Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 83 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:00:
[Afbeelding]

Een onmogelijk complex verhaal die Whitepaper. Ik ga het ook echt niet meer allemaal lezen. Ik was een tijdje geleden al klaar met alle mooie verhalen en loze beloftes.

Maar de laatste tijd blijven ze spammen met "goede acties" zoals die verkoop niks tot mei 2025 en dan krijg je nog een paar maanden extra Metal rewards. En nu weer bovenstaand mailtje. Heel krampachtig proberen mensen aan boord te houden allemaal

Verkoop je PLU mensen. Dat is mijn advies. Verder blijf ik zolang het werkt de kaart wel gebruiken. Ik heb nog ruim een half jaar Premium. Destijds gekocht voor €16.66 p/m. En dat heeft nog steeds value, ook zonder PLU
Erg spastisch paniekvoetbal inderdaad. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze de deur uit moeten spammen. Die gift cards klinken mij ook wel goed in de oren (amazon stores leegkopen, bestel er toch wel zat, normaal gebruik ik ook Wissel nog voor tegoed met korting), maar het zal idd zoals altijd wel weer een mooie teleurstelling worden :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

knakworst

Get more sats!

2Dutch schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:38:
[...]

Erg spastisch paniekvoetbal inderdaad. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze de deur uit moeten spammen. Die gift cards klinken mij ook wel goed in de oren (amazon stores leegkopen, bestel er toch wel zat, normaal gebruik ik ook Wissel nog voor tegoed met korting), maar het zal idd zoals altijd wel weer een mooie teleurstelling worden :P
Ik denk dat je er maximaal eentje per maand mag kopen. Doe mij anders maar voor die 1.000 PLU die ik heb 10.000 euro aan Amazon cadeaubonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:44

Rouwette

Rouwette.com

knakworst schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:06:
[...]

Ik denk dat je er maximaal eentje per maand mag kopen. Doe mij anders maar voor die 1.000 PLU die ik heb 10.000 euro aan Amazon cadeaubonnen.
Ja dan koop ik er nog wel Plu bij :P

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Als je je account op wil heffen dan kun je 50$ in plu krijgen trouwens (met het idee dst je dan blijft)… ik ben er niet op ingegaan 😀

[ Voor 13% gewijzigd door zenith op 23-08-2024 21:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:41
De gift cards staan gepland voor eind dit jaar. 1 Plu = £10. Ook nog extra plaatje bijgevoegd. Ze lijken het verschil echt aan te vullen. Wel beperkte oplage, maar het ziet er goed uit. Amazon staat er bij. Mijn eerste golden ticket kunnen slijten, je krijgt beide gelijk $50 Plu. En ook de metal cards zijn gespot. Op withdrawals staan nu 2 weken wachttijd.

https://x.com/plutus/status/1826937803902787887
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKy9KnZL2YW7iblfuK8IMzQlkyY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXwX7tqH9J6Ke74hEufzGHOW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g8hD46oRdD-VI-pz3avtsT53H8E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5mlwb0P20iahwkMDoPTU59g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAHECQZBynFW7DL5u2SaUexRKew=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qlQjVxn4z7IILwC6qTL2CRy2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7F52sH20L9U5PECENrIWJjJ_C4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DTBcUExjRy12GGmsJvnpREck.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door enermax op 24-08-2024 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:27:
De gift cards staan gepland voor eind dit jaar. 1 Plu = £10. Ook nog extra plaatje bijgevoegd. Ze lijken het verschil echt aan te vullen. Wel beperkte oplage, maar het ziet er goed uit. Amazon staat er bij. Mijn eerste golden ticket kunnen slijten, je krijgt beide gelijk $50 Plu. En ook de metal cards zijn gespot. Op withdrawals staan nu 2 weken wachttijd.
Als PLU laag blijft is dat tientje wel erg mooi, sowieso zal het nooit de 10 euro halen dus "winst" ;) 2 weken voor withdrawal is wel weer lame, snap dat ze wilen remmen op die manier maar ik neig al naar een recurring event in mijn agenda, heb best wel wat uitgegeven de laatste maanden dus er komt nog wel wat aan :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@2Dutch Over de tien gaat moeilijk, omdat je perk dan bijv 0.9plu is bij Plu = 11 euro. De gift card is dan 9 euro waard. Dan krijg je arbitrage op de exchanges totdat Plu weer 10 euro is. Of ze verhogen de gift card waarde Plu = 15 euro.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:29

Coldcat

HODL

Te mooi om waar te zijn zijn die gift cards. Iemand moet het verschil betalen. Er zullen enorme restricties gelden als de functie snel komt. Dat kan gewoon niet anders.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Nopheros schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:02:
[...]

Balen. Laat even weten of het gelukt is met kucoin..
Ik moest eerst een screenshot laten zien dat de plu van mijn plutus account is afgehaald
Ik moest me dus opnieuw verifieren, met video terwijl ik een handgeschreven code, datum van de dag en handtekening en nog mijn id laat zien en mijn gezicht. Die is zonder notificatie verder goedgekeurd want in mijn account staat geverifieerd en zou ik alles kunnen doen, maar opnemen ging nog steeds niet. Dus maar een live chat gedaan en die zou ernaar kijken. Stuurt die gast een email met het volgende:

In reference to the screenshot you provided concerning the PLU transfer, could you please provide us with a screenshot of the withdrawal that includes the details of the address and TXID for the transaction?

Alternatively, you may demonstrate that you have clicked the 'View' button, as indicated in your screenshot in a video.

