jaar wil overnemen, na het WK.
Ik blijf zelf bij mijn eigen overtuiging dat Bielsa de boel op de rit zou krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door SterqVerhael op 09-11-2022 08:44 ]
Er is toch altijd gezanik over de coach bij Ajax. Je kunt 4x kampioen worden maar dan is je spel niet aantrekkelijk genoeg. Laat je Ajax flitsend voetbal spelen dan is het niet goed dat je in twee competeties 2e wordt. Je kunt 6 prijzen winnen en ongekend ver komen in de CL, maar je accent is net zo verkeerd als je wissels... Schreuder had het alleen goed kunnen doen als hij nu al de Champions League gewonnen had.mavaros schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:13:
Maarja, toen wisten we nog niet welke ellende dit seizoen zou worden en nu zitten we met Schreuder opgescheept. Opzich niks mis met die coach, maar voor Ajax pakt het tot nu toe serieus rampzalig uit.
Onder de streep staat Ajax er helemaal niet zo slecht voor. Europees was het teleurstellend, vooral gezien de grote uitslagen, maar in de Europa League is alles nog mogelijk. In de eredivisie hebben ze het minste verliespunten van allemaal, en (ondanks kritiek op de verdediging) is er op Twente na geen ploeg met minder tegengoals. Weet je wat ers erieus rampzalig uitziet... Vitesse.
Nu zul je zien dat Vitesse vanavond een resultaat haalt
Regeren is vooruitschuiven
Jongens, niet getreurd, Vitesse gaat Schreuder een handreiking doen. Heb zo'n voorgevoel dat Vitesse erg graag het record van grootste verlies weer terug wil hebben, dus dit wordt helaas een 15-0 ofzo.
Ja, of Vitesse gaat uit een ander vaatje tappen en speelt net zo'n wedstrijd als een aantal jaar terug tegen Feyenoord; volledig antivoetbal, maximaal trollen, minimale echte speeltijd, maar wel met de zege naar huisParaDroid2 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:46:
Jongens, niet getreurd, Vitesse gaat Schreuder een handreiking doen. Heb zo'n voorgevoel dat Vitesse erg graag het record van grootste verlies weer terug wil hebben, dus dit wordt helaas een 15-0 ofzo.
Als de afgelopen topper iets heeft duidelijk gemaakt is dat de frustraties in het team van Ajax enorm zijn. Als je daar als elftal handig op inspeelt (zoals toen tegen Feyenoord ook), dan kan je best wel eens aan het langste eind trekken.
Sowieso zie je wel vaker dat ploegen die niet echt lekker draaien zich tegen een topclub extra kunnen opladen en zich wel staande kunnen houden. En dan heb je ook nog kans dat de coach van Ajax het elftal van Vitesse enorm onderschat en dus weer met een idioot plan en idiote selectie aan komt.
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik denk dat Vitesse daar op dit moment totaal de spelers niet voor heeft. Het lukt ze nog niet eens om minder dan 3 tegendoelpunten per wedstrijd te krijgen tegen (met alle respect) ploegen als Sparta, Heerenveen en Excelsior, dus ik zou niet weten hoe ze dat wel voor elkaar moeten krijgen tegen Ajax.
(Overigens vond ik die wedstrijden tegen Feyenoord vorig seizoen prachtig, daar hadden we toen een discussie hier over meen ik
)
(Overigens vond ik die wedstrijden tegen Feyenoord vorig seizoen prachtig, daar hadden we toen een discussie hier over meen ik
Bij de wedstrijden tussen PSV en Ajax zit er altíjd meer agressie/frustratie in, dus of je zo simpel kunt stellen dat er veel frustratie in het team zit weet ik niet.dr.lowtune schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:54:
[...]
Als de afgelopen topper iets heeft duidelijk gemaakt is dat de frustraties in het team van Ajax enorm zijn.
Je hebt net 90 minuten gevoetbald, weinig klaargespeeld en verloren waarna er een beetje geprovoceerd wordt. Ook spelers van andere teams zullen zich dan waarschijnlijk uit het tentje laten lokken.
Vergeet niet dat voetballers jonge testosteronbommen zijn en geen ultrakoele zelfbeheersers zoals wij. Dat zie je ook vaak terug aan de manier hoe bij élke club spelers als een dolle stier op de scheids af stommelen na een in hun ogen onjuist fluitsignaal. Laat je daar jouw redenatie op los dan zit er in élk team heel wat frustratie.
