O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Topic is net zo spannend als de wedstrijdcarpebios schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:12:
Het is rustig in het topic of zijn er veel gratis kanaal kijkers?
Dit is het understatement van de dag!
Ajax is pas om 20:00 aan de beurtcarpebios schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:12:
Het is rustig in het topic of zijn er veel gratis kanaal kijkers?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het gratis kanaal dus
Tomorrow is not today!
sorry psv'ers maar ik ben ajax fan. Wel nog even afwachten of hij telt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Edit: goal Cambuur dus
[ Voor 28% gewijzigd door Sydney08 op 01-10-2022 17:43 ]
Tomorrow is not today!
Overigens een knappe goal en geheel terecht, PSV moet eerst eens stoppen tegen zichzelf te voetballen, wat daar gebeurd is, geen idee.
[ Voor 56% gewijzigd door carpebios op 01-10-2022 17:44 ]
Xavi eraf? Nou gefeliciteerd Ajax!
[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 01-10-2022 17:47 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
2-0 dus, zou goed kunnen.gws24 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:52:
Er is nog 30 minuten te gaan en ik vermoed dat PSV er nog wel één inprikt.
Verwijderd
Laatste 5 min. Let maar op.gws24 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:52:
Er is nog 30 minuten te gaan en ik vermoed dat PSV er nog wel één inprikt.
Was ook mijn gedachte idd
Tomorrow is not today!
Is al zo lang een probleem dat ik betwijfel dat ze er ooit iets aan gaan doengws24 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:19:
Die verdediging...
Tomorrow is not today!
Maar dat komt omdat ik het verkeerd om had ingevuld
Tsja..
Wordt het dan nog erger ?mavaros schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:27:
Dat PSV heeft een beroerde avond tot nu toe.
Tot nu toe? Je verwacht dat de halve selectie over een drempel struikelt bij terugkomst?mavaros schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:27:
Dat PSV heeft een beroerde avond tot nu toe.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Gakpo moet 1-1 maken dan winnen ze nog vandaag.
Gelukkig hoor je nooit iets over de trainer van AjaxVerwijderd schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:32:
Och och, nu ligt het aan Van Nistelrooij.
Gakpo moet 1-1 maken dan winnen ze nog vandaag.
Ja, van Nistelrooij heeft zowel bij jong psv als bij psv laten zien geen meester trainer te zijn. Dat middenveld is bizar slecht. Verdediging is er niet eigenlijk. De keeper houdt weinig houdbare ballen en onze spits heeft moeite met scoren de laatste tijd. Er zit geen spel in en geen plan. Ruud aan te rekenen.
Als ik als Feyenoorder die selectie zie, dan denk “daar moet toch wel wat uit te halen zijn”, maar dat lukt Ruudje dus niet. Wil je dat ik de kerstman een briefje stuur dat jullie een nieuwe trainer onder de boom willen?carpebios schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:34:
[...]
Gelukkig hoor je nooit iets over de trainer van Ajax
Ja, van Nistelrooij heeft zowel bij jong psv als bij psv laten zien geen meester trainer te zijn. Dat middenveld is bizar slecht. Verdediging is er niet eigenlijk. De keeper houdt weinig houdbare ballen en onze spits heeft moeite met scoren de laatste tijd. Er zit geen spel in en geen plan. Ruud aan te rekenen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Geen idee, maar als je de gifbeker in je klauwen krijgt geduwd, moet je die zo snel mogelijk aan iemand anders geven. En PSV lijkt onderhand een innige band met die gifbeker te hebben.
Overigens wil ik graag Bommeltje terug. Die is er schandalig uitgeschopt bij PSV.
[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 01-10-2022 18:51 ]
Nee, nee, 20:00 pas!
Lijkt mij de logische conclusie inderdaad. Ben wel benieuwd hoe Ocampos en Grillitsch het gaan doen.Gynnad schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:51:
Schreuder geeft spelers rust met het oog op het duel met Napoli?
AZ staat wel op koers tegen FC Groningen.
Verwijderd
Dus elke linie presteert niet, maar dat is de schuld van Ruud?carpebios schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:34:
[...]
Gelukkig hoor je nooit iets over de trainer van Ajax
Hij heeft weinig ervaring, dat wisten ze toen hij werd aangesteld. Fred Rutten is zn assistent, ervaring genoeg.
Volgens mij waren er gewoon heel veel spelers die niet presteerden vandaag en alle credits voor Cambuur die er 100% voor gingen.
Inderdaad, dat ligt aan Ruud, omdat er mensen op plekken staan waar ze niet thuis horen. Ze worden ook niet beter, en een tactiek mag je toch wel verwachten bij een trainer, of moeten ze dat op het veld maar uitzoeken?Verwijderd schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:13:
[...]
Dus elke linie presteert niet, maar dat is de schuld van Ruud?
Hij heeft weinig ervaring, dat wisten ze toen hij werd aangesteld. Fred Rutten is zn assistent, ervaring genoeg.
