[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.206 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
"Ajax wel en wij niet, das niet eerlijk"

Oh, wacht... Ook van PSV worden wedstrijden verplaatst.
De KNVB heeft de wedstrijd tussen PSV en Heracles Almelo verplaatst naar zondag 6 maart 12:15 uur. De wedstrijd stond in eerste instantie gepland op zaterdag 5 maart 16:30 uur, maar is op verzoek van de Eindhovenaren verzet vanwege haar Europese- en bekerverplichtingen.
Nog meer: https://www.knvb.nl/nieuw...ompetitiehelft-eredivisie Doe ff ctrl+f en zoek op PSV.

[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 25-07-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:05:
[...]

Ga jij nou maar niet zo overdreven pseudo sentimenteel lopen te doen.

PSV dient twaalf (!) dagen geleden een verzoek in. Dat terwijl de speeldata al veeeel langer bekend zijn. Nu is het weer boe en bah en kijk ons achtergesteld zijn blablabla. Ver komen in Europa is geen zekerheid en daar wordt in meegedacht voor alle clubs. En terecht want de hele Eredivisie profiteer er van mee. Dat PSV nu zo kort voor het moment supreme met een wijziging komt ligt 100% bij PSV en heeft niks met Ajax, KNVB en/of politie te maken.
Laat dit dan achterwege
Maar, laten we maar gewoon respectvol blijven en agree to disagree.

En, ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat duidelijk regels al deze misstanden kunnen voorkomen.
Daar ligt gewoon nu de frustratie voor de meeste, dat het soms wel kan, en soms niet.
Of je zegt nee tegen iedereen en alles en trekt alles gelijk, of je denkt met iedereen mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 25-07-2022 17:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
De regels zijn duidelijk, maar je hebt zeker in 't geval van een "finale" of een wedstrijd waarbij het 50/50 is met supporters te maken met veel meer dan alleen maar ff een datum aanpassen in een kalendertje en gaan met die banaan. Politie en gemeente moet meewerken, in dit geval zelfs de Arena en ESPN die er nog wat over te zeggen hebben. Voor competitiewedstrijden is 't allemaal wat eenvoudiger te regelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:16:
[...]

<knip>

En, ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat duidelijk regels al deze misstanden kunnen voorkomen.
Daar ligt gewoon nu de frustratie voor de meeste, dat het soms wel kan, en soms niet.
Of je zegt nee tegen iedereen en alles en trekt alles gelijk, of je denkt met iedereen mee.
De frustratie zorgt er voor dat je niet goed kan lezen blijkbaar. PSV heeft het te laat aangevraagd waardoor het volgens de KNVB te kort dag is om het om te gooien. PSV had het al voor de loting moeten aanvragen, want de speeldagen zijn al wel een tijdje bekend, alleen de tegenstander nog niet.

Geen twee maten, gewoon te laat gehandeld door PSV.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 25-07-2022 17:09 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:22:
[...]

De frustratie zorgt er voor dat je niet goed kan lezen blijkbaar. PSV heeft het te laat aangevraagd waardoor het volgens de KNVB te kort dag is om het om te gooien. PSV had het al voor de loting moeten aanvragen, want de speeldagen zijn al wel een tijdje bekend, alleen de tegenstander nog niet.
Echter kan ik mij goed voorstellen dat de tegenstander wel invloed heeft in het wel of niet indienen van het verzoek.

Uiteindelijk moet je dit als club ook gewoon kunnen bolwerken, begin van het seizoen en je weet van meet af aan waar je naar toe dient te werken. De spelers zouden daarvoor fit genoeg moeten zijn om dit schema af te kunnen werken. Ideaal? Nee, wellicht niet maar die wedstrijd moet alsnog ergens gespeeld worden, vroeg of laat heb je wat meer minuten in de benen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]
Die duidelijke regels liggen er nu natuurlijk wel, waar mogelijk wordt er veel gedaan om aanpassingen te faciliteren. Daarbij ben je nog steeds afhankelijk van de lokale driehoek, dat is bij ieder duel zo ook deze.

Het aanhalen van de verplaatsing van de speelronde is gemakkelijk want het was niet echt conform de afgesproken werkwijze en daar heeft de KNVB gefaald door deze situatie potentieel te laten ontstaan. Dan kom je altijd op een oplossing die niet geheel passend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Napo schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:26:
[...]

Echter kan ik mij goed voorstellen dat de tegenstander wel invloed heeft in het wel of niet indienen van het verzoek.

Uiteindelijk moet je dit als club ook gewoon kunnen bolwerken, begin van het seizoen en je weet van meet af aan waar je naar toe dient te werken. De spelers zouden daarvoor fit genoeg moeten zijn om dit schema af te kunnen werken. Ideaal? Nee, wellicht niet maar die wedstrijd moet alsnog ergens gespeeld worden, vroeg of laat heb je wat meer minuten in de benen.
Natuurlijk, maar ze hadden in Mei(dacht ergens gelezen dat er toen al de speeldata bekend waren) al een verplaatsing kunnen aanvragen, overigens had de KNVB het van te voren ook al op zaterdag kunnen plaatsen.