We thank you in advance for your understanding. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us.

Best regards,

Ze doen alles om je crypto daar vast te houden.
Wat een onbetrouwbare partij zeg.

Ik wacht in ieder geval nog steeds totdat ik iets kan withdrawen. Er staat daar omgerekend 2.5k euro ongeveer in mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:49:
[...]

Ik moest eerst een screenshot laten zien dat de plu van mijn plutus account is afgehaald
Ik moest me dus opnieuw verifieren, met video terwijl ik een handgeschreven code, datum van de dag en handtekening en nog mijn id laat zien en mijn gezicht. Die is zonder notificatie verder goedgekeurd want in mijn account staat geverifieerd en zou ik alles kunnen doen, maar opnemen ging nog steeds niet. Dus maar een live chat gedaan en die zou ernaar kijken. Stuurt die gast een email met het volgende:

In reference to the screenshot you provided concerning the PLU transfer, could you please provide us with a screenshot of the withdrawal that includes the details of the address and TXID for the transaction?

Alternatively, you may demonstrate that you have clicked the 'View' button, as indicated in your screenshot in a video.

We thank you in advance for your understanding. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us.

Best regards,

Ze doen alles om je crypto daar vast te houden.
Wat een onbetrouwbare partij zeg.

Ik wacht in ieder geval nog steeds totdat ik iets kan withdrawen. Er staat daar omgerekend 2.5k euro ongeveer in mijn account
Rabby methode gebruikt?

Ik zou gewoon naar je eigen metamask sturen. Erc-20 transfers kosten meestal minder dan 10 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-07 15:31
Lange rant over plutus, maar kan niet zeggen dat hij onjuist is... Delen waard imo

YouTube: PLUTUS FULL REVIEW - AUGUST 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:18:
[...]

Rabby methode gebruikt?

Ik zou gewoon naar je eigen metamask sturen. Erc-20 transfers kosten meestal minder dan 10 cent.
Inderdaad Rabby methode gebruikt.
Waarom zouden ze daar moeilijk over doen?
Is dat anders als dat je plu vanuit metamask stuurt?

Ik heb echter geen ethereum in mijn metamask. Ik wilde eigenlijk mijn ethereum van kucoin op metamask overboeken zodat ik mijn plu van metamask naar kucoin kan versturen, toen ik zag dat ik ineens geen crypto kan withdrawen bij kucoin.

Kun je ook die kleine hoeveelheid ethereum, ongeveer 30 cent, van kucoin naar metamask sturen om mijn plu bij metamask leeg te trekken, of zit er een bepaald minimum aan ethereum dat je moet versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
MTT schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:13:
[...]

Is dat anders als dat je plu vanuit metamask stuurt
Laatste weken ervaren de meeste mensen problemen via de Rabby methode (helaas ook al toen er op jouw Rabby-vraag werd gereageerd). Schijnbaar heeft het iets te maken met dat Kucoin het opeens niet meer vertrouwd dat er zoveel mensen stortingen ontvangen verstuurd vanuit dezelfde wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:13:
[...]

Is dat anders als dat je plu vanuit metamask stuurt?

Ik heb echter geen ethereum in mijn metamask. Ik wilde eigenlijk mijn ethereum van kucoin op metamask overboeken zodat ik mijn plu van metamask naar kucoin kan versturen, toen ik zag dat ik ineens geen crypto kan withdrawen bij kucoin.

Kun je ook die kleine hoeveelheid ethereum, ongeveer 30 cent, van kucoin naar metamask sturen om mijn plu bij metamask leeg te trekken, of zit er een bepaald minimum aan ethereum dat je moet versturen?
Vanuit de blockchain is te zien dat rechtstreeks vanuit de withdrawal adres van plutus bij jouw kucoin adres aankomt. En er zijn meerdere klanten die vanuit hetzelfde adres ontvangen. Dat is raar. Natuurlijk zijn er wel exchange adressen

Eth vanuit kucoin versturen kost ongeveer 13 euro. Beter is als je coinbase hebt die berekent enkele centen.

Maar nog handiger is gewoon je PLU zelf wisselen in je wallet zelf. Dat kan gewoon op een site als 1inch. Volledig self custody en geen exchange die je kan gijzelen. Dan heb je die hele exchange niet nodig. Je moet wel eth in je wallet hebben natuurlijk. En gebruik een ledger of andere hardwarewallet voor je metamask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 08:40:
[...]

Vanuit de blockchain is te zien dat rechtstreeks vanuit de withdrawal adres van plutus bij jouw kucoin adres aankomt. En er zijn meerdere klanten die vanuit hetzelfde adres ontvangen. Dat is raar. Natuurlijk zijn er wel exchange adressen

Eth vanuit kucoin versturen kost ongeveer 13 euro. Beter is als je coinbase hebt die berekent enkele centen.

Maar nog handiger is gewoon je PLU zelf wisselen in je wallet zelf. Dat kan gewoon op een site als 1inch. Volledig self custody en geen exchange die je kan gijzelen. Dan heb je die hele exchange niet nodig. Je moet wel eth in je wallet hebben natuurlijk. En gebruik een ledger of andere hardwarewallet voor je metamask.
Dus als ik ETH koop in coinbase dan kan ik voor een luttel bedrag ETH versturen naar metamask over erc20 om die plu van metamask te versturen?
Zit daar een minimum aan?

En is het beter de plu van metamask naar coinbase te sturen, want mijn vertrouwen in Kucoin staat op een dieptepunt en mijn account is nu nog steeds restricted voor opnames.

