[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.975 views

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:33
Ai ai Feyenoord. Niet best.

Moet toch wel een stuk beter

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:15

Agent47

I always close my contracts.

Dilrosun en idrissi presteren de gehele tijd al niet. Het lijkt wel alsof Kokcu en Timber echt heel erg moeten wennen aan elkaar.

Bijlow ook niet meer wat het was ..

Feyenoord gaat echt niet ver komen ben ik bang.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Verwijderd

Agent47 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:17:
Dilrosun en idrissi presteren de gehele tijd al niet. Het lijkt wel alsof Kokcu en Timber echt heel erg moeten wennen aan elkaar.

Bijlow ook niet meer wat het was ..

Feyenoord gaat echt niet ver komen ben ik bang.
Gelukkig kan alles over een week weer anders zijn in het voetbal !

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:16:
[...]

Gelukkig kan alles over een week weer anders zijn in het voetbal !
Dat kan altijd, behalve bij Ajax. Dat is dit seizoen een verloren zaak, en de gifbeker is nog lang niet leeg.

De andere clubs rollen gewoon vrolijk door in Europa.

• jelmuur
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:07
LZ86 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:33:
Ai ai Feyenoord. Niet best.

Moet toch wel een stuk beter
Dit kan geen verrassing zijn toch :9

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:47:
[...]

Dat kan altijd, behalve bij Ajax. Dat is dit seizoen een verloren zaak, en de gifbeker is nog lang niet leeg.
Ach, zaterdag wordt het gewoon 0-6 in en tegen Volendam en zijn we alle ellende weer even vergeten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:22
Superkiwi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:52:
[...]

Ach, zaterdag wordt het gewoon 0-6 in en tegen Volendam en zijn we alle ellende weer even vergeten.
Ik vrees voor slappe hap voor de rust, Volendam met 2-0 voor, en een Schreuder die niet ingrijpt.

Wat ie moet doen is de wedstrijden van de afgelopen weken nog eens op een rijtje zetten en aanpassingen doen. Om te beginnen Blind en Tadic op de bank, en stel Brobbey gewoon meteen op.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• mavaros
Superkiwi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:52:
[...]

Nou, ik zou een gat in de lucht springen hoor. <+:) Iedereen wint met 6-0 van die palingvissers uit Volendam.

Ajax speelt al het hele seizoen erg beroerd, en daar zie ik helemaal geen verbetering in komen. Maar wie weet.

Ik laat Ajax dit weekend in ieder geval niet winnen in de poule.

edit: Gelukkig hebben we hier in de stad nog de keuze om naar FCE te gaan, en die doen het wel goed, ondanks dat ze in de KKD spelen. Die verpesten je week niet elke keer.

[ Voor 14% gewijzigd door mavaros op 07-10-2022 13:50 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:08
mavaros schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:46:
[...]

Nou, ik zou een gat in de lucht springen hoor. <+:) Iedereen wint met 6-0 van die palingvissers uit Volendam.

Ajax speelt al het hele seizoen erg beroerd, en daar zie ik helemaal geen verbetering in komen. Maar wie weet.

Ik laat Ajax dit weekend in ieder geval niet winnen in de poule.

edit: Gelukkig hebben we hier in de stad nog de keuze om naar FCE te gaan, en die doen het wel goed, ondanks dat ze in de KKD spelen. Die verpesten je week niet elke keer.
Maar die moeten wel even stoppen met een voorsprong in de extra tijd weggeven. Nu al 2 wedstrijden op een rij :(

WoT stats

• jelmuur
loekf2 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

Ik vrees voor slappe hap voor de rust, Volendam met 2-0 voor, en een Schreuder die niet ingrijpt.

Wat ie moet doen is de wedstrijden van de afgelopen weken nog eens op een rijtje zetten en aanpassingen doen. Om te beginnen Blind en Tadic op de bank, en stel Brobbey gewoon meteen op.
Sorry hoor maar los van mismanagement moet dit toch gewoon makkelijk lukken 8)7

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-01 22:17
jelmuur schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:04:
[...]

Sorry hoor maar los van mismanagement moet dit toch gewoon makkelijk lukken 8)7
uit op kunstgras, in deze vorm, in een weekend tussen 2 CL potten in, en met laag vertrouwen. Ik moet het nog zien en tel hem zeker nog niet.

• mavaros
ElPaco schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:54:
[...]