Maar sowieso is het toch vaak een wedstrijd van niets. Ze moeten het eigenlijk gewoon direct na het seizoen spelen, met de teams van dat seizoen ipv nieuwe teams.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:29:
[...]

Natuurlijk, maar ze hadden in Mei(dacht ergens gelezen dat er toen al de speeldata bekend waren) al een verplaatsing kunnen aanvragen, overigens had de KNVB het van te voren ook al op zaterdag kunnen plaatsen.

Maar sowieso is het toch vaak een wedstrijd van niets. Ze moeten het eigenlijk gewoon direct na het seizoen spelen, met de teams van dat seizoen ipv nieuwe teams.
De wedstrijd word op een zaterdag gespeeld. De wedstrijd is zelfs al op de zaterdag gezet voordat bekend was of PSV op een dinsdag of een woensdag moest spelen.

Zaterdag - dinsdag is ook de standaard afspraak.

Verwacht hier iemand verzoeken om tijdens de competitie op de vrijdag te spelen als PSV zich dit keer wel plaatst voor de CL groepsfase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:35
JanW schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:22:
De regels zijn duidelijk, maar je hebt zeker in 't geval van een "finale" of een wedstrijd waarbij het 50/50 is met supporters te maken met veel meer dan alleen maar ff een datum aanpassen in een kalendertje en gaan met die banaan. Politie en gemeente moet meewerken, in dit geval zelfs de Arena en ESPN die er nog wat over te zeggen hebben. Voor competitiewedstrijden is 't allemaal wat eenvoudiger te regelen.
Dat zijn veel partijen voor een veredeld oefenpotje :X

Ik zou als PSV gewoon lekker met met het tweede komen, zie de foto’s wel komen van de A-Selectie die in Monaco dit potje na de training in het hotel/bar zit te kijken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn sinds 2019/20 heel duidelijke regels en richtlijnen t.a.v. verplaatsingen. De KNVB zal altijd meewerken als het past binnen het speelschema tenzij de lokale driehoek nee zeg.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

[...]

<knip>
<knip> Jij betrekt Ajax erbij in een vlaag van waanideeën die je niet hard kunt maken noch kunt onderbouwen. Er is zelfs kritiek van de PSV kernen zelf op deze trage handelswijze. Maar jij - en niemand anders - komt hier weer met het insinueren dat de KNVB de KNJB is en Ajax een streepje voor heeft.

Maak dat maar eens hard en zolang je dat niet kan kun je beter stil zijn met dergelijke reacties want het slaat nergens op.

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 25-07-2022 17:10 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:32:
[...]

De wedstrijd word op een zaterdag gespeeld. De wedstrijd is zelfs al op de zaterdag gezet voordat bekend was of PSV op een dinsdag of een woensdag moest spelen.

Zaterdag - dinsdag is ook de standaard afspraak.

Verwacht hier iemand verzoeken om tijdens de competitie op de vrijdag te spelen als PSV zich dit keer wel plaatst voor de CL groepsfase?
Oh my bad, ik dacht dat ze het van zondag naar zaterdag wilden. Dag eerder bedoelde ik dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

[mbr]Laat dit dan achterwege[/]

Misstanden? Logisch nadenken kan dit al voorkomen, wie dient dit nou 12 (!) dagen voor aanvang in? Dan heb je echt geen enkele notie van hoe je een groot evenement organiseert. PSV had beter moeten weten.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Wordt PSV - FC Emmen trouwens ook verzet, die is ook de zaterdag om 20:00 voor de return.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:42
ephymerous schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:24:
[...]

Misstanden? Logisch nadenken kan dit al voorkomen, wie dient dit nou 12 (!) dagen voor aanvang in? Dan heb je echt geen enkele notie van hoe je een groot evenement organiseert. PSV had beter moeten weten.
Ja mee eens dat 12 dagen van tevoren erg laat is.

Maar oprechte vraag, wanneer was bekend dat PSV op 2 augustus tegen Monaco moest, in Monaco? Ik bedoel, hoeveel eerder hadden ze dit in kunnen dienen?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
evleerdam schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:53:
[...]

