Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:30
pandahunterz schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:38:
[...]

en dan krijg je ook 1 USDG per USDC? handig om te weten, dank!
Klopt gister nog gedaan. Kreeg toen iets van 115.19 usdc voor 100 euro. Daarna convert naar usdg. 115.19 usdg.

Had deze tip ook van iemand. Weet niet of dat hier was of in telegram.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfVkGSccKo98ashh5wX5sGycwoI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/G5kkjvloIljb2dFVihzG9wLs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TW_H8AiNtFI9noO9grHgxFF_3CY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yo46KGoPlyB9Y51k8KRwRMR1.png?f=fotoalbum_large

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-08 11:15
Flexion1 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:17:
[...]

Als je dit teveel moeite vind kan je ook kosteloos usdc aanschaffen op okx en die kan je gratis 1 op 1 converteren naar usdg.

Bij mij staat iig specifiek dat usdc kostenpost is[Afbeelding]
Geen idee als het zo is, maar let op dat 'kostenloos' nog steeds verborgen kosten kan bevatten doordat je misschien een minder goede wisselkoers krijgt voor je USDC. Om zeker te zijn dat het echt zonder kost is, zou je op hetzelfde moment de USDC koers om een andere exchange moeten checken.

Over de 8% deposit bonus: was net nog toevallig op de pagina van deze actie uitgekomen en zag daar een melding 'payout at risk' 'your net deposit must stay above the required amount to keep receiving payouts'

Ik heb nog niets van het origineel gestorte bedrag afgehaald, maar wel al transacties gedaan en daardoor blijkbaar met enkele centen onder mijn origineel deposit bedrag uitgekomen.

Als je dus ook nog maar 1 cent (bij mij ging het om 17 cent) onder je oorspronkelijk bedrag gaat, loop je het risico om de volledige uitbetaling te missen, ik ging er eerder van uit dat je uitbetaalde bedrag naar beneden zou gaan als je een deel van het geld afhaalt, maar het gaat dus direct naar 0... Ook geen idee hoe lang je zo de tijd krijgt om een tekort aan te zuiveren, nu snel wat bijgestort en melding is terug verdwenen.

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik ben net begonnen met okx en ze hebben mijn tegoed al bevroren omdat ik enkele duizend euro erop heb gestort om van de promo gebruik te kunnen maken, maar blijkbaar is dat de bedoeling niet, nou dat ik lekker dan, scambedrijf:

Fondsen die niet beschikbaar zijn voor opname verwijzen naar de waarde van crypto van recente stortingen. Dit deel is niet beschikbaar voor opname. De periode van onbeschikbaarheid is gebaseerd op verschillende risicofactoren, waaronder onverwacht gedrag in account- en transactieactiviteiten.

De blokkering wordt automatisch toegepast door ons risicobeheersysteem en kan niet handmatig worden verwijderd of verkort door het ondersteuningsteam. Als u dringend toegang tot uw fondsen nodig heeft, is het aanbevolen alternatief om uw crypto om te zetten in lokale valuta en op te nemen naar uw gekoppelde bankrekening.

• Flexion1
.Memphis. schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:00:
[...]

Geen idee als het zo is, maar let op dat 'kostenloos' nog steeds verborgen kosten kan bevatten doordat je misschien een minder goede wisselkoers krijgt voor je USDC. Om zeker te zijn dat het echt zonder kost is, zou je op hetzelfde moment de USDC koers om een andere exchange moeten checken.
heb ik naar gekeken en wisselkoers eur/usdc was precies hetzelfde als op andere Exchanges

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
MTT schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:25:
Ik ben net begonnen met okx en ze hebben mijn tegoed al bevroren omdat ik enkele duizend euro erop heb gestort om van de promo gebruik te kunnen maken, maar blijkbaar is dat de bedoeling niet, nou dat ik lekker dan, scambedrijf:

Fondsen die niet beschikbaar zijn voor opname verwijzen naar de waarde van crypto van recente stortingen. Dit deel is niet beschikbaar voor opname. De periode van onbeschikbaarheid is gebaseerd op verschillende risicofactoren, waaronder onverwacht gedrag in account- en transactieactiviteiten.

De blokkering wordt automatisch toegepast door ons risicobeheersysteem en kan niet handmatig worden verwijderd of verkort door het ondersteuningsteam. Als u dringend toegang tot uw fondsen nodig heeft, is het aanbevolen alternatief om uw crypto om te zetten in lokale valuta en op te nemen naar uw gekoppelde bankrekening.
Blijkbaar heb je iets gedaan wat ze niet zo leuk vonden. Aan de storting van enkele duizenden kan het niet liggen, want ik heb vorige maand nog €7,5k geBIT’t voor €300 cashback en ongetwijfeld zal ik niet de enige zijn.

• MTT
  • Niet online

MTT

foutje

[ Voor 138% gewijzigd door MTT op 09-08-2026 08:41 ]

• MTT
  • Niet online

MTT

Het enige wat ik gedaan heb is eerst 200 euro gestort, deze naar usdg omgezet, 3 aankopen gbit, daarna paar duizend en de derde keer maar 650 met ideal gestort en toen was er dan blijkbaar iets getriggerd, Ik zou niet weten wat ik dan voor geks gedaan heb. Alles is van mijn zelfde rekening met ideal gedaan

Die promo met stortingen van 10k en 30k kan ik dus wel op mijn buik schrijven. Die zullen dan wel het hele account gaan blokkeren als ik dat doe. Heb er ook totaal geen vertrouwen meer in.

In september maar weer wat anders zoeken

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:30

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 08:41:
Het enige wat ik gedaan heb is eerst 200 euro gestort, deze naar usdg omgezet, 3 aankopen gbit, daarna paar duizend en de derde keer maar 650 met ideal gestort en toen was er dan blijkbaar iets getriggerd, Ik zou niet weten wat ik dan voor geks gedaan heb. Alles is van mijn zelfde rekening met ideal gedaan

Die promo met stortingen van 10k en 30k kan ik dus wel op mijn buik schrijven. Die zullen dan wel het hele account gaan blokkeren als ik dat doe. Heb er ook totaal geen vertrouwen meer in.

