Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:

• nvdbosch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:02
bruncikas schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:22:
Je kunt ook voor een lagere investering kiezen en in plaats daarvan 4% of 5% krijgen.
Let op: in combinatie met Curve krijg je dan 1% cashback! Volledige cashback via Curve wordt alleen toegestaan in de hoogste niveaus.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:50
Ik gebruik Coca nu al een jaar zonder problemen. Momenteel heb ik 6% cashback en wordt Curve 100% ondersteund. Je moet op dit moment wel 10.000 Coca hebben, wat nu neerkomt op 12.000 euro. Een flinke investering, maar voor mij en veel andere gebruikers zeker de moeite waard. Je kunt ook voor een lagere investering kiezen en in plaats daarvan 4% of 5% krijgen (ps.: Curve hier alleen 1%).

Afgelopen zomer was er een actie waarbij je deze cashback kon hebben met 50% korting op de stake, en de prijs van Coca was toen erg laag. Sindsdien hebben we in deze thread talloze berichten gehad van mensen die het een Ponzi- of piramidespel noemden en zeiden dat iedereen er onmiddellijk uit moest stappen! FUD. Het project loopt nog steeds en in dit 12 maanden heb ik meer dan 2000 euro aan cashback ontvangen. En als ik Coca nu verkoop, zijn de winsten torenhoog. Ondertussen hebben degenen die het project vorig jaar met een "beetje" winst hebben verlaten, de kans gemist om tot nu toe te blijven met een "grote" winst.

Hoe dan ook, mijn tip is voor een ander project, het moederbedrijf van Coca: Wirex. Wirex is van plan om de komende maanden over te stappen naar Wirex One. Hun nieuwe cryptokaart en cashbackprogramma zijn al uitgelegd: het zal erg lijken op Coca, waarbij een bepaalde investering vereist is, maar 90% daarvan kan bestaan uit stablecoins die rendement genereren. En slechts 10% van de portfolio hoeft in hun token WPAY te zitten. Veel interessanter dan Coca, dat 100% van de inleg in hun zeer speculatieve token zonder utility heeft.

De lancering valt samen met de veranderingen bij Bybit EU. En het is een geweldig moment om portfolio over te zetten naar Wirex One om tot 8% cashback te krijgen (als je daar 50.000 USD aan waarde in je portfolio hebt – 90% in USDC of EURC die extra rendement opleveren). En nu, geduldige heren, is het moment aangebroken om Coca en Bybit te verlaten voor het volgende project.
Hier wel interesse voor. Kan je die wpay al ergens aanschaffen? En komt er promotie of referral tegen die tijd kan je dan dm sturen? Bedankt

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:34

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:33:
[...]

Hier wel interesse voor. Kan je die wpay al ergens aanschaffen? En komt er promotie of referral tegen die tijd kan je dan dm sturen? Bedankt
in de wirex app zie ik wpay gewoon staan.

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:34
Ik gebruik Coca nu al een jaar zonder problemen. Momenteel heb ik 6% cashback en wordt Curve 100% ondersteund. Je moet op dit moment wel 10.000 Coca hebben, wat nu neerkomt op 12.000 euro. Een flinke investering, maar voor mij en veel andere gebruikers zeker de moeite waard. Je kunt ook voor een lagere investering kiezen en in plaats daarvan 4% of 5% krijgen (ps.: Curve hier alleen 1%).

Afgelopen zomer was er een actie waarbij je deze cashback kon hebben met 50% korting op de stake, en de prijs van Coca was toen erg laag. Sindsdien hebben we in deze thread talloze berichten gehad van mensen die het een Ponzi- of piramidespel noemden en zeiden dat iedereen er onmiddellijk uit moest stappen! FUD. Het project loopt nog steeds en in dit 12 maanden heb ik meer dan 2000 euro aan cashback ontvangen. En als ik Coca nu verkoop, zijn de winsten torenhoog. Ondertussen hebben degenen die het project vorig jaar met een "beetje" winst hebben verlaten, de kans gemist om tot nu toe te blijven met een "grote" winst.

Hoe dan ook, mijn tip is voor een ander project, het moederbedrijf van Coca: Wirex. Wirex is van plan om de komende maanden over te stappen naar Wirex One. Hun nieuwe cryptokaart en cashbackprogramma zijn al uitgelegd: het zal erg lijken op Coca, waarbij een bepaalde investering vereist is, maar 90% daarvan kan bestaan uit stablecoins die rendement genereren. En slechts 10% van de portfolio hoeft in hun token WPAY te zitten. Veel interessanter dan Coca, dat 100% van de inleg in hun zeer speculatieve token zonder utility heeft.

De lancering valt samen met de veranderingen bij Bybit EU. En het is een geweldig moment om portfolio over te zetten naar Wirex One om tot 8% cashback te krijgen (als je daar 50.000 USD aan waarde in je portfolio hebt – 90% in USDC of EURC die extra rendement opleveren). En nu, geduldige heren, is het moment aangebroken om Coca en Bybit te verlaten voor het volgende project.
Dat Wirex lijkt op iets dat nog een beetje een serieus verdienmodel heeft buiten de kaart om, beetje a la Nexo en Crypto.com. Bij Coca (en eerder bij Plutus) vroeg ik mij dat altijd af hoe dat zat.

Al denk ik haast dat met alle kosten voor KYC etc. het voor de gewone man op de lange duur niet haalbaar is om meer dan een procent of 1.5-2% cashback te behalen ergens. De vraag is eigenlijk eerder hoeveel moeite je erin wilt steken en hoeveel risico je wilt lopen voor tijdelijke, hogere percentages.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PlasticPimple schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:53:
[...]

De vraag is eigenlijk eerder hoeveel moeite je erin wilt steken en hoeveel risico je wilt lopen voor tijdelijke, hogere percentages.
Na plutus, hi, Crypto.com: Zeer beperkt. Maar als je 'early' bent, en je met een investering van bijvoorbeeld 1.000 euro, 5% krijgt plus perks, is het wel interessant. WPAY ziet er interessant uit voor bijvoorbeeld de 5% tier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irsJQ9I5QejL-SP2q9sPidTdY00=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vrBpmdvh1KlETTpL4Np1QDX5.png?f=fotoalbum_large

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-07 12:47

Dit is natuurlijk een vorm van hindsight bias. Coca heeft, zover ik kan vinden, geen verdienmodel. Ze betalen torenhoge cashbacks uit, waarvan zouden ze dat moeten betalen?

• Flexion1
knakworst schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:23:
[...]

Na plutus, hi, Crypto.com: Zeer beperkt. Maar als je 'early' bent, en je met een investering van bijvoorbeeld 1.000 euro, 5% krijgt plus perks, is het wel interessant. WPAY ziet er interessant uit voor bijvoorbeeld de 5% tier.

