Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:49
Helaas is de OKX-welkomstbonus flink versoberd. Ook de referralbonus is aangepast.

Oude eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €4.000.
  • Verhandel minimaal €20.000 aan crypto.
Nieuwe eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €20.000.
  • Verhandel minimaal €100.000 aan crypto.
Ook de referralbonus is gewijzigd. Voorheen gold hiervoor dezelfde stortings- en handelseis. Nu ontvang je:
  • €20 na het voltooien van de KYC, het storten van minimaal €200 en het verhandelen van €1.000.
  • €80 zodra je referral voldoet aan de nieuwe eis: minimaal €20.000 storten en €100.000 verhandelen.
De Free Kick cashback-actie loopt nog maar 3 dagen en kan daarnaast ook nog tot 100 USDG extra opleveren. Mocht je nog willen aanmelden; wacht niet te lang!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07 11:06
Theswitch schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 07:46:
[...]

Support blijft maar zeggen ja sorry we zijn er mee bezig. Na7 dagen nog steeds pending transactie.
7-10 dagen is in mijn ervaring helemaal niet gek icm Curve en crypto.com/bybit/plutus.
Hierom tank ik niet meer onbemand met Curve

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
MENACExz schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:00:
Helaas is de OKX-welkomstbonus flink versoberd. Ook de referralbonus is aangepast.

Oude eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €4.000.
  • Verhandel minimaal €20.000 aan crypto.
Nieuwe eis voor de welkomstbonus (+€190):
  • Stort minimaal €20.000.
  • Verhandel minimaal €100.000 aan crypto.
Ook de referralbonus is gewijzigd. Voorheen gold hiervoor dezelfde stortings- en handelseis. Nu ontvang je:
  • €20 na het voltooien van de KYC, het storten van minimaal €200 en het verhandelen van €1.000.
  • €80 zodra je referral voldoet aan de nieuwe eis: minimaal €20.000 storten en €100.000 verhandelen.
De Free Kick cashback-actie loopt nog maar 3 dagen en kan daarnaast ook nog tot 100 USDG extra opleveren. Mocht je nog willen aanmelden; wacht niet te lang!
Je moet ook wel toegeven dat het erg makkelijk was allemaal. :P

• Grachti
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 06-08 20:08
HaroldAllOut schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 00:17:
[...]

Staat al een tijdje op mijn radar.

Maar de kaart is toch helemaal niet in NL beschikbaar?
Ik zit in BE :p

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:34
Makes sense dan haha

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 17:19
Plasma One card werkt goed en welkombonus+gratis 6 maanden tier upgrade met referral link. Stappenplan:
  1. Registeren link 5min
  2. Wero/Ideal topup 95 euro. Binnen 1 uur.
  3. Gratis upgraden naar core kaart. Die kost 100.00 XPL (€1400) over 4 dagen.
  4. €95 Amazon giftcard gekocht + ~3% cashback maar je hebt conv fees
  5. $10 Welkomstbonus gelijk beschikbaar
  6. $10 Amazon giftcard gekocht van bonus
  7. $Chatgpt pro is gratis. Maar kreeg een gratis maand aangeboden van chatgpt.
  8. Nadeel geen curve
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jutw5qt4Ol_uNgyKEG3DWETOPtw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ye1XhKCwIfkgXOkJ32v3FPUZ.jpg?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door enermax op 19-07-2026 08:11 ]

• Weicool
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15:28
enermax schreef op zondag 19 juli 2026 @ 07:59:
Plasma One card werkt goed en welkombonus+gratis 6 maanden tier upgrade met referral link. Stappenplan:
  1. Registeren link 5min
  2. Wero/Ideal topup 95 euro. Binnen 1 uur.
  3. Gratis upgraden naar core kaart. Die kost 100.00 XPL (€1400) over 4 dagen.
  4. €95 Amazon giftcard gekocht + ~3% cashback maar je hebt conv fees
  5. $10 Welkomstbonus gelijk beschikbaar
  6. $10 Amazon giftcard gekocht van bonus
  7. $Chatgpt pro is gratis. Maar kreeg een gratis maand aangeboden van chatgpt.
  8. Nadeel geen curve
[Afbeelding]
Bedankt. Enermax Toegevoegd als mede auteur! Iedereen die ook mede auteur wil worden, laat het weten!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18:55
Weicool schreef op zondag 19 juli 2026 @ 09:51:
[...]

