Mooi, hebben ze ook MCC-codes genoemd?enermax schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:15:
Tot 31 Dec heeft coca +2% bij sommige retailers. AliExpress 5% nog even meepakken.
[Afbeelding]
Valt Airbnb onder travel? (denk het niet als ik de voorbeelden zo lees?)enermax schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:15:
Tot 31 Dec heeft coca +2% bij sommige retailers. AliExpress 5% nog even meepakken.
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tussen haakjes staan hotels niet. Dus ik denk AirBNB ook niet. Heb het niet getest.anandus schreef op donderdag 18 december 2025 @ 07:44:
[...]
Valt Airbnb onder travel? (denk het niet als ik de voorbeelden zo lees?)
Als er staat "Allowance left $0.00/$1,000.00" dan zit ik zeker ook al aan de max?zenith schreef op woensdag 17 december 2025 @ 13:37:
[...]
Lekker handig om halverwege december te doen, mijn 1000$ cashback limiet is er al doorheen 😆
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Yep, unfortunately peanutbutteranandus schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:12:
[...]
Als er staat "Allowance left $0.00/$1,000.00" dan zit ik zeker ook al aan de max?
Hebben er meer mensen hier een mail gekregen van Modulr? Ik heb er een gehad inzake het stoppen van de dienstverlening via Plutus en dat ik geld kan opeisen dat nog bij Modulr onder beheer staat. Ik heb eerdere communicatie hierover gemist.
@PlasticPimple Hier ook mailtje gehad van Modulr. Heb 1,5 jaar geleden Plutus al gedag gezegd, staat blijkbaar nog 1,25 euro op mijn account. Daar ga ik geen moeite voor doen
Mexc kwam vandaag ook met mail dat ze creditcard gaan aanbieden met to 4% cashback. Voorwaarden nog bekijken maar je moet ook kopie paspoort en foto aanleveren. Dat is wel drempel voor zo’n Chinees platform en ga ik niet aan beginnen.
https://www.mexc.com/nl-NL/buy-crypto/mexc-card
[ Voor 9% gewijzigd door Flexion1 op 22-12-2025 19:19 ]
Zojuist geprobeerd. Als Nederlander hoef je niet aan te vragen, NL ondersteunen ze niet voor de kaart. Misschien wel beter, Mexc reviews zijn niet mals.Flexion1 schreef op maandag 22 december 2025 @ 19:18:
Mexc kwam vandaag ook met mail dat ze creditcard gaan aanbieden met to 4% cashback. Voorwaarden nog bekijken maar je moet ook kopie paspoort en foto aanleveren. Dat is wel drempel voor zo’n Chinees platform en ga ik niet aan beginnen.
Kan je ergens zien hoeveel je cashback je deze maand hebt gekregen? (Dus hoever je af zit van de cachback limit?) Als je op de actie klikt zie je wel cashback earned staan, maar het is niet duidelijk of dat van deze maand is of de hele actie.knakworst schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:56:
[...]
Inmiddels is het mij gelukt om in de hoogste tier te raken. Nog iets van 1700 tegen 10% binnen te harken totdat ik de december limiet heb bereikt.
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door conara op 23-12-2025 09:16 ]
Nee ik kan het ook niet vinden. Ik kijk gewoon na elke transactie of ik de cashback krijg.conara schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 09:15:
[...]
Kan je ergens zien hoeveel je cashback je deze maand hebt gekregen? (Dus hoever je af zit van de cachback limit?) Als je op de actie klikt zie je wel cashback earned staan, maar het is niet duidelijk of dat van deze maand is of de hele actie.
Edit:
:strip_exif()/f/image/2E85Gh26aFkNYsUcht7LMBsz.jpg?f=fotoalbum_large)
Waardeloos. Dat betekent dat transacties van 28, 29, en 30 november, meegeteld worden in december...
[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 23-12-2025 15:03 ]
Nog belangrijker, het is MEXC. Waar ze nu een actie hebben, 16% op USDT. This is finealki schreef op maandag 22 december 2025 @ 20:40:
Je krijgt uitbetaald in een vage token
Niks aan de washandknakworst schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:27:
[...]
Nog belangrijker, het is MEXC. Waar ze nu een actie hebben, 16% op USDT. This is fine
Een verwatering van 16.2%. Ben benieuwd, koers van COCA houdt totnutoe stuk beter stand dan dat ik verwacht had.
Inderdaad, ben al even coca tokenloos, met een leuke winst verkocht waar het cashback bedrag tot april niet zou komenknakworst schreef op maandag 29 december 2025 @ 14:54:
Een verwatering van 16.2%. Ben benieuwd, koers van COCA houdt totnutoe stuk beter stand dan dat ik verwacht had.