Alvast dank voor je antwoord

[ Voor 10% gewijzigd door MTT op 25-08-2024 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:47:
[...]

Dus als ik ETH koop in coinbase dan kan ik voor een luttel bedrag ETH versturen naar metamask over erc20 om die plu van metamask te versturen?

En is het beter de plu van metamask naar coinbase te sturen, want mijn vertrouwen in Kucoin staat op een dieptepunt en mijn account is nu nog steeds restricted voor opnames.

Minimum withdrawal is 0.001 eth.

Voor kucoin geen idee, houd wel rekening met de opnamekosten van 4 PLU. Beter is dus verkopen naar usdt en dan via een goedkoop netwerk ergens naar toe versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:07

NeoflexNL

Forever young

MTT schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:47:
[...]

Coinbase heeft PLU ook gelist dus je hebt Kucoin in principe nergens voor nodig

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 10:21:
[...]

Coinbase heeft PLU ook gelist dus je hebt Kucoin in principe nergens voor nodig
Je hebt een exchange niet eens nodig. Je kan gewoon swappen in 1inch of uniswap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:27
Ondertussen lijkt Plu, voor nu, voorzichtig, een bodem te maken.

Hopelijk zorgen alle wijzigen er nu voor dat we nu eigenlijk weer wat gaan stijgen, heb nog genoeg plu klaar staan om om te zetten naar Bitcoin.

Zolang Plutus voldoende winstgevend is blijf ik het maar gebruiken. De metal kaarten zouden inmiddels ook onderweg moeten zijn, als de plastic versie ook blijft werken dan kan die mooi naar m'n vrouw.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 25-08-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ElPensador schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:46:
Lange rant over plutus, maar kan niet zeggen dat hij onjuist is... Delen waard imo

Inderdaad no lies detected. De waarheid is hard. Je zal maar 2700 PLU gestacked hebben zeg :/

Snap overigens ook niet waarom Apple Pay zo lang moet duren, zou het gewoon een kosten-dingetje zijn? Ze waren tijden terug aan het testen, zo'n lang testtraject heeft niemand meer tegenwoordig,toch? :P

[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 25-08-2024 13:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 18:36

Nicap

Tsssk....

2Dutch schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:09:
[...]

Inderdaad no lies detected. De waarheid is hard. Je zal maar 2700 PLU gestacked hebben zeg :/

Snap overigens ook niet waarom Apple Pay zo lang moet duren, zou het gewoon een kosten-dingetje zijn? Ze waren tijden terug aan het testen, zo'n lang testtraject heeft niemand meer tegenwoordig,toch? :P
Triodos >:)

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 07:24
ElPensador schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:46:

Wow zoveel sarcasme in 1 video heb ik zelden gezien en moest er een beetje om giechelen. De koers is wel opgeveerd na zijn video.
Begrijp zijn frustratie wel, maar stacken is gewoon risicovol. Ik heb met CDC geluk gehad met mijn Jade green instapmoment, maar zag bij vrienden die te laat waren ingestapt 80% van hun stack zien verdampen. Dan heb je als je misschien hooguit 50% van de 3500 over als je nog wat kon compenseren met cashback. Ik heb in mei een CDC lagere tier gestaked. Nu al 100 euro de verdampt maar ook weer bijna 40 euro cash back verzameld. Ik zie wel waar het schip strand. Misschien begint alt season in 2025 als de FED money printer volle toeren draait.

Ik blijf ook nog in de laagste Plutus tier zitten voorlopig en kijken hoe lang ze het nog volhouden.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:58
Ik heb zojuist een geldbedrag gestord van mn ING rekening verstuurd naar mijn Plutus rekening, en helaas niet (instant) binnengekomen. Normaal altijd gelijk zichtbaar. Meer mensen last van?

[ Voor 3% gewijzigd door lucatoni op 26-08-2024 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-07 21:43
lucatoni schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:55:
Ik heb zojuist een geldbedrag gestord van mn ING rekening verstuurd naar mijn Plutus rekening, en helaas niet (instant) binnengekomen. Normaal altijd gelijk zichtbaar. Meer mensen last van?
Dit gebeurt bij mij (ook ING) sinds een aantal maanden regelmatig, zeker in het weekend. Volgens mij meer een ding aan de kant van ING. Staat er altijd op maandag of binnen 24h op. Wel erg irritant, maar weinig aan te doen. Mogelijk speelt de hoogte van het bedrag een rol, 400euro lijkt vaker instant dan 500 of 1000 euro, maar who knows. Geeft een extra rede voor het gebruik van Curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:55:
[...]

Minimum withdrawal is 0.001 eth.

Voor kucoin geen idee, houd wel rekening met de opnamekosten van 4 PLU. Beter is dus verkopen naar usdt en dan via een goedkoop netwerk ergens naar toe versturen.
Bedankt, ik heb eth in coinbase gekocht en gestuurd naar MM, helaas gaf die een foutmelding terwijl die wel uitgevoerd was, Heb nu dus een beetje eth op MM staan, als ik die eraf haal kost dat maar een luttele 11 cent.
Mijn 250 plu is eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 16:10
Ik heb nu ook zo'n "Enhanced Due Diligence" mail gekregen, enkele minuten nadat ik 5000,- had overgemaakt naar Plutus.

Ik denk dus dat dit automatisch gaat nadat je een boven een bepaald bedrag uitkomt qua overboeking of in totaal zou ook kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20
echthard schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:32:
Ik heb nu ook zo'n "Enhanced Due Diligence" mail gekregen, enkele minuten nadat ik 5000,- had overgemaakt naar Plutus.

