Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 82 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-06 00:52
Het begint straks zelfs interessant te worden om weer in te stappen. PLU tegen bodemprijzen :p

Ik zal weer eens een ticket inschieten wanneer ik die stomme doos met merch krijg want dan heb ik in iedergeval nog iets van ze gehad.....
knakworst schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:46:
[...]

Blijf dus ook tot 22-01-25 >500 plu anders vervalt de spending limit.
Ga je dan ook alles boven de 500 blijven verkopen? Als ik het zo bekijk heb ik over anderhalve maand chad niveau met die immense lading aan PLU die er vrij gaat komen na alle uitgaven van de laatste 6 weken.

[ Voor 46% gewijzigd door BurnerT op 01-08-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
knakworst schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:46:
[...]

Blijf dus ook tot 22-01-25 >500 plu anders vervalt de spending limit.
Oh crap. Hier niet aan gedacht. Alles wat ik vandaag nog heb overgezet naar Plutus via Curve ben ik dan kwijt?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:49
Mijn laatste withdrawal duurde al een ruime week...zal nu nog wel langer gaan duren vrees ik! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
Th1x4nG schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:10:
[...]

Oh crap. Hier niet aan gedacht. Alles wat ik vandaag nog heb overgezet naar Plutus via Curve ben ik dan kwijt?
Je kunt je spendinglimit gewoon in je account zien, zo lang die nog ruimte geeft is er 'niks aan de hand'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:25
cooLopke schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:17:
Ja, simpel iedereen verkoopt gewoon nu, aangezien hun stacking PLU geen waarde meer heeft. Tenzij je vastzit aan die spending limit
Er is geen enkele incentive om je gestackte PLU aan te houden als je geen ambitie hebt om Chad te worden. Alles daaronder gaat in de verkoop.

Dat hadden die overbetaalde gasten bij EY toch ook kunnen beredeneren tijdens het analyseren van de nieuwe Whitepaper?

Ze weten gewoon dat ze iedereen bij de ballen hebben, en er is niks maar dan ook niks waar wij als gebruikers iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

knakworst

Get more sats!

paul-s83 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:31:
[...]

Dat hadden die overbetaalde gasten bij EY toch ook kunnen beredeneren tijdens het analyseren van de nieuwe Whitepaper?
Daar staat gewoon een veronderstelling in dat de token prijs 7,90 is als niemand verkoopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
En BTC had ook al lang op 420K gestaan als niemand zou verkopen….

Maar goed, ik heb wellich makkelijk praten. Begin 2023 gestart met een Premium abbo, geen reward level en een spending cap van €2000,- die ik elke maand vol maak.

Tussendoor aardig wat PLU verkocht tijdens wat pumpjes en mede daardoor paar honderd piek in de plus.

Los van de prijsdaling veranderd er dus vrijwel niets voor Plutus gebruikers zonder Reward en zonder Metal Card. Als de prijs stabiliseert en over enkele maanden weer stijgt dan hebben wij er eigenlijk alleen maar voordeel van de aangepaste spelregels.

[ Voor 79% gewijzigd door paul-s83 op 01-08-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:29
Ik ga afscheid nemen moet nu 700 plu gaan kopen om hero te worden en nogeens 50 om mn spending limit omhoog te krijgen. 400 euro dan maar uitbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Inderdaad een move naar de ondergang. Ze zijn onbetrouwbaar. Alle beloften die ze doen worden een kleine periode later compleet van tafel geveegd. Begreep ook al niet dat er mensen in die metal trappen.
Ze hebben totaal geen respect voor de gebruikers. Als er niks onder chad is, is het snel afgelopen. Er zal zeer weinig interesse zijn om in dit zinkend schip in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 19:55
Ik ga al mijn PLU ook uitcashen nu het nog kan. Ga alles betalen via mijn Bybit card. Weinig cashback maar wel een offramp.

Ik heb nu nog 61 PLU pending. Ik kan me herinneren dat je dan beter je abbo kan verlagen naar 6,99 ipv naar de gratis variant. Of is dat geen probleem wanneer ik mijn laatste PLU uit wil cashen?

[ Voor 13% gewijzigd door Tibbi3 op 01-08-2024 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Met de gratis variant kan je helaas niet uitcashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:23
vanmorgen nog een beetje verkocht wat op een exchange stond. omdat ik een kabel niet bij de hand had, had ik het deel wat op de chain stond nog niet overgezet naar de exchange en het is alweer een stuk omlaag... Nu volgt de rest vanaf inclusief een withdrawal. De app is wel beter geworden, ik schrok alleen van het totaal wat ik in anderhalf jaar had uitgegeven ;-) Die stond nu mooi op een pagina. twee jaar niet de tijd hebben om een DEX op te tuigen maar wel iedere 3 maanden een compleet ingewikkelde withdrawal/redeem/reward strategie maken en de nodige wijzigingen hiervoor doen, geven wel aan waar voor Plutus de focus op ligt. Over een maand zullen we weten of het weer een buy high sell low is geweest of toch een goede beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 11:36
Ben ik blij dat ik in maart niet naar Hero ben gegaan en heb gekozen voor uitcashen. Heb al CDC laagste abo maar mijn 350 euro stack is inmiddels nog maar 250 euro waard. Welkom in alle alts rekt land. Dat wordt hard uitgeven om het goed te maken met cashback.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Off topic

[ Voor 96% gewijzigd door tomtom901 op 02-08-2024 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

paul-s83 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:58:

Maar goed, ik heb wellich makkelijk praten. Begin 2023 gestart met een Premium abbo, geen reward level en een spending cap van €2000,- die ik elke maand vol maak.

Tussendoor aardig wat PLU verkocht tijdens wat pumpjes en mede daardoor paar honderd piek in de plus.

Los van de prijsdaling veranderd er dus vrijwel niets voor Plutus gebruikers zonder Reward en zonder Metal Card. Als de prijs stabiliseert en over enkele maanden weer stijgt dan hebben wij er eigenlijk alleen maar voordeel van de aangepaste spelregels.
Dit dus. Haal het al vaker aan, sinds dat crypto.com-gebeuren zijn veel mensen echt wel op hun hoede om ergens nog veel euro's in te gooien. En met een maand-abo (of jaarabo met korting ;)) loop je relatief weinig risico en kun je makkelijk zeggen: klaar mee, zonder dat je heel erg au au doet in de portemonnee. Heb er zelf genoeg euro's al uitgehaald, en tsja, een echt goed vergelijkbaar alternatief (ik tel naga pay niet mee, zelf geneuzel mee gehad dus klaar mee) is er ook niet. We hobbelen maar een beetje door :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Knip

[ Voor 126% gewijzigd door Taro op 03-08-2024 09:02 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:29
paul-s83 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:58:

Nu moet ik 70 inleveren om weer op 2k spending limit te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22
RenaldoN schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:04:
I apologize for the inconvenience.