Ik had een coca kaart die vervolgens geblokkeerd werd in de VS. Kennelijk mag een virtuele Wirex kaart daar niet gebruikt worden via Google wallet, alhoewel ze het gebruik van Google Wallet flink promoten. Mijn COCA met flinke winst verkocht. Maar kan er niks meer mee aangezien wirex de kaart heeft geblokeerd. Zojuist nog maar een laatste mailtje gestuurd. Het was best lucratief moet ik zeggen.
https://x.com/KoloHub/status/2006293739568861255?s=20
Heeft iemand ze al eens geprobeerd? Ze beweren dat NL veel activiteit heeft, maar ik kon er in dit forum niets over vinden...
Heeft iemand ze al eens geprobeerd? Ze beweren dat NL veel activiteit heeft, maar ik kon er in dit forum niets over vinden...
200 dollar limit per maandbruncikas schreef op woensdag 31 december 2025 @ 11:06:
https://x.com/KoloHub/status/2006293739568861255?s=20
[ Voor 4% gewijzigd door alki op 31-12-2025 17:54 ]
En wat soort fee hebben ze voor EUR betalingen?
**Cashback Just Got Better: New Tiers, Lower Entry 🔥**
@everyone Based on community feedback, we’ve upgraded the COCA Cashback Loyalty Program to make higher rewards easier to reach. **What’s new **⬇️
**☑️ New loyalty tiers**
We’ve introduced Standard+ and Premium+ — intermediate tiers between the existing levels.
This means higher cashback and APY balance limits, with no big staking jump required.
**☑️ More choice with 50% subscription cashback**
We’ve also completely redesigned how subscription cashback works.
**Before**: fixed services tied to specific tiers.
**Now**: flexible subscription categories with more choice and a more personalized approach.
**How 50% cashback works:**
• applies to one subscription per category per month
• the number of categories depends on your tier
• applied automatically to the first payment in each category
Full details are available in [the article](https://help.coca.xyz/sup...r-system-terms-conditions). ↖️
How do you like the updates? **Let us know with reactions!**
@everyone Based on community feedback, we’ve upgraded the COCA Cashback Loyalty Program to make higher rewards easier to reach. **What’s new **⬇️
**☑️ New loyalty tiers**
We’ve introduced Standard+ and Premium+ — intermediate tiers between the existing levels.
This means higher cashback and APY balance limits, with no big staking jump required.
**Now**: flexible subscription categories with more choice and a more personalized approach.
Full details are available in [the article](https://help.coca.xyz/sup...r-system-terms-conditions). ↖️
Ja klopt hoor. Goed in de gaten houden wat de prijs doet…alki schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 11:16:
@Flexion1 alleen als de koers stabiel blijft of omhoog gaat. Plutus effect gaat er nu ook aankomen aan t eind vh jaar zit je met waardeloze tokens
Met Nexo afgelopen maand nog een leuke cashback verdiend. En de koers van Nexo ging ook omhoog, dus ook daar wat winst op kunnen maken.knakworst schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:17:
[...]
Nexo pro, usdc -> usd. 0,1% als je er ook nexo hebt staan, afgerekend in Nexo.
USDC regel ik op coinbase, daar spot euro naar USDC kost nagenoeg niets.
Bij de auto conversie is de quote overigens al inclusief de 0,5%. Dus de Nexo pro route is daadwerkelijk een heel stuk goedkoper.
Wat is de beste/goedkoopste manier om Nexo weer leeg te trekken? Alles omzetten naar USDC en naar een andere wallet verzenden?
Als je USDx hebt wel ja, en dan USDC naar coinbase, daar omzetten naar EURC, die kan gratis naar je bankrekening als euro's.Trasos schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 12:36:
[...]
Met Nexo afgelopen maand nog een leuke cashback verdiend. En de koers van Nexo ging ook omhoog, dus ook daar wat winst op kunnen maken.
Wat is de beste/goedkoopste manier om Nexo weer leeg te trekken? Alles omzetten naar USDC en naar een andere wallet verzenden?
Ik heb ook die Nexo tokens waar ik van af wil. Normaliter gebruik ik geen Nexo, dus dat account mag weer gewoon leeg.
Het klinkt mooi inderdaad, maar hoe ziet de workflow er precies uit (ja ik noem het workflow, want dit allemaal uitzoeken en dergelijke is nog best wat werk). Het ziet er naar uit dat je niet gewoon fiat kan storten op deze kaart, dus je moet coca storten (als ik het goed begrijp). Dan ga je natuurlijk wat verliezen aan conversie van coca naar euro met elke betaling (vermoed ik), en zo ja, hoeveel is dat dan? Kan zomaar al 2% zijn, waardoor het alweer voordeliger is om bijvoorbeeld Bybit te gebruiken (heeft een waardeloze app, maar voor fiat cashback van 2% is wel prima).Flexion1 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 10:50:
**Cashback Just Got Better: New Tiers, Lower Entry 🔥**
**☑️ New loyalty tiers**
Ook jammer dat het een VISA Debit card is, volgens mij kan je (of ik in ieder geval) niet mee in veel supermarkten zoals de Albert Heijn betalen, of is dat tegenwoordig alleen met VISA Credit?
