Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:52
anandus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:24:
[...]
Zeker, maar niet iedereen heeft 50K rondslingeren om op Kraken te parkeren om de cashback te krijgen.
Daar had ik me inderdaad even op verkeken. Hm... Dan ga ik de komende dagen in elk geval even m'n zomervakantie aftikken en optimaal van dit welkomstcadeau gebruik maken: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEpDbJEDOot39Ij88hWCMD2P1uQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eAMo85iQAUBrqXlgucg86yIF.png?f=fotoalbum_large :S

___update___
Oh wacht... Dat plan m.b.t. de zomervakantie betalen, valt ook in duigen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOQ-GzbW5fTht7T9Hp5pDNUxF10=/800x/filters:strip_exif()/f/image/op7j19fUGAuTWJqtIgmX5JfM.png?f=fotoalbum_large |:(

[ Voor 22% gewijzigd door nobleone op 13-06-2026 08:05 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:50

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:24:
[...]
Zeker, maar niet iedereen heeft 50K rondslingeren om op Kraken te parkeren om de cashback te krijgen.
Mocht je dat wel hebben, of zelfs 500k, kun je ook bij OKX kijken, krijg je zelfs 40.000 dollar stortingsbonus.

https://www.okx.com/nl/learn/okx-europe-deposit-bonus-mica-deadline

• bruncikas
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 24-06 23:47
Flexion1 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:58:
Coca geeft nu ook 50% cashback op Claude fable 5. Voor wie dat gebruikt kan het interessant zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxEYYeh9Dww3yjZ0zE2LEpwloL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wr3l8M4yXyG1IoJ98Y5j64q.jpg?f=fotoalbum_large Aaaaaaaand... it's gone :-( :(

Jammer... ;(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bruncikas schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding] Aaaaaaaand... it's gone :-( :(

Jammer... ;(
Wel goede PR natuurlijk. Ons model is zo goed, dat het verboden is...

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:13:
[...]

Wel goede PR natuurlijk. Ons model is zo goed, dat het verboden is...
offtopic:
Was het zo goed? Ik heb het niet uit kunnen proberen

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• bruncikas
glatuin schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:34:
Ik vind het wirex verhaal wel erg ingewikkeld. Coca gaat nu goed voor mij. Overigens met Wirex card (ook Coca) uitkijken met de virtuele kaart, Die kun je NIET gebruiken in de VS (ik had virtuele coca kaart in Google Wallet). Dan wordt je account geblokkeerd. (coca was 3 maanden geblokkeerd voordat het gefikst werd bij mij)
Wirex on Building a Bank Without Calling It a Bank | Money Rewired, Podcast by CoinsPaid Media - YouTube

Ik heb net naar dit interview geluisterd terwijl ik de afwas deed. Het geeft een heel goed inzicht in wat er achter de schermen bij hun bedrijf gebeurt. Misschien beantwoordt dat een deel van je vraag?

• bruncikas
anandus schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:21:
[...]
offtopic:
Was het zo goed? Ik heb het niet uit kunnen proberen
Het was echt goed. Online zie je verschillende YouTubers die alle nieuwe modellen van verschillende bedrijven testen en vergelijken. Je zou cynisch kunnen zijn en denken dat deze recensenten eigenlijk worden betaald om het model aan te prijzen, maar ik heb er drie dagen mee mogen werken en heb oude projecten die ik met eerdere modellen had gedaan, opnieuw uitgevoerd met de Fable 5. Het is echt van een heel ander niveau.

• TheKing_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-06 00:48
Is het normaal dat de transfer van MEXC naar je COCA app lang duurt? Ik heb van MEXC een bevestiging gekregen dat de transfer is door gegaan maar komt niet direct toe bij COCA app.

En heeft iemand ervaring met de support lijn?

[ Voor 33% gewijzigd door TheKing_ op 14-06-2026 00:44 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TheKing_ schreef op zondag 14 juni 2026 @ 00:43:
Is het normaal dat de transfer van MEXC naar je COCA app lang duurt? Ik heb van MEXC een bevestiging gekregen dat de transfer is door gegaan maar komt niet direct toe bij COCA app.

Wat zegt de blockchain:?

Welke blockchain en coin genruikt :?

