Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 20:57
Hoi, ook vandaag geprobeerd met Coca.

Via Kraken USDC verzonden naar Coca wallet. Ook POL verzonden naar Coca wallet. POL had ik vervolgens nodig om USDC van wallet naar Card te versturen en nu mijn Spotify en Netflix betaald.

Kijken of die 50% refund ook werkt. :)

V-Strom 650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15
ByBit heeft ondertussen een nieuwe actie. Elke $10 krijg je een lotje, tot een maximum van 50x. Ik heb zo'n $30 aan airdrops gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:42
exelletor schreef op maandag 26 mei 2025 @ 07:51:
ByBit heeft ondertussen een nieuwe actie. Elke $10 krijg je een lotje, tot een maximum van 50x. Ik heb zo'n $30 aan airdrops gekregen.
Was die niet alleen voor nieuwe gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

zomertje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 22:46:
[...]

Ik vind het nog niet heel duidelijk, ik lees dingen over een virtuele kaart.

Ik ben op zoek naar een fysieke kaart die ik kan vullen met crypto en dus niet via de bank.
Bij onder andere bybit, coinbase, crypto.com kan het. En nu ook bij Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15
Flexion1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 08:41:
[...]

Was die niet alleen voor nieuwe gebruikers?
50% cashback is alleen voor nieuwe gebruikers, maar de lotjes worden ook uitgedeeld aan bestaande gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
exelletor schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:43:
[...]

50% cashback is alleen voor nieuwe gebruikers, maar de lotjes worden ook uitgedeeld aan bestaande gebruikers.
Top dat wist ik niet. Bedankt voor het melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:41
Flexion1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:00:
[...]

Top dat wist ik niet. Bedankt voor het melden
Moet je je ergens voor aanmelden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
karakedi schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:28:
[...]

Moet je je ergens voor aanmelden?
Ja kan via je eigen beloningscentrum. Je kan ook deze link proberen:

https://announcements.byb...life-bltb79b18b299b3102c/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:30:
[...]

Ja kan via je eigen beloningscentrum. Je kan ook deze link proberen:

https://announcements.byb...life-bltb79b18b299b3102c/
Hier ook bijna 500 euro naar bybit ge-GBIT. Wat USDT en PEPE mogen ontvangen, rond de 25 euro. Bovenop de 2% cashback dus 5% extra cashback ontvangen, zeker de moeite waard dus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 02-07 10:25
Kan Bybit een eigen topic krijgen ipv het algemene topic te vervuilen? Eind 2024 al eens gevraagd en daar werd toen op gereageerd dat dit 'niet nodig was want vanaf januari 2025 zal de cashback veranderen en zal interesse afnemen'. Maar de helft, zo niet meer, in dit topic blijft Bybit geneuzel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:49

Coldcat

HODL

Swift9 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:45:
Kan Bybit een eigen topic krijgen ipv het algemene topic te vervuilen? Eind 2024 al eens gevraagd en daar werd toen op gereageerd dat dit 'niet nodig was want vanaf januari 2025 zal de cashback veranderen en zal interesse afnemen'. Maar de helft, zo niet meer, in dit topic blijft Bybit geneuzel.
Iedereen is vrij om een topic aan te maken.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
Coldcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:33:
[...]

Iedereen is vrij om een topic aan te maken.
Het lijkt mij niet de bedoeling dat iemand die een hekel heeft aan de Bybit spam in het algemene topic een Bybit topic moet gaan aanmaken omdat de Bybit gebruikers daar zelf geen moeite in willen steken? En dan ook nog de verantwoordelijkheid krijgen om het bij te houden zeker. Omgekeerde wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Swift9 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:27:
[...]

