On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als je die lijn ziet dus ook gewoon wel terecht bij actie Danilo.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:25:
Zwaar onterecht zeg ik als Feyenoorder
Dat het in het spel onterecht is Ja Feyenoord is heel matig tot nu toe.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Als het om "een nieuwe fase" ging dan leek ie mij zeker onterecht, want het is niet dat iemand bewust probeert de bal weg te spelen, ze proberen er alleen maar "tussen te komen". Als die buitenspel lijn de beslissende factor is dan wel terecht, eerdere beelden lieten ze steeds net te laat stil staan en daar was het verschil tussen de voeten van beide spelers al minimaal.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:25:
Zwaar onterecht zeg ik als Feyenoorder
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
per aspera ad astra
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Houd nou toch GVD eens de nul, stelletje stumpers…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vind het niksLAD93 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:31:
Ik vind die tikkies breed van Bijlow zo onzeker en risicovol ogen of ligt dat aan mij?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
We hebben de VAR eens mee
[ Voor 25% gewijzigd door Rubman op 06-10-2022 21:45 ]
Ik niet. Da’s toch een penalty. Hoe wil je het anders uitleggen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:44:
Ik vind een penalty zwaar overdreven
Stop eens met bier drinkenRubman schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:44:
Lastige waar moet die arm anders in natuurlijke beweging maar hij houdt wel echt tegen met de arm.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Boeiend! Punten pakken. Onterecht op 0-2 is nog steeds 0-2!Grudgie schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:46:
Echt goed speelt Feyenoord niet.. maarja.. toch wel lekker 0-2.
Zegt misschien iets over de kwaliteit van onze eigen arbitrage. Over een heel jaar is het voor iedereen klote, maar toch te vaak rare besluiten in de eredivisie.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:44:
Feyenoord en geluk met de VAR wtf
Anywayz, in deze wedstrijd pakt het goed uit.
Waar moet die arm anders heen in een natuurlijke beweging. 1 woord ontbreekt
Lekker hoor met 0-2 de rust in.
Kalm blijven nu.
per aspera ad astra
Geluk allemaal.
Als we die pot tegen de Oostenrijkers destijds moeten compenseren hebben we nog heel wat tegoedLAD93 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:48:
Er was eens een wedstrijd waarin we keihard gepakt werden door de scheidsrechter. Dit is een goedmakertje
Feyenoord moet na de rust niet opeens naar achteruit gaan hangen dan zie ik ze nog wel winnen.
Ik ben er nog steeds niet gerust op.
In elk geval verdedigend klopt het wel aardig deze pot, ze geven praktisch niets weg, verder is het niet heel goed, maar ik vermoed dat een van de doelen was om niet (weer) tegen te eenvoudige tegengoals aan te lopen. Tot nog toe een geslaagd plan lijkt me.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik vind het allemaal best meevallen hoor, die blonde van Midsjilland rolt wel heel graag en zo zijn er wel een paar meer. Als iemand in de buurt komt springen en duikelen ze al zo'n beetje. Het zijn duels, geen charges ofzo.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:19:
Feyenoord krijgt nog rood zo
En een ongewenste wissel denk ik.
Dat wordt geen Gimenez meer op deze manier.
[ Voor 45% gewijzigd door Rubman op 06-10-2022 22:28 ]
Ben daar niet gerust op. Dus hopen dat ze er snel 1 inschieten. Dan verwacht ik dat Mid nog wel wat kaarten pakt.PWM schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:28:
Vind de scheids maar raar kaarten geven aan beide kanten.
Goed moment om scherp te blijven voor de competitie en dat je niet op 80% kan spelen.
Kom op Jahanbakhsh zou beter moeten weten.
Dit voetbal is niet best
Lijkt me wel met 2 benen.....Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:38:
Dat is rood ?!
Onzin. Je doet gewoon mee voor de volgende ronde.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:36:
Conference league is beter voor feyenoord.
Dit voetbal is niet best
En dat is gewoon rood ja
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2022 22:39 ]
De trap op de scheen van Köckcu, en deze op Szymanski
p.s. PSV heeft prima gespeeld vanavond.
Die trap op Kökcu was inderdaad ook echt schandalig.Rubman schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:39:
Heb toch 2 overtredingen gezien waarvan ik dacht is dat niet rood?
De trap op de scheen van Köckcu, en deze op Szymanski
per aspera ad astra
Lopez ook maar gelijk dan?D-e-n schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:40:
Wissel Danilo even
per aspera ad astra
Karlsson kopt de bal goed binnen, 3-2
Wel heel makkelijk balverlies steeds en met stand 1-2 is het ff te spannend.
Die 1-3 moet er snel in
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Feyenoord kan profiteren van de tegenstanders en dat doen ze precies niet.
Dat klopt. Maar ook onvermogen van Feyenoord om te scoren.Providentia schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:47:
Er zit op dit moment meer energie in die Denen dan in Feyenoord.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Helemaal mee eens. Maar ze hadden er echt twee meer in moeten drukken.PWM schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:48:
Erg slordig. Scheidsrechter heeft de Denen toch aardig gespaard, waaronder de assistgever. Maar goed, uiteindelijk eigen schuld dikke bult.
Winst is winst
Als Agent47 zijnde is zowat iedereen op de wereld een mietjeAgent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:51:
Met mietjes als Pedersen kom je er ook niet
Maar zo een 2-0 voorsprong weg geven is gewoon doodzonde. Er is nog behoorlijk wat werk voor slot en snap niet dat hij vast blijft houden aan bepaalde mensen.
Feyenoord gelijk, check.
AZ winst, check.
Als dit een voorbode is voor komend weekend worden het dikke punten in de poule
Hij had vooral niet moeten gaan compenseren in de tweede helft. Hij weigerde rood te gevenAgent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:53:
Die scheidsrechter fluit alles kapot
Eens, aanval moet anders.OMX2000 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:58:
Er zit een onvermogen in Feyenoord wat ik ook zag tegen NEC. Ik zou in de aanval wat wijzigen als ik Slot was.
Geen Dilrosun meer, die blijft mij toch tegen vallen en misschien even een keer starten met Gimenez.
Je staat 2-0 voor en dan dit.
Daarentegen hadden die Denen minimaal 1 keer rood moeten hebben.
Dilrosun & Pedersen zijn echt mietjes. Totaal geen win instelling.
Deze elf is toch gewoon zijn eerste elf?Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:59:
Puur Arne Slot aan te rekenen. Ik ben altijd fan geweest van Slot, maar nu nog geen eigen 11 hebben is gewoon triest.
Nee. Hij rouleert nog steeds met Geertruida en Pedersen. Dilrosun staat soms rechtsbuiten en dan opeens op 10.
Onze Poolse vriend was geblesseerd waardoor Dilrosun twee wedstrijden goed presteerde op tien. Nu blijkt hij wisselvallig dus komt het originele middenveld weer in beeld. Voor Geertruida geldt hetzelfde: die was ziek.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:01:
[...]
Nee. Hij rouleert nog steeds met Geertruida en Pedersen. Dilrosun staat soms rechtsbuiten en dan opeens op 10.
Ik vind dat Gimenez moet spelen maar je kunt niet zeggen dat Slot teveel wisselt. Hij heeft ook een grote selectie dus iets wisselen is ook logisch.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023