Maar oprechte vraag, wanneer was bekend dat PSV op 2 augustus tegen Monaco moest, in Monaco? Ik bedoel, hoeveel eerder hadden ze dit in kunnen dienen?
Voor de loting in ieder geval, maar blijkbaar 0 communicatie tot ver na de loting.
Eigen schuld dikke bult.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Nou de speeldagen waren al een tijdje bekend, en je had ook bij de KNVB voorwaardelijk al aan de bel kunnen trekken. Zo van als wij dinsdag uit moeten spelen dan willen we graag de JC schaal een dag eerder. Oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
Het 2e speelt tijdens deze voorbereiding beter dan het 1e. Dus het 2e naar de Arena sturen is niet eerlijk naar Ajax toe :p

Monaco is niet het eind van de wereld, ik zie het probleem niet zo. Straks heb je (hopelijk) ook zaterdag - dinsdag tijdens de groepsfase.

De focus zou ik wel bij Monaco leggen als PSV zijnde, ik zou het niet gek vinden als er spelers niet of minder spelen die worden geacht er dinsdag te staan, het seizoen zal lang genoeg worden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
OPSLAGHOND schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:55:
[...]

Voor de loting in ieder geval, maar blijkbaar 0 communicatie tot ver na de loting.
Eigen schuld dikke bult.
PolarBear schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:55:
[...]

Nou de speeldagen waren al een tijdje bekend, en je had ook bij de KNVB voorwaardelijk al aan de bel kunnen trekken. Zo van als wij dinsdag uit moeten spelen dan willen we graag de JC schaal een dag eerder. Oid.
Maar de loting was pas gedaan op of rond 18 juli. En toen pas zijn de uit of thuis wedstrijden bekend geworden.

Ik kan me ergens wel voorstellen dat PSV pas gevraagd heeft als de speeldata en tegenstanders bekend zijn. Als je zo redeneert dan hadden ze hooguit enkele dagen eerder kunnen aanvragen. Ik bedoel, als de loting anders had uitgevallen hadden ze eerst thuis kunnen spelen en was het al veel minder een probleem geweest.

https://www.ad.nl/nederla...hampions-league~a44204e0/

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Het is maar de Supercup, niemand ter wereld maakt het uit wie deze wint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

[...]

Het is eigenlijk heel simpel. Na dat de competitie afgelopen was halverwege mei was al duidelijk dat PSV deze voorrondes zou moeten spelen en ook dat 2 of 3 augustus de datum zou zijn afhankelijk van de loting en keuze van de thuisclub (volgens nos en nu.nl mag de thuisclub de datum kiezen, ik dacht dat het altijd de loting was die het bepaald. Weet iemand het fijne hier van?)

Blijkbaar is er toen (mei) gesproken met de clubs en de KNVB maar is niet besloten om de JC te verzetten. Imo is het hier zowel bij de KNVB als PSV fout gegaan en hadden ze uit voorzorg al moeten proberen om de JC iets eerder te laten spelen mocht het 2 augustus worden. Dat dan, als pas 100% duidelijk is dat het 2 augustus wordt bij de loting op 18 juli, PSV alsnog een verzoek indient is imo en zoals je terecht zegt veel te laat en is het ook niet gek dat het niet meer mogelijk is. Kan mij voorstellen dat zeker in de zomer met vakanties/festivals etc de schuifruimte voor politie, ehbo, stewards etc minimaal is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

evleerdam schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:05:
[...]

Ik kan me ergens wel voorstellen dat PSV pas gevraagd heeft als de speeldata en tegenstanders bekend zijn. Als je zo redeneert dan hadden ze hooguit enkele dagen eerder kunnen aanvragen. Ik bedoel, als de loting anders had uitgevallen hadden ze eerst thuis kunnen spelen en was het al veel minder een probleem geweest.
Een paar dagen voor de loting hadden ze ook niet geweten of het 2 of 3 augustus zou zijn dus ik snap niet zo goed wat je hier mee wil zeggen.

Ze, zowel psv als de knvb, hadden hier gewoon eind mei al op moeten anticiperen. Had het misschien ook niet gelukt maar was men wel op tijd geweest.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:10:
[...]

Het is eigenlijk heel simpel. Na dat de competitie afgelopen was halverwege mei was al duidelijk dat PSV deze voorrondes zou moeten spelen en ook dat 2 of 3 augustus de datum zou zijn afhankelijk van de loting en keuze van de thuisclub (volgens nos en nu.nl mag de thuisclub de datum kiezen, ik dacht dat het altijd de loting was die het bepaald. Weet iemand het fijne hier van?)
Klopt gewoon.

The venues, dates (in accordance with the calendar in Annex C) and kick-off times for all qualifying matches except those in the preliminary round are fixed by the home clubs and must be confirmed to the UEFA administration in writing by their respective associations by the deadline set by the UEFA administration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:59:
Het 2e speelt tijdens deze voorbereiding beter dan het 1e. Dus het 2e naar de Arena sturen is niet eerlijk naar Ajax toe :p
Gewoon doen. Dan sluiten we gelijk een dealtje: jullie deze schaal, wij die in mei*. Goed plan?
En het levert je ook een makkelijke 20 punten in de poule op als je Ajax op 1 zet en PSV op 2 dus ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.