Maar die moeten wel even stoppen met een voorsprong in de extra tijd weggeven. Nu al 2 wedstrijden op een rij :(
Dat komt wel goed.

Ze zitten in een wat mindere periode, maar het is gelukkig geen Ajax, dat compleet vergeten is hoe voetbal gespeeld moet worden.

Zou Napoli aan de dope gehangen hebben, zoals Juventus ooit in een ver verleden flikte tegen Ajax?

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:56
mavaros schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:45:
[...]

Dat komt wel goed.

Ze zitten in een wat mindere periode, maar het is gelukkig geen Ajax, dat compleet vergeten is hoe voetbal gespeeld moet worden.

Zou Napoli aan de dope gehangen hebben, zoals Juventus ooit in een ver verleden flikte tegen Ajax?
In een iets minder grijs verleden speelde RB Salzburg op een soortgelijke wijze Ajax helemaal weg, zonder doping (tenzij je Red Bull als doping ziet). We hebben gewoon nu, net als toen, een ploeg die niet onder druk uit kan voetballen. Wat we graag bij anderen proberen lopen we nu zelf tegenaan. Te weinig voetballende kwaliteiten in de defensie, zeker centraal en vlak ervoor (Alvarez), en dan wordt het al snel lange halen, snel thuis. Maar voorin hebben we dan weer geen spelers die daarmee om kunnen gaan, en het wordt sowieso toevalsvoetbal.

Ajax heeft nu de spelers niet om het Ajax-systeem te spelen, deels kwalitatief en deels door gebrek aan vorm. Schakel dan naar een systeem wat wel bij de huidige groep past.

• mavaros
autje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:37:
[...]

In een iets minder grijs verleden speelde RB Salzburg op een soortgelijke wijze Ajax helemaal weg, zonder doping (tenzij je Red Bull als doping ziet). We hebben gewoon nu, net als toen, een ploeg die niet onder druk uit kan voetballen. Wat we graag bij anderen proberen lopen we nu zelf tegenaan. Te weinig voetballende kwaliteiten in de defensie, zeker centraal en vlak ervoor (Alvarez), en dan wordt het al snel lange halen, snel thuis. Maar voorin hebben we dan weer geen spelers die daarmee om kunnen gaan, en het wordt sowieso toevalsvoetbal.

Ajax heeft nu de spelers niet om het Ajax-systeem te spelen, deels kwalitatief en deels door gebrek aan vorm. Schakel dan naar een systeem wat wel bij de huidige groep past.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ze zijn verslagen met hun eigen wapen, zoals RB Salzburg deed, maar ook ManU in de finale van de EL. Dat kan een keer gebeuren.

Maar dinsdag zag ik een soort Helmond Sport of noem maar een of andere rukploeg. Ajax werd compleet weggespeeld, en ik ben nu nog in shock.

Ga maar lopen husselen met je spelers, want erger kan gewoon niet.

Het was een complete afslachting, en dat moet niet nog een keer gebeuren.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Correct me if I'm wrong maar ik als tactische nono denk dat we een goede middenvelder missen die het spel overziet en kan verdelen. De vorige seizoenen waren we de baas op het middenveld, dat mis ik nu een beetje.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:40:
Correct me if I'm wrong maar ik als tactische nono denk dat we een goede middenvelder missen die het spel overziet en kan verdelen. De vorige seizoenen waren we de baas op het middenveld, dat mis ik nu een beetje.
QFT! :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou ja, vergeleken met Schreuder ben ik een tactisch meesterbrein, daar heb je gelijk in :P

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:29
Groningen - Rkc...
Had ik al verteld dat ik Dankerlui de slechtste back van Nederland vind?

• mavaros
Het verval van Ajax gaat nu wel erg snel.

Zelfs Helmond Sport staat met 1-0 voor. Het is ongelooflijk.

[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 07-10-2022 20:12 ]

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:22
Een vraag aan de Ajacieden hier: wat doet zo'n Pierie nog bij Ajax en waarom speelt hij basis bij Jong Ajax? Die jongen gaat toch nooit Ajax 1 halen lijkt me, wat heeft het dan voor zin om hem in Jong Ajax te zetten en hem niet gewoon aan een andere ploeg te verkopen?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat zie ik nu, Het Real Madrid van Brabant op achterstand tegen FC Groningen?
Jullie zijn echt goed! :*)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:19:
Een vraag aan de Ajacieden hier: wat doet zo'n Pierie nog bij Ajax en waarom speelt hij basis bij Jong Ajax? Die jongen gaat toch nooit Ajax 1 halen lijkt me, wat heeft het dan voor zin om hem in Jong Ajax te zetten en hem niet gewoon aan een andere ploeg te verkopen?
Geen supporter die het snapt , moet je bij de trainer zijn.

