Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lekker rommelig, maar mazzel moet je hebben.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit. Ik vind het veelal domme onnodige overtredingen.Malfunctions schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:15:
Wel fijn om Ajax eens wat felheid in de wedstrijd te zien leggen. Wel oppassen dat t geen domme overtredingen worden zoals Alvarez net..
Motiveren voor de kleine wedstrijden blijft toch een ding.
Overigens mag je wel uitkijken, de scheids is er op een gegeven moment ook klaar mee en dan krijg je gele kaarten om de oren.
Verwijderd
Aan de andere kant is de lange bal steevast balverlies. Dus dat is ook niks.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2022 21:18 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Slecht middenveld weer!Han schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:19:
Kak… mooie aanval
XXXVI
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 04-10-2022 21:21 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Blind en Tadic gaan Ajax de titel kosten. Te groot om er naast te zetten als het niet loopt en keer op keer komt dat terug nu.toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:20:
Klasse verdedigd Blind! Vooral doorgaan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kudus rustagh, komt vanzelf een keer geel zo. De scheidsrechter laat het nog lopen voor nu.
Snap het niet eerlijk gezegd, die doet toch gewoon mee met het spel zotoolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:20:
Overigens was dat volgens mij zo hinderlijk buitenspel als wat... 't was alleen dat de bal te hoog voor em was. Maarja die scheids heeft nog niet veel zin om voor Ajax te fluiten.
Volgens mij zitten ze nog in de kleedkamer.
Tadic doet niet mee toch?Typhone schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
Blind en Tadic gaan Ajax de titel kosten. Te groot om er naast te zetten als het niet loopt en keer op keer komt dat terug nu.
Niet zo gek als je de Schotse competitie gewend bentVos schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:23:
Bassey zijn mentaliteit spreekt mij aan, niks geen mopperen bij zo'n lompe overtreding. En geen theater.
Twente komt eraan!
Blind en Schreuder ja.Typhone schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
Blind en Tadic gaan Ajax de titel kosten. Te groot om er naast te zetten als het niet loopt en keer op keer komt dat terug nu.
Nou inderdaad, nog geen enkele keer gezien.
Zonde
Edit :oh nu
Anders wisselen van positie met Berghuis. Nu heb je niets aan hem
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 04-10-2022 21:26 ]
De harde en pijnlijke waarheid.Typhone schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
Pas op zometeen begint iemand weer over statistieken en voetbal tactiek. Tadic en Berghuis zijn volkomen afwezig.Typhone schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
XXXVI
Die wordt weer op z'n slechtste plek neergezet omdat Berghuis zo nodig moet niksnutten op 10snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:25:
Doet Tadic ook mee vandaag?
Omdat ze zo slecht spelen?upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:25:
Ik ga het gewoon zeggen als feyenoorder, ik zit te genieten van ajax
Leedvermaak is ook vermaak.upschur schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:25:
Ik ga het gewoon zeggen als feyenoorder, ik zit te genieten van ajax
Als hij mentaal feller zou zijn (beetje zoals Davids altijd was, die zich vast beet en niet los liet) had het zijn mindere snelheid goed kunnen camoufleren. Nu speelt hij gewoon te veel op een te laag percentage inzicht/oplettendheid.
Hahaha en nu dit weer! 😂toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:28:
Het wordt echt met de minuut zieliger wat Berghuis hier laat zien. Heeft ie al een keer een medespeler bereikt?
Wanneer krijgen jullie nu door het het van Nistelrooy is met een masker!snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:28:
Heeft iemand al een theorie wat nou eigenlijk het voetballend idee van Schreuder is? Het ene moment is het oeverloos tikje breed en terug en het andere moment lijken we de bal maar zo gauw mogelijk weer kwijt te willen zijn.
Om alle schijn van voortrekken te voorkomen.
Die les hebben papa en van gaal gemist.
Dat Danny een hele leuke voetballer was staat vast.
Maar wel voorbij gescheiden.
Nah is gewoon een Talpa format, so you think you can coach. Met Britt Dekker als Gözübüyük.carpebios schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:29:
[...]
Wanneer krijgen jullie nu door het het van Nistelrooy is met een masker!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Toolkist valt wel van z'n voetstuk nu hoor.
Sorry dat ik zo lang zijn kant gekozen heb, blijkbaar was ik blind
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Marc-Marie Huibrechts in het pak van Daley Blind. Verklaart een hoop.Quad schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:31:
[...]
Nah is gewoon een Talpa format, so you think you can coach. Met Britt Dekker als Gözübüyük.
Dat komt door schreuder die het middenveld weer zo neerzet dat opbouwen onmogelijk is.Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:32:
Ik maak mij vandaag geen enkele illusie dat er wat te halen valt vandaag voor Ajax. Napoli vind ik technisch en voetballend beter. Beide ploegen zetten hoog druk op elkaar, maar Napoli komt telkens wat makkelijker onder de druk uit. Bij Ajax komt de bal snel weer bij Pasveer om hem lang te geven. Napoli vind wat beter het middenveld als ze onder druk staan.
Dat is die vent die praat als een ezel die een pak meel ingeslikt heeft?Sempy schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:32:
[...]
Marc-Marie Huibrechts in het pak van Daley Blind. Verklaart een hoop.