*Leuke laatste speeldag trouwens:
AZ-PSV, Twente-Ajax, Feyenoord-Vitesse.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
gws24 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:14:
[...]
Een paar dagen voor de loting hadden ze ook niet geweten of het 2 of 3 augustus zou zijn dus ik snap niet zo goed wat je hier mee wil zeggen.

Ze, zowel psv als de knvb, hadden hier gewoon eind mei al op moeten anticiperen. Had het misschien ook niet gelukt maar was men wel op tijd geweest.
Je hebt helemaal gelijk. 12 dagen voor de JC schaal is 18 juli. Dus PSV heeft direct gevraagd nadat de datums/tegenstander bekend was.

Verder helemaal eens met je betoog zoals je hier schrijft:
gws24 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:10:
[...]

Blijkbaar is er toen (mei) gesproken met de clubs en de KNVB maar is niet besloten om de JC te verzetten. Imo is het hier zowel bij de KNVB als PSV fout gegaan en hadden ze uit voorzorg al moeten proberen om de JC iets eerder te laten spelen mocht het 2 augustus worden. Dat dan, als pas 100% duidelijk is dat het 2 augustus wordt bij de loting op 18 juli, PSV alsnog een verzoek indient is imo en zoals je terecht zegt veel te laat en is het ook niet gek dat het niet meer mogelijk is. Kan mij voorstellen dat zeker in de zomer met vakanties/festivals etc de schuifruimte voor politie, ehbo, stewards etc minimaal is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:35
Deadsy schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:08:
Het is maar de Supercup, niemand ter wereld maakt het uit wie deze wint.
Dat zeggen de verliezers al jaren en voor de winnaars is het altijd het “de eerste prijs is binnen”.
Zonder de discussie van vandaag zou er sowieso vrijwel geen aandacht voor zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:52:
[...]

Dat zeggen de verliezers al jaren en voor de winnaars is het altijd het “de eerste prijs is binnen”.
Al zou Ajax me vandaag een contract geven en zou ik tijdens de wedstrijd plots in de basis staan, dan nog zou de winst van de supercup niet iets zijn dat ik belangrijk vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:20:
[...]

Gewoon doen. Dan sluiten we gelijk een dealtje: jullie deze schaal, wij die in mei*. Goed plan?
En het levert je ook een makkelijke 20 punten in de poule op als je Ajax op 1 zet en PSV op 2 dus ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.

*Leuke laatste speeldag trouwens:
AZ-PSV, Twente-Ajax, Feyenoord-Vitesse.
Nah, jullie hebben deze vrijwel zeker al binnen, dus wij doen die in mei (of april, een mens mag dromen) wel.

Volgend seizoen als het goed is top 2 groepsfase CL, daar heb ik wel zin in!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:13:
Volgend seizoen als het goed is top 2 groepsfase CL, daar heb ik wel zin in!
Niet eerder dan 2024/25 en alleen als NL dit seizoen Portugal voorblijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Nee, 2023/2024 al. We staan nu boven Portugal, dus voor volgend jaar pakken we die 2e CL plek al.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:17:
Nee, 2023/2024 al. We staan nu boven Portugal, dus voor volgend jaar pakken we die 2e CL plek al.
De verdeling voor 2023/24 is de eindstand over 2017/18-2021/22.

En Nederland stond 7e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Waarom zit daar een extra jaar tussen? Ik dacht dat ze naar de afgelopen 5 jaar kijken, en dan staan we (vooralsnog) 6e voor het seizoen 2023/2024.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:25:
Waarom zit daar een extra jaar tussen? Ik dacht dat ze naar de afgelopen 5 jaar kijken, en dan staan we (vooralsnog) 6e voor het seizoen 2023/2024.
Omdat je aan het begin van het seizoen al wil weten waarvoor je speelt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
laten we hopen dat alle clubs een groepsfase halen.
Dan is al een flink deel van de buit binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:28:
[...]

Omdat je aan het begin van het seizoen al wil weten waarvoor je speelt?
Ja dan weten we nu toch al dat we voor 2 plekken zouden spelen? Achja, CL finale PSV - Ajax en dan zit het wel goed met de punten :D

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Nah, jullie hebben deze vrijwel zeker al binnen, dus wij doen die in mei (of april, een mens mag dromen) wel.
Als wij de Champions League winnen heb ik hier geen problemen mee d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

In geval van bovenstaande én onderstaande.....
ElPaco schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:33:
[...]
Achja, CL finale PSV - Ajax en dan zit het wel goed met de punten :D
....... mogen jullie de schaal in augustus én mei hebben :+

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 25-07-2022 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:52:
[...]

Dan zou ik toch eens een aantal topics van de afgelopen jaren teruglezen. Heb nog nooit iets gegeven om die fopschaal en velen met mij.
Echter, het is in dit geval een wedstrijd tegen PSV en die wil ik wel altijd winnen.
Maar was de JC schaal tegen Vitesse geweest, boeiend, laat ze dat ding maar mee naar Arnhem nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:48:
In geval van bovenstaande én onderstaande.....