Bedankt. Enermax Toegevoegd als mede auteur! Iedereen die ook mede auteur wil worden, laat het weten!
(In aanvulling op mijn post van 14 juli over Plasma One)

- ik zie nergens een mogelijkheid voor ideal/Wero (ik heb zelf gestort via IP bankoverschrijving)

- Core kost normaal per jaar $199 of een lockedup stake van 20000 XPL (nu ongeveer $1600)

- FX fee op non-USD uitgaven is ~1,5%, maar b.v. bij Amazon en vliegtuigmaatschappijen kun je vaak de valuta kiezen om FX fees te vermijden

- $100 tegoed is voor ChatGPT Go (niet Pro)

- een nog niet genoemd aantrekkelijk voordeel is dat je de benefits van een Visa Signature card krijgt; zelf vind ik m.n. de gratis verzekering bij autohuur voordelig (dus geen dure extra verzekering nodig of gebruik van een card zonder cashback), maar er is b.v. ook een aankoopverzekering en je kunt deelnemen aan acties van de Amerikaanse Visa organisatie.

- deze promotie is slechts 3 dagen geldig en er is een wachtlijst; ik heb echter 3 codes gekregen om de wachtlijst te skippen

[ Voor 6% gewijzigd door Globalcitizen op 21-07-2026 10:23 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

knakworst

Get more sats!

Globalcitizen schreef op zondag 19 juli 2026 @ 11:32:
[...]

- een nog niet genoemd aantrekkelijk voordeel is dat je de benefits van een Visa Signature card krijgt; zelf vind ik m.n. de gratis verzekering bij autohuur voordelig (dus geen dure extra verzekering nodig of gebruik van een card zonder cashback)
Let er dan wel op dat de autoverhuurder debit cards accepteert, dat is niet overal zo.

• fabians
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08 21:13
Domme vraag misschien maar waar zie ik die beloningen van het penalty schieten terug? Die kon je niet apart claimen ofzo toch?

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:10
fabians schreef op maandag 20 juli 2026 @ 15:56:
Domme vraag misschien maar waar zie ik die beloningen van het penalty schieten terug? Die kon je niet apart claimen ofzo toch?
Nee die hoef je niet te claimen. Je ziet het direct bij je transacties staan als kaartbeloningen

• fabians
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08 21:13
Flexion1 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 17:06:
[...]

Nee die hoef je niet te claimen. Je ziet het direct bij je transacties staan als kaartbeloningen
Ah ok dus gewoon bij je balans erbij opgeteld?

• Flexion1
fabians schreef op maandag 20 juli 2026 @ 19:13:
[...]

Ah ok dus gewoon bij je balans erbij opgeteld?
Yep

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Globalcitizen schreef op zondag 19 juli 2026 @ 11:32:
[...]

- Core kost normaal per jaar $199 of een lockedup stake van 10000 XPL (nu ongeveer $800)
Waar zie je die lockup van 10000 XPL voor een jaar? Op hun website onder Personal > Core staat het dubbele:

"Core for $199 per year or lock 20,000 XPL for 12 months"

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18:55
Remmer schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:50:
[...]

Waar zie je die lockup van 10000 XPL voor een jaar? Op hun website onder Personal > Core staat het dubbele:

"Core for $199 per year or lock 20,000 XPL for 12 months"
Dankjewel voor de correctie! Ik weet niet meer of er misschien eerder een korting was (zoals voor Platinum), maar in ieder geval is het nu 20000 XPL. Ik heb het aangepast in mijn post

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09:52
Ik volg deze thread nu al een tijdje maar ben nog niet echt op een definitieve vervanger gekomen voor de ByBit card. Ik gebruikte ook de Trading212 pas, die 2% directe cashback bood, maar die loopt helaas deze maand af. ByBit bood dan nog wel 2% aan, maar dat verdwijnt ook snel. Heeft iemand een alternatief die op dezelfde wijze werkt? Ik vond het bij ByBit en Trading212 erg fijn dat je gewoon betaalde met fiat (eur) in plaats van verplichte crypto/stablecoins voor cashback. Ik kan nog niet echt een alternatief vinden die dat biedt, iemand tips?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ynze_162 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 23:57:
Ik volg deze thread nu al een tijdje maar ben nog niet echt op een definitieve vervanger gekomen voor de ByBit card. Ik gebruikte ook de Trading212 pas, die 2% directe cashback bood, maar die loopt helaas deze maand af. ByBit bood dan nog wel 2% aan, maar dat verdwijnt ook snel. Heeft iemand een alternatief die op dezelfde wijze werkt? Ik vond het bij ByBit en Trading212 erg fijn dat je gewoon betaalde met fiat (eur) in plaats van verplichte crypto/stablecoins voor cashback. Ik kan nog niet echt een alternatief vinden die dat biedt, iemand tips?
Ik zou kijken naar wirex one. Specifiek elite tier. Je hebt geen vermogen aan wpay nodig. En toch 3% cashback en een tientje korting op Chatgpt.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:30

GmR

knakworst schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 14:52:
[...]