[Afbeelding]
Maar dan moet je dus wel 25k op het platform zetten. Dat is wel risicovol en zou ik niet snel doen.

• Flexion1
Ook maar okx account vast aangemaakt om bij mooie kaart actie te kunnen profiteren.

De referral actie is nu wel erg lucratief. 290 euro om account aan te maken (met partner x 2) was snel verdiend iig

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:49
Ik twijfel of ik nog bij Gnosis blijf. De hack is vervelend, maar niemand is iets verloren, alles is overgezet naar nieuwe wallets. Ik krijg hier nog steeds 3% bij een inleg van €80. Daar kan volgens mij niks anders aan tippen wat ik zo snel zie..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je ergens bij OKX zien hoeveel cashback je deze maand hebt ontvangen? Ik lijk alleen een totaalbedrag te kunnen zien.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 00:39

Therapy777

Metal!

Flexion1 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 06:57:
Ook maar okx account vast aangemaakt om bij mooie kaart actie te kunnen profiteren.

De referral actie is nu wel erg lucratief. 290 euro om account aan te maken (met partner x 2) was snel verdiend iig
Over welke actie heb je het precies? Ik zie alleen een actie van Januari als ik er naar zoek.

Ik vind Coca al te ver in de ponzi en die token staat te hoog, dat is niet meer interessant om nu in te stappen. Wirex ziet er te ingewikkeld uit.

• Flexion1
Therapy777 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 10:26:
[...]

Over welke actie heb je het precies? Ik zie alleen een actie van Januari als ik er naar zoek.

Ik vind Coca al te ver in de ponzi en die token staat te hoog, dat is niet meer interessant om nu in te stappen. Wirex ziet er te ingewikkeld uit.
Is op uitnodiging via referral. Die geven nu nog 3 dagen 290 euro in btc via referral bij aanmelden

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:53
Flexion1 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 10:46:
[...]

Is op uitnodiging via referral. Die geven nu nog 3 dagen 290 euro in btc via referral bij aanmelden
Zitten er naast aanmelden nog andere vereisten aan de actie?

• Flexion1
Jasper0808 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:22:
[...]

Zitten er naast aanmelden nog andere vereisten aan de actie?
Ja. Je moet 2k storten (iets meer om te handelen en boven 2 k te blijven)

Dan moet je 10 k handelen maar dit kan je doen door snel te kopen en te verkopen. Maak je iets van 25 euro aan kosten max. Dus hou je nog 265 euro ongeveer over.

Daarna kan je de gestorte 2k er gelijk weer afhalen dus loop je geen risico. Bonus kan je verhandelen en is na 30 dagen vrij opneembaar.

actie loopt voor nu nog 2.5 dag. Mogelijk (hopelijk) verlenging nog.

[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 07-06-2026 11:27 ]

• anandus
  • Niet online
Wat is eigenlijk jullie mening over Bleap?

Wisselende cashback (bijv 2% supermarkten en restaurants, 20% gaming en AI, etc), geen rebates. Maar ook geen cashbacklimiet of staking.

Topup gaat via IBAN of crypto.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 07-06-2026 14:56 ]

• nvdbosch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:02
anandus schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:55:

Wisselende cashback (bijv 2% supermarkten en restaurants, 20% gaming en AI, etc), geen rebates. Maar ook geen cashbacklimiet of staking.

Geen cashback met Curve. Voor mij een reden om deze links te laten liggen.

• anandus
  • Niet online
nvdbosch schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:01:
[...]

Geen cashback met Curve. Voor mij een reden om deze links te laten liggen.
Ach, dat heeft Coca ook niet (nouja, 1%, maar daar doe je het niet voor :P )

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 27-06 08:45

Ik vind het leuk om verschillende projecten uit te proberen en ik ben bij Bleap gaan zitten toen ze nog EURA als stablecoin gebruikten. Daarna zijn ze overgestapt op EURE. Ik vond het niet prettig dat ze me niet via e-mail of app-meldingen over die overstap informeerden.

En na de Gnosis-hack dreigt EURE zijn 1:1-koppeling aan de euro te verliezen. Dit, in combinatie met het feit dat het slechts 1% cashback is, terwijl ik bij Coca 6% en bij Bybit EU 5% krijg, zorgde ervoor dat ik het project bijna was vergeten.

Maar eerlijk gezegd, voor 1% cashback zou ik mijn TradeRepublic-kaart gebruiken met depositogarantie. Cryptokaarten zijn alleen interessant als ze een aanzienlijk hogere cashback bieden dan een bank.

• ThaJens

2% supermarkten en restaurants staan wel op de website, maar niet in de app. Vraag me dus af of je dat nog wel krijgt.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 19:09:
[...]

Maar dan moet je dus wel 25k op het platform zetten. Dat is wel risicovol en zou ik niet snel doen.
Kijken wat dit waard is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JH-IBpvCr28BwmONcyEs7PcyZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5XORLiFRUFW3VJaRuH7Zwy4.jpg?f=fotoalbum_large

• Flexion1
Coca geeft nu ook 50% cashback op Claude fable 5. Voor wie dat gebruikt kan het interessant zijn

• bruncikas
Flexion1 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:58:
Coca geeft nu ook 50% cashback op Claude fable 5. Voor wie dat gebruikt kan het interessant zijn
Voor de zekerheid: Coca geeft 50% korting op Claude AI, met een maximum van 70 dollar. Dit is niet veranderd, en het abonnement dat je kunt nemen is Claude Pro voor 20 dollar (je krijgt 10 dollar terug). Ik hoorde dat sommige gebruikers voor Claude Max van 100 dollar gaan, maar dan krijg je slechts 35 dollar terug (50% cashback tot 70 dollar), terwijl je de resterende 30 dollar betaalt met de cashback van je niveau (van 1 tot 8%).

Anthropic, en niet Coca, biedt het Fable 5-model aan dat tot 22 juni bij Claude Pro is inbegrepen. Een geweldige kans voor iedereen die aan een project werkt met een deadline vóór de zomervakantie!!!

• Flexion1
bruncikas schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 17:07:
[...]

Voor de zekerheid: Coca geeft 50% korting op Claude AI, met een maximum van 70 dollar. Dit is niet veranderd, en het abonnement dat je kunt nemen is Claude Pro voor 20 dollar (je krijgt 10 dollar terug). Ik hoorde dat sommige gebruikers voor Claude Max van 100 dollar gaan, maar dan krijg je slechts 35 dollar terug (50% cashback tot 70 dollar), terwijl je de resterende 30 dollar betaalt met de cashback van je niveau (van 1 tot 8%).

Anthropic, en niet Coca, biedt het Fable 5-model aan dat tot 22 juni bij Claude Pro is inbegrepen. Een geweldige kans voor iedereen die aan een project werkt met een deadline vóór de zomervakantie!!!
Bedankt voor de aanvulling. Was n.a.v. dit bericht:
[...]