• bruncikas
TheKing_ schreef op zondag 14 juni 2026 @ 00:43:

Support is alleen beschikbaar via hun app of website. Je krijgt dan een ticket en kunt de moderator van hun Telegram-kanaal vragen om je ticket bij hun support met voorrang te behandelen. Ook een uitstekende plek om te discussiëren of vragen te stellen over Coca. https://t.me/coca_community_chat

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:12
Kan er iemand eens meedenken hoe ik dit het beste kan aanvliegen:

Al jaar en dag maximaal ik de maandelijkse cashback (nu via Bybit) door transacties slim te managen via Curve. Nu is echter mijn onderliggende Visa card door ICS geblokkeerd omdat mijn kaartgegevens zijn gelekt (verdachte transacties onderschept). Nieuwe kaart laat nog even op zich wachten helaas.

Deze maand heb ik de 4% cashback bij Bybit al uitgespeeld, dus hoe kan ik nu toch transacties opsparen en pas volgende maand omzetten via GBIT naar Bybit, om Cashback te maximaliseren?

Ik moet dus tijdelijk ff een andere kaart in Curve hangen waar ik transacties mee kan doen.

Ps, Voor mijn Visa kaart heb ik ooit een 2e kaart voor mijn vrouw aangevraagd. Staat wel op haar naam dus weet niet of ik die in Curve kan hangen? Mijn vermoeden is dat dit wel wat alarmbellen doet rinkelen daar.

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:59
paul-s83 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:30:
Kan er iemand eens meedenken hoe ik dit het beste kan aanvliegen:

Al jaar en dag maximaal ik de maandelijkse cashback (nu via Bybit) door transacties slim te managen via Curve. Nu is echter mijn onderliggende Visa card door ICS geblokkeerd omdat mijn kaartgegevens zijn gelekt (verdachte transacties onderschept). Nieuwe kaart laat nog even op zich wachten helaas.

Deze maand heb ik de 4% cashback bij Bybit al uitgespeeld, dus hoe kan ik nu toch transacties opsparen en pas volgende maand omzetten via GBIT naar Bybit, om Cashback te maximaliseren?

Ik moet dus tijdelijk ff een andere kaart in Curve hangen waar ik transacties mee kan doen.

Ps, Voor mijn Visa kaart heb ik ooit een 2e kaart voor mijn vrouw aangevraagd. Staat wel op haar naam dus weet niet of ik die in Curve kan hangen? Mijn vermoeden is dat dit wel wat alarmbellen doet rinkelen daar.
Via Trade Republic of een andere provider een digitale kaart openen en die er onder hangen. Kan binnen enkele minuten geregeld zijn!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
Niemand de metal metamask kaart? Ziet er wel interessant uit nu bybit er half mee stopt.

+/- 171 euro per jaar voor 3% cashback. Komt met +/- 1500 euro uitgave per maand uit op 2% cashback + metal kaart.

Enige wat mist zijn de abbo's zoals netflix. Twijfel een beetje omdat ik ook al Nexo heb met 1,5% á 2% cashback.

[EDIT]
Nvm. Gaat puur om een cryptokaart, dus betalen met crypto. Na alle fees zal het vast niet interessant zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2026 16:18 ]

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:28
Iemand gebruiker van de ready kaart hier. Las dat die gaat stoppen. Nog geen idee waarom en wat er met funds gebeurd.
edit:
alleen buiten eu blijkbaar:
https://en.cryptonomist.ch/2026/06/16/ready-card-service-halt-eea/

[ Voor 45% gewijzigd door Flexion1 op 16-06-2026 17:05 ]

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:29
Nopheros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:16:
Niemand de metal metamask kaart? Ziet er wel interessant uit nu bybit er half mee stopt.

+/- 171 euro per jaar voor 3% cashback. Komt met +/- 1500 euro uitgave per maand uit op 2% cashback + metal kaart.

Enige wat mist zijn de abbo's zoals netflix. Twijfel een beetje omdat ik ook al Nexo heb met 1,5% á 2% cashback.

[EDIT]
Nvm. Gaat puur om een cryptokaart, dus betalen met crypto. Na alle fees zal het vast niet interessant zijn.
Staat op de site dat deze alleen beschikbaar is in de US op dit moment.

