Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:25
ThaJens schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:46:
[...]

Dat klinkt goed in ieder geval. Hopen dat het voor iedereen zo blijft!
Om welk evenement gaat dit?

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:05
willemhendrik schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 00:18:
[...]

Om welk evenement gaat dit?
Okx welkomstbonus

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 12:50
knakworst schreef op maandag 6 juli 2026 @ 18:03:
En een dumpje. 10 Cent eraf. Waarschijnlijk wirex zelf om de cashbacks te kunnen betalen.

Op bitmart en gate samen 60.000 Wpay gedumpt in een paar minuten.
Volgende ponzi

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:15

knakworst

Get more sats!

Als je er maar vroeg bij bent en ervan uitgaat dat een token waarvan er 10 miljard geprint kunnen worden, naar nul gaat. En wat risico afdekt door er niet te veel van te kopen op deze prijs.

Maar ook als je nu nog moet instappen, de Elite tier heb je 3% WPAY nodig op een bedrag van $2.500. Dan heb je 3% cashback, 50% korting op ChatGPT.

Je mag wel maar maandelijks 7% van je WPAY waarde inwisselen naar harde cash.

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-07 21:11
bruncikas schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:26:
En hier is mijn post met weer een interessant project voor iemand met een profiel dat op het mijne lijkt.

XPlace (@xplaceapp) / X is een cryptokaart waarbij je geen geld hoeft vast te zetten of in een shitcoin hoeft te investeren. Maar wel via een abonnement. In eerste instantie zou ik nooit naar dit soort projecten kijken, omdat je vooraf betaalt voor een jaarabonnement op een dienst van een onbekend team dat een maand later alweer verdwenen kan zijn.

MAAR ze bieden wat ik altijd heb gemist: onbeperkte toegang tot VIP lounges en onbeperkte airport fast track. Het kost $ 1000 per jaar (€ 874,70). Je krijgt ook onbeperkt 4% cashback op uitgaven in USD, wat voor ons hier in Europa neerkomt op ongeveer 1% wisselkoersverlies. Dus dat maakt voor mij niet echt uit.

Ze hebben nu een speciale aanbieding: als je bij het afsluiten van het abonnement de code "Intern" invoert, kreeg ik 20% korting, dus $ 800 voor de dienst. EN nu geven ze een welkomstbonus van $ 500 als je $ 25.000 stort en $ 10.000 uitgeeft met 4% cashback. Ik heb het geluk dat ik over het benodigde geld beschik, dus de totale kosten van de dienst komen neer op $ 300 per jaar. Ze zijn non-custodial.

Even wat rekenwerk voor de cijfermensen onder jullie. De $ 25k levert 6% op terwijl je de $ 10k uitgeeft (wat in mijn geval was om een reis voor mijn gezin te kopen voor de zomer van 2027!!!).

Vroeger had ik daarvoor een AMEX Platinum. Hoe dan ook, het is moeilijk om Xplace te rechtvaardigen als je al in Wirex One investeert. Maar als je een profiel hebt zoals het mijne, doe dan je eigen onderzoek en bekijk ze eens.

De volgende keer vertel ik meer over Plasma One! ;)
Zou het toeval zijn dat het logo precies hetzelfde is als dat van Bleap?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:39
En hier is mijn post met weer een interessant project voor iemand met een profiel dat op het mijne lijkt.

XPlace (@xplaceapp) / X is een cryptokaart waarbij je geen geld hoeft vast te zetten of in een shitcoin hoeft te investeren. Maar wel via een abonnement. In eerste instantie zou ik nooit naar dit soort projecten kijken, omdat je vooraf betaalt voor een jaarabonnement op een dienst van een onbekend team dat een maand later alweer verdwenen kan zijn.

MAAR ze bieden wat ik altijd heb gemist: onbeperkte toegang tot VIP lounges en onbeperkte airport fast track. Het kost $ 1000 per jaar (€ 874,70). Je krijgt ook onbeperkt 4% cashback op uitgaven in USD, wat voor ons hier in Europa neerkomt op ongeveer 1% wisselkoersverlies. Dus dat maakt voor mij niet echt uit.

Ze hebben nu een speciale aanbieding: als je bij het afsluiten van het abonnement de code "Intern" invoert, kreeg ik 20% korting, dus $ 800 voor de dienst. EN nu geven ze een welkomstbonus van $ 500 als je $ 25.000 stort en $ 10.000 uitgeeft met 4% cashback. Ik heb het geluk dat ik over het benodigde geld beschik, dus de totale kosten van de dienst komen neer op $ 300 per jaar. Ze zijn non-custodial.

Even wat rekenwerk voor de cijfermensen onder jullie. De $ 25k levert 6% op terwijl je de $ 10k uitgeeft (wat in mijn geval was om een reis voor mijn gezin te kopen voor de zomer van 2027!!!).

Vroeger had ik daarvoor een AMEX Platinum. Hoe dan ook, het is moeilijk om Xplace te rechtvaardigen als je al in Wirex One investeert. Maar als je een profiel hebt zoals het mijne, doe dan je eigen onderzoek en bekijk ze eens.

Kost een vip lounge op een vliegveld niet iets van 40 euro per dag? Lijkt me persoonlijk een stuk veiliger dan 25k ergens neerzetten op iets wat, zoals je zelf al aangeeft, morgen verdwenen kan zijn.

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-07 10:20
@bruncikas WPAY is over $1,- dus je hebt een paar koude kletsers verdiend! PB me even je USDC-adres en welk netwerk, dan maak ik het in orde

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik laat die koers nog even uitrazen. Maar ik speel al wel met de gedachte om die WPAY meuk er allemaal uit te gooien en het voor gezien te houden, meer dan 1000 dollar winst en dat haal ik er toch niet uit met de cashback, heb nu al 4% bij OKX en 1% hoger is niet heel de wereld en 25k op het WIREX ONE platform vind ik ook wel een risico omdat ik de eigen wallet niet helemaal kan doorgronden.

