Erg spastisch paniekvoetbal inderdaad. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze de deur uit moeten spammen. Die gift cards klinken mij ook wel goed in de oren (amazon stores leegkopen, bestel er toch wel zat, normaal gebruik ik ook Wissel nog voor tegoed met korting), maar het zal idd zoals altijd wel weer een mooie teleurstelling wordenGelukszoekr schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:00:
[Afbeelding]
Een onmogelijk complex verhaal die Whitepaper. Ik ga het ook echt niet meer allemaal lezen. Ik was een tijdje geleden al klaar met alle mooie verhalen en loze beloftes.
Maar de laatste tijd blijven ze spammen met "goede acties" zoals die verkoop niks tot mei 2025 en dan krijg je nog een paar maanden extra Metal rewards. En nu weer bovenstaand mailtje. Heel krampachtig proberen mensen aan boord te houden allemaal
Verkoop je PLU mensen. Dat is mijn advies. Verder blijf ik zolang het werkt de kaart wel gebruiken. Ik heb nog ruim een half jaar Premium. Destijds gekocht voor €16.66 p/m. En dat heeft nog steeds value, ook zonder PLU
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |