O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens mij zie je inmiddels in alles, elke spelhervatting en actie van Xhaka dat ze er echt wel zin in hebben maar vandaag een maatje te klein zijnGunner schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:11:
[...]
Dat is niet mijn intentie. Maar je moet weten dat ik al ruim 25 jaar hartstochtelijk Arsenal supporter en het gros in dit topic weet dat ook wel. En op basis daarvan zie ik ook dat ze er niet 100 procent voor gaan.
Knikkebollen?Superkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:23:
Ik zit even niet op te letten en het staat 2-1 voor AZ. Twee goals gemist terwijl ik voor de tv zit
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Neuh, wanneer ze wel echt gaan zie je dat ze sterker zijn. Xhaka heeft blijkbaar nogal een hekel aan tijdrekken, dat kan ik op zich wel begrijpen.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:24:
Volgens mij zie je inmiddels in alles, elke spelhervatting en actie van Xhaka dat ze er echt wel zin in hebben maar vandaag een maatje te klein zijn
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is te makkelijk, uiteindelijk ga je als team er met een bepaalde instelling in. Arsenal had in de eerste helft balbezit maar weinig echt grote kansen, ook niet heel veel druk om die te creeeren.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:24:
[...]
Volgens mij zie je inmiddels in alles, elke spelhervatting en actie van Xhaka dat ze er echt wel zin in hebben maar vandaag een maatje te klein zijn
Die instelling bij een achterstand ombuigen is bijzonder lastig, zelfs met wissels blijft het lastig om dat weer op een normaal niveau te krijgen. Dan zie je dit soort frustratiemomenten wel naar boven komen, iets wat vaak meer tegenwerkt dan meehelpt.
Dan heb je eindelijk na jaren ellende toch op papier een erg mooie kans dit seizoen! Super wat Arsenal laat zien dit jaarGunner schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:11:
[...]
Dat is niet mijn intentie. Maar je moet weten dat ik al ruim 25 jaar hartstochtelijk Arsenal supporter en het gros in dit topic weet dat ook wel. En op basis daarvan zie ik ook dat ze er niet 100 procent voor gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door dglavimans op 27-10-2022 20:26 ]
Niemand vanuit Arsenal heeft de intentie uitgesproken om rustig aan te doen, verleden week zei men nog hier dat het 22 spelers heeft die allemaal top zijn, in tegenstelling tot wat clubs als PSV kunnen. Als nu nr 12 tm 15 begint dan willen ze zich juist bewijzen en zijn ook zij topclub waardig, club die eerste staat in sterkste competitie van de wereld. Dus waar is die stelling op gebaseerd dat ze het rustig aan gingen doen? Dit zegt men puur omdat ze er nu afgaan, niemand die dit voor de wedstrijd durfde te stellen.Napo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:26:
[...]
Dat is te makkelijk, uiteindelijk ga je als team er met een bepaalde instelling in. Arsenal had in de eerste helft balbezit maar weinig echt grote kansen, ook niet heel veel druk om die te creeeren.
Die instelling bij een achterstand ombuigen is bijzonder lastig, zelfs met wissels blijft het lastig om dat weer op een normaal niveau te krijgen. Dan zie je dit soort frustratiemomenten wel naar boven komen, iets wat vaak meer tegenwerkt dan meehelpt.
[ Voor 200% gewijzigd door carpebios op 27-10-2022 20:32 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een team dat niet in de vaste opstelling speelt heeft in beginsel een nadeel, je kan wel 3 spelers die normaal op de bank zitten opstellen maar dan mis je automatismes en ook dat heeft impact op het spel. Zelfs zonder de uitspraak geef je als trainer toch een bericht mee, 'het zal wel loslopen met spelers die normaal niet spelen'.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:29:
[...]