• Harribo
Superkiwi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:19:
[...]

Wat zie ik nu, Het Real Madrid van Brabant op achterstand tegen FC Groningen?
Jullie zijn echt goed! :*)
Ja we zijn echt geweldig...
Hou mijn hart vast.

Serieus, die Dankerlui is tot nu toe weer in staat om 9 vd 10 ballen in te leveren.

• mavaros
Hup RKC

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Niemand wil hem hebben, maar zo lang hij netjes naar zijn werk komt en zijn best doet, heeft hij gewoon recht op een kans en jong Ajax kan hij net aan. Beste zou zijn als Ajax hem na dit seizoen afkoopt voor dat laatste contractjaar, dan kan hij op niveau gaan spelen in de kkd zonder er financieel bij in te schieten.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:22
Groningen met 10 en 1-1, dit wordt zwaar voor ze. Ben ze wel dankbaar dat ze Vitesse de 3 punten gunden ;)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hij kon weg (verhuur meen ik) maar wilde niet.

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:53:
[...]

Hij kon weg (verhuur meen ik) maar wilde niet.
Hij vangt voor hem een fantastisch salaris, die gaat vrolijk zijn contract uitdienen, ook al zou hij helemaal nooit spelen

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Lijkt wel mee te vallen" zegt de commentator. Hij trapt toch behoorlijk tegen zijn enkel leek mij.

• autje
Superkiwi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:40:
In principe zou dat Taylor kunnen zijn, maar die staat vaak of te offensief, of in de dekking. Op zich zou hij dat beter moeten kunnen dan Gravenberch, wat een ander soort speler was. Sinds het vertrek van Frenkie de Jong hebben we eigenlijk niet meer zo'n speler gehad, maar de afgelopen seizoenen hebben we het er toch mee gered. De Blind van een jaar of vijf geleden was ideaal geweest, maar de Blind van nu is er te traag voor en mist de dynamiek in zijn spel. Persoonlijk zou ik het Berghuis laten proberen, maar die verdedigt vaak maar halfbakken mee.

Wat mij betreft is een speler zoals jij voorstelt al een paar jaar de hoogste prioriteit qua aankopen, maar we slaan ons geld stuk op hardlopers als Bergwijn en het terughalen van een spits die geen 90 minuten kan spelen. Om over een Ocampos nog maar te zwijgen (gelukkig slechts gehuurd).

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Exocet schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:04:
Hij vangt voor hem een fantastisch salaris, die gaat vrolijk zijn contract uitdienen, ook al zou hij helemaal nooit spelen
Verhuur doet niets aan je salaris. Hij wilde oprecht voor zijn laatste kans gaan. Geen idee wie hem wijs gemaakt heeft dat er nog een kans is.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Bij fc Groningen moet de gifbeker helemaal leeg.
Voor de rode kaart aan, was Groningen beter dan rkc. Leek een overwinning aan te komen. Maar ja.
Regels zijn regels, duidelijke rode kaart. Maar vanaf zo'n moment kan je eigenlijk de wedstrijd wel gedag zeggen.
Ondanks dat we nu wel weer een goede spits hebben, Pepi.

Scheidsrechter van de Kerkhof floot goed, niets op af te dingen.

En nu moet Groningen hierna tegen Psv en Twente.
Kortom, het zou mij niets verbazen als Groningen straks laatste staat.
Snif ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 08-10-2022 09:01 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Harribo schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:59:
Voor de rode kaart aan, was Groningen beter dan rkc. Leek een overwinning aan te komen. Maar ja.
Regels zijn regels, duidelijke rode kaart. Maar vanaf zo'n moment kan je eigenlijk de wedstrijd wel gedag zeggen.

Snif ;(
Rustig, Emmen is er nog ;) Die kunnen niet scoren.

30 oktober thuis tegen Grunn

• mavaros
Potverdorie. Als je als team niet van ADO weet te winnen dit seizoen, is er toch wel langzaamaan een crisis aan het ontstaan.