If you agree to complete the check and keep the account, we will give you 5 PLU as make good for the inconvenience.

na dat ik heb aangegeven dat ik niet alle gevraagde data wil aanleveren en mijn account wil stopzetten. op de vraag of ik het reeds betaalde geld voor een jaar subscription terug krijg zwijgen ze.
het heeft iets langer geduurd dan 5 dagen maar mijn account is zojuist geblokkeerd. ben benieuwd of ze mijn betaalde geld voor 12 maanden premium nog gaan goedkeuren. heb nog wel net alle plu die niet pending was eraf kunnen halen dus het feestje is hier voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 16:49
Nu is het wachten dat Plu <1euro staat. Anders vind ik het toch wel veel geld om een tier te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

Nicap

Tsssk....

enermax schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:37:
Nu is het wachten dat Plu <1euro staat. Anders vind ik het toch wel veel geld om een tier te kopen.
Wat zou het omslagpunt zijn wat wat ervoor zorgt dat het eigenlijk niet meer goed gaat komen wat prijs betreft. En dan niet 0 natuurlijk, want dat is logisch. Maar er moet een grens zijn waarbij je eigenlijk erg lastig weer omhoog kunt komen. Plu is niet hetzelfde als bitcoin, maar een token welke utility moet geven.
Zou best kunnen dat als de prijs onder €1,- komt dat de weg omhoog niet meer mogelijk is door alle plu die dan uitgegeven moet worden.
Hoe denken jullie daar over?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RenaldoN schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:36:
het heeft iets langer geduurd dan 5 dagen maar mijn account is zojuist geblokkeerd. ben benieuwd of ze mijn betaalde geld voor 12 maanden premium nog gaan goedkeuren. heb nog wel net alle plu die niet pending was eraf kunnen halen dus het feestje is hier voorbij.
Schandelijke manier om je klanten te behandelen. Blijf erbij: het lijkt erop alsof ze random "we gaan de boel onderzoeken en je account op slot zetten" kunnen inzetten als iemand iets roept wat ze niet aanstaat, en dus niet alleen als mensen tegen de regels in gaan. De vraag is: kun je dit ergens aankaarten dat ze Plutus op de vingers kunnen tikken? Snap dat je je verlies neemt en de boel uitzwaait, denk dat vrijwel iedereen hetzelfde zou doen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
2Dutch schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:23:
[...]

Schandelijke manier om je klanten te behandelen. Blijf erbij: het lijkt erop alsof ze random "we gaan de boel onderzoeken en je account op slot zetten" kunnen inzetten als iemand iets roept wat ze niet aanstaat, en dus niet alleen als mensen tegen de regels in gaan. De vraag is: kun je dit ergens aankaarten dat ze Plutus op de vingers kunnen tikken? Snap dat je je verlies neemt en de boel uitzwaait, denk dat vrijwel iedereen hetzelfde zou doen :)
Ja ik ga echt niet de info verstrekken. Ze vragen echt alles van je leven. Ik moest loonstroken,hypotheek gegevens, alle rekeningafschriften doorgeven. Zelfs mijn contract bij de werkgever wouden ze hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

RenaldoN schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:15:
[...]

Ja ik ga echt niet de info verstrekken. Ze vragen echt alles van je leven. Ik moest loonstroken,hypotheek gegevens, alle rekeningafschriften doorgeven. Zelfs mijn contract bij de werkgever wouden ze hebben.
Dat hele SOF gebeuren heb ik sowieso altijd al bijzonder gevonden. Je hebt al KYC moeten doorlopen om klant te worden en dan krijg je dit opeens 'random'. Heeft er iemand ooit een soortgelijke vraag gekregen van de ING, Rabo of andere huisbank?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:41
Freekers schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:22:
[...]

Dat hele SOF gebeuren heb ik sowieso altijd al bijzonder gevonden. Je hebt al KYC moeten doorlopen om klant te worden en dan krijg je dit opeens 'random'. Heeft er iemand ooit een soortgelijke vraag gekregen van de ING, Rabo of andere huisbank?
Yes, zoek maar even hier op Tweakers zoals hier Rabobank fraudeonderzoek of lees gewoon de officiele wettelijke voorschriften waar banken aan moeten voldoen en vanwege de boetes dit ook teveel (mis)bruiken om zichzelf in te dekken. Bekijk eens de uitzending van Radar hierover met Nederlandse banken of lees het hier -> https://radar.avrotros.nl...ole-dit-kun-je-doen-55063

Zie ook deze informatie van de vereniging van Nederlandse banken -> https://www.nvb.nl/media/...rce-of-funds-sof-_eng.pdf

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7iidkKT8sFu177DiroJmSpDPktM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z5kkWjVakVPAxvjVNspbt82w.png?f=fotoalbum_large
Kan ik als klant ook te maken krijgen met cliëntenonderzoek van de Wwft?
Alle klanten van bijvoorbeeld een bank, notaris of advocaat krijgen een cliëntenonderzoek. De Wwft verplicht deze instellingen om bij iedere klant cliëntenonderzoek te doen. Hoe uitgebreid het cliëntenonderzoek is, hangt af van de risico’s op witwassen en financiering van terrorisme van een klant.

Naar welke gegevens mogen banken en andere instellingen vragen?
uw identiteitsbewijs
Zo weten banken of andere instellingen zeker dat u de persoon bent met wie zij zaken doen. Ze beslissen zelf om welk identiteitsbewijs zij vragen.

Banken en andere instellingen moeten zorgvuldig met uw gegevens, waaronder uw identiteitsbewijs, omgaan en aangeven waar de informatie voor nodig is.

Een bank mag een onbewerkte kopie, scan of foto van uw identiteitsbewijs maken of aan u vragen. Zij mogen deze kopie, scan of foto niet voor andere doelen gebruiken. U kunt het beste een veilige kopie van uw identiteitsbewijs afgeven.

uitleg over betalingen die de bank ongebruikelijk vindt
De bank kan u vragen waar uw geld vandaan komt of waarvoor u het gaat gebruiken. Bijvoorbeeld over een ongebruikelijk groot bedrag dat op uw rekening is gestort.
Vragen van uw bank kunnen erg direct overkomen. Het kan zijn dat de instelling vraagt om documenten te sturen. Die informatie kan voor de bank nodig zijn om vast te stellen of die transacties gebruikelijk zijn.

informatie om uw gegevens actueel te houden
Een bank mag vaker om gegevens vragen. Bijvoorbeeld om deze actueel te houden. Of om het cliëntenonderzoek te kunnen uitvoeren.
toon volledige bericht
https://www.rijksoverheid...risme%20van%20een%20klant.

[ Voor 15% gewijzigd door lubbertkramer op 03-08-2024 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
[...]

