Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 08-10-2022 18:04 ]
Nou.. hiermee maak je jezelf toch nog soort van nuttig? Anders doet hij helemaal nietsDoeEensGek schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:13:
Staat Tadic nu te coachen?... Misschien maar even thuis laten en hem vertellen dat toch echt beter moet voetballen.
nggyu nglyd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hou mijn hart nu al vast 😷
Ja, het is triest dat ik Volendam loop aan te moedigen, maar Ajax verdient geen overwinning. Laat ze maar een paar weken lijden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ajax moet 3e kunnen worden in de poule. Overwinteren is onmogelijk.SpeedyNick schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:16:
En dit moet van de week weer CL spelen😖
Hou mijn hart nu al vast 😷
De afspraak is denk ik Blind lekker lucht te laten dekken, want ik kan mij anders niet voorstellen hoe hij er telkens mee weg komtgws24 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:17:
Geen idee welke afspraken ze hebben achterin bij Ajax wie welke man oppakt maar keer op keer worden die niet uitgevoerd of er zijn geen afspraken. Ik kan er echt niks anders van maken.
nggyu nglyd
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2022 18:18 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De wereld is niet eerlijk.
Hebben we nog een leuke keeper ergens in de Albanese competitie? Want keepers die niet "leveren" mogen niet mee van Fransie heb ik begrepen.Gynnad schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:02:
Oei oei Pasveer, die moet je hebben
Opwachten mag prima, als het maar op een normale manier gebeurt.Providentia schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:18:
Ben bang dat er wat mensen bij de Arena de spelersbus gaan opwachten.. (wat ik overigens ten zeerste afkeur).
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ben ik met je eens, maar met dit niveau zouden ze zelfs 5e in een poule van 4 worden 🤪jaapstobbe schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:17:
[...]
Ajax moet 3e kunnen worden in de poule. Overwinteren is onmogelijk.
Laten we het erop houden dat de Ajax fans betere tijden hebben gekend (en misschien ook wel verwend zijn in dat opzicht de afgelopen jaren) 😉
Als ze de bus opwachten en gewoon in discussie gaan, is er niks aan de hand.toolkist schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:20:
[...]
Opwachten mag prima, als het maar op een normale manier gebeurt.
Het wordt een ander verhaal, wanneer er geweld gebruikt gaat worden. Dan oppakken en afvoeren.
Edit: Ajax moet op de derde plek in de CL poule gokken. Dan stromen ze door naar de EL, en dat past op dit moment beter. Ajax heeft niks in de CL te zoeken. Het is pijnlijk om te zeggen, maar als je met 1-6 op je sodemieter krijgt is er iets niet goed in je team.
[ Voor 26% gewijzigd door mavaros op 08-10-2022 18:27 ]
Als je Ajax toch bent ontsla je Schreuder toch ter plekke, of ben ik nou gek?gws24 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:22:
Als je Schreuder bent knal je Tadic toch terug op de bank of ben ik nou gek.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:00
Het is vooral nonchalant, te langzaam omschakelen en de duels verliezen. Los zand.
Dan heb je in no time Jong Ajax in het 1e spelen. Of ze nou niveau hebben of niet. Lijkt me niet handig.tweakduke schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:24:
Zou Jonk weer terug willen naar Ajax? Zelfs tegen Volendam is het zwak en kwetsbaar.
Het is vooral nonchalant, te langzaam omschakelen en de duels verliezen. Los zand.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Joh stuurt hem naar de bus, ben wel klaar mee. Hij is er om te voetballen, laat het dan ook zien.gws24 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:22:
Als je Schreuder bent knal je Tadic toch terug op de bank of ben ik nou gek.
Qua kansen niet perse, maar heel slecht was het wel.Providentia schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:25:
Redelijk geflatteerd zo, maargoed 3 punten binnen..