Wat ik ook kan doen is voor 150 euro aan WPAY laten staan, klein flufje crypto voor elite, en dan chatgpt abonnement via wirex laten lopen, 10 euro per maand levert dat op.

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 07-07-2026 11:39 ]

• Flexion1
knakworst schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 11:30:
Ik laat die koers nog even uitrazen. Maar ik speel al wel met de gedachte om die WPAY meuk er allemaal uit te gooien en het voor gezien te houden, meer dan 1000 dollar winst en dat haal ik er toch niet uit met de cashback, heb nu al 4% bij OKX en 1% hoger is niet heel de wereld en 25k op het WIREX ONE platform vind ik ook wel een risico omdat ik de eigen wallet niet helemaal kan doorgronden.

Wat ik ook kan doen is voor 150 euro aan WPAY laten staan, klein flufje crypto voor elite, en dan chatgpt abonnement via wirex laten lopen, 10 euro per maand levert dat op.
Heb de wpay boot gemist en ga er niet aan beginnen tegen de huidige koers. En als je geïnvesteerd hebt moet je dus ook afvragen of je nu tegen de huidige koers zou investeren. Zo niet, verkopen.

Heb ook besloten dat met coca te doen. Over paar weken komt die uit staking en verkoop ik al m’n coca. Heb jaar geprofiteerd daar en mooie koersstijging gehad. Heb nog 1000 coca over wat nu nog 1400 dollar waard is. Dat is een goede 1.5 jaar cashback.

Denk dat er komend half jaar veel gaat omvallen. Rentes stijgen, financiering wordt lastiger, dan zijn dergelijke risicovolle projecten de eerste die omvallen.

Zolang het paar honderd is prima maar ga voorlopig even geen grote bedragen investeren.

Voor nu even OKX gebruiken en hopen dat die nog met mooie acties blijven komen.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-07 22:14
knakworst schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 11:30:

Hoort de 4% OKX ook bij de nieuwe gebruikers bonussen? Zoals 8% storting en 400eu vrij te spelen?

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ElPensador schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:29:
[...]

Hoort de 4% OKX ook bij de nieuwe gebruikers bonussen? Zoals 8% storting en 400eu vrij te spelen?
Ja, gedurende 1 maand. Daarna ga je naar 2% met een cap van €10 pm (tenzij VIP1>).

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 07-07-2026 15:32 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Of je moet een tonnetje of meer storten, dan nog je VIP.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-07 22:14
Wispe schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:30:
[...]

Ja, gedurende 1 maand. Daarna ga je naar 2% met een cap van €10 pm (tenzij VIP1>).
Dus als ik het goed begrijp:
- 400 vrij te spelen
- 8% stortingsbonus
- 300 eu max cashbak (4%)

Dat is dan toch wel de moeite waard.

Ik zit met een hoop transacties op curve, waar ik nog twijfelde om op Bybit de 4% vrij te spelen maar nu lijkt dit de beter optie!
Dan Bybit alleen nog maar voor de 100% cashback en net 500eu totaal, zodat ik volgende maand weer 50eu a 100% heb

[ Voor 27% gewijzigd door ElPensador op 07-07-2026 15:39 ]

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:38:
[...]

- 400 vrij te spelen
- 8% stortingsbonus

Dat is dan toch wel de moeite waard
En 100 USDG (zo’n €80) als je goed balletje kunt trappen.

• Wispe
  • Niet online
[...]

- 400 vrij te spelen
- 8% stortingsbonus

Ik zit met een hoop transacties op curve, waar ik nog twijfelde om op Bybit de 4% vrij te spelen maar nu lijkt dit de beter optie!
Dan Bybit alleen nog maar voor de 100% cashback en net 500eu totaal, zodat ik volgende maand weer 50eu a 100% heb
Houd er rekening mee dat je bij OKX je betalingen moet doen in USDG (dus transactiekosten). Maar die verdien je ruimschoots terug.

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:25
[...]

- 400 vrij te spelen
- 8% stortingsbonus

Kan dat ook nog in augustus toevallig? Of lopen die acties bij OKX al eerder af?

• Flexion1
NCJ87 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:42:
[...]

Kan dat ook nog in augustus toevallig? Of lopen die acties bij OKX al eerder af?
Hij loopt nog 24 dagen nu. Tot einde juli dus.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:40:
[...]

Houd er rekening mee dat je bij OKX je betalingen moet doen in USDG (dus transactiekosten). Maar die verdien je ruimschoots terug.
Ik zit de laatste tijd de spread te calculeren maar die is iedere keer echt heel zuiver tot 0,01% maximaal. Je hebt natuurlijk wel USD risico over het aan te houden tegoed maar dat werkt twee kanten op.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 16:28:
[...]

Ik zit de laatste tijd de spread te calculeren maar die is iedere keer echt heel zuiver tot 0,01% maximaal. Je hebt natuurlijk wel USD risico over het aan te houden tegoed maar dat werkt twee kanten op.
Ik heb gewoon mijn overgebleven USDG weer terug ingeruild voor de euro’s. Niet dat dat veel beter is trouwens. :P

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-07 21:11
Wispe schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:40:
[...]

Maar moet je USDG 'bezitten' of kun je gewoon EUR aanhouden, betalen en wordt er automatisch USDG van gekocht? Anders zit je namelijk ook nog met wisselkoersrisico.

