Als je die lening op tijd terugbetaald is het meestal 0 cent aan kosten, dus niet bepaald een issue.Mr. Jinx schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:19:
[...]
Dat hangt er vanaf in welke mode je de kaart zet. Bij Nexo kun je in de app switchen tussen debit en credit.
In credit mode kun je wel reserveringen doen voor huur enzo.
Hou er wel rekening mee dat in credit mode al je uitgaven meteen een lening zijn. Daar betaal je dan ook weer een percentage over. In debit mode moet er geld beschikbaar zijn, maar krijg je weer geen cashback.
Ik vond het zelf niet zo'n interessante card.
Als je op tijd betaald en meestal 0 cent. Teveel gedoe en bepaald niet overzichtelijk. Moet je allemaal constant in de gaten houden, ik spreek uit ervaring.
Er staat achterop de plastic card gewoon "Credit". Of je in de app het schuifje op debit of credit mode hebt staan maakt dan weinig uit lijkt mij.Mr. Jinx schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:19:
[...]
Dat hangt er vanaf in welke mode je de kaart zet. Bij Nexo kun je in de app switchen tussen debit en credit.
In credit mode kun je wel reserveringen doen voor huur enzo.
Hou er wel rekening mee dat in credit mode al je uitgaven meteen een lening zijn. Daar betaal je dan ook weer een percentage over. In debit mode moet er geld beschikbaar zijn, maar krijg je weer geen cashback.
Ik vond het zelf niet zo'n interessante card.
Disclaimer, ik heb nog niet gebruikt bij verhuurmaatschappij en weet ook niet of ik dat ooit ga doen, overweeg namelijk de ANWB VISA gold card waar verhuurmaatschappij verzekering bij in zit.
Betaalproviders kunnen wel degelijk zien of ze te maken hebben met een credit- of een debitcard. Het kan dus zijn dat je kaart alsnog geweigerd wordt bij een verhuurmaatschappij indien je hem in de debitmodus hebt staan.knakworst schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 10:24:
[...]
Er staat achterop de plastic card gewoon "Credit". Of je in de app het schuifje op debit of credit mode hebt staan maakt dan weinig uit lijkt mij.
Disclaimer, ik heb nog niet gebruikt bij verhuurmaatschappij en weet ook niet of ik dat ooit ga doen, overweeg namelijk de ANWB VISA gold card waar verhuurmaatschappij verzekering bij in zit.
Heeft iemand een manier om de transacties met je OKX card te exporteren (naar PDF, csv of wat dan ook)? Ik heb het in zowel de app en op de website niet kunnen vinden.
Hetzelfde geldt overigens voor Curve transacties. Het lukt wel ze te exporteren, maar de mail komt nooit aan.. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Hetzelfde geldt overigens voor Curve transacties. Het lukt wel ze te exporteren, maar de mail komt nooit aan.. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Ja, al moet je die 15k er dan wel een tijdje laten staan. Met die hoge rentes die ze geven, heb ik niet het gevoel dat het heel houdbaar is. De rente is zo'n beetje dubbel zo hoog als Nexo en die zitten al een stuk boven de earn-programma's op de centrale exchanges.karakedi schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 21:45:
[...]
De referal code is ook niet verkeerd. 500 usdc voor beide bij minimaal 15000 usd.
Hele lijst is hier te vinden. https://coindepo.com/affiliate/refer-a-friend
Hier 50 euro cap bij 2% cashback
Helaas de 4% buitenland actie afgelopen. Was net een paar dagen in buitenland. De transacties van 31 augustus op 1 september verwerkt en heb dus nog de 2% normale cashback erbij gehad
Helaas de 4% buitenland actie afgelopen. Was net een paar dagen in buitenland. De transacties van 31 augustus op 1 september verwerkt en heb dus nog de 2% normale cashback erbij gehad
[ Voor 87% gewijzigd door MTT op 01-09-2026 11:21 ]
Bij mij was dit vanochtend ook, maar is nu verdubbeld naar 100 euro.MTT schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 11:19:
Hier 50 euro cap bij 2% cashback
Ook heb ik over alle bedragen die ik gbit had gedaan vanochtend dubbele cashback gehad dus 4% ipv 2%
OKX heeft de cashback voor non-vip verhoogd van 10 naar 50 euro per maand. Tijdelijk heb je wellicht ook een knop om er 100 van te maken. Ook is er een actie met 50% korting op Netflix/Clause/ChatGPT wat gemaximeerd is op 12 USDG in een maand terug.
Die ponzi heeft het al veel langer volgehouden dan ik ooit verwacht had. Wirex ONE is nooit echt van de grond gekomen en koers nu al rekt.Flexion1 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:43:
Coca doet even een Bybit actie. Updaten hun programma met bericht dat er geen cap meer zit op de cashback. Maar halveren wat je van claimen maandelijks dus eigenlijk flinke downgrade.
telegram kanaal gaat los :-)
[Afbeelding]
Ik krijg na settelen dus ook dubbele cashback nu. Alle bedragen 2 keer gehad. Dus feitelijk 4%knakworst schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 15:03:
OKX heeft de cashback voor non-vip verhoogd van 10 naar 50 euro per maand. Tijdelijk heb je wellicht ook een knop om er 100 van te maken. Ook is er een actie met 50% korting op Netflix/Clause/ChatGPT wat gemaximeerd is op 12 USDG in een maand terug.
