Ik heb de "refund" van 130 PLU gekregen in metamask. 30 euro betaald voor de withdrawal en 100 euro aan Plu geswapped.
[ Voor 8% gewijzigd door ctrlaltdel op 25-04-2025 20:53 ]
[ Voor 8% gewijzigd door ctrlaltdel op 25-04-2025 20:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 27-04-2025 08:51 ]
Ik heb iets soortgelijks.... Wat PLU naar Metamask gestuurd, maar prompt is mijn account nu in Sleep Mode gegaan. Die had ik niet zien aankomen. Wat een shitshow.Deveon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:33:
Momenteel heb ik nog 6 euro bij Plutus staan met 300 PLU in de app en 100 PLU extern. Is er überhaupt nog iets wat ik hiermee kan? In de all lijkt de enige optie een top-up van 70 euro te zijn en via de webinterface kan ik niets omdat mijn account in sleep mode zit.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Oh, vals alarm. Mijn downgrade is denk ik veroorzaakt omdat mijn subscription fee niet afgeschreven kon worden. Maar goed... Probeer ik mij weer aan te melden voor een sub... Staat er een CC als default die ik zo 1-2-3 niet herken en kan ook geen andere kiezen. Dus, deadlockSandrioni schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 07:17:
[...]
Ik heb iets soortgelijks.... Wat PLU naar Metamask gestuurd, maar prompt is mijn account nu in Sleep Mode gegaan. Die had ik niet zien aankomen. Wat een shitshow.
Nu een kwestie van opnieuw een betaald abbo nemen zodat ik mijn resterende PLU ook op kan nemen?
[ Voor 6% gewijzigd door Sandrioni op 29-04-2025 16:39 ]
Dacht ik ook, maar ook als in de desktopversie opvraag op mijn telefoon zie ik niets anders dan een logout knop.enermax schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:51:
@Sandrioni In browser bij subscription. Onderaa kun je meerdere kaarten toevoegen.
[Afbeelding]
Denk dat het eerder met desktopversie op telefoon te maken heeft, probeer het op een PC zodra je daar de beschikking over hebt.Sandrioni schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 17:10:
[...]
Dacht ik ook, maar ook als in de desktopversie opvraag op mijn telefoon zie ik niets anders dan een logout knop.
Valt mij ook op dat de url eindigt op /pay-walled. Dat klinkt ook niet goed. Misschien omdat ik nu in Turkije zit 😬?
Ik heb hetzelfde (plutus al een hele tijd niet gebruikt en nu toch maar wat er nog in zit er uit gaan halen), creditcard die er in stond is verlopen. Om uit sleep mode te gaan moet je een subscription hebben, maar sleep mode blokkeert ook de toegang tot het wijzigen van account/subscription opties; daardoor kun je de creditcard niet aanpassen. Niet in de app en niet op de desktop (firefox en chrome geprobeerd).enermax schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:51:
@Sandrioni In browser bij subscription. Onderaa kun je meerdere kaarten toevoegen.
[Afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde probleem, m'n creditcard was verlopen die automatisch abo niet verlengd, nu in sleep modus en kaart niet aan te passen..Bingoo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:53:
[...]
Ik heb hetzelfde (plutus al een hele tijd niet gebruikt en nu toch maar wat er nog in zit er uit gaan halen), creditcard die er in stond is verlopen. Om uit sleep mode te gaan moet je een subscription hebben, maar sleep mode blokkeert ook de toegang tot het wijzigen van account/subscription opties; daardoor kun je de creditcard niet aanpassen. Niet in de app en niet op de desktop (firefox en chrome geprobeerd).
Wat een prutsers.
