Reken er maar op dat Alvarez deze winter minimaal 40, maar ik denk richting de 50 op gaat leveren.Typhone schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
Nee, die hebben ze op dit moment niet. En er is ook geen speler die dat komend jaar in de zomer waard is (ook niet 10 samen opgeteld).
Wat dacht je van Kudus? Die zal ook voor een groot bedrag gaan vertrekken, niet tegen te houden, mede vanwege het huidige selectiebeleid. Had je Kudus op 10 gezet dan was hij nu een vaste en onmisbare kracht geweest in plaats van vaste invaller voor Brobbey (die gaat vanaf nu alles starten, alleen al vanwege de terechte kritiek richting Schreuder).toolkist schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:23:
Reken er maar op dat Alvarez deze winter minimaal 40, maar ik denk richting de 50 op gaat leveren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
2021-2022 na 11 wedstrijden vs dit seizoen..Han schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:30:
Dat Ajax bovenaan staat in de competitie is pure scorebordjournalistiek. Hamstra deed dat gisteren ook met zijn 'we hebben 2 punten meer dan vorig seizoen'. Wanneer je dat doet moet je ook het programma mee laten wegen, de zware potjes moeten nog komen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/DhIMvDDkENwvEcPDF8qmCSf5.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Pug1Ynl7CMadzy0due6SyUYN.png?f=user_large)
2021-2022: posities 2-6-7-9-14-17 te gaan, totaal 55
2022-2023: posities 2-3-5-12-13-17 te gaan, totaal 52
Zoveel scheelt het dus niet.
[ Voor 55% gewijzigd door toolkist op 27-10-2022 12:46 ]
Alleen als er ook dito verkocht wordt. Altijd mooi dat geroep dat Ajax zoveel geld uitgeeft, terwijl ze jarenlang altijd plussen qua transfergeld. Kijkend naar de som van in- en uitgaande transfers geven PSV en Feyenoord meer geld uit aan transfers. Wat ook helaas inherent is aan de NL competitie, je kan niet overleven zonder te verkopen door de matige TV en sponsor gelden.ph4ge schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:08:
[...]
Ik hoop eigenlijk ook dat Ajax per ongeluk wint van PSV, dan worden de onderliggende problemen gecamoufleerd. Als Ajax er af gaat tegen PSV trekken ze van de winter weer 100M uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-10-2022 12:47 ]
Eerst was men bang dat Ajax het Bayern van NL werd, nu wordt er gehoopt op het City/PSG van NL?Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:45:
[...]
Alleen als er ook dito verkocht wordt. Altijd mooi dat geroep dat Ajax zoveel geld uitgeeft, terwijl ze jarenlang altijd plussen qua transfergeld. Netto gezien geven PSV en Feyenoord meer geld uit aan transfers. Wat ook helaas inherent is aan de NL competitie, je kan niet overleven zonder te verkopen door de matige TV en sponsor gelden.
Sterker nog, jouw plaatjes zijn identiektoolkist schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:38:
Zoveel scheelt het dus niet.
Stiekem snel editten hé
[ Voor 9% gewijzigd door Han op 27-10-2022 12:48 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu dus niet meer, dat was het probleem wat ik net verholpen hebHan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:48:
[...]
Sterker nog, jouw plaatjes zijn identiek
Stiekem snel editten hé
[edit] en snel? ik heb het 2e plaatje zelfs helemaal opnieuw gemaakt voor de zekerheid.. dus je bent zelf gewoon niet de snelste
[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 27-10-2022 12:50 ]
Omdat het verdedigend al het hele seizoen gatenkaas is. En dat is niet alleen Blind, of Bassey of Timber. Er wordt gewoonweg slecht verdedigd. Tegendoelpunten uit corners en andere dode spel situaties. Geen suggesties omdat het gewoon slecht georganiseerd staat. Middenvelders en aanvallers die hooguit wat aan alibi verdedigen doen. En Liverpool speelde de eerste 20 minuten echt met de handrem er op, dat zag je wel hoe ze opbouwde en wat voor tempo ze speelde.Superkiwi schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 22:19:
Gezien de eerste 20 minten waarin we wél hoog tempo konden spelen, druk konden zetten en snelle combinaties lieten zien snap ik niet hoe deze tussenstand nu aan Schreuder ligt. We kúnnen het dus wel, dat hebben we kunnen zien.
