[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.972 views

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:59

Agent47

I always close my contracts.

Bosz ontslagen. Schreuder eruit en Bosz terug ?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47

Agent47

Voor Feyenoord is het vandaag aanhaken of afhaken. Alleen winst telt.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01 13:29
Waarop is toch alle hosanna rondom Bosz gebaseerd? De man heeft Ajax leuk laten spelen, maar om nou te zeggen dat enorme resultaten zijn geboekt onder zijn leiding.. En elders is hij ook niet bepaald succesvol geweest. Zouden we Schreuder niet gewoon de tijd geven? Ook omdat een trainer (zo snel) uitzwaaien financieel gezien ook niet heel verstandig is? Als gezegd ben ik evenmin zijn grootste fan tot dusver, maar hij verdient wel een serieuze kans om de boel neer te zetten. Eerste half jaar Ten Hag was ook geen succes (denk aan de 3-0 in Eindhoven met het debuut van Gravenberch) en hoewel dat natuurlijk anders was (winterstop dus geen frisse selectie) geldt voor Schreuder net zo goed dat het tijd zal vergen om te komen tot wat hij voor ogen heeft.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:54

Superkiwi

Hoi doei

In dit seizoen haakt er tot ergens in het voorjaar nog helemaal niemand af, daar zijn alle ploegen bovenin veel te wisselvallig voor ;)
Als je verliest sta je met 9 gespeeld nog steeds slechts 5 punten achter de koploper en is alles nog mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 09-10-2022 12:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-01 18:45
dutchgio schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:08:
[...]

Bosz is inmiddels beschikbaar, dus nog een keer hard verliezen tegen Napoli en het zou zo maar eens kunnen gebeuren.
Ik meen het serieus, als het om Bosz gaat. Bosz hoofdtrainer en Schreuder veldtrainer. Dat zou een prima combinatie kunnen zijn. Het dynamische kale duo.

Maarja, wat ik wens gebeurt vrijwel nooit.

Verwijderd

Gonadan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:24:

Ook tekenend dat een Tadic het laatste uur meer gecoached heeft dan Schreuder.
Daar wordt je toch ook gek van of niet? Een speler die vanaf de bank zit te coachen, of erger nog, langs de lijn gaat staan. Verschrikkelijk.

• mavaros
Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Daar wordt je toch ook gek van of niet? Een speler die vanaf de bank zit te coachen, of erger nog, langs de lijn gaat staan. Verschrikkelijk.
Dat zegt ook iets over de trainer. Als je dit bij een Van Gaal zou doen als speler, word je aan je oor weggetrokken en krijg je een schop onder je hol.

Maar Tadic loopt denk ik te solliciteren naar een mooie baan bij Ajax. Dat is altijd zijn wens geweest, als zijn carriëre ten einde zou zijn. Daarom praat hij ook heel vaak in het Nederlands.

Die baan krijgt hij wel, dus dan is deze actie een beetje overdreven, maar ergens snap ik die Serviër ook wel. Dat is vurig volk, en die hebben vaak de neiging om zelf het verkeer te regelen, ook al is het niet hun taak.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36
Agent47 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:50:
Bosz ontslagen. Schreuder eruit en Bosz terug ?
Het zou de tweede keer zijn dat hij Ajax z’n gezicht weer teruggeeft. Want laten we eerlijk zijn, het voetbal is op een enkele uitschieter na al lang niet om aan te gluren.

XXXVI

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:02
mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:35:
[...]
Het Ajaxspel moet je leren. Het is geen PSV of Feyenoord, waar je gewoon meedoet in het geheel.
Zelfoverschatting. Alsof Slot geen problemen heeft al die nieuwe spelers in te passen.