[...]

....... mogen jullie de schaal in augustus én mei hebben :+
echt niet.
Kampioenschap is nr 1 prio.
Dan de rest, zelfs CL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:25:
Niet alle competities stoppen in mei juni. Diverse 'kleinere' voetballanden hebben bv zomercompetities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord en Cruz Azul zijn akkoord over de transfer van Santiago Giménez, naar informatie van ESPN. De 21-jarige centrumspits komt voor een bedrag van vier miljoen euro naar Rotterdam, waarbij Feyenoord vijftig procent van zijn transferrechten verwerft. De afkoopsom in Giménez' contract zal acht miljoen euro bedragen.
Vreemde constructie...
Dat je nu de helft koopt en komende zomer dan de andere helft kunt kopen ok.. maar om er dan een afkoopsom voor hetzelfde bedrag in te zetten? Mag toch hopen dat hier niks van klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Zo heel bijzonder zijn dit soort constructies niet, wellicht wel de hoogte van het percentage maar niet dat er een doorverkooppercentage mee wordt genomen. Lagere initiele som waar de verkopende club meeprofiteert van een toekomstige transfer.

Dat je dan later een deel van het doorverkooppercentage kan afkopen door een vooraf vastgesteld bedrag lijkt mij voor de kopende club beter dan dat in ongewis te laten, blijkt hij succesvol ligt je de optie (als die als optie vastgelegd is) en zo niet heb je maar een relatief kleine tegenvaller.

zonder bron is het bijzonder lastig om er al te veel over te kunnen zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 07:18:
[...]

Vreemde constructie...
Dat je nu de helft koopt en komende zomer dan de andere helft kunt kopen ok.. maar om er dan een afkoopsom voor hetzelfde bedrag in te zetten? Mag toch hopen dat hier niks van klopt.
Die 8M schijnt zijn huidige afkoopsom te zijn:

https://www.voetbalprimeu...-instantie-4-miljoen.html

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 26-07-2022 07:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 07:37:
[...]

Zo heel bijzonder zijn dit soort constructies niet, wellicht wel de hoogte van het percentage maar niet dat er een doorverkooppercentage mee wordt genomen. Lagere initiele som waar de verkopende club meeprofiteert van een toekomstige transfer.

Dat je dan later een deel van het doorverkooppercentage kan afkopen door een vooraf vastgesteld bedrag lijkt mij voor de kopende club beter dan dat in ongewis te laten, blijkt hij succesvol ligt je de optie (als die als optie vastgelegd is) en zo niet heb je maar een relatief kleine tegenvaller.

zonder bron is het bijzonder lastig om er al te veel over te kunnen zeggen
Effe iets beter lezen dan ;)
A) Ik noem ESPN dus de bron heb je zo...
B) het gaat niet om een doorverkooppercentage maar om 50% van de eigendomsrechten voor 4m, waar er in het bericht geclaimd werd dat ie vervolgens een contract af zou sluiten met een afkoopsom van 8m (voor de 100%, oftwel 0 winst)..
Maar goed, blijkbaar zat de copy/paster bij voetbalzone ook te slapen, aangezien die 8m in z'n huidige contract schijnt te staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Volgens mij heb jij meer vertrouwen in Ajax dan ik. Of ik meer vertrouwen in PSV dan jij. Of allebei. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gonadan schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:27:
[...]

Volgens mij heb jij meer vertrouwen in Ajax dan ik. Of ik meer vertrouwen in PSV dan jij. Of allebei. :D
Zolang er meer gaten in de defensie van PSV zitten dan in de gemiddelde gatenkaas is Benitez niet genoeg om grote wedstrijden te winnen.

Als PSV de kansen afmaakt dan is er niet veel aan de hand (tegen Real Betis had het zomaar 5-1 kunnen zijn) maar dan moeten ze dat wel doen.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:34:
[...]

Zolang er meer gaten in de defensie van PSV zitten dan in de gemiddelde gatenkaas is Benitez niet genoeg om grote wedstrijden te winnen.

Als PSV de kansen afmaakt dan is er niet veel aan de hand (tegen Real Betis had het zomaar 5-1 kunnen zijn) maar dan moeten ze dat wel doen.
Ho wacht, een tijd terug stonden hier alle statistieken waarom dit de grote man ging worden voor PSV.
Tellen die nu niet meer? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:19:
[...]

Ho wacht, een tijd terug stonden hier alle statistieken waarom dit de grote man ging worden voor PSV.
Tellen die nu niet meer? :P
There is only so much a man can do :P Maar je gaat dan toch zeker van gegarandeerd 4 tegendoelpunten per wedstrijd met Drommel naar 1 of 2 met Benitez ;)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
ElPaco schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:25:
[...]