Ik zie echt nauwelijks verbetering in het team en uiteindelijk is Schreuder daar wel verantwoordelijk voor. Of het nou helemaal zijn schuld is of niet. Dat de spelers het wel kunnen vind ik eerder een aanwijzing dat Schreuder faalt dan andersom.
Die "berg" tegendoelpunten is natuurlijk wel al iets wat vorig seizoen onder Ten Hag gestart is, zeg maar na de winterstop.PolarBear schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:27:
[...]
Omdat het verdedigend al het hele seizoen gatenkaas is. En dat is niet alleen Blind, of Bassey of Timber. Er wordt gewoonweg slecht verdedigd. Tegendoelpunten uit corners en andere dode spel situaties. Geen suggesties omdat het gewoon slecht georganiseerd staat. Middenvelders en aanvallers die hooguit wat aan alibi verdedigen doen. En Liverpool speelde de eerste 20 minuten echt met de handrem er op, dat zag je wel hoe ze opbouwde en wat voor tempo ze speelde.
Ik zie echt nauwelijks verbetering in het team en uiteindelijk is Schreuder daar wel verantwoordelijk voor. Of het nou helemaal zijn schuld is of niet. Dat de spelers het wel kunnen vind ik eerder een aanwijzing dat Schreuder faalt dan andersom.
Het schrijnende is dat je er nu, 9 maanden later, nog geen fatsoenlijke oplossing voor hebt, sterker nog, dat het alleen maar erger lijkt te worden.
Welja, maak er maar een dolletje van.ElPaco schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:56:
Om het een beetje luchtig te houden..
[Afbeelding]
Ik moet dadelijk mijn collega's die allemaal diehard PSV fans zijn onder ogen komen. Geen idee hoe dit zal aflopen, aangezien ik ze een paar jaar lang compleet voor sigaar heb kunnen uitmaken als Ajacied.
Maarja, tijden veranderen.
PSV flink gestraft, geen uitpubliek in het volgende duel in de Europa League en 40.000 euro boete.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alle weddenschappen eervol aan blijven gaan met ze. Deed ik ook. Paar keer naar de fanshop moeten gaan om ze cadeaus te geven na een verloren weddenschap maar sinds 2018 kwam dat eigenlijk niet meer voor.mavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Welja, maak er maar een dolletje van.
Ik moet dadelijk mijn collega's die allemaal diehard PSV fans zijn onder ogen komen. Geen idee hoe dit zal aflopen, aangezien ik ze een paar jaar lang compleet voor sigaar heb kunnen uitmaken als Ajacied.
Och ja diehard PSV fans zou ik nog even vragen naar de uitslag van Groningen PSV. Het is niet dat ze daar zich nu superieur kunnen voelen ofzo. Volgende week zondag dan weten we waar Ajax en PSV staan.mavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Goed dat was ook na een seizoenshelft waar er bijna letterlijk geen tegendoelpunt werd geïncasseerd. Maar het gaat er bij mij niet in dat het zo lek is achterin, zelfs niet met een Timber die zijn niveau haalt, een Blind op zijn retour en een nieuweling Bassey. Er worden gewoon stomme fouten gemaakt, organisatorisch staat het niet (doet Pasveer nog wel aan coaching van zijn verdediging?) en op team niveau is de restverdediging matig.toolkist schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:33:
[...]
Die "berg" tegendoelpunten is natuurlijk wel al iets wat vorig seizoen onder Ten Hag gestart is, zeg maar na de winterstop.
Het schrijnende is dat je er nu, 9 maanden later, nog geen fatsoenlijke oplossing voor hebt, sterker nog, dat het alleen maar erger lijkt te worden.
Oh nog zoiets, al wedstrijden lang kan Ajax niet onder druk opbouwen, lange ballen werken niet, dat rare doeltrap door verdediger nemen levert keer op keer niets op, met 2/3/4 verdedigers in de 16 opbouwen werkt niet. Echt toch elke keer weer proberen. Er wordt van alles geanalyseerd en teruggekeken, er moet toch wel iets te verzinnen zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door PolarBear op 27-10-2022 14:31 ]
Vandaag is de dag dat Feyenoord, PSV en AZ het Europese toneel mogen betreden.
