Dat zeg ik niet. Ik heb het alleen over punten die je direct kan beïnvloeden. Ondertussen staat iemand op rechts weer helemaal vrij. Waar is die idiote Blind gebleven?Terranova schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:39:
[...]
Want een beslissing mag fout zijn omdat het "benadeelde" team daarna zelf een fout maakt? Wat een ongelofelijke drogreden
XXXVI
Verwijderd
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nee, komt niet meer goed en dat is op basis van kennis uit het verledenupschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:43:
Wat weinig vertrouwen, komt echt wel goed
Laat Wijndal het dan maar proberen
Kudus moet echt terug naar het middenveld
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 04-10-2022 21:45 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het oogt zo simpel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Open huis.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je moet ook weten wanneer je niet moet doordekken. Echter ging hier heel veel meer mis.toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:47:
Goedzo Timber....
Ik ben inmiddels mijn vertrouwen ook wel kwijt. Hoevaak moet je bepaalde spelers nog zien falen? Wanneer ga je wat anders proberen?snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:47:
#schreuderout en #televisieout en #tweakersout want anders ga ik dingen roepen die de mods niet fijn vinden.
XXXVI
Geen Berghuis om te beginnen, die heeft stiekem ook een grijs/blauw shirtje aan zo vaak levert ie de bal in. Dan de rest vertellen dat je af en toe ook best mag verdedigen...Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:45:
Middenveld is weer compleet kansloos vandaag(al weken). Heb zelf alleen geen enkel idee hoe ze dit nu moeten oplossen. Wellicht eens gewoon met 2 brekers spelen en 1 voetballende middenvelder. Of wellicht meer 3-4-3 gaan spelen. Of geen idee eigenlijk. Geen Blind en Tadic opstellen kan al helpen. Blind is te traag om telkens weer terug in positie te komen en Tadic is 100% balverlies. Al zit er op de bank ook nog echt iets waarvan ik denk dat je beter wordt.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Met dit materiaal.... digt ligt toch aan de opstelling? Ajax wordt gewoon overlopen omdat het team echt heel raar staat.
Kan me niet indenken dat dit leuk is voor een neutrale supporter, zo eenzijdig dit.DirtyBird schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:48:
Gewoon lekkere pot dit. Jammer dat ajax aan het verliezen is.
Verwijderd
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hou je alleen Timber en Bassey over van de 4 verdedigers, waarbij Bassey niet kan opbouwen.
Vraag me af hoe dit team het onder Ten Hag zou hebben gedaan...
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 04-10-2022 21:50 ]
Maar kan toch zo omslaan?
Zal het vast verkeerd zien ,maar als feyenoorder zou ik er nog in geloven.
Bassey moet nog groeien, die gaat het echt wel redden. Blind heeft zo zijn kwaliteiten, maar die liggen niet bij verdedigen. Rensch kan echt niet, dat is materiaal voor een degradatieploeg.Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:49:
Maar tja, kijk eens naar de verdediging. Blind en Rensch zijn geen goede verdedigers voor dit niveau.
Hou je alleen Timber en Bassey over van de 4 verdedigers, waarbij Bassey niet kan opbouwen
Ajax heeft geen Slotupschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Ik snap echt deze stemming niet, ajax afgetroefd eerste helft.
Welke aanknopingspunten zie je dan?upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Ze mogen nu in hun handjes knijpen als ze 3e in de poule worden. Dat gaat al lastig genoeg worden.
Ja tegen Go Ahead Eagles.upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Fijn dat je er nog vertrouwen in hebt. Maar op de goal na heeft Ajax geen kans gehad.upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Verder wordt het middenveld en de verdediging compleet weg gespeeld.
Klopt dat is al een zwakke plek wat Napoli benut. Dan de aansluiting op het middenveld, voorin wordt geen bal vastgehouden en het probleem van Tadic op rechts wat ik al eerder zei.Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:49:
Maar tja, kijk eens naar de verdediging. Blind en Rensch zijn geen goede verdedigers voor dit niveau.
Hou je alleen Timber en Bassey over van de 4 verdedigers, waarbij Bassey niet kan opbouwen
Als er zoveel schort aan de opstelling is deze eerste helft niet zo vreemd.
Berghuis, Bergwijn en Tadic eraf. Kudus op 10, Brobbey in de spits. Ocampos rechts, Baas links. Dan hebben we nog een kans, maar dit gaat Schröder nooit doen.upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Ocampos? Die kunnen ze beter alvast terug naar Sevilla sturen.4m aftikken en weg ermee.Krukar schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Berghuis, Bergwijn en Tadic eraf. Kudus op 10, Brobbey in de spits. Ocampos rechts, Baas links. Dan hebben we nog een kans, maar dit gaat Schröder nooit doen.