Voor mij een reden om te stoppen. Ik heb mijn claim voor komende maand al verbruikt hahaha. Dus ik denk dat ik er uit stap en weer de bankaps ga trekken. Mij te lastig zo allemaal. Ik heb nog cdc oude legacy perk maar is ook flink uitgekleed. kan pas coca unstaken over 2 maanden hopelijk gaan veel mensen bij staken dan heb ik nog een flinke wiinst op mijn 1000 coca.knakworst schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 15:04:
[...]
Die ponzi heeft het al veel langer volgehouden dan ik ooit verwacht had. Wirex ONE is nooit echt van de grond gekomen en koers nu al rekt.
Ach gratis geld is gratis geld. Gewoon gebruiken, OKX september is 100 euro, en vanaf oktober 50 euro per maand, 2%. En anders heb je ook nog altijd bybit 1% over alles. Kost verder heel weinig moeite.glatuin schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 16:07:
[...]
Dus ik denk dat ik er uit stap en weer de bankaps ga trekken. Mij te lastig zo allemaal. Ik heb nog cdc oude legacy perk maar is ook flink uitgekleed.
Je kan je coca nu toch unstaken? Dan kan je het na 30 dagen claimen. Heb je grotere kans dat je er wat aan overhoudt.glatuin schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 16:07:
[...]
Voor mij een reden om te stoppen. Ik heb mijn claim voor komende maand al verbruikt hahaha. Dus ik denk dat ik er uit stap en weer de bankaps ga trekken. Mij te lastig zo allemaal. Ik heb nog cdc oude legacy perk maar is ook flink uitgekleed. kan pas coca unstaken over 2 maanden hopelijk gaan veel mensen bij staken dan heb ik nog een flinke wiinst op mijn 1000 coca.
de k dat er over mand flinke dip in prijs komt van iedereen die vandaag unstaked
Dus je moet voor €2500 gbiten voor €100 cashback?knakworst schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 15:03:
Grootste nadeel van OKX vind ik usdg ivm wisselkoers. Op dit moment is de dollar vrij volatiel. Als je te veel USDG aanhoudt en koers daalt, ben je je cashback kwijt aan wisselkoers verschil.knakworst schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 16:19:
[...]
Ach gratis geld is gratis geld. Gewoon gebruiken, OKX september is 100 euro, en vanaf oktober 50 euro per maand, 2%. En anders heb je ook nog altijd bybit 1% over alles. Kost verder heel weinig moeite.
Een optie is om alles op 1 dag te gbiten. Hiervoor heb je een betaald plan van 10 euro nodig.
Ik vind dit te veel moeite voor relatief weinig opbrengst, tenzij er een actie is bij OKX.
Het zou fijn zijn als je met EURC kon betalen en hierover ook cashback kreeg.
Tja. Ik ben immuun voor dat soort bewegingen, heb ook bitcoin... Bovendien als de dollar stijgt heb je winst.karakedi schreef op woensdag 2 september 2026 @ 08:18:
[...]
Grootste nadeel van OKX vind ik usdg ivm wisselkoers. Op dit moment is de dollar vrij volatiel. Als je te veel USDG aanhoudt en koers daalt, ben je je cashback kwijt aan wisselkoers verschil.
Kijk naar de dollarkoers januari 2006. Stond op 1,18. Vrijwel onveranderd dus in 20 jaar.
Ik had COCA klaar rond 1 aug, wat tokens gekocht en stond op de standard+ tier, met de paydate van 10 september en de vakantie ertussen in had ik zo'n 102€ cashback kunnen harken en was aan het aftellen. Ik had voor deze kaart gekozen na bijna 2 jaar Bybit card te gebruiken op de 6% tier. Gisteren was de teleurstelling groot na de update om te zien dat COCA beslist om zonder enige communicatie hun regels éénzijdig aan te passen, na 2x conversie naar USD kon ik uiteindelijk maar 30€ claimen en staat de rest op pending of op "next month". Aangezien ik elke maand wel minstens aan 80€ zou uitkomen zal ik dat nooit kunnen opnemen (doorschuifsysteem cashback vervalt na 12 maanden) Dus alles boven die 30€ cashback per maand zal verloren zijn.Er staat wel een optie om de claim te verhogen maar "under development".
If feels like Plutus rug-pull all over again. Waarom kunnen die bedrijven niet eerst goed nadenken alvorens een product te lanceren die dan blijkt niet sustainable te zijn.
ik denk dat er veel zullen uitstappen en dat de waarde van de token zal droppen als een steen binnen 30 dagen als iedereen unstaked en begint te verkopen.
If feels like Plutus rug-pull all over again. Waarom kunnen die bedrijven niet eerst goed nadenken alvorens een product te lanceren die dan blijkt niet sustainable te zijn.
ik denk dat er veel zullen uitstappen en dat de waarde van de token zal droppen als een steen binnen 30 dagen als iedereen unstaked en begint te verkopen.
Da's simpel: met een sustainable business model trekken ze geen klanten.Tokio69 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:10:
Waarom kunnen die bedrijven niet eerst goed nadenken alvorens een product te lanceren die dan blijkt niet sustainable te zijn.