Bedankt voor de aanvulling. Was n.a.v. dit bericht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9-ZMJdVUDI5A7kioKLoxW75pgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24IPeSSEsWCXHTIvxur2zT5y.jpg?f=fotoalbum_large

• anandus
  • Niet online
[...]
:D

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:51
Sandrioni schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:22:
[...]

Is OKX geen optie voor je?
Net als @Weezer-DC ben ik op zoek naar een Bybit-opvolger. Krak en OKX even naast elkaar gezet hebbende, lijkt mij Krak de beste optie op basis van de hogere maandelijkse cashback cap.

• anandus
  • Niet online
nobleone schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 08:00:
[...]

Net als @Weezer-DC ben ik op zoek naar een Bybit-opvolger. Krak en OKX even naast elkaar gezet hebbende, lijkt mij Krak de beste optie op basis van de hogere maandelijkse cashback cap.
Zeker, maar niet iedereen heeft 50K rondslingeren om op Kraken te parkeren om de cashback te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 12-06-2026 11:24 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

OKX heeft een tijdelijke WK actie waarbij je extra cashback kan 'scoren'. Heb het geprobeerd met een transactie van 11 euro, bovenop die tranactie heb ik 2x gescoord. Je mag per transactie 3 keer proberen, je kan 'naast' scoren, 2x, of zelfs 4x. 2x lijkt niet al te lastig.

De 2x is bovenop, dus de 2% cashback wordt daarmee 6%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYFiYsaxUDnjZmsSYRQD-LmzdbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfoTpHAzAFrx3ZzkuowfW5KH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door knakworst op 12-06-2026 11:41 ]

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
knakworst schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:37:
OKX heeft een tijdelijke WK actie waarbij je extra cashback kan 'scoren'. Heb het geprobeerd met een transactie van 11 euro, bovenop die tranactie heb ik 2x gescoord. Je mag per transactie 3 keer proberen, je kan 'naast' scoren, 2x, of zelfs 4x. 2x lijkt niet al te lastig.

[Afbeelding]
interessant, moet mn vakantie betalen :D

• knakworst

knakworst

Get more sats!

alki schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:58:
[...]

interessant, moet mn vakantie betalen :D
Bedenk wel dat als je niet vip bent de maximale cashback 10 euro is.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
knakworst schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:18:
[...]

Bedenk wel dat als je niet vip bent de maximale cashback 10 euro is.
Dan krijg ik bij bybit veel meer

• knakworst

knakworst

Get more sats!

alki schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 13:24:
[...]

Dan krijg ik bij bybit veel meer
Wat je dus moet doen, is over 500 euro aan uitgaven, 10 euro krijgen, plus 20 euro van deze wk actie. 30 Euro cashback over 500 euro, 6%.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:37:

[Afbeelding]
Ik score liever wat anders

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
anandus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:24:
[...]
Zeker, maar niet iedereen heeft 50K rondslingeren om op Kraken te parkeren om de cashback te krijgen.
Daar had ik me inderdaad even op verkeken. Hm... Dan ga ik de komende dagen in elk geval even m'n zomervakantie aftikken en optimaal van dit welkomstcadeau gebruik maken: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEpDbJEDOot39Ij88hWCMD2P1uQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eAMo85iQAUBrqXlgucg86yIF.png?f=fotoalbum_large :S

___update___
Oh wacht... Dat plan m.b.t. de zomervakantie betalen, valt ook in duigen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOQ-GzbW5fTht7T9Hp5pDNUxF10=/800x/filters:strip_exif()/f/image/op7j19fUGAuTWJqtIgmX5JfM.png?f=fotoalbum_large |:(

[ Voor 22% gewijzigd door nobleone op 13-06-2026 08:05 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:24:
[...]
Mocht je dat wel hebben, of zelfs 500k, kun je ook bij OKX kijken, krijg je zelfs 40.000 dollar stortingsbonus.

https://www.okx.com/nl/learn/okx-europe-deposit-bonus-mica-deadline

• bruncikas
Flexion1 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:58:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxEYYeh9Dww3yjZ0zE2LEpwloL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wr3l8M4yXyG1IoJ98Y5j64q.jpg?f=fotoalbum_large Aaaaaaaand... it's gone :-( :(

Jammer... ;(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bruncikas schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding] Aaaaaaaand... it's gone :-( :(

Jammer... ;(
Wel goede PR natuurlijk. Ons model is zo goed, dat het verboden is...

• anandus
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:13:
[...]

Wel goede PR natuurlijk. Ons model is zo goed, dat het verboden is...
offtopic:
Was het zo goed? Ik heb het niet uit kunnen proberen

• bruncikas
glatuin schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:34:
Ik vind het wirex verhaal wel erg ingewikkeld. Coca gaat nu goed voor mij. Overigens met Wirex card (ook Coca) uitkijken met de virtuele kaart, Die kun je NIET gebruiken in de VS (ik had virtuele coca kaart in Google Wallet). Dan wordt je account geblokkeerd. (coca was 3 maanden geblokkeerd voordat het gefikst werd bij mij)
Wirex on Building a Bank Without Calling It a Bank | Money Rewired, Podcast by CoinsPaid Media - YouTube

Ik heb net naar dit interview geluisterd terwijl ik de afwas deed. Het geeft een heel goed inzicht in wat er achter de schermen bij hun bedrijf gebeurt. Misschien beantwoordt dat een deel van je vraag?

• bruncikas
anandus schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:21:
[...]
offtopic:
Was het zo goed? Ik heb het niet uit kunnen proberen
Het was echt goed. Online zie je verschillende YouTubers die alle nieuwe modellen van verschillende bedrijven testen en vergelijken. Je zou cynisch kunnen zijn en denken dat deze recensenten eigenlijk worden betaald om het model aan te prijzen, maar ik heb er drie dagen mee mogen werken en heb oude projecten die ik met eerdere modellen had gedaan, opnieuw uitgevoerd met de Fable 5. Het is echt van een heel ander niveau.

• TheKing_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-06 00:48
Is het normaal dat de transfer van MEXC naar je COCA app lang duurt? Ik heb van MEXC een bevestiging gekregen dat de transfer is door gegaan maar komt niet direct toe bij COCA app.

En heeft iemand ervaring met de support lijn?

[ Voor 33% gewijzigd door TheKing_ op 14-06-2026 00:44 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TheKing_ schreef op zondag 14 juni 2026 @ 00:43:
Is het normaal dat de transfer van MEXC naar je COCA app lang duurt? Ik heb van MEXC een bevestiging gekregen dat de transfer is door gegaan maar komt niet direct toe bij COCA app.

Wat zegt de blockchain:?

Welke blockchain en coin genruikt :?

• bruncikas
TheKing_ schreef op zondag 14 juni 2026 @ 00:43:

Support is alleen beschikbaar via hun app of website. Je krijgt dan een ticket en kunt de moderator van hun Telegram-kanaal vragen om je ticket bij hun support met voorrang te behandelen. Ook een uitstekende plek om te discussiëren of vragen te stellen over Coca. https://t.me/coca_community_chat

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:54
Kan er iemand eens meedenken hoe ik dit het beste kan aanvliegen:

Al jaar en dag maximaal ik de maandelijkse cashback (nu via Bybit) door transacties slim te managen via Curve. Nu is echter mijn onderliggende Visa card door ICS geblokkeerd omdat mijn kaartgegevens zijn gelekt (verdachte transacties onderschept). Nieuwe kaart laat nog even op zich wachten helaas.

Deze maand heb ik de 4% cashback bij Bybit al uitgespeeld, dus hoe kan ik nu toch transacties opsparen en pas volgende maand omzetten via GBIT naar Bybit, om Cashback te maximaliseren?

Ik moet dus tijdelijk ff een andere kaart in Curve hangen waar ik transacties mee kan doen.

Ps, Voor mijn Visa kaart heb ik ooit een 2e kaart voor mijn vrouw aangevraagd. Staat wel op haar naam dus weet niet of ik die in Curve kan hangen? Mijn vermoeden is dat dit wel wat alarmbellen doet rinkelen daar.

• ThaJens
paul-s83 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:30:
Kan er iemand eens meedenken hoe ik dit het beste kan aanvliegen:

Al jaar en dag maximaal ik de maandelijkse cashback (nu via Bybit) door transacties slim te managen via Curve. Nu is echter mijn onderliggende Visa card door ICS geblokkeerd omdat mijn kaartgegevens zijn gelekt (verdachte transacties onderschept). Nieuwe kaart laat nog even op zich wachten helaas.

Deze maand heb ik de 4% cashback bij Bybit al uitgespeeld, dus hoe kan ik nu toch transacties opsparen en pas volgende maand omzetten via GBIT naar Bybit, om Cashback te maximaliseren?

Ik moet dus tijdelijk ff een andere kaart in Curve hangen waar ik transacties mee kan doen.

Ps, Voor mijn Visa kaart heb ik ooit een 2e kaart voor mijn vrouw aangevraagd. Staat wel op haar naam dus weet niet of ik die in Curve kan hangen? Mijn vermoeden is dat dit wel wat alarmbellen doet rinkelen daar.
Via Trade Republic of een andere provider een digitale kaart openen en die er onder hangen. Kan binnen enkele minuten geregeld zijn!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
Niemand de metal metamask kaart? Ziet er wel interessant uit nu bybit er half mee stopt.

+/- 171 euro per jaar voor 3% cashback. Komt met +/- 1500 euro uitgave per maand uit op 2% cashback + metal kaart.

Enige wat mist zijn de abbo's zoals netflix. Twijfel een beetje omdat ik ook al Nexo heb met 1,5% á 2% cashback.

[EDIT]
Nvm. Gaat puur om een cryptokaart, dus betalen met crypto. Na alle fees zal het vast niet interessant zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2026 16:18 ]

• Flexion1
Iemand gebruiker van de ready kaart hier. Las dat die gaat stoppen. Nog geen idee waarom en wat er met funds gebeurd.
edit:
alleen buiten eu blijkbaar:
https://en.cryptonomist.ch/2026/06/16/ready-card-service-halt-eea/

[ Voor 45% gewijzigd door Flexion1 op 16-06-2026 17:05 ]

• PlasticPimple
Nopheros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:16:
Niemand de metal metamask kaart? Ziet er wel interessant uit nu bybit er half mee stopt.

+/- 171 euro per jaar voor 3% cashback. Komt met +/- 1500 euro uitgave per maand uit op 2% cashback + metal kaart.

Enige wat mist zijn de abbo's zoals netflix. Twijfel een beetje omdat ik ook al Nexo heb met 1,5% á 2% cashback.

[EDIT]
Nvm. Gaat puur om een cryptokaart, dus betalen met crypto. Na alle fees zal het vast niet interessant zijn.
Staat op de site dat deze alleen beschikbaar is in de US op dit moment.

Ik weet daarnaast niet hoe je de twee sterretjes moet interpreteren bij de 3% cashback. Als het is dat je tot een uitgave van $1200 3% cashback krijgt, is het niet interessant.

https://metamask.io/card

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-06 09:16

koelebobes

Wen BTC €100K

knakworst schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:19:
[...]

Mocht je dat wel hebben, of zelfs 500k, kun je ook bij OKX kijken, krijg je zelfs 40.000 dollar stortingsbonus.

https://www.okx.com/nl/learn/okx-europe-deposit-bonus-mica-deadline
Heeft OKX ook een creditcard, ben wel klaar met kraken, support is echt ai terrible

BTC €94.837,08

• Flexion1
koelebobes schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:06:
[...]

Heeft OKX ook een creditcard, ben wel klaar met kraken, support is echt ai terrible
Ja die hebben ze met 2% cashback. Maar tot max 10 dollar cashback per maand. Wel af en toe acties. Zo kan je nu extra cashback scoren tot 10% totaal per transactie (cap van 100 usd).

aanmelden voor account met referral levert nu 250 dollar op als je 2k stort, 10k handelt. Die 2k kan je daarna gelijk weer eraf halen en bonus na 30 dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Flexion1 op 16-06-2026 17:11 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
PlasticPimple schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:02:
[...]

Staat op de site dat deze alleen beschikbaar is in de US op dit moment.

Ik weet daarnaast niet hoe je de twee sterretjes moet interpreteren bij de 3% cashback. Als het is dat je tot een uitgave van $1200 3% cashback krijgt, is het niet interessant.

https://metamask.io/card
Weet zo niet waar je kijkt maar dat heb je verkeerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Wm-6bytgKBOHcLUiEjbXb7zWF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NBBS5njqRwo6UlVpFjKfvIDQ.png?f=fotoalbum_large

Daarnaast staat de uitleg onderaan, 10k uitgave max per maand oid, anders zou ik natuurlijk ook niet op 2% cashback uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2026 18:29 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

koelebobes schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:06:
[...]

Ja. 10 euro cashback tenzij je bereid bent meer dan 100k te storten (of heel veel te handelen).

https://www.okx.com/nl/help/whats-okx-card

• PlasticPimple
Nopheros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:27:
[...]

Weet zo niet waar je kijkt maar dat heb je verkeerd:

[Afbeelding]

Daarnaast staat de uitleg onderaan, 10k uitgave max per maand oid, anders zou ik natuurlijk ook niet op 2% cashback uitkomen.
Die 1200 gaat over ATM withdrawals. Daar heb ik me verkeken.