Je stort geld, en vervolgens geef je het met gbit gelijk uit op je card.

Hoe werkt witwassen denk je? Hint, je ontvangt geld, en je geeft het uit.

Dus dat ze je account even kritisch willen bekijken, is niet heel raar. Uiteindelijk komt dit gewoon weer goed zodra je een salarisstrook of iets anders hebt aangeleverd.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:31:
[...]

Dus dat ze je account even kritisch willen bekijken, is niet heel raar. Uiteindelijk komt dit gewoon weer goed zodra je een salarisstrook of iets anders hebt aangeleverd.
Hij doet precies wat een ieder ander doet of zou doen, en dan is het meteen mogelijk witwassen? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Hij doet precies wat een ieder ander doet of zou doen, en dan is het meteen mogelijk witwassen? :?
Ik denk dat je overschat hoeveel mensen een paar duizend euro op dag 1 uitgeven met hun nieuwe debit card. Maar ik zeg ook niet dat hij daadwerkelijk aan het witwassen is, alleen dat het erop lijkt. Daarom komt het goed na het aanleveren van een salarisstrook

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:37
Wispe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Je verwoord het precies goed ‘mogelijk witwassen’. Daarna is een gereguleerde financiele organisatie verplicht onderzoek te doen. Uiteindelijk loopt het wel los mits je de benodigde documenten kan aanleveren.

Mijn revolut account is ooit eens geblokkerd toen ik 15k overmaakte. Na wat screenshots waaruit bleek dat dit afkomstig was van een spaarrekening van een andere bank was het binnen 10 minuten verholpen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:14
MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 08:41:

Als je in een te korte tijd met grote bedragen gaat schuiven over verschillende rekeningen triggert dit meestal een blokkade. Hebt dit meegemaakt bij ABN. Bij OKX zal het net zo werken.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt.

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:52
Flexion1 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:51:
[...]

Klopt gister nog gedaan. Kreeg toen iets van 115.19 usdc voor 100 euro. Daarna convert naar usdg. 115.19 usdg.

Had deze tip ook van iemand. Weet niet of dat hier was of in telegram.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb deze manier tegelijkertijd vergeleken met eenzelfde order op Coinbase, en had toch een verschil van ongeveer 50 cent op 100 EUR in het voordeel van Coinbase. Coinbase is dus nog steeds wel een goedkopere route.

• Flexion1
ThaJens schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 12:06:
[...]

Ik heb deze manier tegelijkertijd vergeleken met eenzelfde order op Coinbase, en had toch een verschil van ongeveer 50 cent op 100 EUR in het voordeel van Coinbase. Coinbase is dus nog steeds wel een goedkopere route.
Waar zit dat dan in? Want Exchange rate eur /usdc is precies hetzelfde als op andere Exchange. Dus waar komt dan die 50 cent vandaan?

Op dit moment zou ik voor 100 euro 115,51 usdg krijgen bij okx. Heb jij via coinbase route dan nu 116,01 gekregen? Dat is dan namelijk nog meer dan de huidige euro dollar koers

[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 09-08-2026 12:28 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb het nu even geprobeerd met 100 euro. Dat leverde geen verschil op. Wel de exchange gebruiken voor wissel EUR --> USDC. Naar USDG kun je vervolgens de converteren knop gebruiken die is 1:1.

Converteer je EUR naar USDC of USDG en gebruik je niet de exchange ben je inderdaad een half procent kwijt, dat is de fout die ik maakte. Maar nu ik de exchange route weet hoef ik dus geen Coinbase ertussen te gooien.

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 21:39
knakworst schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:04:
Ik heb het nu even geprobeerd met 100 euro. Dat leverde geen verschil op. Wel de exchange gebruiken voor wissel EUR --> USDC. Naar USDG kun je vervolgens de converteren knop gebruiken die is 1:1.

Converteer je EUR naar USDC of USDG en gebruik je niet de exchange ben je inderdaad een half procent kwijt, dat is de fout die ik maakte. Maar nu ik de exchange route weet hoef ik dus geen Coinbase ertussen te gooien.
exchange kost dacht ik voor de meest standaard gebruiker nog wel tot 0.1% fees volgens https://www.okx.com/en-eu/fees

edit: mijn fout volgens de tab "stablecoins" zou ook dat 0% fee moeten zijn

[ Voor 6% gewijzigd door pandahunterz op 09-08-2026 13:22 ]

• karakedi
Op 100 euro scheelt het 85 dollar cent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dizm5wteP17ykQvXfY6Ns9IDThM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zl7FsEOg8lIe5ZBbm5DaHEJs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1trLaiSsEsbgRb0HOobEm0pjfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7nepc0p5nbM04KB4g7AxGMhR.jpg?f=fotoalbum_large

• karakedi
@knakworst Ben je toevallig VIP? Als ik via handelen om zo wisselen, is 1 euro 1,1465. Daarnaast is er een verschil in de koers op OKX en Coinbase. Bij OKX is 0,87 euro/1 dollar, bij CB 0,865/1 dollar

[ Voor 39% gewijzigd door karakedi op 09-08-2026 13:27 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

karakedi schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:25:
@knakworst Ben je toevallig VIP? Als ik via handelen om zo wisselen, is 1 euro 1,1465. Daarnaast is er een verschil in de koers op OKX en Coinbase. Bij OKX is 0,87 euro/1 dollar, bij CB 0,865/1 dollar
Je gebruikt niet de exchange op OKX, daar zit het verschil in. Bij direct kopen betaal je inderdaad iets van 0,5% bij OKX zoals je ziet.

• karakedi
Met exchange bedoel je spot neem ik aan. En je plaatst een marktonder.