Het lijkt mij niet de bedoeling dat iemand die een hekel heeft aan de Bybit spam in het algemene topic een Bybit topic moet gaan aanmaken omdat de Bybit gebruikers daar zelf geen moeite in willen steken? En dan ook nog de verantwoordelijkheid krijgen om het bij te houden zeker. Omgekeerde wereld.
Je kan posts over Bybit ook gewoon negeren zoals ik ook posts over niet-Bybit negeer.
Als jij een bepaalde fruit in een fruitschaal van een hotel niet lekker vindt, negeer jij die toch ook gewoon ipv aan het hotel te vragen of zij dat fruitsoort ergens anders kunnen neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:49

Coldcat

HODL

[...]

Ik dacht juist het omgekeerde. Lijkt me dat het allemaal crypt kaart gerelateerd is.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
Wispe schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:32:
[...]

Je kan posts over Bybit ook gewoon negeren zoals ik ook posts over niet-Bybit negeer.
Als jij een bepaalde fruit in een fruitschaal van een hotel niet lekker vindt, negeer jij die toch ook gewoon ipv aan het hotel te vragen of zij dat fruitsoort ergens anders kunnen neerleggen?
Nee zo is het dus niet. Je hebt een algemene ruimte in het hotel en daar is een fruitschaal waar over een mix van fruitsoorten wordt gesproken in zijn algemeenheid. Vervolgens heeft elke fruit voor de liefhebbers ook nog zijn eigen losse ruimte met eigen fruitschaal waar alleen dié fruit besproken wordt zodat anderen daar geen last van hebben, behalve de Bybit-fruit, want die is lekker eigenwijs, blijft hangen in de algemene ruimte, neemt de helft van die ruimte in beslag en praat zo hard dat de algemene discussie over al het andere fruit nauwelijk meer opvalt en besproken kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:33

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2xpsrVNnSWnFgVY38BjQiwSpz8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Had6M0fis45cl4kp7WxoOS6r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:28
[...]

Strikt genomen is die bybit kaart een doodgewone 2% cashback crypto card, en dat past hier prima. Ben het wel met je eens dat al die andere non-card rewards hier niet thuis horen. Maar een speciaal topic over bybit rewards gaat me ook wat ver, ik begin er niet aan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07:01
Swift9 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:45:
Ik dacht ook dat dat de opzet was:

In dit stukje wat meer algemene vragen als 'welke kaart kan ik het beste gebruiken als ik naar Tadzjikistan ga?' en dan een topic voor specifieke kaarten met acties, problemen, vragen, etc. Of we moeten dit topic een lift geven met een fatsoenlijke openingspost met daarin wat uitleg voor beginners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb met die ‘Geef uit, leef groots’-actie 9 beloningen gewonnen en blijkbaar meteen ‘geclaimd’ (heb ik niet gedaan?). Waar zie ik wat ik heb gewonnen? Als ik op ‘Bekijk’ klik, dan op ‘Beloningen bekijken’, zie ik ze niet staan?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:47
Wispe schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:03:
Ik heb met die ‘Geef uit, leef groots’-actie 9 beloningen gewonnen en blijkbaar meteen ‘geclaimd’ (heb ik niet gedaan?). Waar zie ik wat ik heb gewonnen? Als ik op ‘Bekijk’ klik, dan op ‘Beloningen bekijken’, zie ik ze niet staan?

***members only***
Je moet terug naar de paginawaar je je ook heb aangemeld. Daar kan je dan op de boxen klikken om je prijs te claimen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
RenaldoN schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:06:
[...]

Je moet terug naar de paginawaar je je ook heb aangemeld. Daar kan je dan op de boxen klikken om je prijs te claimen
Gelukt, thanks.
Omgerekend €5 gewonnen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:25
Wispe schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:03:

***members only***
Ik begrijp de voorwaarden niet helemaal. Is het 50x10 euro uitgeven, oftewel 1 transactie van 500+ is ook goed. Of is het 50x een transactie van 10eu+?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op zondag 1 juni 2025 @ 21:03:
[...]

Ik begrijp de voorwaarden niet helemaal. Is het 50x10 euro uitgeven, oftewel 1 transactie van 500+ is ook goed. Of is het 50x een transactie van 10eu+?
1 transactie van €500 is ook goed, want ik had €90 uitgegeven en kreeg 9 lotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Fleske schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:32:
[...]