[ Voor 7% gewijzigd door ThaJens op 07-07-2026 17:28 ]

• Wispe
  • Niet online
ThaJens schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:28:
[...]

Maar moet je USDG 'bezitten' of kun je gewoon EUR aanhouden, betalen en wordt er automatisch USDG van gekocht? Anders zit je namelijk ook nog met wisselkoersrisico.
Dat eerste. Ik zou dan ook niet meer USDG bezitten dan nodig.

Dus: je hebt €100 aan transacties op Curve, je stort €100 op OKX, koopt er USDG van, zet de transacties over en dat allemaal in paar min.

[ Voor 17% gewijzigd door Wispe op 07-07-2026 17:33 ]

• Flexion1
ThaJens schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:28:
[...]

Let wel op dat je usdg op de Exchange zelf koopt en niet via convert usdg aanschaft. Dat scheelt behoorlijk in fee /wisselkoers

• Flexion1
Wispe schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:32:
[...]

Dat eerste. Ik zou dan ook niet meer USDG bezitten dan nodig.

Dus: je hebt €100 aan transacties op Curve, je stort €100 op OKX, koopt er USDG van, zet de transacties over en dat allemaal in paar min.
Werkt gbit van curve bij jou? Ik had paar transacties waar ik geen cashback op kreeg met curve

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:43:
[...]

Werkt gbit van curve bij jou? Ik had paar transacties waar ik geen cashback op kreeg met curve
Ik heb al mijn €7,5k gbit.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:42:
[...]

Let wel op dat je usdg op de Exchange zelf koopt en niet via convert usdg aanschaft. Dat scheelt behoorlijk in fee /wisselkoers
Het beste is: Coinbase, Eur --> USDC op exchange. 0,01% handelskosten. USDC naar OKX, bijvoorbeeld via Base (gratis). Daarna convert USDG naar USDC. 1 USDC converteert naar 1 USDG, echt nul kosten. Op die manier heb je per 10.000 euro, 1 euro aan kosten.

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:44
Telt de Usdc ook mee voor de stortingsbonus?

• Wispe
  • Niet online
Fasthook schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 18:11:
Telt de Usdc ook mee voor de stortingsbonus?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fV-V0V9Mq27lj-HJJWjDMETRQao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMdCE09kmpHHwmtBhU4BqGCe.jpg?f=fotoalbum_large

Als USDC crypto is, dan wel maar het wordt er niet duidelijker op. Ze betalen wel in USDC uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Wispe op 07-07-2026 18:25 ]

• Fasthook
Tijd voor een testje...

Hm... Via Nexo 1 usdc netwerkkosten bij Base of Arbitrum one. Wel vrijwel direct melding van Okx: deposit processing oid.

Yup. Telt mee.

[ Voor 78% gewijzigd door Fasthook op 07-07-2026 21:30 ]

• Wispe
  • Niet online
Over 5 uur is de eerste NES-drop. Ik heb €600 aan bonus geblokkeerd staan op OKX en de NES-drop levert mij (tot nu toe) omgerekend zo’n €17 per dag op.

Dus meld je vooral even aan als je (minimale) bonus toch geblokkeerd staat te niksen. ;)

• Flexion1
Wispe schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 06:32:
Over 5 uur is de eerste NES-drop. Ik heb €600 aan bonus geblokkeerd staan op OKX en de NES-drop levert mij (tot nu toe) omgerekend zo’n €17 per dag op.

Dus meld je vooral even aan als je (minimale) bonus toch geblokkeerd staat te niksen. ;)
Die 17 euro per dag is foute weergave las ik op telegram. Is de totale opbrengst voor de hele drop. Geloof dat je iets van 1.5 euro krijgt per dag afhankelijk van je volume

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 06:32:

Dan heb je als een gek gehandeld want het is puur gebaseerd op je omzet.

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 07:59:
[...]

Die 17 euro per dag is foute weergave las ik op telegram. Is de totale opbrengst voor de hele drop. Geloof dat je iets van 1.5 euro krijgt per dag afhankelijk van je volume
Oh. Iemand blij maken met een dode mus dus. _O-

• Flexion1
Wispe schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 08:07:
[...]

Oh. Iemand blij maken met een dode mus dus. _O-
Ja waarschijnlijk wel. Zo bij de drop weet je het zeker :-)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Er is een euro/ nes toggle.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzUSS8w2z1AFKkRjo8Rd8vZ_a0w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s8n4TuBroUAwtgdipT8SDyPE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-MGssoNVVyhnxkSDWhMd2JUl38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iV3DjFwYDDjaYcJTJniEvlVI.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

10 euro per dag maar wel 20 euro aan handelskosten ofzo gemaakt. Geen vetpot dus.

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-07 21:02

Wanneer komt plasma one?

• Fasthook
Wispe schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 15:39:
[...]

En 100 USDG (zo’n €80) als je goed balletje kunt trappen.
Iemand nog tips om die bal in het doel te krijgen? Op mobiel alleen maar afzwaaiers :)

• Wispe
  • Niet online
Fasthook schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:02:
[...]

Iemand nog tips om die bal in het doel te krijgen? Op mobiel alleen maar afzwaaiers :)
Ik hield mijn telefoon in mijn ene hand vast en gebruikte een vinger van mijn andere hand om te schoppen. Had daarmee meer succes dan toen ik met 1 hand speelde en mijn duim gebruikte.

Voor de rest is het gewoon geluk hebben. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 08-07-2026 12:09 ]

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 08:46:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4xtQfKXH5CUS9KeOe5TRH1Vn3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0znbFyB55l74njkLen4xefyh.jpg?f=fotoalbum_large

47x€0,26=€12,22.