[ Voor 7% gewijzigd door crispo op 01-05-2025 10:50 ]
Kijk eens naar het bericht op vrijdag 25 april 2025 10:25. Het al voor 2k aan bonnen gekocht voor Airbnb, en daar zal het niet bij blijven. Met coolblue, IKEA, bol in de mix is er genoeg te kiezen.crispo schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:37:
[...]
edit: de keuze cadeaukaart met 9% korting is trouwens ook geen gek idee, dan kan ik met dit beetje plu ruim 30k aan bonnen kopen! Beetje overdreven, maar zijn er mensen die dit doen?
Vanaf 8 mei zal dat nog 150 plu zijn intern.echthard schreef op zondag 4 mei 2025 @ 15:24:
Wat gebeurt er nu precies met de PLU die je laat staan, na een bepaalde datum?
Ik heb nog 1500 PLU staan en mijn account is "in sleep mode", dus ik kan bijna niks zien en doen.
Met de 'belofte' dat die 10 euro per stuk waard zijn. We weten wat beloftes bij Plutus waard zijn.
Maar er speelt toch nog iets? Ik kan het dan niet meer naar een external wallet verplaatsen en verkopen op een exchange oid? Dus dan enkel aan giftcards enzo?
Het is gefixed dankzij hun support afdeling. Hebben me tijdelijk 2 dagen toegang geven tot een sub, waarmee ik de default betaalwijze kon aanpassen.crispo schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:37:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem, m'n creditcard was verlopen die automatisch abo niet verlengd, nu in sleep modus en kaart niet aan te passen..
Zie dat ze net die 6 maanden aan plu abo hebben toegevoegd, heb in totaal 280 plu staan. Wat denken jullie, kan het in de app tegen €96 omruilen en dan via curve wat betalingen doen óf proberen maand abo te nemen, en een (al dan niet free) payout aan te vragen? De laatste optie kost natuurlijk wat meer moeite en is eigenlijk alleen interessant als de payout gratis is, maar daar durf ik bij plutus niet van uit te gaan.
edit: de keuze cadeaukaart met 9% korting is trouwens ook geen gek idee, dan kan ik met dit beetje plu ruim 30k aan bonnen kopen! Beetje overdreven, maar zijn er mensen die dit doen?
Nopedeuceboss schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:27:
Nieuwe site is live.
Hoop gerommel met de munten. Geen idee wat er nou gebeurd is, maar iig niet gedeeld door tien. Snapt iemand het?
Het gedeelte voor medio februari is gedeeld door 10. Je kan nu met premium een whopping 10 euro swappen in de app, dat kost 1 plu. Dus plu is 10 euro waard. Dat je er maar 1 mag wisselen per maand en je premium moet zijn, vergeten die scammers te melden.deuceboss schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:27:
Nieuwe site is live.
Hoop gerommel met de munten. Geen idee wat er nou gebeurd is, maar iig niet gedeeld door tien. Snapt iemand het?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 58% gewijzigd door BektLekker op 08-05-2025 12:56 ]
ik probeer te zien hoeveel ik er dan had moeten hebben, maar het lijkt in dit geval in m'n voordeel uit te pakken.knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:59:
[...]
Het gedeelte voor medio februari is gedeeld door 10. Je kan nu met premium een whopping 10 euro swappen in de app, dat kost 1 plu. Dus plu is 10 euro waard. Dat je er maar 1 mag wisselen per maand en je premium moet zijn, vergeten die scammers te melden.
Same here. Ik heb nog wat PLU op MM staan wat niet persé nodig is om "Chad" te blijven. Kan ik dat dan zonder meer verkopen?BektLekker schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:55:
Zojuist gedaan en 1plu omgeruild voor €10.
Ook koop ik geregeld wat via Bol en doe dit nu via de weg “keuze cadeaukaart”
Het is niet veel, maar wel iets….
[ Voor 5% gewijzigd door Sandrioni op 09-05-2025 08:43 ]
Dit was inderdaad het addertje onder het gras, had mezelf al rijk gerekend met swap met lagere fees...knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:59:
[...]