Dit staat er bij de taakgegevens:
De beloning voor deze taak wordt uitgekeerd nadat de campagne eindigt op 31 mei 2025 om 23:59 UTC. Na afloop van de campagne volgt er een risicofilterperiode van 1 werkdag, waarna de beloning wordt uitbetaald.
Ik heb de 50 USD nog niet ontvangen. Jij wel?

Oh ik zie in de voorwaarden staan:
Rewards will be credited to eligible winners' Rewards Hub within 7 working days after the event ends. Users must claim their rewards within 7 days of distribution.

[ Voor 21% gewijzigd door Theswitch op 02-06-2025 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:16
Theswitch schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:48:
[...]

Ik heb de 50 USD nog niet ontvangen. Jij wel?

Oh ik zie in de voorwaarden staan:

[...]
Ik denk dat die rewards morgen komen aangezien er na de actie 1 werkdag verwerkingstijd is. En gisteren was geen werkdag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Wanneer ik nu in mijn EUR-wallet op mijn financieringsaccount kijk, zie ik een bevroren bedrag staan. Ik vermoed dat dit de rewards zijn van de Stortings- en Handelsmarathon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CHRlS schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:22:
Wanneer ik nu in mijn EUR-wallet op mijn financieringsaccount kijk, zie ik een bevroren bedrag staan. Ik vermoed dat dit de rewards zijn van de Stortings- en Handelsmarathon.
Dit is de reden waarom ik alles op engels heb staan 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:25
CHRlS schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:22:
Zoals hierboven al aangegeven staat het duidelijk in de voorwaarden. Verder heeft dit weinig met de kaart te maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Als je nu naar afgelopen evenementen gaat, dan staat een knop ‘Claimen’ en kun je zo 50 USDT claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:33:
Als je nu naar afgelopen evenementen gaat, dan staat een knop ‘Claimen’ en kun je zo 50 USDT claimen.
Ik kan dit in de app niet echt vinden, waar zitten de verlopen evenementen verstopt? 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zenith schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:50:
[...]

Ik kan dit in de app niet echt vinden, waar zitten de verlopen evenementen verstopt? 😇
Rewards Hub > bovenin notitieblokje met klokje > evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:52:
[...]

Oh ja, thanks! het zal aan mij liggen haha. Tijd voor koffie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:33:
Nice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_vyX_HA1pbDEe7hM-foRNkA3nQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BNqYRRn32U61fEvZXWOz9RFN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Lekker man! ik had 115 USDT :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:40
gevonden.....man man man, wat een chaotische rommel blijft het toch

[ Voor 118% gewijzigd door Kol Nedra op 03-06-2025 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:34
[...]

Tnx! Kon hier ook nog 50 dollar claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:33
Ik had 1 transactie van ruim 600 eur, kreeg toen 50 keer een gokje. Opbrengst: 50 x 0.50 USDT. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
U123456 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:03:
Ik had 1 transactie van ruim 600 eur, kreeg toen 50 keer een gokje. Opbrengst: 50 x 0.50 USDT. 😄
Waar vind ik dit terug?
Op de evenementpagina zie ik dat ik 50 beloningen heb geclaimd. Als ik daarop klik, staat er "50 kansen toegekend", maar ik heb geen idee waar ik die lootjes dan kan gebruiken of trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
CHRlS schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:18:
[...]

Waar vind ik dit terug?
Op de evenementpagina zie ik dat ik 50 beloningen heb geclaimd. Als ik daarop klik, staat er "50 kansen toegekend", maar ik heb geen idee waar ik die lootjes dan kan gebruiken of trekken.
Even naar de betreffende event pagina. Daar kan je 50x een kistje klikken

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

CHRlS schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:18:
[...]