Niemand vanuit Arsenal heeft de intentie uitgesproken om rustig aan te doen, verleden week zei men nog hier dat het 22 spelers heeft die allemaal top zijn, in tegenstelling tot wat clubs als PSV kunnen. Als nu nr 12 tm 15 begint dan willen ze zich juist bewijzen en zijn ook zij topclub waardig, club die eerste staat in sterkste competitie van de wereld. Dus waar is die stelling op gebaseerd dat ze het rustig aan gingen doen? Dit zegt men puur omdat ze er nu afgaan, niemand die dit voor de wedstrijd durfde te stellen.
Dat zie je vaker in wedstrijden waar de "mindere" ploeg niets te verliezen heeft. Volle inzet om toch een resultaat te halen terwijl de "betere" ploege er met een wat minder scherpe instelling in gaat.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Passeer zo het Philips Stadion in de trein, ben benieuwd of we iets kunnen horen vanuit de trein.
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 27-10-2022 20:33 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Thanks. Doelstelling is voorlopig maar eens weer deelname aan de CL. Ik verwacht niet dat ze kampioen worden daarvoor is CityHaaland te sterkdglavimans schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:26:
[...]
Dan heb je eindelijk na jaren ellende toch op papier een erg mooie kans dit seizoen! Super wat Arsenal laat zien dit jaar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ze zo voor de dag komen tegen Zurich winnen ze nog wel. Zurich is bijzonder zwak.Exocet schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:34:
PSV kan de groep nog winnen ook als Arsenal volgende week weer zo voor de dag komt tegen Zurich
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Internet Explorer?
Met PSV komt het gewoon netjes goed. Ik ben rampzalig als het om scores voorspellen gaat, maar dat is nu niet aan de orde.
Hulde aan PSV.
Een club als Arsenal heeft rond 15 basisspelers, dus die paar wisselingen maken niks uit, het is geen NL club. Maar prima, PSV dik verdiend gewonnen en heerlijk gespeeld.Napo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:32:
[...]
Een team dat niet in de vaste opstelling speelt heeft in beginsel een nadeel, je kan wel 3 spelers die normaal op de bank zitten opstellen maar dan mis je automatismes en ook dat heeft impact op het spel. Zelfs zonder de uitspraak geef je als trainer toch een bericht mee, 'het zal wel loslopen met spelers die normaal niet spelen'.
Dat zie je vaker in wedstrijden waar de "mindere" ploeg niets te verliezen heeft. Volle inzet om toch een resultaat te halen terwijl de "betere" ploege er met een wat minder scherpe instelling in gaat.
De #1 van de Eredivisie verliest van de #8 van Engeland.
Welke conclusies zijn hieruit te trekken
Waarschijnlijk geen enkele buiten dat Ajax gewoon kampioen gaat worden
Nu nog even oefenen op buitenspel en je wint 4 of 5 nul
Dit weer, aan het einde staan de met de schaalNapo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:35:
De #2 van de Eredivisie wint van de #1 van Engeland.
Integendeel. Van de week had ik het er al met @Gunner over en toen voorspelde hij het al.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:29:
[...]
Niemand vanuit Arsenal heeft de intentie uitgesproken om rustig aan te doen, verleden week zei men nog hier dat het 22 spelers heeft die allemaal top zijn, in tegenstelling tot wat clubs als PSV kunnen. Als nu nr 12 tm 15 begint dan willen ze zich juist bewijzen en zijn ook zij topclub waardig, club die eerste staat in sterkste competitie van de wereld. Dus waar is die stelling op gebaseerd dat ze het rustig aan gingen doen? Dit zegt men puur omdat ze er nu afgaan, niemand die dit voor de wedstrijd durfde te stellen.
Gunner schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:10:
[...]
Hoi![]()
![]()
[...]
Ik verwacht een geheel B-elftal eigenlijk dus nee dat zal er niet in zitten denk ik.
Puntje is genoeg al zal psv het bij bodo nog wel lastig krijgen in de laatste match. Dat is best een goed georganiseerde ploeg op een kunstgrasveld in het hoge noorden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Huh?
Zurich wint gewoon vanavondNapo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:35:
[...]