Ik denk dus dat dit automatisch gaat nadat je een boven een bepaald bedrag uitkomt qua overboeking of in totaal zou ook kunnen.
Ik durf niet dit soort bedragen te stallen bij partijen zoals dit, je hebt wel lef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:01:
[...]

Ik durf niet dit soort bedragen te stallen bij partijen zoals dit, je hebt wel lef.
Dat doe ik vlak voordat ik iets groots wil afrekenen. Ik wilde er 11k opzetten, maar heb een dag limiet van 5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke PLU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Boven de 3 dollar. De ponzi gaat nog even door *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:44

Rouwette

Rouwette.com

knakworst schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:17:
[...]

Okee das redelijk goed nieuws

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
heeft Rogier op de bodem zijn PLU verkocht?
Natoer is echt hard af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Believers noemen we ze 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:30:
Zei daar iemand Matic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:30:
Hier ook een klassieke sell low gedaan....

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:21
cooLopke schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 22:39:
Plutus pamp incoming vanwege de gift cards. Let's go!
Ik zat er wel boenk op dit keer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
https://x.com/plutus/status/1828498812542792153

"5 major improvements coming to plutus over the coming months"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
Domino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 07:33:
The soap continues:

[...]

Quentin is de developer van de extensie 'Plutus Analytics Dashboard', dat was een ontzettend handige tool om je transacties (en cashback) te monitoren.
Ik heb hier ook lange tijd gebruik van gemaakt. Is er toevallig in de tussentijd een andere analytics tool online gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 07:24
knakworst schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:17:
[...]

And it's gone. Jammer dat ik PLU nergens kan shorten.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:13
ElPensador schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:09:
[...]

Ik heb hier ook lange tijd gebruik van gemaakt. Is er toevallig in de tussentijd een andere analytics tool online gekomen?
Niet dat ik weet. Helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Nieuwe absurde regels: Plutus gaat het moeilijk maken voor mensen die niet meedoen aan hun ecosystem. Rewards verkopen en niet stacken? Ze leggen niet echt uit wat dat is, maar je account kan zomaar worden gesloten. Regels om je te straffen als je niet voldoet:
  • Minder dan de helft van je rewards gestacked hebben.
  • Minder dan 30 dagen stacken.
  • Niet elk jaar upgraden.
15.4 Any breach of these Terms, whether past or future, can at our sole discretion result in loss
of access to features such as reward levels, earned PLU, or lead to the closure of your
Account, clawbacks of rewards and other benefits, including but not limited to where:
○ the total earned PLU since account opening exceeds your total stacked PLU by
a factor of two;
○ you have not upgraded a Reward Level within a 12 month period;
○ you have not continuously stacked rewards for more than 30 days;

the key point being breach of the terms. Not upgrading a reward level, in and of itself is not a breach.
https://www.plutus.it/leg...ONS-AND-WARRANTIES-BY-YOU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
enermax schreef op woensdag 4 september 2024 @ 21:19:
Nieuwe absurde regels: Plutus gaat het moeilijk maken voor mensen die niet meedoen aan hun ecosystem. Rewards verkopen en niet stacken? Ze leggen niet echt uit wat dat is, maar je account kan zomaar worden gesloten. Regels om je te straffen als je niet voldoet:
[...]

De verwoording ook.. ze hebben echt een hekel aan eindgebruikers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Leuk en aardig. Maar de minimale stack is 1,000 PLU. Ergens is er misbegrip tussen owner en user! Als de 250 HERO er nog was geen enkel probleem hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:59

St@m

@ Your Service

Ik heb gisteren aangegeven dat ze mijn account mogen sluiten. Ik kon al niet meer inloggen omdat ik niet had voldaan aan het aanleveren van extra documentatie (3 loonstroken?!). Nog nooit zo snel een bericht gehad van support :P Account is permanent gesloten. Prima. Het waren 2 leuke jaren.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
Rewards Pool | Balance Reconciliation (#8)
https://www.plutus.it/hel...-balance-reconciliation-8

Vault voor de komende 3maanden voor rewards van kaarten
https://etherscan.io/toke...69404e2aa9af36bdb002c699f

Plu Team wallet: 220k afgeroomd van de vault. (Kwartaal zakcentje team, verplaatst rustig naar exchanges)
https://etherscan.io/toke...69404e2aa9af36bdb002c699f

12M Totale Reward pool dat nog over is en gebruikt wordt als bovenstaande leeg is:
https://etherscan.io/toke...2b584fcc892e2c69b0bda7702
Rewards Pool | Balance Reconciliation (#8)
Plutus Card holders spent approximately $90m in value and earned over $5.42m worth of PLU rewards. On 25th August, 2024, Plutus will reconcile the rewards and transfer balance from the Pluton Rewards Pool to account for rewards awarded to customers.

The Reconciliation
Between 1st December, 2023 and 29th February, 2024, customers earned exactly 1,986,044.14 PLU for rewards and perks.

Plutus will now reconcile the balance and transfer the 1,986,044.14 PLU out of the Pluton Rewards Pool into Pluton Rewards (Payout Vault).

Out of the 1,986,044.14 PLU emitted, 220,081.87 PLU was awarded from the Plutus Treasury (which is normally reserved for company development, marketing, etc.). This will be returned to Plutus from the Pluton Rewards (Payout Vault) to be used for development, marketing, etc. as originally intended.