Waar vind ik dit terug?
Rewards hub, spend and luve a dream, the event page. Daarna 50 keer één van die drie schatkisten aanklikken, en de use button. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Het is grappig om te lezen dat iedereen zich te pletter zoekt in die interface 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:09
Het is maar goed dat ik hier heb gekeken, anders had ik mijn 50 USDT nooit geclaimd/gekregen. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPensador
Bybit really is the gift that keeps on giving.
Via dit forum zo weer 50+25usdt kunnen claimen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:40
ElPensador schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:45:
Bybit really is the gift that keeps on giving.
Via dit forum zo weer 50+25usdt kunnen claimen (y)
vorig jaar kon je extra +€600 terug krijgen in cashback bij €6000 besteding, dat was ook lekker die 10% cashback :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPensador
Kol Nedra schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 01:28:
[...]

vorig jaar kon je extra +€600 terug krijgen in cashback bij €6000 besteding, dat was ook lekker die 10% cashback :)
Ja die heb ik ook 2 keer meegepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
Iemand toevallig al 500 euro uitgegeven deze maand? Ze hebben nu cashback 2.0 en het lijkt erop dat je een tier omhoog gaat als je 500 euro uitgeeft. Cashback is dan max 50usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:15
Toch wel bizar dat de marges/verdiensten dus zo hoog zijn, dat we zoveel geld terug kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
wiseguy13 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:49:
Iemand toevallig al 500 euro uitgegeven deze maand? Ze hebben nu cashback 2.0 en het lijkt erop dat je een tier omhoog gaat als je 500 euro uitgeeft. Cashback is dan max 50usdt.
Welk evenement is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Waar heb je dit gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
Nergens, kijk even bij points. Daar heb je nu verschillende tiers en bij mij staat er 'geef nog 144 usd uit of upgrade naar vip 1 om het volgende niveau te halen.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nóg meer gratis geld _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
Ongelimiteerd lijkt het ook cashback percentage en max cashback gaat omhoog naarmate je meer uitgeeft:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Daar lijkt het inderdaad op. Wel een hele interessante dit met de zomervakantie voor de deur volgende maand 🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
En op deze manier gaat mijn stuwmeer aan BIT transacties eindelijk ook eens een keer leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
wiseguy13 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:56:
Nergens, kijk even bij points. Daar heb je nu verschillende tiers en bij mij staat er 'geef nog 144 usd uit of upgrade naar vip 1 om het volgende niveau te halen.'
Ik zie het nu idd. Is niet meer bij te houden zo :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 08:00
Vraag me af of je vanaf €500 spend, ook in aanmerking komt voor de gratis Spotify etc (zonder VIP level)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3FNFefBBzn5GeyeWwQ3nzOByus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aYweZZ4U2ePUuMsAXt0t9jZP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Tibbi3 op 04-06-2025 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Laatst online: 02-07 19:23
Tibbi3 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:32:
Vraag me af of je vanaf €500 spend, ook in aanmerking komt voor de gratis Spotify etc (zonder VIP level)

[Afbeelding]
Als ik doorklik op het knopje 'beloning voor volgende niveau' krijg ik dit schermpje te zien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaC3Ffcihgl0P3-rpiB5DE-xMCo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zwpHqYoTAZcHf4s5BQvhmmA6.png?f=user_large

Dus het lijkt er wel op

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
Het nieuwe niveau geldt na behalen vanaf de volgende dag + de daaropvolgende kalender maand. Dus als je op 1 juli 3500 euro uitgeeft krijg je van 2 juli t/m 31 augustus 4% cashback met een max van 150usdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28
Ik GBIT elke maand zo'n 500 euro naar m'n bybit card, had ik deze maand ook al gedaan. Ik zat dus al in die tier 2. Zojuist nog een extra GBIT gedaan, in de transactions zie ik dat daar points aan toe worden gekend, terwijl dat normaliter niet gebeurt zodra je boven de 500 euro uitgaven komt.