FCE verloor gisteren met 1-0 van ADO.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:08
mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:01:
Potverdorie. Als je als team niet van ADO weet te winnen dit seizoen, is er toch wel langzaamaan een crisis aan het ontstaan.

FCE verloor gisteren met 1-0 van ADO.
Het hielp niet dat de scheids blijkbaar ook bij ADO speelt. Eindhoven speelde slecht en het had gewoon 0-0 eindigen. Maar goed, is toch niks aan te veranderen.

WoT stats

• mavaros
Scheidsrechters zijn altijd corrupt als jouw favoriete team verloren heeft.

Zolang die scheidsrechter niet heel trots met een broodrooster van Philips het stadion komt uitgelopen, zullen we het met die flierefluiters moeten doen. Soms heb je mazzel en soms heb je pech.

Maar ik ben het er wel mee eens dat sommige scheidsrechters wel erg veel fouten maken, en dat er dan een zweem van corruptie kan ontstaan.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:59
Harribo schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:59:

Snif ;(
Tegen PSV spelen ze de sterre van de hemel waarschijnlijk. Die rode kaart was naar, want nu is mijn toto naar de filistijnen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:18:
Maar ik ben het er wel mee eens dat sommige scheidsrechters wel erg veel fouten maken, en dat er dan een zweem van corruptie kan ontstaan.
Grappig dat we scheidsrechters daar vrij snel van betichten maar voetballers die veel fouten maken niet.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:45
autje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:57:
[...]

In principe zou dat Taylor kunnen zijn, maar die staat vaak of te offensief, of in de dekking. Op zich zou hij dat beter moeten kunnen dan Gravenberch, wat een ander soort speler was. Sinds het vertrek van Frenkie de Jong hebben we eigenlijk niet meer zo'n speler gehad, maar de afgelopen seizoenen hebben we het er toch mee gered. De Blind van een jaar of vijf geleden was ideaal geweest, maar de Blind van nu is er te traag voor en mist de dynamiek in zijn spel. Persoonlijk zou ik het Berghuis laten proberen, maar die verdedigt vaak maar halfbakken mee.

Wat mij betreft is een speler zoals jij voorstelt al een paar jaar de hoogste prioriteit qua aankopen, maar we slaan ons geld stuk op hardlopers als Bergwijn en het terughalen van een spits die geen 90 minuten kan spelen. Om over een Ocampos nog maar te zwijgen (gelukkig slechts gehuurd).
Ik had zelf (een deel van) mijn geld op Kudus gezet. Net als Gravenberch atletisch vermogen en ook in staat onder druk een opening te creëren. Had eigenlijk vorige week ook die optie verwacht tegen GAE, maar blijkbaar had Schreuder het idee dat Taylor-Grillitsch voldoende creatief zou zijn. Berghuis meer teruggetrokken laten spelen kan trouwens ook, maar dan mis je wel fysiek vermogen op dat deel van het veld.

Erg benieuwd naar vanmiddag. Zowel opstelling als instelling. Ten Hag eiste altijd een 'reactie' na een Europese nederlaag (lees: het weekend erna werd steevast gewonnen), dus hoop dat die tendens in elk geval weer ingezet kan worden (dat gebeurde na Liverpool-uit niet namelijk).

• Providentia
  • Laatst online: 01:32
Laten we hopen dat na al die negativiteit van afgelopen week de spelers ook wat druk hebben uitgeoefend op Schreuder. Ik hoop op een wedstrijd vol energie en drive.

• autje
mefjoew schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

Ik had zelf (een deel van) mijn geld op Kudus gezet. Net als Gravenberch atletisch vermogen en ook in staat onder druk een opening te creëren. Had eigenlijk vorige week ook die optie verwacht tegen GAE, maar blijkbaar had Schreuder het idee dat Taylor-Grillitsch voldoende creatief zou zijn. Berghuis meer teruggetrokken laten spelen kan trouwens ook, maar dan mis je wel fysiek vermogen op dat deel van het veld.
Het probleem wat ik heb met Kudus is dat hij zo onberekenbaar is. Soms pakt dat positief uit, maar net zo vaak negatief, en dan ben je op een belangrijke plek op het veld ineens de bal kwijt.

• mefjoew
  • Laatst online: 13:45
autje schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:37:
[...]