Ik zou kijken naar wirex one. Specifiek elite tier. Je hebt geen vermogen aan wpay nodig. En toch 3% cashback en een tientje korting op Chatgpt.
Die leek leuk, tot de redemption power in beeld kwam, zie https://litepaper.wirexapp.com/#redeem-calc

Als je aan de minimale eisen van de elite tier voldoet (€2500 aan assets waarvan 3% WPAY), kan je er €5 per maand aan rewards uithalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gU5-agnSJ4dv91PLAAHh8j_I9JU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/efFmN6ejM9ShuFlqigx1bNbR.png?f=user_large

Ik heb dus helaas ook nog niet echt een leuk alternatief gevonden :-(

[ Voor 5% gewijzigd door GmR op 22-07-2026 15:22 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

GmR schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 15:22:
[...]

Die leek leuk, tot de redemption power in beeld kwam, zie https://litepaper.wirexapp.com/#redeem-calc

Als je aan de minimale eisen van de elite tier voldoet (€2500 aan assets waarvan 3% WPAY), kan je er €5 per maand aan rewards uithalen:
[Afbeelding]

Per 100 dollar wpay kun je 7 dollar uitcashen. Maar je krijgt wel de volledige cashback toegekend. Je kan dus in een later stadium tijdelijk je wpay verhogen, cashen, en daarna weer verlagen.

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:34
GmR schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 15:22:
[...]

[Afbeelding]

Uiteraard kan je ook iets meer WPAY kopen maar dan loop je wat meer risico ofc.

Goed om te weten dat je redemption power kan opsparen. Dus stel je hebt minimale WPAY kan je ook gewoon 5 x 5 maand wachten en dan in 1 maand redeemen

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:40
@Ynze_162 Nexo is nog steeds een optie maar niet geweldig voor de meesten.

- Je moet minimaal 5k aan waarde op het platform hebben staan, hier kun je vervolgens wel rente over krijgen. Zo heb ik er Bitcoin staan waar ik 5,7% rente over krijg.

- De euro's die je op Nexo zet om uit te geven met de cashbackkaart ontvangen ook rente, namelijk 7%.

- Van de 5k moet minimaal 10% in Nexo tokens zijn, minder kan ook wel maar dan krijg je minder rente en minder cashback.

- 2% cashback echter valt dit vaak iets lager uit en heel af en toe wat hoger door eur/usd conversie.

- Max 200 euro aan cashback per maand, dus met 2% kun je elke maand over 10k euro cashback krijgen.

- Geen abonnementen zoals Netflix.

Voor mij werkt dit al jaren erg goed aangezien ik voornamelijk Bitcoin heb en hierdoor toch wat rente kan krijgen op een deel van m'n stack. Enige nadeel wat ik ondervindt t.o.v de vorige cashback aanbieders die ik gebruikte is de afwezigheid van abbo's.

[ Voor 29% gewijzigd door Nopheros op 23-07-2026 09:45 ]

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:43

SN3

Belg

Nopheros schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 09:12:
@Ynze_162 Nexo is nog steeds een optie maar niet geweldig voor de meesten.

- Je moet minimaal 5k aan waarde op het platform hebben staan, hier kun je vervolgens wel rente over krijgen. Zo heb ik er Bitcoin staan waar ik 5,7% rente over krijg.

- De euro's die je op Nexo zet om uit te geven met de cashbackkaart ontvangen ook rente, namelijk 7%.

- Van de 5k moet minimaal 10% in Nexo tokens zijn, minder kan ook wel maar dan krijg je minder rente en minder cashback.

- 2% cashback echter valt dit vaak iets lager uit en heel af en toe wat hoger door eur/usd conversie.

- Geen abonnementen zoals Netflix.

Voor mij werkt dit al jaren erg goed aangezien ik voornamelijk Bitcoin heb en hierdoor toch wat rente kan krijgen op een deel van m'n stack. Persoonlijk is het enige nadeel t.o.v vorige cashback aanbieders die ik gebruikte de afwezigheid abbo's.
Aanvulling: de 2% cashback is ook in nexo tokens. Zelf vind ik dat ook een mindere.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:43

SN3

Belg

Grachti schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:01:
Hallo , nog mensen die de ether.fi kaart gebruiken?

Principe is dat men kan lenen met crypto/stablecoins als onderpand, voor USDC is dit bijv. 4% maar brengt via restaking 5-6% op ( in liquid USD) , vind het best handig om uit te kunnen geven zonder directe cash impact . Er is ook een EURC vault maar pool is nog iets te klein vind ik om daar in te investeren. Ik gebruik de kaart nu al even als backup, cashback is 2% en sinds begin dit jaar zonder FX fees in eurozone. https://pchojecki.medium.com/ether-fi-crypto-card-32d26933dbc4
Wou deze eens proberen, maar kaart kan niet toegevoegd worden aan curve. (Visa kaart uitgegeven buiten UK en EEA melding).

