Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:18

knakworst

Get more sats!

Ja.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:33
ThaJens schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:29:
Weet iemand of je transacties die je nu met Curve doet over 90 dagen alsnog kan GBIT'en als ik dan pas Curve Pro afsluit?
Ja, hier net hetzelfde gedaan, deze maand van gratis curve naar pro gegaan, transacties van in juni heb ik kunnen gbit-en na afsluiten pro

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ter info: Intratuin is uitgesloten van cashback bij OKX, zowel voor de reguliere cashback als tijdens de zomeractie (ondanks dat in de voorwaarden van de zomeractie staat dat geen enkele MCC is uitgesloten).

[ Voor 16% gewijzigd door Wispe op 02-08-2026 07:56 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-08 23:38
Ik kan beide acties op OKX niet eens zien.....😐

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:20:
Ik kan beide acties op OKX niet eens zien.....😐
Pay > voordelen > kaartbeloningen > mijn aanbiedingen.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-08 23:38
Dank je! Inmiddels gevonden. Zit wel wat verstopt...

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 21:05
De voetbal goal actie is afgwlopen, maar is dat direct uitgekeerd als usdg? Want je kan maar alecht zien waar dat is bij geschreven of zit daar nog een bepaalde wachttermijn op? (Was maximaal 100 usdg toch?)

Ik moet nog voor 5000 euro verhandelen om de 100 euro welkpmstkorting te krijgen. Is 5x 1000 euro omzetten van euro naar usdg toegestaan? Of mag dat niet?

[ Voor 27% gewijzigd door conara op 02-08-2026 17:35 ]

• Wispe
  • Niet online
conara schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:33:
De voetbal goal actie is afgwlopen, maar is dat direct uitgekeerd als usdg?
Ja.
Want je kan maar alecht zien waar dat is bij geschreven of zit daar nog een bepaalde wachttermijn op?
Klopt, het loopt door elkaar met de reguliere cashback. Dat kan beter idd.
(Was maximaal 100 usdg toch?)
Klopt.
Ik moet nog voor 5000 euro verhandelen om de 100 euro welkpmstkorting te krijgen. Is 5x 1000 euro omzetten van euro naar usdg toegestaan? Of mag dat niet?
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

conara schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:33:

Alle handelstransacties met het USDC/EUR-handelspaar en alle koop-, verkoop of conversie-orders waarbij USDC/USDG, USDC/USD of USDG/USD zijn betrokken, zijn uitgesloten en en komen niet in aanmerking als transactie in het kader van de algemene voorwaarden voor de bonus voor nieuwe gebruikers.

https://www.okx.com/nl/help/new-user-bonus-program-terms-and-conditions-eea

Bovenstaande paren kunnen niet. Maar EUR -> USDG staat er niet als zodanig, dus het zou kunnen.

Wel grijs gebied, moeilijk te zeggen hoe je het moet interpreteren. Want de route voor OKX zou dus wel eens kunnen zijn, EUR naar USD naar USDG, dus USDG /USD is erbij betrokken. Onduidelijk geformuleerd van OKX...

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 02-08-2026 22:41 ]

• Wispe
  • Niet online
Wat denken jullie van de Krak kaart?
https://krak.app/card

2% ongelimiteerd

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:22
Het lijkt een goede vervanging van Bybit. Kan je met euro betalen, of is het net als OKx usdg/usdc only. Bybit kan je dan gebruiken bij eventuele acties.
Ik ga het deze week aanvragen.

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:10
Wispe schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 17:02:
Wat denken jullie van de Krak kaart?
https://krak.app/card

2% ongelimiteerd
Helaas is de 2% cashback niet zonder voorwaarden.

Bron: https://krak.app/pricing
Tier30-Day Average Assets Held (GBP / EUR)Cashback Rate
Tier 1≥ 50,0002%
Tier 2≥ 10,0001.5%
Tier 3≥ 1,0001%
Tier 4≥ 2000.5%
Tier 5< 2000%

• Wispe
  • Niet online
MENACExz schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:32:
[...]

Helaas is de 2% cashback niet zonder voorwaarden.

Bron: https://krak.app/pricing
Tier30-Day Average Assets Held (GBP / EUR)Cashback Rate
Tier 1≥ 50,0002%
Tier 2≥ 10,0001.5%
Tier 3≥ 1,0001%
Tier 4≥ 2000.5%
Tier 5< 2000%
Jammer.

• Wispe
  • Niet online
Ik had van het weekend iets gekocht bij Bol via OKX ivm die zomeractie. Vandaag mail van Bol dat mijn bestelling is geannuleerd wegens “technische storing” en was de prijs met 100% verhoogd. Ik baalde als een stekker want dat betekende ook dat ik mijn cashback van de zomeractie kwijt was. Dus ik klagen, krijg ik gewoon een cadeaubon van mijn aankoopbedrag gratis (naast aankoopbedrag retour).

€32 ipv 3 USDG. Prima. _O-

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-08 21:05
Voor de 4% vreemde valuta actie op okx kun je toch gewoon via curve een andere valuta kiezen en zo alsnog 300 usdg binnen harken?

• wiseguy13
Als dat zo is ga ik vragen of ik kan wisselen qua actie.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:47:
Als dat zo is ga ik vragen of ik kan wisselen qua actie.
Je kan gewoon aan beide meedoen. Het staat in voorwaarden maar beide kunnen tegelijk.

• wiseguy13
Ik heb vandaag een transactie in een andere valuta uitgevoerd en krijg 2% ondanks dat ik ben aangemeld.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:16:
Ik heb vandaag een transactie in een andere valuta uitgevoerd en krijg 2% ondanks dat ik ben aangemeld.
Wacht nog even totdat die helemaal gesettled is.

• Wispe
  • Niet online
wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:46:
Voor de 4% vreemde valuta actie op okx kun je toch gewoon via curve een andere valuta kiezen en zo alsnog 300 usdg binnen harken?
Als dat kan, lijkt dat mij niet de bedoeling van de actie. Ik zou toch voorzichtig zijn hiermee.

• wiseguy13
Was meer voor anderen. Ik ben nu in een ander niet euro land. Wellicht to veiliger om de transacties rechtstreeks met okx kaart te doen i.p.v. curve

• wiseguy13
8-) beide campagnes werken inderdaad

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 08-08 13:19
wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:46:
Even voor de zekerheid: gebruikers kunnen alleen 300 USDG krijgen als ze VIP zijn, toch? Ik ben geen VIP, dus mijn cashback-limiet is € 10 per maand. In de campagneregels staat dat dit bovenop je maandelijkse limiet komt, klopt dat?