Ik zie het alleen niet in mijn account. :+
Dus het komt nog of die melding klopt ook niet.

Edit - staat in m’n portfolio:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eqbn0k0MQtecjPOhyWIeujyE5yQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kEltKWOwMgyrAbZv7JSHZRVm.jpg?f=fotoalbum_large

Wat nu nog kan gebeuren, is dat ze het intrekken. :+

[ Voor 26% gewijzigd door Wispe op 08-07-2026 12:32 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:04:
[...]

Ik hield mijn telefoon in mijn ene hand vast en gebruikte een vinger van mijn andere hand om te schoppen. Had daarmee meer succes dan toen ik met 1 hand speelde en mijn duim gebruikte.

Voor de rest is het gewoon geluk hebben. :P
Nee je moet 2 cm voordat die in het groen/oranje vakje komt drukken. Dan scoor je altijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_kBhC89jSjErlgNpkXzJMkyWQ3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sH3q3DnS8RUYu7IO5i6AoqHO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 08-07-2026 13:55 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:21:
[...]

[Afbeelding]

47x€0,26=€12,22.

Ik zie het alleen niet in mijn account. :+
Dus het komt nog of die melding klopt ook niet.

Edit - staat in m’n portfolio:
[Afbeelding]

Wat nu nog kan gebeuren, is dat ze het intrekken. :+
Je hebt dus voor 40k gehandeld de afgelopen 30 dagen :?

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 13:54:
[...]

Nee je moet 2 cm voordat die in het groen/oranje vakje komt drukken. Dan scoor je altijd.

[Afbeelding]
Wat nou nee? Hij vraagt om tips, die geef ik.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 14:32:
[...]

Wat nou nee? Hij vraagt om tips, die geef ik.
Voor jou ja dan :)

Maar het is niet echt geluk hebben, heb altijd minimaal één keer gescoord binnen de drie mogelijkheden.

• KeFFeR1208
Sjonguh jonguh ik moet deze 3 dagen oude meme alweer bijwerken zeg :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RsaVy8sTC7wbf1GJ_1akFiJ4A6E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1Zo4o3yJd5pB16AgGUNJHz0r.png?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 15:45:
[...]

Voor jou ja dan :)

Maar het is niet echt geluk hebben, heb altijd minimaal één keer gescoord binnen de drie mogelijkheden.
Ik ben blij voor je dat je reflexen, reactiesnelheid en kliksnelheid zó goed waren dat geluk voor jou geen enkele rol heeft gespeeld.

Laat anderen alsjeblieft in hun waarde.

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 08:46:
[...]

Nu wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUSRj77JLbznujUTvv05bwzq_HY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3kXqutjngULf3IVuTayNbAQF.jpg?f=fotoalbum_large

Die €12 aan NES van gisteren heb ik al ingeruild voor BTC en die heb ik nog steeds. Ben benieuwd of ze die van me afpakken/verrekenen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 15:49:
Sjonguh jonguh ik moet deze 3 dagen oude meme alweer bijwerken zeg :+

[Afbeelding]
We zitten nu op méér dan het dubbele :o
edit:
Mooi geweest, alle meuk eruit gegooid voor 1600 euro winst. Op naar de volgende ponzi.

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 09-07-2026 16:03 ]

• KeFFeR1208
knakworst schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:48:
[...]

We zitten nu op méér dan het dubbele :o
edit:
Mooi geweest, alle meuk eruit gegooid voor 1600 euro winst. Op naar de volgende ponzi.
Je hebt weer prachtig de top getimed 😉

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 23:15
Hoe kan je in de Okx Vip1 status in de app activeren? Ik zie wel iets, maar dan moet ik een bedrag storten of handelen of je moet een code krijgen. Staan die online? Of hoe werkt het?

• Flexion1
smily01 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 23:15:
Hoe kan je in de Okx Vip1 status in de app activeren? Ik zie wel iets, maar dan moet ik een bedrag storten of handelen of je moet een code krijgen. Staan die online? Of hoe werkt het?
Vip 1 krijg je nu tijdelijk een maand als je je als nieuwe klant aanmeldt via referral.

Daarna moet je inderdaad 100k aan assets hebben of voor 1 miljoen handelsvolume hebben om die status te halen.

• Flexion1
KeFFeR1208 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:17:
[...]

Je hebt weer prachtig de top getimed 😉
Zo inderdaad. Gewoon door de helft. Heeft wirex even rugpull gedaan?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 06:47:
[...]

Zo inderdaad. Gewoon door de helft. Heeft wirex even rugpull gedaan?
Zozo flinke daling. Misschien weet terug kopen ;)

Ik niet wil zeggen verkoop in 2 tranches van een kleine fluf veroorzaakte al paar cent daling. Dus met een verkoop van 40-50.000 stuks kun je de koers zomaar laten halveren.

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 01:23
KeFFeR1208 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 11:16:
@bruncikas WPAY is over $1,- dus je hebt een paar koude kletsers verdiend! PB me even je USDC-adres en welk netwerk, dan maak ik het in orde
haha Heel erg bedankt, man. :) Ik heb de afgelopen dagen gereisd en ik miste de hele WPAY-stijging tot $ 1,50, gevolgd door een crash tot $ 0,81.

Totaal van WPAY in de markt is erg klein en volatiel. Blijkbaar plakte één gebruiker op Discord dat ze hun portefeuille verkochten en dat was genoeg voor de prijsaanpassing.

Als we weer groeien naar ATM ~ $ 1,50, accepteer ik je cadeautje :P

• Wispe
  • Niet online
Waarom ben ik dan VIP? :?

• Flexion1
Wispe schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 07:52:
[...]