Daardoor niet echt een optie hier.

• Nopheros
SN3 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 09:35:
[...]

Aanvulling: de 2% cashback is ook in nexo tokens. Zelf vind ik dat ook een mindere.
Voor mij juist handig, bij marktdalingen blijf ik daardoor meestal toch boven de 10%.

Gekeken op 12 maanden staat BTC op 45% en Nexo op 44% verlies. Geen memetoken die even -97% gaat dus daarvoor hoef je het ook niet te laten.

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 24-07-2026 11:12 ]

• Wispe
  • Niet online
OKX heeft 2 nieuwe acties:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYqQfY8Q5do_jab7nINyJrscs_s=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VyZOEtPmP9mP42BvG73fEmHk.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4hAngDNjhVerX29vxGLeO5Ej0o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XNvBMY5wnslFWX6K7pjuhcqN.png?f=fotoalbum_tile

• Flexion1
edit:
gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door Flexion1 op 01-08-2026 09:45 ]

• Wispe
  • Niet online
In voorwaarden staat: “Om in aanmerking te komen voor de beloning moet de deelnemer zich inschakelen voor de Campagne via de OKX-app (Pay > Beloningen > Voordelen) en OKX-kaartransacties uitvoeren tijdens de onderstaande Campagneperiode. De geschiktheid van een transactie wordt bepaald door de autorisatiedatum; transacties die buiten de Campagneperiode zijn geautoriseerd, tellen niet mee, zelfs niet als ze binnen een dergelijke periode zijn afgewikkeld.”

Betekent dit dat Curve niet werkt? Of krijgt de transactie op OKX een nieuwe datum nadat je hem overzet uit andere kaart?

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 01-08-2026 10:13 ]

• Thetallguy
  • Niet online
En ff hierop letten voor je je blind voor beide acties aanmeldt;

Elk OKX-account kan slechts deelnemen aan één promotiecampagne de door OKX binnen dezelfde periode wordt aangeboden. Deelnemers die zich registreren voor meerdere promotiecampagnes, ontvangen alleen de beloning van de laatste campagnes waarvoor ze zich hebben ingeschreven.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Thetallguy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:28:

Elk OKX-account kan slechts deelnemen aan één promotiecampagne de door OKX binnen dezelfde periode wordt aangeboden. Deelnemers die zich registreren voor meerdere promotiecampagnes, ontvangen alleen de beloning van de laatste campagnes waarvoor ze zich hebben ingeschreven.
Kan je ook wisselen? Eerst die weekendactie, daarna de vakantie-actie?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Wispe
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:21:
[...]

Kan je ook wisselen? Eerst die weekendactie, daarna de vakantie-actie?
Eenmaal op ‘aanmelden’ gedrukt kun je dat niet ongedaan maken.

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:54
Weet iemand of je transacties die je nu met Curve doet over 90 dagen alsnog kan GBIT'en als ik dan pas Curve Pro afsluit?

• Flexion1
Thetallguy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:28:

Ik heb me voor beide aangemeld, waarvan 4% als laatste maar krijg toch de belonging van de andere actie ook zo ik zojuist. Dus je kan gewoon beide aanmelden.

[ Voor 27% gewijzigd door Flexion1 op 01-08-2026 16:00 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die 1 USD per 10 USD doet het bij mij (nog) niet. Ik wacht nog tot maandag en anders ga ik support contacten want ik had me wel aangemeld (en niet voor de 4% Actie).

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:56:
Die 1 USD per 10 USD doet het bij mij (nog) niet. Ik wacht nog tot maandag en anders ga ik support contacten want ik had me wel aangemeld (en niet voor de 4% Actie).
Hoezo doet hij het (nog) niet?
Bij mij zijn al mn transacties nog onder pending, dus kan er niets zinnigs over zeggen nog. Heb wel 4 verschillende transacties gedaan om te testen:
- €100 via Curve met een normaal gesproken uitgesloten MCC van buiten dit weekend
- €10 via Curve met een juiste MCC van buiten dit weekend
- €10 via Curve met een juiste MCC van dit weekend
- €10 direct met OKX kaart met een juiste MCC van dit weekend

Dus ik zou 1, 2, 3 of 10 USDG moeten krijgen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die 4,5% reguliere beloning is gelijk zichtbaar, ik had verwacht die extra rewards ook. Afwachten of die nog komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9ClYaL5qpJKjgHwKEGCUTWbxPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zahfNFwaWYctljUoiDvJoGJk.jpg?f=fotoalbum_large

• Flexion1
knakworst schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:18:
Die 4,5% reguliere beloning is gelijk zichtbaar, ik had verwacht die extra rewards ook. Afwachten of die nog komen.