Is er nog behoefte aan polletjes?
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2022 14:41 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan nog kregen ze er in de 2e speelhelft 1 per wedstrijd tegen, wat veel is voor een kampioen.PolarBear schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:23:
[...]
Goed dat was ook na een seizoenshelft waar er bijna letterlijk geen tegendoelpunt werd geïncasseerd. Maar het gaat er bij mij niet in dat het zo lek is achterin, zelfs niet met een Timber die zijn niveau haalt, een Blind op zijn retour en een nieuweling Bassey. Er worden gewoon stomme fouten gemaakt, organisatorisch staat het niet (doet Pasveer nog wel aan coaching van zijn verdediging?) en op team niveau is de restverdediging matig.
Oh nog zoiets, al wedstrijden lang kan Ajax niet onder druk opbouwen, lange ballen werken niet, dat rare doeltrap door verdediger nemen levert keer op keer niets op, met 2/3/4 verdedigers in de 16 opbouwen werkt niet. Echt toch elke keer weer proberen. Er wordt van alles geanalyseerd en teruggekeken, er moet toch wel iets te verzinnen zijn?
Hopen dat vanavond PSV, Feyenoord en AZ wel resultaat gaan halen, want die Portugezen halen voor de coëfficiënten heel veel punten binnen op deze manier. Sowieso 2 teams door in de CL en misschien zelf 3.
Het zou enorm zonde zijn als Nederland niet 2 directe groepsfase plekken zou krijgen.
Het zou enorm zonde zijn als Nederland niet 2 directe groepsfase plekken zou krijgen.
Wat kun je als club tegen zulke malloten doen? Je weet immers niet wie precies de aanstichters zijn, dus iedereen die erbij was schorsen uit het stadion?Gynnad schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:40:
PSV flink gestraft, geen uitpubliek in het volgende duel in de Europa League en 40.000 euro boete.
Snap dat Uefa een straf geeft, maar hoe moet je dit als club nou succesvol aanpakken?
Denk dat ze daar best wel eenvoudig achter kunnen komen. Zijn vast wel beelden van ergens of op andere informele wegen (al is het in dat geval wat lastiger maatregelen te nemen). Daarnaast, als ze het echt wat uit zou maken, nemen ze paar stewards mee die het uitvak in de gaten houden desnoods "undercover". Zo moeilijk is dat allemaal niet lijkt me.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:11:
[...]
Wat kun je als club tegen zulke malloten doen? Je weet immers niet wie precies de aanstichters zijn, dus iedereen die erbij was schorsen uit het stadion?
Snap dat Uefa een straf geeft, maar hoe moet je dit als club nou succesvol aanpakken?
Gaarne, maar wel met een grapje er in hoor, kan wel wat humor gebruiken vandaagSuperkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:40:
Vandaag is de dag dat Feyenoord, PSV en AZ het Europese toneel mogen betreden.
Elke club heeft hier moeite mee, dan is het dus toch niet zo makkelijk.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:24:
[...]
Denk dat ze daar best wel eenvoudig achter kunnen komen. Zijn vast wel beelden van ergens of op andere informele wegen (al is het in dat geval wat lastiger maatregelen te nemen). Daarnaast, als ze het echt wat uit zou maken, nemen ze paar stewards mee die het uitvak in de gaten houden desnoods "undercover". Zo moeilijk is dat allemaal niet lijkt me.
U vraagt wij draaienStimulate14 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:40:
[...]
Gaarne, maar wel met een grapje er in hoor, kan wel wat humor gebruiken vandaag.
Europa League 18:45u Veronica - PSV vs Arsenal
Poll: PSV vs Arsenal• PSV wint wél van een Engelse club
• Winst Arsenal
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Europa League 21:00u Veronica - Sturm Graz vs Feyenoord
Poll: Sturm Graz vs Feyenoord• Winst Sturm Graz
• Natuurlijk wint Feyenoord
• Gelijkspel
Tussenstand:
Conference League 18:45u ESPN - FC Vaduz vs AZ
Poll: FC Vaduz vs AZ• Winst FC Vaduz
• Retteketet AZ!