Waarom ben ik dan VIP? :?
Geen idee? Jij krijgt ook grote airdrops? Misschien ben jij de glitch in het systeem

Staat er geen einddatum aan je vip status?

[ Voor 10% gewijzigd door Flexion1 op 10-07-2026 08:06 ]

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-07 08:44
Je kon ook 1 maand VIP 1 worden door je aan te melden voor X-Perps als je al een bestaand account had.

[ Voor 4% gewijzigd door CHRlS op 10-07-2026 08:13 ]

• Wispe
  • Niet online
CHRlS schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:12:
Je kon ook 1 maand VIP 1 worden door je aan te melden voor X-Perps als je al een bestaand account had.
Dat dus, er stond me iets bij en ik had die beoordelingsvragen door ChatGPT gegooid. Gevolg: 0 foute antwoorden en een VIP-status. :P

• Fasthook
Intussen de 400 Euro rewards binnen, maar de cashback blijft op 2% staan... Wat doe ik fout? Moet ik de vip card aanvragen?

[ Voor 3% gewijzigd door Fasthook op 10-07-2026 11:13 ]

• Wispe
  • Niet online
Fasthook schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:12:
Intussen de 400 Euro rewards binnen, maar de cashback blijft op 2% staan... Wat doe ik fout? Moet ik de vip card aanvragen?
Ja.
2% is standaard/voor niet-VIP.

[ Voor 6% gewijzigd door Wispe op 10-07-2026 11:15 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

OKX lanceert nog een X-Drop. 1 Miljoen SLX tokens. Over een uur kun je op het knopje drukken. Waarschijnlijk afhankelijk van hoeveel je op OKX hebt staan, dus niet gebaseerd op handelsvolume.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:25

SN3

Belg

knakworst schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:49:
OKX lanceert nog een X-Drop. 1 Miljoen SLX tokens. Over een uur kun je op het knopje drukken. Waarschijnlijk afhankelijk van hoeveel je op OKX hebt staan, dus niet gebaseerd op handelsvolume.
Niet waarschijnlijk afhankelijk maar zeker afhankelijk van het bezit.

Was nog wat aan het wachten om mijn vip pas te activeren (om volgende maand wat langer gebruik te kunnen maken van de 4% cashback/einde bybit) maar nu begin ik toch te twijfelen om vip nu al te activeren.

• Wispe
  • Niet online
Ik zie nergens dat de SLX wordt gedropt. Alleen dat het over 7 minuten wordt gelist.

Edit: nu wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 10-07-2026 14:07 ]

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:31
Is de OKX stortingsbonus op alleen de eerste storting? Of op alle stortingen tot eind juli? Nog andere zaken waar ik gmrekening mee moet houden? (Zaken die je eerst moet doen om in aanmerking te komen)

• SN3

SN3

Belg

conara schreef op zondag 12 juli 2026 @ 20:50:
Is de OKX stortingsbonus op alleen de eerste storting? Of op alle stortingen tot eind juli? Nog andere zaken waar ik gmrekening mee moet houden? (Zaken die je eerst moet doen om in aanmerking te komen)
Stortingsbonus is op alle stortingen (tussen 10€ en 250000€) tot eind juli. Je moet je geld dan wel een jaar laten staan (als je iets afhaalt krijg je op dat deel geen 8% meer)

• conara
Nog een andere vraag de month limit cap loopt per maand? Dus als je een maand vip hebt (bijvoorbeeld vandaag geactiveerd) kan je effectief 2 keer 300 euro per maand aan cashback terug krijgen?

• Wispe
  • Niet online
conara schreef op zondag 12 juli 2026 @ 23:55:
Nog een andere vraag de month limit cap loopt per maand? Dus als je een maand vip hebt (bijvoorbeeld vandaag geactiveerd) kan je effectief 2 keer 300 euro per maand aan cashback terug krijgen?
Helaas niet.

• SN3

SN3

Belg

Zeker? Bij de faq staat toch dit:
Hoe wordt de cashbacklimiet voor de standaard cashback berekend?
De cashbacklimiet wordt per kalendermaand berekend. Zodra je de maandelijkse cashbacklimiet hebt bereikt, ontvang je voor de rest van die maand geen cashback meer. Aan het begin van elke nieuwe kalendermaand wordt de limiet automatisch gereset.

• Wispe
  • Niet online
SN3 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 07:11:
[...]

Zeker? Bij de faq staat toch dit:
Hoe wordt de cashbacklimiet voor de standaard cashback berekend?
De cashbacklimiet wordt per kalendermaand berekend. Zodra je de maandelijkse cashbacklimiet hebt bereikt, ontvang je voor de rest van die maand geen cashback meer. Aan het begin van elke nieuwe kalendermaand wordt de limiet automatisch gereset.
I know, maar ik krijg niet meer dan €300,- en de teller is niet gereset per 1 juli.
Beter nog: een aantal transacties met cashback werden onzichtbaar gemaakt/van me afgenomen.

Ik vermoed dat ze dit ‘trucje’ bij nieuw users icm de €400-actie al hadden voorspeld en daarvoor een beperking hebben opgelegd.

[ Voor 19% gewijzigd door Wispe op 13-07-2026 07:43 ]

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22:15
Plasma One is nu beschikbaar voor Android (Apple was al eerder beschikbaar)!:) Standaard gratis 2% cashback (in XPL) over eerste $500 uitgaven, maar als welkom 3% over eerste $1000, 2% over volgende $1000, 1% over daarop volgende en 0,25% over alles boven $3000. Ook $100 jaarlijks tegoed voor ChatGPT.

[ Voor 4% gewijzigd door Globalcitizen op 15-07-2026 10:44 ]

• Globalcitizen
Let wel op de FX-kosten voor carduitgaven die niet in USD zijn (onduidelijk, maar waarschijnlijk 0,5-1,5% totaal).