Het “Ajax systeem” bestaat ook helemaal niet. Het systeem dat Ajax speelt of wil spelen is een doorontwikkeling van vele systemen uit de geschiedenis. Natuurlijk denk je dan aan Michels zijn totaalvoetbal maar ook die had natuurlijk weer zijn voorbeelden in de geschiedenis. Daarna hebben vele coaches en ploegen dat idee doorontwikkeld en laten meegroeien met de moderne tijd. Denk aan van Gaal maar denk ook recenter aan de diverse coaches van topploegen als Bayern, Man City en Liverpool.

Juist die laatste ontwikkelingen hebben we in Nederland en Amsterdam in het bijzonder tot tien jaar geleden volkomen gemist. Nederlandse ploegen werden weggespeeld met hun balbezit voetbal door ploegen die druk zetten en tegelijk sterk waren bij balveroveringen. Er waren bij Ajax twee buitenstaanders nodig (Bosz en Ten Hag) om die ontwikkeling in het aanvallende spel weer terug op te pakken.

Ajax is dus al helemaal niet meer bijzonder in zijn spelopvatting. Napoli speelt exact het spel dat Ajax wil spelen. Ik hoor de coach van Napoli toch echt niet zeiken dat het inpassen van spelers zo ingewikkeld is. Die scout gewoon een goede aanvaller, stelt hem op en past hem in. Waar bij Feyenoord het doemdenken vaak een negatieve impact heeft zou Ajax wat meer behoefte hebben aan nuchterheid. Je bent niet zo speciaal. Open je ogen en probeer te leren van een ploeg als Napoli.

• Gonadan
  • Laatst online: 00:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
mefjoew schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:01:
Waarop is toch alle hosanna rondom Bosz gebaseerd? De man heeft Ajax leuk laten spelen, maar om nou te zeggen dat enorme resultaten zijn geboekt onder zijn leiding..
Het grote contrast qua kijkplezier met zijn voorganger en een minder actieve herinnering aan het billenknijpen en puntverlies wat zijn stijl onherroepelijk met zich mee brengt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:23:
Wanneer de trainer zelf apathisch op de bank blijft zitten tot de tijd op is, fantastisch juist. Als het Schreuder niet bevalt moet hij er gewoon wat van zeggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Gonadan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:49:
[...]

Wanneer de trainer zelf apathisch op de bank blijft zitten tot de tijd op is, fantastisch juist. Als het Schreuder niet bevalt moet hij er gewoon wat van zeggen.
Dat doet me denken aan Cruijff die als adviseur van Ajax destijds van de tribune naar beneden kwam om aanwijzingen te geven. Daar was coach Beenhakker niet blij mee.

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
ephymerous schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:33:
[...]

Het zou de tweede keer zijn dat hij Ajax z’n gezicht weer teruggeeft. Want laten we eerlijk zijn, het voetbal is op een enkele uitschieter na al lang niet om aan te gluren.
Bosz staat er eerder om bekend om leuk voetbal te spelen dan resultaat te boeken. Vergeet niet dat leuk voetbal op de mat zetten altijd erg leuk klinkt, maar het gaat uiteindelijk om de resultaten en als die goed zijn dan vindt men het al gauw prima. Snap de paniek niet zo bij Ajax, de kans dat je kampioen wordt is 75% en waarschijnlijk ga je een keer niet overwinteren in de CL, prima toch. Geef Schreuder gewoon op zn minst 1 jaar de tijd.

• KillaZ
  • Laatst online: 07:03
D-e-n schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:21:
[...]

Dat doet me denken aan Cruijff die als adviseur van Ajax destijds van de tribune naar beneden kwam om aanwijzingen te geven. Daar was coach Beenhakker niet blij mee.
Alleen was Cruijff natuurlijk wel van een ander kaliber dan een Servische Nederlander die toevallig een paar keer lekker speelde in de CL. :+

Schreuder had hier gewoon op zijn strepen moeten staan, passie is leuk, maar blijf ff lekker bij je leest Tadic.

K to the KillaZ

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
KillaZ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:30:
[...]