Het gedeelte voor medio februari is gedeeld door 10. Je kan nu met premium een whopping 10 euro swappen in de app, dat kost 1 plu. Dus plu is 10 euro waard. Dat je er maar 1 mag wisselen per maand en je premium moet zijn, vergeten die scammers te melden.
[ Voor 5% gewijzigd door ElPensador op 09-05-2025 12:16 ]
[ Voor 35% gewijzigd door enermax op 11-05-2025 08:54 ]
Je kan kijken of je een keuze cadeaukaart kan kopen. Dat is dan bijvoorbeeld 91 euro en 0.9 PLU, voor een cadeaukaart van 100 euro. Die kan je vervolgens inwisselen op cadeaubon.nl voor bijvoorbeeld coolblue, bol, mediamarkt, of airbnb.PlasticPimple schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:58:
Ik heb mijn account met een stuk of wat oude PLU laten verlopen. Nu heb ik ineens nog een refund gekregen van een paar kratjes. Ik zit erover te denken om een maandje een abonnement te nemen om dat te cashen. Kan ik dan nog wat met die oude PLU?
nothing stops this train
Die cashback is er wel maar het is allemaal gebakken lucht. Je kan maar 1 PLU voor 10 euro inwisselen als je het duurste premium abonnement hebt. Van 20 euro. Oftewel 10 euro verlies.Kol Nedra schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:14:
na 3 maanden niet aangeraakt te hebben ga ik 1 maandje abbo nemen om zo alle plu leeg te trekken. die abbo neem ik halverwege de maand. idd cadeaubonnen etc.
nu is de cashback wel weg toch? geen 3% meer en ook geen perks? of zijn die er nog wel?
Binnenkort niet meer zo blijkt: https://x.com/ddhopn/status/1929954535201443916?s=46knakworst schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:46:
[...]
Die cashback is er wel maar het is allemaal gebakken lucht. Je kan maar 1 PLU voor 10 euro inwisselen als je het duurste premium abonnement hebt. Van 20 euro. Oftewel 10 euro verlies.![]()
Trek er dus uit wat je kan maar maak het geen blijvertje. Je zult er alleen geld op verliezen.
Dat is het niveau tot waar je door moet stijgen om gebruik te mogen maken van de hogere swaps en de korting.enermax schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:37:
Noob tier is 500x duurder geworden. Chad x4. Geen winst zonder stack. Bybit / Trade replubic is the way to go.
https://www.plutus.it/blo...ngs-for-rare-plu-stackers
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/7OpOMkyCMvrncFQlNsqSUCzl.png?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Th1x4nG op 18-06-2025 14:41 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 | M4 Mac Mini | M1 MBA | DS415+ 40 TB SHR | VW ID.4 sadbox | 7.200 Wp O/W | Venus A 6,24 kWh
-Geen deurwaarder-
[ Voor 75% gewijzigd door Deveon op 19-06-2025 23:29 ]
Blijkbaar opeens ook een Monthly Gift Card swap limit. Ze verzinnen telkens wat anders.....Deveon schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 23:23:
Edit toch niet.. VVV bon lijkt de interessante optie naast thuisbezorgd.
Heb je daar een bron van, ik kan het niet vinden.Sandrioni schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 16:12:
[...]
Blijkbaar opeens ook een Monthly Gift Card swap limit. Ze verzinnen telkens wat anders.....
Nee, maar toen ik zo'n Keuzecadeaukaart (9% korting) wilde scoren gaf hij dat aan als error.knakworst schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:52:
[...]
Heb je daar een bron van, ik kan het niet vinden.
En als je 1 PLU (kosten, 50 cent) aanhoudt, is alles weer beschikbaarSwift9 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 09:40:
Alle giftcards 1%, geen swap en geen cashback meer ondanks abonnement omdat ik niets stack. Laatste beetje van de kaart halen en afscheid nemen.
9% weet je dat zeker? Ik dacht dat dat terug gezet was met 1 Plu stack. Maar kan het niet checken, geen sub.knakworst schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 10:11:
[...]
...