In de hoofdtekst van de site staat nochtans wel vrij duidelijk dat het alleen in de VS is. Dat is op z’n zachtst gezegd verwarrend. Maar het kan ook gewoon betekenen dat de launch in EU heel dichtbij is. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5TQJH4hOV-vAk_slFEUuIA-fHs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e2cfpj56PlLpZn8udRkrUEMv.jpg?f=fotoalbum_large

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07 16:50
knakworst schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Ja. 10 euro cashback tenzij je bereid bent meer dan 100k te storten (of heel veel te handelen).

Als je dat overweegt kun je net zo goed bij bybit blijven imho. Met een berg assets en/of een hoog trading volume ben je VIP en voor VIPs blijft de card zoals ie nu is (voorlopig iig)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-06 09:16

koelebobes

Wen BTC €100K

knakworst schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Ga even kijken of ik nog een referral mag gebruiken naast die bonus actie, maar dit is een goede tip

denk dat ik mijn Krak card met 1.5% hou en de rest naar OKX zet

BTC €94.837,08

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:43:
[...]

Als je dat overweegt kun je net zo goed bij bybit blijven imho. Met een berg assets en/of een hoog trading volume ben je VIP en voor VIPs blijft de card zoals ie nu is (voorlopig iig)
Alleen krijg je bij okx nu stortingsbonus, op een 100.000 is dat 8.000 bonus. Wordt per 2 weken in een jaar uitbetaald. Dat is meer dan wat je aan cashback verdient.

• SN3
  • Registratie: November 2018

SN3

Belg

Flexion1 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:10:
[...]

Ja die hebben ze met 2% cashback. Maar tot max 10 dollar cashback per maand. Wel af en toe acties. Zo kan je nu extra cashback scoren tot 10% totaal per transactie (cap van 100 usd).

aanmelden voor account met referral levert nu 250 dollar op als je 2k stort, 10k handelt. Die 2k kan je daarna gelijk weer eraf halen en bonus na 30 dagen.
Is dat combineerbaar met de stortingsbonus? Of zijn er ergens voorwaarden van de referral 250dollar actie te vinden?

Kan je bij okx curve gbit gebruiken?

je mag mij zeker referral link sturen, lijkt me wel interessant

• Flexion1
SN3 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:02:
[...]

Is dat combineerbaar met de stortingsbonus? Of zijn er ergens voorwaarden van de referral 250dollar actie te vinden?

Kan je bij okx curve gbit gebruiken?

je mag mij zeker referral link sturen, lijkt me wel interessant
Kan je combineren. Ik stuur je een dm

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:21

Bedankt, ik ga je tip volgen! Wirex One is gister live gegaan en ik ben nu WPAY aan het kopen van m’n COCA. Denk dat ik 3k COCA houd totdat ik echt zeker ben dat alles soepel draait bij Wirex. De Private en Bespoke tier zien er interessant uit, zeker in de wetenschap dat je gewoon EURC in je portfolio kunt zetten. Ben wel benieuwd naar de langere termijn-strategie achter deze moneydrain voor Wirex. Gevoelsmatig ben ik vroeg in de ponzi dus nu maar even maximaal melken!

Wie weet wat nu de maandelijkse cap is op cashback bij Wirex One? Kan dat niet echt duidelijk vinden…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:46:
[...]

Bedankt, ik ga je tip volgen! Wirex One is gister live gegaan en ik ben nu WPAY aan het kopen van m’n COCA. Denk dat ik 3k COCA houd totdat ik echt zeker ben dat alles soepel draait bij Wirex. De Private en Bespoke tier zien er interessant uit, zeker in de wetenschap dat je gewoon EURC in je portfolio kunt zetten. Ben wel benieuwd naar de langere termijn-strategie achter deze moneydrain voor Wirex. Gevoelsmatig ben ik vroeg in de ponzi dus nu maar even maximaal melken!

Wie weet wat nu de maandelijkse cap is op cashback bij Wirex One? Kan dat niet echt duidelijk vinden…
Per maand:

Base: 25 USD

Premium: 100 USD

Elite: 300 USD

Private: 1000 USD

Bespoke: 2000 USD

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

De Private en Bespoke tier zien er interessant uit, zeker in de wetenschap dat je gewoon EURC in je portfolio kunt zetten.
Heb ook Wirex ONE geïnstalleerd. Heb nog niet echt gevoel bij hoe dit je eigen portefeuille is, niet heel comfortable dus om er een groot bedrag te stallen. Want het verdienmodel is vaag. En voor zover ik kan zien ook geen MICA vergunning.

• KeFFeR1208
knakworst schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:24:
[...]

Per maand:

Base: 25 USD

Premium: 100 USD

Elite: 300 USD

Private: 1000 USD

Bespoke: 2000 USD
Ja die zag ik inderdaad, maar bedoelen ze hiermee de totale cashback die je per maand kunt verdienen, of maximale bedrag waarover je cashback krijgt bij uitgifte? Ik vermoed het eerste maar zag het niet echt duidelijk staan…

App is gister gelanceerd maar daar is nog wel wat werk aan de winkel. Heb bijna overal witte tekst op witte achtergrond en is dus amper leesbaar.

Half opgeleverd project dus tijd om all-in te gaan haha :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-3erXQgj49hKdnZXDZk4tO1GKQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AMZw5361c2vaVJa657uWwWqm.png?f=fotoalbum_large

• PlasticPimple
knakworst schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:28:
[...]

Heb ook Wirex ONE geïnstalleerd. Heb nog niet echt gevoel bij hoe dit je eigen portefeuille is, niet heel comfortable dus om er een groot bedrag te stallen. Want het verdienmodel is vaag. En voor zover ik kan zien ook geen MICA vergunning.
Verloopt er niet een of andere deadline voor MICA-vergunningen binnenkort (1 juli ofzo)? De kans bestaat dat de toko vrij snel dicht moet.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:58
PlasticPimple schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:37:
[...]

Verloopt er niet een of andere deadline voor MICA-vergunningen binnenkort (1 juli ofzo)? De kans bestaat dat de toko vrij snel dicht moet.
Ja 1 juli is de deadline. Ze zijn er wel mee bezig verteld Gemini.
Ja, Wirex opereert binnen de Europese Unie volgens de Markets in Crypto-Assets (MiCA) regelgeving, maar bevindt zich momenteel in de overgangsfase naar een volledige CASP-licentie. [1, 2]

------------------------------

## De huidige status van Wirex en MiCA

* Overgangsregeling (Transitional Regime): Wirex heeft Milaan (Italië) gekozen als zijn centrale Europese hub. De entiteit [Wirex Digital Services S.r.l.](https://help.wirexapp.com...application-in-italy-1540) heeft een officiële aanvraag ingediend om een geautoriseerde Crypto-Asset Service Provider (CASP) te worden onder MiCA. Gedurende de beoordeling van deze aanvraag mag Wirex onder het overgangsrecht legaal zijn diensten blijven aanbieden in de Europese Economische Ruimte (EER). [2, 3]

