De afgelopen paar weken, sinds de aankondiging van wijzigingen in het Bybit-programma, heb ik crypto-projecten onder de loep genomen. Zowel CEX’en (Krak, OKX) als cryptokaarten (Plasma One, Xplace, Coca, Wirex, enz.).
De grootste gemeenschappelijke noemer om een goede mix van beloningen en cashback te krijgen, is een flinke investering in hun tokens (Plasma One – XPL, Coca – COCA) of een jaarabonnement (Xplace – $1000 per jaar voor 4% cashback).
De doorslaggevende factor voor mij om voor Wirex One te kiezen, was dat 95% van de investering in EURC niet alleen daar "geparkeerd" staat, maar ook een verbluffend rendement van ongeveer 10% oplevert om de inflatie te verslaan en geen koopkracht te verliezen. Natuurlijk, 5% op WPAY is het inherente risico van de cryptomarkt. Als die "crash", is de rest van je portefeuille veilig met een MiCA-goedgekeurd token.
En tot slot, wat betreft de drempel van 7% WPAY voor maandelijks inwisselbare cashback: dat is helemaal geen probleem als je op het Private/Bespoke-niveau zit. Voor alle andere niveaus, met 3% cashback in USD, is deze kaart in vergelijking met de concurrentie echt niet zo interessant. Voor geïnteresseerden: Xplace heeft een zeer aantrekkelijke welkomstbonus. Ik zal binnenkort een bericht plaatsen over Plasma One en Xplace.