AZ ook achter door notabene een slapende Dani de Wit bij een corner... Gaat weer helemaal nergens over dit.
Goed gedaan Gimenez!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Giménez en Symanksi goed.
Timber slecht, die bal moet beter geschoten worden maar hij heeft geluk
Timber slecht, die bal moet beter geschoten worden maar hij heeft geluk
Timber stond niet best bij dat schot van Isaksen
Op een of andere manier zijn ze weer niet scherp en zie je het weer mis gaan. Zo slordig, ongelooflijk voor een stel profs.
Jahanbansk kapt telkens terug, ga toch eens een keer diep. Beter balverlies met een actie naar voren dan met een actie terug.
Jahanbansk kapt telkens terug, ga toch eens een keer diep. Beter balverlies met een actie naar voren dan met een actie terug.
[ Voor 34% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2022 19:33 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Timber toch weer op het veld, dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Hopelijk kan Feyenoord in de 2e helft doorpakken.
Hopelijk kan Feyenoord in de 2e helft doorpakken.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
2-1!
[ Voor 25% gewijzigd door Agent47 op 13-10-2022 19:52 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lekker begin, nu volhouden en scherp blijven.
Eerste 10 minuten na rust zijn veelbelovend, hopelijk belonen ze zichzelf.
Bijlow zn spelhervattingen zijn ook weer van een hoog niveau. Ik snap niet dat Van Gaal niet ziet dat hij echt een Van Gaal keeper is wat dat aan gaat.
Heb het idee dat Pedersen beter rendeert als Jahanbansk eruit gaat. Pedersen stoom goed op maar kan de bal vervolgens niet kwijt. Met Walemark voor hem zou dat beter moeten gaan denk ik.
Bijlow zn spelhervattingen zijn ook weer van een hoog niveau. Ik snap niet dat Van Gaal niet ziet dat hij echt een Van Gaal keeper is wat dat aan gaat.
Heb het idee dat Pedersen beter rendeert als Jahanbansk eruit gaat. Pedersen stoom goed op maar kan de bal vervolgens niet kwijt. Met Walemark voor hem zou dat beter moeten gaan denk ik.
Ja joh 2-2 uit een vrije trap die niet gegeven mocht worden
Die gaat er wel heel gemakkelijk in.
En uiteraard een onterechte vrije trap.
En uiteraard een onterechte vrije trap.
[ Voor 37% gewijzigd door Rubman op 13-10-2022 20:03 ]
Absoluut geen overtreding, maar weer een tegengoal uit een spelhervatting. Het zit Feyenoord dit seizoen wat dat aan gaat echt niet mee.
[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2022 20:04 ]
De scheidsrechters zitten niet echt mee met Feyenoord de laatste wedstrijden, wordt heel makkelijk gefloten.
Dan nog deze bal had Bijlow moeten hebben maar de verdediging ook al.
Dan nog deze bal had Bijlow moeten hebben maar de verdediging ook al.
[ Voor 25% gewijzigd door Rubman op 13-10-2022 20:04 ]
*piep* weer
[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 14-10-2022 09:40 . Reden: Schelden mag je achterwege laten. ]
Scheidsrechter kost alleen maar tijd en fluit alles af
Spel is ook helemaal stil gevallen na de 2-2
Met name door scheids die alles fluit
[ Voor 30% gewijzigd door Rubman op 13-10-2022 20:14 ]
Het was slim om even een relletje te creëren om het publiek op te zwepen, maar nu laat Feyenoord zich gek maken door die flapdrol.Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:14:
*knip*Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:14:
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 14-10-2022 09:42 . Reden: Dat laten we ook achterwege. ]
Wat een aanslag...
Het is ook gewoon dom om zo in de rug van iemand te lopen, hoe licht het ook is.ph4ge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:16:
Wat een aanslag...
Kijk nou uit Kokcu met zo’n scheids. Chill
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je mag best een beetje de tegenstander uit balans brengen.Napo schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:17:
[...]
Het is ook gewoon dom om zo in de rug van iemand te lopen, hoe licht het ook is.
Bijlow toch….. ze zijn de weg weer eens kwijt
Feyenoord is na het relletje weer lekker bezig. Hele spel is gewoon dom geworden, Köckcu stomme gele kaart, houthakken overal.