Als ze zo voor de dag komen tegen Zurich winnen ze nog wel. Zurich is bijzonder zwak.
Deze meuk heeft menig supporter van Ajax ook een aantal jaar van Ten Hag mogen aanhoren, de realiteit bleek toch wat anders te zijn.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:35:
[...]
Een club als Arsenal heeft rond 15 basisspelers, dus die paar wisselingen maken niks uit, het is geen NL club. Maar prima, PSV dik verdiend gewonnen en heerlijk gespeeld.
Volg je Arsenal? Dan weet je dat ze vandaag gewoon slecht speelden. Maar boeien voor PSV, die hebben gewoon verdiend gewonnen.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:35:
[...]
Een club als Arsenal heeft rond 15 basisspelers, dus die paar wisselingen maken niks uit, het is geen NL club. Maar prima, PSV dik verdiend gewonnen en heerlijk gespeeld.
Goed gezienSnowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:14:
Ik heb er vertrouwen in, het wordt gewoon 3 x winst voor Hollanda vanavond.
In de voorrondes wonnen ze van Hearts, eind augustus. Het is dus even geleden
Pwoah, buiten de voorrondes voor de EL en een bekerwedstrijd tegen een club uit het derde niveau van Zwitserland hadden ze nog niet gewonnen. Is er ooit een club geweest die als kampioen van een land in de EL uitkwam en zover is terug gevallen?Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
In de voorrondes wonnen ze van Hearts, eind augustus. Het is dus even geleden
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 27-10-2022 20:44 ]
Die is altijd wat later.
Wel vrij vroeg dit jaar.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het gaat erom dat men hier een succes van een NL club teniet wil doen, tegenstander had er zogenaamd geen zin in. Vervolgens kun je twisten waardoor het komt dat ze slecht spelen, miss door het goede spel van PSVVos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:37:
[...]
Volg je Arsenal? Dan weet je dat ze vandaag gewoon slecht speelden. Maar boeien voor PSV, die hebben gewoon verdiend gewonnen.
Die conclusie van dat kampioen worden is gewoon te trekken uit het feit dat ajax meer geld heeft, klaar. Pff, knap hoor dat Ajax kampioen voorspellen.Napo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:35:
De #2 van de Eredivisie wint van de #1 van Engeland.
Zo gaat het altijd toch. Gisteren had Liverpool er in de eerste 25 minuten ook "geen zin in". Bagetalliseren gebeurt altijd, al valt er soms wel wat voor te zeggen. En nee, dat is nooit leuk om te horen als het jouw club betreft.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:48:
[...]
Het gaat erom dat men hier een succes van een NL club teniet wil doen, tegenstander had er zogenaamd geen zin in. Vervolgens kun je twisten waardoor het komt dat ze slecht spelen, miss door het goede spel van PSV
Maar goed, hopelijk heeft Feyenoord er vanavond wél zin in en hebben we straks gewoon 4 overwinterende clubs. (Al is in de poule van Feyenoord nog wel vanalles mogelijk als ik zo even snel kijk)
Zucht. Misschien ook even kijken en lezen wie dat typte. Het is helemaal niet om succes teniet te doen. Maar wat jij wilWhats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:48:
[...]
Het gaat erom dat men hier een succes van een NL club teniet wil doen, tegenstander had er zogenaamd geen zin in. Vervolgens kun je twisten waardoor het komt dat ze slecht spelen, miss door het goede spel van PSV
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 27-10-2022 20:57 ]
Zo ver ik het kan zien verschilt de opstelling op 3 plekken met de topper tegen een Liverpool en dus de vaste 11 spelers. Dat wordt dan gezien als een geheel b-elftal wat dus niet klopt.Gonadan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:36:
[...]
Integendeel. Van de week had ik het er al met @Gunner over en toen voorspelde hij het al.
[...]