Transparency Measures
Since the card transactions are proprietary, including data from our banking service providers, we are legally bound not to reveal the transaction details publicly. Therefore, we have appointed our UK accountant, Haggards Crowther, to confirm that the transfer of PLU is supported by the proprietary transaction data.

See Verification from Haggards Crowther >

Plutus is working with such third parties (accountancy, legal, and self-custody firms) to uphold the integrity of the Rewards Pool that our customers depend on.

• echthard
Hoodie en shirt binnen. Maat is veel te klein, echt zo'n Chinese uitvoering. Als je een maat groter neemt, dan wordt het waarschijnlijk alleen breder en niet langer.

De bedrukking is ook vrij slecht trouwens, de zak zat al vol met glinstertjes.

Enige bruikbare is de Ledger

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wel met plutus logo dus nooit 100 procent te vertrouwen. Genereer zelf een nieuwe set van 24 woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
[...]

In de link kan ik geen sectie 15.4 vinden, is het alweer aangepast? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 09:00
Nee hoor je moet de juiste voorwaarden lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:55
Ook daar zie ik geen 15.4 meer. Wellicht browser cache o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tormentor1985 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:25:
[...]

Ook daar zie ik geen 15.4 meer. Wellicht browser cache o.i.d.?
Kijk eens bij die upcoming pdf bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wait what? Bedoelen ze niet als mensen aan alle 3 die voorwaarden tegelijk voldoen ofzo? Want anders is het zo dat iedereen die een maandabo aftikt en elke x tijd PLU verkoopt z'n account mogelijk kwijtraakt? Als voorbeeld mezelf (geen grootverbruiker, wel iets-te-veel-uitgever): 339 PLU lifetime bijeen geharkt met premium, maar maar iets van 6 PLU (komt ietsjes bij heel kort, want withdrawal naar metamask gedaan) nog staan, want ik stack niet en verkoop regelmatig. Ook kun je toch niet continu blijven upgraden elk jaar? Ik volg het echt ff niet, kan aan tijdstip liggen maar denk eerder aan Plutus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@2Dutch Upgraden gaat zowiezo moeilijk worden. Lagere tiers zouden vorige maand uitkomen. Mooi niet, onder kopje 2025 nu. Vanwege Fuel? Chad gebruikt geen fuel of wa...

https://app.loopedin.io/plutus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyYR6OcGOXHNL_23RLu_mMBo_zw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/os9zIRYERzjQoAq13uT6jpOw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:02:
@2Dutch Upgraden gaat zowiezo moeilijk worden. Lagere tiers zouden vorige maand uitkomen. Mooi niet, onder kopje 2025 nu. Vanwege Fuel? Chad gebruikt geen fuel of wa...

https://app.loopedin.io/plutus
[Afbeelding]
Kwam op Reddit nog een post met idem vraag tegen, maar dat je daar nu echt wijzer van wordt?

https://www.reddit.com/r/...tus_user_will_my_account/

Het komt op mij over alsof ze gewoon naar eigen goedkeuren (aka hoe de wind waait) random accounts kunnen dichtknikkeren en naar de t&c verwijzen en niet op details willen/hoeven in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 05:42
Knip, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 08-09-2024 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 04-07 18:36

Nicap

Tsssk....

[ Voor 100% gewijzigd door Taro op 08-09-2024 09:14 ]

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 05:42

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 08-09-2024 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:39

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 08-09-2024 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Zie de topicwaarschuwing: Dit topic is alleen voor de Plutus kaart.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 16:44
echthard schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:12:
Hoodie en shirt binnen. Maat is veel te klein, echt zo'n Chinese uitvoering. Als je een maat groter neemt, dan wordt het waarschijnlijk alleen breder en niet langer.

De bedrukking is ook vrij slecht trouwens, de zak zat al vol met glinstertjes.

Enige bruikbare is de Ledger
Ja dat luxe gevoel waar ze het de hele tijd over hadden toen de merch er nog niet was is ver te zoeken. Echt regelrechte ali express rommel en kan zo de kliko in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:34
Hmmm, zat ff niet op te letten en nu heb ik op onze beide Plutus kaarten (mijn vrouw en ik) dezelfde Netflix en Spotify perk. Kan ik die nog zinnig besteden? Heb het sowieso al aangepast voor volgende maand, maar is deze maand dan 2 weggegooide perks?

Zat ff te kijken of je een Netflix en/of Spotify cadeaubon kon halen. Dat kan wel, maar gewoon bij retailers. Dat schiet dus niet op (op afschrift staat dan immers gewoon 'Lidl' of 'Primera').

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Flater2013
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15-05 19:39
Meer mensen deze promotie gehad?
Lijkt wel winstgevend, het is wel maar 1 maand 9.99 euro, maar de 1% extra is wel mooi.
Is alleen niet duidelijk of dit alleen over 1000euro die per maand uitgeeft of meer.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8cY60Zn6yU-q1lgPxdpt39g7oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1XHc04SALvFpyezlUJHQZlMD.jpg?f=fotoalbum_large

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 23:15
Flater2013 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:53:
Meer mensen deze promotie gehad?
Lijkt wel winstgevend, het is wel maar 1 maand 9.99 euro, maar de 1% extra is wel mooi.
Is alleen niet duidelijk of dit alleen over 1000euro die per maand uitgeeft of meer.[Afbeelding]
Heb deze ook gehad idd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Ik ga lekker van premium naar een onbetaald account. Net voor dat moment nog even withdrawen.
Ik denk dat die gasten ook wel weten dat hun ondergang nadert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MTT schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:03:
Ik ga lekker van premium naar een onbetaald account. Net voor dat moment nog even withdrawen.
Ik denk dat die gasten ook wel weten dat hun ondergang nadert
Vooruitbetaald abo loopt nog tot januari, new year new resolutions? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nou, dit is ook weer mooi. Hebben jullie deze mail ook gehad, of is dit een soort steekproef?