[Afbeelding]
Nee die komen pas in beeld als je bedrag gesetteld is

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:47
knakworst schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:56:
Volgens voorwaarden moet je usdg gebruiken.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

karakedi schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 18:53:
[...]

Volgens voorwaarden moet je usdg gebruiken.
Dat doe ik ook, ze waren inderdaad nog niet gesetteld. Ze druppelen nu binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b02Ha-6sM_y8JBNNy0jZpMrIelc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6XcrY22GO56W7e8B4qfceM4.jpg?f=fotoalbum_large

• Flexion1
knakworst schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:09:
[...]

[Afbeelding]
Mooie actie zo weer. Elk weekend 10% cashback over je eerste 100 dollar boven op de reguliere 2%.

[ Voor 3% gewijzigd door Flexion1 op 01-08-2026 20:27 ]

• Wispe
  • Niet online
Ben wel benieuwd waar het van afhangt wanneer het wordt gesetteld. Hier is nog niets gesetteld.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:09:
[...]

[Afbeelding]
Had jij curve gebruikt?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ja.

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
ThaJens schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:29:
Weet iemand of je transacties die je nu met Curve doet over 90 dagen alsnog kan GBIT'en als ik dan pas Curve Pro afsluit?
Ja, hier net hetzelfde gedaan, deze maand van gratis curve naar pro gegaan, transacties van in juni heb ik kunnen gbit-en na afsluiten pro

• Wispe
  • Niet online
Ter info: Intratuin is uitgesloten van cashback bij OKX, zowel voor de reguliere cashback als tijdens de zomeractie (ondanks dat in de voorwaarden van de zomeractie staat dat geen enkele MCC is uitgesloten).

[ Voor 16% gewijzigd door Wispe op 02-08-2026 07:56 ]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:55
Ik kan beide acties op OKX niet eens zien.....😐

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Wispe
  • Niet online
Sandrioni schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:20:
Ik kan beide acties op OKX niet eens zien.....😐
Pay > voordelen > kaartbeloningen > mijn aanbiedingen.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:55
Dank je! Inmiddels gevonden. Zit wel wat verstopt...

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
De voetbal goal actie is afgwlopen, maar is dat direct uitgekeerd als usdg? Want je kan maar alecht zien waar dat is bij geschreven of zit daar nog een bepaalde wachttermijn op? (Was maximaal 100 usdg toch?)

Ik moet nog voor 5000 euro verhandelen om de 100 euro welkpmstkorting te krijgen. Is 5x 1000 euro omzetten van euro naar usdg toegestaan? Of mag dat niet?

[ Voor 27% gewijzigd door conara op 02-08-2026 17:35 ]

• Wispe
  • Niet online
conara schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:33:
De voetbal goal actie is afgwlopen, maar is dat direct uitgekeerd als usdg?
Ja.
Want je kan maar alecht zien waar dat is bij geschreven of zit daar nog een bepaalde wachttermijn op?
Klopt, het loopt door elkaar met de reguliere cashback. Dat kan beter idd.
(Was maximaal 100 usdg toch?)
Klopt.
Ik moet nog voor 5000 euro verhandelen om de 100 euro welkpmstkorting te krijgen. Is 5x 1000 euro omzetten van euro naar usdg toegestaan? Of mag dat niet?
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

conara schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:33:

Alle handelstransacties met het USDC/EUR-handelspaar en alle koop-, verkoop of conversie-orders waarbij USDC/USDG, USDC/USD of USDG/USD zijn betrokken, zijn uitgesloten en en komen niet in aanmerking als transactie in het kader van de algemene voorwaarden voor de bonus voor nieuwe gebruikers.

https://www.okx.com/nl/help/new-user-bonus-program-terms-and-conditions-eea

Bovenstaande paren kunnen niet. Maar EUR -> USDG staat er niet als zodanig, dus het zou kunnen.

Wel grijs gebied, moeilijk te zeggen hoe je het moet interpreteren. Want de route voor OKX zou dus wel eens kunnen zijn, EUR naar USD naar USDG, dus USDG /USD is erbij betrokken. Onduidelijk geformuleerd van OKX...

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 02-08-2026 22:41 ]

• Wispe
  • Niet online
Wat denken jullie van de Krak kaart?
https://krak.app/card

2% ongelimiteerd

• karakedi
Het lijkt een goede vervanging van Bybit. Kan je met euro betalen, of is het net als OKx usdg/usdc only. Bybit kan je dan gebruiken bij eventuele acties.
Ik ga het deze week aanvragen.