Als je het een bank vraagt vinden ze het doodnormaal dat ze zoveel willen weten, lees hierboven mijn links maar eens of lees deze eens wat de bank allemaal wilde weten -> Rabobank vraagt gedetailleerde informatie over mijn crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

lubbertkramer schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:10:
[...]

Als je het een bank vraagt vinden ze het doodnormaal dat ze zoveel willen weten, lees hierboven mijn links maar eens of lees deze eens wat de bank allemaal wilde weten -> Rabobank vraagt gedetailleerde informatie over mijn crypto
Als je dus ineens elke maand 15k besteedt kan ik me voorstellen dat er alarmbellen afgaan. Als je nooit ergens last van had en idem gebruikspatroon hebt, kritisch bent tegen het bedrijf vanwege hun continue aanpassen van de regels en DAN ineens krijg je de vraag je doopceel te lichten: dan mag je je toch wel afvragen of het niet gewoon klantje pesten is, de timing is gewoon veel te opvallend.
Daar zit niemand om te springen. Al helemaal niet bij een tent als Plutus :P

[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 03-08-2024 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
2Dutch schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:25:
[...]

Als je dus ineens elke maand 15k besteedt kan ik me voorstellen dat er alarmbellen afgaan. Als je nooit ergens last van had en idem gebruikspatroon hebt, kritisch bent tegen het bedrijf vanwege hun continue aanpassen van de regels en DAN ineens krijg je de vraag je doopceel te lichten: dan mag je je toch wel afvragen of het niet gewoon klantje pesten is, de timing is gewoon veel te opvallend.

[...]

Daar zit niemand om te springen. Al helemaal niet bij een tent als Plutus :P
Een bank geeft nooit de reden zoals je kunt zien in mijn voorbeeld hierboven vanuit Nederlandse banken, gewoon personen als jij en ik die er toch mee te maken krijgen en alles bloot moeten geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
lubbertkramer schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:30:
[...]

Een bank geeft nooit de reden zoals je kunt zien in mijn voorbeeld hierboven vanuit Nederlandse banken, gewoon personen als jij en ik die er toch mee te maken krijgen en alles bloot moeten geven
Ook bij een gewone bank ga ik daar niet aan beginnen. Plutus al helemaal niet. Ik durf te wedden dat nu ik ze terug gemaild heb ik niks meer ga horen over mijn geld terug. Gelukkig had ik mijn saldo al op nul gebracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alle metal cardholders 3 maanden extra zelfde voorwaarden. Champion wordt dus 6 maanden, master 9 maanden, grandmaster 15 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
knakworst schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:07:
Alle metal cardholders 3 maanden extra zelfde voorwaarden. Champion wordt dus 6 maanden, master 9 maanden, grandmaster 15 maanden.
Wilde het net posten, maandag volgt de mail met informatie

https://x.com/ddhopn/status/1819798655487873408?s=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 11:09
Nu heb ik icm Curve opeens ook last van allerlei dubbele transacties. Zo is mijn ervaring in een korte tijd fors verslechterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik mis de link met dit topic en een SOF vanuit Plutus
lubbertkramer schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:08:
of lees gewoon de officiele wettelijke voorschriften waar banken aan moeten voldoen en vanwege de boetes dit ook teveel (mis)bruiken om zichzelf in te dekken. Bekijk eens de uitzending van Radar hierover met Nederlandse banken of lees het hier -> https://radar.avrotros.nl...ole-dit-kun-je-doen-55063

Zie ook deze informatie van de vereniging van Nederlandse banken -> https://www.nvb.nl/media/...rce-of-funds-sof-_eng.pdf

[Afbeelding]

[...]

https://www.rijksoverheid...risme%20van%20een%20klant.
Zover ik kan zien staat nergens vermeld dat ze naar het contract (!) met je werkgever mogen vragen. Loonstrook wellicht. Ook ik zou deze gegevens weigeren aan een clubje zoals Plutus te geven. Mijn huisbank wellicht, maar een random crypto projectje? Nope.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Freekers schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 00:03:
[...]

Ik mis de link met dit topic en een SOF vanuit Plutus

[...]

Zover ik kan zien staat nergens vermeld dat ze naar het contract (!) met je werkgever mogen vragen. Loonstrook wellicht. Ook ik zou deze gegevens weigeren aan een clubje zoals Plutus te geven. Mijn huisbank wellicht, maar een random crypto projectje? Nope.
Je vroeg of Nederlandse banken dit ook doen, daar is het antwoord plain and simpel ja op :) Timing e.d. boeit totaal niet, iedere "bank" doet dit en regelmatig tot het extreme (ook Nederlandse banken zoals je kan zien aan Radar / topics hier op Tweakers e.d.) om maar onder boetes uit te komen. Hier al een SoF gehad van Plutus November 2022 en was in 5 dagen geregeld (met puur een loonstrook), maar om diezelfde reden ook SoF gehad bij andere (crypto) projecten zoals Hi, CDC e.d. Wat ik wil aangeven is dat een SoF niet iets vreemds of unieks is van Plutus maar overal voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Toch wel netjes. De toon van de tweet is echter verschrikkelijk. Danial moet eens een communicatie cursus volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59
knakworst schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 10:34:
[...]

Toch wel netjes. De toon van de tweet is echter verschrikkelijk. Danial moet eens een communicatie cursus volgen.
Op tijd, fatsoenlijk en duidelijk communiceren is vaak wel een probleem bij Plutus idd. Als moet ik zeggen dat deze tweet tenminste duidelijk is.

Vind de oplossing (alhoewel beetje laat, had dit dan meteen gedaan) verder goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 10:34:
[...]

Ik heb het idee dat koning Plutus alleen een plan maakt en dat de rest van de tent erachteraan rent, een mooi voorbeeld hiervan was de whitepaper met wat nodige wiskunde, een week later komt er een whitepaper voor hemk en ingrid uit. Doe het dan allebei tegelijk 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 11:48
Oef, gaat nu wel heel hard met de koers.. twijfel beetje om juist nu weer te gaan kopen, met deze prijs wellicht wel interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Laatst online: 11-06 09:20
crispo schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:53:
Oef, gaat nu wel heel hard met de koers.. twijfel beetje om juist nu weer te gaan kopen, met deze prijs wellicht wel interessant
Rule #1 bezit geen ponzi in een market crash >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Met welk doel? Een hoger Reward level? Als het puur om winst maken gaat dan zou ik toch echt een andere coin overwegen. Kans bestaat natuurlijk dat de Plutus koers niet meer tot leven gaat komen na al deze wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:51
Benieuwd wat er gaat gebeuren, net al 1 PLU = 1.68 EUR, straks weer omhoog?
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/pluton/

[ Voor 6% gewijzigd door U123456 op 05-08-2024 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:59
knakworst schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:07:
Ik weet niet of hij het zo bedoelt. Ik heb meer het idee dat we als pleister nog 1x 3maanden de oude voorwaarden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

lubbertkramer schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 00:31:
[...]