Het maakt niks uit, het is alleen zo simpel en jammer dat men het zoekt bij de tegenstander of in dit geval als Arsenal supporter excuses gaat zoeken. Als je als PL supporter wilt ontkennen dat de top 5 clubs daar gewoon allemaal 15-20 topspelers hebben ( Arsenal is dit jaar titelkandidaat met zo een start) dan volg je wat mij betreft voetbal ook niet lang. Maar das mijn mening uiteraard.
Kieft: 1-2
Helene: 0-4
Zij hebben ook vertrouwen.
*knip*Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:55:
[...]
Zucht. Misschien ook even kijken en lezen wie dat typte. Het is helemaal niet om succes teniet te doen. Maar wat jij wilPSV won van Arsenal, Groningen won van PSV. Groningen is beter dan Arsenal. Want laten we het succes niet teniet doen.
Sneren laten we achterwege.
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2022 23:24 ]
Bij winst lekker een salon remise in de Kuip volgende week.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niemand benoemd zoals het is. Feyenoord rommelt zichzelf de volgende ronde in. Het maakt geen ruk uit in wat voor poule ze zitten. Ook de poule des doods zouden ze waarschijnlijk overleven.
Het extraatje is, is dat Feyenoord ook ineens blijkt te kunnen voetballen. Dat had ik als Ajacied nooit verwacht.
Verschilde op 5 plekken. En Arsenal heeft geen 15-20 topspelers, of 15 basisspelers zoals je zei. Volg jij wel voetbal?Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:57:
[...]
Zo ver ik het kan zien verschilt de opstelling op 3 plekken met de topper tegen een Liverpool en dus de vaste 11 spelers. Dat wordt dan gezien als een geheel b-elftal wat dus niet klopt.
Het maakt niks uit, het is alleen zo simpel en jammer dat men het zoekt bij de tegenstander of in dit geval als Arsenal supporter excuses gaat zoeken. Als je als PL supporter wilt ontkennen dat de top 5 clubs daar gewoon allemaal 15-20 topspelers hebben ( Arsenal is dit jaar titelkandidaat met zo een start) dan volg je wat mij betreft voetbal ook niet lang. Maar das mijn mening uiteraard.
Maar laten we het hier verder bij laten
Proest...
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2022 23:25 . Reden: Quote aangepast ]
Op dit moment voetbalt niemand in dat stadionmavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:00:
Ik hoor al die deskundologen op de televisie allemaal moeilijk lopen te doen. Gekke groep, en meer van die dooddoeners.
Niemand benoemd zoals het is. Feyenoord rommelt zichzelf de volgende ronde in. Het maakt geen ruk uit in wat voor poule ze zitten. Ook de poule des doods zouden ze waarschijnlijk overleven.
Het extraatje is, is dat Feyenoord ook ineens blijkt te kunnen voetballen. Dat had ik als Ajacied nooit verwacht.
Watskebeurt? Ik zag het nietcarpebios schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:03:
Wat is dit mensen, dit verzin je toch niet, dat mag ook een boete zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het hoeft niet meteen een excuus te zijn hè? Ik was in principe voor PSV maar zag een wereld van verschil tussen het Arsenal van vorige week en vandaag. Tot ze achter kwamen was het rustig aan.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:57:
[...]
Zo ver ik het kan zien verschilt de opstelling op 3 plekken met de topper tegen een Liverpool en dus de vaste 11 spelers. Dat wordt dan gezien als een geheel b-elftal wat dus niet klopt.
Dat doet overigens niets af aan de prestatie van PSV en des te mooier dat ze nog door konden pakken
Zo moest ik gisteren ook even bijkomen van het lachen toen Schreuder dacht dat Ajax Liverpool de eerste helft kon evenaren. Het was zo duidelijk dat Liverpool de handrem erop had en gewoon geduld had. Want zij weten ook dat de opeenstapeling van blunders bij Ajax op dit moment gegarandeerd is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die uitspraak deed ik een paar dagen geleden en dat dat een verwachting van mijn kant was. o.a door blessures aan Marquinhos en Turner is daar verandering in gekomen. En inderdaad, dat klopte dus niet gezien de uiteindelijke opstelling.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:57:
[...]