• Flexion1
karakedi schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:35:
Met exchange bedoel je spot neem ik aan. En je plaatst een marktonder.
Nee boven in je app kan je kiezen tussen eenvoudig en Exchange. Zorg dat dat schuifje goed staat. En vervolgens kan je limiet order instellenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1j6U5Zl-RTpoomEx3mycR46P9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2jYFBGrgQSn4SCX8dDOfbVZ1.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sAA0f46lvTIfNZgoDNNuhu_TtMA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lR4OBtkjUP4rkFGdqW7v152c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Flexion1 op 09-08-2026 15:42 ]

• karakedi
Flexion1 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:37:
[...]

Nee boven in je app kan je kiezen tussen eenvoudig en Exchange. Zorg dat dat schuifje goed staat. En vervolgens kan je limiet order instellen[Afbeelding][Afbeelding]
Thanx. Dit scheelt heen en weer verstuur tussen OKX en CB

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 09:31:
[...]

Je bedoelt die 3 GBIT tezamen een waarde onder 100 euro?? Het moet niet gekker worden. Ze hebben om helemaal geen documenten of iets gevraagd, alleen de mededeling dat het in de wacht staat voor een x aantal dagen.

Wie gaat witwassen voor een bedrag onder de 100 euro?? Jij?

En wie stort duizenden euro op een platform die zo onbetrouwbaar is om daar een jaar te laten zitten voor die 8% ? En support zegt dat ze iedere 2 weken controleren en zodra je 1 cent eronder zit dat je helemaal niks krijgt. Ik krijg bij een online bank ook 8% waar ik maandelijks de rente krijg uitbetaald. En als ik eruit stap heeft dat geen gevolgen voor de rente tot dat moment.

Mensen van hier storten geld om de cashback van de kaart, Dus in jouw ogen zit iedereen die dat doet geld wit te wassen huh?

[ Voor 36% gewijzigd door MTT op 09-08-2026 22:01 ]

• ThaJens
MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:45:
[...]

Je bedoelt die 3 GBIT tezamen een waarde onder 100 euro?? Het moet niet gekker worden. Ze hebben om helemaal geen documenten of iets gevraagd, alleen de mededeling dat het in de wacht staat voor een x aantal dagen.

Wie gaat witwassen voor een bedrag onder de 100 euro?? Jij?

En wie stort duizenden euro op een platform die zo onbetrouwbaar is om daar een jaar te laten zitten voor die 8% ? En support zegt dat ze iedere 2 weken controleren en zodra je 1 cent eronder zit dat je helemaal niks krijgt. Ik krijg bij een online bank ook 8% waar ik maandelijks de rente krijg uitbetaald. En als ik eruit stap heeft dat geen gevolgen voor de rente tot dat moment.

Mensen van hier storten geld om de cashback van de kaart, Dus in jouw ogen zit iedereen die dat doet geld wit te wassen huh?
Ik ben wel erg benieuwd bij welke online bank je 8% krijgt! Vertel :)

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-08 20:42
Je 8% deposit bonus is toch gewoon naar rato als je er later zeg 10% af haalt?

Waar staat dat alle 8% dan wegvalt?

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-08 23:05

SN3

Belg

ElPensador schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:05:
Je 8% deposit bonus is toch gewoon naar rato als je er later zeg 10% af haalt?

Waar staat dat alle 8% dan wegvalt?
Als je door afhalingen onder het stortingsbedrag gaat, dan krijg je de volgende bonus uitbetaling niet. Alleen wanneer je terug iets stort waardoor je terug boven dat originele stortingsbedrag gaat.

Bron: ervaring (en je kan het ook opvolgen eenmaal de uitbetalingen beginnen)

• MTT
  • Niet online

MTT

Dat zijn geen uitbetalingen iedere 2weken volgens de chat want de uitbetaling is pas na 12 maanden en als je 1 keer niet aan het bedrag zit krijg je niks. Ik heb er geen ervaring mee en daar ga ik me ook niet aan branden nu ze zo makkelijk je gelden blokkeren.

• ElPensador
SN3 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:14:
[...]

Als je door afhalingen onder het stortingsbedrag gaat, dan krijg je de volgende bonus uitbetaling niet. Alleen wanneer je terug iets stort waardoor je terug boven dat originele stortingsbedrag gaat.

Bron: ervaring (en je kan het ook opvolgen eenmaal de uitbetalingen beginnen)
Ik blijf het een beetje onduidelijk vinden.
Er staat:

"Als je geld opneemt voordat je bonus volledig is uitbetaald op 22 aug 2027, worden je in aanmerking komende storting en beloningen dienovereenkomstig verlaagd."

Maar ook:

"Als ik een deel van mijn in aanmerking komende stortingssaldo opneem, ontvang ik dan nog steeds een lagere uitbetaling?

Nee. Je saldo moet gelijk blijven aan of hoger zijn dan het bedrag aan Eligible Net Deposits dat tijdens de campagne is geregistreerd. Als een opname ervoor zorgt dat je saldo onder dit bedrag komt, ontvang je de volgende geplande uitbetaling niet.

Om in aanmerking te blijven komen, moet je het tekort vóór de uitbetalingsdatum aanvullen"

Ik had een 5k gestort voor de OKX kaart en dit uitgegeven, dus sta op -5k. Ben benieuwd wat dit gaat doen. Anders is het simpel en gaan alle funds er weer af...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 23:19:
Dat zijn geen uitbetalingen iedere 2weken volgens de chat want de uitbetaling is pas na 12 maanden en als je 1 keer niet aan het bedrag zit krijg je niks. Ik heb er geen ervaring mee en daar ga ik me ook niet aan branden nu ze zo makkelijk je gelden blokkeren.
Ik heb met de vorige meegedaan. Tenzij ze de vereisten hebben aangescherpt, is het per 2 weken in 26 tranches.

Als je er altijd onder blijft, krijg je niets meer, ook niet een gedeelte. Je kan wel weer aanvullen. Als je even onder de initiële storting komt, mis je één tranche. Daarna krijg je ze weer als je maar boven de initiële storting bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gjan88JEFqb2p-VPJ4FOlrksf_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HxOqrCkUo8bEJ6MjOMeSHVSv.jpg?f=fotoalbum_large

• ThaJens
knakworst schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Ik heb met de vorige meegedaan. Tenzij ze de vereisten hebben aangescherpt, is het per 2 weken in 26 tranches.