Erg interessant dit, aangezien ik ook nog een reisje Thailand kan GBITten ;)

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
wiseguy13 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:55:
Het nieuwe niveau geldt na behalen vanaf de volgende dag + de daaropvolgende kalender maand. Dus als je op 1 juli 3500 euro uitgeeft krijg je van 2 juli t/m 31 augustus 4% cashback met een max van 150usdt.
Maar de max 150usdt is per maand toch? Heb je twee maanden profijt van die 3500 spend mocht je die niet elke maand halen (is natuurlijk ook een fors bedrag om per maand te spenderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:03
Wat bedoel je met Cashback 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:06
Ik stap weer over van crypto.com naar Bybit, haha. Zolang ze met gratis geld strooien ben ik erbij…..
Met de vakantie en de aanschaf van een accu lukt het mij makkelijk om de 3500 te halen. Even scherp zijn op de datum en de grens van 3500 om de juiste korting te bemachtigen. Netflix en spotify valt er ook onder zie ik, dat is al 30 euro per maand “winst”

[ Voor 55% gewijzigd door BektLekker op 04-06-2025 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
maxvdh schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:19:
[...]

Wat bedoel je met Cashback 2.0?
Ze noemen het bybit card rewards 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Domino schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:42:
[...]

Maar de max 150usdt is per maand toch? Heb je twee maanden profijt van die 3500 spend mocht je die niet elke maand halen (is natuurlijk ook een fors bedrag om per maand te spenderen).
Het scheelt nog dat ze in usd registreren. Dus 3500 usd spend = 3070 euro tegen huidige koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Ik snap in de 2.0 rewards alleen even niet wat de toegevoegde waarde van een VIP-status is.
Het lijkt alsof je, als je maar genoeg spendeert, automatisch naar een hogere tier gaat, dus het is mij onduidelijk wat VIP dan nog toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Je moet dus VIP3 zijn om hier van gebruik te mogen maken. Wat houdt dat in?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdk0X53VVeU_ISYyH87NQePkkRQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zw2TNxVW4tlNKr5C2AVWhGbk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
BektLekker schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:14:
Je moet dus VIP3 zijn om hier van gebruik te mogen maken. Wat houdt dat in?

[Afbeelding]
Alhoewel, hier staat wat anders…. Hier staat duidelijk “Of”
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ShWNni8QfP57uGjAXNPRoSpk9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EQ8AMjYBJWgHDs25Ywpa5ADt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
swbr schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:59:
Ik GBIT elke maand zo'n 500 euro naar m'n bybit card, had ik deze maand ook al gedaan. Ik zat dus al in die tier 2. Zojuist nog een extra GBIT gedaan, in de transactions zie ik dat daar points aan toe worden gekend, terwijl dat normaliter niet gebeurt zodra je boven de 500 euro uitgaven komt.

Erg interessant dit, aangezien ik ook nog een reisje Thailand kan GBITten ;)
Ik heb een paar dagen geleden +- 600 gbit gedan. Maar enkel 5000 pending points.
Of heb je hier nog wat extra's voor gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

BektLekker schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:19:
[...]

Alhoewel, hier staat wat anders…. Hier staat duidelijk “Of”
[Afbeelding]
Die tiers lijken aantrekkelijker dan dat ze daadwerkelijk zijn. Als je per maand iets meer dan 3500 dollar uitgeeft, is het het aantrekkelijkste. Dan krijg je per maand 150 USD aan cashback. Dan kun je daadwerkelijk de 4% aantikken. Maar er moeten niet te veel maanden zijn dat je minder dan USD 3500 uitgeeft, anders zit je met een 'gat' omdat je dan tussen de eerste 500 en 3500 niet meer in die tier zit. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07:01
Weet iemand hoe het nu zit als je ergens rond de 1000 of 1500 per maand uitgeeft? Krijg je dan 2% en een rebate op een van die abonnementen met een maximum van $75 per maand?

Ik denk overigens dat het voor de meeste mensen moeilijk is om regelmatig meerdere maanden op rij die $3500 aan te tikken.

[ Voor 26% gewijzigd door PlasticPimple op 06-06-2025 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

PlasticPimple schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:09:
Weet iemand hoe het nu zit als je ergens rond de 1000 of 1500 per maand uitgeeft? Krijg je dan 2% en een rebate op een van die abonnementen met een maximum van $75 per maand?