Je vroeg of Nederlandse banken dit ook doen, daar is het antwoord plain and simpel ja op :) Timing e.d. boeit totaal niet, iedere "bank" doet dit en regelmatig tot het extreme (ook Nederlandse banken zoals je kan zien aan Radar / topics hier op Tweakers e.d.) om maar onder boetes uit te komen. Hier al een SoF gehad van Plutus November 2022 en was in 5 dagen geregeld (met puur een loonstrook), maar om diezelfde reden ook SoF gehad bij andere (crypto) projecten zoals Hi, CDC e.d. Wat ik wil aangeven is dat een SoF niet iets vreemds of unieks is van Plutus maar overal voorkomt.
Oké fair, toch heb ik het idee dat het aantal SOFs vanuit een Crypto project als Plutus een stuk hoger ligt dan een SOF uitgevoerd door een Nederlandse huisbank. 'Puur een loonstrook' zou meer als voldoende moeten zijn. Een contract met een werkgever is buitensporig en kon ik niet terug vinden in de documenten die je aanhaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

deuceboss schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:13:
[...]

Ik weet niet of hij het zo bedoelt. Ik heb meer het idee dat we als pleister nog 1x 3maanden de oude voorwaarden krijgen.
Nee hoor. De voordelen worden 3 maanden verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Freekers schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:24:
[...]

Oké fair, toch heb ik het idee dat het aantal SOFs vanuit een Crypto project als Plutus een stuk hoger ligt dan een SOF uitgevoerd door een Nederlandse huisbank. 'Puur een loonstrook' zou meer als voldoende moeten zijn. Een contract met een werkgever is buitensporig en kon ik niet terug vinden in de documenten die je aanhaalde.
Ik hoef ook geen contract te geven :?

Bankafschrift, 3xloonstrook, en wat random info, lijkt voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
knakworst schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:25:
[...]

Ik hoef ook geen contract te geven :?

Bankafschrift, 3xloonstrook, en wat random info, lijkt voldoende.
Ik kreeg die vraag van contract werkgever, hypotheek gegevens, jaaropgaven, salarisstroken, bankafschriften wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

RenaldoN schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:01:
[...]

Ik kreeg die vraag van contract werkgever, hypotheek gegevens, jaaropgaven, salarisstroken, bankafschriften wel allemaal.
Ja, alleen dat zijn voorbeelden die geaccepteerd worden. Heb je de typeform doorlopen? Bankafschrift met 3 salarisstroken is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
knakworst schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:31:
[...]

Ja, alleen dat zijn voorbeelden die geaccepteerd worden. Heb je de typeform doorlopen? Bankafschrift met 3 salarisstroken is voldoende.
yes, en daar moest ik met het doorklikken ze 1 voor 1 uploaden. afschrift + 3 salarisstroken was niet genoeg.
maar we gaan denk ik te veel offtopic. ik ben klaar daar en hoop voor iedereen hier dat ze geen verlies gaan maken nu alles donkerrood is op de beurzen.

[ Voor 17% gewijzigd door RenaldoN op 05-08-2024 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

Nicap

Tsssk....

RenaldoN schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

yes, en daar moest ik met het doorklikken ze 1 voor 1 uploaden. afschrift + 3 salarisstroken was niet genoeg.
maar we gaan denk ik te veel offtopic. ik ben klaar daar en hoop voor iedereen hier dat ze geen verlies gaan maken nu alles donkerrood is op de beurzen.
Bij mijn sof een paar weken terug ook dezelfde documenten als knakworst gedaan en dat was prima.
Ja, er stond een hele waslijst in de initiële mededeling, maar je hoeft niet alle opties aan te leveren.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zozo. Dus als je 3 maanden extra wil moet je als grandmaster tot 31 mei 2025 je stack behouden, en niets van al je rewards verkopen. Wat een idioten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
knakworst schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 23:09:
Zozo. Dus als je 3 maanden extra wil moet je als grandmaster tot 31 mei 2025 je stack behouden, en niets van al je rewards verkopen. Wat een idioten.
En moeten metals waar hun voordelen eerder aflopen evengoed wachten tot mei 2025 zonder iets te verkopen van hun PLU... -> https://www.plutus.it/help/metal-card-extension-offer
How does it work?
Maintain Stack:
We will take a snapshot of your current stacked PLU balance on 12th August 2024 for live tracking. Ensure your total stacked PLU balance does not fall below this figure until 30th May 2025.

Have Reward Level:
Must be on one of the new active Reward Levels and stack all PLU earned until 30th May 2025.
Benefits

Once you've completed all the steps above, the following benefits will be unlocked to your account as you reach the milestones, regardless of your bundle's end date:

Grandmaster: +3 months
Master: +3 months
Champion: +3 month
lichtpuntje, we krijgen eind deze week wel een roadmap m.b.t. de nieuwe reward levels
I was previously on a Reward Level but cannot join now due to lower tiers being unavailable. Will these tiers be accessible soon?

Lower tiers have unique front-loading features designed to help beginners advance through the reward levels. These features are yet to be developed and will be prioritised this year. The preliminary roadmap will be released later this week.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 16:27

Malarky

Wils voor wat ieder

Er wachten nog heel veel hele grote stakers op hun withdrawl. Ook die van mij is al tijd pending. Als jij graag exit liquidity voor mij wil spelen: graag.

De utility of deze token is er zoveel mogelijk krijgen en ze dan zo snel mogelijk te verkopen aan een ander. Lijkt mij geen token om zomaar te kopen.

Het is al zovaak uitgelegd: dit is een ponzi scheme die alleen kan bestaan bij exponentiele groei van nieuwe stakers. Namelijk elke nieuwe gebruiker met een stevig reward level verkrijgt extra veel PLU om er extra veel te verkopen.

Als je dan in dit stadium van het product nog je huidige + nieuwe PLU voor 12 maanden gaat vastzetten verdien je het om niks over te houden. Dan kan je echt niet in mei 2025 Danial de schuld meer geven.

[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 06-08-2024 00:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Malarky schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 23:56:
[...]

Er wachten nog heel veel hele grote stakers op hun withdrawl. Ook die van mij is al tijd pending. Als jij graag exit liquidity voor mij wil spelen: graag.

De utility of deze token is er zoveel mogelijk krijgen en ze dan zo snel mogelijk te verkopen aan een ander. Lijkt mij geen token om zomaar te kopen.

Het is al zovaak uitgelegd: dit is een ponzi scheme die alleen kan bestaan bij exponentiele groei van nieuwe stakers. Namelijk elke nieuwe gebruiker met een stevig reward level verkrijgt extra veel PLU om er extra veel te verkopen.