[ Voor 5% gewijzigd door GoT.Typhoon op 08-01-2026 04:04 ]
Nee allemaal niet nodig. Het is een non-custodial crypto wallet. Je kan gewoon zonder conversie EURC versturen over het polygon netwerk, via Coinbase geen conversie en het versturen kost je één cent.. Maar ik zou zeggen begin er niet aan als blockchains en non-custodial wallets niet je ding zijn. Het is vrij makkelijk om iets fout te doen en dan is alles weg.GoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 02:54:
[...]
Het klinkt mooi inderdaad, maar hoe ziet de workflow er precies uit (ja ik noem het workflow, want dit allemaal uitzoeken en dergelijke is nog best wat werk). Het ziet er naar uit dat je niet gewoon fiat kan storten op deze kaart, dus je moet coca storten (als ik het goed begrijp). Dan ga je natuurlijk wat verliezen aan conversie van coca naar euro met elke betaling (vermoed ik), en zo ja, hoeveel is dat dan? Kan zomaar al 2% zijn, waardoor het alweer voordeliger is om bijvoorbeeld Bybit te gebruiken (heeft een waardeloze app, maar voor fiat cashback van 2% is wel prima).
Ook jammer dat het een VISA Debit card is, volgens mij kan je (of ik in ieder geval) niet mee in veel supermarkten zoals de Albert Heijn betalen, of is dat tegenwoordig alleen met VISA Credit?
En kwa betalen, ja het is een VISA debit. Maar juist debit werkt bij AH, credit niet. Alleen een auto kun je vaak niet huren met een debit kaart.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 08-01-2026 08:58 ]
Dat is super! Non custodial wallets moet allemaal lukken, gaat geen probleem zijn. Workflow is dus eigenlijk heel makkelijk. Ik zal in dat geval eerst wat coca vastzetten voor maximale cashback en dan EURC op de kaart zetten. Omdat ik die coca stake kan die dat niet uitgeven, maar als ik er coca op heb staan dat niet gestaked is, kan je dan kiezen wat eerst wordt uitgegeven?knakworst schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 08:55:
[...]
Nee allemaal niet nodig. Het is een non-custodial crypto wallet. Je kan gewoon zonder conversie EURC versturen over het polygon netwerk, via Coinbase geen conversie en het versturen kost je één cent.. Maar ik zou zeggen begin er niet aan als blockchains en non-custodial wallets niet je ding zijn. Het is vrij makkelijk om iets fout te doen en dan is alles weg.
En kwa betalen, ja het is een VISA debit. Maar juist debit werkt bij AH, credit niet. Alleen een auto kun je vaak niet huren met een debit kaart.
Nee je kan alleen stables uitgeven.GoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:20:
[...]
Dat is super! Non custodial wallets moet allemaal lukken, gaat geen probleem zijn. Workflow is dus eigenlijk heel makkelijk. Ik zal in dat geval eerst wat coca vastzetten voor maximale cashback en dan EURC op de kaart zetten. Omdat ik die coca stake kan die dat niet uitgeven, maar als ik er coca op heb staan dat niet gestaked is, kan je dan kiezen wat eerst wordt uitgegeven?
Je hebt in de app 2 wallets, banking wallet en crypto wallet. Op de crypto wallet moet je coca hebben, en een beetje polygon. Stables moet je op het goede netwerk, naar de banking wallet sturen. Terugboeken van bankijg wallet kan niet meer. Alleen dat wat in banking wallet staat, kun je met de kaart uitgeven.
Ik wilde vandaag cash geld gaan afhalen bij een automaat in een kbc kantoor. Hier ben ik in het verleden reeds geld gaan afhalen zonder problemen. Echter toen ik deze keer mijn kaart erin stak, werd deze ingehouden en kreeg ik de melding dat ik mijn financiële instelling moest contacteren.
-ik heb geen foutieve code ingegeven
-mijn kaart was niet vervallen
-mijn kaart was niet beschadigd
-ik heb niet te lang gewacht
Wat ik vermoed is dat ze werd ingehouden omdat ze "geflagged" stond...
Heeft hier nog iemand deze ervaring gehad?
De kaart is van crypto.com. (bedankt knakworst)
De kaart is van crypto.com. (bedankt knakworst)
[ Voor 4% gewijzigd door wvl op 08-01-2026 16:15 ]
We kunnen weinig als je niet vertelt welke cryptokaartwvl schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 14:50:
Ik wilde vandaag cash geld gaan afhalen bij een automaat in een kbc kantoor. Hier ben ik in het verleden reeds geld gaan afhalen zonder problemen. Echter toen ik deze keer mijn kaart erin stak, werd deze ingehouden en kreeg ik de melding dat ik mijn financiële instelling moest contacteren.
En die cashback van 3-8% krijg je dan neem ik aan in coca? Is dat makkelijk om te zetten naar EURC? Zonder fees? Of krijg je die cashback al in een stablecoin?knakworst schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:33:
[...]