Bij bybit moest er, naar verluid, ook grof geld bij. En dan hebben we het over een grote(re) exchange die wel wat budget hebben voor dat soort zaken. Eerder zagen we dit ook al bij CDC.
Precies, en dan kun je ook nog eens 3,5% APY krijgen op USDG via Pay Boost. Gewoon direct uit te geven met je debitcard, staat alleen in een ander potje. Dat compenseert een eventuele koersdaling ook.knakworst schreef op woensdag 2 september 2026 @ 08:37:
[...]
Tja. Ik ben immuun voor dat soort bewegingen, heb ook bitcoin... Bovendien als de dollar stijgt heb je winst.
Kijk naar de dollarkoers januari 2006. Stond op 1,18. Vrijwel onveranderd dus in 20 jaar.
Dit systeem werkt zeer fijn:
- Ontvang elke 2 weken rente van deposit bonus in USDC
- Dit bedrag zet je gratis 1 op 1 om naar USDG
- USDG gaat naar de debitcard
- Van daar uit gaat het naar Pay Boost 3.5% APY
Omzetten naar usdg en naar debitcard verplaatsen geldt toch als afhaling? Dan komt je 2 wekelijkse stortingsbonus in gevaar.Mr. Jinx schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:42:
[...]
Precies, en dan kun je ook nog eens 3,5% APY krijgen op USDG via Pay Boost. Gewoon direct uit te geven met je debitcard, staat alleen in een ander potje. Dat compenseert een eventuele koersdaling ook.
Dit systeem werkt zeer fijn:
- Ontvang elke 2 weken rente van deposit bonus in USDC
- Dit bedrag zet je gratis 1 op 1 om naar USDG
- USDG gaat naar de debitcard
- Van daar uit gaat het naar Pay Boost 3.5% APY
Correct je zult wel bij moeten storten. Voor mij geen probleem want het is gratis geld wat ik gehad heb.SN3 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:47:
[...]
Omzetten naar usdg en naar debitcard verplaatsen geldt toch als afhaling? Dan komt je 2 wekelijkse stortingsbonus in gevaar.
Verschil is wel dat coca community meningen meeneemt, ik denk dat ze dit nog wel gaan veranderen.Tokio69 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:10:
Ik had COCA klaar rond 1 aug, wat tokens gekocht en stond op de standard+ tier, met de paydate van 10 september en de vakantie ertussen in had ik zo'n 102€ cashback kunnen harken en was aan het aftellen. Ik had voor deze kaart gekozen na bijna 2 jaar Bybit card te gebruiken op de 6% tier. Gisteren was de teleurstelling groot na de update om te zien dat COCA beslist om zonder enige communicatie hun regels éénzijdig aan te passen, na 2x conversie naar USD kon ik uiteindelijk maar 30€ claimen en staat de rest op pending of op "next month". Aangezien ik elke maand wel minstens aan 80€ zou uitkomen zal ik dat nooit kunnen opnemen (doorschuifsysteem cashback vervalt na 12 maanden) Dus alles boven die 30€ cashback per maand zal verloren zijn.Er staat wel een optie om de claim te verhogen maar "under development".
Ik heb mijn coca unstaked. dat duurt 30 dagen maar maakt op zich niks uit. Je kan het direct erna weer vast zetten. Het is wel een message. Destijds ook goed gegokt. Unstaken. Prijs kakt enorm in en opnieuw staken. Ja ik mis nu de 30% korting maar wanneer het instort maakt dat niet uit.
De transactiekosten van een debit card zijn 0,3%. Coca biedt tot 8%. Het is dus per definite een piramidespel of een ponzi afhankelijk van welke hoek je ertegenaan kijkt. Want die cashback gaat vroeg of laat uit de uitgifte van COCA betaald worden. Mensen die laat instappen zijn dan de sjaak.Tokio69 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:10:
Waarom kunnen die bedrijven niet eerst goed nadenken alvorens een product te lanceren die dan blijkt niet sustainable te zijn.
Weet iemand toevallig welke kaart cashback geeft op betalingen aan Klarna? Tot nu toe lijk ik bij Nexo en Trading212 geen cashback te krijgen en met OKX lukte het mij niet eens om de betaling te voltooien.
Die zijn er niet, betreft betaling aan financiële instelling en dat hebben alle kaarten die ik ben tegengekomen uitgeslotenexelletor schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:32:
Weet iemand toevallig welke kaart cashback geeft op betalingen aan Klarna? Tot nu toe lijk ik bij Nexo en Trading212 geen cashback te krijgen en met OKX lukte het mij niet eens om de betaling te voltooien.
Curve is ook een financiële instelling en die abonnementskosten laat ik maandelijks direct via Bybit lopen omdat die wel cashback geeft. MCC is 8999.Flexion1 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 02:14:
[...]
Die zijn er niet, betreft betaling aan financiële instelling en dat hebben alle kaarten die ik ben tegengekomen uitgesloten
Kijk bij kaart, afschriften. Staan ze allemaal in pdf, per maand.ThaJens schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:13:
Heeft iemand een manier om de transacties met je OKX card te exporteren (naar PDF, csv of wat dan ook)? Ik heb het in zowel de app en op de website niet kunnen vinden.