[ Voor 39% gewijzigd door Globalcitizen op 15-07-2026 10:43 ]

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-07 16:44
Getankt met Curve->OKX. Transactie van 5 dagen geleden nog steeds niet aangepast en pending. Curve is wel al 4 dagen bijgewerkt. Support reageert pas na 24 uur. Maar ik ben trial VIP en zou binnen 10 min reactie moeten krijgen.

Geen goede ervaring met tanken dus.

• Wispe
  • Niet online
Theswitch schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 16:54:
Getankt met Curve->OKX. Transactie van 5 dagen geleden nog steeds niet aangepast en pending. Curve is wel al 4 dagen bijgewerkt. Support reageert pas na 24 uur. Maar ik ben trial VIP en zou binnen 10 min reactie moeten krijgen.

Geen goede ervaring met tanken dus.
Hmm, ik had ook getankt met Curve (en Revolut daarachter). Er was €200 gereserveerd, tank kostte €50, Revolut moest nog €150 terugstorten maar bij Curve ging het eerder goed en het overzetten naar Okx ging ook zonder problemen. Pas daarna kreeg ik m’n €150 terug van Revolut.

Bij mijn eerste VIP-support werd ik vrijwel direct geholpen, de andere keren daarna was druk en dus bericht achtergelaten welke ze binnen 48 uur hebben beantwoord.

De support van Okx is sowieso veel beter dan die van Bybit.

• conara
Ik heb per ongeluk de kaart "opgeladen" met usdc in plaats van usdg. De transactienis geGBIT, dus kan niet nog een keer GBIT'en. Nu heb ik geen cashback gekregen over het usdc deel. Het was helaas een vrij grote betaling (4000 euro), dus het is wel een beetje zonde. Weten jullie een manier om toch nog iets van cashback te krijgen? Poking gedaan via curve om het alsnog naar een andere kaart te verplaatsen, maar het lijkt dat ze dat niet willen doen. Ik denk dat mijn opties beperkte zijn, maar ik vraag het toch even

• knakworst

knakworst

Get more sats!

conara schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
Ik heb per ongeluk de kaart "opgeladen" met usdc in plaats van usdg. De transactienis geGBIT, dus kan niet nog een keer GBIT'en. Nu heb ik geen cashback gekregen over het usdc deel. Het was helaas een vrij grote betaling (4000 euro), dus het is wel een beetje zonde. Weten jullie een manier om toch nog iets van cashback te krijgen? Poking gedaan via curve om het alsnog naar een andere kaart te verplaatsen, maar het lijkt dat ze dat niet willen doen. Ik denk dat mijn opties beperkte zijn, maar ik vraag het toch even
Je kan OKX om coulance vragen, maar of ze daarin mee gaan geen idee.

• conara
Hoe doe je mee aan dat voetbalspel? Ik krijg wel de actie pagina te zien, maar kan nergens deelnemen. Lijkt er ook op dat ik niet helemaal naar beneden kan scrollen (s26). Zou het onder "Bekijk de voorwaarden" moeten staan?

• Grachti
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 20-07 22:55
Hallo , nog mensen die de ether.fi kaart gebruiken?

Principe is dat men kan lenen met crypto/stablecoins als onderpand, voor USDC is dit bijv. 4% maar brengt via restaking 5-6% op ( in liquid USD) , vind het best handig om uit te kunnen geven zonder directe cash impact . Er is ook een EURC vault maar pool is nog iets te klein vind ik om daar in te investeren. Ik gebruik de kaart nu al even als backup, cashback is 2% en sinds begin dit jaar zonder FX fees in eurozone. https://pchojecki.medium.com/ether-fi-crypto-card-32d26933dbc4

• Grachti
conara schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:37:
Hoe doe je mee aan dat voetbalspel? Ik krijg wel de actie pagina te zien, maar kan nergens deelnemen. Lijkt er ook op dat ik niet helemaal naar beneden kan scrollen (s26). Zou het onder "Bekijk de voorwaarden" moeten staan?
In de app moet je boven "simple" ipv. exchange kiezen, dan bij Pay rechts zou de actie onderaan moeten staan. Indien niet moet je deze activeren, deze moet je terug kunnen vinden rechts boven bij het bericht icoon, dan notidications, news and updates and daar zou de aankondiging van actie moeten staan waar je kan aanmelden

• HaroldAllOut
Grachti schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:01:
Hallo , nog mensen die de ether.fi kaart gebruiken?

Principe is dat men kan lenen met crypto/stablecoins als onderpand, voor USDC is dit bijv. 4% maar brengt via restaking 5-6% op ( in liquid USD) , vind het best handig om uit te kunnen geven zonder directe cash impact . Er is ook een EURC vault maar pool is nog iets te klein vind ik om daar in te investeren. Ik gebruik de kaart nu al even als backup, cashback is 2% en sinds begin dit jaar zonder FX fees in eurozone. https://pchojecki.medium.com/ether-fi-crypto-card-32d26933dbc4
Staat al een tijdje op mijn radar.

Maar de kaart is toch helemaal niet in NL beschikbaar?

• Theswitch
Wispe schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 17:05:
[...]

Hmm, ik had ook getankt met Curve (en Revolut daarachter). Er was €200 gereserveerd, tank kostte €50, Revolut moest nog €150 terugstorten maar bij Curve ging het eerder goed en het overzetten naar Okx ging ook zonder problemen. Pas daarna kreeg ik m’n €150 terug van Revolut.

Bij mijn eerste VIP-support werd ik vrijwel direct geholpen, de andere keren daarna was druk en dus bericht achtergelaten welke ze binnen 48 uur hebben beantwoord.