[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2022 10:28 ]
Ja, toen was ik wat oververhit, maar ik ben inmiddels weer afgekoeldParaDroid2 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:59:
(Overigens vond ik die wedstrijden tegen Feyenoord vorig seizoen prachtig, daar hadden we toen een discussie hier over meen ik)
Heeft vast ook te maken met die 2-5 van dit jaar
(goed voorbeeld waarom ik denk dat Vitesse dit jaar niet zo'n wedstrijd kan maken).
Lol, een beetje extra warmte kan je wel gebruiken de koude maanden, ik zou de beelden nog eens terugkijken, dan hoef je niet te stoken.dr.lowtune schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:22:
[...]
Ja, toen was ik wat oververhit, maar ik ben inmiddels weer afgekoeld
Maar zonder gekheid, ik irriteer me mateloos aan zoveel 'antivoetbal' in algemene zin, natuurlijk wordt het nu toegestaan/ gedoogd en kan je daarom stellen dat het 'slim' is, maar ik kijk voetbal omdat k het een leuk / mooi spel vind, maar dan moet er natuurlijk wel gevoetbald worden.
Overigens kan ik ook genieten van een verdedigende instelling en zo nu en dan eruit komen, maar vooral het steeds liggen, rollen, janken en met van die grote zielige puppy-ogen (of poging tot, want zielig ziet het er allerminst uit) naar de scheidsrechter toe.
Ik vind het dus allerminst een probleem als een ploeg de verdedigende stellingen betrekt en vanuit daar speelt, simpelweg omdat je tegen een (op papier) sterkere tegenstander niet in het mes wilt lopen. GA Eagles vorig seizoen (ook dit seizoen) tegen Ajax bijvoorbeeld, was een wedstrijd met strijd, maar niet zoveel van dat overdreven gedoe, helemaal prima.
Dat gezegd hebbende denk ik toch wel dat Ajax vanavond eenvoudig wint van Vitesse, simpelweg omdat de kwaliteit (in elk geval momenteel) enorm verschilt en Vitesse net als Ajax niet in goede doen is.
Is dat de achterkant van een foto van schreuder?

Ja...ElPaco schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:01:
[...]
Is Tadic in dit geval de spits of de keeper?
[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 09-11-2022 12:04 ]
1e helft spits, 2e helft keeper.ElPaco schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:01:
[...]
Is Tadic in dit geval de spits of de keeper?
Ik vond die van @jbdeiman toch beter:
jbdeiman schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:53:
[...]
Kudus laatste man, zet ik Tadic ervoor, Bergwijn rechtsachter en Berghuis centraal achterin. Blind in de Spits, Pasveer erachter ofzo
Hoekschoppen?Harribo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:24:
Ajax Vitesse 6-1
Ajax gaat verliezen of heel misschien gelijkspelen tegen Vitesse.
Ajax is dit seizoen zo slecht, dat ik er weinig geloof meer in heb. Hopenlijk gaat het na de winterstop beter.
Ajax is dit seizoen zo slecht, dat ik er weinig geloof meer in heb. Hopenlijk gaat het na de winterstop beter.
Onzin, met dat budget, gaat iedere concurrent bij zijn moeder uithuilen.mavaros schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:35:
Ajax gaat verliezen of heel misschien gelijkspelen tegen Vitesse.
Opstelling Ajax:
/f/image/c75WRbgzJyjJudPEWZ3ZFKyf.png?f=fotoalbum_large)
Geen Blind maar Wijndal en Rensch weer op rechts ipv Sanchez. Helaas wel weer Kudus in de spits en Brobbey op de bank.
/f/image/c75WRbgzJyjJudPEWZ3ZFKyf.png?f=fotoalbum_large)
Geen Blind maar Wijndal en Rensch weer op rechts ipv Sanchez. Helaas wel weer Kudus in de spits en Brobbey op de bank.
[ Voor 15% gewijzigd door gws24 op 09-11-2022 18:52 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wut Wijndal fit genoeg?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Blijf het wel bizar vinden dat er zoveel positie wisselingen zijn elke wedstrijd, dat je in deze fase van het seizoen nog steeds zo zoekende bent is geen goed teken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Schreuder blijft inderdaad maar schuiven, zou mij niks verbazen als hij nu weer Tadic rechts zet en Bergwijn links.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Toptip voor Schreuder: Laat Tadic achteruit lopen zodat zijn correcte voet zich rechts bevindt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vitesse is echt heel slecht hoor. Moet echt een eitje zijn. Goede aanvallers hebben ze niet.
Emmen en Volendam vind ik momenteel nog beter voetballen.
Emmen en Volendam vind ik momenteel nog beter voetballen.