There is only so much a man can do :P Maar je gaat dan toch zeker van gegarandeerd 4 tegendoelpunten per wedstrijd met Drommel naar 1 of 2 met Benitez ;)
Ik mis Drommel en Schmidt nu al O+

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Zelfs Gözöbüyük is langsgeweest bij PSV deze week om uitleg te geven over de penalty van Feyenoord. Het moet niet gekker worden daar in Eindhoven. Over beren op de weg zien gesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:44:
Zelfs Gözöbüyük is langsgeweest bij PSV deze week om uitleg te geven over de penalty van Feyenoord. Het moet niet gekker worden daar in Eindhoven. Over beren op de weg zien gesproken.
Feitelijk onjuist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:44:
Ik denk dat je hier naar verwijst?
Ik weet dat het komkommertijd is, maar dit gaat wel heel ver.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Hoezo?
Kopje “Twijfelgeval”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xo5VF3vWehhmKVu6G9saRKmGphc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rt8ATG9SQhkphIgwWAKlDrcf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Ja hij is dus langsgeweest om te praten over de nieuwe regels, omdat hij er toch was ging het ook over die penalty. Hij is niet naar Eindhoven gegaan om enkel uitleg te geven over de penalty. Dit is wel weer echt komkommertijd nieuws.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:17:
[...]

Hoezo?
Kopje “Twijfelgeval”

[Afbeelding]
Omdat je voornamelijk bezig bent met framing. De scheidsrechters gaan bij alle clubs langs om het te hebben over de spelregels en de richtlijnen voor het komende seizoen zoals @ElPaco ook aanhaalt.

Het lijkt mij evident dat juist twijfelgevallen uit een vorig seizoen aangehaald worden om duidelijkheid te verschaffen over potentiele wijzigingen. Dat clubs vragen stellen over bepaalde twijfelgevallen is ook niet heel verrassend. Als er ergens discussie over was dan hoop je dat de richtlijnen/spelregels van een komend seizoen daar in voorzien. Juist voorbeelden helpen daarbij om duidelijkheid te verschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 26-07-2022 17:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik krijg zin in komkommersalade. :9~

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Jongens, zoek wat nuttigs te doen of zo. :>
ElPaco schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:34:

Laten we het wel gewoon geitenkaas blijven noemen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe zat het met de kansen van Betis? Had dat ook zomaar meer dan één kunnen zijn of viel dat wel mee?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:23:
[...]

Omdat je voornamelijk bezig bent met framing. De scheidsrechters gaan bij alle clubs langs om het te hebben over de spelregels en de richtlijnen voor het komende seizoen zoals @ElPaco ook aanhaalt.

Het lijkt mij evident dat juist twijfelgevallen uit een vorig seizoen aangehaald worden om duidelijkheid te verschaffen over potentiele wijzigingen. Dat clubs vragen stellen over bepaalde twijfelgevallen is ook niet heel verrassend. Als er ergens discussie over was dan hoop je dat de richtlijnen/spelregels van een komend seizoen daar in voorzien. Juist voorbeelden helpen daarbij om duidelijkheid te verschaffen.
Die richtlijnen zijn nog steeds onveranderd dus geen enkel nut om dat weer op te rakelen. Zie ook de uitleg van de KNVB eerder en de identieke uitleg van Gozubuyuk nu. Geen enkele noodzaak dit dus op te rakelen of extra uitleg te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gonadan schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:40:
Jongens, zoek wat nuttigs te doen of zo. :>

[...]

Laten we het wel gewoon geitenkaas blijven noemen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe zat het met de kansen van Betis? Had dat ook zomaar meer dan één kunnen zijn of viel dat wel mee?
Veel kansen hadden ze niet, laat het er 2 of 3 zijn geweest. PSV had voor rust al makkelijk 3 of 4 keer kunnen scoren. Vooral Madueke en De Jong hebben flinke kansen gemist.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ElPaco schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:46:
Veel kansen hadden ze niet, laat het er 2 of 3 zijn geweest. PSV had voor rust al makkelijk 3 of 4 keer kunnen scoren. Vooral Madueke en De Jong hebben flinke kansen gemist.
Dan klinkt het alsof het achterin prima stond en blijft de vraag over of het realistisch is dat Madueke en De Jong nagenoeg al hun kansen gaan afmaken. Hoe zie jij dat?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 21:41
Ondertussen lees ik op diverse media dat Feyenoord Idrissi zou willen huren. Hoe deed die het de laatste jaren.

Dan zou voorin alles in elk geval dubbel bezet zijn. En dan die linksbacks nog. En Aursnes houden natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:57:
Ondertussen lees ik op diverse media dat Feyenoord Idrissi zou willen huren. Hoe deed die het de laatste jaren.