Curve geeft dacht ik de MCC door van de onderliggende transacties. Bij bybit leveren aankopen met de verkeerde MCC zoals de overheid geen cashback op via Curve, maar de supermarkt bijvoorbeeld wel. Het kan dus niet anders dan dat Curve ook de onderliggende MCC doorgeeft. Of je cashback dienst dan kiest voor de MCC van Curve zelf of de onderliggende verschilt.Wispe schreef op donderdag 3 september 2026 @ 05:03:
[...]
Curve is ook een financiële instelling en die abonnementskosten laat ik maandelijks direct via Bybit lopen omdat die wel cashback geeft. MCC is 8999.
Als je de kosten van de Curve abonnement zelf bedoelt, bij mij kreeg ik daar geen cashback op, raar...
[ Voor 8% gewijzigd door pandahunterz op 03-09-2026 14:56 ]
pandahunterz schreef op donderdag 3 september 2026 @ 14:55:
[...]
Als je de kosten van de Curve abonnement zelf bedoelt, bij mij kreeg ik daar geen cashback op, raar...
Dank! reden voor mij om het nog een keer te proberen en evt contact op te nemen!
Wat raar zeg, Ik heb zeg 10 euro in mijn account. op 3 september Ik krijg stortingsbonus op 4 september 0,80 euro in usdc. Ik ga deze usdc omzetten in usdg. Krijg ik ineens een melding dat ik 9,18 euro heb in mijn account en ik 0,82 euro tekort kom voor de volgende uitbetaling. Kunnen die gasten niet rekenen ofzo? 10 euro + 0,80 euro is 10,80 euro en niet 10 euro. Die bonus wordt blijkbaar niet opgeteld in je portfolio maar als je die omzet in usdg wordt je vermogen ineens lager. Anderen daar ook last van?
Ja die stortingsbonus telt niet mee bij het bedrag en wel bij de onttrekkingen. Als je naar pay stuurt, neemt je vermogen af. Nadelig. Bij omzetten USDC --> USDG en in handelsaccount laten, heb ik geen onttrekking en kom ik geen geld tekort.MTT schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:32:
Wat raar zeg, Ik heb zeg 10 euro in mijn account. op 3 september Ik krijg stortingsbonus op 4 september 0,80 euro in usdc. Ik ga deze usdc omzetten in usdg. Krijg ik ineens een melding dat ik 9,18 euro heb in mijn account en ik 0,82 euro tekort kom voor de volgende uitbetaling. Kunnen die gasten niet rekenen ofzo? 10 euro + 0,80 euro is 10,80 euro en niet 10 euro. Die bonus wordt blijkbaar niet opgeteld in je portfolio maar als je die omzet in usdg wordt je vermogen ineens lager. Anderen daar ook last van?
Vraagje, werkt de 50% cashback actie voor abbonement bij OKX ook als je pay boost gebruikt en dus betaald met AUSDG?
Nope
Je krijgt in elk geval de gewone cashback, en die geldt alleen voor USDG, dus het zou me verbazen als voor de 50% actie, dat niet zo is.Bjorker schreef op zondag 6 september 2026 @ 10:44:
Vraagje, werkt de 50% cashback actie voor abbonement bij OKX ook als je pay boost gebruikt en dus betaald met AUSDG?
MiniPay Card - 5% zonder gedoe
Dit is de kaart die je waarschijnlijk nog niet kent, en hij is op dit moment de beste van de klas. MiniPay is de stablecoin-wallet van Opera (ja, die van de browser), draait op de Celo-blockchain en lanceerde eind juni 2026 een Visa-kaart. De grap: hij draait op de infrastructuur van Gnosis Pay, dus het bedrijf dat zelf zijn cashback stopzet, levert nu de techniek voor zijn opvolger.Wat MiniPay interessant maakt:
- 5% cashback op vrijwel alle aankopen. In Europa wordt dat uitbetaald in USDC, de dollar-stablecoin.
- Geen lockup, geen minimumbedrag, geen tiers. Je hoeft niets te staken in een shitcoin.
- Geen maandelijkse of jaarlijkse kosten.
- Werkt overal waar Visa geaccepteerd wordt, plus Apple Pay en Google Pay.
De kosten zijn overzichtelijk. De FAQ van MiniPay noemt geen kosten voor het aanvragen of aanhouden van de kaart, en opwaarderen vanuit je wallet is ook gratis (afgezien van het storten via een van de 3 partners). Wel rekent MiniPay af in dollars, dus een aankoop in euro's wordt omgerekend tegen de Visa-wisselkoers van dat moment.
In de aankondiging heeft Opera het over een lage FX-fee en over kosten voor geldopname bij een automaat, zonder een percentage te noemen. Visa zelf zegt dat kaarten zonder aparte valutatoeslag doorgaans 0,5 tot 1% van de groothandelskoers afwijken, de koers die banken onderling gebruiken. Hoeveel het precies is, verschilt per dag en per valuta.