Als je dan in dit stadium van het product nog je huidige + nieuwe PLU voor 12 maanden gaat vastzetten verdien je het om niks over te houden. Dan kan je echt niet in mei 2025 Danial de schuld meer geven.
Helemaal mee eens. We zitten in de 'zo veel mogelijk als het nog kan cashen fase'. Laat je niet foppen en cash zo veel als mogelijk van je winst uit (of beperk je verlies zo veel als mogelijk). En ga daarna naar een cashback kaart waar je niet als een ponzi de eigen shitcoin hoeft te kopen. Iets minder cashback maar in de long run houd je meer over.

Zelf ga ik de stake van mijn partner overhevelen naar die van mij. We hebben beide 500. Dan wordt eentje non-actief, en eentje is er dan Chad. Dat is de grandmaster. Gezamenlijke account aanmaken op google pay en gaan. 6.000 euro bestedingslimiet daar komen we een redelijk eind mee.

En in totaal 6 perks tot en met mei is 300 euro per maand aan de perks. Ook nog een verdubbelingsvoucher en 3 procent over een paar duizend euro uitgaven. Gelijk verkopen zodra het kan. Nee geen extra 3 maanden voor mij om mijn PLU maand na maand te zien verdampen.

Nog even een maandje of 10 ongeveer 500 euro uit die ponzi proberen te trekken. Gezien de constant dalende koers reken ik op 300 euro per maand...

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 06-08-2024 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Laatst online: 04-05 17:16
@Malarky Eens, na de rewards verlaging in januari zijn de plu withdrawals tijdelijk omlaag gegaan. Echter nu liggen ze weer op het oude niveau. Kaart withdrawals 12k/dag + team 1.5k /dag. Blijft het zo dan duurt het feestje 2.8jaar. Maar als die lijn boven de 20k komt, dan moet het project heel snel die nieuwe chain en unllimited rewards introduceren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZBuBE7hXIrTSKglXCCRPgehlVJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7BQ0ldSAoYgSv1JswC2AArvD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack_
Hoe kan ik downgraden van everyday naar free? Optie is inactief om te selecteren bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVWsOgHEzqimd8b3jzd3DjOJ4RY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TjYpydvhTLX9ffmLuUVNvp2A.png?f=fotoalbum_large

Vanaf morgen zal de koers nog wel zakken als de payouts van de plu worden verwerkt

[ Voor 9% gewijzigd door jack_ op 06-08-2024 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn stack (voorheen goed voor Hero) ook maar verkocht. Binnenkort nog een laatste withdrawal doen en dan kan het licht uit.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

jack_ schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 23:15:
Hoe kan ik downgraden van everyday naar free? Optie is inactief om te selecteren bij mij.

[Afbeelding]

Vanaf morgen zal de koers nog wel zakken als de payouts van de plu worden verwerkt
Mijn withdrawal van 31 juli is nog niet verwerkt. Duurt lang dit keer.

Sowieso niets verstuurd gister. Zal wel weer dalen de koers zodra ze weer versturen. Hier te zien:

https://etherscan.io/toke...4643ef32a2ab285be89ce1fcd

Edit: de reward wallet heeft weer 20.000 PLU gekregen, die worden momenteel uitgekeerd.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 07-08-2024 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:19
wow ik had een lange tijd niet naar de PLU waarde gekeken, die is echt helemaal rekt gegaan! :o

het is over en uit met PLU he? cashback wordt nu erg laag omdat je ook die €15 aan fee moet betalen om het eraf te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:11
knakworst schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 09:18:
[...]

Mijn withdrawal van 31 juli is nog niet verwerkt. Duurt lang dit keer.

Sowieso niets verstuurd gister. Zal wel weer dalen de koers zodra ze weer versturen. Hier te zien:

https://etherscan.io/toke...4643ef32a2ab285be89ce1fcd

Edit: de reward wallet heeft weer 20.000 PLU gekregen, die worden momenteel uitgekeerd.
Inmiddels al verwerkt? Ik heb op 1 augustus een withdrawal gedaan, nog altijd pending. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

AlterMann schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:48:
[...]

Inmiddels al verwerkt? Ik heb op 1 augustus een withdrawal gedaan, nog altijd pending. :|
Nee nog steeds pending. Wel een sof gehad en een verzoek tot aanleveren factuur, allemaal dag later opgestuurd.

Edit: en zojuist een email dat ook de factuur in orde is en de withdrawal meekomt in de volgende batch.

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 09-08-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:11
Maandag wel een KYC verificatie gehad, daarna niets. Op Reddit ook wisselende verhalen, de een wacht 2 weken, de ander 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:03
Voor mij (freeloader) is PLU vanaf dit punt ook niet interessant meer.
Ik stap over naar Nexo, waar ik al platinum status heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 19:55
Afgelopen week zo'n 100 PLU uit laten betalen via Rabby en had het opvallend genoeg binnen 2 dagen op Coinbase staan.

Net even uitgerekend. € 210 aan abbo betaald. En zo'n € 480 aan PLU verdiend. Had € 1.000+ moeten zijn (met € 60 PLU per maand), maar blij dat ik er nog wat aan overgehouden heb.

Nu gedowngrade naar starter om volgende maand mijn laatste pending PLU nog uit te laten betalen. Blijft krom dat je met een gratis plan je eigen PLU niet kunt verkopen.

Dan maar eens kijken naar een mogelijke vervanger. Waar zijn die mooie tijden zoals met de Binance Card :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Tibbi3 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:16:
Afgelopen week zo'n 100 PLU uit laten betalen via Rabby en had het opvallend genoeg binnen 2 dagen op Coinbase staan.

Net even uitgerekend. € 210 aan abbo betaald. En zo'n € 480 aan PLU verdiend. Had € 1.000+ moeten zijn (met € 60 PLU per maand), maar blij dat ik er nog wat aan overgehouden heb.

Nu gedowngrade naar starter om volgende maand mijn laatste pending PLU nog uit te laten betalen. Blijft krom dat je met een gratis plan je eigen PLU niet kunt verkopen.

Dan maar eens kijken naar een mogelijke vervanger. Waar zijn die mooie tijden zoals met de Binance Card :-)
Ik verdien met Plutus nog altijd een stuk meer dan bij Binance met minder inleg. Ik verkoop wel elke paar weken vanuit mn externe wallet.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2024 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:25

NeoflexNL

Forever young

Lol, gisteren m'n oude hero stake verkocht, krijg ik net een mailtje dat m'n rewards cap van 3000 vervalt wanneer ik m'n oude hero status verlies.. Die ben ik dus kwijt. Dat had ik dus beter toch niet kunnen doen....