Beetje flauw, de breedte van zo'n selectie gaat wel iets verder dan wat een club als PSV heeft. Dat iemand zoiets voorspelt is ook niet zo gek, als je de verkeerde voorspellingen erbij haalt dan kom je waarschijnlijk op een hoger percentage uit (nouja, niet bij Arsenal, die verliezen veel de afgelopen jaren). Maar goed, vind het ook wel een beetje flauw.Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:01:
[...]
Verschilde op 5 plekken. En Arsenal heeft geen 15-20 topspelers, of 15 basisspelers zoals je zei. Volg jij wel voetbal?
Maar laten we het hier verder bij laten
[...]
Proest...
PSV kan ook geen Mauro, Madueke, Luuk, of Boscagli inzetten vanaf het begin, big deal? Gewoon 1 x positief zijn over een prestatie is toch ook gewoon prima? Je verslaat gewoon een tegenstander waar je op papier weinig kans tegen hebt en met hele sterke spelers in het veld. Dat lijkt me genoeg. Ze lieten vandaag gewoon weinig zien, dat zal vast in de PL ook af en toe gebeuren.
Is dit aan mij gericht? Want ik zei dat PSV verdiend gewonnen heeft.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:07:
[...]
Gewoon 1 x positief zijn over een prestatie is toch ook gewoon prima?
Ja, maar het is dan een beetje jammer dat je zegt dat dit niet de verdienste van PSV is, maar komt doordat Arsenal gewoon slecht speelde. Ik bedoel, daar zit natuurlijk wel wat in, maar dat kan je wel over elke wedstrijd zeggen waarbij een favoriet verliest van de niet-favoriet.Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:08:
[...]
Is dit aan mij gericht? Want ik zei dat PSV verdiend gewonnen heeft.
Ik schakel naar ManUtd op ESPN en lees de updates vwb Feyenoord hier wel
Nee snap ik maar gisteren was dezelfde tendens idd, achteraf praten is makkelijk maar leuk dat Liverpool rustig aan deed terwijl Ajax gewoon verdiend toen 2-0 voor kon staan en dan is het een ander verhaal. Omdat het gisteren zo liep kun je het als een gegeven zien.Gonadan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:06:
[...]
Het hoeft niet meteen een excuus te zijn hè? Ik was in principe voor PSV maar zag een wereld van verschil tussen het Arsenal van vorige week en vandaag. Tot ze achter kwamen was het rustig aan.
Dat doet overigens niets af aan de prestatie van PSV en des te mooier dat ze nog door konden pakken
Zo moest ik gisteren ook even bijkomen van het lachen toen Schreuder dacht dat Ajax Liverpool de eerste helft kon evenaren. Het was zo duidelijk dat Liverpool de handrem erop had en gewoon geduld had. Want zij weten ook dat de opeenstapeling van blunders bij Ajax op dit moment gegarandeerd is.
Vandaag begon PSV sterk en liet niet los. Dat Arsenal iets rustiger begint kan, maar dat ze vervolgens er niet meer inkomen is een verdienste van PSV. Vind het gewoon te makkelijk hoe sommigen het hier afdoen als een Arsenal die er niet zo een zin in had. Neemt niet weg dat Arsenal normaal gesproken 8 van deze 10 wedstijden wint, maar dat heeft niks te maken met de instelling.
Tjah, het is dan het één en het ander he. PSV speelde goed, Arsenal slecht. Ik benoem dat Arsenal slecht speelde en PSV verdient gewonnen heeft. Maar als dat al niet mag of fout is.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:10:
[...]
Ja, maar het is dan een beetje jammer dat je zegt dat dit niet de verdienste van PSV is, maar komt doordat Arsenal gewoon slecht speelde. Ik bedoel, daar zit natuurlijk wel wat in, maar dat kan je wel over elke wedstrijd zeggen waarbij een favoriet verliest van de niet-favoriet.