PSV verliest ervan, dus zolang je blijft winnen is er niets aan de hand.Gynnad schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:25:
Zo daar komen we goed weg, wat een moeite tegen de hekkensluiter
Flickr PSN ID= cheironnl
We hebben geluk dat we tegen Volendam speelden want tegen elke andere tegenstander hadden we verloren.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:20:
Verdorie. Ik had Ajax-Volendam op gelijkspel staan in de poule.
Geen aanknopingspunten gezien deze wedstrijd. Tadic en Bergwijn met afstand de slechtste spelers vandaag, enig lichtpuntje was Berghuis die redelijk goed speelde.
Maar laten we ook de (hele) grote kansen van Bassey en Kudus niet vergeten.
6 goals goed voorspeld, alleen verkeerd verdeeld
Zand in de ogen strooien bij Napolicheiron schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:27:
Niet echt een schokeffect na Napoli. Het was weer dramatisch
? PSV won met 7-1 van Volendam dit seizoen.carpebios schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:26:
[...]
PSV verliest ervan, dus zolang je blijft winnen is er niets aan de hand.
Formerly known as Ragdoll
Ik heb jou echt nog nooit weten posten in dit topic, maar ze verloren van Cambuur, in de huidige vorm verliezen ze ja. Ik moet het morgen nog maar eens zien tegen Heerenveen.InFamous schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:27:
[...]
? PSV won met 7-1 van Volendam dit seizoen.
Ja, duidelijk thuisvoordeelInFamous schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:27:
[...]
Volgens mij zei ie Hekkensluiter, niet perse Volendam, de hekkensluiter wisselt nog wel eensInFamous schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:27:
[...]
Napoli heeft nog nooit gewonnen van Volendam en wij wel dus ik zie mogelijkheden.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:50:
volgende week maken ze gehakt van Napoli. (Al betwijfel ik dat laatste.)
Ik heb vaker gepost hoor, vorige deel. Huidig seizoen niet zo actief geweest.carpebios schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:30:
[...]
Ik heb jou echt nog nooit weten posten in dit topic, maar ze verloren van Cambuur, in de huidige vorm verliezen ze ja. Ik moet het morgen nog maar eens zien tegen Heerenveen.
Formerly known as Ragdoll
FeyenoordExocet schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:06:
als je tegen de slechtste club uit de eredivisie weer zo in de problemen komt. Waar ga je dan wel makkelijk van winnen?
Als zelfs jij je uitspraken al gaat nuanceren dan is het echt slecht gesteld met Ajax.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:50:
Ik sluit me netjes aan bij de andere ajacieden. Drie punten in de zak, en nooit meer over deze wedstrijd praten. De volgende keer gaat het vast beter en volgende week maken ze gehakt van Napoli. (Al betwijfel ik dat laatste.)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het baart je geen zorgen dat je van 0-3 naar bijna 3-3 gaat in de laatste minuut van de wedstrijd??'Ik denk dat er tot aan de 0-3 niets aan de hand was, daarna raken we de controle kwijt. Dat is het verhaal denk ik', stak Blind van wal bij ESPN. 'Het baart me geen zorgen', zei de verdediger die in het centrum stond over de slotfase.
Wat voor achterlijke instelling is dat?
Dat is altijd wel het meest zorgelijk. Waardeloze pot kan, nederlaag kan. Maar de reactie achteraf zegt alles, en dit voorspelt weinig goedstoolkist schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:31:
Echt, dit zegt toch genoeg??
[...]
Het baart je geen zorgen dat je van 0-3 naar bijna 3-3 gaat in de laatste minuut van de wedstrijd??
De coaches en het team lijken helaas niet te beschikken over enige vorm van zelfreflectietoolkist schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:31:
Echt, dit zegt toch genoeg??
[...]
Het baart je geen zorgen dat je van 0-3 naar bijna 3-3 gaat in de laatste minuut van de wedstrijd??