• Wispe
  • Niet online
bruncikas schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 13:37:
[...]

Even voor de zekerheid: gebruikers kunnen alleen 300 USDG krijgen als ze VIP zijn, toch? Ik ben geen VIP, dus mijn cashback-limiet is € 10 per maand. In de campagneregels staat dat dit bovenop je maandelijkse limiet komt, klopt dat?
Er is een actie waarbij je (andere) 300 USDG kan verdienen, los van het VIP zijn. Deze komt er bovenop inderdaad.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is voor het overzetten van EUR naar USDG het nog steeds het voordeligst om dit via Coinbase te doen? Dus bij Coinbase EUR naar USDC, dan versturen naar OKX, en dan USDC 1:1 converteren naar USDG.

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ik denk dat mensen nog op zoek zijn naar een crypto cashback debit card. Ik kwam de volgende website https://sweepbase.net/best-crypto-cards-europe tweakerstegen om de debit cards met elkaar te vergelijken. Ik had er wel wat aan.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Trasos schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 14:51:
Is voor het overzetten van EUR naar USDG het nog steeds het voordeligst om dit via Coinbase te doen? Dus bij Coinbase EUR naar USDC, dan versturen naar OKX, en dan USDC 1:1 converteren naar USDG.
EUR <> USDG kun je op OKX gratis converteren.

• Flexion1
  • Nu online
Mr. Jinx schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:00:
[...]

EUR <> USDG kun je op OKX gratis converteren.
Ze rekenen geen directe kosten idd, maar wisselkoers is wel minder gunstig dan dat het het gewoon op de Exchange koop bij hun

• Flexion1
  • Nu online
Flexion1 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:35:
[...]

Als je 100 euro converteert naar usdg krijg je 114.36 usdg. Op hun Exchange krijg je 1.15

[ Voor 23% gewijzigd door Flexion1 op 06-08-2026 20:38 ]

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ja dat klopt van die ongunstige koers, maar dat lijkt me toch beter dan heen en weer sturen naar Coinbase voor dat soort marges. Spot trade is natuurlijk helemaal goed, kun je ook nog wat bijverdienen met al die airdrops.

En de 8% stortingsbonus maakt ook een hoop goed. Zie je niet vaak, zo'n hoge APY met zulke flexibele voorwaarden!
Rente wordt elke 2 weken uitbetaald en zet ik direct om naar Pay boost waar je weer 3% krijgt zolang je het niet gebruikt. En dan weer cashback als je betaald. Gaat lekker hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Jinx op 06-08-2026 21:01 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mr. Jinx schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:00:
Ja dat klopt van die ongunstige koers, maar dat lijkt me toch beter dan heen en weer sturen naar Coinbase voor dat soort marges.
Het is heel simpel, het converteren op OKX kost een half procent, als ik 115,21 USDG omzet hoor ik 100 euro te krijgen, maar ik krijg er maar 99,50. Op 30.000 euro, wat ik in een jaartje spendeer, is dat 150 euro. Op Coinbase betaal je 3 euro.
En de 8% stortingsbonus maakt ook een hoop goed. Zie je niet vaak, zo'n hoge APY met zulke flexibele voorwaarden!
Die is zeker top, krijg je op alle stortingen, ook btc.

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 06-08-2026 22:21 ]

• .Memphis.
Flexion1 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:35:
[...]

Ze rekenen geen directe kosten idd, maar wisselkoers is wel minder gunstig dan dat het het gewoon op de Exchange koop bij hun
USDG/EUR paar op de OKX exchange is dan ook weer geen cadeau, er wordt amper gehandeld en telkens aan hogere prijzen tov USDC/EUR paar. Dan maar eerst USDC gekocht en geconverteerd naar USDG, en vanaf de volgende keer probeer ik ook de coinbase route

Kregen jullie al cashback voor transacties via Paypal? Ik zag net dat mijn betaling van tradingview abbo via paypal werd uitgesloten van cashback (en dus ook van de weekend actie, waarvoor ik deze helaas had proberen te gebruiken). Mij nu niet duidelijk als dit komt specifiek doordat paypal er tussen zit of als ze tradingview MCC uitsluiten.

8% deposit bonus is inderdaad helemaal top. Je moet dan wel een redelijk bedrag gedurende een jaar op de exchange laten, maar gezien ze aan alle EU regels voldoen, lijkt mij dat toch een aanvaardbaar risico. En terwijl je de 8% binnenhaalt, mag je er nog mee handelen ook, moet niet in 1 currency. Zie dat de actie deze maand terug verlengd is voor deze die nog willen instappen

[ Voor 18% gewijzigd door .Memphis. op 06-08-2026 23:25 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:20
Ja dat klopt van die ongunstige koers, maar dat lijkt me toch beter dan heen en weer sturen naar Coinbase voor dat soort marges. Spot trade is natuurlijk helemaal goed, kun je ook nog wat bijverdienen met al die airdrops.

Rente wordt elke 2 weken uitbetaald en zet ik direct om naar Pay boost waar je weer 3% krijgt zolang je het niet gebruikt. En dan weer cashback als je betaald. Gaat lekker hoor.
8% uitbetaald over een periode van 12 maanden en bij opnames worden toekomstige uitbetalingen beïnvloed zoals ik lees op hun site. Rente om geld vast te zetten dus. Op zich leuk maar als je ergens anders al een redelijke rente krijgt niet heel bijzonder verder.

Cashback 2% lees ik, geen abbo's lijkt het? VIP 1 te duur voor 4%.

Niet interessant genoeg om over te stappen voor mij iig.

[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 07-08-2026 02:16 ]

• Wispe
  • Niet online
.Memphis. schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 23:19:
[...]

Kregen jullie al cashback voor transacties via Paypal? Ik zag net dat mijn betaling van tradingview abbo via paypal werd uitgesloten van cashback (en dus ook van de weekend actie, waarvoor ik deze helaas had proberen te gebruiken). Mij nu niet duidelijk als dit komt specifiek doordat paypal er tussen zit of als ze tradingview MCC uitsluiten.
Volgens de zomeractievoorwaarden is er geen beperking van MCC, maar dat verklaart niet waarom ik over mijn Intratuin-transactie geen cashback heb gekregen (die ik via Curve had gedaan).

• Mr. Jinx
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 01:43:
[...]