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:49
Wispe schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 17:02:
Wat denken jullie van de Krak kaart?
https://krak.app/card

2% ongelimiteerd
Helaas is de 2% cashback niet zonder voorwaarden.

Bron: https://krak.app/pricing
Tier30-Day Average Assets Held (GBP / EUR)Cashback Rate
Tier 1≥ 50,0002%
Tier 2≥ 10,0001.5%
Tier 3≥ 1,0001%
Tier 4≥ 2000.5%
Tier 5< 2000%

• Wispe
  • Niet online
MENACExz schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:32:
[...]

Helaas is de 2% cashback niet zonder voorwaarden.

Bron: https://krak.app/pricing
Tier30-Day Average Assets Held (GBP / EUR)Cashback Rate
Tier 1≥ 50,0002%
Tier 2≥ 10,0001.5%
Tier 3≥ 1,0001%
Tier 4≥ 2000.5%
Tier 5< 2000%
Jammer.

• Wispe
  • Niet online
Ik had van het weekend iets gekocht bij Bol via OKX ivm die zomeractie. Vandaag mail van Bol dat mijn bestelling is geannuleerd wegens “technische storing” en was de prijs met 100% verhoogd. Ik baalde als een stekker want dat betekende ook dat ik mijn cashback van de zomeractie kwijt was. Dus ik klagen, krijg ik gewoon een cadeaubon van mijn aankoopbedrag gratis (naast aankoopbedrag retour).

€32 ipv 3 USDG. Prima. _O-

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:09
Voor de 4% vreemde valuta actie op okx kun je toch gewoon via curve een andere valuta kiezen en zo alsnog 300 usdg binnen harken?

• wiseguy13
Als dat zo is ga ik vragen of ik kan wisselen qua actie.

• Flexion1
wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:47:
Als dat zo is ga ik vragen of ik kan wisselen qua actie.
Je kan gewoon aan beide meedoen. Het staat in voorwaarden maar beide kunnen tegelijk.

• wiseguy13
Ik heb vandaag een transactie in een andere valuta uitgevoerd en krijg 2% ondanks dat ik ben aangemeld.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:16:
Ik heb vandaag een transactie in een andere valuta uitgevoerd en krijg 2% ondanks dat ik ben aangemeld.
Wacht nog even totdat die helemaal gesettled is.

• Wispe
  • Niet online
wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:46:
Voor de 4% vreemde valuta actie op okx kun je toch gewoon via curve een andere valuta kiezen en zo alsnog 300 usdg binnen harken?
Als dat kan, lijkt dat mij niet de bedoeling van de actie. Ik zou toch voorzichtig zijn hiermee.

• wiseguy13
Was meer voor anderen. Ik ben nu in een ander niet euro land. Wellicht to veiliger om de transacties rechtstreeks met okx kaart te doen i.p.v. curve

• wiseguy13
8-) beide campagnes werken inderdaad

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 06-08 23:43
wiseguy13 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:46:
Even voor de zekerheid: gebruikers kunnen alleen 300 USDG krijgen als ze VIP zijn, toch? Ik ben geen VIP, dus mijn cashback-limiet is € 10 per maand. In de campagneregels staat dat dit bovenop je maandelijkse limiet komt, klopt dat?

• Wispe
  • Niet online
bruncikas schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 13:37:
[...]

Even voor de zekerheid: gebruikers kunnen alleen 300 USDG krijgen als ze VIP zijn, toch? Ik ben geen VIP, dus mijn cashback-limiet is € 10 per maand. In de campagneregels staat dat dit bovenop je maandelijkse limiet komt, klopt dat?
Er is een actie waarbij je (andere) 300 USDG kan verdienen, los van het VIP zijn. Deze komt er bovenop inderdaad.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is voor het overzetten van EUR naar USDG het nog steeds het voordeligst om dit via Coinbase te doen? Dus bij Coinbase EUR naar USDC, dan versturen naar OKX, en dan USDC 1:1 converteren naar USDG.

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ik denk dat mensen nog op zoek zijn naar een crypto cashback debit card. Ik kwam de volgende website https://sweepbase.net/best-crypto-cards-europe tweakerstegen om de debit cards met elkaar te vergelijken. Ik had er wel wat aan.

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Trasos schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 14:51:
Is voor het overzetten van EUR naar USDG het nog steeds het voordeligst om dit via Coinbase te doen? Dus bij Coinbase EUR naar USDC, dan versturen naar OKX, en dan USDC 1:1 converteren naar USDG.
EUR <> USDG kun je op OKX gratis converteren.