Weinig behoefte aan het klikken op linkjes vanuit een mail waarbij zulke informatie gevraagd wordt. In de app zie ik geen notificatie van deze extra verificatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vBvioLMHcEQuu9_0u9ec7sq1vkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8idoPLZiGDmDrKqpJqyEL2g9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door NeoflexNL op 15-09-2024 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20
Even niet gevolgd maar kan de rabbit manier nog voor een withdrawal naar kucoin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TWFpa2Vs schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:54:
Even niet gevolgd maar kan de rabbit manier nog voor een withdrawal naar kucoin?
Nee niet aan te raden, kans dat Kucoin je blokkeert en je heel veel moeite moet doen. Gewoon naar Metamask en dan naar je exchange, fees zijn nu ongeveer 8 cent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:28:
Nou, dit is ook weer mooi. Hebben jullie deze mail ook gehad, of is dit een soort steekproef?

Weinig behoefte aan het klikken op linkjes vanuit een mail waarbij zulke informatie gevraagd wordt. In de app zie ik geen notificatie van deze extra verificatie.

[Afbeelding]
Ik kreeg hem na een withdrawal van PLU. Ingevuld en binnen 10 min was alles ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:07:
[...]

Ik kreeg hem na een withdrawal van PLU. Ingevuld en binnen 10 min was alles ok.
Ah, oke, thanks! Ik had idd vorige week ook een withdrawal gedaan.

Wel via de links in de mail of kom je er via de web versie nog bij ofzo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:02:
[...]

Ah, oke, thanks! Ik had idd vorige week ook een withdrawal gedaan.

Wel via de links in de mail of kom je er via de web versie nog bij ofzo?
Via de links in de e-mail. Ziet er wat amateuristisch uit maar het komt vanuit Plutus. Amateurisme zijn we gewend daar :+

Withdrawal duurde iets van 2/3 weken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

NeoflexNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:28:

[Afbeelding]
Had ook al beet, allemaal voor die paar tientjes die ik een weekje terug wilde cashen, je kunt beter via een normale bank paar duizendjes overmaken, gaat sneller/makkelijker :+

Het is inderdaad wel wat vreemd dat je geen pushmsg krijgt en dan inderdaad ook de uitgebreide uitleg in de app of mij part een verwijzing naar de e-mail zodat het wat betrouwbaarder overkomt. Niet voor niets zoeken wij hier mekaar wel op met dat soort vragen :P

Wel stond bij vraag 7 (6 was of m'n ID nog langer dan 3 maanden geldig was) of ik een geüpdate versie van mijn ID wilde sturen, stond wel een sterretje achter dus misschien zijn ze daar de mist in gegaan met de flow en was dat alleen nodig voor binnen 90 dagen een ongeldig ID? Moest toch bij de extra KYC check weer m'n ID scannen...maar goed was wel snel geregeld. Ze vragen in de mail ook nog:
Let us know once done so we can complete the review. We highly appreciate your cooperation and patience in this matter.
Dus aangezien ze blijkbaar willen dat we aangeven dat we het gedaan hebben (why? dat zien ze zelf toch ook?) ga ik dat flowfoutje nog wel ff aangeven. Heeft een ander er misschien nog wat aan.

Toko's die proof of residence willen krijgen een rekeningoverzicht van een nauwelijks gebruikt IBAN zonder herleidbare informatie. Overigens ook wel blij dat Plutus nu die extra check doet en niet ietsjes later, ik zit midden in een naamswijzigingprocedure namelijk, maar nog geen bericht dat ik een nieuw ID kan aanvragen :) Anders waren er vast alarmbellen afgegaan :P

-update-
I have reviewed the documents and have no further questions, the process is now completed and your recent PLU withdrawal request will be processed in the next batch.
En een thx voor het melden van het foutje..hopelijk doen ze er ook wat mee :P

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 16-09-2024 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:16

Deurwaarder

*blaf*

Nou, met de nieuwe Plutus Community Manager in de Discord is het wel 'bans will continue untill morale improves'.

Ik denk dat het het imago van Plutus geen goed gaat doen, vragen stellen lijkt niet gewaardeerd te worden, en kritische vragen al helemaal niet.
In combinatie met de stroom tweets van de CEO waarin hij vooral klanten dom en stom lijkt te noemen denk ik niet dat nog veel nieuwe mensen in gaan stappen.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:15
@Deurwaarder op Twitter ben ik ook geblockt omdat ik een beetje kritisch was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:13
In r/plutus is het ook geen pretje.

Continu een stroom aan positieve berichten door het Plutus Ambasador Team vol met halve waarheden of waar uberhaupt geen hol van klopt en de rest wordt vakkundig de mond gesnoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Deurwaarder schreef op woensdag 18 september 2024 @ 18:00:
Nou, met de nieuwe Plutus Community Manager in de Discord is het wel 'bans will continue untill morale improves'.

Ik denk dat het het imago van Plutus geen goed gaat doen, vragen stellen lijkt niet gewaardeerd te worden, en kritische vragen al helemaal niet.
In combinatie met de stroom tweets van de CEO waarin hij vooral klanten dom en stom lijkt te noemen denk ik niet dat nog veel nieuwe mensen in gaan stappen.
Domino schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:28:
In r/plutus is het ook geen pretje.