Heb je in ieder geval keuze cadeaubon met 9% korting. Met premium ben je netto 10 euro kwijt...
Nee ik weet het niet zeker, heb er zelf nog 1000 maar wil die ook asap dumpen. Dan maar wat cadeaubonnen op voorraad kopen denk ik.enermax schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:38:
[...]
9% weet je dat zeker? Ik dacht dat dat terug gezet was met 1 Plu stack. Maar kan het niet checken, geen sub.
Je kan de PLU(s) niet meer laten uitbetalen. Deze zijn losgekoppeld van de PLU op de vrije markt (een van de twee noemen ze rare PLU). Je kan dus enkel PLU(s) uitgeven intern, en PLU kopen extern op een DEX of CEX en deze naar je wallet sturen om te connecten met plutus.BurnerT schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 15:17:
Is er nog een manier om je lokale PLU(s) naar je metamask te krijgen? Ik kan die knoppen ook niet meer terug vinden. Want de plu(s) in de web omgeving telt niet als stack...
Heb jij nogsteeds met maar 1 PLU stack de volle 9% voor de keuze cadeaukaart?knakworst schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:18:
[...]
Nee ik weet het niet zeker, heb er zelf nog 1000 maar wil die ook asap dumpen. Dan maar wat cadeaubonnen op voorraad kopen denk ik.
Met 1 PLU stack zie ik die (net als alle andere kaarten) staan voor 3%Biowaste schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 11:52:
[...]
Je kan de PLU(s) niet meer laten uitbetalen. Deze zijn losgekoppeld van de PLU op de vrije markt (een van de twee noemen ze rare PLU). Je kan dus enkel PLU(s) uitgeven intern, en PLU kopen extern op een DEX of CEX en deze naar je wallet sturen om te connecten met plutus.
[...]
Heb jij nogsteeds met maar 1 PLU stack de volle 9% voor de keuze cadeaukaart?
-Geen deurwaarder-
[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 05-07-2025 07:40 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zou je moeite niet nemen. Je gunt het ze ook niet als je ziet hoe ze met klanten omgaananandus schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 10:36:
Ik houd het allemaal niet bij met PLU, ben een tijdje geleden uitgestapt en ik heb het gevoel dat er elke maand wel iets verandert.
Teruglezen helpt ook niet echt. In het kort wil ik weten of het wel of niet lucratief is om een sub te nemen (en ik geloof dat je ook 1 PLU aan moet houden?).
Als je Starter (6,99) of Everyday (9,99) neemt, heb je dan maandelijks winst qua perks en cashback of niet?
[ Voor 10% gewijzigd door A-Waxxx op 15-08-2025 11:51 ]
Je kan de keuze cadeaubon kopen met 9% korting? Voor 91 euro een bon van 100 euro? Vervolgens kun je die inwisselen op cadeaubon.nl bijvoorbeeld voor bol, coolblue, airbnb, etc.A-Waxxx schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:50:
Ook ik wil afscheid gaan nemen van Plutus,
er staat nog 37 op m'n balance.
Mijn vraag is kan ik nog iets met onderstaand?
Ik heb geen premium, dus kan niet swappen.
Loont het dan de moeite voor een maand over te stappen naar premium?
[Afbeelding]
Waar vind ik die, de bonnen die ik zie zijn allemaal 1%, heb eerder al een Ikea bon gekozen, deze wordt van de reguliere balans betaald?knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:58:
[...]
Je kan de keuze cadeaubon kopen met 9% korting? Voor 91 euro een bon van 100 euro? Vervolgens kun je die inwisselen op cadeaubon.nl bijvoorbeeld voor bol, coolblue, airbnb, etc.
Nee helaas, daar kun je (nu) verder niets mee.A-Waxxx schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:17:
Is er dan wel een optie om die reward balance uit te betalen?
Is het wel mogelijk via premium deze naar de reguliere balance te swappen?knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:38:
[...]