• Flexion1
Mr. Jinx schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:00:
[...]

EUR <> USDG kun je op OKX gratis converteren.
Ze rekenen geen directe kosten idd, maar wisselkoers is wel minder gunstig dan dat het het gewoon op de Exchange koop bij hun

• Flexion1
Flexion1 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:35:
[...]

Als je 100 euro converteert naar usdg krijg je 114.36 usdg. Op hun Exchange krijg je 1.15

[ Voor 23% gewijzigd door Flexion1 op 06-08-2026 20:38 ]

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ja dat klopt van die ongunstige koers, maar dat lijkt me toch beter dan heen en weer sturen naar Coinbase voor dat soort marges. Spot trade is natuurlijk helemaal goed, kun je ook nog wat bijverdienen met al die airdrops.

En de 8% stortingsbonus maakt ook een hoop goed. Zie je niet vaak, zo'n hoge APY met zulke flexibele voorwaarden!
Rente wordt elke 2 weken uitbetaald en zet ik direct om naar Pay boost waar je weer 3% krijgt zolang je het niet gebruikt. En dan weer cashback als je betaald. Gaat lekker hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Jinx op 06-08-2026 21:01 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mr. Jinx schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:00:
Ja dat klopt van die ongunstige koers, maar dat lijkt me toch beter dan heen en weer sturen naar Coinbase voor dat soort marges.
Het is heel simpel, het converteren op OKX kost een half procent, als ik 115,21 USDG omzet hoor ik 100 euro te krijgen, maar ik krijg er maar 99,50. Op 30.000 euro, wat ik in een jaartje spendeer, is dat 150 euro. Op Coinbase betaal je 3 euro.
En de 8% stortingsbonus maakt ook een hoop goed. Zie je niet vaak, zo'n hoge APY met zulke flexibele voorwaarden!
Die is zeker top, krijg je op alle stortingen, ook btc.

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 06-08-2026 22:21 ]

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
Flexion1 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:35:
[...]

Ze rekenen geen directe kosten idd, maar wisselkoers is wel minder gunstig dan dat het het gewoon op de Exchange koop bij hun
USDG/EUR paar op de OKX exchange is dan ook weer geen cadeau, er wordt amper gehandeld en telkens aan hogere prijzen tov USDC/EUR paar. Dan maar eerst USDC gekocht en geconverteerd naar USDG, en vanaf de volgende keer probeer ik ook de coinbase route

Kregen jullie al cashback voor transacties via Paypal? Ik zag net dat mijn betaling van tradingview abbo via paypal werd uitgesloten van cashback (en dus ook van de weekend actie, waarvoor ik deze helaas had proberen te gebruiken). Mij nu niet duidelijk als dit komt specifiek doordat paypal er tussen zit of als ze tradingview MCC uitsluiten.

8% deposit bonus is inderdaad helemaal top. Je moet dan wel een redelijk bedrag gedurende een jaar op de exchange laten, maar gezien ze aan alle EU regels voldoen, lijkt mij dat toch een aanvaardbaar risico. En terwijl je de 8% binnenhaalt, mag je er nog mee handelen ook, moet niet in 1 currency. Zie dat de actie deze maand terug verlengd is voor deze die nog willen instappen

[ Voor 18% gewijzigd door .Memphis. op 06-08-2026 23:25 ]

• Nopheros
Ja dat klopt van die ongunstige koers, maar dat lijkt me toch beter dan heen en weer sturen naar Coinbase voor dat soort marges. Spot trade is natuurlijk helemaal goed, kun je ook nog wat bijverdienen met al die airdrops.

Rente wordt elke 2 weken uitbetaald en zet ik direct om naar Pay boost waar je weer 3% krijgt zolang je het niet gebruikt. En dan weer cashback als je betaald. Gaat lekker hoor.
8% uitbetaald over een periode van 12 maanden en bij opnames worden toekomstige uitbetalingen beïnvloed zoals ik lees op hun site. Rente om geld vast te zetten dus. Op zich leuk maar als je ergens anders al een redelijke rente krijgt niet heel bijzonder verder.

Cashback 2% lees ik, geen abbo's lijkt het? VIP 1 te duur voor 4%.

Niet interessant genoeg om over te stappen voor mij iig.

[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 07-08-2026 02:16 ]

• Wispe
  • Niet online
.Memphis. schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 23:19:
[...]

Kregen jullie al cashback voor transacties via Paypal? Ik zag net dat mijn betaling van tradingview abbo via paypal werd uitgesloten van cashback (en dus ook van de weekend actie, waarvoor ik deze helaas had proberen te gebruiken). Mij nu niet duidelijk als dit komt specifiek doordat paypal er tussen zit of als ze tradingview MCC uitsluiten.
Volgens de zomeractievoorwaarden is er geen beperking van MCC, maar dat verklaart niet waarom ik over mijn Intratuin-transactie geen cashback heb gekregen (die ik via Curve had gedaan).