Verder ga ik er niet meer op in
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 27-10-2022 21:15 ]
3 maanden schorsing!Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:13:
[...]
Tjah, het is dan het één en het ander he. PSV speelde goed, Arsenal slecht. Ik benoem dat Arsenal slecht speelde en PSV verdient gewonnen heeft. Maar als dat al niet mag of fout is.
Die aanval van net was hartstikke goed, maar daarna verprutsen ze het. Die bal moet gewoon in de goal geschopt worden.
Yep, ze komen vrij ver en daarna weten ze niet wat ze moeten doen. Te weinig kwaliteit om rond de 16 de boel stuk te spelen.mavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:15:
Feyenoord moet een killer instinct gaan ontwikkelen.
Die aanval van net was hartstikke goed, maar daarna verprutsen ze het. Die bal moet gewoon in de goal geschopt worden.
Zo als het op jou over komt komt het op mij niet over. Ik vond het vrij duidelijk dat Arsenal rustig aan deed, daarom is het des te mooier dat PSV goed speelde en de voorsprong niet meer los liet want dan krijgt Arsenal het deksel op de neus.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
Nee snap ik maar gisteren was dezelfde tendens idd, achteraf praten is makkelijk maar leuk dat Liverpool rustig aan deed terwijl Ajax gewoon verdiend toen 2-0 voor kon staan en dan is het een ander verhaal. Omdat het gisteren zo liep kun je het als een gegeven zien.
Vandaag begon PSV sterk en liet niet los. Dat Arsenal iets rustiger begint kan, maar dat ze vervolgens er niet meer inkomen is een verdienste van PSV. Vind het gewoon te makkelijk hoe sommigen het hier afdoen als een Arsenal die er niet zo een zin in had. Neemt niet weg dat Arsenal normaal gesproken 8 van deze 10 wedstijden wint, maar dat heeft niks te maken met de instelling.
Gisteren vergat Ajax te scoren, dan wordt een deksel op de neus doen sowieso een uitdaging. Het verschil was echter zo groot dat ook bij een 2-0 er weinig garantie op winst was.
Ik vond PSV vandaag een stuk beter staan dan Ajax gisteren, en je ziet ook dat de terugkeer van De Jong ze erg goed doet. Het kar trekken wat Tadic dit seizoen te weinig lijkt te lukken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het was echt geweldig.
O.a. lekker met z'n allen "you're fucking shit" zingen naar de nummer 1 van Engeland
Deden ze afgelopen weekend ook in de PL zeker? Ik bedoel, waarom kunnen we niet accepteren dat ook enorm goede teams mindere wedstrijden kunnen spelen. Het was wel duidelijk dat ze deze wedstrijd wilde winnen (zie Xhaka). Het zat er gewoon niet in. Net als een PSV tegen Cambuur en Groningen verliest. Dat heeft weinig met rustig aan te maken.Gonadan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:20:
[...]
Zo als het op jou over komt komt het op mij niet over. Ik vond het vrij duidelijk dat Arsenal rustig aan deed, daarom is het des te mooier dat PSV goed speelde en de voorsprong niet meer los liet want dan krijgt Arsenal het deksel op de neus.
Gisteren vergat Ajax te scoren, dan wordt een deksel op de neus doen sowieso een uitdaging. Het verschil was echter zo groot dat ook bij een 2-0 er weinig garantie op winst was.
Ik vond PSV vandaag een stuk beter staan dan Ajax gisteren, en je ziet ook dat de terugkeer van De Jong ze erg goed doet. Het kar trekken wat Tadic dit seizoen te weinig lijkt te lukken.
Nee tegen Groningen was inderdaad gewoon bar slecht.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:27:
[...]
Deden ze afgelopen weekend ook in de PL zeker? Ik bedoel, waarom kunnen we niet accepteren dat ook enorm goede teams mindere wedstrijden kunnen spelen. Het was wel duidelijk dat ze deze wedstrijd wilde winnen (zie Xhaka). Het zat er gewoon niet in. Net als een PSV tegen Cambuur en Groningen verliest. Dat heeft weinig met rustig aan te maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Groningen is gewoon een topploegGonadan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:31:
[...]