Nee helaas, daar kun je (nu) verder niets mee.
Ik heb wel een duur betaald plutus abo maar helaas ook op 1%knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:31:
Wellicht omdat je geen premium abonnement hebt zijn ze allemaal 1%.
[Afbeelding]
Vreemd. Hoeveel PLU heb je gestaket? Minimaal 1?BurnerT schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 00:49:
[...]
Ik heb wel een duur betaald plutus abo maar helaas ook op 1%
Wat een oplichting via Benefit at work krijg ik op al deze sites korting tot 10-12% door gewoon een code te genereren.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:31:
Wellicht omdat je geen premium abonnement hebt zijn ze allemaal 1%.
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door alki op 16-08-2025 09:37 ]
Alle benefits kosten ze per netto saldo niets. Helemaal mee eens. Plutus is een scam.alki schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:36:
[...]
Wat een oplichting via Benefit at work krijg ik op al deze sites korting tot 10-12% door gewoon een code te genereren.
Wat ik hiermee wil aangeven dat al die perks compleet nutteloos zijn. Al deze bedrijven geven gewoon al korting
Krijg zelfs 10% korting op zalando cadeau kaartenknakworst schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:09:
[...]
Alle benefits kosten ze per netto saldo niets. Helemaal mee eens. Plutus is een scam.
Maar ik heb geen benefits at work. En het is mij nog niet gelukt om op bol.com, coolblue en airbnb >9% korting te krijgen. Mocht dat ergens wel kunnen, hoor ik het graag.
Tot die tijd, hebben de PLUS in mijn account, toch nog enigszins nut.
Dat is mooi maar daar koop ik niet. Wat krijg je bij bol, coolblue, en airbnb?alki schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:11:
[...]
Krijg zelfs 10% korting op zalando cadeau kaarten
bol op dit moment 6% zovaak als je wil. Hebben regelmatig acties waar het hoger is. dm me maar geef ik je de link.knakworst schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:20:
[...]
Dat is mooi maar daar koop ik niet. Wat krijg je bij bol, coolblue, en airbnb?
[ Voor 6% gewijzigd door alki op 16-08-2025 11:05 ]
Kan je die nog staken dan ? ik kan geen plu meer naar men wallet zetten. (dacht dat ze van die plu tokens afgestapt waren)knakworst schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:27:
[...]
Vreemd. Hoeveel PLU heb je gestaket? Minimaal 1?
Jawel, ze willen dat je oude PLU gaat kopen. Dan kan het team verkopen voor cash. Negeer dus die emails.Deveon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:52:
Van de week een email over een promotie maar snap er echt helemaal niets van. Ik heb momenteel niets gestacked maar betekent dat als ik 1 PLU stack dat ik hiervoor in aanmerking kom? Of heb ik er minimaal 100 nodig? Verder hebben ze een leuke video hoe je Metamask kan linken maar mis totaal de instructie waar ik die PLU vandaan moet halen gezien ik mijn verdiende PLU niet naar Metamask kan halen. Mijn vermoeden is dat ik niet voor 50ct p/s PLU moet gaan kopen om te stacken, dat is toch de “oude” PLU?
Recommend leaving plutus as soon as possible
They have now restricted the higher % discount giftcards to £10 a day
Also the new director Kirsty seems to be regularly be a director appointed before companies are liquidated
The modus operandi is the same with all companies she has been involved in
Kirsty Sarah MACPHERSON joins as a director and the normal directors resign
After a week or two they appoint a Filipino director and Kirsty resigns
Then the company is liquidated.
None of the UK ex directors get the hit .
This seems to be some kind of loophole by using the Filipino directors
Bij m'n nichtje hebben ze idd plots gewoon ff geincasseerd voor een abo terwijl ze al 6+ maanden niets meer met Plutus doet. Incasso gestorneerd en gemeld als fraude.Coldcat schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:46:
Hier had ik het abo opgezegd maar is er toch geprobeerd premium te incasseren. Oppassen dus
Boefjes! Was te verwachten.Razkin schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:45:
[...]