Volgens mij waren er gewoon heel veel spelers die niet presteerden vandaag en alle credits voor Cambuur die er 100% voor gingen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou vul die rode kaart maar alvast in.Gynnad schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:51:
Schreuder geeft spelers rust met het oog op het duel met Napoli?
[Afbeelding]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe kun je, na 2 weken vrij, zo 'uit de startblokken' komen.
Ga je schamen zeg.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hup Ajax!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Wordt gewoon 4-0 natuurlijk.Superkiwi schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:02:
Geen Bergwijn, Berguis, Kudus en Alvarez. Dan nog staat er best een aardig elftal
Hup Ajax!
Ik durf het echter niet met zekerheid te stellen, daarvoor heb ik het al te vaak mis zien gaan
Inderdaad en vooralsnog valt het niet mee.Superkiwi schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:12:
Dat zou je denken ja.
Ik durf het echter niet met zekerheid te stellen, daarvoor heb ik het al te vaak mis zien gaan
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Wel lekker, zoeentje met een splijtende pass.cheiron schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:20:
Blind speelt wel weer sterk hoor. Mooie passes, goede ingrepen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jammer dat Brobbey deze niet kon intikken.
Onder Ten Hag zat Witsche ergens hoog op de tribune en speelde noemenswaardige observaties door aan Reiziger. Ik neem aan dat dat nog steeds zo gaat.DirtyBird schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:28:
Even een vraagje tussendoor; reiziger zit altijd met een oortje in. Heeft ie contact met iemand, of zit ie gewoon te viben op spotify?
Verwijderd
Hij neemt de order op van de belchineesDirtyBird schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:28:
Even een vraagje tussendoor; reiziger zit altijd met een oortje in. Heeft ie contact met iemand, of zit ie gewoon te viben op spotify?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Heeft ook geen ritme, maar wordt ook nauwelijks goed gebruikt.DirtyBird schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:49:
Brobby drukt in ieder geval een stempel op de wedstrijd. Man man man
Verder wel mee eens dat wat hij doet erg onzeker tot slecht oogt
[ Voor 11% gewijzigd door Megupe op 01-10-2022 21:22 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
En wat te denken van die Grillitsch. Het is beduidend minder dan de basis. Bedankt RvCcheiron schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:22:
Bijna 20 miljoen betaald voor Ocampos. Wat zeggen we dan? "Dankjewel RvC"
XXXVI
Wat een treurigheid.
Same old same old. Ook Schreuder lijkt dat niet te kunnen veranderen. Aanvallend is het ook poverMegupe schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:38:
Niemand grijpt in, blind loopt weer op 5m afstand van de tegenstander...
Zucht
Rensch, Blind, Ocampos, Grillitsch, Klaassen kunnen niet (meer). Brobbey en Bassey moeten zich verder ontwikkelen. Oftewel teveel middelmaat in een elftal.
[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 01-10-2022 21:41 ]
XXXVI
Nou wel een flink aantal wissels, Lucca heeft lengte.
Maar die Lucca heb je ook niets aan hoor. Hoge ballen is voor Ajax nooit succesvol geweest.tweakduke schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:41:
Gebrek aan lengte voorin om af en toe gewoon eens een voorzet erin te gooien en zo wat te forceren blijft een dingetje.
XXXVI
Assist Çerny.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Nou ja ik probeer het plan van Schreuder te volgen, geen garantie op succesephymerous schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:42:
[...]
Maar die Lucca heb je ook niets aan hoor. Hoge ballen is voor Ajax nooit succesvol geweest.
Denk dat het niet heel lang duurt voordat Schreuder eruit gegooid wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik begrijp het plan niet. Ik zie vooral middelmaat in het veld en de onbereidheid om Blind en Tadic te laten banken.tweakduke schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:43:
[...]
Nou ja ik probeer het plan van Schreuder te volgen, geen garantie op succes
XXXVI
Brobbey is lang zat, maar die heeft een ongeëvenaard talent voor het achter een verdediger staan.tweakduke schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:41:
Gebrek aan lengte voorin om af en toe gewoon eens een voorzet erin te gooien en zo wat te forceren blijft een dingetje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blind en Tadic zijn met afstand de besten van het veld, als je die wilt laten banken begrijp je er, met alle respect, inderdaad echt niets van.ephymerous schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:46:
Ik begrijp het plan niet. Ik zie vooral middelmaat in het veld en de on bereidheid om Blind en Tadic te laten banken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blind staat bij die tegengoal op 5 meter, daar begrijp ik inderdaad niets van. Dat is niet de eerste keer. En Tadic is dit seizoen koning ballen inleveren.Gonadan schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:47:
[...]
Blind en Tadic zijn met afstand de besten van het veld, als je die wilt laten banken begrijp je er, met alle respect, inderdaad echt niets van.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 01-10-2022 21:49 ]
XXXVI
Liverpool uit liet hij salah ook 15 meter lopen.ephymerous schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:48:
[...]
Blind staat bij die tegengoal op 5 meter, daar begrijp ik inderdaad niets van. Dat is niet de eerste keer.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023