Continu een stroom aan positieve berichten door het Plutus Ambasador Team vol met halve waarheden of waar uberhaupt geen hol van klopt en de rest wordt vakkundig de mond gesnoerd.
Tegenstrijdig allemaal..ze willen geen nieuwe klanten, de bestaande klanten worden ook gepest op diverse manieren. Als ze ermee willen stoppen kunnen ze dat ook op andere manieren aangeven of de boel uit verkopen? Oh wacht dat gaat ze niet lukken natuurlijk. Maar ja zo negatief doen is toch voor niemand nuttig? Lijken wel narcisten daar, die kunnen altijd zo slecht tegen de waarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De Ponzi is geklapt. Move on naar de volgende.

• cooLopke
knakworst schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:43:
De Ponzi is geklapt. Move on naar de volgende.
Alles verkocht?

Edit: vorige week een withdrawal gedaan. Maar als ik hier zo lees 2-3 weken... En het leuke dan nog is dat mijn ID binnen 90 dagen gaat vervallen. Dus ik ben in het proces voor een nieuwe te krijgen, maar heb deze nog niet.

Misschien dat de bullrun nog wat leven er in kan blazen.

[ Voor 44% gewijzigd door cooLopke op 19-09-2024 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:15
Misschien ook rekening houden met het verkopen in stapjes. Als je inneens heel veel dumpt op kucoin gaat de prijs ook rap naar beneden :+

• MTT
  • Niet online

MTT

Wie gebruikt tegenwoordig kucoin nog. Ik had een pending payout die ik met spoed heb moeten herroepen. Kucoin doet of gaat niets meer doen in Nederland. Al mijn assets daar weggehaald.
Doe er mee wat je wilt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YL4VQjFn1VjP3rIVR8rogjqUog8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdB9vFRGfjswwUG2xi1deTUw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door MTT op 19-09-2024 22:12 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

MTT schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:10:
Wie gebruikt tegenwoordig kucoin nog. Ik had een pending payout die ik met spoed heb moeten herroepen. Kucoin doet of gaat niets meer doen in Nederland. Al mijn assets daar weggehaald.
Doe er mee wat je wilt.
[Afbeelding]
Je kunt de services tot nu toe nog gebruiken. Je krijgt enkel een melding.

Mochten ze sluiten dan zul je nog wel tijd krijgen alles weg te halen daar.

Was wel leuk op Kucoin met die wicks :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Coldcat schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:26:
[...]

Je kunt de services tot nu toe nog gebruiken. Je krijgt enkel een melding.

Mochten ze sluiten dan zul je nog wel tijd krijgen alles weg te halen daar.

Was wel leuk op Kucoin met die wicks :o
Kucoin spreekt het bericht tegen:
https://www.blockchainsto...tverlening-op-de-website/
KuCoin, een van de grotere internationale crypto exchanges, lijkt te stoppen in Nederland. Gebruikers krijgen nu een melding te zien die duidelijk maakt dat de diensten in Nederland niet meer beschikbaar zijn vanwege lokale wetten en regels. Dit is een flinke tegenvaller voor Nederlandse gebruikers die actief zijn op het platform, aangezien het als één van de weinige exchanges nog futures trading aanbood.

Update: KuCoin heeft bevestigd geen plannen te hebben om te stoppen in Nederland en geeft aan zulke plannen altijd duidelijk te communiceren. De melding staat nog steeds op de website.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
Officieel een ponzi, waar je moeilijk uit kan stappen. "Zero Tolerance Policy". Als je pech hebt krijg je geen withdrawal goedkeuring meer omdat je niet "productive" bent. Stack minder dan de helft van verdiende rewards -> waarschuwing (block withdrawal) en daarna sluiting.

Uitleg: https://www.plutus.it/blo...ing-a-healthier-ecosystem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgwCuNplKlePUwCKsqmRgrzLJc4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D7tAjQOn7QdV96WRLvQbjGjr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door enermax op 20-09-2024 07:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:15:
Officieel een ponzi, waar je moeilijk uit kan stappen. "Zero Tolerance Policy". Als je pech hebt krijg je geen withdrawal goedkeuring meer omdat je niet "productive" bent. Stack minder dan de helft van verdiende rewards -> waarschuwing (block withdrawal) en daarna sluiting.

Uitleg: https://www.plutus.it/blo...ing-a-healthier-ecosystem
[Afbeelding]
Een zieke geest die dit soort voorwaarden bedenkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Triest. Benieuwd of ik mijn pending payout nog ga krijgen. Ben laatst teruggegaan in level (van Hero naar niks) dus ik zal vast non compliant zijn 8)7

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Is dat een uitgestelde 1 april pagina?