Het probleem wat ik heb met Kudus is dat hij zo onberekenbaar is. Soms pakt dat positief uit, maar net zo vaak negatief, en dan ben je op een belangrijke plek op het veld ineens de bal kwijt.
Eens, maar denk dat je pas na een aantal wedstrijden op die positie kunt bepalen wat zijn lerend vermogen in dat kader is. Kan me nog herinneren dat Frenkie de Jong soms ook dingen deed waarvan je als supporter een zwetende bilnaad kreeg, maar dat maakte hem juist ook tot zo'n grandioze speler later (denkt aan een vallende Luka Modric die tevergeefs een wegdraaiende Frenkie probeert af te stoppen). Niet dat ik Kudus dezelfde potentie toedicht, maar hij heeft wel evenveel lef om dingen te doen waaraan een speler die meer op safe speelt niet denkt. Daarmee kom je dan onder de druk uit die tegenstanders proberen te geven, dus dat kan een oplossing zijn voor het probleem waartegen je steevast aanloopt wanneer dat het geval is.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13
Geen wijzigingen in de opstelling van Ajax...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GySIB2LI8Mftw-aISKC0x3M5s8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paWNsoYHxlMEcDyM5QzFbvNF.jpg?f=fotoalbum_large

Spelers lijken wel op een andere positie te gaan spelen.

Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Bergwijn; Berghuis, Tadić; Kudus.

[ Voor 15% gewijzigd door Gynnad op 08-10-2022 15:22 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:20:
Geen wijzigingen in de opstelling van Ajax...

[Afbeelding]

Spelers lijken wel op een andere positie te gaan spelen.

Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Bergwijn; Berghuis, Tadić; Kudus.
Echt, die gast heeft een plaat voor z'n kop van een cm of 10 dik..
Onbegrijpelijk dit. Lekker dezelfde spelers belonen die tegen Napoli geen thuis gaven.
#Schreuderoutensnelook

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08-2025
Begint gewoon weer met Rensch, Blind en Tadic.

Begrijpt het echt niet he die Schreuder.

• toolkist
  • Niet online
mefjoew schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

Erg benieuwd naar vanmiddag. Zowel opstelling als instelling. Ten Hag eiste altijd een 'reactie' na een Europese nederlaag (lees: het weekend erna werd steevast gewonnen), dus hoop dat die tendens in elk geval weer ingezet kan worden (dat gebeurde na Liverpool-uit niet namelijk).
Ik hoop op een 1-0 verlies.
Als dat nodig is om die niksnut eruit te krijgen, dan moet het maar.

• Dwight84
toolkist schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:32:
[...]

Heel erg dat ik dit zeg over Ajax maar ik hoop met je mee.

• Typhone
  • Laatst online: 18:43

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:32:
[...]

Ik kijk niet eens. Tief op met die vent. Hup Volendam!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:39
Gun die man nog even de tijd. Neem aan dat vandaag gewoon 3 punten wordt en van daaruit verder werken.

Ik heb me ook maanden gestoord aan Pascal Jansen en wilde dat ie zo snel mogelijk vertrok net als vele AZ'ers., maja, opeens loopt het. Het kan gek gaan.

Ik snap de frustratie uiteraard momenteel wegens en dramatische spel en weinig punten. Het gaat straks echt wel weer de goede kant op vallen.

Iedereen alvast veel succes en plezier straks.

• gws24
  • Registratie: November 2003

gws24

Thinking is hard!

Berghuis zou dan dus op rechts staan. Nou, ben benieuwd en bezorgd want Berghuis op rechts was de laatste paar keer ook geen succes en Bergwijn op tien is ook weer een experiment.

edit: ESPN meld hetzelfde:
Alfred Schreuder heeft Dusan Tadic op zijn vertrouwde linkervlank geposteerd, terwijl Steven Bergwijn achter spits Mohammed Kudus start. Steven Berghuis begint in Volendam vanaf rechts. Achter de vier aanvallers begint Schreuder opnieuw met Remko Pasveer; Devyne Rensch, Jurriën Timber, Daley Blind, Calvin Bassey; Kenneth Taylor en Edson Alvarez.
bron: https://www.espn.nl/voetb...its-en-berghuis-op-rechts

[ Voor 51% gewijzigd door gws24 op 08-10-2022 16:00 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
krissie100 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:55:
Gun die man nog even de tijd. Neem aan dat vandaag gewoon 3 punten wordt en van daaruit verder werken.

