Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 94 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

knakworst

Get more sats!

Let me be clear—PLU is superior to all crypto: Take Bitcoin, for example. It lost its purpose (P2P cash) and has no clear use case—yet its community blindly supports 'sustainable use'.

In contrast, PLU offers clear, tangible utilities and real value for everyday card spending and long-term CRY benefits, starting at £6.99/mo—an unmatched use case that's widely misunderstood.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
knakworst schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 11:40:
Let me be clear—PLU is superior to all crypto: Take Bitcoin, for example. It lost its purpose (P2P cash) and has no clear use case—yet its community blindly supports 'sustainable use'.

In contrast, PLU offers clear, tangible utilities and real value for everyday card spending and long-term CRY benefits, starting at £6.99/mo—an unmatched use case that's widely misunderstood.
Drugs are bad m'kay.

Die gast is al heel lang het pad kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06 10:31
Die cashback kaarten zijn idd fun. Plutus was heel voordelig voor een paar jaar. En als je niet stackte kwam je zelfs nog beter uit.., maar toen ze idd 1PLU=10€ gingen vastpinnen, toen had ik al het gevoel dat het hier niet meer lang gaat duren en hun focus meer op de gift cards gaanbzijn. Die gift cards interesseren me eerlijk gezegd niet.

Je kan beter stoppen met al die cashbackkaarten, tenminste als er stacking aan vasthangt. Het blijft jammer dat je nu geen kaartje meer hebt wat je altijd het goede gevoel gaf van 3% extra korting, maar het is nu eenmaal zo. Het is ook tijdrovend en vooral ook verslavend om alternatieve te zoeken. Ja kan beter gewoon maandelijks investeren in crypto en die cashbackkaarten aan de kant gooien. Dat is veel minder tijdrovend. Maar zoals ik het zei het is verslavend en gaf je bij elke aankoop een goed gevoel dat je extra korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 11:36
Klopt zeker wat je zegt. Het is een soort verslaving die cashback.
Nu zet ik mijn CRO cashback tijdig om naar USDC dus gelukkig kom ik daar dan wel winstgevend uit.
Daarnaast bevalt TradeRepublic cashback mij erg goed. Komt het geld in ieder geval niet in een shit coin. Hoewel de stock market zich vandaag ook als een shit coin gedraagd.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-06 10:58
.

[ Voor 99% gewijzigd door BektLekker op 20-03-2025 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:21
pjonk schreef op maandag 10 maart 2025 @ 21:12:
Klopt zeker wat je zegt. Het is een soort verslaving die cashback.
Nu zet ik mijn CRO cashback tijdig om naar USDC dus gelukkig kom ik daar dan wel winstgevend uit.
Daarnaast bevalt TradeRepublic cashback mij erg goed. Komt het geld in ieder geval niet in een shit coin. Hoewel de stock market zich vandaag ook als een shit coin gedraagd.
Voor mij is momenteel bybit de enige hassle-free kaart op dit moment, helaas naar 10eu per maand. Toch 10eu gratis BTC per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 13:14
Zojuist ook mijn account volledig gesloten. Blij dat ik er vanaf ben.

*knip
Dit topic is alleen voor en over Plutus.it, vergelijken met andere kaarten kan in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic, zie ook topicwaarschuwing.

[ Voor 73% gewijzigd door YES op 31-03-2025 14:55 ]

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Ik was klaar met die STUPID emails.

Daarom een refund bij Curve ingeschoten. Na 3 maanden een reminder gestuurd en vandaag is de yearly subscription netjes teruggestort.

Als ze je PLU gijzelen dan maar achter de FIAT aangaan. Volgens de TC's moet het na 3 maanden, maar na een half jaar hier dus alsnog gelukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 31-03-2025 23:26 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

R.G

Coldcat schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:25:
Ik was klaar met die STUPID emails.

Daarom een refund bij Curve ingeschoten. Na 3 maanden een reminder gestuurd en vandaag is de yearly subscription netjes teruggestort.

Als ze je PLU gijzelen dan maar achter de FIAT aangaan. Volgens de TC's moet het na 3 maanden, maar na een half jaar hier dus alsnog gelukt.
Wat bedoel je als je ze jouw plu gijzelen?
Hoe krijg je dat? Je moet 33% fees betalen voor opnemen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 14:13

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

R.G schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:24:
[...]

