toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verschil met vorige seizoenen in de CL is wel gigantisch hoor... Er klopt niks meer van
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2022 22:06 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Toen hij volgens mij RBC in de Eredivisie wist te houden, wie kent ze nogJanW schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:04:
[...]
Oei, de "kroonprins van het Nederlandse trainersgilde". Zo werd ie ooit genoemd 25 jaar geleden.
Daarna werd hij een garantie voor degradatie zowat.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Is er nog wat leuks op TV?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Zou voor psv een versterking zijndglavimans schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:06:
Moet Pasveer nu naar PSV met die pass?
XXXVI
Switch kanaal op ziggo
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ajax onwaardig.
Oef, een keeper met een zwak momentje. Tegenwoordig is dat genoeg om van eerste keeper van Oranje te degraderen naar buiten de top 4.JoteW schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:06:
Mijn god Pasveer wat een bal weer..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Knowledge reigns supreme over nearly anything
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hopelijk Tadic dan zien we die in ieder geval een wedstrijd niet.Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:07:
Tadic of Alvarez pakt zo nog rood.
XXXVI
Laat Tadic en Blind rood pakken en tot aan het pensioen geschorst worden. Of pak een pilletje van de partner.Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:07:
Tadic of Alvarez pakt zo nog rood.
Opeens niet meer ondenkbaar nee
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tweede zeer zwakke bal. Die eerste was ook nagenoeg een doelpunt.ph4ge schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:08:
[...]
Oef, een keeper met een zwak momentje. Tegenwoordig is dat genoeg om van eerste keeper van Oranje te degraderen naar buiten de top 4.
Snap verder waar je naartoe wilt, maar na één fout wordt een keeper niet gewisseld.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 04-10-2022 22:10 ]
Heb geen Ziggodutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:07:
[...]
Inter - Barca is vast een betere wedstrijd. Al is dat niet heel moeilijk.
Pfff lekker schreuder
Kan altijd nog als snellere buitenspeler acteren dan wat er nu loopt..
Verwijderd
Als het hier bij blijft
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Is juist een echte visionair. Hij dacht weer snel te scoren met dezelfde spelers en zo op 2-3 te komen. Daarna wilde hij gaan wisselen. Nu moet ie ff goed nadenken.Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:09:
Ach ja waarom zou je iets wisselen in de rust en een andere tactiek proberen oid?
Pfff lekker schreuder
Zwak momentje? Heb je de start van de wedstrijd ook gezien dat hij, ik meen, Timber op een zelfde manier in de problemen brengt?ph4ge schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:08:
[...]
Oef, een keeper met een zwak momentje. Tegenwoordig is dat genoeg om van eerste keeper van Oranje te degraderen naar buiten de top 4.
Twente komt eraan!
Ik riep 3-0Agent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:11:
Ik riep 2-5
Jaja! Zou ik nu ook zeggenAgent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:11:
Ik riep 2-5
Ik riep 1-4, maar daar blijft het niet bij
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 04-10-2022 22:12 ]
Ben je gek ofzo? Beetje respect voor de slachtoffers is toch niet teveel gevraagd?snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:10:
Is het te vroeg om Overmars weer binnen te halen?
Dat is wel heel optimistischAgent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:11:
Ik riep 2-5
Of moeten we een grote zak geld naar Feyenoord doen voor slot
Die moeten gewoon hun vorm even terugvinden.Dadona schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:10:
Dit moet toch wel exit Berghuis en Tadic zijn?
Ach je kan er zo nog 2 scoren. Doelsaldo kan nog wel een dingetje worden.Vos schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:12:
[...]
Jaja! Zou ik nu ook zeggen
Ik riep 1-4, maar daar blijft het niet bij
Doelsaldo is totaal niet meer relevant. Gewoon minder dan 4-0 verliezen van RangersAgent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:13:
[...]
Ach je kan er zo nog 2 scoren. Doelsaldo kan nog wel een dingetje worden.
Tristan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:12:
[...]
Ben je gek ofzo? Beetje respect voor de slachtoffers is toch niet teveel gevraagd?
Aanname verkeerd, pass verkeerd, geen ondersteuning
Raar hoor dat Ajax zo slecht speelt.
Thuis tegen Engelse aanvallende ploegen heb je meer kans dan tegen Italianen. Italianen en Portugezen zijn verschrikkelijk om tegen te voetballen.
Blind en Tadic misschien?Agent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:14:
Wie hadden de Ajax supporters graag als trainer gezien dan? Slot mag nietDie hebben wij al.
Dat gaat al lastig genoeg worden, hoewel ze in de PL ook matig draaien momenteel. Maar normaal gesproken is Liverpool ook een maatje te groot.
Sneu maar de aanvoerder moet eraf
Ze zijn mentaal al uitgecheckt.Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:14:
Wat ik nu ff snel zie :
Aanname verkeerd, pass verkeerd, geen ondersteuning
Raar hoor dat Ajax zo slecht speelt.
