Geen idee als het zo is, maar let op dat 'kostenloos' nog steeds verborgen kosten kan bevatten doordat je misschien een minder goede wisselkoers krijgt voor je USDC. Om zeker te zijn dat het echt zonder kost is, zou je op hetzelfde moment de USDC koers om een andere exchange moeten checken.
Over de 8% deposit bonus: was net nog toevallig op de pagina van deze actie uitgekomen en zag daar een melding 'payout at risk' 'your net deposit must stay above the required amount to keep receiving payouts'
Ik heb nog niets van het origineel gestorte bedrag afgehaald, maar wel al transacties gedaan en daardoor blijkbaar met enkele centen onder mijn origineel deposit bedrag uitgekomen.
Als je dus ook nog maar 1 cent (bij mij ging het om 17 cent) onder je oorspronkelijk bedrag gaat, loop je het risico om de volledige uitbetaling te missen, ik ging er eerder van uit dat je uitbetaalde bedrag naar beneden zou gaan als je een deel van het geld afhaalt, maar het gaat dus direct naar 0... Ook geen idee hoe lang je zo de tijd krijgt om een tekort aan te zuiveren, nu snel wat bijgestort en melding is terug verdwenen.