Dan zou voorin alles in elk geval dubbel bezet zijn. En dan die linksbacks nog. En Aursnes houden natuurlijk.
Bij Ajax werd hij 2(?) seizoenen geleden ook gehuurd en kon hij destijds niets laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gonadan schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:50:
[...]

Dan klinkt het alsof het achterin prima stond en blijft de vraag over of het realistisch is dat Madueke en De Jong nagenoeg al hun kansen gaan afmaken. Hoe zie jij dat?
Sangaré was gewoon weer een beest, hoewel hij ook weer veel inleverde na het afpakken (om dan vervolgens weer af te pakken).

Als er een beetje ruimte komt achter de verdediging is dat een probleem, zelfs tegen Eindhoven werden ze er regelmatig uitgelopen. Compact houden dus en het middenveld wat meer laten lopen. Dat is ook net de linie waarin er best makkelijk gewisseld kan worden zonder enorm verlies aan kwaliteit.

De Jong zal straks nog wel op stoom komen en er het nodige intikken. Madueke weet ik niet zo goed, ik heb het gevoel dat die al even stilstaat kwa ontwikkeling. Heeft ook eigenlijk maar 2 trucjes, dus je inleren als verdediger is niet zo moeilijk (hem afstopoen is dan natuurlijk nog niet super eenvoudig).

Met Vertessen op de bank kan je nog mooi van systeem wisselen tov De Jong, dus ik hoop dat an Nistelrooij dat ook aandurft, Vertessen is flink gegroeid de afgelopen jaren.

Maar goed, dat is allemaal mijn mening, geen idee hoe andere PSVers zoals @Napo of @Baseman77 er over denken?

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Ajax speelt vanavond een benefiet/oefenwedstrijd tegen Shaktar Donetsk

Pasveer lijkt de 1e keeper te worden, middenveld met Berghuis en Klaassen, en Tadic dus in de spits. Brobbey en Conceição op de bank.

Bassey ontbreekt nog ivm een blessure zijn werkvergunning.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXumtKxwj9_-xEu0ecFa_ktHQvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNJwVzHOHjOvOTx2SbL760Zx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 26-07-2022 19:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Ik heb gelezen dat Conceicao wel een echte Portugese speler is. Veel theater en af en toe wat schwalbes in z'n spel. Mocht ie veel gaan spelen dan voorspel ik alvast dat er wat pagina's hier aan deze jongen worden gewijd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 19:30:
Ik heb gelezen dat Conceicao wel een echte Portugese speler is. Veel theater en af en toe wat schwalves in z'n spel. Mocht ie veel gaan spelen dan voorspel ik alvast dat er wat pagina's hier aan deze jongen worden gewijd.
Op links Conceicao, in de spits Tadic, op rechts Anthony.
Dat wordt genieten 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 19:35:
[...]

Dat wordt genieten 😂
Uit, in de Kuip })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 19:35:
[...]

Dat wordt genieten 😂
Als de scheids geel gaat geven voor schwalbes en mensen omduwen omdat ze 'geblesseerd' zijn wel ja :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Mooi gedaan, mooi affiche en mooie wedstrijd gewenst voor iedereen die kijkt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

ElPaco schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 19:51:
[...]

Als de scheids geel gaat geven voor schwalbes en mensen omduwen omdat ze 'geblesseerd' zijn wel ja :p
Mag dat wel van de VAR? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Toch twee keer al eenvoudig tegen een counter aangelopen waarbij Blind makkelijk werd uitgespeeld/zoek werd geloopen

Btw: Shaktar zend de wedstrijd live uit via YouTube voor degene die wil kijken en geen Ziggo’s heeft :)

[ Voor 31% gewijzigd door Han op 26-07-2022 20:33 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Man man man Rensch toch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mooi toch? Liever dat ie het nu doet zodat er nog op tijd ingegrepen kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tweede helft wellicht Klaiber er in, komt alles goed :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Dit kan wel eens het seizoen worden van wie de minst slechte verdediging heeft die wordt kampioen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 26-07-2022 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ja, verdedigend staat het niet best helaas.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die commentator moet grens worden, als ie zo kan zien dat het buitenspel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:49:
Die commentator moet grens worden, als ie zo kan zien dat het buitenspel is.
Mwoh, was ook erg makkelijk te zien imho. Antony raakte bal op de lijn van het deelgebied terwijl Tadic ruim een meter binnen dat gebied stond. Was gewoon 100% buitenspel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:58:
[...]

Mwoh, was ook erg makkelijk te zien imho. Antony raakte bal op de lijn van het deelgebied terwijl Tadic ruim een meter binnen dat gebied stond. Was gewoon 100% buitenspel :)
Kon jij zien hoe die gast achter Tadic stond dan? Ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Kan em nu pas aanzetten. Wat doet Taylor in godsnaam op de bank. Als Schreuder met die opa op het middenveld begint dan mag hij wat mij betref meteen oprotten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:01:
Kan em nu pas aanzetten. Wat doet Taylor in godsnaam op de bank. Als Schreuder met die opa op het middenveld begint dan mag hij wat mij betref meteen oprotten.
Blind staat achterin, Berghuis staat op 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:02:
[...]