Wat bedoel je als je ze jouw plu gijzelen?
Hoe krijg je dat? Je moet 33% fees betalen voor opnemen toch?
Behalve als ze je withdrawal keer op keer blokkeren (been there done that, got the tshirt they got my PLU)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 15:00

Rouwette

Rouwette.com

Wat moeten we denken over die rare plu upgrade?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rouwette schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:20:
Drie keer gelezen, maar begrijp alleen dat de in-app 'oude' plu door 10 gedeeld worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:20:
Dat hij idd heel raar is en je weg moet zijn bij die oplichters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 13:51
Abonnement gestopt, plu weg gehaald (extern of uitbetaald) staat nog €17,- op en nu dit is dit normaal?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KWsoi_NY9kAkfLWtqwjzxfSmhpU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WXwe9PP71ZqvCBlI4y05N2H3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 15:59
rayvonrk schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 06:27:
Abonnement gestopt, plu weg gehaald (extern of uitbetaald) staat nog €17,- op en nu dit is dit normaal?[Afbeelding]
Normaal? Nee.

Moet je hierover verrast zijn bij Plutus? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Abonnement gestopt, plu weg gehaald (extern of uitbetaald) staat nog €17,- op en nu dit is dit normaal?[Afbeelding]
Kijkende op Reddit ben je verre van de enige…
Prijs je gelukkig dat je er maar 17€ hebt staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 14:31
Abonnement gestopt, plu weg gehaald (extern of uitbetaald) staat nog €17,- op en nu dit is dit normaal?
Ach ja, bij plutus betaal je maandelijks een abonnement in ruil voor 'better than a bank', 'earn more from spending' en 'everybody loves us more spending'. Maar zodra je iets met die geweldige perks wilt doen hoeven ze je niet meer als customer en betalen ze ook nog eens de perks niet uit.

Gelukkig ben ik maanden geleden uitgestapt na mijn laatste succesvolle grote withdrawal en na een swap voor het laatste beetje tegen een belachelijke 50% fee. Aan al het goede komt een eind zeggen ze altijd he. Die goede tijd is al een tijdje voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Zo payout aangevraagd voor 200 Plu, hopelijk wordt het snel verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 13:51
Blijkbaar een bug

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBbQRn9bQKT3EH67-y89WUzWv_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R33N0MYRVmQ1mUqYRyrbKvZb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Zo ik heb de plu op de metamask staan, hoe krijg ik die het makkelijks weg naar fiat of als bitcoin naar Revolut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
Rouwette schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:41:
Zo ik heb de plu op de metamask staan, hoe krijg ik die het makkelijks weg naar fiat of als bitcoin naar Revolut?
Pancakeswap naar usdt/usdc en dan naar een exchnage naar keuze.
Dat was altijd een makkelijke/snelle route iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 16:01
Rouwette schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:41:
Coinbase heeft ook PLU, daar kan je het ook heen sturen en dan naar je bank of Bitvavo oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Iemand die nog mee doet met deze kaart? Kan je nu gewoon 25€/maand redeemen? Dan blijft het wel nog aantrekkelijk, aangezien de in app PLU niet meer van prijs kan schommelen. Enkel en alleen daarvoor zou ik het nog overwegen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06 07:41
cooLopke schreef op maandag 14 april 2025 @ 19:42:
Iemand die nog mee doet met deze kaart? Kan je nu gewoon 25€/maand redeemen? Dan blijft het wel nog aantrekkelijk, aangezien de in app PLU niet meer van prijs kan schommelen. Enkel en alleen daarvoor zou ik het nog overwegen.
Heb je de berichten hier, maar ook op Plutus_Uncensored reddit gelezen? Zou geen Euro meer in deze Ponzi stoppen, maar als jij denkt dat het je nog wat oplevert, moet je het zeker doet. Volgens mij is het gros uitgestapt (en behoorlijk mensen zonder voordeel onder aan de streep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:14
cooLopke schreef op maandag 14 april 2025 @ 19:42:
Hoe bedoel je dit precies? Via PlutusSwap?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Sandrioni schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 21:16:
[...]