Wat een toon richting je klanten. De levensader van je bedrijf. 50% in toekomstige rewards en boetes van 200,000 PLU.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rh0CXsNVzOwc5gzjZhMb1lvt3_U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZLx1RSJh2ZzDwt4lfvNL9uxY.png?f=fotoalbum_large

Ondanks dat ik premium vooruit betaald heb ga ik de boel vandaag denk ik opzeggen. Ik had altijd Hero maar nu is de enige optie 1,000 PLU wegzetten. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kgey95NSNAiKHRZat6o8oHMUvEs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aGQTkmtMPdv5Pns0OTyGEvWI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 191% gewijzigd door Coldcat op 20-09-2024 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben er na 3 jaar ook wel klaar mee. Ik wilde in eerste instantie nog wachten op de gift cards (lol) maar de toxic en klantonvriendelijke toon van Danial en z'n team wordt met de dag erger. Ik weet alleen zeker dat als ik nu al m'n PLU uitcash ik eerst een 'random' due diligence check aan m'n broek krijg, waarbij ze willen dat ik m'n ongeboren kind naar Danial vernoem, en daarna waarschijnlijk account closure vanwege undisclosed reasons. Dusja, wat kan ik doen? Ik heb nog zo'n 100 PLU op m'n account staan. In gedeeltes uitcashen zou kunnen, kost me wel 2x 15 euro aan transaction fees (bizar) En minder dan 50 PLU kun je niet meer uitcashen..

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
In de board zitten toch ook flink wat nederlanders toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Freekers schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:54:
Ik ben er na 3 jaar ook wel klaar mee. Ik wilde in eerste instantie nog wachten op de gift cards (lol) maar de toxic en klantonvriendelijke toon van Danial en z'n team wordt met de dag erger. Ik weet alleen zeker dat als ik nu al m'n PLU uitcash ik eerst een 'random' due diligence check aan m'n broek krijg, waarbij ze willen dat ik m'n ongeboren kind naar Danial vernoem, en daarna waarschijnlijk account closure vanwege undisclosed reasons. Dusja, wat kan ik doen? Ik heb nog zo'n 100 PLU op m'n account staan. In gedeeltes uitcashen zou kunnen, kost me wel 2x 15 euro aan transaction fees (bizar) En minder dan 50 PLU kun je niet meer uitcashen..
Laatst ook van Hero naar niets gegaan. Meer dan 100 PLU zonder problemen (wel een rekeningoverzicht uploaden en 3 weken wachten) eraf gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik krijg nu weer een mail om te upgraden, en dan krijg je er een gratis Curve perk bij. Ik kan me niet voorstellen dat daar nog mensen in trappen. Er is nog zo'n 100 plu onderweg naar m'n MM. Het DD onderzoek heb ik overleefd en ga er vanuit dat dit nog aankomt (is toegezegd).

Verder helemaal geen stack meer, maar nog wel 3% cashback over € 3.000,- per maand en 3 perks. Eerder al een mail gehad dat die max spend limit zou vervallen omdat ik m'n stack had verkocht, maar tot nu toe is er niets gewijzigd.

Nu heb ik nog zo'n 90 plu pending staan en die gaat er straks ook weer uit. Zolang ik nog die € 90,- per maand cashback, plus 3 perks krijg én het zooitje komt aan in m'n wallet, blijf ik het lekker gebruiken. Zodra ze de boel gaan bevriezen omdat ik geen stack aanhoud stop ik er helemaal mee.

Zo'n drie jaar gebruikt en prima aan verdient in die jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Hoe zit het eigenlijk met de metal cards? Heb nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:30:
Hier ook niet. Gek genoeg wel verdwenen uit het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:26:
Ik krijg nu weer een mail om te upgraden, en dan krijg je er een gratis Curve perk bij. Ik kan me niet voorstellen dat daar nog mensen in trappen. Er is nog zo'n 100 plu onderweg naar m'n MM. Het DD onderzoek heb ik overleefd en ga er vanuit dat dit nog aankomt (is toegezegd).

Verder helemaal geen stack meer, maar nog wel 3% cashback over € 3.000,- per maand en 3 perks. Eerder al een mail gehad dat die max spend limit zou vervallen omdat ik m'n stack had verkocht, maar tot nu toe is er niets gewijzigd.

Nu heb ik nog zo'n 90 plu pending staan en die gaat er straks ook weer uit. Zolang ik nog die € 90,- per maand cashback, plus 3 perks krijg én het zooitje komt aan in m'n wallet, blijf ik het lekker gebruiken. Zodra ze de boel gaan bevriezen omdat ik geen stack aanhoud stop ik er helemaal mee.

Zo'n drie jaar gebruikt en prima aan verdient in die jaren.
gvd nu is t gratis vd week kostte t 9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

alki schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:02:
[...]

gvd nu is t gratis vd week kostte t 9,99
Tja, of het nou gratis is, of een tientje.. De drempel zou voor mij toch echt zijn om weer 1.000 plu te gaan stacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-07 21:24
Emcee schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:30:
Hier ook nog niks ontvangen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:13:
[...]

Tja, of het nou gratis is, of een tientje.. De drempel zou voor mij toch echt zijn om weer 1.000 plu te gaan stacken
Nog even zitten we op 50ct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:15
alki schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:31:
[...]

Nog even zitten we op 50ct
Vandaag toch al weer wat sell ordertjes gehit dus 50ct lijkt me nog niet. Of je moet vandaag een GOAT account leeg dumpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
Er is geen reden tot paniek imo. Plutus gaat niet plots omvallen ofzo. Het is gewoon jammer hoe ze met de negativiteit omgaan. Dat hadden ze beter kunnen aanpakken. Ook de valse beloftes en het steeds uitstellen is gewoon jammer en had echt beter aangepakt kunnen worden. Door brieven op te stellen zoals regelmatig withdrawen brengt schade aan het eco systeem gaan mensen echt niet plots gaan stacken. Mensen gaan stacken omdat ze het bedrijf vertrouwen. Echt jammer dit. Het is moeilijk om van dat imago af te geraken nu en terug vertrouwen te krijgen.
Pagina: 1 ... 83 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.