Ik heb toch bij Siemens op verschillende apparaten al wel coulances en goede service gehad.
Alleen de koffie devisie vond ik wat asociaal en niet meedenkend.
Maar de wasmachine prima service. Dochter had stenen in haar jaszak en de jas in de wasmachine gedaan. Ik had hem niet meer eruit gehaald om te controleren. Dus mijn fout. Dochter is 4 en snapt dat echt nog niet.
Maar hij bleef vol water staan en pompte niet meer af.
Gebeld en gedaan, moest om de deur te openen aan plastic pinnetjes trekken die ik toen kapot trok. Uiteindelijk deur nog steeds dicht.
Heeft die dame er een spoed van gemaakt. Binnen 2 uur had ik een monteur die de deur wel open kreeg. Dus de (zeiknatte) was uitgewrongen en buiten gehangen tot het opnieuw kon wassen.
Met een kwartiertje diverse stenen uit de afpompslang gevist.
Een paar lachbuien van monteur en dochterlief verder en een paar keer"niet meer doen" vanaf hem.
Een bak koffie samen en wat gekletst. En vervolgens nooit een factuur gezien.
En een week later kwam hij nog terug om die kapotte pinnetjes te vervangen. Ook daar nooit iets van een factuur voor gezien.
Terwijl dit beide echt user errors waren.
Vaatwasser viel een keer 2 maanden buiten garantie en toen was er iets mee. Ik weet niet meer precies. Maar die is zelfs nog omgeruild voor een nieuwe van hetzelfde type.
Dus waar @
Techfreak weinig service zie, zie ik best goede eigenlijk. En ben ik erg tevreden.
Alleen koffie van Siemens naar Jura gegaan door 2 slechte Siemens ervaringen daar.
Siemens wasmachine, droger, combi magnetron xxl en oven.
Veel meer Siemens gaat niet lukken. Denk ik.
Koelkast is wel langzaam aan vervanging toe. Denk dat ik daar een 2 deur wil. Maar merken nog niet in verdiept. Hoop dat het iets is voor volgend jaar ergens.
Altijd een hekel aan uitzoeken en inrichten en passen enzo
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.