8% uitbetaald over een periode van 12 maanden en bij opnames worden toekomstige uitbetalingen beïnvloed zoals ik lees op hun site. Rente om geld vast te zetten dus. Op zich leuk maar als je ergens anders al een redelijke rente krijgt niet heel bijzonder verder.
Heb je voorbeelden waar? Ik ken ook wel partijen die rond de 8% geven op stable coins (Nexo), maar zeker niet op BTC en andere coins. En meestal moet je dan een bepaald percentage aan tokens vast houden of je moet je geld echt vast zetten. Dit is gewoon vrij opneembaar.

• Nopheros
Mr. Jinx schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 07:46:
[...]

Heb je voorbeelden waar? Ik ken ook wel partijen die rond de 8% geven op stable coins (Nexo), maar zeker niet op BTC en andere coins. En meestal moet je dan een bepaald percentage aan tokens vast houden of je moet je geld echt vast zetten. Dit is gewoon vrij opneembaar.
Als je nog niets kreeg op je BTC dan is dit een leuke actie maar Nexo geeft altijd 5,7% op Bitcoin. Als je dus hiervoor niets kreeg op BTC dan had je dus meer overgehouden op Nexo op de lange termijn.

En zeker heeft Nexo ook weer nadelen maar 30 dagen vasthouden is voor mij geen issue. Voordeel is dat als ik over 2 maand Bitcoin koop daar ook weer 5,7% op krijg, niet eenmalig.

Nexo tokens doen ongeveer hetzelfde als Bitcoin op jaarbasis.

Als okx wat abonnementen had toegevoegd aan hun cashback verhaal was ik waarschijnlijk wel overgestapt met in iedergeval het cryptokaart deel.

Verder 6% op euro's, zonder vastzetten. Ook op het geld wat je uitgeeft via de cashback kaart, altijd niet eenmalig.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 07-08-2026 16:35 ]

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ik heb ook gebruik gemaakt van Nexo, dus ik ken het zeker. Maar met die Nexo tokens is het gewoon een sigaar uit eigen doos. Als de koers weer eens omlaag gaat moet je ze aanvullen om op je percentage te blijven. En wie weet wat voor manipulatie daar achter zit?
Vandaar dat het me opviel dat de voorwaarden bij OKX zo flexibel en helder zijn.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik gebruik ook Nexo maar je moet niet al je geld+crypto op één exchange zetten. Vastzetten is voor mij wel een no-go, zie ftx en Celsius, die kan ik toen de fud losbarstte op tijd weghalen.

• Nopheros
knakworst schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 13:47:
Ik gebruik ook Nexo maar je moet niet al je geld+crypto op één exchange zetten. Vastzetten is voor mij wel een no-go, zie ftx en Celsius, die kan ik toen de fud losbarstte op tijd weghalen.
Ja klopt natuurlijk ook. Heb zelf een mix van hardware wallet en 2 exchanges. 1 van deze exchanges geeft helemaal geen rente (maar heeft een erg goede reputatie op gebied van security), ik zou nog kunnen overwegen om dit te verplaatsen.

Ik las hierboven ergens dat ik nog wel een paar weken bedenktijd heb dus dat ga ik maar even gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 07-08-2026 16:40 ]

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:41
knakworst schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:18:
[...]

Het is heel simpel, het converteren op OKX kost een half procent, als ik 115,21 USDG omzet hoor ik 100 euro te krijgen, maar ik krijg er maar 99,50. Op 30.000 euro, wat ik in een jaartje spendeer, is dat 150 euro. Op Coinbase betaal je 3 euro.

[...]
Jij bent dus nu volledig overgestapt op OKX voor de cashback maak ik hier uit op?

Ik twijfel nog een beetje. Ben een beetje huiverig om er 100K te stallen.

• karakedi
CHRlS schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:44:
[...]

Jij bent dus nu volledig overgestapt op OKX voor de cashback maak ik hier uit op?

Ik twijfel nog een beetje. Ben een beetje huiverig om er 100K te stallen.
Bij eerdere actie bij OKX had ik ik rond 50k gestald. Binnen enkele weken, had ik een uitgebreid KYC. Hoewel ik gevraagde documentatie heb opgeleverd, heb ik het voor zekerheid leeg getrokken. OKX heeft vergunning van AFM, maar indien je juridisiche stappen wil nemen bij een geschil, is het lastiger aangezien ze zijn gezeteld in Malta.

• Wispe
  • Niet online
Ik heb geleerd: bij twijfel niet doen.

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 08:42
Ik ben toch met een mooi plukje naar OKX gegaan voor de 8%.
Ook de 400 bonus rondgespeeld en de 4% (300) op de kaart.
Airdrops ook mooi van mee mogen profiteren.

Al met al toch een mooie vakantie mee kunnen pakken.
Platform is prima (wel vergelijkbaar met Bybit). Hopen op nog wat acties in de toekomst.
Qua veiligheid denk ik dat je bij OKX (proof of reserves) iig beter zit dan bij Bybit (proof of reserves). Maar het is geen Bitvavo met 100k account garantie natuurlijk.

• Flexion1
  • Nu online
ElPensador schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:20:
Ik ben toch met een mooi plukje naar OKX gegaan voor de 8%.
Ook de 400 bonus rondgespeeld en de 4% (300) op de kaart.
Airdrops ook mooi van mee mogen profiteren.

Al met al toch een mooie vakantie mee kunnen pakken.
Platform is prima (wel vergelijkbaar met Bybit). Hopen op nog wat acties in de toekomst.
Qua veiligheid denk ik dat je bij OKX (proof of reserves) iig beter zit dan bij Bybit (proof of reserves). Maar het is geen Bitvavo met 100k account garantie natuurlijk.
Die garantie van Bitvavo is toch ook alleen tegen hacks en diefstal e.d.? Als ze omvallen ben je alsnog ook daar alles kwijt had ik begrepen

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb eventueel een jaarrekening van OKX Europe Ltd voor de geïnteresseerden, die heb ik van de Malta Chamber of Commerce (tegen betaling) gedownload.

https://limewire.com/d/gapIO#ZoWV7y9Gun

Jaarcijfers t/m maart 2025, waren de meest recente. Wat je eigenlijk ziet is dat OKX Europe, verlieslijdend is. Klanttegoeden zijn off-balance gescheiden, dat wil je hebben. Het liefst wil je ook dat OKX Europe winst maakt, dat doen ze niet. Wel krijgen ze steeds geld bijgestort vanuit de holding. Ook in het going concern statement wordt hiernaar verwezen. De auditor is BDO, de tekenend partner treedt regelmatig op. De disclaimers in het auditor's report zijn verder allemaal standaard.

Kortom, zolang OKX global dikke winst maakt (en dat is denk ik wel zo als de klanten voldoende leveraged trading doen) dan komt het wel goed met OKX Europe.

De bestuurders van OKX zijn wel een vraagteken. Eén bestuurder zou in Almere moeten wonen, maar dat is een vage locatie. Dat zijn wat mij betreft marionetten. Ook de locatie van het hoofdkantoor, Seychellen, verdient geen hoofdprijs.

[ Voor 88% gewijzigd door knakworst op 08-08-2026 08:57 ]

• Flexion1
  • Nu online
knakworst schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 08:42:
Ik heb eventueel een jaarrekening van OKX Europe Ltd voor de geïnteresseerden, die heb ik van de Malta Chamber of Commerce (tegen betaling) gedownload.

https://limewire.com/d/gapIO#ZoWV7y9Gun

Jaarcijfers t/m maart 2025, waren de meest recente. Wat je eigenlijk ziet is dat OKX Europe, verlieslijdend is. Klanttegoeden zijn off-balance gescheiden, dat wil je hebben. Het liefst wil je ook dat OKX Europe winst maakt, dat doen ze niet. Wel krijgen ze steeds geld bijgestort vanuit de holding. Ook in het going concern statement wordt hiernaar verwezen. De auditor is BDO, de tekenend partner treedt regelmatig op. De disclaimers in het auditor's report zijn verder allemaal standaard.

Kortom, zolang OKX global dikke winst maakt (en dat is denk ik wel zo als de klanten voldoende leveraged trading doen) dan komt het wel goed met OKX Europe.

De bestuurders van OKX zijn wel een vraagteken. Eén bestuurder zou in Almere moeten wonen, maar dat is een vage locatie. Dat zijn wat mij betreft marionetten. Ook de locatie van het hoofdkantoor, Seychellen, verdient geen hoofdprijs.
Is dan eigenlijk zelfde als met Bybit. Daar maakt global ook winst en financiert Bybit Europe.

ook wel grappig detail is dat Meyade Curfs van Bybit overgestapt is naar OKX net voordat Bybit stopte en okx begon met de acties:

https://nl.linkedin.com/in/meyadecurfs

• Wispe
  • Niet online
Waarom zijn de cashbacks en acties zo riant als ze verlieslijdend zijn?

• Flexion1
  • Nu online
Wispe schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:13:
Denk dat ze nu vooral marktaandeel willen vergroten. Veel gebruikte tactiek.

En dan later gooien ze net als Bybit kosten omhoog en hopen ze dat je blijft zitten

• Nopheros
Wispe schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:13:
Amazon staat toch ook bekend om hetzelfde? Wanneer ze een nieuwe markt betreden verkopen ze producten soms zelfs met verlies om maar marktaandeel te veroveren om later de prijzen te verhogen.

Bybit doet eigenlijk niet veel anders met hun tradingfees, last iets van 0,1% -> 0,25%? Gok dat de cryptokaart van hun best wat nieuwe klanten heeft aangetrokken.

Anyway, slow and steady wins the race. Ik laat m'n BTC staan waarvan ik denk dat het veilig is en ga ervan uit dat m'n BTC op termijn meer oplevert dan 8% aan rente over 12-13 maand. Daarvoor heb ik uiteindelijk ook gekocht natuurlijk.

Zelf in de beermarkt zit ik nog op gemiddeld zo'n 20% winst per jaar met BTC zonder te handelen. Een extra 8% is leuk maar speel dan liever iets meer op safe.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 08-08-2026 12:05 ]

• Wispe
  • Niet online
Maar we mogen al blij zijn met 2% cashback tegenwoordig, dus waarom dan ook nog €400 + uitgebreide acties erbij geven?

Die €400 was wel echt makkelijk scoren, net als dat balletje trappen en dan ook nog gratis VIP-periode en de bijhorende €300 erbij.

Dat bedoel ik met ‘riant’.

• Nopheros
Wispe schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 12:12:
Maar we mogen al blij zijn met 2% cashback tegenwoordig, dus waarom dan ook nog €400 + uitgebreide acties erbij geven?

Die €400 was wel echt makkelijk scoren, net als dat balletje trappen en dan ook nog gratis VIP-periode en de bijhorende €300 erbij.

Dat bedoel ik met ‘riant’.
Zodat er forum topics en tweets over gemaakt worden dat je voor gratis geld bij okx moet zijn :)

Bybit had trouwens ook zo'n periode voor de EU exchange dacht ik.

In al die jaren dat ik met crypto bezig ben heb ik nooit iemand horen zeggen dat je bij okx moet zijn. Moet je nu kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 08-08-2026 12:17 ]

• Flexion1
  • Nu online
Nopheros schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 12:17:
[...]

Zodat er forum topics en tweets over gemaakt worden dat je voor gratis geld bij okx moet zijn :)

Bybit had trouwens ook zo'n periode voor de EU exchange dacht ik.

In al die jaren dat ik met crypto bezig ben heb ik nooit iemand horen zeggen dat je bij okx moet zijn. Moet je nu kijken.
Klopt. Bybit nl had in begin periode 2 keer 600 euro cashback (10% cashback) waarbij opnames naar Revolut zelfs meetelden.

Als je dat met je partner deed kon je 2400 euro binnen harken in paar maanden

Die hebben de voorwaarden toen snel aangepast. Dat zie je nu ook. Je moet bij okx al veel meer storten en handelen dan in het begin voor de bonus en opname is nu ook 45 dagen

[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 08-08-2026 12:25 ]

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-08 18:29
Wispe schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:59:
[...]

Hoezo doet hij het (nog) niet?
Bij mij zijn al mn transacties nog onder pending, dus kan er niets zinnigs over zeggen nog. Heb wel 4 verschillende transacties gedaan om te testen:
- €100 via Curve met een normaal gesproken uitgesloten MCC van buiten dit weekend
- €10 via Curve met een juiste MCC van buiten dit weekend
- €10 via Curve met een juiste MCC van dit weekend
- €10 direct met OKX kaart met een juiste MCC van dit weekend

Dus ik zou 1, 2, 3 of 10 USDG moeten krijgen.
Weten we inmiddels al of het betalen via Curve ook werkt voor de cashback? Ook als de originele aankoop op een andere datum was?