De support van Okx is sowieso veel beter dan die van Bybit.
Support blijft maar zeggen ja sorry we zijn er mee bezig. Na7 dagen nog steeds pending transactie.

• Wispe
  • Niet online
Theswitch schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 07:46:
[...]

Support blijft maar zeggen ja sorry we zijn er mee bezig. Na7 dagen nog steeds pending transactie.
Ligt het niet aan de achterliggende kaart van Curve?

• Theswitch
Wispe schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 08:22:
[...]

Ligt het niet aan de achterliggende kaart van Curve?
Dat is dus OKX waar het blijft hangen

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:48
Helaas is de OKX-welkomstbonus flink versoberd. Ook de referralbonus is aangepast.

Oude eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €4.000.
  • Verhandel minimaal €20.000 aan crypto.
Nieuwe eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €20.000.
  • Verhandel minimaal €100.000 aan crypto.
Ook de referralbonus is gewijzigd. Voorheen gold hiervoor dezelfde stortings- en handelseis. Nu ontvang je:
  • €20 na het voltooien van de KYC, het storten van minimaal €200 en het verhandelen van €1.000.
  • €80 zodra je referral voldoet aan de nieuwe eis: minimaal €20.000 storten en €100.000 verhandelen.
De Free Kick cashback-actie loopt nog maar 3 dagen en kan daarnaast ook nog tot 100 USDG extra opleveren. Mocht je nog willen aanmelden; wacht niet te lang!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-07 17:14
Theswitch schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 07:46:
[...]

7-10 dagen is in mijn ervaring helemaal niet gek icm Curve en crypto.com/bybit/plutus.
Hierom tank ik niet meer onbemand met Curve

• Wispe
  • Niet online
MENACExz schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:00:
Helaas is de OKX-welkomstbonus flink versoberd. Ook de referralbonus is aangepast.

Oude eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €4.000.
  • Verhandel minimaal €20.000 aan crypto.
Nieuwe eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €20.000.
  • Verhandel minimaal €100.000 aan crypto.
Ook de referralbonus is gewijzigd. Voorheen gold hiervoor dezelfde stortings- en handelseis. Nu ontvang je:
  • €20 na het voltooien van de KYC, het storten van minimaal €200 en het verhandelen van €1.000.
  • €80 zodra je referral voldoet aan de nieuwe eis: minimaal €20.000 storten en €100.000 verhandelen.
De Free Kick cashback-actie loopt nog maar 3 dagen en kan daarnaast ook nog tot 100 USDG extra opleveren. Mocht je nog willen aanmelden; wacht niet te lang!
Je moet ook wel toegeven dat het erg makkelijk was allemaal. :P

• Grachti
HaroldAllOut schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 00:17:
[...]

Staat al een tijdje op mijn radar.

Maar de kaart is toch helemaal niet in NL beschikbaar?
Ik zit in BE :p

• HaroldAllOut
Makes sense dan haha

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-07 23:58
Plasma One card werkt goed en welkombonus+gratis 6 maanden tier upgrade met referral link. Stappenplan:
  1. Registeren link 5min
  2. Wero/Ideal topup 95 euro. Binnen 1 uur.
  3. Gratis upgraden naar core kaart. Die kost 100.00 XPL (€1400) over 4 dagen.
  4. €95 Amazon giftcard gekocht + ~3% cashback maar je hebt conv fees
  5. $10 Welkomstbonus gelijk beschikbaar
  6. $10 Amazon giftcard gekocht van bonus
  7. $Chatgpt pro is gratis. Maar kreeg een gratis maand aangeboden van chatgpt.
  8. Nadeel geen curve
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jutw5qt4Ol_uNgyKEG3DWETOPtw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ye1XhKCwIfkgXOkJ32v3FPUZ.jpg?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door enermax op 19-07-2026 08:11 ]

• Weicool
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-07 13:17
enermax schreef op zondag 19 juli 2026 @ 07:59:
Plasma One card werkt goed en welkombonus+gratis 6 maanden tier upgrade met referral link. Stappenplan:
  1. Registeren link 5min
  2. Wero/Ideal topup 95 euro. Binnen 1 uur.
  3. Gratis upgraden naar core kaart. Die kost 100.00 XPL (€1400) over 4 dagen.
  4. €95 Amazon giftcard gekocht + ~3% cashback maar je hebt conv fees
  5. $10 Welkomstbonus gelijk beschikbaar
  6. $10 Amazon giftcard gekocht van bonus
  7. $Chatgpt pro is gratis. Maar kreeg een gratis maand aangeboden van chatgpt.
  8. Nadeel geen curve
[Afbeelding]
Bedankt. Enermax Toegevoegd als mede auteur! Iedereen die ook mede auteur wil worden, laat het weten!

• Globalcitizen
Weicool schreef op zondag 19 juli 2026 @ 09:51:
[...]

Bedankt. Enermax Toegevoegd als mede auteur! Iedereen die ook mede auteur wil worden, laat het weten!
(In aanvulling op mijn post van 14 juli over Plasma One)

- ik zie nergens een mogelijkheid voor ideal/Wero (ik heb zelf gestort via IP bankoverschrijving)

- Core kost normaal per jaar $199 of een lockedup stake van 20000 XPL (nu ongeveer $1600)

- FX fee op non-USD uitgaven is ~1,5%, maar b.v. bij Amazon en vliegtuigmaatschappijen kun je vaak de valuta kiezen om FX fees te vermijden

- $100 tegoed is voor ChatGPT Go (niet Pro)

- een nog niet genoemd aantrekkelijk voordeel is dat je de benefits van een Visa Signature card krijgt; zelf vind ik m.n. de gratis verzekering bij autohuur voordelig (dus geen dure extra verzekering nodig of gebruik van een card zonder cashback), maar er is b.v. ook een aankoopverzekering en je kunt deelnemen aan acties van de Amerikaanse Visa organisatie.