* Bestaande e-money licenties: Naast de lopende MiCA-crypto-aanvraag maakt Wirex in de EU al langer gebruik van traditionele licenties, waaronder een e-money registratie via Litouwen en een PSD2-betaallicentie. [1, 4]

* Strikte naleving: Wirex past zijn platform nu al actief aan om volledig compliant te zijn met de MiCA-wetgeving. Zo hebben ze onlangs tokens en stablecoins die niet aan de strenge Europese MiCA-reservecriteria voldoen, proactief van hun platform verwijderd. [5, 6]

## Wat betekent dit voor jou als gebruiker?

* Ononderbroken dienstverlening: Je kunt de diensten en kaarten van Wirex (en het nieuwe Wirex One) in Nederland en de rest van Europa gewoon zonder onderbreking gebruiken. [7]

* Toekomstige zekerheid: Omdat het platform de MiCA-regels volgt, profiteer je van strenger consumententoezicht, verplichte reservefondsen voor stablecoins en betere bescherming van je digitale activa. [6, 8]

[1] [https://www.wirexapp.com](https://www.wirexapp.com/personal)

[2] [https://help.wirexapp.com](https://help.wirexapp.com...application-in-italy-1540)

[3] [https://img.wirexapp.com](https://img.wirexapp.com/..._ENGLISH_FINALv2_2025.pdf)

[4] [https://norriwire.com](https://norriwire.com/en/regulation/lt)

[5] [https://wirexapp.com](https://wirexapp.com/help...mica-tokens-delisted-1479)

[6] [https://img.wirexapp.com](https://img.wirexapp.com/..._ENGLISH_FINALv2_2025.pdf)

[7] [https://help.wirexapp.com](https://help.wirexapp.com...application-in-italy-1540)

[8] [https://www.esma.europa.eu](https://www.esma.europa.e...-and-innovation/markets-c

rypto-assets-regulation-mica)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:58:
[...]

Ja die zag ik inderdaad, maar bedoelen ze hiermee de totale cashback die je per maand kunt verdienen, of maximale bedrag waarover je cashback krijgt bij uitgifte? Ik vermoed het eerste maar zag het niet echt duidelijk staan…

App is gister gelanceerd maar daar is nog wel wat werk aan de winkel. Heb bijna overal witte tekst op witte achtergrond en is dus amper leesbaar.

Half opgeleverd project dus tijd om all-in te gaan haha :+

[Afbeelding]
Het is per maand, mee te nemen naar de volgende maand.

https://wirexone.freshdesk.com/support/solutions/articles/76000088365-your-rewards-balance

Hoe ze het allemaal financieren, geen idee.

Overigens hebben ze geen MICA vergunning maar je coins zijn non-custodial als je ze niet in earn parkeert. Beetje grijs gebied allemaal.

• Flexion1
Okx heeft nieuwe kaartactie. Nu kan je tot 10% extra verdienen met cap van 100 dollar.

Kan nog niet zien wat de handeling is. Je moet weer een spel spelen. Na 1 juli maar eens transactie doen met de nieuwe cap van 2%. Dan kan je Max 12% pakken aan cashback. Beste cashback tot nu

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:49
Flexion1 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 10:50:
Okx heeft nieuwe kaartactie. Nu kan je tot 10% extra verdienen met cap van 100 dollar.

Kan nog niet zien wat de handeling is. Je moet weer een spel spelen. Na 1 juli maar eens transactie doen met de nieuwe cap van 2%. Dan kan je Max 12% pakken aan cashback. Beste cashback tot nu
Is dit voor existing users?

ik zit er over te denken om te gaan switchen, ben new user bij OKX maar zie geen welkomstpromotie ofzo??

• Flexion1
HaroldAllOut schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:12:
[...]

Is dit voor existing users?

ik zit er over te denken om te gaan switchen, ben new user bij OKX maar zie geen welkomstpromotie ofzo??
Wel via referral kan je tot 250 euro aan btc krijgen. Je mag dm sturen.

De kaartactie is voor iedereen.

[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 28-06-2026 11:27 ]

• Flexion1
Flexion1 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 10:50:

Het spel is nog hetzelfde alleen balk gaat iets sneller en vlak om 10% te krijgen is iets lastiger.

• HaroldAllOut
[...]

Mag ik vragen waar je momenteel het makkelijkst WPAY koopt? Ook net begonnen aan Wirex One

• KeFFeR1208
HaroldAllOut schreef op zondag 28 juni 2026 @ 20:39:
[...]

Mag ik vragen waar je momenteel het makkelijkst WPAY koopt? Ook net begonnen aan Wirex One
Ik had al wat gekocht in de oude Wirex app, maar sinds de overgang naar Wirex One werkt dat niet meer. Support geeft aan dat het tijdelijk stil ligt.

Verder is het te kopen bij Bitget maar dat is voor Nederlanders niet toegestaan. Gate.io heeft het ook maar niet op de Europese exchange. Uniswap is redelijk duur als je een paar honderd USDT wilt swappen. Beetje waardeloos dat het niet echt ergens te koop is momenteel, denk dat we moeten wachten tot het in-app weer werkt…

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:51
Hoe kan ik nu het makkelijkst COCA kopen? Via MEXC kan ik geen KYC doen die nodig is, Bitmart wordt geblokkeerd voor Nederland en MetaMask kost 85%. Of is dat nu even tijdelijk?

• Flexion1
deuceboss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 11:43:
Hoe kan ik nu het makkelijkst COCA kopen? Via MEXC kan ik geen KYC doen die nodig is, Bitmart wordt geblokkeerd voor Nederland en MetaMask kost 85%. Of is dat nu even tijdelijk?
Mexc is voor nu de enige manier idd. Had daar al account dus kan nog kopen daar. Afwachten na 1 juli of ik er nog in kom.

Berichten zijn dat het ergens in juli mogelijk is om gewoon via de app aan te schaffen. Ws daar op wachten dan

[ Voor 12% gewijzigd door Flexion1 op 29-06-2026 12:16 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HGSytI9VYe8SvHXc_Ezw8MN8f-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n3yIjjoT3e1QGcQmv2TC4HI1.jpg?f=fotoalbum_large OKX gratis tokendump. Nu voorbij, op naar de volgende.

• deuceboss
Flexion1 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:15:
[...]

Mexc is voor nu de enige manier idd. Had daar al account dus kan nog kopen daar. Afwachten na 1 juli of ik er nog in kom.

Berichten zijn dat het ergens in juli mogelijk is om gewoon via de app aan te schaffen. Ws daar op wachten dan
ik heb ook een account, maar kan bijna niets doen zonder tegen KYC update aan te lopen en die is niet meer mogelijk, tenzij voor sluiten van positie.

Eens kijken of het binnenkort wat meer liquide wordt via Metamask.