Nee je kan alleen stables uitgeven.
Je hebt in de app 2 wallets, banking wallet en crypto wallet. Op de crypto wallet moet je coca hebben, en een beetje polygon. Stables moet je op het goede netwerk, naar de banking wallet sturen. Terugboeken van bankijg wallet kan niet meer. Alleen dat wat in banking wallet staat, kun je met de kaart uitgeven.
Nee de cashback krijg je uitbetaald in "Dollars" (weet niet of het UDSC/USDT e.g is) en wordt toegevoegd aan je kaart. De cashback kan je dus niet verplaatsen naar je andere wallet.GoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:15:
[...]
En die cashback van 3-8% krijg je dan neem ik aan in coca? Is dat makkelijk om te zetten naar EURC? Zonder fees? Of krijg je die cashback al in een stablecoin?
Je kan zelf kiezen welke stablecoin. Kan ook Eurc zijn. Wordt idd rechtstreeks op je kaart gestortGoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:15:
[...]
En die cashback van 3-8% krijg je dan neem ik aan in coca? Is dat makkelijk om te zetten naar EURC? Zonder fees? Of krijg je die cashback al in een stablecoin?
Hoe staan jullie er in om nu nog in te stappen bij COCA? Gezien dat de coin relatief stabiel lijkt.
Lastig inschatten. Er zijn hoop tokens vrij gekomen maar koers blijft redelijk stabiel. Als je nu instapt op standaard + kost je dat 800 dollar. Kost je kleine 10 maanden aan cashback om je investering terug te verdienen .Kobject schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:19:
Hoe staan jullie er in om nu nog in te stappen bij COCA? Gezien dat de coin relatief stabiel lijkt.
Ze houden het langer vol dan ik in eerste instantie verwacht had… kan gerust nog paar jaar goed gaan of over maand klaar zijn als ze de perks terugschroeven..
Yep. Bijna dollar nuzenith schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:13:
Had ik die 3000 $coca nou nog maar even gehouden 😂
Edit: boven dollar
[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 11-01-2026 17:50 ]
@Sandrioni nog bedankt dat je COCA tipte afgelopen juli, nooit verwacht dat die boven de dollar uit zou komen!
Pff heb die 1500 stuks van me destijds op 0,60 verkocht en toen gebruik gemaakt van de openingsactie van de 3% met max van 1000 p/m tier.
Had nooit gedacht dat hij boven de dollar zou komen, terugverdientijd middels cashback is te risicovol (zie Hi, Plutus) dus lijkt mij puur speculatief dit.
Had nooit gedacht dat hij boven de dollar zou komen, terugverdientijd middels cashback is te risicovol (zie Hi, Plutus) dus lijkt mij puur speculatief dit.
Mocht de prijs doorstijgen kunnen ze er natuurlijk ook voor kiezen om aantal coca te verlagen voor je tier. Dus ipv 300 dat je maar 150 coca nodig hebt voor standaard enz… dan hou je de stijging in de hand.paul-s83 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 21:13:
Pff heb die 1500 stuks van me destijds op 0,60 verkocht en toen gebruik gemaakt van de openingsactie van de 3% met max van 1000 p/m tier.
Maar volume is ook zeer dun dus als paar grote gaan verkopen staan we zo weer op de helft.
Op Telegram beloofde de CEO van Coca om in januari een AMA te houden over hun toekomst en tokenstructuur. Ik wacht daarop voordat ik besluit om meer te investeren.
Ja, je kan ook in de app van coca zelf swappen maar dat is een zeer ongunstige koersKobject schreef op maandag 12 januari 2026 @ 15:19:
Hoe kopen jullie die COCA coin? Via Mexc?
[ Voor 20% gewijzigd door Flexion1 op 12-01-2026 16:04 ]
Even 300 Coca muntjes gekocht, ben benieuwd wat de prijs gaat doen.
Heb je ze ook gebruikt voor standaard tier bij coca? Want dan moet je wel 30 dagen wachten eer ze vrijkomenKobject schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:07:
Even 300 Coca muntjes gekocht, ben benieuwd wat de prijs gaat doen.
Coca heeft weer nieuwe promotie waar je weer kunt upgraden met 30% korting.
Drijft gelijk de prijs weer op. 1.13 dollar nu
Drijft gelijk de prijs weer op. 1.13 dollar nu
Ik ben te laat voor COCA, ik laat m lopen nu. Pas er mee op. Uiteindelijk is het een shitcoin die weer in waarde naar beneden gaat waardoor het cashback voordeel wegvalt
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja klopt helemaal hoor. Als je nu instapt duurt het te lang voordat je je investering terug hebt. Al is 210 coca voor 3% cashback nog overwegen waardGelukszoekr schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 10:57:
Ik ben te laat voor COCA, ik laat m lopen nu. Pas er mee op. Uiteindelijk is het een shitcoin die weer in waarde naar beneden gaat waardoor het cashback voordeel wegvalt
Ik heb al een tijdje 3% via een ander kaartFlexion1 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:15:
[...]