Als je er altijd onder blijft, krijg je niets meer, ook niet een gedeelte. Je kan wel weer aanvullen. Als je even onder de initiële storting komt, mis je één tranche. Daarna krijg je ze weer als je maar boven de initiële storting bent.

[Afbeelding]
Je hebt met een gerust hart tienduizenden euro's bij OKX staan? Ik vind het een zeer aantrekkelijke deal, maar niet zo goed of ik er wel zoveel vertrouwen in heb.

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-08 12:22
Vandaag wat geld overgeboekt van Rabo naar Wirex. Helaas bankrekening van Rabo geblokkeerd en telefoongesprek van 30 minuten rijker. Inmiddels weer gedeblokkeerd.

• Flexion1
Hamscho schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:15:
Vandaag wat geld overgeboekt van Rabo naar Wirex. Helaas bankrekening van Rabo geblokkeerd en telefoongesprek van 30 minuten rijker. Inmiddels weer gedeblokkeerd.
30 minuten? Dan hadden ze behoorlijk wat vragen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ThaJens schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 18:04:
[...]

Je hebt met een gerust hart tienduizenden euro's bij OKX staan? Ik vind het een zeer aantrekkelijke deal, maar niet zo goed of ik er wel zoveel vertrouwen in heb.
Niet met een gerust hart natuurlijk. Maar het is maar een flufje en ik heb wel wat DYOR gedaan.

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
ThaJens schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:14:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar _O-

• ElPensador
anandus schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:55:
Wat is eigenlijk jullie mening over Bleap?

Wisselende cashback (bijv 2% supermarkten en restaurants, 20% gaming en AI, etc), geen rebates. Maar ook geen cashbacklimiet of staking.

Topup gaat via IBAN of crypto.
Bleap lijkt me wel interessant, al is het alleen voor 20% op streaming en AI per maand.

Verder was ik aan het kijken naar Trading212 1.5%, ook wel interessant om simpelweg SPY te sparen.
Anders kom ik toch uit bij Bybit 1% ongelimiteerd, of OKX .Minste effort.

Persoonlijk wil ik niet teveel moeite hoeven doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door ElPensador op 11-08-2026 09:55 ]

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:50:
[...]

Bleap lijkt me wel interessant, al is het alleen voor 20% op streaming en AI per maand.
Curve is uitgesloten (zie art. 4.3 van de voorwaarden, laatste streepje).

• ElPensador
Wispe schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:54:
[...]

Curve is uitgesloten (zie art. 4.3 van de voorwaarden, laatste streepje).
Alleen spotify, netflix, openai hier langs laten lopen. Al komt dat ook maar op ~15 per maand voor mij

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ThaJens schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:14:
[...]

Ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar. Iemand anders riep het ook al dat die 8% niet interessant was en dat je dat elders ook wel kunt krijgen.. en dan dus met dezelfde flexibele voorwaarden: vrij opneembaar en zonder verplichting om tokens aan te schaffen :+

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:00:
Rente wordt elke 2 weken uitbetaald en zet ik direct om naar Pay boost waar je weer 3% krijgt zolang je het niet gebruikt. En dan weer cashback als je betaald. Gaat lekker hoor.
Bedoel je met 'pay boost' de 3,34 APY via 'earn DeFi rewards' of is dat iets anders? Edit: gevonden, pay boost staat in het tabje Pay.

[ Voor 6% gewijzigd door bllb op 11-08-2026 11:14 ]

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-08 23:31
Bij OKX telt het overboeken naar OKX Pay blijkbaar ook als een opname, nog voordat je het geld met de kaart hebt uitgegeven. Iets om rekening mee te houden, maar wel helder zo.

Wel bijzonder dat je bij een minimale netto opname meteen je hele tranche verliest en niet dat het naar rato wordt verrekend. Als je net te veel hebt gestort, dan heb je potentieel een probleem.

[ Voor 35% gewijzigd door exelletor op 11-08-2026 13:02 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:22
Misschien al bekend bij sommigen maar ik kan de fysieke Nexo card weer bestellen. Die was een tijd niet beschikbaar, enkel de virtuele.

• Wispe
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CAzUML_MplE6rqIKzHfZYedO7j8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L9c1h7jexiT8jmL7A5Xs4RnZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_FBKUYaAQ-SWlGi8tIKxJadDf0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A0GSOYt8FtzyTeSZoB2MK3s4.jpg?f=fotoalbum_tile
Geen idee wat ‘Volledig opgenomen’ betekent. Hebben jullie dit ook?

• karakedi
Wispe schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:21:
[Afbeelding][Afbeelding]
Geen idee wat ‘Volledig opgenomen’ betekent. Hebben jullie dit ook?
Bij mij staat niet volledig opgenomen voor de komende weekenden.

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-08 14:24

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Hamscho schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:15:
Ergens bijna creepy, maar inderdaad wel een red-flag. Neem aan dat je alleen hebt aangegeven dat jij het was en de blokkering daarna werd opgeheven?

Werkzaam bij: Vial Ergotherapie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:33:
[...]

Bij mij staat niet volledig opgenomen voor de komende weekenden.
Vreemd. Ik heb net met een medewerker gesproken via support, er is een ticket aangemaakt en doorgestuurd naar de juiste afdeling.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:15
Hier ook ‘Volledig opgenomen’ voor alle komende weekenden.

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:29
Hier ook volledig opgenomen.

Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik me toevallig vanmorgen aan heb gemeld voor de dubbele cashback uit het buitenland actie. Daarna gechat met een medewerker en die gaf aan dat die twee acties wel naast elkaar kunnen worden gebruikt. Dus komend weekend maar even kijken of ik nog gebruik kan maken van die weekend actie.

• karakedi
Misschien is het potje leegzoals bij Bybit.
@Wispe Heb je potje bij OKx ook leeggeroofd :p

• Wispe
  • Niet online
karakedi schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:19:
Misschien is het potje leegzoals bij Bybit.
@Wispe Heb je potje bij OKx ook leeggeroofd :p
De pot is inderdaad leeg. Sorry ;)

Bedankt voor je geduld terwijl we dit met het relevante team hebben gecontroleerd.

We begrijpen waarom de status "Volledig verzilverd" verwarrend was, vooral omdat de campagnepagina nog steeds aankomende weekenden in augustus toont.

Om het te verduidelijken: "Volledig verzilverd" betekent dat de beloningen die beschikbaar waren voor deze campagne al volledig zijn opgeëist, dus er zijn geen extra campagnobeloningen meer beschikbaar voor de resterende weekenden die op de pagina worden weergegeven.

Zoals vermeld in de FAQ/voorwaarden van de campagne, zijn campagnobeloningen afhankelijk van de hoeveelheid tokens die beschikbaar zijn gesteld voor de promotie. Het relevante team heeft bevestigd dat de campagne nu volledig is verzilverd.

Onze oprechte excuses dat dit niet duidelijker was op de campagnepagina en we waarderen je begrip en deelname.

We moedigen je aan om binnenkort terug te komen voor meer aankomende aanbiedingen en promoties.

Bedankt dat je voor OKX hebt gekozen. Fijne dag verder!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

OKX en Bybit letten duidelijk op elkaar in hun marketing, bij de ene op en nu bij de andere dan "toevallig" ook maar op. Gezien de verliezen verwacht ik weinig spannende acties meer bij beide exchanges eigenlijk. Wil je nog wat leuks halen bij Bybit en OKX moet je echt VIP zijn.

• Flexion1
Okx doet dus even Bybit actie :-)

bybit heeft in laatste update van app nu ook cadeautje icoon in beginscherm staan net als okx op dezelfde plek. Nu nog mooie actie eraan vast kleven zou mooi zijn

[ Voor 71% gewijzigd door Flexion1 op 13-08-2026 14:19 ]

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:15:
OKX en Bybit letten duidelijk op elkaar in hun marketing, bij de ene op en nu bij de andere dan "toevallig" ook maar op. Gezien de verliezen verwacht ik weinig spannende acties meer bij beide exchanges eigenlijk. Wil je nog wat leuks halen bij Bybit en OKX moet je echt VIP zijn.
Gezien de verliezen zou dat op zichzelf al een red flag moeten zijn om daar überhaupt geen geld te parkeren voor wat extraatjes.

Die andere non-€-actie is nog wel open trouwens.

• Jdome
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:15:
Wispe schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:20:
[...]

Gezien de verliezen zou dat op zichzelf al een red flag moeten zijn om daar überhaupt geen geld te parkeren voor wat extraatjes.

Die andere non-€-actie is nog wel open trouwens.
Gezien de verliezen? Hebben jullie een bron?

Naar mijn idee maken ze nog steeds dikke winsten met de trading fees?

• Wispe
  • Niet online
Jdome schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 15:03:
[...]

[...]

Gezien de verliezen? Hebben jullie een bron?

Naar mijn idee maken ze nog steeds dikke winsten met de trading fees?
knakworst in "Het Grote Cryptobetaalkaartentopic"

• Jdome
  • Nu online
Dat gaat over de cijfers t/m maart 2025. Toen hadden er nog weinig mensen van OKX gehoord en waren er méér dan genoeg alternatieven. Met de MICA is dat anders geworden en is de keuze beperkt. Het lijkt me niet representatief om op basis van deze cijfers te concluderen dat ze nu verlies maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Jdome op 13-08-2026 15:13 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jdome schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 15:10:
[...]

Dat gaat over de cijfers t/m maart 2025. Toen hadden er nog weinig mensen van OKX gehoord en waren er méér dan genoeg alternatieven. Met de MICA is dat anders geworden en is de keuze beperkt. Het lijkt me niet representatief om op basis van deze cijfers te concluderen dat ze nu verlies maken.
Ik ga zodra de nieuwe cijfers beschikbaar zijn kopen op de Maltese website. Ik denk dat het verlies nog verder op is gelopen onder het mom van aanloopverliezen, maar ik heb graag ongelijk, heb er wel een flufje geparkeerd.

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11:36
Twee vragen over Wirex:
  1. Weet iemand of Wirex inmiddels een MICAr licentie heeft?
  2. Kun je wel WPAY tokens kopen via de app zelf en zo ja, wat is dan de koers? Via Coinmarketcap zie ik alleen Gate.io en wat DEXen staan waar je het spul kunt kopen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PlasticPimple schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:05:
Twee vragen over Wirex:
  1. Weet iemand of Wirex inmiddels een MICAr licentie heeft?
  2. Kun je wel WPAY tokens kopen via de app zelf en zo ja, wat is dan de koers? Via Coinmarketcap zie ik alleen Gate.io en wat DEXen staan waar je het spul kunt kopen.
Wirex ONE heeft geen licentie.

In de app is de koers redelijk in lijn met de coinmarketcap gemiddelde koers. Er zit wel wat opslag in.

• spacewagon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:06
anandus schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:55:
Wat is eigenlijk jullie mening over Bleap?

Wisselende cashback (bijv 2% supermarkten en restaurants, 20% gaming en AI, etc), geen rebates. Maar ook geen cashbacklimiet of staking.

Topup gaat via IBAN of crypto.
Dit lijkt me interessant. Heeft iemand toevallig een referral code of link?

(Mag ik dit vragen? Zo nee, dan verwijder ik mijn vraag weer)

• ElPensador
exelletor schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:59:
Bij OKX telt het overboeken naar OKX Pay blijkbaar ook als een opname, nog voordat je het geld met de kaart hebt uitgegeven. Iets om rekening mee te houden, maar wel helder zo.

Wel bijzonder dat je bij een minimale netto opname meteen je hele tranche verliest en niet dat het naar rato wordt verrekend. Als je net te veel hebt gestort, dan heb je potentieel een probleem.
Ik had hetzelfde tussen de 2 uitbetalingen. Afgelopen weekend wat geld erop gezet en gisteren de uitbetaling gewoon gekregen.
Het lijkt erop dat als je simpelweg 2 dagen voor de uitbetaling genoeg geld erop hebt staan er gewoon uitbetaald wordt, tussen de uitbetalingen kan je 'onder water' staan.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:47
Heb mij Coca account maar weer eens afgestoft na het wegvallen van de voordelen van Bybit.
APP geupgrade naar de laatste versie, wat euro's gestort via Sepa (instant, nice).