En wat is nou de voordeligste manier om te betalen met USDG? kan je ook USDC gebruiken of krijg je dan weer een ongunstige koers? of is via coinbase omwisselen en dan overplaatsen naar OKX toch het goedkoopst?

En is het iemand al gelukt om met een nederlandse aankoop en dan via curve naar een andere valuta om de 4% non-eur cashback te krijgen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pandahunterz schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 13:27:
[...]

Weten we inmiddels al of het betalen via Curve ook werkt voor de cashback? Ook als de originele aankoop op een andere datum was?

En wat is nou de voordeligste manier om te betalen met USDG? kan je ook USDC gebruiken of krijg je dan weer een ongunstige koers? of is via coinbase omwisselen en dan overplaatsen naar OKX toch het goedkoopst?

En is het iemand al gelukt om met een nederlandse aankoop en dan via curve naar een andere valuta om de 4% non-eur cashback te krijgen?
Curve werkt prima. Voor groete hoeveelheden is de coinbase route het goedkoopst. Ik gebruik in OKX altijd usdg voor cashback. Die laatste curve truc is natuurlijk niet de bedoeling en zou ik persoonlijk niet doen.

• pandahunterz
knakworst schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 13:55:
[...]

Curve werkt prima. Voor groete hoeveelheden is de coinbase route het goedkoopst. Ik gebruik in OKX altijd usdg voor cashback. Die laatste curve truc is natuurlijk niet de bedoeling en zou ik persoonlijk niet doen.
Dank voor de reactie! Ik heb nog nooit met coinbase gewerkt, hoe zijn de kosten daar voor het omwisselen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

pandahunterz schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 13:57:
[...]

Dank voor de reactie! Ik heb nog nooit met coinbase gewerkt, hoe zijn de kosten daar voor het omwisselen?
Eur --> USDC 0,01%. Dat is 10 cent per 1.000 euro. Bij verschillende exchanges betaal je dan 2,5 euro. Bij okx ook tenzij je perps hebt geactiveerd dan betaal je 1 euro.

Versturen coinbase naar okx via Avalanche is gratis en heel snel.

Gebruik wel de coinbase exchange. Dus niet een omwisselen knop gebruiken, anders betaal je alsnog de hoofdprijs.

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 08-08-2026 15:17 ]

• pandahunterz
knakworst schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 15:16:
[...]

Eur --> USDC 0,01%. Dat is 10 cent per 1.000 euro. Bij verschillende exchanges betaal je dan 2,5 euro. Bij okx ook tenzij je perps hebt geactiveerd dan betaal je 1 euro.

Versturen coinbase naar okx via Avalanche is gratis en heel snel.

Gebruik wel de coinbase exchange. Dus niet een omwisselen knop gebruiken, anders betaal je alsnog de hoofdprijs.
en dan op OKX van USDC naar USDG?

Dank voor de uitgebreide toelichting!

• Flexion1
  • Nu online
pandahunterz schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:04:
[...]

en dan op OKX van USDC naar USDG?

Dank voor de uitgebreide toelichting!
Als je dit teveel moeite vind kan je ook kosteloos usdc aanschaffen op okx en die kan je gratis 1 op 1 converteren naar usdg.

Bij mij staat iig specifiek dat usdc kostenpost isAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFmIN7P1_ZnBL1JP7Cjmf-lGGJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bBSnTdpVGmiCtsT8HAZSVVAK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Flexion1 op 08-08-2026 16:20 ]

• pandahunterz
Flexion1 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:17:
[...]

Als je dit teveel moeite vind kan je ook kosteloos usdc aanschaffen op okx en die kan je gratis 1 op 1 converteren naar usdg.

Bij mij staat iig specifiek dat usdc kostenpost is[Afbeelding]
en dan krijg je ook 1 USDG per USDC? handig om te weten, dank!

• Flexion1
  • Nu online
pandahunterz schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:38:
[...]

en dan krijg je ook 1 USDG per USDC? handig om te weten, dank!
Klopt gister nog gedaan. Kreeg toen iets van 115.19 usdc voor 100 euro. Daarna convert naar usdg. 115.19 usdg.

Had deze tip ook van iemand. Weet niet of dat hier was of in telegram.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfVkGSccKo98ashh5wX5sGycwoI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/G5kkjvloIljb2dFVihzG9wLs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TW_H8AiNtFI9noO9grHgxFF_3CY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yo46KGoPlyB9Y51k8KRwRMR1.png?f=fotoalbum_large

• .Memphis.
Flexion1 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:17:
[...]

Bij mij staat iig specifiek dat usdc kostenpost is[Afbeelding]
Geen idee als het zo is, maar let op dat 'kostenloos' nog steeds verborgen kosten kan bevatten doordat je misschien een minder goede wisselkoers krijgt voor je USDC. Om zeker te zijn dat het echt zonder kost is, zou je op hetzelfde moment de USDC koers om een andere exchange moeten checken.

Over de 8% deposit bonus: was net nog toevallig op de pagina van deze actie uitgekomen en zag daar een melding 'payout at risk' 'your net deposit must stay above the required amount to keep receiving payouts'

Ik heb nog niets van het origineel gestorte bedrag afgehaald, maar wel al transacties gedaan en daardoor blijkbaar met enkele centen onder mijn origineel deposit bedrag uitgekomen.

Als je dus ook nog maar 1 cent (bij mij ging het om 17 cent) onder je oorspronkelijk bedrag gaat, loop je het risico om de volledige uitbetaling te missen, ik ging er eerder van uit dat je uitbetaalde bedrag naar beneden zou gaan als je een deel van het geld afhaalt, maar het gaat dus direct naar 0... Ook geen idee hoe lang je zo de tijd krijgt om een tekort aan te zuiveren, nu snel wat bijgestort en melding is terug verdwenen.

• MTT
  • Niet online

MTT

Ik ben net begonnen met okx en ze hebben mijn tegoed al bevroren omdat ik enkele duizend euro erop heb gestort om van de promo gebruik te kunnen maken, maar blijkbaar is dat de bedoeling niet, nou dat ik lekker dan, scambedrijf:

Fondsen die niet beschikbaar zijn voor opname verwijzen naar de waarde van crypto van recente stortingen. Dit deel is niet beschikbaar voor opname. De periode van onbeschikbaarheid is gebaseerd op verschillende risicofactoren, waaronder onverwacht gedrag in account- en transactieactiviteiten.