Alleen was Cruijff natuurlijk wel van een ander kaliber dan een Servische Nederlander die toevallig een paar keer lekker speelde in de CL. :+

Schreuder had hier gewoon op zijn strepen moeten staan, passie is leuk, maar blijf ff lekker bij je leest Tadic.
Als dit een wedstrijd was tegen Liverpool en Ajax sleept er een winst uit, dan is het een mooi actie, passie/inzet/teamspirit/winnaarsmentaliteit.......
Wil alleen maar zeggen dat men het nu allemaal aan het opblazen is en achter alles iets negatiefs zoekt.
Dit zegt een Bosnische PSV-er, geloof me dus dat ik erg weinig met Tadic te doen heb maar de reacties tegenwoordig slaan nergens meer op.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28
KillaZ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:30:
[...]

https://nos.nl/artikel/20...gelukkige-actie-van-johan

Cruijff gaf tip voor een wissel die Beenhakker gelukkig niet opvolgde. ;)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:32

OMX2000

By any means necessary...

Geertruida gaat niet lekker!!!

[ Voor 6% gewijzigd door OMX2000 op 09-10-2022 14:51 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• ph4ge
  • Laatst online: 23:45
Twente is de bovenliggende partij in de Kuip. Het is weer enorm slordig aan de kant van Feyenoord.

Krijg je zelf een keer een corner neem je hem zo slecht dat er gelijk een gevaarlijke counter uit komt.

Wel een paar aardige kansen gehad, maar Twente ook.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:47
Leuke wedstrijd zeg om te kijken, gaat wat op en neer.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42

Quad

Doof

Schreuder hoeft echt niet a la Simeone langs de zijlijn gaan lopen ouwehoeren. Maar een beetje pit en passie mag wel van een trainer, toch? Coach ben je ook tijdens een wedstrijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Feyenoord is echt slordig. Niet om aan te zien.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Waar zijn die gasten in hemelsnaam mee bezig bij Feyenoord. Te laks en slordig, er lijkt geen enkele wil te zijn om er wat van te maken. Als Twente een beetje aan kan zetten staan ze voor en als ze het handig uitspelen komen ze ook niet meer in gevaar.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:55
Gezapig. Alsof ik een pot zomeravondvoetbal in de voorbereiding zit te kijken.

• carpebios
Het is weer ouderwets fluiten in het publiek bij Feyenoord.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
donleone83 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:07:
Gezapig. Alsof ik een pot zomeravondvoetbal in de voorbereiding zit te kijken.
Dan zal je PSV moeten kijken straks, wil je zomeravondvoetbal zien van de F-jes.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:07:
Het is weer ouderwets fluiten in het publiek bij Feyenoord.
Het spel is niet echt best. Wederom.

• carpebios
Hoe kun je als supporter toch overal zo boos om zijn bij Feyenoord zijnde. Die fluiten 90 minuten lang om van alles.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Higler heeft een specsavertje nodig….

• donleone83
Zat er lekker in zeg, deze!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:25
Zo die zit er lekker in

Float like a butterfly, sting like a bee.

• carpebios
Ze kunnen ook juichen! Mooie goal.

• ph4ge
carpebios schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:09:
Hoe kun je als supporter toch overal zo boos om zijn bij Feyenoord zijnde. Die fluiten 90 minuten lang om van alles.
Dat komt door recente ervaringen met de KNVB.

Lekkere goal van Orrie, hopelijk een keerpunt voor Feyenoord en hem persoonlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• donleone83
ph4ge schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Lekkere goal van Orrie, hopelijk een keerpunt voor Feyenoord en hem persoonlijk.
Dit. Het is niet zo dat Feyenoord beide potten verdiend had om te winnen, maar tegen PSV verlies je uiteindelijk door een volstrekt onterecht gegeven corner en tegen NEC win je niet na een zeer curieus moment in de 96e minuut.

• Agent47

Agent47

Terechte rode kaart

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:47

Vos

AFCA

Helaas, wedstrijd gespeeld.