XXXVI
Waar ik altijd het meest van schrik is dat er nooit een plan B is. Als het goed loopt maakt dat niet uit, maar als het niet gaat zoals het moet moet het maar zoals het gaat. Dit laatste vind ik altijd een groot gemis bij Ajax (overigens bij veel meer clubs, er is een plan A en het alternatief is plan A), als het bijvoorbeeld niet lukt onder druk uit te voetballen, speel je lange ballen en stel je een (kop)sterke spits op, zodat je vanuit daar door kan voetballen.ephymerous schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:53:
[...]
De coaches en het team lijken helaas niet te beschikken over enige vorm van zelfreflectie
De lange ballen spelen de spelers wel, maar dat is omdat ze dan niet anders kunnen, dat heeft niets met tactiek of een alternatief plan te maken.
Tegen Napoli heb ik ook wel zitten vloeken op het tactische onbenul. Blijven volharden (gewoon te eigenwijs) in de spelopvatting terwijl de zwaktes al 4 maal waren blootgelegd. Ten Hag kon dat ook, maar presteerde vaak wel met het team, dat is wel een groot verschil.
Een van de zwakke schakels de laatste weken was Bassey. Dat heeft ie nu prima opgelost door die man links half en links voor te laten spelen. Of dat nu de juiste manier om zwaktes aan te pakken laat ik even in het middenjbdeiman schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:00:
[...]
Blijven volharden (gewoon te eigenwijs) in de spelopvatting terwijl de zwaktes al 4 maal waren blootgelegd.
Sorry @Vos
Ik blijf erbij dat Bassey vooral slecht speelde doordat ie Blind naast zich had en dus een dubbele taak had.Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:15:
[...]
Een van de zwakke schakels de laatste weken was Bassey. Dat heeft ie nu prima opgelost door die man links half en links voor te laten spelen. Of dat nu de juiste manier om zwaktes aan te pakken laat ik even in het midden
Achja domme rode kaart, ze roepen het weer over zichzelf af. Zo goed is Sparta ook niet, maar toch weer verlies. Zonder versterkingen wordt dit rechtstreekse degredatie.Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:21:
Nou kom op Sparta, tegen 10 man van Emmen moet het toch wel lukken om nog een keer te scoren.
Sorry @Vos
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 08-10-2022 20:29 ]
- tweakduke
Ten Hag verwachtte van de spelers iedere wedstrijd een topprestatie. Die had dit soort slordigheden niet goed gevonden. Hij heeft ook van die flutwedstrijden gehad tegen diverse ploegen in de eredivisie, maar had daar dan geen vrede mee.jbdeiman schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:00:
[...]
Waar ik altijd het meest van schrik is dat er nooit een plan B is. Als het goed loopt maakt dat niet uit, maar als het niet gaat zoals het moet moet het maar zoals het gaat. Dit laatste vind ik altijd een groot gemis bij Ajax (overigens bij veel meer clubs, er is een plan A en het alternatief is plan A), als het bijvoorbeeld niet lukt onder druk uit te voetballen, speel je lange ballen en stel je een (kop)sterke spits op, zodat je vanuit daar door kan voetballen.
De lange ballen spelen de spelers wel, maar dat is omdat ze dan niet anders kunnen, dat heeft niets met tactiek of een alternatief plan te maken.
Tegen Napoli heb ik ook wel zitten vloeken op het tactische onbenul. Blijven volharden (gewoon te eigenwijs) in de spelopvatting terwijl de zwaktes al 4 maal waren blootgelegd. Ten Hag kon dat ook, maar presteerde vaak wel met het team, dat is wel een groot verschil.
Als je overklast wordt, bijvoorbeeld door Napoli en je kon er niet meer aan doen, dan mag je er vrede in hebben. Dat is nu niet aan de orde.
Schreuder streeft geen topsport klimaat na, de laksheid is tekenend.
De koppies zijn bij Ajax gaan hangen, zoals bloemen aan het einde van hun leefperiode. En de Ajax supporters zien dit ook en nemen het gevoel over. Het is over en uit voor dit seizoen.jelmuur schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:41:
[...]