Hoe bedoel je dit precies? Via PlutusSwap?
Ja via Plutusswap. Dat is eigenlijk het enige wat nog interessant was. Die gift cards interesseren me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Voor de mensen die überhaupt nog bezig zijn met Plutus, goed opletten;

https://www.plutus.it/blo...ckers-upgrade-to-rare-plu
Payout Transition (Post-Approval)
7-day proposal review period for all customers.
30-day window to request PLU payouts to self-custody.
After this window, PLU payouts (current-chain) will close permanently.
Future payouts (Dynamic Rewards) will only be processed on the new chain.
The new chain will go live once licensing is approved and FUEL is developed.
All in-app earnings will be issued as Dynamic Rewards Points until then.
📌Note: If you don’t request a payout within the 30-day window, your in-app PLU will be automatically converted into Dynamic Rewards. More details are provided below.

Rules & Conversion Mechanics
Millions of PLU were earned at unreliable external rates (~$1), which cannot be sustainably converted into £/€10 benefits across all utilities and customers.
To keep the system fair, older rewards earned at lower external rates will be converted before use on high-value utilities, ensuring consistent and sustainable benefits for all.
Only PLU earned after the 20th February transition qualifies for £/€10 utilities (i.e. 1 PLU = 1 Dynamic Reward unit).‍
PLU earned before 20th February will be converted at a 10:1 ratio
toon volledige bericht
Denial komt dus op 8-5 90% van al je Plu (van voor 20-2-2025) die nog bij hen staat stelen. Daarna is withdrawal überhaupt ook niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgen ze het zelf nog allemaal wat ze verzinnen?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
Freekers schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:20:
Volgen ze het zelf nog allemaal wat ze verzinnen?
Lieve chatgtp, ik ben Denial en ik wil mijn userbase maximaal bedonderen. In het verleden heb ik dit allemaal gedaan [insert alle plutus veranderingen], wil je voor mij een nieuwe methode bedenken waardoor ik iedereen kan naaien? Maar wel op zo'n manier dat er altijd nog een groepje idioten plutus blijven gebruiken. Liefs, Denial.

Ps. Ik heb zelf altijd direct die bende omgezet naar cash, en toen het echt allemaal slechter ging worden mn account opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
Tomba schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:12:
Voor de mensen die überhaupt nog bezig zijn met Plutus, goed opletten;

https://www.plutus.it/blo...ckers-upgrade-to-rare-plu

[...]

Denial komt dus op 8-5 90% van al je Plu (van voor 20-2-2025) die nog bij hen staat stelen. Daarna is withdrawal überhaupt ook niet meer mogelijk.
Je aantal PLU gaat /10 maar de waarde x14. Extern is het niks meer waard. Interne swap heeft meer waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
ElPensador schreef op woensdag 16 april 2025 @ 19:10:
[...]

Je aantal PLU gaat /10 maar de waarde x14. Extern is het niks meer waard. Interne swap heeft meer waarde
En wat maakt een subscriptie nog waard? Waarom zou je (minimaal) 7 euro pm betalen? Wat krijg eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
lucatoni schreef op woensdag 16 april 2025 @ 19:21:
[...]

En wat maakt een subscriptie nog waard? Waarom zou je (minimaal) 7 euro pm betalen? Wat krijg eruit?
3,5 PLU voor 10eu abbo (17,50 waard met 50% fee) en 6 PLU voor 20eu abbo (30eu waard met 50% fee).
Geen vetpot en geen hoop meer op koersstijging. Enige hoop is lagere fee.

[ Voor 10% gewijzigd door ElPensador op 16-04-2025 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
ElPensador schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:30:
[...]

3,5 PLU voor 10eu abbo (17,50 waard met 50% fee) en 6 PLU voor 20eu abbo (30eu waard met 50% fee).
Geen vetpot en geen hoop meer op koersstijging. Enige hoop is lagere fee.
Maar leg eens uit dan, want ik dacht dat je de verdiende PLU niet meer kan kan opnemen en laten omzetten naar Euro. En dat de Fee ook nog dynamisch is? Maargoed, door alle veranderingen ben ik een beetje lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Laatst online: 16-06 13:45

GZN

Ik heb nog 101 plu en het kost me dus €23 + €7 = €30 om het naar metamask te sturen. Hoe groot is de kans dat ze een uitbetaling weigeren?

Of is het beter om €7 te storten en dan max 25€ om te zetten naar de kaart?

Of gewoon het verlies nemen en niet meer aan denken? Ik wil ze mijn PLU eigenlijk niet gunnen.

[ Voor 18% gewijzigd door GZN op 17-04-2025 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:57
Ik heb zonet mijn laatste PLU verkocht, ben er klaar mee. Denk niet dat ik er onderaan de streep iets aan overgehouden heb. De maandelijkse fees hebben mij uiteindelijk meer gekocht dat de verkoopprijs van mijn PLU (te lang gewacht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Heeft iemand hier al iets van gemerkt?

https://www.plutus.it/hel...ailable-for-all-customers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-06 19:03
Ik heb iets van 150 PLU gisteravond teruggekregen, geen free payout, heb nog maar even wat geld stukgeslagen voor een betaalde payout, ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwantsmore
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-06 11:42
Scherp van je dat je daar aan denkt. Maar... nee, ik heb nog niets gezien van een refund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
Zelf ook 130 plu gekregen. Ik had 1plu staked en geen abonnement.

Important Reminder:
🔹 PLU is credited to your account immediately.
🔹 For a free payout, use the exact amount credited to you on 20th April 2025.
🔹 If you don’t have a free payout enabled, any related charges will be refunded in the same currency.
🔹 Refunds will not be possible if the payout amount differs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 08:48
robertwantsmore schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:49:
[...]

Scherp van je dat je daar aan denkt. Maar... nee, ik heb nog niets gezien van een refund
Heb gisteren een email ontvangen en ook in-app een melding dat het terug gestort is.
Nu free payout gebruikt om alle internal PLU naar external te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
"For a free payout, use the exact amount credited to you on 20th April 2025."

Waar kan je zien welk aantal je hebt teruggekregen? Ik heb het idee dat m'n saldo is opgehoogd, maar zie het niet op 20/4 staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nou ik heb toch maar mooi even 18 PLU verzilverd voor 10 euro per stuk...

Hoe?

Ik "moest" wat airbnb's boeken. Met de keuze cadeaubon kun je airbnb bonnen kiezen (maar ook bol, coolblue, etc.). Deze kun je bij plutus kopen met 9% korting. Oftewel 2000 euro aan bonnen voor 1820 euro. En 18 PLU.

Toch blij mee, 9% korting is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
Ik heb de "refund" van 130 PLU gekregen in metamask. 30 euro betaald voor de withdrawal en 100 euro aan Plu geswapped.

[ Voor 8% gewijzigd door ctrlaltdel op 25-04-2025 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Momenteel heb ik nog 6 euro bij Plutus staan met 300 PLU in de app en 100 PLU extern. Is er überhaupt nog iets wat ik hiermee kan? In de all lijkt de enige optie een top-up van 70 euro te zijn en via de webinterface kan ik niets omdat mijn account in sleep mode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 16:49
@Deveon Misschien 1x sub betalen en withdrawal drukken. Dat kan binnenkort niet meer. Beetje geluk is withdrawal gratis of anders 33% in euro betalen. Plu withdrawal verkopen vanuit metamask 2 dagen later. Dat heb ik gedaan een paar dagen geleden. Kunt ook gift cards kopen zoals iemand al vermelde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmUYUkZjBt0MgVClzKXDmtwyQxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hpLjwXE7bo1hhac1BFemyZF2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 27-04-2025 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Deveon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:33:
Momenteel heb ik nog 6 euro bij Plutus staan met 300 PLU in de app en 100 PLU extern. Is er überhaupt nog iets wat ik hiermee kan? In de all lijkt de enige optie een top-up van 70 euro te zijn en via de webinterface kan ik niets omdat mijn account in sleep mode zit.
Ik heb iets soortgelijks.... Wat PLU naar Metamask gestuurd, maar prompt is mijn account nu in Sleep Mode gegaan. Die had ik niet zien aankomen. Wat een shitshow.

Nu een kwestie van opnieuw een betaald abbo nemen zodat ik mijn resterende PLU ook op kan nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 13:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hier het laatste restje PLU laten versturen naar MM.
Aanvraag gedaan op 24 april, nog steeds pending.

Ik dacht te hebben zien staan dat de uitbetaling binnen 24 uur ging?
Mag toch wel verwacht worden met een fee van 33%....

Als de uitbetaling er eenmaal doorheen is sluit ik het account en ben ik er eindelijk van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Sandrioni schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 07:17:
[...]