• Gelijkspel
Tussenstand:
Hater hahahaSuperkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:09:
[...]
U vraagt wij draaien![]()
Poll: PSV vs Arsenal
• PSV wint wél van een Engelse club
• Winst Arsenal
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Poll: Sturm Graz vs Feyenoord
• Winst Sturm Graz
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Poll: FC Vaduz vs AZ
• Winst FC Vaduz
• Retteketet AZ!
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wij PSV fans moeten er wel een dolletje van maken, veel valt er verder namelijk niet te lachen. Ik hoop dat het geen complete slachtpartij wordt vanavond, gelukkig is de ellende om half 9 weer voorbij, kunnen we allemaal op tijd naar bed.mavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Daarna mag Feyenoord zien of ze de storm gaan overleven.ElPaco schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:10:
[...]
gelukkig is de ellende om half 9 weer voorbij, kunnen we allemaal op tijd naar bed.
Ik ga denk dat AZ als enige Nederlandse club gaat winnen vandaag, al heb ik geen clou wie FC Vaduz is
Verwijderd
Wat een kromme redenering om je gelijk te halen.Vos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:45:
[...]
Kijkend naar de som van in- en uitgaande transfers geven PSV en Feyenoord meer geld uit aan transfers.
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst 20 miljoen betaald voor een speler?
In ruil voor een levenslange seizoenskaart voor de businesstribune inclusief een diner in het sterrenrestaurant wil ik best een paar supporters opofferen. Dan moet ik wel met mijn Ajax-shirtje rond kunnen lopen. Dat is een absolute voorwaarde, voordat ik mijn ziel aan de duivel verkoop.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:11:
[...]
Wat kun je als club tegen zulke malloten doen? Je weet immers niet wie precies de aanstichters zijn, dus iedereen die erbij was schorsen uit het stadion?
PSV weet prima wie de raddraaiers zijn. Vrijwel elke supporter staat met een compleet profiel opgeslagen op hun computers. Een gemiddelde voetbalclub in de eredivisie staat verder in de ontwikkeling als China of Noord Korea.
Ik vind de verwachtingen bij Feyenoord aardig hoog, zo slecht is Sturm Graz niet. Ik moet het nog maar zien vanavond, zou mij niks verbazen als we daar verliezenSuperkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:09:
[...]
U vraagt wij draaien![]()
Poll: PSV vs Arsenal
• PSV wint wél van een Engelse club
• Winst Arsenal
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Poll: Sturm Graz vs Feyenoord
• Winst Sturm Graz
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Poll: FC Vaduz vs AZ
• Winst FC Vaduz
• Retteketet AZ!
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ach, arm schaap of kies maar een dier naar keuze. PSV speelt niet in een poule des doods. De tegenstanders zijn net ietsje beter dan de doorsnee zaterdagamateurclub. (PSV zit een beetje in de kuiken met eierschelpmodus.)ElPaco schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:10:
[...]
Wij PSV fans moeten er wel een dolletje van maken, veel valt er verder namelijk niet te lachen. Ik hoop dat het geen complete slachtpartij wordt vanavond, gelukkig is de ellende om half 9 weer voorbij, kunnen we allemaal op tijd naar bed.
Gewoon 90+ minuten de bal rondtikken en effe drie keer scoren, en heel Eindhoven krijgt een hoogtepunt. En daar hoef je niet echt heel goed voor te presteren.
Het komt allemaal wel goed. Ook PSV zal overwinteren en daarna weer moeten aantreden.
Als Ajacied zit ik nu al een behoorlijke poos naar een horrorfilm te kijken. Dat is pas erg.
@Harribo jij hebt toch zeker wel de voorbeschouwing gezien? Helene is goed vanavond hoor, ze ziet eruit als een suikerspin
Ik hoef helemaal geen gelijk te hebben hoor, maar feitelijk klopt het gewoonVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:15:
[...]
Wat een kromme redenering om je gelijk te halen.
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst 20 miljoen betaald voor een speler?