Ik heb me ook maanden gestoord aan Pascal Jansen en wilde dat ie zo snel mogelijk vertrok net als vele AZ'ers., maja, opeens loopt het. Het kan gek gaan.

Ik snap de frustratie uiteraard momenteel wegens en dramatische spel en weinig punten. Het gaat straks echt wel weer de goede kant op vallen.

Iedereen alvast veel succes en plezier straks.
Voor AZ zou het ook veel beter zijn als Pascal Jansen opbokt. Die man is niet iemand die AZ verder gaat helpen. Zonder Nijhuis had AZ nu ook gewoon 4e gestaan, gelijk aan Twente.
En dat een resultaat 'de goede kant op valt' daar heeft Ajax geen zak aan. Je hebt een coach nodig die in durft te grijpen als spelers week in week uit niet presteren, ongeacht de status van die speler(s). Zo'n coach hebben we nu niet. Ook niet 1 die er fatsoenlijk voetbal in krijgt, want al die raketten naar voren ben ik ook wel weer zat. Zeker als daar dan niet eens een spits staat die met dat soort ballen om kan gaan.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou Ajax, laat eens zien aan voetballend Nederland hoe het spelletje gespeeld dient te worden.
0-6, let's go! oOo

• Gynnad
Meest dreigende situaties voor Volendam tot nu toe..

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bassey is gepromoveerd tot aanvallende linker middenvelder?

• Dwight84
Ze laten wel zien bij Ajax dat ze er op gebrand waren om wraak te nemen voor afgelopen week. 8)7

Hoor het Schreuder nog zeggen in het interview voor de wedstrijd..

[ Voor 26% gewijzigd door Dwight84 op 08-10-2022 16:44 ]

• Exocet
  • Niet online
Dwight84 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:42:
Ze laten wel zien bij Ajax dat ze er op gebrand waren om wraak te nemen voor afgelopen week. 8)7

Hoor het Schreuder nog zeggen in het interview voor de wedstrijd..
Je gelooft je ogen gewoon niet, hoe kunnen ze zo slecht zijn met deze spelers

• Gynnad
Hoppa de 0-1, en de eerste van Tadic

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kwartier gespeeld, 0-1. Prima op schema :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:01

Quad

Doof

Nou vooruit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

't is nog steeds prut achterin bij Ajax.

nggyu nglyd

• Providentia
Tot nu toe gewoon een redelijk matige wedstrijd van Ajax.

• OMX2000
  • Laatst online: 07:32

OMX2000

By any means necessary...

Best wel een uitdaging voor Volendam dit. Dat Ajax speelt best leuk voetbal, misschien maar eens in de gaten houden. :+

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gynnad
Goeie goal

• Quad

Quad

Doof

Wat is er met Berghuis dan?

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die heeft een clinic voorzetten geven gekregen van Ziyech 8)

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:10:
[...]

Die heeft een clinic voorzetten geven gekregen van Ziyech 8)
Hij keek nogal chagrijnig vond ik na de goal.

nggyu nglyd

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-01 22:30
Drommels, die vervelende Bassey weer

• Providentia
Het plezier spat er inderdaad nog niet af bij Ajax.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Ajax haalt bij tijd en wijlen een redelijk niveau". Ik weet niet welke wedstrijd de commentator zit te kijken maar zeker niet deze.
Veel slechte passing, matige aannames, geen bal vast kunnen houden, een gapend gat op het middenveld waar je u tegen zegt; dit is niet best hoor.

In tegenstelling tot de Amerikaanse toerist in het Vaticaan ga je op deze manier geen potten in Italië kunnen breken.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 22:53
Blijft toch bijzonder hoe weinig balgevoel Bassey lijkt te hebben. Een beetje zoals Dumfries wel eens heeft.

Flickr PSN ID= cheironnl

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Nou, het is nog niet best ondanks de voorsprong. Onder de druk van, met alle respect, Volendam uitspelen lukt maar matig en verdedigend wordt er ook weer geprutst. En aanvallend gaat er ook veel fout met foute passes, elkaar in de weg lopen en Kudus die nog steeds teveel buitenspel staat.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• jelmuur
cheiron schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:20:
Blijft toch bijzonder hoe weinig balgevoel Bassey lijkt te hebben. Een beetje zoals Dumfries wel eens heeft.
Oogt ook allemaal wel heel erg lomp

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Je zal maar wisselspeler zijn bij Ajax en je concurrent nu al vijf wedstrijden zien falen. Dan word je volgens mij moedeloos. Wanneer ga je dan wel een kans krijgen?!