De blokkering wordt automatisch toegepast door ons risicobeheersysteem en kan niet handmatig worden verwijderd of verkort door het ondersteuningsteam. Als u dringend toegang tot uw fondsen nodig heeft, is het aanbevolen alternatief om uw crypto om te zetten in lokale valuta en op te nemen naar uw gekoppelde bankrekening.

• Flexion1
  • Nu online
.Memphis. schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:00:
[...]

Geen idee als het zo is, maar let op dat 'kostenloos' nog steeds verborgen kosten kan bevatten doordat je misschien een minder goede wisselkoers krijgt voor je USDC. Om zeker te zijn dat het echt zonder kost is, zou je op hetzelfde moment de USDC koers om een andere exchange moeten checken.
heb ik naar gekeken en wisselkoers eur/usdc was precies hetzelfde als op andere Exchanges

• Wispe
  • Niet online
MTT schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:25:
Ik ben net begonnen met okx en ze hebben mijn tegoed al bevroren omdat ik enkele duizend euro erop heb gestort om van de promo gebruik te kunnen maken, maar blijkbaar is dat de bedoeling niet, nou dat ik lekker dan, scambedrijf:

Fondsen die niet beschikbaar zijn voor opname verwijzen naar de waarde van crypto van recente stortingen. Dit deel is niet beschikbaar voor opname. De periode van onbeschikbaarheid is gebaseerd op verschillende risicofactoren, waaronder onverwacht gedrag in account- en transactieactiviteiten.

De blokkering wordt automatisch toegepast door ons risicobeheersysteem en kan niet handmatig worden verwijderd of verkort door het ondersteuningsteam. Als u dringend toegang tot uw fondsen nodig heeft, is het aanbevolen alternatief om uw crypto om te zetten in lokale valuta en op te nemen naar uw gekoppelde bankrekening.
Blijkbaar heb je iets gedaan wat ze niet zo leuk vonden. Aan de storting van enkele duizenden kan het niet liggen, want ik heb vorige maand nog €7,5k geBIT’t voor €300 cashback en ongetwijfeld zal ik niet de enige zijn.

• MTT
  • Niet online

MTT

foutje

[ Voor 138% gewijzigd door MTT op 09-08-2026 08:41 ]

• MTT
  • Niet online

MTT

Het enige wat ik gedaan heb is eerst 200 euro gestort, deze naar usdg omgezet, 3 aankopen gbit, daarna paar duizend en de derde keer maar 650 met ideal gestort en toen was er dan blijkbaar iets getriggerd, Ik zou niet weten wat ik dan voor geks gedaan heb. Alles is van mijn zelfde rekening met ideal gedaan

Die promo met stortingen van 10k en 30k kan ik dus wel op mijn buik schrijven. Die zullen dan wel het hele account gaan blokkeren als ik dat doe. Heb er ook totaal geen vertrouwen meer in.

In september maar weer wat anders zoeken

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 08:41:
Het enige wat ik gedaan heb is eerst 200 euro gestort, deze naar usdg omgezet, 3 aankopen gbit, daarna paar duizend en de derde keer maar 650 met ideal gestort en toen was er dan blijkbaar iets getriggerd, Ik zou niet weten wat ik dan voor geks gedaan heb. Alles is van mijn zelfde rekening met ideal gedaan

Die promo met stortingen van 10k en 30k kan ik dus wel op mijn buik schrijven. Die zullen dan wel het hele account gaan blokkeren als ik dat doe. Heb er ook totaal geen vertrouwen meer in.

Je stort geld, en vervolgens geef je het met gbit gelijk uit op je card.

Hoe werkt witwassen denk je? Hint, je ontvangt geld, en je geeft het uit.

Dus dat ze je account even kritisch willen bekijken, is niet heel raar. Uiteindelijk komt dit gewoon weer goed zodra je een salarisstrook of iets anders hebt aangeleverd.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:31:
[...]

Dus dat ze je account even kritisch willen bekijken, is niet heel raar. Uiteindelijk komt dit gewoon weer goed zodra je een salarisstrook of iets anders hebt aangeleverd.
Hij doet precies wat een ieder ander doet of zou doen, en dan is het meteen mogelijk witwassen? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Hij doet precies wat een ieder ander doet of zou doen, en dan is het meteen mogelijk witwassen? :?
Ik denk dat je overschat hoeveel mensen een paar duizend euro op dag 1 uitgeven met hun nieuwe debit card. Maar ik zeg ook niet dat hij daadwerkelijk aan het witwassen is, alleen dat het erop lijkt. Daarom komt het goed na het aanleveren van een salarisstrook

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:23
Wispe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Je verwoord het precies goed ‘mogelijk witwassen’. Daarna is een gereguleerde financiele organisatie verplicht onderzoek te doen. Uiteindelijk loopt het wel los mits je de benodigde documenten kan aanleveren.

Mijn revolut account is ooit eens geblokkerd toen ik 15k overmaakte. Na wat screenshots waaruit bleek dat dit afkomstig was van een spaarrekening van een andere bank was het binnen 10 minuten verholpen.

• karakedi
MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 08:41:

Als je in een te korte tijd met grote bedragen gaat schuiven over verschillende rekeningen triggert dit meestal een blokkade. Hebt dit meegemaakt bij ABN. Bij OKX zal het net zo werken.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt.

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:29
Flexion1 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:51:
[...]

Klopt gister nog gedaan. Kreeg toen iets van 115.19 usdc voor 100 euro. Daarna convert naar usdg. 115.19 usdg.

Had deze tip ook van iemand. Weet niet of dat hier was of in telegram.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb deze manier tegelijkertijd vergeleken met eenzelfde order op Coinbase, en had toch een verschil van ongeveer 50 cent op 100 EUR in het voordeel van Coinbase. Coinbase is dus nog steeds wel een goedkopere route.

• Flexion1
  • Nu online
ThaJens schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 12:06:
[...]

Ik heb deze manier tegelijkertijd vergeleken met eenzelfde order op Coinbase, en had toch een verschil van ongeveer 50 cent op 100 EUR in het voordeel van Coinbase. Coinbase is dus nog steeds wel een goedkopere route.
Waar zit dat dan in? Want Exchange rate eur /usdc is precies hetzelfde als op andere Exchange. Dus waar komt dan die 50 cent vandaan?

