In het plutus pumpje op 69 cent mijn laatste PLU gedumpt. Nu heb ik nog een heleboel PLUS. Op wat cadeaukaarten na zal dat wel niets meer worden.
Ook ik wil afscheid gaan nemen van Plutus,
er staat nog 37 op m'n balance.
Mijn vraag is kan ik nog iets met onderstaand?
Ik heb geen premium, dus kan niet swappen.
Loont het dan de moeite voor een maand over te stappen naar premium?
:strip_exif()/f/image/ppRezdXgmZN8pvS9Kqykas0t.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door A-Waxxx op 15-08-2025 11:51 ]
Je kan de keuze cadeaubon kopen met 9% korting? Voor 91 euro een bon van 100 euro? Vervolgens kun je die inwisselen op cadeaubon.nl bijvoorbeeld voor bol, coolblue, airbnb, etc.A-Waxxx schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:50:
Ook ik wil afscheid gaan nemen van Plutus,
[Afbeelding]
Waar vind ik die, de bonnen die ik zie zijn allemaal 1%, heb eerder al een Ikea bon gekozen, deze wordt van de reguliere balans betaald?knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:58:
[...]
Je kan de keuze cadeaubon kopen met 9% korting? Voor 91 euro een bon van 100 euro? Vervolgens kun je die inwisselen op cadeaubon.nl bijvoorbeeld voor bol, coolblue, airbnb, etc.
Is er dan wel een optie om die reward balance uit te betalen?
Nee helaas, daar kun je (nu) verder niets mee.A-Waxxx schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:17:
Is er dan wel een optie om die reward balance uit te betalen?
Is het wel mogelijk via premium deze naar de reguliere balance te swappen?knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:38:
[...]
Nee helaas, daar kun je (nu) verder niets mee.
Of dan via cadeaubonnen?
Ik heb wel een duur betaald plutus abo maar helaas ook op 1%knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:31:
Wellicht omdat je geen premium abonnement hebt zijn ze allemaal 1%.
[Afbeelding]
Vreemd. Hoeveel PLU heb je gestaket? Minimaal 1?BurnerT schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 00:49:
[...]
Ik heb wel een duur betaald plutus abo maar helaas ook op 1%
Wat een oplichting via Benefit at work krijg ik op al deze sites korting tot 10-12% door gewoon een code te genereren.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:31:
Wellicht omdat je geen premium abonnement hebt zijn ze allemaal 1%.
[Afbeelding]
Wat ik hiermee wil aangeven dat al die perks compleet nutteloos zijn. Al deze bedrijven geven gewoon al korting
[ Voor 9% gewijzigd door alki op 16-08-2025 09:37 ]
Alle benefits kosten ze per netto saldo niets. Helemaal mee eens. Plutus is een scam.alki schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:36:
[...]
Wat een oplichting via Benefit at work krijg ik op al deze sites korting tot 10-12% door gewoon een code te genereren.
Wat ik hiermee wil aangeven dat al die perks compleet nutteloos zijn. Al deze bedrijven geven gewoon al korting
Maar ik heb geen benefits at work. En het is mij nog niet gelukt om op bol.com, coolblue en airbnb >9% korting te krijgen. Mocht dat ergens wel kunnen, hoor ik het graag.
Tot die tijd, hebben de PLUS in mijn account, toch nog enigszins nut.
Krijg zelfs 10% korting op zalando cadeau kaartenknakworst schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:09:
[...]
Alle benefits kosten ze per netto saldo niets. Helemaal mee eens. Plutus is een scam.
Maar ik heb geen benefits at work. En het is mij nog niet gelukt om op bol.com, coolblue en airbnb >9% korting te krijgen. Mocht dat ergens wel kunnen, hoor ik het graag.
Tot die tijd, hebben de PLUS in mijn account, toch nog enigszins nut.
Dat is mooi maar daar koop ik niet. Wat krijg je bij bol, coolblue, en airbnb?alki schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:11:
[...]
Krijg zelfs 10% korting op zalando cadeau kaarten
Hier had ik het abo opgezegd maar is er toch geprobeerd premium te incasseren. Oppassen dus
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
bol op dit moment 6% zovaak als je wil. Hebben regelmatig acties waar het hoger is. dm me maar geef ik je de link.knakworst schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:20:
[...]
Dat is mooi maar daar koop ik niet. Wat krijg je bij bol, coolblue, en airbnb?
Als je op vakantie wil 12% bij expedia
[ Voor 6% gewijzigd door alki op 16-08-2025 11:05 ]
Kan je die nog staken dan ? ik kan geen plu meer naar men wallet zetten. (dacht dat ze van die plu tokens afgestapt waren)knakworst schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:27:
[...]
Vreemd. Hoeveel PLU heb je gestaket? Minimaal 1?
Van de week een email over een promotie maar snap er echt helemaal niets van. Ik heb momenteel niets gestacked maar betekent dat als ik 1 PLU stack dat ik hiervoor in aanmerking kom? Of heb ik er minimaal 100 nodig? Verder hebben ze een leuke video hoe je Metamask kan linken maar mis totaal de instructie waar ik die PLU vandaan moet halen gezien ik mijn verdiende PLU niet naar Metamask kan halen. Mijn vermoeden is dat ik niet voor 50ct p/s PLU moet gaan kopen om te stacken, dat is toch de “oude” PLU?
Jawel, ze willen dat je oude PLU gaat kopen. Dan kan het team verkopen voor cash. Negeer dus die emails.Deveon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:52:
Van de week een email over een promotie maar snap er echt helemaal niets van. Ik heb momenteel niets gestacked maar betekent dat als ik 1 PLU stack dat ik hiervoor in aanmerking kom? Of heb ik er minimaal 100 nodig? Verder hebben ze een leuke video hoe je Metamask kan linken maar mis totaal de instructie waar ik die PLU vandaan moet halen gezien ik mijn verdiende PLU niet naar Metamask kan halen. Mijn vermoeden is dat ik niet voor 50ct p/s PLU moet gaan kopen om te stacken, dat is toch de “oude” PLU?
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.