Feyenoord heeft ook geen hele dure individuele verkopen gedaan. Dus ook vrij logisch dat je dan ook geen dure individuele aankopen doet
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 27-10-2022 18:44 ]
Heb ik iets gemist? Waarvoor?Gynnad schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:40:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
https://www.voetbalprimeu...egeldheden-in-londen.html
"Na afloop gooiden enkele supporters van Arsenal bier richting de aanhang van PSV. Toen escaleerde de situatie en wilden de fans van PSV het vak van Arsenal bestormen. Stoeltjes vlogen heen en weer, maar de stewards konden de situatie goed tegenhouden. Er raakte niemand gewond, maar de situatie heeft dus wel gevolgen voor de Eindhovenaren. "
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 27-10-2022 18:52 ]
Maar goed dat ik dat niet gezien heb, al dat lekkers buiten bereik...Superkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:35:
@Harribo jij hebt toch zeker wel de voorbeschouwing gezien? Helene is goed vanavond hoor, ze ziet eruit als een suikerspin
Ik kijk eigenlijk nooit voorbeschouwingen, vind het wat geneuzel
Kunnen ze die trommelaar niet eventjes wisselen, die bakt er echt geen pannenkoek van zeg
AZ heeft het ook lastig; zodra ze de aanval zoeken staan er gelijk 9 rode verdedigers waar ze doorheen moeten zien te komen. Vaduz lijkt wat gevaarlijker te zijn.
Nouja, iig geen fontein gesloopt. Beetje jammer dat ze daar geen credits voor krijgen van de UEFA.HollowGamer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:23:
[...]
Ik begrijp het ook niet. PSV supporters zijn namelijk heel erge lieve mensen. /s
Ze vonden het voornamelijk nodig rotzooi te maken in het stadion en mensen te bedreigen daarbuiten.
PSV speelt het verder wel best slim vanavond, zolang ze geen tegendoelpunt krijgen iig. Maar echt grote kansen tegen hebben ze nog niet echt gehad (nouja, net een), het ziet er iig niet totaal kansloos uit. Hebben wel even een dosis geluk nodig though.
Prima goaltje van Xavi, oh nee toch niet
[ Voor 126% gewijzigd door TheRicolaa10 op 27-10-2022 19:28 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
BAM lekker
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan niet zeggen dat het niet verdiend is.
Saliba doet ook lekker weinig daar.
Saliba doet ook lekker weinig daar.
[ Voor 32% gewijzigd door HollowGamer op 27-10-2022 19:28 ]
Lekker Messiaanse actie van Xavi Simons.
Shit, wéér afgekeurd.
Shit, wéér afgekeurd.
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 27-10-2022 19:29 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Kom op zeg, kutzooi.
[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 27-10-2022 19:29 ]
Offside, dat lijkt me wat overdreven? Al Gazi doet toch niet actief mee?
Ja, hij wees ook voor de zekerheid naar zijn shirt lol.
Wel, hij kopt de bal naar Xavi, dus gewoon terecht helaas.HollowGamer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:29:
Offside, dat lijkt me wat overdreven? Al Gazi doet toch niet actief mee?
Helaas voor PSV.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Wel, hij kopt de bal naar Xavi, dus gewoon terecht helaas.
Het werkt niet, we missen creativiteit. Maar erg veel anders hebben we niet, dan maar Saka en Jesus erin.
Je merkt indd dat de selectie breedte mist.HollowGamer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:32:
[...]
Helaas voor PSV.
Het werkt niet, we missen creativiteit. Maar erg veel anders hebben we niet, dan maar Saka en Jesus erin.
Tegenwoordig heb je oordopjes die al het restgeluid wegfilteren. Dan kan je trommelen zoveel je wilt, maar ik merk er weinig van.Superkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:10:
Kunnen ze die trommelaar niet eventjes wisselen, die bakt er echt geen pannenkoek van zeg
Vroeger trapte je even tijdens het juichen even tegen de achterbenen van vde trommelaar. Vervolgens donderde ie 10 treden naar beneden, en was het de rest van de wedstrijd lekker rustig. Maar dat mag tegenwoordig niet meer.