• carpebios
Houdoe en bedankt eej! Terechte rode kaart.
En ervaringen met de KNVB? Laat ik daar maar niet op reageren :)

• Agent47

Agent47

Hoezo helaas?

• Vos

Vos

AFCA

Ik ben neutrale kijker, vandaar.

• ph4ge
carpebios schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:19:
Je lijkt de KNVB wel.

• D-e-n
ph4ge schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

En ook de nog steeds aanwezige vrees dat het toch weer helemaal mis gaat, dat we weer terug gaan naar de tijden van ellende.

Je ziet het in de benadering van bijvoorbeeld Kokcu. Die wordt bij een paar mindere potten gelijk afgebrand alsof hij niks kan en niet ook heel belangrijk is geweest.

• Exocet
  • Niet online
Allebei de middag wedstrijden helaas niet spannend

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Zou niet direct durven zeggen dat dit gespeeld is. Wel grappig dat Cerny het nog aan de stok kreeg met die beveiligingsdame.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou, dit had de VAR wel heel snel gecontroleerd terwijl ze er 4 minuten over doen om een gele kaart te corrigeren...
En als je dan die beelden vanuit een andere hoek ziet....
Ik denk dat rood wat overdreven was (en vollgens mij was het vlak ervoor ook buitenspel)

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:21:
Nou, dit had de VAR wel heel snel gecontroleerd terwijl ze er 4 minuten over doen om een gele kaart te corrigeren...
En als je dan die beelden vanuit een andere hoek ziet....
Ik denk dat rood wat overdreven was (en vollgens mij was het vlak ervoor ook buitenspel)
Dat buitenspel maakt niks uit, dan zou je iemand tijdens buitenspel dus een schop mogen verkopen en dan wijzen op buitenspel.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:21:
[...]

Dat buitenspel maakt niks uit, dan zou je iemand tijdens buitenspel dus een schop mogen verkopen en dan wijzen op buitenspel.
Natuurlijk maakt dat wel uit, want dan had de rest niet meer plaatsgevonden.

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:21:
[...]

Dan kan je naar mijn weten nog gewoon rood krijgen?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:22:
[...]

Maar er was nog niet voor voor gefloten. Gewoon heel dom van Cerny dus.

Overigens was rood misschien toch wel wat zwaar.

• Agent47

Agent47

Vos schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:23:
[...]

Dan kan je naar mijn weten nog gewoon rood krijgen?
Sorry, jij zegt het goed inderdaad.

• Sempy
toolkist schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:22:
[...]

Als het rood vanwege een lichtere overtreding (vasthouden doorgebroken speler, hands) was misschien, maar ernstig gemeen spel blijft gewoon rood.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 09:50
Ik ben ook gefrustreerd op de KNVB vs Feyenoord, maar het is natuurlijk aan Feyenoord om nooit in zulke situaties te komen. Als je 2/3 goals voorstaat maakt het niet zoveel uit wat de KNVB verder verzint.

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:25:
[...]

Als het rood vanwege een lichtere overtreding (vasthouden doorgebroken speler, hands) was misschien, maar ernstig gemeen spel blijft gewoon rood.
Ik bedoel uiteraard dat als de scheids eerder gefloten had, heel die rode kaart nooit gebeurd was. Dan was heel die situatie namelijk nooit ontstaan.

• carpebios
Tristan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:27:
Ik ben ook gefrustreerd op de KNVB vs Feyenoord, maar het is natuurlijk aan Feyenoord om nooit in zulke situaties te komen. Als je 2/3 goals voorstaat maakt het niet zoveel uit wat de KNVB verder verzint.
Je denkt toch niet dat dit alleen bij Feyenoord gebeurt, dit gebeurt ook bij de rest, kijk hoevaak PSV genaaid is bij grote wedstrijden vooral. Als je dat wegstreept valt het allemaal wel mee. Hoe heet dat kuikentje ook alweer die vaak met PSV-supporters hier in verband gebracht wordt?