Dat is altijd wel het meest zorgelijk. Waardeloze pot kan, nederlaag kan. Maar de reactie achteraf zegt alles, en dit voorspelt weinig goeds
Gelukkig hebben we nog drie andere clubs in Europa spelen, en die kunnen allemaal de winterpauze overleven.
Ajax moet opnieuw naar de tekentafel. Dat houdt niet in om nog duurdere spelers te halen, maar een evenwichtig elftal in elkaar te knutselen. Daarna kunnen we weer van de wereldtitel gaan dromen.
En 2x hands zien ze niet? Het zal...
[ Voor 93% gewijzigd door Vos op 08-10-2022 20:40 ]
Ik zou nu niet graag in de schoenen van de VAR staan, deze rommelige situatie levert niet altijd deze uitkomst op. Daar hebben jullie wel een beetje pech.Vos schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:28:
[...]
Zo goed is Sparta ook niet, maar toch weer verlies.
- tweakduke
Ik denk dat ze het uiteindelijk niet 100% konden beoordelen dat de grensrechter fout zat.Vos schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:38:
Waarom afkeur?
Nou ja nu nog 1 voor Sparta.
Dat valt inderdaad de coach aan te rekenenProvidentia schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:31:
Maar leg mij nou eens uit waarom de spelers, zelfs na de 3-0 nou niet bepaald blij ogen. Geen spelvreugde, hoop irriaties naar elkaar toe etc. Dan is er gewoon iets goed mis. Het lijkt erop alsof Schreuder er geen team van kan maken.
Maar het draait in voetbal uiteindelijk om de punten, als je eigen spel niet blijkt te werken, zoek je toch iets dat wel werkt of waarmee je niet zo afgedroogd wordt als tegen Napoli? Ik begrijp op recht niet waarom het 'eigen spelletje heiliger is dan het resultaat. Je gaat echt niet lekkerder van het veld af als je 6-1 verliest maar wel de mankementen van spelers in het eigen spelletje hebt kunnen zien (niet als trainer en niet als speler) dan wanneer je met wat afwachtender spel, er met 2-1 (of met geluk een gelijkspelletje) afgaat. 6-1 is gewoon een dreun, 2-1 verliezen kan een keer gebeuren.tweakduke schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:29:
[...]
Ten Hag verwachtte van de spelers iedere wedstrijd een topprestatie. Die had dit soort slordigheden niet goed gevonden. Hij heeft ook van die flutwedstrijden gehad tegen diverse ploegen in de eredivisie, maar had daar dan geen vrede mee.
Als je overklast wordt, bijvoorbeeld door Napoli en je kon er niet meer aan doen, dan mag je er vrede in hebben. Dat is nu niet aan de orde.
Schreuder streeft geen topsport klimaat na, de laksheid is tekenend.
Maar dan heb je er wel alles aan gedaan om een afslachting (dat vind ik de uitslag tegen Napoli ook echt) te voorkomen. Dat gebeurt nu niet en er wordt pas vlak voor tijd een keer gewisseld.
Ten Hag had het geluk aan zijn kont hangen in de flutwedstrijden, die uiteindelijk vaak wel gewonnen werden, maar waar hij i.m.o. ook vaak (te) laat wisselde. (Bedoel hiermee niet lucky Ajax, vaak waren ze wel beter maar kwamen moeilijk tot kansen). Maar inderdaad, ten Hag was wat strenger lijkt het wel op sommige punten dan Schreuder het is. Maar die heeft ook een achterstand weg te werken, grotendeels ook zelf veroorzaakt door te stellen dat hij bij 4-1 achter geen reden vond om wat anders te doen, of überhaupt te wisselen.
Het was nota bene de wedstrijd waar ik twijfelde tussen 2-1 en 3-1Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:52:
[...]
Haha noob, zelfs @Typhone had deze 3-1 goed voorspeld
Was Bassey echt de zwakke schakel, of komt het vooral doordat hij steeds 1-op-1 uitkomt, doordat Blind te ver vooruit voetbalt en voor de opbouw ook totaal niet beschikbaar is.Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:15:
[...]
