* Han kijkt alle voetrbalsites af...
Schreuder nog niet ontslagen
Het blijft bijzonder, het is al bijna november en het elftal draait nog steeds voor geen meter. Totaal gebrek aan communicatie onderling op het veld, dekking wordt niet overgenomen, spelers schuiven te pas en te onpas in zonder rugdekking, de passing nauwkeurigheid is om te janken en nagenoeg alle aankopen zitten op de bank.
Gewoon een whopping 15 tegendoelpunten tegen twee tegenstanders, om te janken dit, wat slecht. En de enige mutatie achterin is Martinez en een dergelijke terugslag achterin aan zijn vertrek linken is wat mij betreft te veel credits voor hem. Sowieso, het merendeel van de vaste 11 speelden vorig seizoen ook bij Ajax, een verval als deze is dan ook niet te verwijten aan de vele mutaties, no way. Gisteren stonden er 7 veldspelers die ook vorig jaar speelden. Het elftal is los zand geworden en daar is de trainer 100% verantwoordelijk voor. Als het aan mij ligt zetten ze Schreuder per direct op straat.
Gisteren ook dat interview van die Hamstra, wat schrijnend, zo slecht. Beetje van het zelfde niveau wat Schreuder in zijn interview bracht vorige week na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior. Beide personen horen niet thuis bij een club met dergelijke ambities. Ik snap dat die Hamstra het leuk deed bij Heerenveen, maar daar ligt dan ook echt zijn plafond. En maar krampachtig zijn eigen handelen verdedigen door te wijzen op de 11 mutaties die hebben plaatsgevonden. Als of die bankzitters het verschil verklaren. En het verdedigen van Schreuder is helemaal ernstig, helemaal wanneer je ook nog eens zegt dat het in plaats van slecht gaat zelfs het een fantastische prestatie noemt. Echt, wtf? Wat rookt die man?
Ajax is binnen één jaar afgegleden van club met een stevig organisatorisch fundament naar een wankelende club met een stel prutsers aan het roer. Hoezo het gemis van Overmars is groot? Die heeft er persoonlijk voor gezorgd dat menig staflid ondanks de onkunde toch redelijk functioneren. Na het vertrek van Overmars is het als een kaartenhuis in elkaar gedonderd. Vanaf het moment dat de gelegde basis door Overmars vernieuwd moest worden is het compleet mis gegaan, met als klap een amateuristische TD'er, vergezeld door iemand zonder enige ervaring waardoor ze een speelbal zijn geworden van een zaakwaarnemer die met medewerking van de trainer zijn kont er behoorlijk heeft ingedraaid. Ik begrijp het ingrijpen van de RvC met de dag meer en meer. Er moet snel schhonschip worden gemaakt voordat alles van de afgelopen jaren als sneeuw voor zon verdwijnt.
Koop anders een kuisheidsgordel en sleep Overmars met een slot op kleine Willy terug naar Amsterdam. Please.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.