Op dit moment zou ik voor 100 euro 115,51 usdg krijgen bij okx. Heb jij via coinbase route dan nu 116,01 gekregen? Dat is dan namelijk nog meer dan de huidige euro dollar koers

[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 09-08-2026 12:28 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb het nu even geprobeerd met 100 euro. Dat leverde geen verschil op. Wel de exchange gebruiken voor wissel EUR --> USDC. Naar USDG kun je vervolgens de converteren knop gebruiken die is 1:1.

Converteer je EUR naar USDC of USDG en gebruik je niet de exchange ben je inderdaad een half procent kwijt, dat is de fout die ik maakte. Maar nu ik de exchange route weet hoef ik dus geen Coinbase ertussen te gooien.

• pandahunterz
knakworst schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:04:
Ik heb het nu even geprobeerd met 100 euro. Dat leverde geen verschil op. Wel de exchange gebruiken voor wissel EUR --> USDC. Naar USDG kun je vervolgens de converteren knop gebruiken die is 1:1.

Converteer je EUR naar USDC of USDG en gebruik je niet de exchange ben je inderdaad een half procent kwijt, dat is de fout die ik maakte. Maar nu ik de exchange route weet hoef ik dus geen Coinbase ertussen te gooien.
exchange kost dacht ik voor de meest standaard gebruiker nog wel tot 0.1% fees volgens https://www.okx.com/en-eu/fees

edit: mijn fout volgens de tab "stablecoins" zou ook dat 0% fee moeten zijn

[ Voor 6% gewijzigd door pandahunterz op 09-08-2026 13:22 ]

• karakedi
Op 100 euro scheelt het 85 dollar cent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dizm5wteP17ykQvXfY6Ns9IDThM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zl7FsEOg8lIe5ZBbm5DaHEJs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1trLaiSsEsbgRb0HOobEm0pjfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nepc0p5nbM04KB4g7AxGMhR.jpg?f=fotoalbum_large

• karakedi
@knakworst Ben je toevallig VIP? Als ik via handelen om zo wisselen, is 1 euro 1,1465. Daarnaast is er een verschil in de koers op OKX en Coinbase. Bij OKX is 0,87 euro/1 dollar, bij CB 0,865/1 dollar

[ Voor 39% gewijzigd door karakedi op 09-08-2026 13:27 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

karakedi schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:25:
@knakworst Ben je toevallig VIP? Als ik via handelen om zo wisselen, is 1 euro 1,1465. Daarnaast is er een verschil in de koers op OKX en Coinbase. Bij OKX is 0,87 euro/1 dollar, bij CB 0,865/1 dollar
Je gebruikt niet de exchange op OKX, daar zit het verschil in. Bij direct kopen betaal je inderdaad iets van 0,5% bij OKX zoals je ziet.

• karakedi
Met exchange bedoel je spot neem ik aan. En je plaatst een marktonder.

• Flexion1
  • Nu online
karakedi schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:35:
Met exchange bedoel je spot neem ik aan. En je plaatst een marktonder.
Nee boven in je app kan je kiezen tussen eenvoudig en Exchange. Zorg dat dat schuifje goed staat. En vervolgens kan je limiet order instellenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1j6U5Zl-RTpoomEx3mycR46P9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2jYFBGrgQSn4SCX8dDOfbVZ1.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sAA0f46lvTIfNZgoDNNuhu_TtMA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lR4OBtkjUP4rkFGdqW7v152c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Flexion1 op 09-08-2026 15:42 ]

• karakedi
Flexion1 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:37:
[...]

Nee boven in je app kan je kiezen tussen eenvoudig en Exchange. Zorg dat dat schuifje goed staat. En vervolgens kan je limiet order instellen[Afbeelding][Afbeelding]
Thanx. Dit scheelt heen en weer verstuur tussen OKX en CB

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:31:
[...]

Je bedoelt die 3 GBIT tezamen een waarde onder 100 euro?? Het moet niet gekker worden. Ze hebben om helemaal geen documenten of iets gevraagd, alleen de mededeling dat het in de wacht staat voor een x aantal dagen.

Wie gaat witwassen voor een bedrag onder de 100 euro?? Jij?

En wie stort duizenden euro op een platform die zo onbetrouwbaar is om daar een jaar te laten zitten voor die 8% ? En support zegt dat ze iedere 2 weken controleren en zodra je 1 cent eronder zit dat je helemaal niks krijgt. Ik krijg bij een online bank ook 8% waar ik maandelijks de rente krijg uitbetaald. En als ik eruit stap heeft dat geen gevolgen voor de rente tot dat moment.

Mensen van hier storten geld om de cashback van de kaart, Dus in jouw ogen zit iedereen die dat doet geld wit te wassen huh?

[ Voor 36% gewijzigd door MTT op 09-08-2026 22:01 ]

• ThaJens
MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:45:
[...]

Je bedoelt die 3 GBIT tezamen een waarde onder 100 euro?? Het moet niet gekker worden. Ze hebben om helemaal geen documenten of iets gevraagd, alleen de mededeling dat het in de wacht staat voor een x aantal dagen.

Wie gaat witwassen voor een bedrag onder de 100 euro?? Jij?

En wie stort duizenden euro op een platform die zo onbetrouwbaar is om daar een jaar te laten zitten voor die 8% ? En support zegt dat ze iedere 2 weken controleren en zodra je 1 cent eronder zit dat je helemaal niks krijgt. Ik krijg bij een online bank ook 8% waar ik maandelijks de rente krijg uitbetaald. En als ik eruit stap heeft dat geen gevolgen voor de rente tot dat moment.

Mensen van hier storten geld om de cashback van de kaart, Dus in jouw ogen zit iedereen die dat doet geld wit te wassen huh?
Ik ben wel erg benieuwd bij welke online bank je 8% krijgt! Vertel :)

• ElPensador
Je 8% deposit bonus is toch gewoon naar rato als je er later zeg 10% af haalt?

Waar staat dat alle 8% dan wegvalt?

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:22

SN3

Belg

ElPensador schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:05:
Je 8% deposit bonus is toch gewoon naar rato als je er later zeg 10% af haalt?

Waar staat dat alle 8% dan wegvalt?
Als je door afhalingen onder het stortingsbedrag gaat, dan krijg je de volgende bonus uitbetaling niet. Alleen wanneer je terug iets stort waardoor je terug boven dat originele stortingsbedrag gaat.

Bron: ervaring (en je kan het ook opvolgen eenmaal de uitbetalingen beginnen)

• MTT
  • Niet online

MTT

Dat zijn geen uitbetalingen iedere 2weken volgens de chat want de uitbetaling is pas na 12 maanden en als je 1 keer niet aan het bedrag zit krijg je niks. Ik heb er geen ervaring mee en daar ga ik me ook niet aan branden nu ze zo makkelijk je gelden blokkeren.