Een van de zwakke schakels de laatste weken was Bassey. Dat heeft ie nu prima opgelost door die man links half en links voor te laten spelen. Of dat nu de juiste manier om zwaktes aan te pakken laat ik even in het midden
Kijk maar eens terug, bij veel situaties is Blind bij de middellijn ergens te vinden als er opgebouwd moet worden. Vaak dus niet aanspeelbaar bij het opbouwen, waardoor het ook eenvoudiger wordt voor een tegenstander om er druk op te zetten. Timber kan wel opbouwen, Bassey niet bepaald en ook Rensch vind ik daar niet goed genoeg voor als er druk op wordt gezet. Timber kan het niet alleen, het werkt alleen als je meerdere opties hebt in de opbouw.
Bassey maakt verdedigend veel goed, maar komt voetballend te kort. Dat zou Blind in de opbouw op moeten (kunnen) vangen, maar die doet dat/ kan dat niet meer.
Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:52:
[...]
Haha noob, zelfs @Typhone had deze 3-1 goed voorspeld
Ja, Blind moet op tijd weer terug zijn als er verdedigd moet worden maar van Bassey mag je ook wel verwachten dat hij een 1-op-1 situatie de baas kan.
Qua opbouw geef ik je 100% gelijk, dat lukt hem in zijn eentje niet met een aantal tegenstanders in de buurt.
1 op 1 wel. Maar 1 op 2 wordt een stuk lastiger.Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:00:
Het mes snijdt aan twee kanten imho.
Ja, Blind moet op tijd weer terug zijn als er verdedigd moet worden maar van Bassey mag je ook wel verwachten dat hij een 1-op-1 situatie de baas kan.
Qua opbouw geef ik je 100% gelijk, dat lukt hem in zijn eentje niet met een aantal tegenstanders in de buurt.
Blind moet je bevorderen tot zwerver. Blind komt op vele vlakken tekort, maar kan prima passen, en dat is ook belangrijk in het voetbalspel van Ajax. En ze hebben niks beter. Dat houdt automatisch in, dat je backups moet inbouwen. Bassy moet gewoon op de plek van Blind gaan spelen. Er moet dus een zekere backup paraat staan. Geef Bassy nog een tijdje, en dan werkt het waarschijnlijk wel. Het Ajaxspel moet je leren. Het is geen PSV of Feyenoord, waar je gewoon meedoet in het geheel.Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:00:
Het mes snijdt aan twee kanten imho.
p.s. Ergens hoop ik dat Bosz uit Frankrijk wordt gejaagd, en hij veilig landt bij Ajax. Hij snapt het echte ajaxspelletje.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:35:
[...]
Blind moet je bevorderen tot zwerver. Blind komt op vele vlakken tekort, maar kan prima passen, en dat is ook belangrijk in het voetbalspel van Ajax. En ze hebben niks beter. Dat houdt automatisch in, dat je backups moet inbouwen. Bassy moet gewoon op de plek van Blind gaan spelen. Er moet dus een zekere backup paraat staan. Geef Bassy nog een tijdje, en dan werkt het waarschijnlijk wel. Het Ajaxspel moet je leren. Het is geen PSV of Feyenoord, waar je gewoon meedoet in het geheel.
Dat wordt hetzelfde als vanmiddag, kamikaze voetbalmavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
p.s. Ergens hoop ik dat Bosz uit Frankrijk wordt gejaagd, en hij veilig landt bij Ajax. Hij snapt het echte ajaxspelletje.
Hmmm, dan moet je wel goed materiaal hebben en een bepaalde speelstijl in je donder hebben. Bosz is niet slecht, maar de club waar hij zit past niet bij zijn ideeën. Bij PSV zag je dit ook. Schmidt is een goede slechte coach, maar bij PSV werkte het niet.Exocet schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:29:
[...]