Toch bijzonder dat hij weer op rechts mag beginnen. En ook bijzonder dat ik het bijzonder blijf vinden. Na al die idiote keuzes zou ik niet verbaasd meer moeten zijnMaarten_E schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:24:
Toptip voor Schreuder: Laat Tadic achteruit lopen zodat zijn correcte voet zich rechts bevindt.
XXXVI
Duurde niet lang.
nggyu nglyd
Zo dat is lekker rap
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Laat Ajax lekker kampioen worden. Dan pakken we met Feyenoord de Europa League wel
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Schreuder zegt nu: zie je wel Tadic op rechts werkt gewoon😓 geef die consecao daar nu eens een kans vooral in dit soort wedstrijden.
Rest van de opstelling ok al had ik brobbey in de spits gezet maar die mag waarschijnlijk laatste 10 minuten alleen mee doen
Rest van de opstelling ok al had ik brobbey in de spits gezet maar die mag waarschijnlijk laatste 10 minuten alleen mee doen
Herhaling van het succesvolle conference League van vorig jaar?OMX2000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:08:
Laat Ajax lekker kampioen worden. Dan pakken we met Feyenoord de Europa League wel
Ook wel een reële kans dat dit de laatste wedstrijd van Cocu is als coach van Vitesse?
Waarom is het publiek nu beter aan te horen dan tegen PSV?
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 09-11-2022 20:12 ]
nggyu nglyd
Als je als trainer van Vitesse ontslagen wordt na een uitwedstrijd tegen Ajax (die je normaliter als verlies incalculeert) doe je als club wel iets goed fout. Welke trainer gaat dan uberhaupt nog in dit traject instappen?Quad schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:10:
Ook wel een reële kans dat dit de laatste wedstrijd van Cocu is als coach van Vitesse?
Omdat ze voor staan?Quad schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:10:
Waarschijnlijk te makkelijk maar wel tekenend voor vrijwel alle aanhang bij elke club
Sorry maar dit Vitesse stelt toch helemaal niks voor? Verspelen continu de bal, struikelen, kunnen de bal in bezit houden, etc.
Hier moet je toch overheen walsen? Ajax speelt zo'n traag tempo...
Hier moet je toch overheen walsen? Ajax speelt zo'n traag tempo...
Ik hoor niet veel publiek...Quad schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:10:
Hahahah wat een stel ...zie hoe hoog ze ook staan, wat slecht zeg
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 09-11-2022 20:27 ]
Niet.te.geloven. Weer eens blind vooruit rennen zonder een fatsoenlijke restverdediging
Flickr PSN ID= cheironnl
Altijd weer Blind hecheiron schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:27:
Niet.te.geloven. Weer eens blind vooruit rennen zonder een fatsoenlijke restverdediging
Omg! Wat een slecht pass zeg, lekker gekeept en de laatste linie staat halverwege op de helft van Vitesse. Ondertussen verprutst Klaassen weer eens kans. Het rammelt aan alle kanten.
XXXVI
1 Vitesse speler vanaf eigen helft... Wat een slappe hap van Ajax... Bah.cheiron schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:27:
Die kopbal van Klaassen was matig, maar 10 seconden daarvoor had hij zichzelf met bal vrij kunnen krijgen als hij ff voor 1x het duel was aangegaan....ephymerous schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:28:
Omg! Wat een slecht pass zeg, lekker gekeept en de laatste linie staat halverwege op de helft van Vitesse. Ondertussen verprutst Klaassen weer eens kans. Het rammelt aan alle kanten.
Stonden gewoon 3 spitsen bij Ajax voorin bij elkaar bij een voorzet... Wat is het idee bij zo een aanval? Laten we met zijn alle elkaar in de weg lopen?
Hoezo mag Vitesse met 5 vs 4 eruit komen?
nggyu nglyd
Waarschijnlijk iets met vervelende vragen van Valentijn straks. Daar maakt hij zich drukker om dan het elftal op 't veld, want dat staat goed en hij kan het weten want hij heeft zijn diploma's.
Waarom staat Pasveer nog steeds in de basis? Die maakt me een partij fouten de laatste tijd.. Deze had ie ook makkelijk kunnen hebben als ie naar de bal blijft kijken.
Dat is continu zo, veelste veel eilandjes. Op basis van individuele kwaliteit bereiken ze elkaar nog zo nu en dan, maar echt een team spel zie je niet terug.Dwight84 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:32:
Stonden gewoon 3 spitsen bij Ajax voorin bij elkaar bij een voorzet... Wat is het idee bij zo een aanval? Laten we met zijn alle elkaar in de weg lopen?
Het lijkt me dat Gorter het nog slechter doet als Pasveer op de trainingen. Buiten de Supercup heeft Gorter ook niets gekeept. Stekelenburg lijkt me al helemaal geen optie.toolkist schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:35:
Waarom staat Pasveer nog steeds in de basis? Die maakt me een partij fouten de laatste tijd.. Deze had ie ook makkelijk kunnen hebben als ie naar de bal blijft kijken.
Wat zou het toch mooi zijn als Schreuder -de man van de negatieve records- als eerste Ajax coach ooit in de rust wordt ontslagen.
Gewoon een fout van jewelste om geen keeper aan te trekken en het seizoen in te gaan met een paar bejaarde keepers en een matig “talent”.Napo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:36:
[...]
Het lijkt me dat Gorter het nog slechter doet als Pasveer op de trainingen. Buiten de Supercup heeft Gorter ook niets gekeept. Stekelenburg lijkt me al helemaal geen optie.
[ Voor 64% gewijzigd door ephymerous op 09-11-2022 20:39 ]
XXXVI
Die commentator is ook vrij blind, maar doorhameren dat het buitenspel was, terwijl je kon zien dat het niet zo was. Kudus mistte em toch wel, maar ja.
Wat zijn dit voor tackels allemaal, waar is het gelijk goed druk zetten en dan de bal afpakken gebleven?
Wacht. Nu ga ik kijken. Leek me niet interessant, maar hoe dan 1-1 nu.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Veel plezier!OMX2000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:40:
Tjonge wat speelt Ajax sloom en passief zeg.
Dan wordt het sowieso moeilijk rond passen.
Ben gewoon verbaasd dit te zien.
Dan wordt het sowieso moeilijk rond passen.
Ben gewoon verbaasd dit te zien.
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 09-11-2022 20:44 ]
Het is echt bedroevend. Een grote fouten festival. Passes over 1 meter zijn al te moeilijk om te geven blijkbaar. Vragen de bal in de voeten, spelen ze hem in de loop en visa versa. Zelfs gewoon een bal aannemen zonder druk lijkt er al in niet in te zitten vandaag.
Dat wordt verschrikkelijk lastig voetballen dan. Voor de rest loopt men ook nog als kip zonder kop rond. Veel spelers telkens uit positie zonder dat een teamgenoot het overneemt.
Achja, ws zal Ajax de wedstrijd nog wel winnen, aangezien ze individueel altijd nog wel stuk beter zijn dan Vitesse, maar het zal met de hakken over de sloot zijn.
Dat wordt verschrikkelijk lastig voetballen dan. Voor de rest loopt men ook nog als kip zonder kop rond. Veel spelers telkens uit positie zonder dat een teamgenoot het overneemt.
Achja, ws zal Ajax de wedstrijd nog wel winnen, aangezien ze individueel altijd nog wel stuk beter zijn dan Vitesse, maar het zal met de hakken over de sloot zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Genieten voor de niet-AjaciedenOMX2000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:40:
Mijn 15-0 voorspelling komt (nog) niet echt uit. Voorlopig ben ik daar niet ongelukkig over
Dat sowieso, Hoewel Pasveer vorig seizoen een prima reeks heeft neergezet zou je verwachten dat Ajax niet een seizoen ingaat met effectief twee 3de keepers (Pasveer en Stekelenburg) en één aankomend talent.ephymerous schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:37:
[...]
Gewoon een fout van jewelste om geen keeper aan te trekken en het seizoen in te gaan met een paar bejaarde keepers en een matig “talent”.
Gorter is half afgeschreven na de Supercup, Stekelenburg vaak geblesseerd en om de wissel tussen Pasveer en Stekelenburg te maken is sowieso lastig. Dan heb je een heel beperkte keuze, zeker met in het achterhoofd dat het vertrek van Onana al lang bekend was had je een gelijkwaardige zo niet betere keeper dan Pasveer moeten kunnen aantrekken.
Bedoelde je niet 1-5?ParaDroid2 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:45:
Mijn 15-0 voorspelling komt (nog) niet echt uit. Voorlopig ben ik daar niet ongelukkig over
Vorig jaar speelde Ajax beter met dezelfde spelers voorin.
Dit moet toch tussen de oren zitten.
Gemis Eth zal toch wel een factor zijn denk ik dan.
Dit moet toch tussen de oren zitten.
Gemis Eth zal toch wel een factor zijn denk ik dan.
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 09-11-2022 20:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:fill(white):strip_exif()/f/image/7NAaYRU2p9IfY9kyTo7WlIcC.png?f=user_large)