Ik weet daarnaast niet hoe je de twee sterretjes moet interpreteren bij de 3% cashback. Als het is dat je tot een uitgave van $1200 3% cashback krijgt, is het niet interessant.

https://metamask.io/card

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:12

koelebobes

Wen BTC €100K

knakworst schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:19:
[...]

Mocht je dat wel hebben, of zelfs 500k, kun je ook bij OKX kijken, krijg je zelfs 40.000 dollar stortingsbonus.

https://www.okx.com/nl/learn/okx-europe-deposit-bonus-mica-deadline
Heeft OKX ook een creditcard, ben wel klaar met kraken, support is echt ai terrible

BTC €94.837,08

• Flexion1
koelebobes schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:06:
[...]

Heeft OKX ook een creditcard, ben wel klaar met kraken, support is echt ai terrible
Ja die hebben ze met 2% cashback. Maar tot max 10 dollar cashback per maand. Wel af en toe acties. Zo kan je nu extra cashback scoren tot 10% totaal per transactie (cap van 100 usd).

aanmelden voor account met referral levert nu 250 dollar op als je 2k stort, 10k handelt. Die 2k kan je daarna gelijk weer eraf halen en bonus na 30 dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Flexion1 op 16-06-2026 17:11 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
PlasticPimple schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:02:
[...]

Staat op de site dat deze alleen beschikbaar is in de US op dit moment.

Ik weet daarnaast niet hoe je de twee sterretjes moet interpreteren bij de 3% cashback. Als het is dat je tot een uitgave van $1200 3% cashback krijgt, is het niet interessant.

https://metamask.io/card
Weet zo niet waar je kijkt maar dat heb je verkeerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Wm-6bytgKBOHcLUiEjbXb7zWF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NBBS5njqRwo6UlVpFjKfvIDQ.png?f=fotoalbum_large

Daarnaast staat de uitleg onderaan, 10k uitgave max per maand oid, anders zou ik natuurlijk ook niet op 2% cashback uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 16-06-2026 18:29 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

koelebobes schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:06:
[...]

Ja. 10 euro cashback tenzij je bereid bent meer dan 100k te storten (of heel veel te handelen).

https://www.okx.com/nl/help/whats-okx-card

• PlasticPimple
Nopheros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:27:
[...]

Weet zo niet waar je kijkt maar dat heb je verkeerd:

[Afbeelding]

Daarnaast staat de uitleg onderaan, 10k uitgave max per maand oid, anders zou ik natuurlijk ook niet op 2% cashback uitkomen.
Die 1200 gaat over ATM withdrawals. Daar heb ik me verkeken.

In de hoofdtekst van de site staat nochtans wel vrij duidelijk dat het alleen in de VS is. Dat is op z’n zachtst gezegd verwarrend. Maar het kan ook gewoon betekenen dat de launch in EU heel dichtbij is. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5TQJH4hOV-vAk_slFEUuIA-fHs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e2cfpj56PlLpZn8udRkrUEMv.jpg?f=fotoalbum_large

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:58
knakworst schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Ja. 10 euro cashback tenzij je bereid bent meer dan 100k te storten (of heel veel te handelen).

Als je dat overweegt kun je net zo goed bij bybit blijven imho. Met een berg assets en/of een hoog trading volume ben je VIP en voor VIPs blijft de card zoals ie nu is (voorlopig iig)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:12

koelebobes

Wen BTC €100K

knakworst schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Ga even kijken of ik nog een referral mag gebruiken naast die bonus actie, maar dit is een goede tip

denk dat ik mijn Krak card met 1.5% hou en de rest naar OKX zet

BTC €94.837,08

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:43:
[...]

Als je dat overweegt kun je net zo goed bij bybit blijven imho. Met een berg assets en/of een hoog trading volume ben je VIP en voor VIPs blijft de card zoals ie nu is (voorlopig iig)
Alleen krijg je bij okx nu stortingsbonus, op een 100.000 is dat 8.000 bonus. Wordt per 2 weken in een jaar uitbetaald. Dat is meer dan wat je aan cashback verdient.

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:44

SN3

Belg

Flexion1 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:10:
[...]