Ik heb iets soortgelijks.... Wat PLU naar Metamask gestuurd, maar prompt is mijn account nu in Sleep Mode gegaan. Die had ik niet zien aankomen. Wat een shitshow.

Nu een kwestie van opnieuw een betaald abbo nemen zodat ik mijn resterende PLU ook op kan nemen?
Oh, vals alarm. Mijn downgrade is denk ik veroorzaakt omdat mijn subscription fee niet afgeschreven kon worden. Maar goed... Probeer ik mij weer aan te melden voor een sub... Staat er een CC als default die ik zo 1-2-3 niet herken en kan ook geen andere kiezen. Dus, deadlock

Mijn payment methods kan ik ook nergens inzien of aanpassen.. Ook niet in de webinterface

[ Voor 6% gewijzigd door Sandrioni op 29-04-2025 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Sandrioni In browser bij subscription. Onderaa kun je meerdere kaarten toevoegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vps0dF6GUpbtFRwmhPatnvweiwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEjWPiRJcrmdzKBKHnCKXgh7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
enermax schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:51:
@Sandrioni In browser bij subscription. Onderaa kun je meerdere kaarten toevoegen.
[Afbeelding]
Dacht ik ook, maar ook als in de desktopversie opvraag op mijn telefoon zie ik niets anders dan een logout knop.

Valt mij ook op dat de url eindigt op /pay-walled. Dat klinkt ook niet goed. Misschien omdat ik nu in Turkije zit 😬?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandrioni schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 17:10:
[...]

Dacht ik ook, maar ook als in de desktopversie opvraag op mijn telefoon zie ik niets anders dan een logout knop.

Valt mij ook op dat de url eindigt op /pay-walled. Dat klinkt ook niet goed. Misschien omdat ik nu in Turkije zit 😬?
Denk dat het eerder met desktopversie op telefoon te maken heeft, probeer het op een PC zodra je daar de beschikking over hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bingoo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 10:23
enermax schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:51:
[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde (plutus al een hele tijd niet gebruikt en nu toch maar wat er nog in zit er uit gaan halen), creditcard die er in stond is verlopen. Om uit sleep mode te gaan moet je een subscription hebben, maar sleep mode blokkeert ook de toegang tot het wijzigen van account/subscription opties; daardoor kun je de creditcard niet aanpassen. Niet in de app en niet op de desktop (firefox en chrome geprobeerd).

Wat een prutsers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 11:48
Bingoo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:53:
[...]

Ik heb hetzelfde (plutus al een hele tijd niet gebruikt en nu toch maar wat er nog in zit er uit gaan halen), creditcard die er in stond is verlopen. Om uit sleep mode te gaan moet je een subscription hebben, maar sleep mode blokkeert ook de toegang tot het wijzigen van account/subscription opties; daardoor kun je de creditcard niet aanpassen. Niet in de app en niet op de desktop (firefox en chrome geprobeerd).

Wat een prutsers. :+
Ik heb exact hetzelfde probleem, m'n creditcard was verlopen die automatisch abo niet verlengd, nu in sleep modus en kaart niet aan te passen..
Zie dat ze net die 6 maanden aan plu abo hebben toegevoegd, heb in totaal 280 plu staan. Wat denken jullie, kan het in de app tegen €96 omruilen en dan via curve wat betalingen doen óf proberen maand abo te nemen, en een (al dan niet free) payout aan te vragen? De laatste optie kost natuurlijk wat meer moeite en is eigenlijk alleen interessant als de payout gratis is, maar daar durf ik bij plutus niet van uit te gaan.

edit: de keuze cadeaukaart met 9% korting is trouwens ook geen gek idee, dan kan ik met dit beetje plu ruim 30k aan bonnen kopen! Beetje overdreven, maar zijn er mensen die dit doen?

[ Voor 7% gewijzigd door crispo op 01-05-2025 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

crispo schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:37:
[...]

edit: de keuze cadeaukaart met 9% korting is trouwens ook geen gek idee, dan kan ik met dit beetje plu ruim 30k aan bonnen kopen! Beetje overdreven, maar zijn er mensen die dit doen?
Kijk eens naar het bericht op vrijdag 25 april 2025 10:25. Het al voor 2k aan bonnen gekocht voor Airbnb, en daar zal het niet bij blijven. Met coolblue, IKEA, bol in de mix is er genoeg te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 09:57
Wat gebeurt er nu precies met de PLU die je laat staan, na een bepaalde datum?