Ik denk overigens dat het voor de meeste mensen moeilijk is om regelmatig meerdere maanden op rij die $3500 aan te tikken.
Met 1000 - 1500, geef je meer uit dan 500, en zit je dus in de "beta" tier. Je krijgt dan maximaal 50 USD cashback. Dat is inclusief de abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Ik heb hem volgens mij door nu. De cashback caps komen niet overeen met de spend limieten om naar een hogere tier te gaan.

Ik heb meestal wel een VIP 1 status dus ik had altijd 2% over max. 3750 wat neer kwam op 75 cashback. Maar nu is dat dus max. 50 geworden. Tenzij ik meer uitgeef dan 3500. Dan krijg je over dat deel dus weer 4%.

Het is er dus niet echt overzichtelijker op geworden. En voor mijn situatie ook niet perse beter. Maar goed, gratis geld is nog steeds gratis geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Laatst online: 02-07 19:23
Heeft er iemand ook al gebruik gemaakt van rebate op de abonnementen? Hoe snel krijg je die punten? Vooral geïnteresseerd in ChatGPT plus namelijk

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
itguy013 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:20:
Heeft er iemand ook al gebruik gemaakt van rebate op de abonnementen? Hoe snel krijg je die punten? Vooral geïnteresseerd in ChatGPT plus namelijk
Gaat gelijk met de normale cashback punten. Bij Netflix en Amazon iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:47
CHRlS schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:23:
[...]

Gaat gelijk met de normale cashback punten. Bij Netflix en Amazon iig.
Zit er aan het netflix abonnement nog een limiet wat je aan 100% cashback krijgt ? bijv. alleen het goedkoopste abonnement de cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

RenaldoN schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:34:
[...]

Zit er aan het netflix abonnement nog een limiet wat je aan 100% cashback krijgt ? bijv. alleen het goedkoopste abonnement de cashback
Nehoor ik had paar maanden geleden als VIP member Amazon prime jaartransactie 50 euro gedaan en kreeg alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Weet iemand waar je de informatie over het nieuwe cashbacksysteem in de app ziet? Ik gebruikt ByBit nu steeds voor 500 per maand, omdat dit de max was. Vervolgens gaat de rest naar m'n Jade Green CDC kaart die ik al lang heb.

Ik zie hierboven wat screenshots van mensen uit hun app, maar ik zie enkel nog steeds de 'oude' VIP levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

maxvdh schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:15:
Weet iemand waar je de informatie over het nieuwe cashbacksysteem in de app ziet? Ik gebruikt ByBit nu steeds voor 500 per maand, omdat dit de max was. Vervolgens gaat de rest naar m'n Jade Green CDC kaart die ik al lang heb.

Ik zie hierboven wat screenshots van mensen uit hun app, maar ik zie enkel nog steeds de 'oude' VIP levels.
Card --> points. Klik op de horizontale blauwe balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
knakworst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:17:
[...]

Card --> points. Klik op de horizontale blauwe balk.
Die balk heb ik (nog) niet in de app. Op de website krijg ik de info wel. Daar staat dat ik 'Beta 2% 50USDT" ben, maar daarvoor zou ik VIP 1 of 2 moeten zijn (wat ik niet ben). Het is me nog wat vaag :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

maxvdh schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:21:
[...]

Die balk heb ik (nog) niet in de app. Op de website krijg ik de info wel. Daar staat dat ik 'Beta 2% 50USDT" ben, maar daarvoor zou ik VIP 1 of 2 moeten zijn (wat ik niet ben). Het is me nog wat vaag :-)
Het is: of >500 usd uitgeven, of Vip1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
En weer een nieuwe actie bij Bybit. Na registreren kan je weer kansen krijgen op trekkingen afhankelijk van hoeveel je stort en handelt.