Ondanks dat er geen Coca meer in Staking staan ben ik toch nog ff tot 1 september ge-upgrade naar de Standard tier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EsaUw4EIkknDMCwShnZwmo8gLxI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YMB3S51lrofmJT0bj0P9qKef.png?f=fotoalbum_large
Zojuist wat transacties gedaan, maar heb maar 1% cashback ipv 3% cashback gekregen die je in de Standard Tier over de eerste 1000 dollar moet krijgen.

Zijn er mede-tweakers die hun Coca kaart recentelijk nog hebben gebruikt en hier ook tegenaan liepen?

[ Voor 23% gewijzigd door paul-s83 op 18-08-2026 14:13 ]

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 22:21
paul-s83 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:13:
Heb mij Coca account maar weer eens afgestoft na het wegvallen van de voordelen van Bybit.
APP geupgrade naar de laatste versie, wat euro's gestort via Sepa (instant, nice).

Ondanks dat er geen Coca meer in Staking staan ben ik toch nog ff tot 1 september ge-upgrade naar de Standard tier.

[Afbeelding]
Zojuist wat transacties gedaan, maar heb maar 1% cashback ipv 3% cashback gekregen die je in de Standard Tier over de eerste 1000 dollar moet krijgen.

Zijn er mede-tweakers die hun Coca kaart recentelijk nog hebben gebruikt en hier ook tegenaan liepen?
Via Curve krijg je maar 1% als je niet hoog genoeg in de tierboom zit.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:47
tnx @deuceboss dat moet dan idd de oorzaak zijn :).

• fabians
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-08 22:08
Ik heb bij OKX gebruik gemaakt van de maand gratis VIP en 4% cashback t/m 300 euro (bijna aangetikt). Nu terug naar 2% en max 10 euro, hier zijn geen extra acties of alternatieve cashbacks voor toch? Hier moet ik het mee doen tot er nieuwe acties zijn?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

fabians schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:09:
Ik heb bij OKX gebruik gemaakt van de maand gratis VIP en 4% cashback t/m 300 euro (bijna aangetikt). Nu terug naar 2% en max 10 euro, hier zijn geen extra acties of alternatieve cashbacks voor toch? Hier moet ik het mee doen tot er nieuwe acties zijn?
>100k aan crypto of cash storten.

• Flexion1
De nieuwe kaartactie van okx staat in de kaartaanbeidingenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rw7rgZga8ujGmFRmgTDWe5YT5iI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6HvTz1RNak0sPHEzRN7n9Hqu.jpg?f=fotoalbum_largeEen tientje terug op Netflix. Niet verkeerd opzich.

[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 19-08-2026 08:21 ]

• Wispe
  • Niet online
En een andere actie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBmqj7iZ723vO7f-NqFUZff8UOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ydRJRt7lR2GVkaI5tiP9yWTz.jpg?f=fotoalbum_large

• Flexion1
Ja ze hebben de cap verdubbeld tot 20 euro ipv 10.

Staat alleen niet tot wanneer dit dan geldt. Wel maar beperkt aantal aanmeldingen mogelijk dus je moet snel zijn met activeren

[ Voor 14% gewijzigd door Flexion1 op 19-08-2026 08:29 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:51
knakworst schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 08:42:
Ik heb eventueel een jaarrekening van OKX Europe Ltd voor de geïnteresseerden, die heb ik van de Malta Chamber of Commerce (tegen betaling) gedownload.

https://limewire.com/d/gapIO#ZoWV7y9Gun

Jaarcijfers t/m maart 2025, waren de meest recente. Wat je eigenlijk ziet is dat OKX Europe, verlieslijdend is. Klanttegoeden zijn off-balance gescheiden, dat wil je hebben. Het liefst wil je ook dat OKX Europe winst maakt, dat doen ze niet. Wel krijgen ze steeds geld bijgestort vanuit de holding. Ook in het going concern statement wordt hiernaar verwezen. De auditor is BDO, de tekenend partner treedt regelmatig op. De disclaimers in het auditor's report zijn verder allemaal standaard.

Kortom, zolang OKX global dikke winst maakt (en dat is denk ik wel zo als de klanten voldoende leveraged trading doen) dan komt het wel goed met OKX Europe.

De bestuurders van OKX zijn wel een vraagteken. Eén bestuurder zou in Almere moeten wonen, maar dat is een vage locatie. Dat zijn wat mij betreft marionetten. Ook de locatie van het hoofdkantoor, Seychellen, verdient geen hoofdprijs.
Helaas werkt de url niet meer.

• Wispe
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:27:
[...]

Ja ze hebben de cap verdubbeld tot 20 euro ipv 10
Gek toch, zomeractie na 2/5 weekenden abrupt beëindigen ‘want pot op’ en na een paar dagen met twee nieuwe acties komen.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:51
Wispe schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:35:
[...]

Gek toch, zomeractie na 2/5 weekenden abrupt beëindigen ‘want pot op’ en na een paar dagen met twee nieuwe acties komen.
Ik hark graag de centjes hoor, maar stoor me wel aan dit geneuzel, ze doen maar wat.. Maarja.. :)

• Wispe
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:37:
[...]

Ik hark graag de centjes hoor, maar stoor me wel aan dit geneuzel, ze doen maar wat.. Maarja.. :)
Ja, vind ik ook niet zo. Had afgelopen dagen die 10 USDG-cap volgemaakt, nu moet ik weer een andere €500 instoppen voor de andere 10 USDG. Ik sla over, wacht wel tot september (ik neem een gok dat Bybit of een andere exchange met een betere actie komt dan deze).

[ Voor 10% gewijzigd door Wispe op 19-08-2026 08:58 ]

• karakedi
Het duurt bij mij erg lang voordat mijn USDC beschikbaar is voor de creditcard/pay-functie nadat ik euro's heb omgezet via spot trading naar USDC. Herkennen andere mensen dit bij OkX

• Thetallguy
  • Niet online
Flexion1 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:20:
De nieuwe kaartactie van okx staat in de kaartaanbeidingen[Afbeelding]Een tientje terug op Netflix. Niet verkeerd opzich.
Ah had m'n Netflix net omgezet van Bybit naar Bleap ivm. 20% cashback daar, maar de 50% is wel beter dus wordt weer switchen haha.

• Flexion1
karakedi schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 09:28:
Het duurt bij mij erg lang voordat mijn USDC beschikbaar is voor de creditcard/pay-functie nadat ik euro's heb omgezet via spot trading naar USDC. Herkennen andere mensen dit bij OkX
Je bedoeld je usdg? Als ik dit heb omgezet naar usdg en naar mijn kaart stort staat het er altijd binnen 10 seconden op

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-08 22:38
Ik heb me ook aangemeld voor de "Verdien tot 20 USDG terug". Zat ook al aan de cap van €10, maar heb een kleine uitgave GBIT naar OKX-kaart en betaald met USDG.... Maar helaas.

Bij Kaartbeloningen staat direct: "komt niet in aanmerking". Ondanks dat de transactie nog niet gesetteld is, denk ik ook niet dat dat nog komt.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• ElPensador
Flexion1 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:20:
De nieuwe kaartactie van okx staat in de kaartaanbeidingen[Afbeelding]Een tientje terug op Netflix. Niet verkeerd opzich.
Werkt deze met Curve?

• Flexion1
Ja bij mij wel

• MTT
  • Niet online

MTT

Sandrioni schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 18:45:
Ik heb me ook aangemeld voor de "Verdien tot 20 USDG terug". Zat ook al aan de cap van €10, maar heb een kleine uitgave GBIT naar OKX-kaart en betaald met USDG.... Maar helaas.

Bij Kaartbeloningen staat direct: "komt niet in aanmerking". Ondanks dat de transactie nog niet gesetteld is, denk ik ook niet dat dat nog komt.
waarom komt die niet in aanmerking? omdat je gaat gbit?

• Sandrioni
MTT schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 21:49:
[...]

waarom komt die niet in aanmerking? omdat je gaat gbit?
Lijkt me niet. Ik heb geen idee

• Jef
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 28-08 10:31

Jef

Hier het zelfde, niet in aanmerking. Betaling zonder gbit.

• Wispe
  • Niet online
Hier heb ik zojuist een Netflix-transactie geBIT en er staat ook dat kaartbeloningen niet in aanmerking komen, omdat ik mijn maandelijkse cap al heb bereikt (€10), terwijl ik ben aangemeld voor de 50%-actie en de extra €10-actie.

Even afwachten…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 08:03:
Hier heb ik zojuist een Netflix-transactie geBIT en er staat ook dat kaartbeloningen niet in aanmerking komen, omdat ik mijn maandelijkse cap al heb bereikt (€10), terwijl ik ben aangemeld voor de 50%-actie en de extra €10-actie.

Even afwachten…
Ik heb gister gedaan en kreeg reguliere cashback want ik zat nog niet een limiet, maar vannacht kreeg ik daarvovenop het tientje. Duurt dus inderdaad even.

• Sandrioni
Sandrioni schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 22:12:
[...]

Lijkt me niet. Ik heb geen idee
Het is nu 1 dag later en het is alsnog toegekend. Werkt dus wél

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 08:18:
[...]

Ik heb gister gedaan en kreeg reguliere cashback want ik zat nog niet een limiet, maar vannacht kreeg ik daarvovenop het tientje. Duurt dus inderdaad even.
Check. Net als de extra 2% cashback.
Een weergave van de pending USDG mag wel beter/duidelijker :P

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:33:
[...]

Helaas werkt de url niet meer.
3 Dagen is die hier te downloaden:

https://limewire.com/d/L4vZs#Ew8mU5rikz

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-08 16:26
Even een vraag over de fysieke Bleap debit card. Weten jullie hoe je die moet bestellen, aangezien ze Curve uitsluiten. Ik heb alles geprobeerd en via de chatbot, maar ik krijg het niet voor elkaar.Ook kan ik geen klantenservice ontdekken waarmee ik contact kan opnemen

• knakworst

knakworst

Get more sats!

smily01 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 19:25:
Even een vraag over de fysieke Bleap debit card. Weten jullie hoe je die moet bestellen, aangezien ze Curve uitsluiten. Ik heb alles geprobeerd en via de chatbot, maar ik krijg het niet voor elkaar.Ook kan ik geen klantenservice ontdekken waarmee ik contact kan opnemen
Ze ondersteunen Apple en Google Pay dus dat stuk plastic is toch niet nodig :?

• david_nogwat
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 06:38
Grachti schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:01:
Hallo , nog mensen die de ether.fi kaart gebruiken?

Principe is dat men kan lenen met crypto/stablecoins als onderpand, voor USDC is dit bijv. 4% maar brengt via restaking 5-6% op ( in liquid USD) , vind het best handig om uit te kunnen geven zonder directe cash impact . Er is ook een EURC vault maar pool is nog iets te klein vind ik om daar in te investeren. Ik gebruik de kaart nu al even als backup, cashback is 2% en sinds begin dit jaar zonder FX fees in eurozone. https://pchojecki.medium.com/ether-fi-crypto-card-32d26933dbc4
Het was wel een beetje een gedoe om het werkend te krijgen. Nederland staat namelijk op de lijst waar ether.fi niet ondersteund wordt. Kan nu ook alleen geld overmaken via crypto deposit, omdat bank service access op pending staat. Hebben meerderen dit?

Opzich werkt het voor de rest wel lekker. 3% cashback tot ongeveer €400 pm (tier Pinnacle)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHKme6kPsotGjjZbkAN9EZQYOng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UlmKtrPhyA8PjxgXvfyzFVTc.jpg?f=fotoalbum_large

Nice.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ook noemenswaardig: achterop staat credit. Niet debit. Dat is handig met verhuurmaatschappijen en dergelijke.

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-08 16:26
Hebben mensen ervaring om de "creditcard" van Nexo te gebruiken bij verhuurmaatschappijen. Wordt dat geaccepteerd? IK ben namelijk nog op zoek naar een goedkope crditcard voor vakantie in Amerika.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

smily01 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:26:
Hebben mensen ervaring om de "creditcard" van Nexo te gebruiken bij verhuurmaatschappijen. Wordt dat geaccepteerd? IK ben namelijk nog op zoek naar een goedkope crditcard voor vakantie in Amerika.
Er staat groot credit op dus zou moeten werken. Desondanks, vertrouw nooit op één. Ben je bijvoorbeeld ANWB lid neem hun VISA card. Minder dan 30 euro per jaar. Heb je gelijk visa.

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 28-08 20:26
Hoi allemaal, ik ben terug van vakantie en heb een nieuwe tip voor jullie.

Nu er een aantal kaarten zijn die EURC ondersteunen, heb ik nog een plek gevonden waar je wat EURC kunt sparen met een mooi rendement: Coindepo. Ze hebben tot 31 augustus een nieuwe aanbieding met een hogere APR voor nieuwe stortingen:

EURC Week — Earn Up to 23% APR!

Ik maak er al een paar jaar gebruik van, maar ik heb er nooit veel geld op gezet. Maar als diversificatiestrategie is het best goed! Op dit moment sla ik, telkens wanneer ik via Coinbase nieuwe EURC mint, deze op bij Nexo, Wirex One en Coindepo. Voor iedereen die Coindepo nog niet kent: doe wat onderzoek via Google en AI-agenten om meer vertrouwen te krijgen. Nogmaals: hoewel het de hoogste APR van de drie bewaarplaatsen biedt, zet ik er alleen een bedrag op dat ik gerust zou kunnen verliezen. Maar zoals ik al zei: ik gebruik ze al jaren zonder problemen.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat hangt er vanaf in welke mode je de kaart zet. Bij Nexo kun je in de app switchen tussen debit en credit.
In credit mode kun je wel reserveringen doen voor huur enzo.
Hou er wel rekening mee dat in credit mode al je uitgaven meteen een lening zijn. Daar betaal je dan ook weer een percentage over. In debit mode moet er geld beschikbaar zijn, maar krijg je weer geen cashback.
Ik vond het zelf niet zo'n interessante card.

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11:11
Misschien is Plasma One interessant: 3% cashback in dollars en gratis autohuurverzekering zolang je Core hebt, wat je als new user tijdelijk gratis krijgt. Ook gratis ChatGPT Go. Er is een wachtlijst maar ik heb eventueel nog 1 code over om die rij te skippen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Globalcitizen schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 21:15:
[...]

Misschien is Plasma One interessant: 3% cashback in dollars en gratis autohuurverzekering zolang je Core hebt, wat je als new user tijdelijk gratis krijgt. Ook gratis ChatGPT Go. Er is een wachtlijst maar ik heb eventueel nog 1 code over om die rij te skippen.
Dat is alleen dan wel weer een debit card, mijn ervaring met acceptatie van debit cards bij verhuurmaatschappijen is slecht, ze vragen altijd voor credit card of je mag opeens meer lappen. Kijk dus heel goed naar de voorwaarden bij het boeken of debit cards geaccepteerd worden.

• karakedi
bruncikas schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:30:
Hoi allemaal, ik ben terug van vakantie en heb een nieuwe tip voor jullie.

Nu er een aantal kaarten zijn die EURC ondersteunen, heb ik nog een plek gevonden waar je wat EURC kunt sparen met een mooi rendement: Coindepo. Ze hebben tot 31 augustus een nieuwe aanbieding met een hogere APR voor nieuwe stortingen:

EURC Week — Earn Up to 23% APR!

Ik maak er al een paar jaar gebruik van, maar ik heb er nooit veel geld op gezet. Maar als diversificatiestrategie is het best goed! Op dit moment sla ik, telkens wanneer ik via Coinbase nieuwe EURC mint, deze op bij Nexo, Wirex One en Coindepo. Voor iedereen die Coindepo nog niet kent: doe wat onderzoek via Google en AI-agenten om meer vertrouwen te krijgen. Nogmaals: hoewel het de hoogste APR van de drie bewaarplaatsen biedt, zet ik er alleen een bedrag op dat ik gerust zou kunnen verliezen. Maar zoals ik al zei: ik gebruik ze al jaren zonder problemen.
Ik heb vluchtig naar CoinDepo gekeken. Hun verdienmodel lijkt op dat van Nexo: rendement behalen uit leningen. Op dit moment hebben ze nog geen MiCA-vergunning; ze zijn momenteel bezig met certificering en het aanpassen van hun processen. Zolang ze geen MiCA hebben, lijkt het mij niet verstandig om je crypto daar voor langere termijn vast te zetten. Mocht de vergunning worden geweigerd, dan moeten ze hun dienstverlening in de EU waarschijnlijk staken en worden accounts van EU-klanten geblokkeerd. Het is maar de vraag hoe makkelijk je vastgelegde crypto dan weer vrijkomt.

Ik ben benieuwd welk bedrag (indicatie) en welke looptijd je voor EURC hebt gekozen. Zelf heb ik een bedrag van boven de € 20k voor een jaar vastgezet bij Nexo. Omdat Nexo de MiCA-licentie pas vlak voor 1 juli rond kreeg, gaf dat vooraf wel de nodige spanning. Pas als er volledige duidelijkheid is over MiCA, ga ik CoinDepo eventueel overwegen.

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11:36
CoinDepo geeft wel aan dat er een creditcard komt met een vrij riante startbonus ($500 USDC bij uitgaven van $3000 in de eerste maand). Afhankelijk van hoe het precies gaat werken, kan dit relatief risicoloos zijn. Je zet het geld erop, doet met Curve de transacties en klaar is kees.
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.