Lol Helène.. leuke wedstrijd om na te kijken. Of ben ik de enige die het geen leuke wedstrijd vind?
Wat kansjes, maar echt geweldig is het niet van beide kanten.
Ik vind het wel een leuke wedstrijd, als fan van PSV. Kan me voorstellen dat het voor de neutrale fan niet geweldig is. Een ploeg die balbezit heeft en daar weinig mee doet en de andere ploeg die probeert een beetje te counteren en dat ook niet zo geweldig uitvoert. Denk echter ook dat er genoeg wedstrijden zijn waarin er nog minder gebeurt, dus het is niet echt drama, maar geen aanrader ofzo (zou ik denken).HollowGamer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:38:
Lol Helène.. leuke wedstrijd om na te kijken. Of ben ik de enige die het geen leuke wedstrijd vind?
Neuh ik denk dat Arsenal een gelijkspel meer dan prima vind.HollowGamer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:38:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Retteketet, 1-0 voor AZ!
Als dit zo blijft en Dnipro wint vanavond niét dan is AZ zeker van de eerste plaats.
Als dit zo blijft en Dnipro wint vanavond niét dan is AZ zeker van de eerste plaats.
Psv moet wel er 1 gaan scoren want ik vrees dat Arsenal dat ook nog wel een keer gaat doen.
Kan je achteraf wel zeggen ja we speelden goed maar daar heb je dan weinig aan
Kan je achteraf wel zeggen ja we speelden goed maar daar heb je dan weinig aan
JAAAAAAAA
Niiiiiiiiiiiiiiice, opzich wel verdiend en zowaar geen buitenspel! Ben benieuwd of Arsenal nu de duimschroeven gaat aandraaien.
Wat een debiele inworp en goed uitgespeeld door PSV!
Scoren tegen Arsenal, dat staat wel mooi op je Cv
Helemaal niks met psv maar ik zat toch echt te juichen
Hmm als ik die groeptussenstand zie zojuist, dan hebben ze wel echt helemaal niks aan een overwinning hier. Bij een verlies tegen Bodo lig je er alsnog uit. Datzelfde geldt als je vandaag verliest. Goed voor de coëfficiënten en het aanzien, maar verder ook niets.
Newcastle United staat 4de boven Chelsea en Liverpool. Het is geen alledaagse tusssenstand in de Premier LeagueExocet schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:02:
Hoe kan dit Arsenal bovenaan staan in de premier league?
Of hebben ze er vandaag geen zin in.
L de Jong, wat een sterke kopper!
BAM JAAAAA
Als je van Arsenal wint wordt die uitwedstrijd tegen Bodo natuurlijk een eitje. Die tweede plaats is bij deze tussenstand heel erg binnen bereik.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:01:
Hmm als ik die groeptussenstand zie zojuist, dan hebben ze wel echt helemaal niks aan een overwinning hier. Bij een verlies tegen Bodo lig je er alsnog uit.
Is dat zo? Ik weet niet hoe de regels zijn.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:01:
Hmm als ik die groeptussenstand zie zojuist, dan hebben ze wel echt helemaal niks aan een overwinning hier. Bij een verlies tegen Bodo lig je er alsnog uit. Datzelfde geldt als je vandaag verliest. Goed voor de coëfficiënten en het aanzien, maar verder ook niets.
Op doelsaldo redt glimt het niet
Luuk is gewoon onmisbaar
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 27-10-2022 20:07 ]
Gewoon dit. Ze hoeven ook niet zonodig want dat punt pak je thuis tegen Zürich wel voor de groepswinst.Exocet schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:02:
Of hebben ze er vandaag geen zin in.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 27-10-2022 20:06 ]
Iets met moreel, vertrouwen en goede vorm.......als je hier afgaat dan is de wedstrijd tegen Bodo hele andere koek dan als je wint. Snap je punt maar het is meer dan wat je benoemt.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:01:
Wooooooooh nice goal.Superkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
Als je van Arsenal wint wordt die uitwedstrijd tegen Bodo natuurlijk een eitje. Die tweede plaats is bij deze tussenstand heel erg binnen bereik.