Met dit schema kan Ajax deze ronde zomaar eens uitlopen op Feyenoord en/of PSV :X
quote: Scrheuder
maar ik heb verantwoordelijkheid genomen en ik bepaal
Dat is nu al de tweede keer dat Schreuder moet aangeven dat hij bepaald. Hoe vaker je dat al leider roept hoe minder waar het wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 08-10-2022 17:31 ]

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
Tegen Napoli krijgen ze er echt weer minstens 5 tegen, zo zwak

• mavaros
Ik ben heel blij dat ik vandaag lekker door het park heb gezworven. Mooi weer, maar een beetje winderig, en prachtige herfstkleuren. Ik heb zelfs een dikke paddestoel geplukt die straks klaargemaakt wordt. (Eekhoorntjesbrood.)

En nu weer terugkeren in de voetbalwereld voelt vreemd. Nu moet ik weer boos worden op Ajax of RKC ophemelen.

Hup Ajax

• Providentia
Exocet schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:28:
Tegen Napoli krijgen ze er echt weer minstens 5 tegen, zo zwak
Met het huidige spel is dat wel te verwachten ja..

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
mavaros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:30:
Ik ben heel blij dat ik vandaag lekker door het park heb gezworven. Mooi weer, maar een beetje winderig, en prachtige herfstkleuren. Ik heb zelfs een dikke paddestoel geplukt die straks klaargemaakt wordt. (Eekhoorntjesbrood.)

En nu weer terugkeren in de voetbalwereld voelt vreemd. Nu moet ik weer boos worden op Ajax of RKC ophemelen.

Hup Ajax
Gelijk heb je d:)b

Ik was met de kinderen de binnenstad (Zwolle) in. Heerlijk weer en hartstikke gezellig. Nu met een schuin oog voetbal kijken.

XXXVI

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat een aambei hebben zelfs prettiger is dan naar Ajax kijken.

• Exocet
  • Niet online
Misschien handig dat schreuder alvast Tadic wisselt om even te oefenen voor woensdag

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:44:
Misschien handig dat schreuder alvast Tadic wisselt om even te oefenen voor woensdag
Niet voor minuut 70 he

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ajax speelt totaal niet compact. Net ook weer. Volendam heeft de bal rond hun eigen zestien en de achterste linie van Ajax staat 10 meter achter de middellijn.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

lol

• Vos

Vos

AFCA

Wow minuut 61

• Exocet
  • Niet online
En Tadic!

• Providentia
Is dit de eerste keer dat Tadic wordt gewisselt sinds hij bij Ajax speelt?

• Gynnad
Boem

• Quad

Quad

Doof

En daarom BROBBEAST!

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gouden pik wissel van Schreuder!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

En dit is dus wel een echte spits Schreuder.

• Vos

Vos

AFCA

Mooi afgewerkt :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Aan Berghuis ligt het niet deze wedstrijd, die geeft ze wel lekker voor.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Providentia schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:50:
Is dit de eerste keer dat Tadic wordt gewisselt sinds hij bij Ajax speelt?
Het gebeurt niet vaak maar dit is niet de eerste keer ;)

• Providentia
Ik heb hem ze wel eens lelijker zien maken.. Tjonge.

• Typhone
  • Laatst online: 18:43

Typhone

Who Dares Wins

0-2 zegt teletekst. Alle problemen verholpen. Niet te filmen zeg.

• Quad

Quad

Doof

gws24 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:52:
En dit is dus wel een echte spits Schreuder.
Sherida is daar niet mee eens.

nggyu nglyd

• Providentia
Die dug-out van Volendam ziet er ook lekker uit zeg.

• Quad

Quad

Doof

Providentia schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:56:
Die dug-out van Volendam ziet er ook lekker uit zeg.
Ja zat er ook al naar te kijken. Alsof de timmerman er maandag mee verder gaat.

nggyu nglyd

• Gynnad
Oei oei Pasveer, die moet je hebben

• Vos

Vos

AFCA

Och och Brobbey en Pasveer.

• Providentia
Als het nu nog 3-3 wordt mag ik toch aannemen dat het einde verhaal is voor Schreuder.
Pagina: 1 ... 113 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023