Ik heb nog 1500 PLU staan en mijn account is "in sleep mode", dus ik kan bijna niks zien en doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 21:39

R.G

echthard schreef op zondag 4 mei 2025 @ 15:24:
Wat gebeurt er nu precies met de PLU die je laat staan, na een bepaalde datum?

Ik heb nog 1500 PLU staan en mijn account is "in sleep mode", dus ik kan bijna niks zien en doen.
Vanaf 8 mei zal dat nog 150 plu zijn intern.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

R.G schreef op zondag 4 mei 2025 @ 16:15:
[...]

Met de 'belofte' dat die 10 euro per stuk waard zijn. We weten wat beloftes bij Plutus waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 09:57
[...]

Maar er speelt toch nog iets? Ik kan het dan niet meer naar een external wallet verplaatsen en verkopen op een exchange oid? Dus dan enkel aan giftcards enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
[...]

En externe PLU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
crispo schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 10:37:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem, m'n creditcard was verlopen die automatisch abo niet verlengd, nu in sleep modus en kaart niet aan te passen..
Zie dat ze net die 6 maanden aan plu abo hebben toegevoegd, heb in totaal 280 plu staan. Wat denken jullie, kan het in de app tegen €96 omruilen en dan via curve wat betalingen doen óf proberen maand abo te nemen, en een (al dan niet free) payout aan te vragen? De laatste optie kost natuurlijk wat meer moeite en is eigenlijk alleen interessant als de payout gratis is, maar daar durf ik bij plutus niet van uit te gaan.

Het is gefixed dankzij hun support afdeling. Hebben me tijdelijk 2 dagen toegang geven tot een sub, waarmee ik de default betaalwijze kon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Nieuwe site is live.

Hoop gerommel met de munten. Geen idee wat er nou gebeurd is, maar iig niet gedeeld door tien. Snapt iemand het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
deuceboss schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:27:
Nieuwe site is live.

Hoop gerommel met de munten. Geen idee wat er nou gebeurd is, maar iig niet gedeeld door tien. Snapt iemand het?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

deuceboss schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:27:
Nieuwe site is live.

Het gedeelte voor medio februari is gedeeld door 10. Je kan nu met premium een whopping 10 euro swappen in de app, dat kost 1 plu. Dus plu is 10 euro waard. Dat je er maar 1 mag wisselen per maand en je premium moet zijn, vergeten die scammers te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Met die refund kun je dus de rest van je leven 9% kortingsbonnen kopen.

Wel weer via die scammers dan.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-06 10:58
Zojuist gedaan en 1plu omgeruild voor €10.
Ook koop ik geregeld wat via Bol en doe dit nu via de weg “keuze cadeaukaart”
Het is niet veel, maar wel iets….

[ Voor 58% gewijzigd door BektLekker op 08-05-2025 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:59:
[...]

Het gedeelte voor medio februari is gedeeld door 10. Je kan nu met premium een whopping 10 euro swappen in de app, dat kost 1 plu. Dus plu is 10 euro waard. Dat je er maar 1 mag wisselen per maand en je premium moet zijn, vergeten die scammers te melden.
ik probeer te zien hoeveel ik er dan had moeten hebben, maar het lijkt in dit geval in m'n voordeel uit te pakken.

Verder lijkt het erop dat er nu transacties gesettled zijn die niet meetellen voor m'n perk. Even een paar dagen wachten om te checken of dat zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
BektLekker schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:55:
Zojuist gedaan en 1plu omgeruild voor €10.
Ook koop ik geregeld wat via Bol en doe dit nu via de weg “keuze cadeaukaart”
Het is niet veel, maar wel iets….
Same here. Ik heb nog wat PLU op MM staan wat niet persé nodig is om "Chad" te blijven. Kan ik dat dan zonder meer verkopen?
(Vraag me überhaupt het nut van stacken af eigenlijk omdat je de PLUS toch bijna nergens kan inwisselen)

[ Voor 5% gewijzigd door Sandrioni op 09-05-2025 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
knakworst schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:59:
[...]

Dit was inderdaad het addertje onder het gras, had mezelf al rijk gerekend met swap met lagere fees...