Maaruh, maakt verder echt helemaal niets uit. Tenzij je op zelfvertrouwen doelt. Ik geloof daar niet zo in, ze speelden uit bij Arsenal ook best aardig en worden dan dik verslagen in Groningen. Lekker dan. Uiteindelijk als je hier verliest en gelijkspeelt bij Bodo ben je 2e. Dat geldt nu ook. Enige mogelijkheid om nog 3e te worden is verliezen en dat geldt ook in beide gevallen.
Kut buitenspel
Jammer om weer het succes van een NL club teniet te doen, Arsenal staat eerste in de sterkte competitie van de wereld, 1 wedstrijd maar verloren tot nu toe, willen ook klaar zijn met Europa League dus des te sneller kwalificeren des te beter.....maar nee hoor ze hebben er geen zin in vandaagGunner schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:06:
[...]
Gewoon dit. Ze hoeven ook niet zonodig want dat punt pak je thuis tegen Zürich wel voor de groepswinst.
Haal Xavi eens eraf voor die zich nog meer in de kijker speelt
Dat zelfvertrouwen moet niet overslaan in overmoed. Tegen de koploper in de PL verliezen met 1-0 en dan denken dat het wel losloopt in Groningen. Uiteindelijk is het wel lekker om zo'n wedstrijd op een voorsprong te komen en hopelijk over de streep te trekken.Snowdog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:07:
[...]
Wooooooooh nice goal.
Maaruh, maakt verder echt helemaal niets uit. Tenzij je op zelfvertrouwen doelt. Ik geloof daar niet zo in, ze speelden uit bij Arsenal ook best aardig en worden dan dik verslagen in Groningen. Lekker dan. Uiteindelijk als je hier verliest en gelijkspeelt bij Bodo ben je 2e. Dat geldt nu ook. Enige mogelijkheid om nog 3e te worden is verliezen en dat geldt ook in beide gevallen.
Nou, PSV kun je nu wel favoriet noemen voor de topper over een week. Wat een verschil in vertrouwen zal er nu zijn.
Ajax compleet kansloos in de CL, terwijl PSV de koploper uit Engeland verslaat.
Ajax wint dat met gemak. Waarom gelooft niemand mij!Exocet schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:10:
Nou, PSV kun je nu wel favoriet noemen voor de topper over een week. Wat een verschil in vertrouwen zal er nu zijn.
Dat is niet mijn intentie. Maar je moet weten dat ik al ruim 25 jaar hartstochtelijk Arsenal supporter en het gros in dit topic weet dat ook wel. En op basis daarvan zie ik ook dat ze er niet 100 procent voor gaan.Whats-the-nam3 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
Jammer om weer het succes van een NL club teniet te doen,
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 27-10-2022 20:12 ]
PSV doet het nu gewoon goed, hopelijk verslappen ze niet. Oh, die keep van Arsenal zit in de 2e helft behoorlijk slecht in de wedstrijd, dat mag best nog wat meer afgestraft worden.
Dat buitenspel alsmaar godver.
Mooie tussenstand in Eindhoven 
/edit
Zurich scoort en met deze standen is PSV door
Is ook een (gebrek aan) kwaliteit.carpebios schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:12:
Dat buitenspel alsmaar godver.
/edit
Zurich scoort en met deze standen is PSV door
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 27-10-2022 20:13 ]
XXXVI
Het was geen buitenspel blijkbaar.ephymerous schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:12:
Mooie tussenstand in Eindhoven![]()
[...]
Is ook een (gebrek aan) kwaliteit.
Zurich heeft 1-1 gemaakt!
Dat is niet te zien hoe snel ze het spel willen hervattenGunner schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:11:
[...]
Dat is niet mijn intentie. Maar je moet weten dat ik al ruim 25 jaar hartstochtelijk Arsenal supporter en het gros in dit topic weet dat ook wel. En op basis daarvan zie ik ook dat ze er niet 100 procent voor gaan.
Wat een flierefluiter die scheids.
Pffffff, man.
Ik zit even niet op te letten en het staat 2-1 voor AZ. Twee goals gemist terwijl ik voor de tv zit
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/JTOKJV7MmxUeElervfDgCbV0.jpg?f=fotoalbum_large)