*mod edit: bewuste of onbewuste referral link in url weggehaald
[ Voor 2% gewijzigd door YES op 07-09-2026 10:50 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nice. Kijken hoe lang het duurt. Werkt het ook via Curve?Gelukszoekr schreef op maandag 7 september 2026 @ 09:14:MiniPay Card - 5% zonder gedoe
Dit is de kaart die je waarschijnlijk nog niet kent, en hij is op dit moment de beste van de klas. MiniPay is de stablecoin-wallet van Opera (ja, die van de browser), draait op de Celo-blockchain en lanceerde eind juni 2026 een Visa-kaart. De grap: hij draait op de infrastructuur van Gnosis Pay, dus het bedrijf dat zelf zijn cashback stopzet, levert nu de techniek voor zijn opvolger.
Wat MiniPay interessant maakt:Er zijn wel twee dingen om rekening mee te houden. De cashback staat tot 30 dagen 'pending' voordat hij in je wallet komt (tegen terugboekingen en fraude), en er zit een maandelijks plafond op van $150 aan cashback. Bij 5% betekent dat dus tot $3.000 aan uitgaven per maand waarover je beloond wordt. Voor veruit de meeste mensen is dat ruim voldoende.
- 5% cashback op vrijwel alle aankopen. In Europa wordt dat uitbetaald in USDC, de dollar-stablecoin.
- Geen lockup, geen minimumbedrag, geen tiers. Je hoeft niets te staken in een shitcoin.
- Geen maandelijkse of jaarlijkse kosten.
- Werkt overal waar Visa geaccepteerd wordt, plus Apple Pay en Google Pay.
De kosten zijn overzichtelijk. De FAQ van MiniPay noemt geen kosten voor het aanvragen of aanhouden van de kaart, en opwaarderen vanuit je wallet is ook gratis (afgezien van het storten via een van de 3 partners). Wel rekent MiniPay af in dollars, dus een aankoop in euro's wordt omgerekend tegen de Visa-wisselkoers van dat moment.
In de aankondiging heeft Opera het over een lage FX-fee en over kosten voor geldopname bij een automaat, zonder een percentage te noemen. Visa zelf zegt dat kaarten zonder aparte valutatoeslag doorgaans 0,5 tot 1% van de groothandelskoers afwijken, de koers die banken onderling gebruiken. Hoeveel het precies is, verschilt per dag en per valuta.
Dat weet ik niet, dacht het niet, maar gebruik zelf al lang geen Curve meerknakworst schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:03:
[...]
Nice. Kijken hoe lang het duurt. Werkt het ook via Curve?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heb de kaart zojuist kunnen toevoegen in Curve. Kan helaas even geen BIT testen omdat ik geen transacties meer heb waarmee dat kan.knakworst schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:03:
[...]
Bij exclusions staat: "Transactions initiated, processed, or funded through third-party card-aggregation or wallet-consolidation applications (including, without limitation, Curve)"knakworst schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:03:
[...]
bron: https://minipay.to/minipay-card-cashback-terms-of-service
"er zit een maandelijks plafond op van $150 aan cashback"
Ik lees: "Cashback is capped at $100 per monthly settlement period."
[ Voor 12% gewijzigd door FastFox91 op 07-09-2026 13:05 ]
Dat is wel jammer, maakt het minder werkbaar. Maar wel begrijpelijk, ze willen het niet te makkelijk maken om uit het ecosysteem te stappen. Vermoed dat we het steeds vaker gaan zien.FastFox91 schreef op maandag 7 september 2026 @ 12:59:
[...]
Bij exclusions staat: "Transactions initiated, processed, or funded through third-party card-aggregation or wallet-consolidation applications (including, without limitation, Curve)"
bron: https://minipay.to/minipay-card-cashback-terms-of-service
In dezelfde ToS, punt 2 bullet 6, staat 150 aan rewards..."er zit een maandelijks plafond op van $150 aan cashback"
Ik lees: "Cashback is capped at $100 per monthly settlement period."
<Edit>Verderop in het cashback artikel staat ook weer 150. Dus als je aan die bedragen komt, hopen dat die 100 een typo is
<Edit 2> pff ik haak toch weer af bij het uploaden van het paspoort bij wéér een dienst, voor een paar tientjes per maand. Dan maar 2% bij Nexo met de kans op koerswinst van de 'shitcoin'.
Opzet lijkt wel goed, zeker als non custodial wallet en de mogelijkheid om gewoon te funden vanaf je andere nc wallets (met wat bridgen her en der)
[ Voor 22% gewijzigd door Wiley99 op 07-09-2026 13:57 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Voor nu is t gratis daarna moet je gaan betalen, zo werken al deze schemes
[ Voor 22% gewijzigd door alki op 07-09-2026 13:54 ]
Geen curve meer. Ze hadden met terugwerkende kracht alle curve rewards weggehaald. Was bij sommige wel schrikken. Maar nu werkt rewards met curve niet meer en de afgenomen cb coins zijn wel teruggegevenGelukszoekr schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:15:
[...]
Dat weet ik niet, dacht het niet, maar gebruik zelf al lang geen Curve meer
[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 08-09-2026 07:47 ]
Het duurt minimaal 30 en maximaal 60 dagen voordat de cashback wordt uitgekeerd.Gelukszoekr schreef op maandag 7 september 2026 @ 09:14:
De cashback staat tot 30 dagen 'pending' voordat hij in je wallet komt (tegen terugboekingen en fraude)
Ik gebruik MiniPay (5%) al sinds de lancering en het was echt fijn tijdens de zomervakantie in het buitenland.