Groot deel in shitcoins die je pas weer na de actie kan claimen dus afwachten wat het waard is over 1,5 maand.

https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/Spin_tacular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:09:
En weer een nieuwe actie bij Bybit. Na registreren kan je weer kansen krijgen op trekkingen afhankelijk van hoeveel je stort en handelt.

Groot deel in shitcoins die je pas weer na de actie kan claimen dus afwachten wat het waard is over 1,5 maand.

https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/Spin_tacular
"Win minstens 1 USDT met elk lot."
Geen 0,5 meer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Hoewel met kaartuitgaven er ook trekkingen ter verdienen zijn heeft dit natuurlijk weinig meer met bybit card te maken. Wordt tijd voor een bybit acties topic.

Edit: Topic report aangemaakt met verzoek om dit topic te hernoemen en dan kan alle Bybit meuk hier verder:

Bybit puzzelhunt ruil topic

[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 06-06-2025 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
knakworst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:43:
Hoewel met kaartuitgaven er ook trekkingen ter verdienen zijn heeft dit natuurlijk weinig meer met bybit card te maken. Wordt tijd voor een bybit acties topic.

Edit: Topic report aangemaakt met verzoek om dit topic te hernoemen en dan kan alle Bybit meuk hier verder:

Bybit puzzelhunt ruil topic
Is het logisch om dat topic te hernoemen of beter om een dedicated ByBit Card topic te starten? Als we dat topic hernoemen is er natuurlijk een beroerde topicstart ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ok ik maak wel een nieuwe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Bybit Card Topic

Opdat we hier niet meer over die Bybit meuk hoeven te praten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
knakworst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:12:
Bybit Card Topic

Opdat we hier niet meer over die Bybit meuk hoeven te praten :p
Kudo's, had iedere topicstart maar minimaal dezelfde kwaliteit ;)

Edit: Ah, dat gaat wel wat moois worden zo.

Aan de topicwaarschuwing toegevoegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 06-06-2025 18:18 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14
Fleske schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:32:
[...]

Dit staat er bij de taakgegevens:
De beloning voor deze taak wordt uitgekeerd nadat de campagne eindigt op 31 mei 2025 om 23:59 UTC. Na afloop van de campagne volgt er een risicofilterperiode van 1 werkdag, waarna de beloning wordt uitbetaald.
En hebben jullie uitbetaald gekregen? Ik zie hier nergens nog iets....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

bjkmemo8 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 08:49:
[...]

En hebben jullie uitbetaald gekregen? Ik zie hier nergens nog iets....
Je moet zelf claimen.
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
Coindepo komt ook met een betaalkaart einde van het jaar. Tot nu toe is belofte 8% cashback en 500 dollar retour over eerste 3000 dollar uitgaven.

Geen idee of het wat het is maar je kan al wel op de wachtlijst inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14
knakworst schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:08:
[...]

Je moet zelf claimen.

[...]
Er staat expired, maar wel accomplished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

bjkmemo8 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 22:11:
[...]

Klopt je bent nu te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-07 19:27
Xoxol schreef op zondag 25 mei 2025 @ 22:59:
Hoi, ook vandaag geprobeerd met Coca.

Via Kraken USDC verzonden naar Coca wallet. Ook POL verzonden naar Coca wallet. POL had ik vervolgens nodig om USDC van wallet naar Card te versturen en nu mijn Spotify en Netflix betaald.

Kijken of die 50% refund ook werkt. :)
Bij mij is mijn cashback 'verdwenen', of kijk ik verkeerd?

Ik kreeg een " Payment due notificatie": 10-06 zou +/- 40 dollar in COCA tokens uitbetaald worden. Maar, die heb ik nooit gekregen lijkt het (maar die notificatie is wel weg).

Zou nog kunnen dat het in review is lees ik.....

"Cashback rewards are credited to the user's COCA Wallet on the 10th of each month (or the next business day if the 10th falls on a weekend), covering purchases made during the previous calendar month.
COCA reserves the right to delay reward payouts in the event of technical issues, audits, or verification requirements."

[ Voor 23% gewijzigd door Sandrioni op 10-06-2025 14:17 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

bjkmemo8 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 22:11:
[...]