Ten Hag had altijd wel een plan dat ergens houdt sneed. Lange ballen op een spits die een kop kleiner is dan de verdediger zag je nooit. Schreuder doet het tegen Liverpool, en vanwege succes nu nog een keer ofzo.Krukar schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:49:
Zo slecht als vandaag heb ik Ajax Europees al heel lang niet zien spelen.
Met dit materiaal.... digt ligt toch aan de opstelling? Ajax wordt gewoon overlopen omdat het team echt heel raar staat.
Regeren is vooruitschuiven
Alles beter dan Tadic op rechts, wie moet er anders staan?toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Ocampos? Die kunnen ze beter alvast terug naar Sevilla sturen.4m aftikken en weg ermee.
Je kunt dit alleen pareren als je tactisch je gaat aanpassen aan Napoli maar dat zal in Amsterdam nooit gebeuren.
Correctie: Middenvelder.T-MOB schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Ten Hag had altijd wel een plan dat ergens houdt sneed. Lange ballen op een spits die een kop kleiner is dan de verdediger zag je nooit. Schreuder doet het tegen Liverpool, en vanwege succes nu nog een keer ofzo.
Voor de rest:
Tadic bijna niet gezien en wat hij wel deed was slecht
Kudus weet niet wat buitenspel is en kan geen lange ballen verwerken
Timber en Blind zijn te laconiek en denken dat ze alle tijd hebben
Berghuis kan geen druk zetten
En vast nog veel meer mAr ik zit mij lekker te ergeren
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hahaha, heb je gekeken?upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Schade beperken is het enige wat resteert
Waarom kijk je überhaupt? Pak een boek, als je 't toch al weet.Exocet schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:48:
Compleet zoals verwacht, compleet kansloos
Napoli krijgt het in de schoot geworden door het vele balverlies bij de opbouw van Ajax.Miki schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:53:
Velen klagen over het Ajax spel maar het is Napoli wat ontzettend goed voetbalt. Amsterdam nooit gebeuren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Omdat we nu de lamme hebben maakt niet dat ik terug verlang naar de blinde. Zijn plan tegen Valencia, Bergamo of Benfica sloeg ook helemaal nergens op.T-MOB schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Ten Hag had altijd wel een plan dat ergens houdt sneed. Lange ballen op een spits die een kop kleiner is dan de verdediger zag je nooit. Schreuder doet het tegen Liverpool, en vanwege succes nu nog een keer ofzo.
XXXVI
Iets van hoop heb je altijd toch? Ik hoop dat Ajax wint. Daarom kijk ik. Maar wist wel dat ze weinig kans hadden vandaag met de huidige vormJanW schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
Waarom kijk je überhaupt? Pak een boek, als je 't toch al weet.
Wellicht met een gelukje de aansluitingstreffer en maakt dat wat los. Anders is er geen man over boord, Rangers staat ook achter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verliezen van Napoli is geen schande, de manier waarop wel.ph4ge schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:56:
Ik zou je niet zo druk maken. Dit is gewoon een niveautje hoger, dat kan gebeuren. Je moet zelf een goede dag hebben en Napoli een slechte dag om een kans te maken. Dat is geen schande.
Wellicht met een gelukje de aansluitingstreffer en maakt dat wat los. Anders is er geen man over boord, Rangers staat ook achter.
Als het een beetje zou lopen of als Schreuder in de rust kan toveren wel, maar het loopt momenteel niet zo lekker. Het niveau van de afgelopen seizoenen wordt niet gehaald. Dat ligt niet alleen aan het vertrek van spelers maar ook aan het gebrek aan vorm bij bepalende spelers als een Tadic.upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:50:
Aan de andere kant, Ten Hag had ook even tijd nodig om de boel op orde te krijgen. Even geduld nog dus.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En dat we ooit 20M hebben betaald voor Bassey
Geeft aan dat ze al jaren zo goed voetballen dat er echt verwachtingen zijn
Het is allang niet meer ‘overleven’ maar wordt bijna verwacht dat je de poule door komt
[ Voor 21% gewijzigd door dglavimans op 04-10-2022 21:59 ]
Als je al drie dagen lang aankondigt dat 't niks wordt, dan zou ik m'n tijd nuttiger besteden ipv hier de nostradamus uit te hangen.Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
Iets van hoop heb je altijd toch? Ik hoop dat Ajax wint. Daarom kijk ik. Maar wist wel dat ze weinig kans hadden vandaag met de huidige vorm
Mjah ik vind verliezen niet erg maar op deze manier? Tactisch een rammelend plan, spelers uit vorm en op verkeerde posities. Armoedeph4ge schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:56:
Ik zou je niet zo druk maken. Dit is gewoon een niveautje hoger, dat kan gebeuren. Je moet zelf een goede dag hebben en Napoli een slechte dag om een kans te maken. Dat is geen schande.
XXXVI
Opschepper!JanW schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:58:
Wat een dramatische pot voetbal zeg. Die 1-0 goed uitgespeeld, maar verder is er geen één lichtpuntje. Worden compleet weggespeeld. We snappen gewoon niet wat we moeten doen als er drie man de opbouw verstoren. Complete black out in 't hele team. Taylor vind ik nog goed spelen, al draait ie nog te vaak naar voren net zoals de anderen. Rest is waardeloos. Nu moet Schreuder wisselen, zorgen voor balans op 't middenveld.
En dat we ooit 20M hebben betaald voor Bassey![]()
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kunnen dit makkelijk rechttrekken,
Maar dat zal wel weer niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik zeg Louis is vrij na het WKephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
Omdat we nu de lamme hebben maakt niet dat ik terug verlang naar de blinde. Zijn plan tegen Valencia, Bergamo of Benfica sloeg ook helemaal nergens op.
Volgens mij speel je gewoon tegen een betere tegenstander. Dat kan gebeuren in de CL, ik weet niet of hier een tactisch antwoord op is. Het beste wat je kan doen is niet in paniek raken, en gokken op dat ene momentje wat nog wel gaat komen.ephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:59:
Mjah ik vind verliezen niet erg maar op deze manier? Tactisch een rammelend plan, spelers uit vorm en op verkeerde posities. Armoede
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 04-10-2022 22:02 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Op dit moment zie ik iedere andere coach als een vooruitgang. Is Kuijt al bijna ontslagen?
Prima, toch geen zin in die zandbakVlassie1980 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:00:
Ook geen goede ontwikkeling met het oog op het WK in de zandbak trouwens.
Hoe sneller we thuis zijn hoe beter.
Mwa, 4 doelpunten, redelijk hard spel en tot nu toe weinig overdreven gekerm. Dat laatste zal wel veranderen als ajax in de '70 scoort, maar dat zien we dan wel weer.toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:49:
[...]
Kan me niet indenken dat dit leuk is voor een neutrale supporter, zo eenzijdig dit.
Ik hoop wel op een paar ingrijpende wissels. Blind is tactisch goed, maar te traag voor dit spel. En balcontact Rensch = billenknijpen. Ook Tadic maar weg, want die heb ik alleen een gele kaart zien pakken. Verder niks. Dat is, zacht gezegd, een matig rendement.
Inderdaad dit.toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:57:
[...]
Verliezen van Napoli is geen schande, de manier waarop wel.
Gewoon worden weg getikt als amateurs
Flickr PSN ID= cheironnl
Slecht als hij dat niet doet
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 04-10-2022 22:03 ]
Maar we hebben Louis, met zn gouden pik. Dus waarschijnlijk strompelt oranje zich naar de halve finale.toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:01:
[...]
Prima, toch geen zin in die zandbak
Hoe sneller we thuis zijn hoe beter.
Dat kan gebeuren maar je hoeft het de tegenstander niet makkelijk te maken toch?ph4ge schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:01:
[...]
Volgens mij speel je gewoon tegen een betere tegenstander. Dat kan gebeuren in de CL, ik weet niet of hier een tactisch antwoord op is. Het beste wat je kan doen is niet in paniek raken.
/edit
Geen wissels? Bij 1-5 in de 80e minuut wel?
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 04-10-2022 22:04 ]
XXXVI
Robert Maaskant is altijd te peilen.snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:01:
Schreuder ziet toch ook dat elke lange bal tot balverlies leidt? Uittrappen van Pasveer even droevig.
Op dit moment zie ik iedere andere coach als een vooruitgang. Is Kuijt al bijna ontslagen?
Boskamp is het eens met ons.
Oei, de "kroonprins van het Nederlandse trainersgilde". Zo werd ie ooit genoemd 25 jaar geleden.
Volgens mij is van Gaal beschikbaar na de winter
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023