• Mr. Jinx
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 01:43:
[...]

8% uitbetaald over een periode van 12 maanden en bij opnames worden toekomstige uitbetalingen beïnvloed zoals ik lees op hun site. Rente om geld vast te zetten dus. Op zich leuk maar als je ergens anders al een redelijke rente krijgt niet heel bijzonder verder.
Heb je voorbeelden waar? Ik ken ook wel partijen die rond de 8% geven op stable coins (Nexo), maar zeker niet op BTC en andere coins. En meestal moet je dan een bepaald percentage aan tokens vast houden of je moet je geld echt vast zetten. Dit is gewoon vrij opneembaar.

• Nopheros
Mr. Jinx schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 07:46:
[...]

Heb je voorbeelden waar? Ik ken ook wel partijen die rond de 8% geven op stable coins (Nexo), maar zeker niet op BTC en andere coins. En meestal moet je dan een bepaald percentage aan tokens vast houden of je moet je geld echt vast zetten. Dit is gewoon vrij opneembaar.
Als je nog niets kreeg op je BTC dan is dit een leuke actie maar Nexo geeft altijd 5,7% op Bitcoin. Als je dus hiervoor niets kreeg op BTC dan had je dus meer overgehouden op Nexo op de lange termijn.

En zeker heeft Nexo ook weer nadelen maar 30 dagen vasthouden is voor mij geen issue. Voordeel is dat als ik over 2 maand Bitcoin koop daar ook weer 5,7% op krijg, niet eenmalig.

Nexo tokens doen ongeveer hetzelfde als Bitcoin op jaarbasis.

Als okx wat abonnementen had toegevoegd aan hun cashback verhaal was ik waarschijnlijk wel overgestapt met in iedergeval het cryptokaart deel.

Verder 6% op euro's, zonder vastzetten. Ook op het geld wat je uitgeeft via de cashback kaart, altijd niet eenmalig.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 07-08-2026 16:35 ]

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ik heb ook gebruik gemaakt van Nexo, dus ik ken het zeker. Maar met die Nexo tokens is het gewoon een sigaar uit eigen doos. Als de koers weer eens omlaag gaat moet je ze aanvullen om op je percentage te blijven. En wie weet wat voor manipulatie daar achter zit?
Vandaar dat het me opviel dat de voorwaarden bij OKX zo flexibel en helder zijn.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik gebruik ook Nexo maar je moet niet al je geld+crypto op één exchange zetten. Vastzetten is voor mij wel een no-go, zie ftx en Celsius, die kan ik toen de fud losbarstte op tijd weghalen.

• Nopheros
knakworst schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 13:47:
Ik gebruik ook Nexo maar je moet niet al je geld+crypto op één exchange zetten. Vastzetten is voor mij wel een no-go, zie ftx en Celsius, die kan ik toen de fud losbarstte op tijd weghalen.
Ja klopt natuurlijk ook. Heb zelf een mix van hardware wallet en 2 exchanges. 1 van deze exchanges geeft helemaal geen rente (maar heeft een erg goede reputatie op gebied van security), ik zou nog kunnen overwegen om dit te verplaatsen.

Ik las hierboven ergens dat ik nog wel een paar weken bedenktijd heb dus dat ga ik maar even gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 07-08-2026 16:40 ]

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:49
knakworst schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:18:
[...]

Het is heel simpel, het converteren op OKX kost een half procent, als ik 115,21 USDG omzet hoor ik 100 euro te krijgen, maar ik krijg er maar 99,50. Op 30.000 euro, wat ik in een jaartje spendeer, is dat 150 euro. Op Coinbase betaal je 3 euro.

[...]
Jij bent dus nu volledig overgestapt op OKX voor de cashback maak ik hier uit op?

Ik twijfel nog een beetje. Ben een beetje huiverig om er 100K te stallen.

• karakedi
CHRlS schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:44:
[...]

Jij bent dus nu volledig overgestapt op OKX voor de cashback maak ik hier uit op?

Ik twijfel nog een beetje. Ben een beetje huiverig om er 100K te stallen.
Bij eerdere actie bij OKX had ik ik rond 50k gestald. Binnen enkele weken, had ik een uitgebreid KYC. Hoewel ik gevraagde documentatie heb opgeleverd, heb ik het voor zekerheid leeg getrokken. OKX heeft vergunning van AFM, maar indien je juridisiche stappen wil nemen bij een geschil, is het lastiger aangezien ze zijn gezeteld in Malta.
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.