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:21:
Iemand van de tribune vind ik toch wat anders dan de aanvoerder die al jaren voorop gaat in de strijd en dus vanaf de zijlijn nog steeds die drive heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Gonadan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:30:
[...]

Iemand van de tribune vind ik toch wat anders dan de aanvoerder die al jaren voorop gaat in de strijd en dus vanaf de zijlijn nog steeds die drive heeft.
Natuurlijk. Maar ik moest er wel aan denken. Wat Cruijff deed kon echt niet.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ben ik de enige die eerst iets anders las dan Kjolo op het shirt van die Twente speler?

• donleone83
Die Unnerstall is toch met afstand de beste lijnkeeper van Nederland? Ongelooflijk dat hij niet geslaagd is bij PSV.

• Grudgie

Grudgie

Yes! 2-0! :D

• Agent47

Agent47

BAM

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 00:44
Waarom hoor je hier niemand over die pingel die Twente gewoon hoort te krijgen in de eerste helft? Grote kans dat Twente dan (het zij verdiend of onverdiend) op 0-1 komt. Als je nu terugkijkend Cerny eraf stuurt, ben ik van mening dat je dat ook bij Kokcu had moeten doen toen hij Zerrouki neerlegde.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Jeroenvde89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:56:
Waarom hoor je hier niemand over die pingel die Twente gewoon hoort te krijgen in de eerste helft? Grote kans dat Twente dan (het zij verdiend of onverdiend) op 0-1 komt. Als je nu terugkijkend Cerny eraf stuurt, ben ik van mening dat je dat ook bij Kokcu had moeten doen toen hij Zerrouki neerlegde.
Lol?

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:56:
Verder alles goed?

• Sempy
0-2 AZ mooi doelpunt

• Jeroenvde89
@dr.lowtune @Verwijderd Hoezo? Mag je geen vragen meer stellen hier? Of is dit het Feyenoord forum?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Sempy
Jeroenvde89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:01:
@dr.lowtune @Verwijderd Hoezo? Mag je geen vragen meer stellen hier? Of is dit het Feyenoord forum?
Zelfs ik als Ajax-supporter vond dat de overtreding van Kokcu gewoon geel, (te) stevige sliding is heel wat anders dan je noppen op iemands scheenbeen parkeren.

Penalty was dat heel lichte duwmomentje met Wolfswinkel en trauner? Weinig aan de hand, blijft contactsport, als je daaraan gaat beginnen heb je iedere wedstrijd 5 penalties.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De "ik stel alleen maar een vraag" tactiek houden we maar voor de bedenkelijke figuren in de 2de kamer.

Het was geen penalty, dat weet jij ook wel. Daarom reageert men zo. Dat staat ook volledig los van de rode kaart van Cerny (was er geen).

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Als je dit het Feyenoord forum noemt dan volg je het topic denk ik niet heel frequent. Ik vond het gewoon verbazingwekkend dat je over die momenten begint in die context, volgens mij was dat namelijk helemaal niet zo ernstig als jij doet voorkomen.

Die kaart voor Cerny was randje, dat wil ik best toegeven, geel had ik ook prima gevonden.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:25
Sempy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:04:
[...]

Zelfs ik als Ajax-supporter vond dat de overtreding van Kokcu gewoon geel, (te) stevige sliding is heel wat anders dan je noppen op iemands scheenbeen parkeren.

Penalty was dat heel lichte duwmomentje met Wolfswinkel en trauner? Weinig aan de hand, blijft contactsport, als je daaraan gaat beginnen heb je iedere wedstrijd 5 penalties.
Dit dus.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Jeroenvde89
PWM schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:04:
[...]

Het was geen penalty, dat weet jij ook wel.
Dat weet ik helemaal niet. Dat is jouw mening. Was op z’n minst twijfelachtig.

Higler fluit sowieso twijfelachtig, dat hij überhaupt nog mag fluiten na zo’n blamage als VAR bij Inter-Barca deze week is mij een raadsel. Maar dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.