Ja klopt helemaal hoor. Als je nu instapt duurt het te lang voordat je je investering terug hebt. Al is 210 coca voor 3% cashback nog overwegen waard
Welke gebruik jij dan?Gelukszoekr schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:26:
[...]
Ik heb al een tijdje 3% via een ander kaart
COCA is inderdaad goed gepumpt maar dat gaat niet eeuwig door. Wel leuk dat het al een tijdje succesvol draait. Die 210 COCA voor 3% is nog te overwegen. Zelf heb ik ook 3% bij crypto.com, dus ga hier niet aan beginnen. Tot maart nog de promo danzij 1 COCA.
Community AMA: Road to 2026 and the Team Behind It
We’ve got something really exciting for you!
On January 23, we’re going live with an AMA session where you’ll get the chance to see and chat with the COCA leadership team – the people behind the product you use every day.
What we’ll cover:
🟦 COCA’s plans for 2026 (quick spoiler: they’re bigger than ever)
🟦 updates and what’s coming next – trust us, there’s a lot to be excited about
🟦 your questions
↖️ Share them via a short form before January 21.
💳 The 5 most interesting questions will each get $20 to their COCA card.
When: January 23, 2:00 PM CET
Where: COCA community chat on Telegram
Save the date! It’s going to be fun, useful, and full of exciting updates!
🚀 COCA app | Chat | Discord | X
We’ve got something really exciting for you!
On January 23, we’re going live with an AMA session where you’ll get the chance to see and chat with the COCA leadership team – the people behind the product you use every day.
What we’ll cover:
🟦 COCA’s plans for 2026 (quick spoiler: they’re bigger than ever)
🟦 updates and what’s coming next – trust us, there’s a lot to be excited about
🟦 your questions
↖️ Share them via a short form before January 21.
💳 The 5 most interesting questions will each get $20 to their COCA card.
When: January 23, 2:00 PM CET
Where: COCA community chat on Telegram
Save the date! It’s going to be fun, useful, and full of exciting updates!
🚀 COCA app | Chat | Discord | X
Coca op 1.45 nu. Jammer dat er 30 dagen cool off period is. Beetje gokje of de prijs nog 30 dagen blijft hangen cq doorstijgt. Denk dat ik het maar uit staking ga halen. Je houdt de 3% cashback wel gewoon gedurende die 30 dagen.
Dan kan ik het altijd opnieuw staken als de prijs is ingezakt.
Toch nog prima geweest om voor $1 300 muntjes te kopen. Ik heb ze nog niet gestaked, omdat ik tot 28-2 die 'Free Standard Tier' nog heb.
Flexion1 schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:07:
Coca op 1.45 nu. Jammer dat er 30 dagen cool off period is. Beetje gokje of de prijs nog 30 dagen blijft hangen cq doorstijgt. Denk dat ik het maar uit staking ga halen. Je houdt de 3% cashback wel gewoon gedurende die 30 dagen.
/f/image/cbHDNpXaJdoqwJZdG3eQjABH.png?f=fotoalbum_large)
Ik zal nooit de onverklaarbare stijging van CRO vergeten toen ik de Crypto.com-kaart gebruikte. Op dat moment had ik mijn CRO voor de kaart voor zes maanden gestaked, maar toen stortte de prijs net zo snel in als hij was gestegen. Coca is zo'n klein project, het token heeft geen utility en CCA Labs blijft de houder van het grootste deel van Coca. Een verhaal dat sterk lijkt op dat van Crypto.com! Deze prijs is helaas een tijdelijke illusie. Ik concentreer me echt op de cashback, in plaats van te hopen dat Coca de volgende BTC wordt.
Ja richt me ook op cashback dus de inleg moet terug te verdienen zijn. Ik heb het week geleden uit staking gehaald dus hoop dat het nog paar weken hoog blijft.bruncikas schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:19:
[...]
[Afbeelding]
Ik zal nooit de onverklaarbare stijging van CRO vergeten toen ik de Crypto.com-kaart gebruikte. Op dat moment had ik mijn CRO voor de kaart voor zes maanden gestaked, maar toen stortte de prijs net zo snel in als hij was gestegen. Coca is zo'n klein project, het token heeft geen utility en CCA Labs blijft de houder van het grootste deel van Coca. Een verhaal dat sterk lijkt op dat van Crypto.com! Deze prijs is helaas een tijdelijke illusie. Ik concentreer me echt op de cashback, in plaats van te hopen dat Coca de volgende BTC wordt.
Ik kreeg wel dag erop een mail waarom ik het uit staking gehaald had en waar ik niet tevreden mee was. Ook gelijk de aanbieding om mijn niveau te behouden met 40% korting. Dus kan ik die verzilveren en met de rest m’n cashback aanhouden.