- deze promotie is slechts 3 dagen geldig en er is een wachtlijst; ik heb echter 3 codes gekregen om de wachtlijst te skippen

[ Voor 6% gewijzigd door Globalcitizen op 21-07-2026 10:23 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Globalcitizen schreef op zondag 19 juli 2026 @ 11:32:
[...]

- een nog niet genoemd aantrekkelijk voordeel is dat je de benefits van een Visa Signature card krijgt; zelf vind ik m.n. de gratis verzekering bij autohuur voordelig (dus geen dure extra verzekering nodig of gebruik van een card zonder cashback)
Let er dan wel op dat de autoverhuurder debit cards accepteert, dat is niet overal zo.

• fabians
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-07 14:59
Domme vraag misschien maar waar zie ik die beloningen van het penalty schieten terug? Die kon je niet apart claimen ofzo toch?

• Flexion1
fabians schreef op maandag 20 juli 2026 @ 15:56:
Domme vraag misschien maar waar zie ik die beloningen van het penalty schieten terug? Die kon je niet apart claimen ofzo toch?
Nee die hoef je niet te claimen. Je ziet het direct bij je transacties staan als kaartbeloningen

• fabians
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-07 14:59
Flexion1 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 17:06:
[...]

Nee die hoef je niet te claimen. Je ziet het direct bij je transacties staan als kaartbeloningen
Ah ok dus gewoon bij je balans erbij opgeteld?

• Flexion1
fabians schreef op maandag 20 juli 2026 @ 19:13:
[...]

Ah ok dus gewoon bij je balans erbij opgeteld?
Yep

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Globalcitizen schreef op zondag 19 juli 2026 @ 11:32:
[...]

- Core kost normaal per jaar $199 of een lockedup stake van 10000 XPL (nu ongeveer $800)
Waar zie je die lockup van 10000 XPL voor een jaar? Op hun website onder Personal > Core staat het dubbele:

"Core for $199 per year or lock 20,000 XPL for 12 months"

• Globalcitizen
Remmer schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:50:
[...]

Waar zie je die lockup van 10000 XPL voor een jaar? Op hun website onder Personal > Core staat het dubbele:

"Core for $199 per year or lock 20,000 XPL for 12 months"
Dankjewel voor de correctie! Ik weet niet meer of er misschien eerder een korting was (zoals voor Platinum), maar in ieder geval is het nu 20000 XPL. Ik heb het aangepast in mijn post

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23:27
Ik volg deze thread nu al een tijdje maar ben nog niet echt op een definitieve vervanger gekomen voor de ByBit card. Ik gebruikte ook de Trading212 pas, die 2% directe cashback bood, maar die loopt helaas deze maand af. ByBit bood dan nog wel 2% aan, maar dat verdwijnt ook snel. Heeft iemand een alternatief die op dezelfde wijze werkt? Ik vond het bij ByBit en Trading212 erg fijn dat je gewoon betaalde met fiat (eur) in plaats van verplichte crypto/stablecoins voor cashback. Ik kan nog niet echt een alternatief vinden die dat biedt, iemand tips?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ynze_162 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 23:57:
Ik volg deze thread nu al een tijdje maar ben nog niet echt op een definitieve vervanger gekomen voor de ByBit card. Ik gebruikte ook de Trading212 pas, die 2% directe cashback bood, maar die loopt helaas deze maand af. ByBit bood dan nog wel 2% aan, maar dat verdwijnt ook snel. Heeft iemand een alternatief die op dezelfde wijze werkt? Ik vond het bij ByBit en Trading212 erg fijn dat je gewoon betaalde met fiat (eur) in plaats van verplichte crypto/stablecoins voor cashback. Ik kan nog niet echt een alternatief vinden die dat biedt, iemand tips?
Ik zou kijken naar wirex one. Specifiek elite tier. Je hebt geen vermogen aan wpay nodig. En toch 3% cashback en een tientje korting op Chatgpt.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:38

GmR

knakworst schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 14:52:
[...]

Ik zou kijken naar wirex one. Specifiek elite tier. Je hebt geen vermogen aan wpay nodig. En toch 3% cashback en een tientje korting op Chatgpt.
Die leek leuk, tot de redemption power in beeld kwam, zie https://litepaper.wirexapp.com/#redeem-calc

Als je aan de minimale eisen van de elite tier voldoet (€2500 aan assets waarvan 3% WPAY), kan je er €5 per maand aan rewards uithalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gU5-agnSJ4dv91PLAAHh8j_I9JU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/efFmN6ejM9ShuFlqigx1bNbR.png?f=user_large

Ik heb dus helaas ook nog niet echt een leuk alternatief gevonden :-(

[ Voor 5% gewijzigd door GmR op 22-07-2026 15:22 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

GmR schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 15:22:
[...]

Die leek leuk, tot de redemption power in beeld kwam, zie https://litepaper.wirexapp.com/#redeem-calc

Als je aan de minimale eisen van de elite tier voldoet (€2500 aan assets waarvan 3% WPAY), kan je er €5 per maand aan rewards uithalen:
[Afbeelding]

Ik heb dus helaas ook nog niet echt een leuk alternatief gevonden :-(
Per 100 dollar wpay kun je 7 dollar uitcashen. Maar je krijgt wel de volledige cashback toegekend. Je kan dus in een later stadium tijdelijk je wpay verhogen, cashen, en daarna weer verlagen.
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.