Ga voetballen en over spelen ipv overal in kleunen
Ga voetballen en over spelen ipv overal in kleunen
Slot laat Gimenez lekker staan. Danillo is geen pinch hitter.
Als je bij de bal kan wellicht maar niet als die kans er niet is om hem te bespelen en je enkel in de rug loopt. Zo een domme overtreding die vaak genoeg afgefloten wordt.ph4ge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:19:
[...]
Je mag best een beetje de tegenstander uit balans brengen.
2 minuten extra tijd en nul keer geel voor tijdrekken, let maar op.
Als je die twee niet scoort, dan verdien je het niet om te winnen.
Walemark en Dilrosun vallen goed in. Het kan nog!
Lijkt er wel op, urgentie mist compleet. Waardeloze pot, enorm veel slordigheden en notabene Dani de Wit die door te slapen een goal weggeeft in een corner. Bazoer ook vreselijk traag, maar zo kan ik iedereen wel opnoemen. Reijnders ook nergens te bekennen.Vos schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:28:
Gaat AZ nu echt verliezen van Apollon? Dat zou wel erg zuur zijn.
3 minuten blessure tijd maar, wtf
En weer pas in de laatste minuut een kaart voor tijdrekken. En dan 3 minuten maar er bij. Hoe kan je scheidsrechters nog serieus nemen?
3 minuten?! Dikke lul
Wat een aanfluiting die Leo Driessen als commentator lol.
Dit wordt niks zo Europees gezien
T is klaar
T is klaar
En je mag blij zijn als de bal een minuut rolt in die tijd.Agent47 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:34:
3 minuten?! Dikke lul
Die drie minuten heeft die scheids al zelf veroorzaakt met zijn gelul
*piep*
[ Voor 88% gewijzigd door tweakduke op 14-10-2022 09:38 . Reden: Schelden mag je achterwege laten. ]
Haha op de seconde affluiten. Hoe kan dit?
Zondekrissie100 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:33:
[...]
Lijkt er wel op, urgentie mist compleet. Waardeloze pot, enorm veel slordigheden en notabene Dani de Wit die door te slapen een goal weggeeft in een corner. Bazoer ook vreselijk traag, maar zo kan ik iedereen wel opnoemen. Reijnders ook nergens te bekennen.
Deze kan in het rijtje van de eikels tegen Roma en die Oostenrijkers
Wat een SLECHTE scheids.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik snap niet hoe dit kan. Een fout is menselijk, maar dit ligt er zo dik bovenop. Alleen de wissels en de goals waren al veel meer dan in totaal 4 min blessuretijd, waarin de bal hooguit 1 minuut rolde.D-e-n schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:38:
Deze kan in het rijtje van de eikels tegen Roma en die Oostenrijkers
Kieft en Jansma mogen ook wel even naar de Pearl. Je ziet heel duidelijk dat Kokcu de bal speelde en ze zeggen doodleuk van niet.
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2022 20:45 ]
Ai ai ai. Wat een slechte resultaat van Feyenoord. Nog 2 wedstrijden waaronder 1 tegen Lazio...
Pff wat een belabberd resultaat je geeft hier toch 2 keer winst uit handen. zowel uit als thuis had je deze gewoon moeten oakken
Nu ben je weer afhankelijk van wat de rest doet. Ik verwacht dat Lazio uit gaat lopen en je moet vechten voor de 2e plaats.
Maar die scheids kan echt niet zo veel tijd zelf wegpiraten en dan maar 3 minuten erbij waarvan er 2 aan tijdrekken verloren gaan en dan op de seconde fluiten. Die verdient permanent jeuk op zijn rug op een onbereikbare plek
Enige lichtpuntje is dat je Lazio nog thuis krijgt waar je in theorie beter speelt dan uit.
Nu ben je weer afhankelijk van wat de rest doet. Ik verwacht dat Lazio uit gaat lopen en je moet vechten voor de 2e plaats.