• KeFFeR1208
deuceboss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 15:10:
[...]

ik heb ook een account, maar kan bijna niets doen zonder tegen KYC update aan te lopen en die is niet meer mogelijk, tenzij voor sluiten van positie.

Eens kijken of het binnenkort wat meer liquide wordt via Metamask.
Hoeveel COCA heb je nodig? Ik heb er nog 1.000 die ik binnenkort wil verkopen voor USDC, USDT of EURC. Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij kunnen we d.m.v. een smart contract een deal uitzetten dat ik de COCA klaarzet, jij de stablecoin en dat pas bij het voltooien van alle voorwaarden het contract automatisch uitgevoerd wordt (lees: jij COCA in je wallet en ik de stablecoins). Met behulp van AI kunnen we een contract maken, compileren via https://remix.ethereum.org en dan uitvoeren met eigen wallets. Gebruiken we crypto nog eens een keer waar het mede voor bedoeld is :D

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Is het settelen van de transacties bij Okx even snel als bij Bybit (binnen 1-2 dagen)?

• Flexion1
Wispe schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:41:
Is het settelen van de transacties bij Okx even snel als bij Bybit (binnen 1-2 dagen)?
Tot nu wel met transacties die ik gedaan heb. Meeste binnen 24 uur

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:11
Ik heb nog aardig wat funds op bybit i.v.m. die 3% actie, dat ga ik nu overzetten naar okx. Wordt tijdelijk de nieuwe bybit :)

• deuceboss
HaroldAllOut schreef op zondag 28 juni 2026 @ 20:39:
[...]

ik heb net wat ingeslagen via Metamask. Niet teveel tegelijk, dan blijf de prijsimpact te overzien.

• HaroldAllOut
KeFFeR1208 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:30:
[...]

Ik had al wat gekocht in de oude Wirex app, maar sinds de overgang naar Wirex One werkt dat niet meer. Support geeft aan dat het tijdelijk stil ligt.

Verder is het te kopen bij Bitget maar dat is voor Nederlanders niet toegestaan. Gate.io heeft het ook maar niet op de Europese exchange. Uniswap is redelijk duur als je een paar honderd USDT wilt swappen. Beetje waardeloos dat het niet echt ergens te koop is momenteel, denk dat we moeten wachten tot het in-app weer werkt…
Ja ik zag ook Bitget en Gate.io (global) maar daar kunnen wij als NL inderdaad niet meer op. Voor 1 juli was er helemaal geen koppeling in de app, gaf het gewoon een foutmelding.

vanochtend “kon” het weer en een swap gedaan. Echter die is weer reversed… soepel loopt het daar dus nog niet echt.

Euro’s wel gewoon direct terug.

Overigens had ik zondag al 1 transactie gedaan om te testen met die 0,5% cashback maar nog niks aan cashback ontvangen.

weet jij de doorlooptijd daarvan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKel8IirSNoRAK_qdvj-wzUuYLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gmpYv8ox73ArfZM6gsVrylI9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door HaroldAllOut op 01-07-2026 10:00 ]

• HaroldAllOut
deuceboss schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:24:
[...]

ik heb net wat ingeslagen via Metamask. Niet teveel tegelijk, dan blijf de prijsimpact te overzien.
Ja opties zijn vrij beperkt, ik had nog een paar euro van stof aan coins, die nu even omgezet via metamask en gestuurd naar wirex one. Ging prima alleen die fees bij metamask zijn niet mals.

nu moest ik ook wel bridgen…

heb jij al cashback gehad via wirex? Zo ja, hoe lang duurt het na een transactie voordat de cashback binnen is?

• deuceboss
HaroldAllOut schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:10:
[...]

Ja opties zijn vrij beperkt, ik had nog een paar euro van stof aan coins, die nu even omgezet via metamask en gestuurd naar wirex one. Ging prima alleen die fees bij metamask zijn niet mals.

nu moest ik ook wel bridgen…

heb jij al cashback gehad via wirex? Zo ja, hoe lang duurt het na een transactie voordat de cashback binnen is?
ik heb een testtransactie gedaan 28/6 voor € 1.10 waar Cashback: ~$0.01 bij staat, maar ik zie hem nergens terug nog.

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:07
Hier ook aan het kijken naar OKX. Heb de referral bonus van ca. 250 euro (na aftrek kosten) binnen gesleept. Je moet daarvoor geld geld storten en voor 10k crypto aankopen. Zelf heb ik rond de 3000 euro gestort en een paar keer BTC gekocht/verkocht in een (kort) stijgende markt. Was zo voor elkaar met minimaal verlies op handelskosten.

Ook ingeschreven voor de 8% stortingsbonus maar vind het nog wel een beetje spannend om er hele grote bedragen op te zetten. Deze 8% wordt in delen van 52 weken uitbetaald.

Daarnaast kun je je ook inschrijven voor de gratis token drop, zoals iemand hierboven ook al aan gaf. Daar wordt gekeken naar je balance en hoe hoger je balance, hoe meer tokens je geairdropped krijgt.

De OKX card gaat, zover ik nu zie, via USDG. Je USDG balance wordt dan gebruikt voor de card uitgaven. Dat vind ik persoonlijk wel een nadeel, aangezien je dan met wisselkoersen etc. te maken krijgt. Maar met die (tijdelijke) 10% cashback krijg je dit er makkelijk uit..

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:00
Ik volg die nieuwe Okx 10% actie niet helemaal en kan hem ook niet vinden in de app. Is dit ook voor bestaande gebruikers (zoals ik)?

Is het zo simpels als 1000 storten en dan voor dat bedrag transacties omzetten via Curve?

• Wispe
  • Niet online
Jdome schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:50:
Hier ook aan het kijken naar OKX. Heb de referral bonus van ca. 250 euro (na aftrek kosten) binnen gesleept. Je moet daarvoor geld geld storten en voor 10k crypto aankopen. Zelf heb ik rond de 3000 euro gestort en een paar keer BTC gekocht/verkocht in een (kort) stijgende markt. Was zo voor elkaar met minimaal verlies op handelskosten.

Ook ingeschreven voor de 8% stortingsbonus maar vind het nog wel een beetje spannend om er hele grote bedragen op te zetten. Deze 8% wordt in delen van 52 weken uitbetaald.

Daarnaast kun je je ook inschrijven voor de gratis token drop, zoals iemand hierboven ook al aan gaf. Daar wordt gekeken naar je balance en hoe hoger je balance, hoe meer tokens je geairdropped krijgt.

De OKX card gaat, zover ik nu zie, via USDG. Je USDG balance wordt dan gebruikt voor de card uitgaven. Dat vind ik persoonlijk wel een nadeel, aangezien je dan met wisselkoersen etc. te maken krijgt. Maar met die (tijdelijke) 10% cashback krijg je dit er makkelijk uit..
Die 8% stortingsbonus zou ik (ook) niet doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Wispe op 01-07-2026 11:02 ]

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:07
CHRlS schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:51:
Ik volg die nieuwe Okx 10% actie niet helemaal en kan hem ook niet vinden in de app. Is dit ook voor bestaande gebruikers (zoals ik)?