Vandaag zag ik een vreemde vraag in de Telegram-groep. Iemand vertelde dat hij na de verkoop van zijn Coca een speciale korting had gekregen. Dus in jouw geval was het een korting van 40%? Ze boden me Premium aan voor 6 extra maanden.Flexion1 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:04:
[...]
Ja richt me ook op cashback dus de inleg moet terug te verdienen zijn. Ik heb het week geleden uit staking gehaald dus hoop dat het nog paar weken hoog blijft.
Ik kreeg wel dag erop een mail waarom ik het uit staking gehaald had en waar ik niet tevreden mee was. Ook gelijk de aanbieding om mijn niveau te behouden met 40% korting. Dus kan ik die verzilveren en met de rest m’n cashback aanhouden.
Om deze reden durf ik het ook niet aan, doe nu Bybit cashback wat opzich ook prima is, zal ongeveer op 2.5% uitkomen als je geen auto-cashback gebruikt en geloof zelfs dat je 10% kan krijgen of iets als je in BTC laat uitbetalen (vind dat alleen zelf zeer clunky, omdat er dan weer allemaal gare koerswisselingen inzitten, waardoor er alsnog misschien maar 4% van die 10% overblijft (geen idee of dat zo is overigens)).bruncikas schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:19:
[...]
[Afbeelding]
Ja klopt. Er zijn dus blijkbaar afspraken te maken individueel. Denk dat ze graag klanten behouden om stijgende lijn te houden qua gebruikers. Gebruik de kaart ook wel tot max bestedingsruimtebruncikas schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 22:02:
[...]
Vandaag zag ik een vreemde vraag in de Telegram-groep. Iemand vertelde dat hij na de verkoop van zijn Coca een speciale korting had gekregen. Dus in jouw geval was het een korting van 40%? Ze boden me Premium aan voor 6 extra maanden.
Was niet in de gelegenheid om te luisteren maar waren er nog bijzondere ontwikkelingen verder?knakworst schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 15:29:
[Afbeelding]
Mooie BS
Anyway er is een token freeze tot 1 december dit jaar, geen NIEUWE tokens, geen idee of die oude meuk nog verkocht kan worden. Dus dat helpt denk ik wel op de korte termijn. Maar dan moeten ze in november wel weer wat nieuws verzinnen.
Nee niks spannends maar was wel een heel goed georganiseerd verhaal verder. Ze willen een bank worden is de strategie, oftewel op termijn krijg je een IBAN. Ook wordt het huidige tegoed op het "bank" gedeelte, het kaarttegoed, wat nu nog éénrichtingverkeer is, en je in feite niet bij kan anders dan simpelweg met kaart te betalen, decentraal gelijk aan de wallet. Transacties worden dan real-time van dat tegoed afgeschreven.Flexion1 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 16:11:
[...]
Was niet in de gelegenheid om te luisteren maar waren er nog bijzondere ontwikkelingen verder?
Hier nog even een update over de Plutus refund.
Na weken niets te hebben gehoord van Plutus support kreeg ik twee weken geleden bericht dat dit soort verzoeken nu rechtstreeks door Modulr worden afgehandeld.
Ik heb het verzoek ingediend via dit formulier:
https://www.modulrfinance.com/plutus-customer-support
Een paar dagen later kreeg ik reactie dat er geen funds meer op mijn account zouden staan. Vervolgens screenshots doorgestuurd van de refund in Curve. Gisteren zijn de funds netjes teruggestort op mijn bankrekening.
Ik heb nu nog een vraag uitstaan of mijn account daadwerkelijk volledig gesloten is. Ik heb mogelijk nog een andere refund die terug moet komen, dus ik wil graag weten of die automatisch bounced of dat ik dan weer hetzelfde traject moet doorlopen.
Het goede nieuws is in ieder geval dat het geld terug is. En dat Modulr zijn support processen netjes op orde heeft.
Na weken niets te hebben gehoord van Plutus support kreeg ik twee weken geleden bericht dat dit soort verzoeken nu rechtstreeks door Modulr worden afgehandeld.
Ik heb het verzoek ingediend via dit formulier:
https://www.modulrfinance.com/plutus-customer-support
Een paar dagen later kreeg ik reactie dat er geen funds meer op mijn account zouden staan. Vervolgens screenshots doorgestuurd van de refund in Curve. Gisteren zijn de funds netjes teruggestort op mijn bankrekening.
Ik heb nu nog een vraag uitstaan of mijn account daadwerkelijk volledig gesloten is. Ik heb mogelijk nog een andere refund die terug moet komen, dus ik wil graag weten of die automatisch bounced of dat ik dan weer hetzelfde traject moet doorlopen.
Het goede nieuws is in ieder geval dat het geld terug is. En dat Modulr zijn support processen netjes op orde heeft.
OKX heeft ook een kaart gelanceerd, met 15% cashback de komende maand en daarna 2%. Natuurlijk wel gelimiteerd. Ik heb de virtuele kaart aangemaakt, maar krijg hem niet in curve. Iemand anders al ervaring met deze kaart?