Maar die scheids kan echt niet zo veel tijd zelf wegpiraten en dan maar 3 minuten erbij waarvan er 2 aan tijdrekken verloren gaan en dan op de seconde fluiten. Die verdient permanent jeuk op zijn rug op een onbereikbare plek
Enige lichtpuntje is dat je Lazio nog thuis krijgt waar je in theorie beter speelt dan uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Rubman op 13-10-2022 20:52 ]
Ik snap oprecht niet hoe de UEFA zulke scheidsrechters neer zet, niet alleen bij Feyenoord. Deze man was aan praten met spelers gedurende de hele wedstrijd minimaal 10 minuten kwijt qua spel stil leggen. Tegen Wolfsberger thuis kregen we serieus 3?! penalties tegen.
Je had minimaal 7 minuten blessuretijd moeten krijgen. Je krijgt een goal tegen wat slecht verdedigd wordt , maar wat geen vrije trap was?
Feyenoord had het zelf moeten afmaken qua kansen Maar het mag wel een beetje mee zitten toch?
Je had minimaal 7 minuten blessuretijd moeten krijgen. Je krijgt een goal tegen wat slecht verdedigd wordt , maar wat geen vrije trap was?
Feyenoord had het zelf moeten afmaken qua kansen Maar het mag wel een beetje mee zitten toch?
Als Lazio 2x wint en Feyenoord wint ook van Sturm Graz dan kan je met een salon remise door volgens mij.
Beetje te gek.Quad schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:46:
We doen eens gek, vanavond 9 punten naar NL ploegen.
Lazio wint wel van die Denen.ph4ge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:54:
Als Lazio 2x wint en Feyenoord wint ook van Sturm Graz dan kan je met een salon remise door volgens mij.
Ik hoop dat Feyenoord 3e wordt minimaal. Dan heb je nog conference league
Ik weet niet wat ik liever heb 2e om door te gaan en dan waarschijnlijk direct eruit tegen een sterke afvaller uit de champignons League als het tegen zit of 3e en hopen op een nieuw mooi resultaat in de Conference
PSV heeft een iets andere tegenstander dan vorige week met de nieuwe trainer. Maar goed, dit zou nog steeds geen probleem mogen zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Liever conference leagueRubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:04:
Ik weet niet wat ik liever heb 2e om door te gaan en dan waarschijnlijk direct eruit tegen een sterke afvaller uit de champignons League als het tegen zit of 3e en hopen op een nieuw mooi resultaat in de Conference
De eerste ligt er al incarpebios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:08:
Maar goed, dit zou nog steeds geen probleem mogen zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, echt vergelijkbare tegenstand ook.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:10:
Kijk Ajax, zo moet het….
Net zoals tegen RangersVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:10:
Kijk Ajax, zo moet het….
Zeg, beetje respect he voor dit Man, City equivalent!!!!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja hallo, tegen Zürig scoort een 3-potige blinde kat zelfsVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:10:
Kijk Ajax, zo moet het….
Wow, 10 wedstrijden gespeeld en 6 verloren en 4 gelijk! En dat was kampioen. Zie je het voor je, dat Ajax tegen 10 tegenstanders van de ED, niet weet te winnen achter elkaar.
Kijk de nr 8 scoort zelfs.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat gaat dit gemakkelijk jongens. Nu al medelijden met Zürig.
Is dat hele team leeggekocht vorig jaar en aangevuld met lokale helden of zo?Superkiwi schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:16:
Wat gaat dit gemakkelijk jongens. Nu al medelijden met Zürig.
Die winnen dit seizoen geen wedstrijd terwijl ze vorig jaar kampioen waren.
Tja als je het weet mag je het zeggen.
Als dit het niveau van Zwitserland is ben ik blij met onze Mickey competitie
Dat is inderdaad vrij lullig als je tweede wordt. Krijg je bijvoorbeeld Atletico en ben je gelijk klaar zonder valnet in de ConfLRubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:04:
Volgens mij vorig jaar een onverwacht goed seizoen gehad (beetje Leicester-achtig), paar goede spelers weg en vormcrisis en dan krijg je dit.Superkiwi schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:21:
Tja als je het weet mag je het zeggen.
Competitieopzet daar met 10 ploegen is best interessant, ik denk dat het voor een NL topclub in mindere vorm ook best lastig zou zijn om 4x per seizoen tegen Utrecht en Twente te moeten in plaats van naar Volendam en RKC en met waardeloos spel toch de punten halen.