Is het zo simpels als 1000 storten en dan voor dat bedrag transacties omzetten via Curve?
Staat in de app onder "Pay" en dan "Score up to 5x".

• Flexion1

Zie hierboven. Die 10% is wel lastig want je moet precies in klein groen vakje tikken. 4% extra gaat prima.

• HaroldAllOut
deuceboss schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:33:
[...]

ik heb een testtransactie gedaan 28/6 voor € 1.10 waar Cashback: ~$0.01 bij staat, maar ik zie hem nergens terug nog.
Same, ik ook op 28/6 €21,xx en $0,12 aan cashback nog maar even geduld hebben dan.

• Flexion1
HaroldAllOut schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:33:
[...]

Same, ik ook op 28/6 €21,xx en $0,12 aan cashback nog maar even geduld hebben dan.
Ben je niet bang dat dit een keer geblokkeerd wordt omdat het geen vergunning heeft?

Zit daar met coca ook wel beetje mee.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:34:
[...]

Ben je niet bang dat dit een keer geblokkeerd wordt omdat het geen vergunning heeft?

OKX heeft mica vergunning of mis ik je punt?

• SN3
  • Registratie: November 2018

SN3

Belg

België ?

Heb al gelezen dat er okx'ers uit belgie de melding krijgen 'campaign not found', zou nagekeken worden door okx.

• Flexion1
knakworst schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 15:54:
[...]

OKX heeft mica vergunning of mis ik je punt?
Ja. Dacht dat hij het over die wirex kaart had. Zou niet snel in nieuwe munt investeren die niet op mica exchange staat

[ Voor 15% gewijzigd door Flexion1 op 01-07-2026 16:57 ]

• HaroldAllOut
Flexion1 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:34:
[...]

Mwah “bang” ik begrijp je zeker en is een valid point.

Maar risk reward… €100 aan WPAY token en vervolgens euro’s op die maltese IBAN laten staan.

Die OKX actie is super en ik snap dat iedereen die pakt, alleen dan moet ik volgende maand alsnog weer wat anders gaan zoeken.

Daarom trekt Wirex One mij, 3% met 300 maandelijkse cap (10k spend).

Voor mij is dat prima.

Tevens is Wirex bezig met die MiCa license en van te voren al aangekondigd dat het komt. NFA DYOR

Wel belangrijk om te weten dat het mij unsustainable lijkt maar dat waren alle vorige kaarten ook en nu zijn we er juist weer vroeg bij.

• HaroldAllOut
Flexion1 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 16:49:
[...]

Ja. Dacht dat hij het over die wirex kaart had. Zou niet snel in nieuwe munt investeren die niet op mica exchange staat
Ging over Wirex inderdaad!

• Flexion1
HaroldAllOut schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 17:26:
[...]

Mwah “bang” ik begrijp je zeker en is een valid point.

Maar risk reward… €100 aan WPAY token en vervolgens euro’s op die maltese IBAN laten staan.

Die OKX actie is super en ik snap dat iedereen die pakt, alleen dan moet ik volgende maand alsnog weer wat anders gaan zoeken.

Voor mij is dat prima.

Tevens is Wirex bezig met die MiCa license en van te voren al aangekondigd dat het komt. NFA DYOR

Wel belangrijk om te weten dat het mij unsustainable lijkt maar dat waren alle vorige kaarten ook en nu zijn we er juist weer vroeg bij.
Ja dan kan je het idd proberen. Is het risico zeker te overzien.

Kan ook en / en. Alleen de bonus binnentrekken bij okx en de rest bij wirex doen. Kan je met de okx bonus wirex kopen :-)

• Wispe
  • Niet online
Wel een beetje jammer dat je de OKX-bonus pas na 30 dagen kunt opnemen. Is daar een reden voor?

Verder vind ik de bonus van €300 ook best verwarrend. De teller die aangeeft hoeveel euro ik al heb ontvangen, verschilt namelijk steeds een beetje. Ook kan ik geen duidelijk patroon ontdekken in de volgorde waarin de transacties worden afgewikkeld. Ik heb bijvoorbeeld nog een paar openstaande transacties van 29 juni, terwijl enkele transacties van 30 juni en 1 juli al zijn afgehandeld.

• Flexion1
Wispe schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:35:
Wel een beetje jammer dat je de OKX-bonus pas na 30 dagen kunt opnemen. Is daar een reden voor?

Verder vind ik de bonus van €300 ook best verwarrend. De teller die aangeeft hoeveel euro ik al heb ontvangen, verschilt namelijk steeds een beetje. Ook kan ik geen duidelijk patroon ontdekken in de volgorde waarin de transacties worden afgewikkeld. Ik heb bijvoorbeeld nog een paar openstaande transacties van 29 juni, terwijl enkele transacties van 30 juni en 1 juli al zijn afgehandeld.
Denk dat dat is om misbruik te voorkomen. Nu hebben ze nog 30 dagen om in te trekken oid mocht het om fraude gaan oid

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04
Jdome schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:50:

Ik heb eerder meegedaan aan een actie van OKX in februari. Had een bedrag boven 30k gestort. Na enkele weken begonnen ze met een uitgebreide KYC. Ik had geen zin in een eventuele blokkade, voordat kyc was afgerond, heb ik account leeg getrokken. Vind het een beetje eng om een blokkade te hebben bij een crypto exchange en risico te nemen. De kyc is uiteindelijk wel goed gekeurd. Ik had de gevraagde documenten netjes opgeleverd.

Ivm USDG vind ik cashback van okx minder. Je hebt transactiekosten bij omwisselen en koersrisico.

[ Voor 3% gewijzigd door karakedi op 01-07-2026 21:27 ]

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:26:
[...]

Ivm USDG vind ik cashback van okx minder. Je hebt transactiekosten bij omwisselen en koersrisico.
Zolang de cashback meer is dan de kosten, zie ik het probleem niet. Of heb je liever helemaal geen cashback? :?

Zo uit mijn losse pols houd ik zo’n €550 aan cashback over van de €800. Vind ik niet ‘minder’.

[ Voor 14% gewijzigd door Wispe op 01-07-2026 21:58 ]

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

GmR

HaroldAllOut schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 17:26:
[...]

Ik vond Wirex One ook niet gek klinken, alleen zag dat het Redemption Power concept de boel toch een stuk minder interessant lijkt te maken (zie https://litepaper.wirexapp.com/ na flink scrollen).

Om de verdiende cashback daadwerkelijk te kunnen gebruiken lijkt alsnog een flinke bak assets op Wirex nodig te zijn helaas, waarvan een flink percentage dan weer WPAY moet zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door GmR op 01-07-2026 23:03 ]

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.