On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hun spits ookQuad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:08:
Die keeper is echt slecht.
Drie op doel drie er in, lekker hoorElPaco schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:08:
Wat een weelde! Ziekelijk effectief ook allemaal.
Hij had hem hier toch mooiQuad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:08:
Het hele team bedoel je.Quad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:08:
Goed dat PSV er in ieder geval van profiteert, de punten zijn binnen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Met de gaten die Zürich open laat is het ook wel lekker spelen.Superkiwi schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:16:
Ze spelen niet zo behoudend, zouden ze vaker moeten doen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 06-10-2022 19:24 ]
Laat je niet misleiden door deze wedstrijd. Het vriendenteam van mijn broertje zou nog van Zürich winnen als ze zo spelen.ParaDroid2 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:23:
Heel eerlijk, ik vind PSV op dit moment sterker dan Ajax. Het klinkt misschien gek na komend weekend, maar zeker als De Jong terug is zie ik het wel goed komen. Er zit zoveel voetbal in die ploeg.
Dit uur was het toch Ajax-vrij?ElPaco schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
Laat je niet misleiden door deze wedstrijd. Het vriendenteam van mijn broertje zou nog van Zürich winnen als ze zo spelen.
Goed dat PSV er van gaat winnen voor de punten!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En AZ had alle moeite met een ploeg uit de 2e divisie van Zwitserland. Ik ben, op het moment dat PSV echt gaat voetballen, oprecht best onder de indruk. Dat doen ze alleen te weinig.ElPaco schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
Laat je niet misleiden door deze wedstrijd. Het vriendenteam van mijn broertje zou nog van Zürich winnen als ze zo spelen.
Drie uit 9, dat is niet best.Gynnad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:26:
Even wat context, Zürich staat onderaan in de Zwitserse competitie...
Prima dus deze tussenstand.
Hier zou Cambuur ook van winnen 😁Gynnad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:26:
Maar je moet het toch maar even doen en dat doen ze overtuigend.
⌛️
#zurpsv
Ja het is vooral dat ze het niet doen. Met spelers als Veerman, Xavi en Gakpo zou je dit iedere wedstrijd moeten kunnen.ParaDroid2 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:26:
[...]
En AZ had alle moeite met een ploeg uit de 2e divisie van Zwitserland. Ik ben, op het moment dat PSV echt gaat voetballen, oprecht best onder de indruk. Dat doen ze alleen te weinig.
De Bruma van Zürichcarpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:31:
Die kon ik er ook nog wel inkrijgen.
Zelfs met een luier aan en een flesje in je mond.carpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:31:
Die kon ik er ook nog wel inkrijgen.
Dit idee heb ik dus ook. Nee, de verdediging is niet het allerbeste, maar daarvoor staat genoeg kwaliteit dat je daar niet op hoeft te leunen.ElPaco schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Ja het is vooral dat ze het niet doen. Met spelers als Veerman, Xavi en Gakpo zou je dit iedere wedstrijd moeten kunnen.
De vraag is vooral, zou Vitesse van dit Zürich winnen
Edit : wist wel dat Zürich niet zo'n top ploeg was maar dit schijnt wel heel gemakkelijk te gaan voor psv
[ Voor 51% gewijzigd door Harribo op 06-10-2022 19:43 ]
Ben benieuwd hoe lang Erik dit vol gaat houden zo..Harribo schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:41:
Manchester United achter tegen Nicosia... Tjonge...
Edit : wist wel dat Zürich niet zo'n top ploeg was maar dit schijnt wel heel gemakkelijk te gaan voor psv
Ja en nu ook nog zijn beste spelers opgesteld.Providentia schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Ben benieuwd hoe lang Erik dit vol gaat houden zo..
Ze hebben nog een tweede helft
Die brede zwarte spits van Zürich is hun gevaarlijkste man?
Ramalho is niet veel sneller dan Blind lijkt het wel...
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-10-2022 19:58 ]
Hij mag altijd terug naar de club die vanavond niet genoemd mag wordenProvidentia schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Ben benieuwd hoe lang Erik dit vol gaat houden zo..
Onze Robben deed dat ook, maar was wel effectief. Nu is Gakpo natuurlijk geen Robben.Harribo schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:53:
Btw... Gakpo prima speler maar ALTIJD naar zijn linker, zo voorspelbaar
totdat de rekening komt..Superkiwi schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:55:
Ze zullen wel lekkere schnapps hebben in Zürig; het publiek houdt het sfeertje er lekker in!
Nee Robben deed dat een beetje sneller. Tegen Zürich lukt Gakpo dat wel maar wordt de tegenstander beter dan moet je meer variaties kunnencarpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
Onze Robben deed dat ook, maar was wel effectief. Nu is Gakpo natuurlijk geen Robben.
Hele fraaie goal!