Dat wordt hetzelfde als vanmiddag, kamikaze voetbal
Daarom wil ik Bosz terug naar Ajax. Hij heeft de basis gelegd van de goede periode van Ajax. En soms ben je tot elkaar veroordeeld, maar wil je het nog niet weten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar wanneer je iets beter opgestelde basiself comfortabel op 3-0 weten te komen dán moet er natuurlijk ingegrepen worden. Ze zelfvertrouwen laten kweken kan niet, het moet ontregeld worden en richting billen knijpen.
Snap ik het nu gewoon niet of heeft Schreuder zo'n mooie ontslagpremie in zijn contract dat eruit gelazerd worden zijn hoofddoel is?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Staat dit hier om reactie uit te lokken, dan lukt het wel bij deze. Het Ajax spel, alsof die het hebben uitgevonden en het nergens op de wereld wordt gespeeld. Hoog druk zetten, snelle combinaties. Ajax werd gewoon door een betere versie van in jou woorden 'Ajaxspel' verslagen.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:35:
[...]
Het Ajaxspel moet je leren. Het is geen PSV of Feyenoord, waar je gewoon meedoet in het geheel.
Daarnaast lijkt er bij PSV momenteel geen echt idee in te zitten, bij Feyenoord wel, maar dat komt er nog niet uit en dat lijkt best veel op het spel dat AZ en Ajax ook spelen. Druk op de tegenstander en met snelle combinaties er doorheen proberen te komen. Het is overal zo dat je niet zomaar mee hobbelt, je zult altijd aan bepaalde elementen moeten wennen bij een andere club.
Het Ajax spel is niet 6-0 winnen of 0-4 verliezen.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
p.s. Ergens hoop ik dat Bosz uit Frankrijk wordt gejaagd, en hij veilig landt bij Ajax. Hij snapt het echte ajaxspelletje.
@Gonadan rake woorden en dat vraag ik mezelf ook af. Niet te volgen wat er allemaal gebeurt. Ten Hag kon rijkelijk laat wisselen maar niet wisselen is de andere kant. Aan de andere kant jezelf kapot wisselen is ook weer vreemd.
[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 09-10-2022 09:27 ]
Je ziet inderdaad weinig spelvreugde terug en spelers die eerst vrij onaantastbaar leken (Timber en Pasveer) lopen nu ook ineens te schutteren op sommige momenten. Als Napoli woensdag hetzelfde kan opbrengen als afgelopen week, dan zie ik het somber in voor dit Ajax. Wil Schreuder niet direct afschrijven, maar de twijfels die al bestonden (kan hij een groep met (zelfverklaarde) vedettes managen) worden er niet kleiner op. Benieuwd in elk geval wat het plan gaat zijn in Napels, aangezien Tadic dan niet speelt. Zien we ineens weer Ocampos op rechts staan? Schuift Kudus een plekje op? Of gaat Schreuder verrassend met een twee-spitsensysteem?
Bosz is inmiddels beschikbaar, dus nog een keer hard verliezen tegen Napoli en het zou zo maar eens kunnen gebeuren.mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
Daar verbaasde ik me ook al over.Gonadan schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:45:
Maar wanneer je iets beter opgestelde basiself comfortabel op 3-0 weten te komen dán moet er natuurlijk ingegrepen worden.
Zou Schreuder naar van Nistelrooij hebben gekeken die tegen Zurig bij een comfortabele voorsprong ook wissels doorvoerde en de voorsprong daarna nog verder zag oplopen?
Bergwijn en Tadic waren de enigen die echt gewisseld moesten worden, die bakten er helemaal niets van.
*edit
Aan de andere kant, als hij dezelfde spelers had laten staan en het was 0-6 geworden had iedereen zich afgevraagd waarom hij de bankzitters geen kans geeft.
Hoe dan ook zou hij het altijd fout hebben gedaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 09-10-2022 12:10 ]
Ook tekenend dat een Tadic het laatste uur meer gecoached heeft dan Schreuder. Zou Schreuder meer trainer zijn dan coach? Goed in theorie maar snel denken en over brengen in de praktijk minder?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023