Stuurprint kan ik leveren voor €280 en een lager voor een tientje. Sorry hoor maar als je niet weet waar je het over hebt zeg het dan niet.Techfreak schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:38:
[...]
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat mensen niet moeten repareren, ik zeg dat ze dat door de steeds duurdere onderdelen niet gaan doen. Een stuurprint voor de borstelloze motor van Bosch vervangen kost inclusief monteur meer dan een goedkope nieuwe machine, lagers voor Aeg idem. De reguliere tests van de consumentenbond nemen betrouwbaarheid en levensduur niet mee. Dat hisense zo hoog scoort op weinig mankementen is wel veelbelovend. De 5 jaar garantie is niet via Hisense zelf maar via Everglades die machines van Hisense levert. Ook via Heinner dat zowel Hisense als Midea machines levert.
Hetzelfde met de garantie waar je het over hebt, google op Hisense wasmachine kopen (wat de meeste mensen gaan doen) dan kom ik op de eerste twee pagina’s van de zoek resultaten geen Everglades tegen. Verder heb ik ook niet gekeken.
Gekke is dat je wel weet te linken naar dat Hisense het meest betrouwbaar is om vervolgens een paar posts verderop te zeggen dat ze (de consumentenbond) het niet meenemen.
Ik vermoed dat je aandelen oid in deze bedrijven hebt.
Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined