Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 84 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Volgende week komt er nog een stapeltje plu aan op mijn account en het account van mijn wederhelft. Die trek ik eraf en kijk het effe aan. Heb nog de bybit kaart met 10% cb om het te overbruggen.

De heersende negativiteit wordt naar mijn mening door Plutus zelf in de hand gewerkt. Overdreven positieve berichten door het team en constant veranderende voorwaarden. Alles wat als enigzins negatief opgepakt kan worden word snoeihard de kop ingedrukt en weg gemodereerd op de verschillende platformen.

Ze zijn hard bezig met hun userbase te schofferen. Dat kan gewoon niet lang goed blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Sommige krijgen gratis Curve, andere krijgen 3 perks bij upgraden. Ze hebben toch juist iedereen terug gezet omdat het niet rendabel was.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QF2ekoyOiB7iJhR1ZLu5ATzWGrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/radr0JfsgyN2HVDvEsf15ZPq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 20-09-2024 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
enermax schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:53:
Sommige krijgen gratis Curve, andere krijgen 3 perks bij upgraden. Ze hebben toch juist iedereen terug gezet omdat het niet rendabel was.
[Afbeelding]
Het kan op zich terug goed gezet worden. Als er terug wat posiviteit komt en de prijs balanceert en gaat terug up kan de prijs van plutus naar >6$ zou kunnen gaan door bullmarket (als die er komt) dan zullen de lower rewards terug geïntroduceerd worden en dan krijg je een pump. Het kan allemaal natuurlijk... Het is zeker niet afgeschreven. Zie maar naar crypto.com. Toen werd ook alles aangepast. Maar ge ziet dat de prijs toch terug een boost krijgt ondanks de negativiteit dat er toen was. We zullen het zien. Ik heb alleen schrik voor die transitie naar dat ander systeem, want dat wordt weer een heel aanpassing wat weer voor verwarring kan zorgen.

[ Voor 6% gewijzigd door cooLopke op 20-09-2024 22:33 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 22:31:
[...]
Zie maar naar crypto.com. Toen werd ook alles aangepast. Maar ge ziet dat de prijs toch terug een boost krijgt ondanks de negativiteit dat er toen was.
8,5 cent, top 96 cent. Boellies.

• enermax
@cooLopke Ik schrijf Plutus ook niet af integendeel zelfs. Plutus heeft duizenden abonnementen. Dat heeft bijna niemand in de cryptocard wereld. Alleen zit ik er in voor de korte termijn winst. En dat gaat moeilijker worden of misschien niet meer lukken.

Er zijn 2 potjes. 1 met euro dat (propvol?) zit voor Plutus zelf. Misschien gaat een deel later naar gift cards(1 Plu - 10 euro card).

En een tweede pot Plu die oneindig Plu bijdrukt. Die is voor de gebruikers en plutus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMC6HGzpWX3hUt97SKCCqUKEwZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Da2SQIiPf0Szm4rOSqkuuivf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door enermax op 21-09-2024 13:46 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:50

Coldcat

HODL

cooLopke schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 22:31:
[...]

Het kan op zich terug goed gezet worden. Als er terug wat posiviteit komt en de prijs balanceert en gaat terug up kan de prijs van plutus naar >6$ zou kunnen gaan door bullmarket (als die er komt) dan zullen de lower rewards terug geïntroduceerd worden en dan krijg je een pump. Het kan allemaal natuurlijk... Het is zeker niet afgeschreven. Zie maar naar crypto.com. Toen werd ook alles aangepast. Maar ge ziet dat de prijs toch terug een boost krijgt ondanks de negativiteit dat er toen was. We zullen het zien. Ik heb alleen schrik voor die transitie naar dat ander systeem, want dat wordt weer een heel aanpassing wat weer voor verwarring kan zorgen.
$6…. Min stack is 1,000 PLU. Dat is $6,000 voor wat cashback. Er zijn dan inderdaad aanpassingen nodig!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• enermax
@Coldcat Als Plu 6$ staat zijn de lagere tiers ook beschikbaar.

• cooLopke
Coldcat schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:01:
[...]

$6…. Min stack is 1,000 PLU. Dat is $6,000 voor wat cashback. Er zijn dan inderdaad aanpassingen nodig!
Ze maken de lagere tiers pas beschikbaar als de waarde van PLU terug stijgt. Nu, gaan ze dit zeker niet doen. Mocht dit niet gebeuren gaan ze nooit de lagere tiers introduceren.

Maja, goed door het systeem wat er gaat veranderen, is het glazen bollen werk natuurlijk... Ze gaan een migratie doen, wat niemand weet wat dit gaat doen met de prijs enzovoort.

• cooLopke
knakworst schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:10:
[...]

8,5 cent, top 96 cent. Boellies.
Pump van oktober 2023 0,05$ => mei 2024 0,18$. Ik zeg ook niet dat plutus terug naar 12$ gaat. Maar kan zeker wel terug naar 6 à 7$.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
enermax schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:03:
@Coldcat Als Plu 6$ staat zijn de lagere tiers ook beschikbaar.
Als PLU op $6 dollar staat denk ik dat veel gebruikers hun opgespaarde PLU dumpen en hun (virtuele)kaart doormidden knippen en stoppen met de Ponzi...

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-09 10:15
@paul-s83 Dat gebeurde ook niet toen plu op 6, 8, 10 stond. Als er meer mensen in geloven dan komen er meer mensen bij dan dat er verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Toen was de chaos nog niet compleet heb ik het idee, laatste 6 maanden is het vrij rap bergafwaarts gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ctrlaltdel
Feit is dat Plutus een van de weinige is die het voor lange termijn kan overleven omdat men voor abonnementen in euros betaald. Als ze me willen kicken omdat ik 800 Plu verdiend heb en verkocht ook goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Ik ben toch weer ingestapt. 9 perks met abo+chad. Giftcards en Plutus swap bijna klaar. Niet iedereen krijgt deze aanbieding in mailbox 📬

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QF2ekoyOiB7iJhR1ZLu5ATzWGrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/radr0JfsgyN2HVDvEsf15ZPq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
enermax schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:47:
Ik ben toch weer ingestapt. 9 perks met abo+chad. Giftcards en Plutus swap bijna klaar. Niet iedereen krijgt deze aanbieding in mailbox 📬

[Afbeelding]
Klopt idd. Ik heb de gratis curve voor 1 jaar aanbieding, maar die van jou ziet er wel veel interessanter uit. Ik zou dus 3 perks (premium) + 3 perks Chad + 1 perk Curve (12 maanden) hebben. Terwijl jij er dan nog 2 extra perks krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 23-09-2024 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik ook de curve aanbieding. Waarschijnlijk omdat ik nog metal heb en ze me niet 7 maanden a 50 euro per perk gunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor wat betreft de afgelopen AMA:

Schijnbaar is er geen limiet op het aantal gift cards dat je kunt kopen.
Echter, alleen aan te schaffen met “interne PLU”, in de Plutus wallet dus, niet met PLU in een externe wallet (zoals Metamask). Je moet de PLU dus eerst verdienen met cashback en kan dus niet PLU kopen op een exchange en vervolgens omwisselen.
Giftcards alleen te gebruiken voor de lijst van beschikbare perks.

Aldus de Nederlandse Plutus Community Chatgroep op Telegram
enermax schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:47:
Giftcards en Plutus swap bijna klaar.
Eerst zien, dan geloven. Het is en blijft Plutus.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Freekers schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:16:
Voor wat betreft de afgelopen AMA:

Schijnbaar is er geen limiet op het aantal gift cards dat je kunt kopen.
Echter, alleen aan te schaffen met “interne PLU”, in de Plutus wallet dus, niet met PLU in een externe wallet (zoals Metamask). Je moet de PLU dus eerst verdienen met cashback en kan dus niet PLU kopen op een exchange en vervolgens omwisselen.
Giftcards alleen te gebruiken voor de lijst van beschikbare perks.

Aldus de Nederlandse Plutus Community Chatgroep op Telegram

[...]

Eerst zien, dan geloven. Het is en blijft Plutus.
Totdat je er een hondertal PLU probeert om te wisselen, dan ben je vast aan het gamen, frauderen, of whatever Danial voor excuus kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:00
knakworst schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:57:
[...]

Hier ook niet. Gek genoeg wel verdwenen uit het dashboard.
Blijkbaar is er in de ama gezegd dat de eerste kaarten volgende week geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:19:
[...]

Blijkbaar is er in de ama gezegd dat de eerste kaarten volgende week geleverd worden.
Ben benieuwd of de belofte van 12 maanden 5.000 bestedingslevel vanaf levering metal overeind blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 13:23
knakworst schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:57:
[...]

Ben benieuwd of de belofte van 12 maanden 5.000 bestedingslevel vanaf levering metal overeind blijft.
Dat is vanaf het ingaan van de metal voordelen. Loopt dus af volgend jaar Juni. Dit kun je ook zien als je inlogt via webpagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
https://fd.nl/financiele-...rned&utm_content=20240924

Kucoin weg uit Nederland. Daar gaat onze route om PLU te cashen....

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Dan stappen we toch gewoon over naar Coinbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Als ik wil inloggen op Plutus via Chrome krijg ik een wit scherm (na knop " log in"). Nog meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:49
Therapy777 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:28:
Als ik wil inloggen op Plutus via Chrome krijg ik een wit scherm (na knop " log in"). Nog meer mensen last van?
incognito venster openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Zijn genoeg andere exchanges om te gebruiken voor PLU. Wel jammer als het doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Dat werkt idd, thanks! Alleen kan ik nu mijn metamask niet koppelen om PLU uit te laten betalen. Dat was mijn doel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
Mag hopen dat Kucoin iig even een bericht stuurt naar de gebruikers zodra ze echt vertrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:49
Therapy777 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:33:
[...]

Dat werkt idd, thanks! Alleen kan ik nu mijn metamask niet koppelen om PLU uit te laten betalen. Dat was mijn doel :X
je adblocker even uitzetten dan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gewoon defi, bij 1inch kun je die plu inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
knakworst schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:28:
[...]

Gewoon defi, bij 1inch kun je die plu inwisselen.
hoe zijn de fees tegenwoordig?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Als je via coinbase gaat, moet je zeker advanced opzetten. En het pair PLU-USDC gebruiken. Daarna kan je gratis USDC naar EUR omzetten. Als je gewoon PLU omzet naar EUR, dan betaal je echt enorm veel fees.

[ Voor 12% gewijzigd door cooLopke op 24-09-2024 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:03:
[...]

hoe zijn de fees tegenwoordig?
Geen fees voor PLU -> USDT. Maar de wisselkoers is daardoor wel wat slechter. Beste is dus om het te doen zodra de ethereum fees laag zijn zoals zondagochtend. Maar alsnog best wel voordelig en een stuk eenvoudiger dan met Kucoin heen en weer sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
Coldcat schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:31:
Is dat een uitgestelde 1 april pagina?

Wat een toon richting je klanten. De levensader van je bedrijf. 50% in toekomstige rewards en boetes van 200,000 PLU.

[Afbeelding]

Ondanks dat ik premium vooruit betaald heb ga ik de boel vandaag denk ik opzeggen. Ik had altijd Hero maar nu is de enige optie 1,000 PLU wegzetten. 7(8)7
Wat een voorbeelden ook. Plutus is een CASH back kaart, niet meer niet minder. PLU is een farm en dump token, niet meer niet minder. En dan ga je lopen roepen dat het verkrijgen van CASH back door je rewards to verkopen voor CASH "niet productive" is en je account mogelijk gesloten kan worden. Echt dat hele bedrijf is zo shady als wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
keepitfrosty schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:05:
[...]

Wat een voorbeelden ook. Plutus is een CASH back kaart, niet meer niet minder. PLU is een farm en dump token, niet meer niet minder. En dan ga je lopen roepen dat het verkrijgen van CASH back door je rewards to verkopen voor CASH "niet productive" is en je account mogelijk gesloten kan worden. Echt dat hele bedrijf is zo shady als wat.
Gewoon negeren. Cashback uitkeren en profiteren zolang het kan. Mochten we over 12 maand een mail krijgen dat we niet prductief zijn dan kunnen we dan altijd nog volledig uitcashen.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Nopheros schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:49:
[...]

Gewoon negeren. Cashback uitkeren en profiteren zolang het kan. Mochten we over 12 maand een mail krijgen dat we niet prductief zijn dan kunnen we dan altijd nog volledig uitcashen.
Tenzij je uitbetaling wordt tegen gehouden omdat je juist niet productief genoeg was.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
I smell some BS bij Plutus.
Nog snel even de boel leegtrekken en kaartje in de vuilbak…

• Nopheros
Freekers schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:06:
[...]

Tenzij je uitbetaling wordt tegen gehouden omdat je juist niet productief genoeg was.
Dat zal de laatste paar plu zijn aangezien je in de tussentijd kunt blijven uitkeren naar je externe wallet.

Daarnaast hebben ze aangegeven dat je eerst een mail krijgt met hoe je wel productief kunt worden, dus je wordt niet direct gebanned.

Tijd genoeg dus.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Net in de pump een partij PLU gedumpt!

• paul-s83
  • Nu online
Lekker! Ik wacht al aantal dagen op een withdrawal Hopelijk wordt ik beloond met een pompje > $3 als mijn PLU eindelijk is aangekomen :)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Nopheros schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:11:
[...]

Dat zal de laatste paar plu zijn aangezien je in de tussentijd kunt blijven uitkeren naar je externe wallet.

Daarnaast hebben ze aangegeven dat je eerst een mail krijgt met hoe je wel productief kunt worden, dus je wordt niet direct gebanned.

Tijd genoeg dus.
We gaan 't zien. Ik verwacht er iig niks meer van.

• keepitfrosty
Nopheros schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:11:
[...]

Tijd genoeg dus.
Dat is het juist, ze zeggen wel meer en doen het tegenovergestelde. Maar ik blijf inderdaad gewoon niet productive de boel uitkeren want dit zooitje gaat het niet lang redden en dan mag Danial de vinger naar zichzelf wijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
keepitfrosty schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:38:
[...]

Dat is het juist, ze zeggen wel meer en doen het tegenovergestelde. Maar ik blijf inderdaad gewoon niet productive de boel uitkeren want dit zooitje gaat het niet lang redden en dan mag Danial de vinger naar zichzelf wijzen.
Zolang ik er meer uithaal dan een euro of 30 á 40 per maand blijf ik het gewoon gebruiken. Gratis geld wat bij mij al jaren naar Bitcoin gaat. Vervolgens rente trekken op Nexo voor nog wat extra inkomsten voor nog wat extra Bitcoin.

Alle communicatie volg ik inmiddels niet meer, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden kan ik net zo goed bij de McDonalds gaan werken :)

Telegram of Discord is nog wel handig om de belangrijkste nieuwtjes mee te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2024 10:45 ]

• keepitfrosty
Nopheros schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:44:
[...]

Zolang ik er meer uithaal dan een euro of 30 á 40 per maand blijf ik het gewoon gebruiken. Gratis geld wat bij mij al jaren naar Bitcoin gaat. Vervolgens rente trekken op Nexo voor nog wat extra inkomsten voor nog wat extra Bitcoin.

Alle communicatie volg ik inmiddels niet meer, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden kan ik net zo goed bij de McDonalds gaan werken :)

Telegram of Discord is nog wel handig om de belangrijkste nieuwtjes mee te krijgen.
Dan zijn wij allebei dus de memelord voorbeeld volgens Dan haha. Ik doe precies hetzelfde namelijk. Uitcashen voor speculative coins (btc, eth). Lekker blijven doen want die PLU token gaat nergens heen in elk geval.

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:38

Rouwette

Rouwette.com

Hmm ik heb een dingetje

ik heb meerdere metamask accounts gekoppeld, een paar oude (leeg)
en 1 met plu erop, daar wil ik de payout doen, maar bij de payout kan ik geen PLu wallet selecteren standaard is de oudste.

Weet iemand hoe ik de oude eruit krijg?

https://www.rouwette.com/

• Nopheros
Rouwette schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:50:
Hmm ik heb een dingetje

ik heb meerdere metamask accounts gekoppeld, een paar oude (leeg)
en 1 met plu erop, daar wil ik de payout doen, maar bij de payout kan ik geen PLu wallet selecteren standaard is de oudste.

Weet iemand hoe ik de oude eruit krijg?
In het Nederlandse telegram kanaal kunnen ze je daar wel mee helpen dacht ik.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:45
Ik probeer een uitbetaling te doen naar Coinbase via Rabby, maar krijg telkens een foutmelding "Wrong wallet address".
Terwijl adres matcht met Coinbase ontvangst adres. Weet iemand wat hier mis gaat?
Heb het altijd op deze manier gedaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CHRlS schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:23:
Ik probeer een uitbetaling te doen naar Coinbase via Rabby, maar krijg telkens een foutmelding "Wrong wallet address".
Terwijl adres matcht met Coinbase ontvangst adres. Weet iemand wat hier mis gaat?
Stuur toch lekker naar je eigen metamask. Een transfer op zondag kost nu vaak minder dan 10 cent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
Volgens mij mag dit niet meer.

• paul-s83
  • Nu online
Dat was bij Kucoin het geval, maar die kan je vanaf nu zowieso beter links laten liggen als nederlander zijnde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Elke keer als ik denk dat ze me niet meer kunnen verrassen komen ze toch weer met wat nieuws..

PlutusSwap in beta voor een beperkt aantal gebruikers, 50% liquidity provider fee.

• cooLopke
Nopheros schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:03:
Elke keer als ik denk dat ze me niet meer kunnen verrassen komen ze toch weer met wat nieuws..

PlutusSwap in beta voor een beperkt aantal gebruikers, 50% liquidity provider fee.
Slim gezien wel. Dan maak je het systeem wel "sustainable".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik heb precies hetzelfde. Dus ipv coinbase maar naar metamask gehaald (zoals hierboven door @knakworst aangegeven), dat werkt wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 26-09-2024 23:24 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:38
Hoe lang duurt het bij jullie om de plu naar metamask te halen? Hier > week….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Hamscho schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:39:
Hoe lang duurt het bij jullie om de plu naar metamask te halen? Hier > week….
10 werkdagen. Na 5 à 6 werkdagen kan er ook nog een check komen in je mailbox dat je facturen moet sturen ter verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:38
cooLopke schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:46:
[...]

10 werkdagen. Na 5 à 6 werkdagen kan er ook nog een check komen in je mailbox dat je facturen moet sturen ter verificatie.
Thanx! Wacht ik nog even af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dat is wel de bevestiging dat ze zelf ook niet meer serieus aan het ontwikkelen zijn daar. Al staat er geen bron bij natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zag het voorbijkomen op reddit, dus je swapt 10 PLU en krijgt maar 5 uitbetaald? Wel een tactische manier om minder uit te hoeven betalen, want veel mensen die niet met externe wallets willen of kunnen werken gaan voor gemak kiezen natuurlijk. Alhoewel je wel ff een rekensommetje gaat doen m.b.t. die 15 euro die je nu sowieso kwijt bent, ik voorzie een nieuwe rekentool :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vervolgens mag je alleen maar positief zijn op sociale media. Hoe dan :?

Ohh 50% wat fijn, dat is heel erg sustainable :z
Wat een meesterzet van Danial, minder verkoopdruk door de hoge fees. Ik koop gelijk 40.000 PLU bij om Honeybadger te worden :z

Zoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ach met de continu afnemende koers icm meer dan 2 maanden wachttijd (45 dagen plus dan nog 2+ weken wachten tot ze t uitbetalen) is 50% misschien niet eens zo'n slechte deal :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Plutus, de 1.5% cashbackkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
Wel goed om erbij te zeggen dat de 50% voor de web2 Dex is. Dus eigenlijk voor degene die geen (externe) wallet(s) hebben. Web3 Dex komt ook nog en die heeft wel 'normale' fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
paul-s83 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:33:
[...]

Dat was bij Kucoin het geval, maar die kan je vanaf nu zowieso beter links laten liggen als nederlander zijnde.
Volgens mij nu ook in de voorwaarden van plutus dat third party deposits niet meer mogen. Maar kan het mis hebben hoor. Ik gebruik het zelf niet.

Edit: het mag niet meer sinds kort

New account terms 5.3:
"Plutus remains the owner of the Pluton Rewards until their transfer to your external wallet address which will occur a minimum 45 days after the Merchant Transaction. Please note that payouts to third party services and wallets associated with exchanges are not allowed."

[ Voor 30% gewijzigd door keepitfrosty op 27-09-2024 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Haha wat een domper die meetup met hun gehypte feature reveals. 50% fees en een dashboardje. Het zijn echt meesters in het over promisen en under deliveren van letterlijk alles.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wurmpje schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:54:
Wel goed om erbij te zeggen dat de 50% voor de web2 Dex is. Dus eigenlijk voor degene die geen (externe) wallet(s) hebben. Web3 Dex komt ook nog en die heeft wel 'normale' fees.
Waarschijnlijk komt die tegelijk met de bedrijven die Plutus betalen, de overgang naar Polygon en de honorering van grandfather ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
Wurmpje schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:54:
Wel goed om erbij te vermelden dat plutus een heleboel roept maar weinig waar maakt. Dus “normale” fees moet nog maar blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Nou die 15 euro withdrawal kosten hadden ze er anders aardig snel doorheen gedrukt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
paul-s83 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:18:
Nou die 15 euro withdrawal kosten hadden ze er anders aardig snel doorheen gedrukt 😉
Haha ja dat dan weer wel

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:34:
[...]

Waarschijnlijk komt die tegelijk met de bedrijven die Plutus betalen, de overgang naar Polygon en de honorering van grandfather ;)
Ergens in 20025 dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Dit wordt toch wel een beetje zielig hoor:
-knip-

**If anyone is unhappy with earning lucrative rewards and instantly swapping them for card top-ups—a one-of-a-kind feature—and chooses to be unproductive and complain on social media instead of having an honest conversation in our channels, feel free to reach out. I’d be happy to help close your account immediately.**

**Note:** Everyone benefits from lower fees and a valuable ecosystem when productivity is encouraged, both in-app and on social media!
https://www.reddit.com/r/plutus/s/zSAyjSLZWi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Dat bedrijf lijkt te worden gerund door kinderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb besloten geen seconde meer te lezen over Plutus. Daar moet ik toch op terug komen.

De stack verkocht en door de toon van de afgelopen tijd keer ik nooit meer terug. Ik heb voor langere tijd een Hero stack gehad. Door de communicatie ben ik een van de vele earn en dump users geworden.

Ik blijf toch lezen omdat dit gewoon entertainment is om de keuzes te lezen die gemaakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

Nicap

Tsssk....

Ik denk dat ik ook maar ga switchen naar starter en over 2 maanden alles verkoop.
Dan maar iets minder cashback, maar wel de "zekerheid" dat je account niet wordt gesloten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
Van de Discord - Official announcements:

"If anyone is unhappy with earning lucrative rewards and instantly swapping them for card top-ups—a one-of-a-kind feature—and chooses to be unproductive and complain on social media instead of having an honest conversation in our channels, feel free to reach out. I’d be happy to help close your account immediately."

Wat een ballentent is het toch ook. Totaal een verkeerde richting ingeslagen. Het is dat ik al een jaar betaald heb, maar anders zou ik snel wegwezen hier

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Blij dat ik 1,5 jaar geleden begonnen ben met alleen een Premium abbo (wel wat PLU geredeemed voor om limiet te verhogen tussendoor)

Dooordat ik elke paar maanden mijn PLU verkocht heb sta ik leuk in de plus en kan ik makkelijk afschalen en overstappen naar de volgende ponzi cashback kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:20:
Van de Discord - Official announcements:

"If anyone is unhappy with earning lucrative rewards and instantly swapping them for card top-ups—a one-of-a-kind feature—and chooses to be unproductive and complain on social media instead of having an honest conversation in our channels, feel free to reach out. I’d be happy to help close your account immediately."

Wat een ballentent is het toch ook. Totaal een verkeerde richting ingeslagen. Het is dat ik al een jaar betaald heb, maar anders zou ik snel wegwezen hier
Tsjonge jonge..in plaats van iets doen met de kritiek, zodat je meer klanten trekt ipv mensen wegjaagt :/
Heb ook nog tot januari een jaarabo vooraf betaald lopen, maar kijk tegen het eind van het jaar wel even wat ik doe. Neig nu wel naar maar iets "meer" betalen per maand maar er dan wel eventueel elke maand mee te kunnen stoppen in plaats van na maand x de boel op de fles ofzo en dan het rest van je geld foetsie.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
De extra Curve perk promo is gesignaleerd. Nu nog de +3 perks bonus.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRokv9Cr1gGewKznyO2FJDcORio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jvdjHjcMJlzUzEPl4eV1hHAH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik ga ermee kappen, heb mijn curve ook al verlaagd van pro naar pay. Is trouwens ook daar een zooitje heb de cashback van 2 oktober niet gehad. Verder zie ik mijn plutus virtual card nummer niet meer in de plutus app

[ Voor 20% gewijzigd door MTT op 05-10-2024 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Heb op 21 september wat PLU naar mijn Metamask Wallet gestuurd, helaas nog steeds niet aangekomen...

Ik spuug niet op gratis geld, maar de gehele strategie achter Plutus is wel echt bedroevend te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
Het begint nu wel eng te worden. PLU onder de oude voorwaarden verdiend mag je niet meer opnemen als je niet aan de nieuwe voorwaarde voldoet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKIZEa4FddoRCkphwwaJuHjI5jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9WTA6UeM2PXVwqosjZGL5ctr.jpg?f=fotoalbum_large

En die zijn niet mals.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epHpc4ULaPvj5u-3FgyM2ByY2Sk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y1OZm0uYivZgCuZbOY0G2702.jpg?f=user_large

And sold.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuWi6js0yzR-SfCbE_D4HWy7Zjk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zQ9NbGL0Gq0wrVVIRKsI2VUA.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door ctrlaltdel op 07-10-2024 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bedoelt hij dat de 24-uurs-payouts terugkomen voor iedereen behalve de terms violators, of bedoelt hij dat je uberhaupt geen payouts meer kunt aanvragen als je niet voldoet aan dat lijstje (krankzinnige) voorwaarden?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ctrlaltdel schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 01:00:
Het begint nu wel eng te worden. PLU onder de oude voorwaarden verdiend mag je niet meer opnemen als je niet aan de nieuwe voorwaarde voldoet.
[Afbeelding]

En die zijn niet mals.
[Afbeelding]

And sold.
[Afbeelding]
Het systeem werkt dat je als invesreerder van PLU door middel van cashback je vervolgens de verdiende PLU mag verkopen. Daarna blijken er meer verkopers dan kopers te zijn, vervolgens veranderen we toch lekker de voorwaarden :? Eerst naaien we je met de reward levels, daarna de not your keys not your coins truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Bananeman schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:32:
Bedoelt hij dat de 24-uurs-payouts terugkomen voor iedereen behalve de terms violators, of bedoelt hij dat je uberhaupt geen payouts meer kunt aanvragen als je niet voldoet aan dat lijstje (krankzinnige) voorwaarden?
Zo lees ik het wel, maar als je bij default de helft van je userbase al kenmerkt als "violator" met de nieuwe regels kan je dat makkelijk roepen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ik had via de withdrawal wallet even een willekeurige wallet van een persoon nagekeken. Dit vind ik toch erg verdacht. Of ligt dat aan mij?

Het lijkt wel of hij/zij elke 10K reward limit gewoon volledig kan spenderen. Of je bent professioneel bezig. Op zo korte tijd zie laatste 20 transacties zoveel PLU withdrawen zonder stack kan haast niet.

https://etherscan.io/addr...7fc0c9033d81e96#tokentxns

Als iedereen zo is, dan snap ik waarom er zo maatregelen zijn getroffen.

[ Voor 10% gewijzigd door cooLopke op 07-10-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@cooLopke Dat hij geen stack heeft weet je niet. Kan ook intern+meerdere wallets zijn.
Metal tier 3 en veteran zit je al op 8perksx50 = 400 euro + 4k a 5% = 600 euro/plu. Metal geeft ook nog aantal transacties dubbel rewards(10% met veteran). Misschien ook nog golden tickets a 50$. Zo veel is 400 Plu niet voor metal tier 3 als je een hoog tier niveau hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door enermax op 07-10-2024 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Heb hier maar weer een uitbetaling aangevraagd en bewaar alles extern. Mocht ik dan gebanned worden (en dat gaat ongetwijfeld een keer gebeuren met deze regels) dan ben ik misschien een keer 1,5 maand aan rewards kwijt.

Vervelend natuurlijk maar heb er ook al genoeg geld (Bitcoin) uitgehaald in 2,5 jaar, mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Recent hadden een medetweaker en ik een leuke plu-collectie via de energierekening van vattenfall voor elkaar, maar die cashback verviel toen ineens. Nu heb ik deze maand bia bybit mijn rekening betaald (10 procent dankuwel) en geeft iemand in de telegram-chat aan dat Plutus wel weer cashback geeft over de energierekening-betalingen. Kan iemand hier dit ook bevestigen? Ga ik het bij de volgende factuur namelijk gewoon weer proberen, niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:10
Zojuist mijn laatste flufje PLU opgenomen, althans, proberen op te nemen.. Ben benieuwd of de opname er ooit doorheen gaat komen.

Het was leuk geweest Plutus, doei. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
paul-s83 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:33:
Heb op 21 september wat PLU naar mijn Metamask Wallet gestuurd, helaas nog steeds niet aangekomen...

Ik spuug niet op gratis geld, maar de gehele strategie achter Plutus is wel echt bedroevend te noemen.
Same here, laatste plukje PLU uitbetaling aangevraagd op 22 sep. Nog steeds 'pending'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Verkeerde topicpost

[ Voor 70% gewijzigd door zenith op 07-10-2024 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Heb vandaag Chad verkocht. Dans bedreigingen zijn waardeloos. Had nog even hoop door aankondiging van Plutus swap en giftcards. Plutusswap is waardeloos met 100% fee. 30 euro krijgen 30 euro betalen aan fee. Giftcards is pas in december maar wie weet wat daar de beperkingen van zijn. Risico is te groot nu op stack verlies. Gratis alternatieven genoeg: Naga,Nexo,Bybit en Trade replubic bijv.

[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 07-10-2024 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enermax schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:46:
Heb vandaag Chad verkocht. Dans bedreigingen zijn waardeloos. Had nog even hoop door aankondiging van Plutus swap en giftcards. Plutusswap is waardeloos met 100% fee. 30 euro krijgen 30 euro betalen aan fee. Giftcards is pas in december maar wie weet wat daar de beperkingen van zijn. Risico is te groot nu op stack verlies. Gratis alternatieven genoeg: Naga,Nexo,Bybit en Trade replubic bijv.
Maar geen enkele waar je fatsoenlijk wat cashback bij krijgt met een niet al te grote investering?

Anders was ik zelf ook wel overgestapt. Voor nu blijf ik gewoon cashback trekken bij Plutus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22
Nopheros schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 20:52:
[...]

Maar geen enkele waar je fatsoenlijk wat cashback bij krijgt met een niet al te grote investering?

Anders was ik zelf ook wel overgestapt. Voor nu blijf ik gewoon cashback trekken bij Plutus..
Plutus onder de huidige voorwaarden komt zonder stack neer op 1.5%. 3% cashback met 50% fee wanneer je omzet naar fiat. Withdrawals gaan ze zoveel mogelijk mensen op naaien, dus dat is ook wachten tot het fout gaat.

1.5% cashback is bij minimaal 1 concurrent wel te vinden (wel alleen op de eerste €500 per maand) zonder investering. Soortgelijk is vermoed ik verder ook wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Talkan schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:20:
[...]

Plutus onder de huidige voorwaarden komt zonder stack neer op 1.5%. 3% cashback met 50% fee wanneer je omzet naar fiat. Withdrawals gaan ze zoveel mogelijk mensen op naaien, dus dat is ook wachten tot het fout gaat.

1.5% cashback is bij minimaal 1 concurrent wel te vinden (wel alleen op de eerste €500 per maand) zonder investering. Soortgelijk is vermoed ik verder ook wel te vinden.
Hier loopt het anders prima met 3% cashback. Maar dat was verder ook niet de vraag.

Met 1,5% zou ik er iig geen moeite meer insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
Die 1,5% is natuurlijk onzin. Dat is alleen ALS je de interne swap functie zou gebruiken. Die ten eerste nog niet eens live is en ten tweede alleen gebruikt gaat worden (als dat überhaupt al gebeurd) door mensen die geen externe wallet hebben. Zover ik hier zie heeft iedereen een externe wallet hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
@Wurmpje Van moment dat je de PLU ontvangt voor een transactie tot moment dat je coins uiteindelijk op je Metamask / Exchange staan is de koers ook alweer gehalveerd. Dus die 1,5% is onderhand wel realistisch te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Wurmpje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:55:
Die 1,5% is natuurlijk onzin. Dat is alleen ALS je de interne swap functie zou gebruiken. Die ten eerste nog niet eens live is en ten tweede alleen gebruikt gaat worden (als dat überhaupt al gebeurd) door mensen die geen externe wallet hebben. Zover ik hier zie heeft iedereen een externe wallet hier.
De lui die een externe wallet hebben en verkopen via een CEX worden toch gelabeld als "niet productive"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:38

Rouwette

Rouwette.com

keepitfrosty schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:50:
[...]

De lui die een externe wallet hebben en verkopen via een CEX worden toch gelabeld als "niet productive"?
Ik heb een deel intern en deel extern wat wil dat zeggen? :P intern ondertussen meer dan in de metamask

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Rouwette schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:23:
[...]

Ik heb een deel intern en deel extern wat wil dat zeggen? :P intern ondertussen meer dan in de metamask
Zolang het in je externe wallet staat, niks aan de hand. Ga je het elke keer verkopen via een CEX, dan ben je "niet productive" bezig. En je externe PLU kan je niet gebruiken voor de giftcards later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
enermax schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:16:
@cooLopke Dat hij geen stack heeft weet je niet. Kan ook intern+meerdere wallets zijn.
Metal tier 3 en veteran zit je al op 8perksx50 = 400 euro + 4k a 5% = 600 euro/plu. Metal geeft ook nog aantal transacties dubbel rewards(10% met veteran). Misschien ook nog golden tickets a 50$. Zo veel is 400 Plu niet voor metal tier 3 als je een hoog tier niveau hebt.
Hmm, ja. Klopt de metal voordelen was ik vergeten. Ik betwijfel het zeer sterk dat deze persoon een stack heeft eerlijk gezegd, maar het klopt dat je dit niet weet.
Pagina: 1 ... 84 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.