Bij m'n nichtje hebben ze idd plots gewoon ff geincasseerd voor een abo terwijl ze al 6+ maanden niets meer met Plutus doet. Incasso gestorneerd en gemeld als fraude.
Ook op Reddit nogal verontrustende berichten:enermax schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:10:
Ik las dit op telegram.
https://www.reddit.com/r/...de_ltd_new_director_is_a/Plutus (registered as 'Block Code Ltd') have removed previous directors .... and ... from the official company registration on companies house, and now appointed new director ....
[ Voor 4% gewijzigd door U123456 op 13-09-2025 17:09 ]
/f/image/rSI9mSnpoEySB5ppZTcKLVpB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wT4ljexAp3eiqmgNFgvLiy8r.png?f=fotoalbum_large)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
[ Voor 20% gewijzigd door Th1x4nG op 05-07-2026 22:23 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 | M4 Mac Mini | M1 MBA | DS415+ 40 TB SHR | VW ID.4 sadbox | 7.200 Wp O/W | Venus A 6,24 kWh
Damn naar jaren nog eens terug naar de PLU koers gekeken, blij dat ik er optijd utigestapt ben!10mil.btc schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:02:
[...]
Rule #1 bezit geen ponzi in een market crash
[ Voor 5% gewijzigd door Rouwette op 08-07-2026 00:04 ]
https://www.rouwette.com/
Vraag je je toch af, wie koopt dan die PLU nog?Rouwette schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:58:
eindelijk mijn bijna 600 plu om kunnen zetten naar USDT en weg, blijft er 50 euro overmaja weg met die toko
Geen idee, kon het met Metamask vrij makkelijk swappen naar USDTBBKing schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 13:40:
[...]
Vraag je je toch af, wie koopt dan die PLU nog?
https://www.rouwette.com/
Hoe heb je de support kunnen bereiken? Ik wacht al dagen op een antwoord van een mens ipv de AI bot om mijn account te sluiten.Th1x4nG schreef op zondag 5 juli 2026 @ 22:22:
Ik had dit ook een maand of zes geleden. Mijn account bij Plutus laten sluiten door de support, heb het geld effectief teruggehad ook. De Curve waarvan ze de gegevens hadden heb ik vervolgens ook gesloten want die gebruikte ik eigenlijk toch niet meer.
Creatief zijn ze wel die jongens.
"vroeger" hadden ze enkele support medewerkers zoals Borja. Ook ik heb geprobeerd te sluiten. Formulier invullen op website. Dan zeggen ze oh wat jammer, eventueel korting abo of whatever. Reply je met nee dankjewel sluiten, moet je vervolgens nogmaals beantwoorden en gegevens aanleveren. Daarna stoppen ze met reageren. Dus het werkte al niet. Tegenwoordig is het nog eenvoudiger en is er in het geheel geen mens meer aanwezig op support.Xepos schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:37:
[...]
Hoe heb je de support kunnen bereiken? Ik wacht al dagen op een antwoord van een mens ipv de AI bot om mijn account te sluiten.
Correct, en het downgraden van je evt. spontaan ontvangen abonnement is ook wat twijfelachtig. Mijn bank is nog bezig met de klacht, maar anders moet ik de creditcard maar blokkeren.Xepos schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 10:05:
Hm, er is dan geen manier om de account te sluiten?
Ik vraag me dan weer af wie er uberhaupt nog gebruik maakt van Plutus, wordt hier al jaren voor gewaarschuwd. Kat in het nauw maakt rare sprongen dus wat ik hier lees is niets bijzonders, fijn voor de mensen die er blijkbaar nog wat aan verdient hebben maar dat had je veiliger en makkelijker met andere aanbieders kunnen doen.BBKing schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 13:40:
[...]
Vraag je je toch af, wie koopt dan die PLU nog?