[ Voor 9% gewijzigd door NeoflexNL op 10-08-2024 03:43 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 03:42:
Lol, gisteren m'n oude hero stake verkocht, krijg ik net een mailtje dat m'n rewards cap van 3000 vervalt wanneer ik m'n oude hero status verlies.. Die ben ik dus kwijt. Dat had ik dus beter toch niet kunnen doen....
En nu stijgt Plu ook nog :o

En vandaag is mijn PLU withdrawal daadwerkelijk ontvangen. Netwerk fee 9 cent. 14,91 winst voor Plutus. Daarom had ik ook L1 gestemd. Dat is goedkoper dan binance netwerk :p

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 10-08-2024 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:25

NeoflexNL

Forever young

Oh my, Murphy's law dit... gelukkig nog een hoop plu pending staan en de cap is nog niet veranderd..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
Bij mij is de withdrawal er ook door. Via support desk is het plan nu naar Standard gezet. Komt dan over 45 dagen nog een restje plu, zullen dan wel zien of dat nog de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5k9t4WhRgHdSvqbhVaIMgdja7s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RpLaTtQVUgzV6Yp1TFeho6TC.jpg?f=fotoalbum_large

Downfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Hier zojuist ook maar weer wat plu verkocht, met een prijs van 2,75 kon ik het niet laten..

Op de Plutus discord zijn er vanochtend ook een aantal gemute, teveel commentaar op alles wat mis gaat bij Plutus :')

Laatste voorbeeld is de roadmap, dat blijkt gewoon een verzamel lijst te zijn i.p.v. een roadmap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Laatst online: 04-05 17:16
Exciting news – your Metal Card is arriving soon! 🎉
If you've moved home since we last asked you to confirm your delivery address on 5th June, please contact Support before 23rd August so we can update your information and ensure your Metal Card is sent to the right place. If you’re staying at the same address, you’re all set—no action is required, and we’ll dispatch your Metal Card to you soon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:21
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik was hero (ondertussen stack van ~424 plu), nu is er alleen chad vanaf 1000. Ik voel er niks voor om bij te kopen. Is er al nieuws over lagere reward levels? De calculator https://www.plutus.it/rewards-calculator lijkt 1 extra perk te geven vanaf 300 plu, maar is dit bevestigd?
Anders lijkt het slim om mijn stack boven de 250 (om 10k reward cap te behouden) naar een exchange te sturen en te hopen op een pump. Of mis ik iets?
Ik zit er alleen in voor reward % en perks.

[ Voor 4% gewijzigd door ElPensador op 20-08-2024 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ElPensador schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:29:
Ik was hero (ondertussen stack van ~424 plu), nu is er alleen chad vanaf 1000. Ik voel er niks voor om bij te kopen. Is er al nieuws over lagere reward levels? De calculator https://www.plutus.it/rewards-calculator lijkt 1 extra perk te geven vanaf 300 plu, maar is dit bevestigd?
Anders lijkt het slim om mijn stack boven de 250 (om 10k reward cap te behouden) naar een exchange te sturen en te hopen op een pump. Of mis ik iets?
Die perk komt pas later, Plutus kennende minimaal nog wel een maand of 2-3. Je kan dus nu alles >250 naar een exchange sturen en dan weer 50 opbouwen zodat je de extra perk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
ElPensador schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:29:
Ik heb mijn hele stack er afgehaald en verkocht (2 weken geleden), mijn rewardcap zit nog steeds op 10.500...geen garanties maar wel opvallend!

Ik wacht nog even tot mijn laatste 100 pending plu binnen zijn, doe dan nog 1 withdrawal en hou er mee op. Ga mijn Jade Green CDC kaart weer gebruiken. Blij dat ik miin minimale stack daar heb laten staan nadat ik mijn inleg en wat winst er uit heb gehaald. Wel een max reward van $50,- per maand maar dat is ook iets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:31
sdg875 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:38:
[...]

Ik heb mijn hele stack er afgehaald en verkocht (2 weken geleden), mijn rewardcap zit nog steeds op 10.500...geen garanties maar wel opvallend!

Ik wacht nog even tot mijn laatste 100 pending plu binnen zijn, doe dan nog 1 withdrawal en hou er mee op. Ga mijn Jade Green CDC kaart weer gebruiken. Blij dat ik miin minimale stack daar heb laten staan nadat ik mijn inleg en wat winst er uit heb gehaald. Wel een max reward van $50,- per maand maar dat is ook iets!
Same hier. Bij mij staat mijn spending cap er ook nog. Het blijft bijzonder hoe ze insane snel de wijzigingen konden doorvoeren maar dit soort dingen blijkbaar nog niet helemaal goed werken.

Nou verwacht ik wel dat als ik nog betalingen zou maken die boven de spending cap zitten die ik zou moeten hebben ik bij een withdrawal van de PLU wel door de mand zou vallen. Ik ben ook over op een andere kaart die ik in het verleden gebruikte.

Plutus veranderd in mijn ogen net iets te vaak de spelregels terwijl bestaande spelregels (zoals die reward cap) nog lopen. Dit maakt de regels bijna net zo ingewikkeld als toeslagen en/of uitkeringen en dat blijkt ook wel gezien ik mijn spending cap in de UI nog heb. Je ziet door de if, elseif, elseif, elseif, else regels het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
tormentor1985 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:51:
[...]

Same hier. Bij mij staat mijn spending cap er ook nog. Het blijft bijzonder hoe ze insane snel de wijzigingen konden doorvoeren maar dit soort dingen blijkbaar nog niet helemaal goed werken.

Nou verwacht ik wel dat als ik nog betalingen zou maken die boven de spending cap zitten die ik zou moeten hebben ik bij een withdrawal van de PLU wel door de mand zou vallen. Ik ben ook over op een andere kaart die ik in het verleden gebruikte.

Plutus veranderd in mijn ogen net iets te vaak de spelregels terwijl bestaande spelregels (zoals die reward cap) nog lopen. Dit maakt de regels bijna net zo ingewikkeld als toeslagen en/of uitkeringen en dat blijkt ook wel gezien ik mijn spending cap in de UI nog heb. Je ziet door de if, elseif, elseif, elseif, else regels het bos niet meer.
Absoluut! Er is vast nog iets in te verdienen, maar ik ben het een beetje beu met al die wijzigingen haha. Het was leuk zo lang het duurde en heeft een leuk zakcentje opgeleverd, tijd om door te gaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sdg875 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:19:
[...]

Absoluut! Er is vast nog iets in te verdienen, maar ik ben het een beetje beu met al die wijzigingen haha. Het was leuk zo lang het duurde en heeft een leuk zakcentje opgeleverd, tijd om door te gaan :)
Vooral ook omdat je als huidige gebruiker die echt erin geïnvesteerd hebt het meeste genaaid wordt. Stel je hebt een jaar geleden 1.000 PLU gekocht, dan ben je even van 6% naar 3% generfd en van 6 naar 3 perks. Terwijl je stack wel 7000 euro in waarde gedaald kan zijn. En je vervolgens wordt uitgemaakt voor een free candy hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
knakworst schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:36:
[...]