Wat zijn de cashbacklimieten de eerste maand bij OKX? Ik kan het in de kleine lettertjes zo gauw niet vinden.
Ik heb zojuist een account aangemaakt op OKX, geld gestort en crypto gekocht. Maar ik kan de optie om de kaart aan te vragen niet vinden. Is deze ergens verborgen? Of kan dit alleen via de computer worden gedaan?nvdbosch schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:46:
OKX heeft ook een kaart gelanceerd, met 15% cashback de komende maand en daarna 2%. Natuurlijk wel gelimiteerd. Ik heb de virtuele kaart aangemaakt, maar krijg hem niet in curve. Iemand anders al ervaring met deze kaart?
https://my.okx.com/nl/hel...promo-period-cashback-faqknakworst schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 16:02:
Wat zijn de cashbacklimieten de eerste maand bij OKX? Ik kan het in de kleine lettertjes zo gauw niet vinden.
Reguliere gebruikers: verdienen 15% cashback, tot maximaal € 100 gedurende de promotieperiode
Bij mij kon ik de (virtuele) kaart via de app aanvragen.bruncikas schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 16:08:
[...]
Ik heb zojuist een account aangemaakt op OKX, geld gestort en crypto gekocht. Maar ik kan de optie om de kaart aan te vragen niet vinden. Is deze ergens verborgen? Of kan dit alleen via de computer worden gedaan?
Mensen wees voorzichtig met OKX, de kans dat je geld nooit meer terug komt is aanwezig.
Is dat uit eigen ervaring of heb je andere bronnen?veertje schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 17:04:
Mensen wees voorzichtig met OKX, de kans dat je geld nooit meer terug komt is aanwezig.
beide, het internet staat er vol meeFlexion1 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 17:46:
[...]
Is dat uit eigen ervaring of heb je andere bronnen?
Ik heb de eerste 25 negatieve reviews gelezen, maar dat ligt naar mijn idee aan de personen zelf en niet aan OKX. Als je dom bent moet je wegblijven van crypto.
https://nl.trustpilot.com/review/okx.com
Gisteren OKX kaart aangevraagd en kon de virtual kaart direct in Apple Pay zetten. Alleen moest ik mijn verificatie updaten en nu moet ik 24 uur wachten voordat ik de kaart topup kan doen met USDG.
Overigens niet de iDEAL optie gebruiken om USDG te kopen. Ik was lui gisteren, maar daar lever je voor 100 euro 70 cent in aan fees. Zodra de kaart bevalt koop ik de resterende USDG voor de actie wel via de Exchange.
Kaart in curve zetten werkte bij mij ook niet. Dus ik vermoed dat ze dat niet ondersteunen.
Overigens niet de iDEAL optie gebruiken om USDG te kopen. Ik was lui gisteren, maar daar lever je voor 100 euro 70 cent in aan fees. Zodra de kaart bevalt koop ik de resterende USDG voor de actie wel via de Exchange.
Kaart in curve zetten werkte bij mij ook niet. Dus ik vermoed dat ze dat niet ondersteunen.
[ Voor 10% gewijzigd door CHRlS op 29-01-2026 06:51 ]
Een directe betaling met de virtuele kaart in een webshop werd ook geweigerd. Ik heb het probleem gemeld bij OKX. Kijken of ze met een reactie komen.CHRlS schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 06:51:
Gisteren OKX kaart aangevraagd en kon de virtual kaart direct in Apple Pay zetten. Alleen moest ik mijn verificatie updaten en nu moet ik 24 uur wachten voordat ik de kaart topup kan doen met USDG.
Ik heb al wel betaald met OKX, werkte prima.
Ik zie het als een gure USD dus heb wat research gedaan. Het is PAXOS dollar uitgegeven in Singapore en heeft een MICA licentie. Lijkt me wel veilig. Zou alleen niet te veel inwisselen de dollar is in een neergaande lijn.alki schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:29:
Alleen USDG betalingen geeft cashback
Ook in combinatie met curve?Kobject schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:19:
Ik heb al wel betaald met OKX, werkte prima.
Precies dit!knakworst schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:32:
[...]
Ik zie het als een gure USD dus heb wat research gedaan. Het is PAXOS dollar uitgegeven in Singapore en heeft een MICA licentie. Lijkt me wel veilig. Zou alleen niet te veel inwisselen de dollar is in een neergaande lijn.
Hier werkt toevoegen aan Curve ook niet, geeft "Something went wrong". Iemand op Telegram zei gisteren dat het bij hem wel is gelukt.CHRlS schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 06:51:
Hier werkt t ook nietRemmer schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:24:
[...]
Hier werkt toevoegen aan Curve ook niet, geeft "Something went wrong". Iemand op Telegram zei gisteren dat het bij hem wel is gelukt.