• Grudgie

Grudgie

Het is echt een kut wedstrijd. Feyenoord speelt echt matig.

• D-e-n
Die Braziliaanse linksbuiten lijkt me tot nu toe wel de minste aankoop. Gaat niks vanuit.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

D-e-n schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:17:
Die Braziliaanse linksbuiten lijkt me tot nu toe wel de minste aankoop. Gaat niks vanuit.
Die houdt vooral Hancko bezig inderdaad.

• donleone83
D-e-n schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:17:
Ach. Invallen bij 2-0 voor tegen een team dat inmiddels met zijn kont tegen de 16 staat in een wedstrijd waar niemand nog zin heeft om hem uit te spelen..

Ik denk dat Paixao er wel komt. Is mega snel en heeft een prima voorzet. Geef hem wat tijd. Sinisterra hadden we ook al bijna afgeschreven.

• D-e-n
@donleone83
Daarom zeg ik "voorlopig" ;)

Maar vandaag is hij veruit de minste.

[ Voor 32% gewijzigd door D-e-n op 09-10-2022 16:23 ]

• donleone83
Nou. We hadden ook nog een Noorse linksback gekocht die 1 wedstrijd heeft gespeeld en nu al vergeten lijkt.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PWM schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:04:
[...]

De "ik stel alleen maar een vraag" tactiek houden we maar voor de bedenkelijke figuren in de 2de kamer.

Het was geen penalty, dat weet jij ook wel. Daarom reageert men zo. Dat staat ook volledig los van de rode kaart van Cerny (was er geen).
En als je het wel een stafschop vindt, dan kan men dat gewoon benoemen in plaats van het kleed van verontwaardiging om te doen. Genoeg moeten waar je over kan discusseren en genoeg die niet naar voren kom in dit topic. Zolang niemand er over begint, en daar heeft eenieder de mogelijkheid toe, zal het wellicht niet spraakmakend genoeg zijn ;)

• D-e-n
donleone83 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:24:
[...]

Nou. We hadden ook nog een Noorse linksback gekocht die 1 wedstrijd heeft gespeeld en nu al vergeten lijkt.
Je herinnert me er nu aan.

• OMX2000

OMX2000

Echt scorend vermogen is echt niet best. Nog lang niet goed op elkaar ingespeeld.

Verwijderd

Gonadan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:30:
[...]
Denk toch dat 90% van zijn team het vooral genant en irritant vindt. Er is in het veld ook werkelijk helemaal niemand die hem hoort of naar hem luistert.
Verder kan hij nog steeds maar heel gebrekkig Nederlands na 10 jaar in NL. Veel wijzen kan ie wel.

• Providentia
  • Laatst online: 01:32
Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:49:
[...]

Denk toch dat 90% van zijn team het vooral genant en irritant vindt. Er is in het veld ook werkelijk helemaal niemand die hem hoort of naar hem luistert.
Verder kan hij nog steeds maar heel gebrekkig Nederlands na 10 jaar in NL. Veel wijzen kan ie wel.
Dit zijn een hoop statements die niet door feiten onderbouwd zijn.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Dit zijn aannames, waarop baseer je dit?

• mavaros
carpebios schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:19:
Houdoe en bedankt eej! Terechte rode kaart.
Dan doe ik het wel.

Loop niet te huilen. Ajax wordt zo vaak genaaid door scheidsrechterlijke dwalingen. Het hoort bij het spelletje en zolang de scheids een echt mens is, zolang worden er fouten gemaakt.

Ajax maakte nog niet zo lang geleden een doelpunt tegen PSV. Dat die bal eigenlijk uit was, en dus voor PSV was, weet iedereen, maar we hebben daar geen actieve herinneringen aan. En die PSV'ers waren weken lang gepikeerd. Ergens best terecht, maar na drie weken zeiken komen onze herinneringen echt niet terug.

Soms heb je mazzel en vaak heb je pech.

• carpebios
Dat was bijna een mooie goal, maar bijna telt niet.