Vooral ook omdat je als huidige gebruiker die echt erin geïnvesteerd hebt het meeste genaaid wordt. Stel je hebt een jaar geleden 1.000 PLU gekocht, dan ben je even van 6% naar 3% generfd en van 6 naar 3 perks. Terwijl je stack wel 7000 euro in waarde gedaald kan zijn. En je vervolgens wordt uitgemaakt voor een free candy hunter.
Idd! heb zelf het 'geluk' gehad om de verleiding te weerstaan en het toch bij max5% te houden, daar toen wel wat extra voor geinvesteerd (icm actie voor de verhoogde rewardcap met 10k) maar dat gelukkig voor het echte dieptepunt en de oneindige stroom wijzigingen alweer kunnen verkopen. Vanaf toen de status kunnen vasthouden met opgebouwde PLU en elke keer afromen tot 500. Daardoor zonder risico door kunnen gaan.
Maar het scenario wat je hierboven schetst is inderdaad heel zuur en zal zeker veel mensen die wat later zijn ingestapt treffen, maakt het heel moeilijk om je inleg terug te gaan verdienen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:55
Na net voor de vakantie erachter gekomen dat ze mijn fysieke kaart (a 7,50 in februari) op gestolen hadden gezet, zojuist met de rekemachine in de hand kaart bedrag aangevuld tot ik in de AH kon betalen. Tegoed nu precies 0.00 en weg met die zooi :D

tis gewoon echt niet bij te houden wat ze allemaal flikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31

St@m

@ Your Service

Ik heb nog 1,80 staan.. even wachten tot 12-9 en ik weer moet betalen, hoeveel PLU ik dan nog heb.. even kijken of het de moeite waard is om nog 13,20 erbij te doen en dan uit te betalen.. al is de kans dat ik morgen niet meer 'mag'. Ik moet door die hele papiermolen heen van loonstrookjes (uiterlijk morgen moet ik alles aanleveren), maar daar ga ik niet aan beginnen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:09:
[...]

Zelf ga ik de stake van mijn partner overhevelen naar die van mij. We hebben beide 500. Dan wordt eentje non-actief, en eentje is er dan Chad. Dat is de grandmaster. Gezamenlijke account aanmaken op google pay en gaan. 6.000 euro bestedingslimiet daar komen we een redelijk eind mee.

En in totaal 6 perks tot en met mei is 300 euro per maand aan de perks. Ook nog een verdubbelingsvoucher en 3 procent over een paar duizend euro uitgaven. Gelijk verkopen zodra het kan. Nee geen extra 3 maanden voor mij om mijn PLU maand na maand te zien verdampen.

Nog even een maandje of 10 ongeveer 500 euro uit die ponzi proberen te trekken. Gezien de constant dalende koers reken ik op 300 euro per maand...
Inmiddels samengevoegd. Bestedingslimiet is ook gelijk 7.000 euro geworden. Het grote leegtrekken kan beginnen. Nu maar hopen dat die voorwaarden niet weer gewijzigd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3D3oz_2QuLyusd6M7UTHrESoCxA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J86IPZC8b7qYY20CeQbadZc6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:19

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Game over - De Plutus debit card - het roer gaat wéér om! Ik ben eruit. [afl 303]

Rogier is gestopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat een ontzettend prettige non-schreeuwer, zeldzaam op jijbuis.

Hij durft ook gewoon te zeggen dat CRO rekt gaat en je beter btc kan kopen.
YouTube: CRONOS CRO UPDATE - Mijn prijsverwachting voor 2024/2025 incl. mijn ...

• MTT
  • Niet online

MTT

Werkt de Rabby methode nog naar Kucoin?
Of kan ik beter op een andere manier withdawen?

Graag tips

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:14
knakworst schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:42:
[...]

Inmiddels samengevoegd. Bestedingslimiet is ook gelijk 7.000 euro geworden. Het grote leegtrekken kan beginnen. Nu maar hopen dat die voorwaarden niet weer gewijzigd worden.

[Afbeelding]
Hi, kun je mij vertellen hoe je dit precies hebt geregeld? Een account 'samenvoegen'? Hoe dan :)? Uit jouw screenshot leid ik af dat ze aan Plutus kant wat samengevoegd hebben, want je hebt nu 3+3 perks en blijkbaar zijn ook de spending limits bij elkaar opgeteld?

Mijn vrouw heeft een Plutus account, en ik ook. Die van mij gebruiken we het meeste....die van mijn vrouw hadden we alleen voor de Perks. Maar dat feest is nu grotendeels over. Wat mij betreft voegen we dit samen.

Beide (virtuele) Plutus kaarten heb ik achter één Curve kaart hangen overigens (wat ook niet geheel legaal is trouwens).

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandrioni schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:21:
[...]

Hi, kun je mij vertellen hoe je dit precies hebt geregeld? Een account 'samenvoegen'? Hoe dan :)? Uit jouw screenshot leid ik af dat ze aan Plutus kant wat samengevoegd hebben, want je hebt nu 3+3 perks en blijkbaar zijn ook de spending limits bij elkaar opgeteld?

Mijn vrouw heeft een Plutus account, en ik ook. Die van mij gebruiken we het meeste....die van mijn vrouw hadden we alleen voor de Perks. Maar dat feest is nu grotendeels over. Wat mij betreft voegen we dit samen.

Beide (virtuele) Plutus kaarten heb ik achter één Curve kaart hangen overigens (wat ook niet geheel legaal is trouwens).
Nee natuurlijk werkt samenvoegen zo niet. Ik had bij beide accounts 500 PLU. Dat heeft met de nieuwe levels geen zin,. dus heb ik vanuit één account op de blockchain 500 PLU naar de ander verstuurd en heeft er een nu 1000 PLU.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:14
knakworst schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:30:
[...]

Nee natuurlijk werkt samenvoegen zo niet. Ik had bij beide accounts 500 PLU. Dat heeft met de nieuwe levels geen zin,. dus heb ik vanuit één account op de blockchain 500 PLU naar de ander verstuurd en heeft er een nu 1000 PLU.
Maar ook al ben je nu Chad op 1 account....waarom heb je dan 6 perks? Het is toch 3?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandrioni schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:45:
[...]

Maar ook al ben je nu Chad op 1 account....waarom heb je dan 6 perks? Het is toch 3?
En 3 voor premium abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
MTT schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:13:
Werkt de Rabby methode nog naar Kucoin?
Of kan ik beter op een andere manier withdawen?

