Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ideeën hoe ik die €0,30 aan TAO kan uitcashen zonder kosten te maken? Converteren lukt dus niet.

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:28
Dan heb jij flink bedrag erop staan. Ik had ook gekeken om mee te doen maar zag dat rewards paar euro zou zijn. Niet de moeite idd

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:31

knakworst

Get more sats!

Wpay ondertussen 80 cent...

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:29
Even een vraag over de app van Okx. Ik heb in totaal 390 euro met de actie binnen gehaald. Nu heb ik ze allemaal geclaimd, maar nu ziek ik maar 198 euro aan Bitcoins. Ze zijn niet ineens de helft minder waard geworden. Ook is er een bedrag van EUR 188 gereserveerd om "de bezitten op je account te dekken" Hier heb ik echt geen kaas van gegeten, jullie?

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:20
knakworst schreef op zondag 5 juli 2026 @ 15:07:
Ik heb inmiddels mijn private keys geexporteerd vanuit Privy en geïmporteerd naar Trust Wallet. Werkt prima alleen nog 0,0. Adres is ook anders dan in Wirex ONE. Dus het is allemaal nog een beetje abacadabra voor mij hoe dit non-custodial is.
Hmmm ik had zelf nog niet de keys geexporteerd vanuit privy, raar dat het adres ook anders is dan bij Wirex One… dat zou hetzelfde moeten zijn lijkt mij in verband met non custodial inderdaad.

Pak nu wel lekker de koersstijging mee van WPAY, eindelijk een vroeg in de ponzi van zo’n cashback kaart ghehe.

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:14
Als ie over de $1,- gaat dan trakteer ik @bruncikas op een paar hele lekkere goudgele rakkers voor zijn gouden tip!
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.