Tis dus gewoon een Kozakken Boys...Gynnad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:26:
Nou ja overwinning is fijn
Ja graag!carpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:01:
Iemand een herhaling van die goal van Gakpo?
Misschien je kleureninstelling even aanpassen op je tv.Providentia schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:02:
Simons doet mij denken aan Kluivert Jr. tijdens zijn periode bij Ajax. Hoop voor hem dat hij het gaat redden, maar ik vind hem toch wat te licht ogen..
[Twitter: https://twitter.com/TrSports12/status/1578083239410933761?s=20&t=0NiFh25F2VZIA4PPFJpgqA]carpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:01:
Iemand een herhaling van die goal van Gakpo?
carpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:03:
[...]
Misschien je kleureninstelling even aanpassen op je tv.
Zitten nu en straks genoeg ploegen in de EL waar de Nederlandse clubs zwaar de underdog zijn.ParaDroid2 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:04:
Het is voor PSV echt een zegen dat ze in de EL uitkomen. CL is te hoog gegrepen voor Nederlandse ploegen, hier kun je floreren en in het slechtste geval ga je door naar de ECL.
Onzin, hoewel PSV in de CL niet ver zou komen zijn er voor een team zoals Ajax normaal zeker mogelijkheden om te overwinteren. Daar doet een wedstrijd tegen Napoli weinig aan af.ParaDroid2 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:04:
CL is te hoog gegrepen voor Nederlandse ploegen,
Superkiwi schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:00:
Dit wordt een zurig avondje voor die Zwitsers...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tja, dat zie ik echt anders. Ik vind Nederlandse ploegen dit jaar echt wat minder dan zeker Ajax voorgaande jaren en denk dat goed scoren in de EL het hoogst haalbare is.Napo schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
Onzin, hoewel PSV in de CL niet ver zou komen zijn er voor een team zoals Ajax normaal zeker mogelijkheden om te overwinteren. Daar doet een wedstrijd tegen Napoli weinig aan af.
De li was er te veel aan voor Ajax.Napo schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
Onzin, hoewel PSV in de CL niet ver zou komen zijn er voor een team zoals Ajax normaal zeker mogelijkheden om te overwinteren. Daar doet een wedstrijd tegen Napoli weinig aan af.
Ik geloof best dat Ajax een goed team heeft. Wellicht 1-2 echte versterkingen erbij en doorselecteren volgend seizoen en je kan zomaar weer meedoen om een plek in de kwartfinales.
Algemene statements werken niet goed op specifieke situatiesParaDroid2 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:11:
[...]
Tja, dat zie ik echt anders. Ik vind Nederlandse ploegen dit jaar echt wat minder dan zeker Ajax voorgaande jaren en denk dat goed scoren in de EL het hoogst haalbare is.
Het Ajax van de laatste jaren kan zich meer dan prima staande houden in de CL en heeft dat ook laten zien in de afgelopen edities. Een minder jaar doet daar weinig aan af. Overwinteren in de CL dit jaar lijkt mij vrij lastig zo niet onmogelijk.
Een komend jaar acht ik Ajax zeker wel in staat om een team bij elkaar te krijgen die wel in de CL kan overwinteren. Dit jaar is wellicht meer een negatieve outlier dan de norm.
Ze lijken het wel goed te vinden. Misschien willen ze de verdediging laten oefenen, want dat is wel nodig.Superkiwi schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:19:
Heeft PSV de drang niet meer of staat Zürig zowaar wat beter te voetballen deze tweede helft?
PSV is duidelijk de baas hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 06-10-2022 20:24 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Toch logisch, gaat zo makkelijk dat je totaal niet verwacht dat ze uberhaubt kunnen scoren.carpebios schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:30:
Schande dit!
Maar [Hoe ver] kan iemand van z'n man afstaan.Exocet schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:32:
[...]
Toch logisch, gaat zo makkelijk dat je totaal niet verwacht dat ze uberhaubt kunnen scoren.
Jaja xG
Utd volgens de statistieken veul meer kansen, maar blijkbaar simpel goals tegen.
[ Voor 64% gewijzigd door Vos op 06-10-2022 20:41 ]
Dat kan toch niet?Vos schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:40:
Zürich hogere xG dan PSV, hoe dan? Haha.
Jaja xG
Utd volgens de statistieken veul meer kansen, maar blijkbaar simpel goals tegen.
Normaal bij AZ bij dit soort potjes, ik zit net als velen lekker warm binnen.Agent47 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:56:
Az gewoon totaal geen publiek aanwezig. Vakantie is voorbij hè
Welkom in het nuchtere Noord-Holland Noord
Ik klaag niet, maar die voet leek toch echt wel buitenspel?!
[ Voor 24% gewijzigd door LAD93 op 06-10-2022 21:24 ]
per aspera ad astra
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Lekker hoor, slot kan lullen als Brugman
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023