Ja die hebben ze met 2% cashback. Maar tot max 10 dollar cashback per maand. Wel af en toe acties. Zo kan je nu extra cashback scoren tot 10% totaal per transactie (cap van 100 usd).

aanmelden voor account met referral levert nu 250 dollar op als je 2k stort, 10k handelt. Die 2k kan je daarna gelijk weer eraf halen en bonus na 30 dagen.
Is dat combineerbaar met de stortingsbonus? Of zijn er ergens voorwaarden van de referral 250dollar actie te vinden?

Kan je bij okx curve gbit gebruiken?

je mag mij zeker referral link sturen, lijkt me wel interessant

• Flexion1
SN3 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:02:
[...]

Is dat combineerbaar met de stortingsbonus? Of zijn er ergens voorwaarden van de referral 250dollar actie te vinden?

Kan je bij okx curve gbit gebruiken?

je mag mij zeker referral link sturen, lijkt me wel interessant
Kan je combineren. Ik stuur je een dm

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-06 14:27
bruncikas schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:22:

Hoe dan ook, mijn tip is voor een ander project, het moederbedrijf van Coca: Wirex. Wirex is van plan om de komende maanden over te stappen naar Wirex One. Hun nieuwe cryptokaart en cashbackprogramma zijn al uitgelegd: het zal erg lijken op Coca, waarbij een bepaalde investering vereist is, maar 90% daarvan kan bestaan uit stablecoins die rendement genereren. En slechts 10% van de portfolio hoeft in hun token WPAY te zitten. Veel interessanter dan Coca, dat 100% van de inleg in hun zeer speculatieve token zonder utility heeft.

De lancering valt samen met de veranderingen bij Bybit EU. En het is een geweldig moment om portfolio over te zetten naar Wirex One om tot 8% cashback te krijgen (als je daar 50.000 USD aan waarde in je portfolio hebt – 90% in USDC of EURC die extra rendement opleveren). En nu, geduldige heren, is het moment aangebroken om Coca en Bybit te verlaten voor het volgende project.
Bedankt, ik ga je tip volgen! Wirex One is gister live gegaan en ik ben nu WPAY aan het kopen van m’n COCA. Denk dat ik 3k COCA houd totdat ik echt zeker ben dat alles soepel draait bij Wirex. De Private en Bespoke tier zien er interessant uit, zeker in de wetenschap dat je gewoon EURC in je portfolio kunt zetten. Ben wel benieuwd naar de langere termijn-strategie achter deze moneydrain voor Wirex. Gevoelsmatig ben ik vroeg in de ponzi dus nu maar even maximaal melken!

Wie weet wat nu de maandelijkse cap is op cashback bij Wirex One? Kan dat niet echt duidelijk vinden…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:46:
[...]

Bedankt, ik ga je tip volgen! Wirex One is gister live gegaan en ik ben nu WPAY aan het kopen van m’n COCA. Denk dat ik 3k COCA houd totdat ik echt zeker ben dat alles soepel draait bij Wirex. De Private en Bespoke tier zien er interessant uit, zeker in de wetenschap dat je gewoon EURC in je portfolio kunt zetten. Ben wel benieuwd naar de langere termijn-strategie achter deze moneydrain voor Wirex. Gevoelsmatig ben ik vroeg in de ponzi dus nu maar even maximaal melken!

Wie weet wat nu de maandelijkse cap is op cashback bij Wirex One? Kan dat niet echt duidelijk vinden…
Per maand:

Base: 25 USD

Premium: 100 USD

Elite: 300 USD

Private: 1000 USD

Bespoke: 2000 USD

• knakworst

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 07:46:
[...]

De Private en Bespoke tier zien er interessant uit, zeker in de wetenschap dat je gewoon EURC in je portfolio kunt zetten.
Heb ook Wirex ONE geïnstalleerd. Heb nog niet echt gevoel bij hoe dit je eigen portefeuille is, niet heel comfortable dus om er een groot bedrag te stallen. Want het verdienmodel is vaag. En voor zover ik kan zien ook geen MICA vergunning.

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-06 14:27
knakworst schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:24:
[...]