De supporters van FC Zürich hebben vanwege eerdere incidenten vandaag besloten al naar huis te gaan en de wedstrijd tegen PSV niet meer bij te wonen, laat het officiële Twitterkanaal van de Zwitserse club weten.
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 13-10-2022 21:32 ]
Er was 49 minuten zuivere speeltijd bij Feyenoord lees ik...
PSV speelt gewoon echt matig eigenlijk maar 3-0... Yea dat vertekent het beeld wel enigszins... Ze maken in ieder geval doelpunten I guess...
Gakpo bijna met een mooie.
Echt kwalijk dit.ph4ge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:36:
Dat klinkt als een record. Weet iemand hoeveel dit gemiddeld is bij een voetbalwedstrijd?ph4ge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:36:
52 minuten gemiddeld volgens Googlecarpebios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:57:
[...]
Dat klinkt als een record. Weet iemand hoeveel dit gemiddeld is bij een voetbalwedstrijd?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Volgens mij was ooit Getafe Ajax minder dan 45 minuten zuivere speeltijdcarpebios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:57:
[...]
Dat klinkt als een record. Weet iemand hoeveel dit gemiddeld is bij een voetbalwedstrijd?
Zeker, schandalig hoeveel overtredingen de spelers van beide teams maken zodat het spel zoveel onderbroken wordt.
Dat verbaast mij echt, ik wist dat het erg was, maar zo erg!
2x30 minuten zuivere speeltijd zou zo mooi zijn
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je zou het loon van de scheidsrechter afhankelijk moeten maken van de echte speeltijd. Dan haal je echt wel de 70+ minuten effectieve speeltijdcarpebios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:59:
[...]
Dat verbaast mij echt, ik wist dat het erg was, maar zo erg!
Vond het gelijkspel bij Feyenoord niet eens onterecht, ondanks dat ik extreem zuur ben momenteel (en excuses voor de PSV'ers die hun wedstrijd netjes aan het winnen zijn). Je speelt echt niet goed genoeg en vond de wissels veel te weinig brengen. Als je 10 minuten mag spelen moet je het bloed uit je longen lopen, niet halfbakken staan kijken hoe een bal gespeeld wordt. Had persoonlijk nog eerder Rasmussen dan Danilo gebracht, dan kan je nog wat door de lucht.
Je moet nu 2x winnen om door te gaan, zie het nog niet zomaar gebeuren (ondanks dat dat Lazio niet zo goed lijkt te zijn dan na de eerste wedstrijd gedacht werd). Heb er een hard hoofd in, sowieso over de huidige samenstelling van de selectie (alhoewel ik de aankoop van Timber wel snap met een evt. vertrek van Kokcu, denk dat je achteraf beter Zerrouki had kunnen halen)
Je moet nu 2x winnen om door te gaan, zie het nog niet zomaar gebeuren (ondanks dat dat Lazio niet zo goed lijkt te zijn dan na de eerste wedstrijd gedacht werd). Heb er een hard hoofd in, sowieso over de huidige samenstelling van de selectie (alhoewel ik de aankoop van Timber wel snap met een evt. vertrek van Kokcu, denk dat je achteraf beter Zerrouki had kunnen halen)
Nogmaals, ik heb het over de 1-0. Die 2e van Napoli was niet te verdedigen nee, dat zei ik de 1e keer ook al.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:44:
[...]
Nogmaals, dat is (bijna) niet te verdedigen. Perfect uitgevoerde 1-2 en dito afronding.
Jammer dat je er straks tegen Arsenal helemaal vanaf gaat.
Die winnen vandaag ook maar net aancarpebios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:38:
Jammer dat je er straks tegen Arsenal helemaal vanaf gaat.
Eerste goeie actie Til, mislukte schaar en bal recht op de keeper. Nu lijkt het heel wat maar het was eigenlijk allemaal slecht, behalve de bal van Til en het resultaat.
Al dat geblaat op tv, PSV speelt tegen een zeer zwakke tegenstander. Utrecht, Arsenal, AZ komt er aan.
Lazio tegen sturm Graz ook 2-2
Rare poule
Rare poule
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023