Bingoo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:53:
[...]
Ik heb hetzelfde (plutus al een hele tijd niet gebruikt en nu toch maar wat er nog in zit er uit gaan halen), creditcard die er in stond is verlopen. Om uit sleep mode te gaan moet je een subscription hebben, maar sleep mode blokkeert ook de toegang tot het wijzigen van account/subscription opties; daardoor kun je de creditcard niet aanpassen. Niet in de app en niet op de desktop (firefox en chrome geprobeerd).
Wat een prutsers.

Ik heb exact hetzelfde probleem, m'n creditcard was verlopen die automatisch abo niet verlengd, nu in sleep modus en kaart niet aan te passen..
Zie dat ze net die 6 maanden aan plu abo hebben toegevoegd, heb in totaal 280 plu staan. Wat denken jullie, kan het in de app tegen €96 omruilen en dan via curve wat betalingen doen óf proberen maand abo te nemen, en een (al dan niet free) payout aan te vragen? De laatste optie kost natuurlijk wat meer moeite en is eigenlijk alleen interessant als de payout gratis is, maar daar durf ik bij plutus niet van uit te gaan.
edit: de keuze cadeaukaart met 9% korting is trouwens ook geen gek idee, dan kan ik met dit beetje plu ruim 30k aan bonnen kopen! Beetje overdreven, maar zijn er mensen die dit doen?
[
Voor 7% gewijzigd door
crispo op 01-05-2025 10:50
]