Per maand:

Base: 25 USD

Premium: 100 USD

Elite: 300 USD

Private: 1000 USD

Bespoke: 2000 USD
Ja die zag ik inderdaad, maar bedoelen ze hiermee de totale cashback die je per maand kunt verdienen, of maximale bedrag waarover je cashback krijgt bij uitgifte? Ik vermoed het eerste maar zag het niet echt duidelijk staan…

App is gister gelanceerd maar daar is nog wel wat werk aan de winkel. Heb bijna overal witte tekst op witte achtergrond en is dus amper leesbaar.

Half opgeleverd project dus tijd om all-in te gaan haha :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-3erXQgj49hKdnZXDZk4tO1GKQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AMZw5361c2vaVJa657uWwWqm.png?f=fotoalbum_large

• PlasticPimple
knakworst schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:28:
[...]

Heb ook Wirex ONE geïnstalleerd. Heb nog niet echt gevoel bij hoe dit je eigen portefeuille is, niet heel comfortable dus om er een groot bedrag te stallen. Want het verdienmodel is vaag. En voor zover ik kan zien ook geen MICA vergunning.
Verloopt er niet een of andere deadline voor MICA-vergunningen binnenkort (1 juli ofzo)? De kans bestaat dat de toko vrij snel dicht moet.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:01
PlasticPimple schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:37:
[...]

Verloopt er niet een of andere deadline voor MICA-vergunningen binnenkort (1 juli ofzo)? De kans bestaat dat de toko vrij snel dicht moet.
Ja 1 juli is de deadline. Ze zijn er wel mee bezig verteld Gemini.
Ja, Wirex opereert binnen de Europese Unie volgens de Markets in Crypto-Assets (MiCA) regelgeving, maar bevindt zich momenteel in de overgangsfase naar een volledige CASP-licentie. [1, 2]

------------------------------

## De huidige status van Wirex en MiCA

* Overgangsregeling (Transitional Regime): Wirex heeft Milaan (Italië) gekozen als zijn centrale Europese hub. De entiteit [Wirex Digital Services S.r.l.](https://help.wirexapp.com...application-in-italy-1540) heeft een officiële aanvraag ingediend om een geautoriseerde Crypto-Asset Service Provider (CASP) te worden onder MiCA. Gedurende de beoordeling van deze aanvraag mag Wirex onder het overgangsrecht legaal zijn diensten blijven aanbieden in de Europese Economische Ruimte (EER). [2, 3]

* Bestaande e-money licenties: Naast de lopende MiCA-crypto-aanvraag maakt Wirex in de EU al langer gebruik van traditionele licenties, waaronder een e-money registratie via Litouwen en een PSD2-betaallicentie. [1, 4]

* Strikte naleving: Wirex past zijn platform nu al actief aan om volledig compliant te zijn met de MiCA-wetgeving. Zo hebben ze onlangs tokens en stablecoins die niet aan de strenge Europese MiCA-reservecriteria voldoen, proactief van hun platform verwijderd. [5, 6]

## Wat betekent dit voor jou als gebruiker?

* Ononderbroken dienstverlening: Je kunt de diensten en kaarten van Wirex (en het nieuwe Wirex One) in Nederland en de rest van Europa gewoon zonder onderbreking gebruiken. [7]

* Toekomstige zekerheid: Omdat het platform de MiCA-regels volgt, profiteer je van strenger consumententoezicht, verplichte reservefondsen voor stablecoins en betere bescherming van je digitale activa. [6, 8]

[1] [https://www.wirexapp.com](https://www.wirexapp.com/personal)

[2] [https://help.wirexapp.com](https://help.wirexapp.com...application-in-italy-1540)

[3] [https://img.wirexapp.com](https://img.wirexapp.com/..._ENGLISH_FINALv2_2025.pdf)

[4] [https://norriwire.com](https://norriwire.com/en/regulation/lt)

[5] [https://wirexapp.com](https://wirexapp.com/help...mica-tokens-delisted-1479)

[6] [https://img.wirexapp.com](https://img.wirexapp.com/..._ENGLISH_FINALv2_2025.pdf)

[7] [https://help.wirexapp.com](https://help.wirexapp.com...application-in-italy-1540)

[8] [https://www.esma.europa.eu](https://www.esma.europa.e...-and-innovation/markets-c

rypto-assets-regulation-mica)
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.