Nee tegen Groningen was inderdaad gewoon bar slecht.
Een kinderhand is snel gevuld.Fleximex schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:23:
Ik grapte na de loting dat je met PSV - Arsenal ten minste nog één CL wedstrijd zou hebben als supporter. Maar qua sfeer klopte dat wel.
Het was echt geweldig.
O.a. lekker met z'n allen "you're fucking shit" zingen naar de nummer 1 van Engeland
Idd Feyenoord speelt best ok, moeten echt ff goaltje maken, dat zou het zoveel makkelijker maken.ph4ge schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:37:
Kansjes genoeg
Zolang we een exacte definitie nog steeds niet vastgesteld hebben kan niemand daar wat van zeggen
Normaal gesproken is dit te winnen voor Feyenoord.
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 27-10-2022 21:41 ]
Geografisch gezien staan ze wel “hoog” in Nederland inderdaad.
Hangt er vanaf hoeveel ze er nodig hebben. Er mag er onderhand wel een in wat mij betreft, dan zit je toch lekkerder.ph4ge schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:37:
Kansjes genoeg
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar als Feyenoord toch niet scoort maakt het niet uit, zelfs niet als ze met 11 man uit liggen te hijgen.Harribo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:40:
Dat Sturm Graz is niet veel. Ze doen hun uiterste best maar wat al eerder gezegd is, dat houden ze wrs geen wedstrijd vol
Geografisch staan ze ook in het rechterrijtje.dr.lowtune schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
Geografisch gezien staan ze wel “hoog” in Nederland inderdaad.
De cirkel is weer rond
Je bent al bang voor zondag toch? Pakkie!
Ja tegen Emmen he?
Ik moet het nog zien hoe het gaat.
Emmen niet zo sterk dit seizoen
Dat idee had ik eigenlijk ook al een beetje. Als ze een goeie afmaker zouden hebben. Damn, zou echt nice zijn. Maar dat lijkt er niet echt in te zitten. Maar ben niet zo bekend met de selectie van Fey.Tristan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:55:
Feyenoord heeft verdedigers in de spits staan ofzo. Die Danilo en Dilrosun kunnen geen bal fatsoenlijk tussen de palen krijgen. En als ze al schieten zijn ze zo gefixeerd op de keeper dat ze alleen nog maar in zijn handen kunnen schieten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Groningen zeker de favoriet, zo'n overwinning op PSV kan wellicht lekker doorwerken.Harribo schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:44:
[...]
Ja tegen Emmen he?
Ik moet het nog zien hoe het gaat.
Emmen niet zo sterk dit seizoen
Dat misschien wel maar Groningen is wel wat labiel.Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:00:
[...]
Groningen zeker de favoriet, zo'n overwinning op PSV kan wellicht lekker doorwerken.
Mooie pot zondag.
LEKKER PSV! Dik verdiend gewonnen! Ik denk dat ze dit keer echt goed bleven doen wat ze al deden na de 1-0 en dat dat er mede voor heeft gezorgd dat ze gewonnen hebben. Het is ook heerlijk om spelers als De Jong en Madueke in te kunnen brengen.
Mooiste is nog wel dat Arsenal nu wel moet winnen volgende week, anders zijn ze niet zeker van de 1e plek. Bij gelijkspel of verlies Arsenal en winst PSV pakt PSV de 1e plek!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Ik snap niet waarom Jahanbakhs nog mag starten, brengt echt helemaal niks.dr.lowtune schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:25:
Haal Lopez, Danilo en Timber er maar af.
Het is verder weer niet veel vandaag. Maar er moet wel gewonnen worden, anders zie ik het somber in voor Feyenoord.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/pSRjpDeTmJo0QmusUOIFXsZB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yCzT3rUaNPWk2kbsnh5BHaCW.jpg?f=fotoalbum_large)