Mijn andere kaarten zijn op dit moment: Wirex One (8%), Ether.fi (3%), Plasma One (3%), Bleap (20% voor Amazon Prime en 1% voor de rest), Oobit (10% als ik zin heb in wat avontuur).
Helaas ben ik helemaal gestopt met het gebruik van Bybit, OKX, Nexo, Kolo en Kast vanwege hun lagere cashback. Ze waren een tijdje erg fijn.
Mijn andere kaarten zijn op dit moment: Wirex One (8%), Ether.fi (3%), Plasma One (3%), Bleap (20% voor Amazon Prime en 1% voor de rest), Oobit (10% als ik zin heb in wat avontuur).
Helaas ben ik helemaal gestopt met het gebruik van Bybit, OKX, Nexo, Kolo en Kast vanwege hun lagere cashback. Ze waren een tijdje erg fijn.
Indrukwekkende lijst en getallen, maar voel je helemaal niets bij het delen van je paspoortgegevens bij al die partijen? Is het niet wachten op identiteitsdiefstal vanwege een hack oid?bruncikas schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:11:
Ik gebruik MiniPay (5%) al sinds de lancering en het was echt fijn tijdens de zomervakantie in het buitenland.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb me aangemeld bij mini pay en alle stappen doorlopen voor verificatie maar loop vast als ik een eerste storting wil doen. Dan moet je nog een keer een verificatie doorlopen en elke keer als ik dat gedaan heb kan ik weer opnieuw beginnen..
Voor degene die COCA hebben. MEXC stopt vanwege ontbreken MiCA licentie in Europa. Eea betekent dat je alleen nog via een DEX je coca kan omwisselen.
Geen paniek. Die zijn bij mij bij Odido al gestolen.Wiley99 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 10:19:
[...]
Indrukwekkende lijst en getallen, maar voel je helemaal niets bij het delen van je paspoortgegevens bij al die partijen? Is het niet wachten op identiteitsdiefstal vanwege een hack oid?
Niet je paspoort? Maar je hebt gelijk, als zelfs odido gehackt kan worden dan zullen al die startups niet veel meer uitmaken. Of die een of twee diensten die ze gebruiken om paspoort- en levendverificatie te doen. Ik ben liever nog even voorzichtig. Laten we echter niet vreemd opkijken als je uitgavenpatroon en je identiteit straks ook voor minder nobele zaken gebruikt worden. Ideale phishing honey pots.knakworst schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 20:15:
[...]
Geen paniek. Die zijn bij mij bij Odido al gestolen.
Zelfde hier. Verificatie (in de webbrowser) voor storten lukte niet.wiseguy13 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 15:30:
Ik heb me aangemeld bij mini pay en alle stappen doorlopen voor verificatie maar loop vast als ik een eerste storting wil doen. Dan moet je nog een keer een verificatie doorlopen en elke keer als ik dat gedaan heb kan ik weer opnieuw beginnen..
Uiteindelijk via wallet USDC gestort en daarna voor het aanmaken van de kaart de verificatie in de app zelf doorlopen, dat werkte wel. Maar ik kan nu nog steeds niet geld storten via banktransfer
Jawel ook paspoort. Bij afsluiten mobiel abonnement moest ik paspoort laten zien.Wiley99 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 23:29:
[...]
Niet je paspoort? Maar je hebt gelijk, als zelfs odido gehackt kan worden dan zullen al die startups niet veel meer uitmaken. Of die een of twee diensten die ze gebruiken om paspoort- en levendverificatie te doen. Ik ben liever nog even voorzichtig. Laten we echter niet vreemd opkijken als je uitgavenpatroon en je identiteit straks ook voor minder nobele zaken gebruikt worden. Ideale phishing honey pots.
Geen typo. De cap is kortgeleden verlaagd van $150 naar $100, tegelijk met de uitsluiting van Curve-transacties.Wiley99 schreef op maandag 7 september 2026 @ 13:17:
[...]
Verderop in het cashback artikel staat ook weer 150. Dus als je aan die bedragen komt, hopen dat die 100 een typo is
Je kunt je COCA token overzetten naar Wirex One en daar converteren.glatuin schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 16:55:
Voor degene die COCA hebben. MEXC stopt vanwege ontbreken MiCA licentie in Europa. Eea betekent dat je alleen nog via een DEX je coca kan omwisselen.
Interessant die minipay, heb je opgevolgd in de voorbije maanden hoeveel van de 5% je ongeveer kwijt raakt aan de wisselkoersverschillen?bruncikas schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:11:
Wat is het voordeel om 6 betaalkaarten naast elkaar aan te houden? Lijkt mij een enorme administratie om alles op te volgen en uiteindelijk kan je iedere euro toch maar op 1 kaart uitgeven. Dan heb je 10.000en euro uitgaven per maand nodig om die cashbacklimieten vol te maken?
Ik krijg een dubbel gevoel bij COCA. Is het nog wat ?bruncikas schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:05:
[...]
Je kunt je COCA token overzetten naar Wirex One en daar converteren.
Wirex was jaren geleden echt bizar slecht. Website kon het gewoon makkelijk een week niet doen. Zijn ze beter geworden ?
COCA leuk maar je bent te laat, grote kans dat die coin binnenkort keihard gaat tanken.kitkat007 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:43:
[...]
Ik krijg een dubbel gevoel bij COCA. Is het nog wat ?
Wirex was jaren geleden echt bizar slecht. Website kon het gewoon makkelijk een week niet doen. Zijn ze beter geworden ?
Wirex ONE werkt prima en je kan met een beperkte hoeveelheid WPAY 3% vangen als je zorgt dat je >2500 dollar en >3% WPAY in je wallet hebt.
Let wel, je verdient onbeperkt 3% maar per maand kun je maar 7% van je wpay waarde daadwerkelijk uitcashen. Voorbeeld, je hebt 200 dollar aan WPAY dan kun je 14 dollar uitcashen in een maand. De cashback van de perk wordt iedere maand handmatig gestort en gaat niet ten koste van die 7% ruimte. Ook kun je natuurlijk 'even' WPAY bijkopen, uitcashen, en de WPAY weer verkopen.
Al met al omdat je maar weinig WPAY hoeft te hebben wat mij betreft een aanrader.
Het enige is dat ik niet kan controleren of het allemaal echt non-custodial is. Daarom ga ik niet voor de allerhoogste tier.
Ik pas dezelfde strategie toe voor alle cryptokaarten die op USD zijn gebaseerd (zoals OKX en MiniPay): ik laat slechts ongeveer € 100 op mijn saldo staan. En als ik een grote aankoop doe, wissel ik EUR om naar USDC via Spot trading en voeg ik dat bedrag vervolgens toe aan die kaarten om de aankoop enkele minuten later te doen..Memphis. schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:20:
[...]
Interessant die minipay, heb je opgevolgd in de voorbije maanden hoeveel van de 5% je ongeveer kwijt raakt aan de wisselkoersverschillen?
Ik ben het er ook mee eens dat de omwisseling van EUR naar USDC en de terugwisseling een deel van de 5% opslokken, maar met deze methode ben ik erin geslaagd om het onder de 1% te houden.
Al deze kaarten bieden tijdelijke acties waarbij de cashback wordt verhoogd. Ik bewaar ze ook graag om ze als hobby op Twitter te bespreken..Memphis. schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:20:
[...]
Wat is het voordeel om 6 betaalkaarten naast elkaar aan te houden? Lijkt mij een enorme administratie om alles op te volgen en uiteindelijk kan je iedere euro toch maar op 1 kaart uitgeven. Dan heb je 10.000en euro uitgaven per maand nodig om die cashbacklimieten vol te maken?
Zoals je in een bericht hierboven kunt zien, is Wirex One (waarmee ik 8% cashback krijg) beperkt tot 7% van je WPAY-portefeuille. In mijn geval houd ik het minimum van 5000 USD aan. Dit betekent dat ik per maand maximaal 350 USD kan krijgen, wat neerkomt op 4375 USD aan uitgaven per maand. In mijn geval heb ik vorige maand de vliegtickets voor de zomervakantie van 2027 voor mijn hele gezin gekocht: € 13.000. Alleen al met deze ene aankoop heb ik mijn limiet voor de cashback die ik de komende 3 maanden kan claimen bereikt.
Dus op naar de volgende kaart. De maximale cashback bij MiniPay is 100 USD per maand of 2.000 USD aan uitgaven. En mijn droom is om 400 cryptokaarten te hebben!
Waar in de Wirex One App kan je zien hoeveel je nog kunt redeemen?
Met het bijkopen van extra WPAY zou ik terughoudend zijn, omdat je dan wel weer kosten maakt. Zeker als je ze in de app zelf koopt, dan blijft er volgens mij zo een procent aan de strijkstok hangen.
Met het bijkopen van extra WPAY zou ik terughoudend zijn, omdat je dan wel weer kosten maakt. Zeker als je ze in de app zelf koopt, dan blijft er volgens mij zo een procent aan de strijkstok hangen.
edit:
Oh, je hebt wat fee free trading in Elite en daarmee kun je op- of afschalen.
Oh, je hebt wat fee free trading in Elite en daarmee kun je op- of afschalen.
[ Voor 15% gewijzigd door PlasticPimple op 13-09-2026 09:00 ]
Heb je ook echt geprobeerd te redeemen en geeft hij dan een cap i.o.d. aan? Ik heb nu 2x aan het eind van de maand geredeemed en o.b.v. hun calculator in de litepaper telkens meer dan mijn redemption cap. Geen melding, gewoon direct uitbetaald. Maat van me hetzelfde.bruncikas schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:53:
[...]
Zoals je in een bericht hierboven kunt zien, is Wirex One (waarmee ik 8% cashback krijg) beperkt tot 7% van je WPAY-portefeuille. In mijn geval houd ik het minimum van 5000 USD aan. Dit betekent dat ik per maand maximaal 350 USD kan krijgen, wat neerkomt op 4375 USD aan uitgaven per maand. In mijn geval heb ik vorige maand de vliegtickets voor de zomervakantie van 2027 voor mijn hele gezin gekocht: € 13.000. Alleen al met deze ene aankoop heb ik mijn limiet voor de cashback die ik de komende 3 maanden kan claimen bereikt.
In iets meer dan 2 maanden ruim $1.100,- aan cashback dus dikke prima, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ongeveer de helft van de cashback ook weer terug in WPAY is gegaan om in Bespoke-tier te blijven. Had wat BTC 3 maanden vastgezet in Earn en die ging de afgelopen weken lekker omhoog dus moest WPAY bijstorten. Luxeprobleem zolang WPAY niet verder daalt. Earn-functie levert in ieder geval een mooi extraatje per maand op over EURC, BTC en natuurlijk over het nodige aandeel WPAY.
Zo simpel is het dus ook, zelfs bij een grotere gevestigde partij. Wees je ervan bewust, die kleinere partijen hebben misschien nog minder expertise op dat vlak.
Trouwens, nu we het toch over datalekken hebben: ik heb onlangs een abonnement op Surfshark VPN afgesloten en zij bieden drie soorten alerts: e-mail, identiteitsnummer en creditcard.
Je voert je gegevens in en zij scannen het dark web op zoek naar lekken waarin jouw informatie voorkomt. Ik heb mijn e-mailadres, mijn BSN, mijn paspoortnummer en mijn meest gebruikte creditcards gecontroleerd. Allemaal. En ik bedoel echt dat ze ALLEMAAL waren uitgelekt. Bronnen: een hack bij een universiteit, de ODIDO-hack, een bankhack, een hack bij een luchtvaartmaatschappij en een paar andere zeer betrouwbare sites.
Cashback-websites bieden vaak Surfshark-abonnementen aan met 100% cashback. Ik raad iedereen aan om dit een keer te doen en te controleren hoe kwetsbaar je gegevens zijn. We leven in een wereld waarin het beschermen van onze identiteit in feite een loterij is.
Je voert je gegevens in en zij scannen het dark web op zoek naar lekken waarin jouw informatie voorkomt. Ik heb mijn e-mailadres, mijn BSN, mijn paspoortnummer en mijn meest gebruikte creditcards gecontroleerd. Allemaal. En ik bedoel echt dat ze ALLEMAAL waren uitgelekt. Bronnen: een hack bij een universiteit, de ODIDO-hack, een bankhack, een hack bij een luchtvaartmaatschappij en een paar andere zeer betrouwbare sites.
Cashback-websites bieden vaak Surfshark-abonnementen aan met 100% cashback. Ik raad iedereen aan om dit een keer te doen en te controleren hoe kwetsbaar je gegevens zijn. We leven in een wereld waarin het beschermen van onze identiteit in feite een loterij is.
Je weet toch dat je gratis (voor 2 jaar) F-secure kan krijgen van Odidio?bruncikas schreef op maandag 14 september 2026 @ 15:54:
Trouwens, nu we het toch over datalekken hebben: ik heb onlangs een abonnement op Surfshark VPN afgesloten en zij bieden drie soorten alerts: e-mail, identiteitsnummer en creditcard.
Ja, maar ik zie niet in hoe dat relevant is voor de discussie.Wispe schreef op maandag 14 september 2026 @ 15:57:
[...]
Je weet toch dat je gratis (voor 2 jaar) F-secure kan krijgen van Odidio?
F-Secure is een beveiliging die je kunt aanschaffen voor je apparaat: computer, tablet, smartphones, enz.
De discussie begon met het feit dat je gedwongen wordt je gegevens met bedrijven te delen. Vanaf dit moment maakt het niet meer uit hoe veilig je apparaat is. Het enige dat telt, is hoe veilig deze bedrijven omgaan met de gegevens die je hen hebt verstrekt.
En voor een bedrijf is F-Secure nutteloos. Sterker nog, ik denk dat F-Secure alleen nuttig is voor iemand die niet handig is met ICT.
In dat geval zou ik deze persoon absoluut aanraden om ver weg te blijven van crypto projecten.
[ Voor 6% gewijzigd door bruncikas op 14-09-2026 16:49 ]
Jij hebt een abonnement afgesloten. Dat had niet gehoeven want je had ook F-secure gratis kunnen krijgen.bruncikas schreef op maandag 14 september 2026 @ 16:47:
[...]
Ja, maar ik zie niet in hoe dat relevant is voor de discussie.
[ Voor 51% gewijzigd door Wispe op 14-09-2026 18:53 ]
Die actie is inmiddels voorbij.Wispe schreef op maandag 14 september 2026 @ 17:23:
[...]
Jij hebt een abonnement afgesloten. Dat had niet gehoeven want je had ook F-secure gratis kunnen krijgen.
Een abonnement met 100% cashback is toch hetzelfde als gratis?
Het resultaat is hetzelfde, maar het is zeker niet hetzelfde als gratis.bruncikas schreef op maandag 14 september 2026 @ 21:41:
[...]
Een abonnement met 100% cashback is toch hetzelfde als gratis?
Weet iemand hoe het tegenwoordig werkt bij COCA? Je moet cashback rewards claimen (met een max bedrag), ik zie een bedrag op "pending" staan, etc.
Ik gok dat je elke maand rond de tiente kan claimen en dat pending datgene is dat er voor de volgende maand gereserveerd staat om te claimen?
Ik gok dat je elke maand rond de tiente kan claimen en dat pending datgene is dat er voor de volgende maand gereserveerd staat om te claimen?
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 17-09-2026 10:15 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
:strip_exif()/f/image/5S8dr1MK16yN96fkKZtkTFRm.jpg?f=fotoalbum_large)