Voor OKX ook 1 van de onderstaande email adressen nodig:
- qq.com
- 163.com
- 126.com
- gmail.com
- hotmail.com
- outlook.com
- icloud.com
- yahoo.com
Google Workspace met custom domein werkt bijvoorbeeld (nog) niet
- qq.com
- 163.com
- 126.com
- gmail.com
- hotmail.com
- outlook.com
- icloud.com
- yahoo.com
Google Workspace met custom domein werkt bijvoorbeeld (nog) niet
Nou heeft OKX geen handelsparen met USDG en moet je hun convert gebruiken (of ergens anders kopen en storten). Met convert betaal je grofweg 0,7%. Nu voor de 100 euro actie niet erg, maar daarna is het wel klaar, anders hou je niet veel over van je cashback.
Gistermiddag de top-up kunnen doen en de eerste betalingen in horeca en het zwembad gedaan. Wat wel opvalt is dat bij de supermarkt hier om de hoek (Hoogvliet) de kaart wordt geweigerd met een foutmelding.
Leuk om even de actie mee te pakken maar daarna ga ik weer terug naar Bybit card.
Leuk om even de actie mee te pakken maar daarna ga ik weer terug naar Bybit card.
Hier ook met google pay kunnen betalen. De usdg betaling was tegen koers 1,2. 0,56% opslag ten opzichte van euro. Bovenop de eerrdere covert ben je dus 1,36% kwijt. Met 15% cashback geen probleem. Maar na de actie gauw weer terug naar bybit en cdc.
De goedkoopste manier om EUR om te zetten is volgens mij: euro's storten met iDeal of SEPA (gratis), via spot traden naar USDC (geen fees, wel spread), en die vervolgens 1:1 converteren naar USDG.knakworst schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:45:
Nou heeft OKX geen handelsparen met USDG en moet je hun convert gebruiken (of ergens anders kopen en storten). Met convert betaal je grofweg 0,7%. Nu voor de 100 euro actie niet erg, maar daarna is het wel klaar, anders hou je niet veel over van je cashback.
Dank, dit is inderdaad gelukt.Remmer schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 10:16:
[...]
De goedkoopste manier om EUR om te zetten is volgens mij: euro's storten met iDeal of SEPA (gratis), via spot traden naar USDC (geen fees, wel spread), en die vervolgens 1:1 converteren naar USDG.
Overigens, OKX via google pay is bijna instant op betaalautomaten. Een verademing in vergelijking met Curve. Winkeliers kijken je dan vlak voor de groene vink aan, hij doet het niet hoor.
Hahaha dit is zo herkenbaar! Je hoort ze bijna denken "daar heb je weer zo'n zwerver met te weinig saldo op z'n kaart"knakworst schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:00:
[...]
Winkeliers kijken je dan vlak voor de groene vink aan, hij doet het niet hoor.
Kaartje aanmaken en betalen met OKX bij de Mediamarkt webshop ging makkelijk. Had alleen niet door dat je eerst specifiek geld op je Pay-account moet zetten (bij ByBit bijv. hoeft dit niet direct).
Zag dat je ook nog 20 EUR aan BTC kreeg bij storten/kopen van 200 EUR aan crypto. Dit heb ik gedaan maar de status van de tasks verandert niet. Zit hier nog een doorlooptijd op? die 200 EUR moet 30 dagen blijven staan.
Zag dat je ook nog 20 EUR aan BTC kreeg bij storten/kopen van 200 EUR aan crypto. Dit heb ik gedaan maar de status van de tasks verandert niet. Zit hier nog een doorlooptijd op? die 200 EUR moet 30 dagen blijven staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Thetallguy op 30-01-2026 16:48 ]
OKX begin ik niet aan, volgens mij geen cashback als je met fiat betaald.
ByBit +crypto.com is my way
ByBit +crypto.com is my way
nothing stops this train
Eerste betaling met OKX bij de lokale friettent ging goed. Daarna bij de Hoogvliet werkte het helaas weer niet. Toevoegen aan Curve lukte ook niet. Dus het wordt nog een klusje om 666 euro uit te geven zo.
Kan je er bij Woolsocks geen cadeaukaarten mee kopen? Dan heb je het iig snel uitgegeven en kan je de bonnen later besteden. Zit tegenwoordig ook ah bij met 2.5% cashbackTrasos schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 20:05:
Eerste betaling met OKX bij de lokale friettent ging goed. Daarna bij de Hoogvliet werkte het helaas weer niet. Toevoegen aan Curve lukte ook niet. Dus het wordt nog een klusje om 666 euro uit te geven zo.
Ga zelf okx ook niet doen. Teveel gedoe voor de 100 euro, met name omdat ie daarna niet interessant is.
[ Voor 59% gewijzigd door Flexion1 op 30-01-2026 21:40 ]
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
:strip_exif()/f/image/xOEhvrfCNFi6egJrhk0qNUKl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DC0S37oJDfmhl0SUQhDZcPiu.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q4QGR9PpSGaTlWXuBB6tNwxU.jpg?f=fotoalbum_large)