• ElPensador
SN3 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:14:
[...]

Als je door afhalingen onder het stortingsbedrag gaat, dan krijg je de volgende bonus uitbetaling niet. Alleen wanneer je terug iets stort waardoor je terug boven dat originele stortingsbedrag gaat.

Bron: ervaring (en je kan het ook opvolgen eenmaal de uitbetalingen beginnen)
Ik blijf het een beetje onduidelijk vinden.
Er staat:

"Als je geld opneemt voordat je bonus volledig is uitbetaald op 22 aug 2027, worden je in aanmerking komende storting en beloningen dienovereenkomstig verlaagd."

Maar ook:

"Als ik een deel van mijn in aanmerking komende stortingssaldo opneem, ontvang ik dan nog steeds een lagere uitbetaling?

Nee. Je saldo moet gelijk blijven aan of hoger zijn dan het bedrag aan Eligible Net Deposits dat tijdens de campagne is geregistreerd. Als een opname ervoor zorgt dat je saldo onder dit bedrag komt, ontvang je de volgende geplande uitbetaling niet.

Om in aanmerking te blijven komen, moet je het tekort vóór de uitbetalingsdatum aanvullen"

Ik had een 5k gestort voor de OKX kaart en dit uitgegeven, dus sta op -5k. Ben benieuwd wat dit gaat doen. Anders is het simpel en gaan alle funds er weer af...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:19:
Dat zijn geen uitbetalingen iedere 2weken volgens de chat want de uitbetaling is pas na 12 maanden en als je 1 keer niet aan het bedrag zit krijg je niks. Ik heb er geen ervaring mee en daar ga ik me ook niet aan branden nu ze zo makkelijk je gelden blokkeren.
Ik heb met de vorige meegedaan. Tenzij ze de vereisten hebben aangescherpt, is het per 2 weken in 26 tranches.

Als je er altijd onder blijft, krijg je niets meer, ook niet een gedeelte. Je kan wel weer aanvullen. Als je even onder de initiële storting komt, mis je één tranche. Daarna krijg je ze weer als je maar boven de initiële storting bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gjan88JEFqb2p-VPJ4FOlrksf_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HxOqrCkUo8bEJ6MjOMeSHVSv.jpg?f=fotoalbum_large

• ThaJens
knakworst schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Ik heb met de vorige meegedaan. Tenzij ze de vereisten hebben aangescherpt, is het per 2 weken in 26 tranches.

Als je er altijd onder blijft, krijg je niets meer, ook niet een gedeelte. Je kan wel weer aanvullen. Als je even onder de initiële storting komt, mis je één tranche. Daarna krijg je ze weer als je maar boven de initiële storting bent.

[Afbeelding]
Je hebt met een gerust hart tienduizenden euro's bij OKX staan? Ik vind het een zeer aantrekkelijke deal, maar niet zo goed of ik er wel zoveel vertrouwen in heb.

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:52
Vandaag wat geld overgeboekt van Rabo naar Wirex. Helaas bankrekening van Rabo geblokkeerd en telefoongesprek van 30 minuten rijker. Inmiddels weer gedeblokkeerd.

• Flexion1
  • Nu online
Hamscho schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:15:
Vandaag wat geld overgeboekt van Rabo naar Wirex. Helaas bankrekening van Rabo geblokkeerd en telefoongesprek van 30 minuten rijker. Inmiddels weer gedeblokkeerd.
30 minuten? Dan hadden ze behoorlijk wat vragen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ThaJens schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 18:04:
[...]

Je hebt met een gerust hart tienduizenden euro's bij OKX staan? Ik vind het een zeer aantrekkelijke deal, maar niet zo goed of ik er wel zoveel vertrouwen in heb.
Niet met een gerust hart natuurlijk. Maar het is maar een flufje en ik heb wel wat DYOR gedaan.

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:00
ThaJens schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:14:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar _O-

• ElPensador
anandus schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:55:
Wat is eigenlijk jullie mening over Bleap?

Wisselende cashback (bijv 2% supermarkten en restaurants, 20% gaming en AI, etc), geen rebates. Maar ook geen cashbacklimiet of staking.

Topup gaat via IBAN of crypto.
Bleap lijkt me wel interessant, al is het alleen voor 20% op streaming en AI per maand.

Verder was ik aan het kijken naar Trading212 1.5%, ook wel interessant om simpelweg SPY te sparen.
Anders kom ik toch uit bij Bybit 1% ongelimiteerd, of OKX .Minste effort.

Persoonlijk wil ik niet teveel moeite hoeven doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door ElPensador op 11-08-2026 09:55 ]

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:50:
[...]

Bleap lijkt me wel interessant, al is het alleen voor 20% op streaming en AI per maand.
Curve is uitgesloten (zie art. 4.3 van de voorwaarden, laatste streepje).

• ElPensador
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:54:
[...]

Curve is uitgesloten (zie art. 4.3 van de voorwaarden, laatste streepje).
Alleen spotify, netflix, openai hier langs laten lopen. Al komt dat ook maar op ~15 per maand voor mij

• Mr. Jinx
  • Niet online
ThaJens schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:14:
[...]

Ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar. Iemand anders riep het ook al dat die 8% niet interessant was en dat je dat elders ook wel kunt krijgen.. en dan dus met dezelfde flexibele voorwaarden: vrij opneembaar en zonder verplichting om tokens aan te schaffen :+

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Bedoel je met 'pay boost' de 3,34 APY via 'earn DeFi rewards' of is dat iets anders? Edit: gevonden, pay boost staat in het tabje Pay.

[ Voor 6% gewijzigd door bllb op 11-08-2026 11:14 ]

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:28
Bij OKX telt het overboeken naar OKX Pay blijkbaar ook als een opname, nog voordat je het geld met de kaart hebt uitgegeven. Iets om rekening mee te houden, maar wel helder zo.

Wel bijzonder dat je bij een minimale netto opname meteen je hele tranche verliest en niet dat het naar rato wordt verrekend. Als je net te veel hebt gestort, dan heb je potentieel een probleem.

[ Voor 35% gewijzigd door exelletor op 11-08-2026 13:02 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Misschien al bekend bij sommigen maar ik kan de fysieke Nexo card weer bestellen. Die was een tijd niet beschikbaar, enkel de virtuele.
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.