Centraal vond ik hem sterker om de bal vast te houden of sturing te geven. Je mist ook snelheid aan die kant. Je wordt nu geforceerd om alles door het centrum te doen, Berghuis staat daar ook niet optimaal.
Kortom het spelermateriaal is er wel, maar het wordt niet optimaal ingezet en een snelle rechts of linksbuiten is welkom.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Middenveld is al wedstrijden lang het probleem.Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:32:
Ik maak mij vandaag geen enkele illusie dat er wat te halen valt vandaag voor Ajax. Napoli vind ik technisch en voetballend beter. Beide ploegen zetten hoog druk op elkaar, maar Napoli komt telkens wat makkelijker onder de druk uit. Bij Ajax komt de bal snel weer bij Pasveer om hem lang te geven. Napoli vind wat beter het middenveld als ze onder druk staan.
Alvarez loopt zich een ongeluk, Taylor doet nog wel wat maar Berghuis verdedigt nooit mee en Bergwijn op 10 voegt niks toe. Ajax wordt elke keer overlopen op het middenveld.
Verwijderd
Ik zag serieus net pas dat Tadic mee doettweakduke schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:34:
Nu Anthony weg is, staat Tadic op rechts. Maar hij is toch minder op die positie, een goede voorzet komt er zelden.
Centraal vond ik hem sterker om de bal vast te houden of sturing te geven. Je mist ook snelheid aan die kant. Je wordt nu geforceerd om alles door het centrum te doen, Berghuis staat daar ook niet optimaal.
Kortom het spelermateriaal is er wel, maar het wordt niet optimaal ingezet en een snelle rechts of linksbuiten is welkom.
Gaf ook totaal onnodig en corner wegMalfunctions schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:35:
Pff wat zwak verdedigd van Timber hier zeg. Simpele loopactie en weg was ie..
Lekker de Europa League in dit jaar!
Zet Tadic linksbuiten of in de spits (en Bergwijn op de bank of in de spits), zet Tadic op de bank.. doe iets. Rechtsbuiten hebben we nu helemaal niet en diepgang is er ook nauwelijks. Kut met peren.
Je hoeft daarna geen corner weg te geven en mee springen mag ook. Dit Ajax heeft teveel middelmaat. Hoezo zijn Tadic en of Berghuis nog niet gewisseld? Hebben nul bijgedragen tot dusverre.Terranova schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:35:
Als de scheids in weg staat en de bal raakt fluit ie wel af en nu niet? Kost je uitendelijk mooi een tegengoal
XXXVI
Niet jinxen! Straks blijft van Nistelrooy nogVerwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:36:
[...]
Mijn glazen bol zegt dat van Nistelrooy en Bosz binnenkort beschikbaar zijn
Voor beide geldt: “FUNCTIE ELDERS”Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:36:
[...]
Mijn glazen bol zegt dat van Nistelrooy en Bosz binnenkort beschikbaar zijn
Ze zijn niet in staat om goed te tikken naar elkaar.
Opzich beter dan dat gekloot achterin. Vind wel dat een Kudus dan iets meer mag pogen een bal te koppen.dutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:37:
Lange ballen op Kudus, goede tactiek wel.
Jup dit is wat mij betreft Schreuder aan te rekenen. Elftal komt zo niet uit de verf.snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:36:
Lekker vasthouden aan dat Bergwijn altijd linksbuiten moet staan en Tadic altijd moet spelen.![]()
Zet Tadic linksbuiten of in de spits (en Bergwijn op de bank of in de spits), zet Tadic op de bank.. doe iets. Rechtsbuiten hebben we nu helemaal niet en diepgang is er ook nauwelijks. Kut met peren.
Volkomen onterecht overigens.
Want een beslissing mag fout zijn omdat het "benadeelde" team daarna zelf een fout maakt? Wat een ongelofelijke drogredenephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:37:
[...]
Je hoeft daarna geen corner weg te geven en mee springen mag ook. Dit Ajax heeft teveel middelmaat. Hoezo zijn Tadic en of Berghuis nog niet gewisseld? Hebben nul bijgedragen tot dusverre.
Ik zou er inmiddels niet mee zitten als ze die terug naar Brugge sturen. Ben hem wel zat met z'n klote opstellingen.Typhone schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:33:
[...]
Dat komt door schreuder die het middenveld weer zo neerzet dat opbouwen onmogelijk is.
Nou dit dus.dutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:37:
Lange ballen op Kudus, goede tactiek wel.
Dat is niet des Ajax.
De afgelopen jaren kon Ajax de bal een stuk beter in de ploeg houden.
Zou Tadic naar centrum doen , Berghuis weer op rechts, Brobbey in de spits en Kudus naar het middenveld.
Kudus weet wel een bal goed te behandelen.
Er moet iets veranderen
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-10-2022 21:41 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Bergwijn linksbuiten is prima als je een echt opkomende back hebt... Oh die hebben we, op de bank...tweakduke schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:39:
[...]
Jup dit is wat mij betreft Schreuder aan te rekenen. Elftal komt zo niet uit de verf.
De allereerste wedstrijd zag je al dat die 2 een klik hadden. En dus, zo snel mogelijk slopen die klik.
Pasveer is gelukkig wel wakker.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023