Peppernut schreef op zondag 8 juni 2025 @ 08:04:
Het lukt mij niet meer om mijn 50 USDT te claimen van de ' Deposit/trade marathon' Ik zie wel accomplished staan bij de taak maar nergens meer iets van claimen ofzo

Nu zitten we nog binnen de 7 WERKdagen na het einde van de actie dus het zou nog moeten kunnen toch? Iemand anders die hier tegenaan loopt? Of weet wat ik verkeerd doe :)

Edit: Dat is wel flink zuur want er staat toch echt dat ik te laat ben. Belong claimbaar tot 2025-06-08 00:06
Ga wel een claim indienen aangezien er duidelijk 7 werkdagen staat in de voorwaarden
Er heeft niemand op gereageerd maar als er toch meer mensen tegenaan lopen: Ik heb een claim ingediend met het verhaal dat er 7 werkdagen zouden zijn om te claimen en die is inmiddels goedgekeurd en uitgekeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 20:57
Sandrioni schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Bij mij is mijn cashback 'verdwenen', of kijk ik verkeerd?

Ik kreeg een " Payment due notificatie": 10-06 zou +/- 40 dollar in COCA tokens uitbetaald worden. Maar, die heb ik nooit gekregen lijkt het (maar die notificatie is wel weg).

Zou nog kunnen dat het in review is lees ik.....

"Cashback rewards are credited to the user's COCA Wallet on the 10th of each month (or the next business day if the 10th falls on a weekend), covering purchases made during the previous calendar month.
COCA reserves the right to delay reward payouts in the event of technical issues, audits, or verification requirements."
Eigenlijk zelfde verhaal, kreeg uitgekeerd in COCA coins 3 euro...verwachting was rond 40 euro. Voor ovlgende maand staat er 14 euro... Even ticket inschieten. :+

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Xoxol schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 23:02:
[...]

Eigenlijk zelfde verhaal, kreeg uitgekeerd in COCA coins 3 euro...verwachting was rond 40 euro. Voor ovlgende maand staat er 14 euro... Even ticket inschieten. :+
Uiteindelijk heb ik het zonder helpdesk alsnog gewoon gekregen. Ook zo'n €40. 380 COCA of zo.

Was wel gekloot met swaps die niet werken en zo, maar opnames naar MM kon wel. Eenmaal in MM kun je er idd mee doen waar je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Zijn er anderen die vaak betalingen zien mislukken met de COCA card?

Sowieso lukte een betaling van 550 euro (meubelzaak) niet, ondanks spending limit van paar 1000 volgens hun eigen site.

Vaak kan ik nog wel wat kleinere betalingen er naartoe GBITten, maar dat stopt na een stuk of 5.

Niet heel betrouwbaar allemaal.

De melding is: "Check your card settings", maar daar zie ik niets bijzonders. Kan hem eigenlijk alleen "freezen", maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Sandrioni schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:15:
Zijn er anderen die vaak betalingen zien mislukken met de COCA card?

Sowieso lukte een betaling van 550 euro (meubelzaak) niet, ondanks spending limit van paar 1000 volgens hun eigen site.

Vaak kan ik nog wel wat kleinere betalingen er naartoe GBITten, maar dat stopt na een stuk of 5.

Niet heel betrouwbaar allemaal.

De melding is: "Check your card settings", maar daar zie ik niets bijzonders. Kan hem eigenlijk alleen "freezen", maar verder niks.
Update: als ik mijn virtual card in Google Wallet probeer te importeren lukt dat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 29-06 22:14
Dus voor de duidelijkheid; cashback over aankopen die plaats vonden begin juni worden pas 10/07 uitbetaald? Duurt wel lang dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:41:
Dus voor de duidelijkheid; cashback over aankopen die plaats vonden begin juni worden pas 10/07 uitbetaald? Duurt wel lang dan..
Klopt, waarschijnlijk omdat de betaling eerst "gesetteld" wordt denk ik.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.