20 eu per maand betalen om er 10 uit te halen...

[ Voor 5% gewijzigd door ElPensador op 09-05-2025 12:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Tip: koop Cadeaukaart/Cadeaubon.nl (9%) en wissel die in voor bol ipv gelijk bol (3%) te kopen.

Offtopic: Die Cadeaubon (met bol) kun je ook kopen bij Woolsocks met 4% korting en afrekenen met debit kaart. (Plutus geeft geen cashback bij Woolsocks sommige andere kaarten wel). Bij Woolsocks heb ik al voor honderden euros gekocht en vertrouw ik wel. Dus je kortingsverschil is maar 9-4=5% bij Plutus. Nog steeds een mooie korting maar of je er je abo mee terug verdiend. 🙄

[ Voor 35% gewijzigd door enermax op 11-05-2025 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Domme vraag wellicht, maar hoe relateert Plutus een tweet aan een Plutus account? Obv emailadres? Hoe werkt zoiets 😅?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_65xrEqiyQ6Uf7oIcOPC6LkW3w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JYtK3Oxstb3wlGFYQ3hI5ed0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:23
Ik heb mijn account met een stuk of wat oude PLU laten verlopen. Nu heb ik ineens nog een refund gekregen van een paar kratjes. Ik zit erover te denken om een maandje een abonnement te nemen om dat te cashen. Kan ik dan nog wat met die oude PLU?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PlasticPimple schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:58:
Ik heb mijn account met een stuk of wat oude PLU laten verlopen. Nu heb ik ineens nog een refund gekregen van een paar kratjes. Ik zit erover te denken om een maandje een abonnement te nemen om dat te cashen. Kan ik dan nog wat met die oude PLU?
Je kan kijken of je een keuze cadeaukaart kan kopen. Dat is dan bijvoorbeeld 91 euro en 0.9 PLU, voor een cadeaukaart van 100 euro. Die kan je vervolgens inwisselen op cadeaubon.nl voor bijvoorbeeld coolblue, bol, mediamarkt, of airbnb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:24
na 3 maanden niet aangeraakt te hebben ga ik 1 maandje abbo nemen om zo alle plu leeg te trekken. die abbo neem ik halverwege de maand. idd cadeaubonnen etc.
nu is de cashback wel weg toch? geen 3% meer en ook geen perks? of zijn die er nog wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:14:
na 3 maanden niet aangeraakt te hebben ga ik 1 maandje abbo nemen om zo alle plu leeg te trekken. die abbo neem ik halverwege de maand. idd cadeaubonnen etc.
nu is de cashback wel weg toch? geen 3% meer en ook geen perks? of zijn die er nog wel?
Die cashback is er wel maar het is allemaal gebakken lucht. Je kan maar 1 PLU voor 10 euro inwisselen als je het duurste premium abonnement hebt. Van 20 euro. Oftewel 10 euro verlies. 8)7

Trek er dus uit wat je kan maar maak het geen blijvertje. Je zult er alleen geld op verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 16:43
knakworst schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:46:
[...]

Die cashback is er wel maar het is allemaal gebakken lucht. Je kan maar 1 PLU voor 10 euro inwisselen als je het duurste premium abonnement hebt. Van 20 euro. Oftewel 10 euro verlies. 8)7

Trek er dus uit wat je kan maar maak het geen blijvertje. Je zult er alleen geld op verliezen.
Binnenkort niet meer zo blijkt: https://x.com/ddhopn/status/1929954535201443916?s=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Noob tier is 500x duurder geworden. Chad x4. Geen winst zonder stack. Bybit / Trade replubic is the way to go.

https://www.plutus.it/blo...ngs-for-rare-plu-stackers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUJePsoQEE-02wCwWdfd6vQ2SHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PF2v9sLBUwuSX0L6l01063wl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:37:
Noob tier is 500x duurder geworden. Chad x4. Geen winst zonder stack. Bybit / Trade replubic is the way to go.

https://www.plutus.it/blo...ngs-for-rare-plu-stackers

[Afbeelding]
Dat is het niveau tot waar je door moet stijgen om gebruik te mogen maken van de hogere swaps en de korting.

Ohja en dat werd 'altijd' afgeraden weet je nog :?

SCAMMERS :X
Pagina: 1 ... 94 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.