Graag tips
Werkt prima

• MTT
  • Niet online

MTT

Kucoin waar ik in maart nog plu op binnen kreeg heeft doodleuk mijn account gegijzeld. Ik kan niks meer opnemen. Ik moet opnieuw verifieren en laten zien waar de plu vandaan komt. Wat een rare gasten. Ik ga als ik alles omgezet heb daar weg. Nog nooit meegemaakt dat ik ergens na een verificatie nogmaals moet verifieren terwijl er geen enkele accountswijziging was.

• Nopheros
MTT schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:24:
Kucoin waar ik in maart nog plu op binnen kreeg heeft doodleuk mijn account gegijzeld. Ik kan niks meer opnemen. Ik moet opnieuw verifieren en laten zien waar de plu vandaan komt. Wat een rare gasten. Ik ga als ik alles omgezet heb daar weg. Nog nooit meegemaakt dat ik ergens na een verificatie nogmaals moet verifieren terwijl er geen enkele accountswijziging was.
Balen. Laat even weten of het gelukt is met kucoin..

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06 10:31
Plutus pamp incoming vanwege de gift cards. Let's go!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 16:49
🎁 Introducing Plutus Gift – Launching in 2024!
Plutus Gift is one of our five planned real-world utilities that will anchor 1 PLU to a €10 redeem value. We’re excited to announce that Plutus has partnered with a leading service provider to bring you a new way to use your PLU. Soon, you'll be able to redeem your PLU for commonly used Gift Cards directly through our platform!
⌛ Why the Early Launch?
Originally, this feature was set to launch in 2025, following our network migration and the activation of FUEL to ensure sustainability. However, due to its overwhelming popularity within our community, we've decided to fast-track its release to 2024!
🗒️ Important Note:
Since Plutus Gift was initially planned for post-FUEL activation, there may be a temporary limit on the number of daily redemptions. Rest assured, this limit will be fully removed once FUEL is activated along with our other planned utilities.
We’re excited about the possibilities this new feature will bring and can’t wait for you to start enjoying Plutus Gift in 2024! More on our preliminary development plans here.

• Nopheros
cooLopke schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:39:
Plutus pamp incoming vanwege de gift cards. Let's go!
Denk niet dat het perse daardoor komt, pumpjes komen wel vaker voor. Heb zelf weinig vertrouwen dat die gift cards daadwerkelijk gaan zorgen voor een plu prijs van 10 pond UK, lijkt me sterk. Helemaal nu ze er een limiet op gezet hebben zie ik niet in waarom Plu opeens 400-500% zou gaan stijgen.

Het verstrekken van giftcards zonder limiet is niet te betalen voor ze.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 22-08-2024 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
Nopheros schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:54:
[...]

Denk niet dat het perse daardoor komt, pumpjes komen wel vaker voor. Heb zelf weinig vertrouwen dat die gift cards daadwerkelijk gaan zorgen voor een plu prijs van 10 pond UK, lijkt me sterk. Helemaal nu ze er een limiet op gezet hebben zie ik niet in waarom Plu opeens 400-500% zou gaan stijgen.

Het verstrekken van giftcards zonder limiet is niet te betalen voor ze.
Ik ben er ook zeer sceptisch over. Eerst maar eens zien. Zou wel een mooie besteding van mijn laatste pending PLUtjes zijn voor ik de deur dicht trek, ipv ze met de 15,- fee uit te laten betalen! Ga het zeker volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, eerst zien, dan geloven. Ze dekken zich al in met het statement dat ze 'voorlopig' beperkt beschikbaar zijn omdat het FUEL protocol nog niet actief is. Dat is heel ruim te interpreteren; beperkingen per account/persoon, of beperkt voor de gehele Plutus community? Ofwel, mag ik er maar 1 per X maanden claimen, of zijn er maar X gift cards beschikbaar voor de gehele PLU community? Ik gok dat laatste, en die zullen er wel zo doorheen zijn.

En dan is het nog maar de vraag voor welke retailer(s) je een giftcard kunt aanvragen. Zou me niks verbazen als het initieel alleen voor de Plutus Merchandise store is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w8AEkqQ.jpeg
'This is what high IQ looks like'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:13

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Freekers schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:52:
Inderdaad, eerst zien, dan geloven. Ze dekken zich al in met het statement dat ze 'voorlopig' beperkt beschikbaar zijn omdat het FUEL protocol nog niet actief is. Dat is heel ruim te interpreteren; beperkingen per account/persoon, of beperkt voor de gehele Plutus community? Ofwel, mag ik er maar 1 per X maanden claimen, of zijn er maar X gift cards beschikbaar voor de gehele PLU community? Ik gok dat laatste, en die zullen er wel zo doorheen zijn.

En dan is het nog maar de vraag voor welke retailer(s) je een giftcard kunt aanvragen. Zou me niks verbazen als het initieel alleen voor de Plutus Merchandise store is.

[Afbeelding]
'This is what high IQ looks like'....
Mooi ook hoe ze van 1 van de Tweets een deel weggeknipt hebben ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:08:
[...]

Mooi ook hoe ze van 1 van de Tweets een deel weggeknipt hebben ;)

[Twitter]
Random feature requests meenemen in marketing/promotie materiaal zou een beetje vreemd zijn vind je zelf ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:13

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Nopheros schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:29:
[...]

Random feature requests meenemen in marketing/promotie materiaal zou een beetje vreemd zijn vind je zelf ook niet?
Een sarcastische tweet een deel wegsnijden om m als positieve reclame te gebruiken een stuk vreemder ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:31:
[...]

Een sarcastische tweet een deel wegsnijden om m als positieve reclame te gebruiken een stuk vreemder ;)
Behalve het woordje SoonTM is er weinig sarcastisch aan. Hij vraagt gewoon letterlijk om een feature om al aangekondigde wijzigingen als optie toe te voegen zodat we kunnen zien wat voor effect dat heeft op onze toekomstige inkomsten.

Weinig vreemds aan. Zou vreemder zijn om het wel mee te nemen aangezien, nogmaals, het niets te maken heeft met het promotie materiaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HxgTm6Y/dfsatat.png

Een onmogelijk complex verhaal die Whitepaper. Ik ga het ook echt niet meer allemaal lezen. Ik was een tijdje geleden al klaar met alle mooie verhalen en loze beloftes.

Maar de laatste tijd blijven ze spammen met "goede acties" zoals die verkoop niks tot mei 2025 en dan krijg je nog een paar maanden extra Metal rewards. En nu weer bovenstaand mailtje. Heel krampachtig proberen mensen aan boord te houden allemaal

Verkoop je PLU mensen. Dat is mijn advies. Verder blijf ik zolang het werkt de kaart wel gebruiken. Ik heb nog ruim een half jaar Premium. Destijds gekocht voor €16.66 p/m. En dat heeft nog steeds value, ook zonder PLU

Pagina: 1 ... 82 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.