Nog altijd beter dan Gio bij ons toentertijd. Die wisselde niet of in minuut 82.Dadona schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:15:
Heeft Ajax ergens in de regeltjes staan dat er niet voor de 60e minuut gewisseld mag worden?
*knip*Tristan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:12:
[...]
Ben je gek ofzo? Beetje respect voor de slachtoffers is toch niet teveel gevraagd?
Off-topic en niet grappig
[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 04-10-2022 22:24 ]
Sarcasme gemist?Vlassie1980 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Dat gaat al lastig genoeg worden, hoewel ze in de PL ook matig draaien momenteel. Maar normaal gesproken is Liverpool ook een maatje te groot.
Ajax totaal kansloos tegen Liverpool
Zeven miljoen voor Slot was een koopje geweest in vergelijking met deze armoede.Agent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:14:
Wie hadden de Ajax supporters graag als trainer gezien dan? Slot mag nietDie hebben wij al.
Ik ben wel gecharmeerd van Kasper Hjulmand. Maar om dubieuze redenen moet het een Nederlander zijn
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 04-10-2022 22:17 ]
XXXVI
Ja zal dat het zijn?
Er gaan gewoon allerlei basis dingen aan de lopende band verkeerd.
Ik zou hem nog wel de kans geven op linskbuiten. Als we toch niet met Brobbey in de spits gaan spelen kun je daar ook Bergwijn neerzetten. Berghuis rechtsbuiten (bij gebrek aan beter) en Kudus op het middenveld met Taylor en Alvarez. Achterin moet je afscheid gaan nemen van Blind en daar gewoon Wijndal neerzetten. Rechtsback blijft tot slot ook een positie waar we geen goede optie hebben op het moment.Miki schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:15:
Tadic moet uit zijn lijden verlost worden. Die bakt er al maanden niets van en zakt vanavond volledig door het ijs. Komt in alles te kort en lijkt meer ruzie te hebben met de bal dan dat hij een bal goed weet te spelen.
Sneu maar de aanvoerder moet eraf
Zo oogt het voor mij wel ja. Er zat al weinig vertrouwen in de ploeg, dan knakt het extra snel.Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:17:
[...]
Ja zal dat het zijn?
Er gaan gewoon allerlei basis dingen aan de lopende band verkeerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Stoffa op 04-10-2022 22:19 ]
Dit had ik echt niet verwacht.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Flickr PSN ID= cheironnl
Njah Nederlandse clubs hebben het complex dat er altijd een Nederlandse trainer moet zijn, maar ik denk niet dat er een goede beschikbaar is. Had graag Hjulmand of Pochettino gezien, al is die laatste waarsch. onhaalbaar voor Ajax.Agent47 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:14:
Zo slecht vind ik Rensch niet vandaag.snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:17:
[...]
Ik zou hem nog wel de kans geven op linskbuiten. Als we toch niet met Brobbey in de spits gaan spelen kun je daar ook Bergwijn neerzetten. Berghuis rechtsbuiten (bij gebrek aan beter) en Kudus op het middenveld met Taylor en Alvarez. Achterin moet je afscheid gaan nemen van Blind en daar gewoon Wijndal neerzetten. Rechtsback blijft tot slot ook een positie waar we geen goede optie hebben op het moment.
Jij bent die ene persoon die in het polletje niet voor winst Napoli hebt gestemd?OMX2000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:18:
Eh wat!?!? Ik schakel net weer in…
Dit had ik echt niet verwacht.
Wijndal is toch ook eindelijk weer fit? Snap niet dat hij er niet mag staan, was een super aankoop in mijn ogen voor die positie.snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:17:
[...]
Achterin moet je afscheid gaan nemen van Blind en daar gewoon Wijndal neerzetten. Rechtsback blijft tot slot ook een positie waar we geen goede optie hebben op het moment.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Kijk eerste helft dan nog maar eensMalfunctions schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:20:
[...]
Zo slecht vind ik Rensch niet vandaag.
Ik denk het niet.upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:20:
Ik denk dat het de 80ste minuut 4-3 staat en gewoon weer spannend word.
1-2tje uit het boekje.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan wordt het een nog grotere gatenkaas achterin.dutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:22:
Is Bosz al ontslagen?
Alsjeblieft niet.dutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:22:
Is Bosz al ontslagen?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dus.....Exocet schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:47:
Vanavond is meer de vraag met hoeveel doelpunten verschil ze gaan verliezen, Napoli is dit seizoen echt veel beter dan Ajax.
We hebben nog even, wellicht nog de 10?
Terug naar jaren Frank de Boer.
[ Voor 27% gewijzigd door Stoffa op 04-10-2022 22:24 ]
Je geeft zelf aan de bal te spelen , hoe kan je dan die bal weggeven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023