Blind staat achterin, Berghuis staat op 8.
Had het over Klaassen. Maar ik snap er geen drol van. Taylor is de hele voorbereiding al goed en is in principe sowieso al beter dan Klaassen.

Edit: Man man man, Klaassen mag nog terug komen het veld ook, wat is dit.

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 26-07-2022 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Han schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:58:
[...]

Werd nog aangeraakt las ik bij Ajax life?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Oh en mag ik het strikje erom doen?
fcupdate.nl/voetbalnieuws/405062/italiaanse-club-wil-coup-plegen-en-perr-schuurs-strikken/

Iets van gelijk niveau mét groeipotentie vinden moet toch lukken voor september?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:03:
[...]

Had het over Klaassen. Maar ik snap er geen drol van. Taylor is de hele voorbereiding al goed en is in principe sowieso al beter dan Klaassen.

Edit: Man man man, Klaassen mag nog terug komen het veld ook, wat is dit.
Ik kijk niet maar Alvarez en Klaassen is samen erg weinig voetbal op het middenveld.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
ephymerous schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:20:
[...]

Ik kijk niet maar Alvarez en Klaassen is samen erg weinig voetbal op het middenveld.
"t loopt ook voor geen meter op het middenveld(iig sinds ik kan kijken, 30e minuut ofzo).

Edit: En dan komt blijkbaar Fitz-Jim ook nog eerder dan Taylor. Wat slikt die Schreuder allemaal

[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 26-07-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Vos schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:42:
Dit kan wel eens het seizoen worden van wie de minst slechte verdediging heeft die wordt kampioen.
Dit inderdaad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:22:
[...]

"t loopt ook voor geen meter op het middenveld(iig sinds ik kan kijken, 30e minuut ofzo).

Edit: En dan komt blijkbaar Fitz-Jim ook nog eerder dan Taylor. Wat slikt die Schreuder allemaal
Ach tis maar een oefenwedstrijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:28:
[...]

Ach tis maar een oefenwedstrijd
Nou, dit is wel de "basis". Dus ik mag mij grote zorgen als Schreuder niet kan zien dat Klaassen niet meer kan en een betere speler op de bank houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kudus staat ook op punt om weg te gaan bij Ajax?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:29:
[...]

Nou, dit is wel de "basis". Dus ik mag mij grote zorgen als Schreuder niet kan zien dat Klaassen niet meer kan en een betere speler op de bank houdt.
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Bassey kon bijvoorbeeld nog niet eens meespelen wegens werkvergunning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Naja… zonder geluk vaart niemand wel zeg maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:34:
[...]

Daar ben ik nog niet van overtuigd. Bassey kon bijvoorbeeld nog niet eens meespelen wegens werkvergunning.
Je denkt toch niet dat Blind gaat banken. Klaassen en Blind zijn echt van die kontkussers lijkt het. Worden ook overal samen genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:33:
Kudus staat ook op punt om weg te gaan bij Ajax?
Voor zover ik weet niet. Al zal dat nog wel komen als Schreuder echt een aanvaller in hem ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:35:
[...]

Je denkt toch niet dat Blind gaat banken. Klaassen en Blind zijn echt van die kontkussers lijkt het. Worden ook overal samen genoemd.
Zie ik prima gebeuren ja. Zoals ik ook Tadic op 10 zie eindigen en Brobbey in de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Terranova schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:29:
[...]

Is dat zo? Ihattaren is er door omstandigheden nu niet bij. Bassie heeft nog geen werkvergunning. Taylor heeft alles in de voorbereiding gespeeld. Brobbey is voor veel geld toch ook niet voor de bank gehaald.
Ik ga er ook vanuit dat de JC schaal ook als veredelde oegenwedstrijd wordt gezien. De echt basis zien we pas over een week of 2,3.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

toolkist schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:35:
[...]

Voor zover ik weet niet. Al zal dat nog wel komen als Schreuder echt een aanvaller in hem ziet.
Of ik heb commentator verkeerd verstaan, hij zei dat 't misschien z'n laatste wedstrijd voor Ajax was.
Of 't was nog over Antony, kan ook.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:37:
[...]

Of ik heb commentator verkeerd verstaan, hij zei dat 't misschien z'n laatste wedstrijd voor Ajax was.
Of 't was nog over Antony, kan ook.
Niet over Schuurs?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Wat een klein mannetje die portugees :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maverick schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:38:
Wat een klein mannetje die portugees :D
Hij is ook echt heel klein, 1,62m. :o

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 13 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023