• OMX2000

OMX2000

Op basis van het hoe ze momenteel spelen gun ik Feyenoord, Ajax en PSV het kampioenschap niet. Het is treurig. Ik hoop echt dat dit snel bijdraait bij Feyenoord natuurlijk 😋

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Gaat weer lekker met de blessures bij PSV

• Napo
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:28:
Gaat weer lekker met de blessures bij PSV
Weer of nog steeds?

Een probleem dat al geruime tijd niet onder controle lijkt te komen. Bij spelers als van Ginkel of andere oudere of blessure gevoelige spelers niet heel verrassend maar dat lijkt het ook niet meer te zijn. Ongelukkige samenloop van omstandigheden of een matige opbouw van de belasting van de speler?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

OMX2000 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:27:
Op basis van het hoe ze momenteel spelen gun ik Feyenoord, Ajax en PSV het kampioenschap niet.
Zoveel verschillen we niet; ik gun Feyenoord en PSV het kampioenschap ook niet :+

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Psv 2 grote momenten gehad. Sarr van Heerenveen kreeg met de nodige geluk zijn kans. Nijhuis show is weer bezig maar dat mag geen verrassing zijn.

• Providentia
Napo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:29:
[...]

Weer of nog steeds?

Een probleem dat al geruime tijd niet onder controle lijkt te komen. Bij spelers als van Ginkel of andere oudere of blessure gevoelige spelers niet heel verrassend maar dat lijkt het ook niet meer te zijn. Ongelukkige samenloop van omstandigheden of een matige opbouw van de belasting van de speler?
Ligt dat aan de spelers of aan de trainingsmethodes?

• carpebios
Providentia schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:44:
[...]

Ligt dat aan de spelers of aan de trainingsmethodes?
Het is allemaal de schuld van de knvb!

• Providentia
Al met al valt het wel op dat alle 'top' ploegen dit seizoen tot dusver eigenlijk best wel tegenvallen. Zowel Ajax, PSV als Feyenoord hebben al best veel steken laten vallen, en van alle drie de ploegen kunnen we wel stellen dat het veldspel eigenlijk gewoon belabberd is.

• mavaros
Ze moeten Hugo Borst van de radio afhalen. Dat is een ordinaire *knip* en dat hoeft helemaal niet. Die man hoort niet bij Langs de lijn thuis.

[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 09-10-2022 21:17 . Reden: Denk aan het taalgebruik aub ]

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Pff Noppert begint toch echt wel bizar te worden hoor. Wat een redding.

• Providentia
mavaros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:51:
Ze moeten Hugo Borst van de radio afhalen. Dat is een ordinaire relnicht die met een stok in de wond in Ajax loopt te peuren, en dat hoeft helemaal niet. Die man hoort niet bij Langs de lijn thuis.
Dit is volgens mij altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Bijna ieder persoon die iets met voetbal heeft, heeft automatisch ook een voorkeur voor clubs. Kan me nog wel herinneren dat Feyenoord ook compleet werd afgefakkelt ten tijde van hun matige seizoenen.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik heb wel medelijden met Simons, die krijgt aardig wat schoppen volgens mij.

• carpebios
Niet normaal hoe dat Heerenveen aan t schoppen is.

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:00:
Niet normaal hoe dat Heerenveen aan t schoppen is.
Bij deze scheidsrechter weet je ook dat je veel meer mag dan bij andere scheidsrechters.

• carpebios
Toch bijzonder dat elke keeper tegen psv de dag van z’n leven heeft. Of de aanvallers zuigen gewoon.

• carpebios
Hoe viel die nu? Een flauwte?

• carpebios
Euhhhh overtreding!!!!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:32
Snap wel dat Heerenveen stand kan houden. Schoppen gewoon iedereen doormidden en ieder uur krijgen ze eens geel voor de vorm. Wtf, Nijhuis.. Wat een gast.

WoT stats

Pagina: 1 ... 115 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023