Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 94 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-09 10:15
Snap er geen drol van. Gratis PLU? Maar interne swap is weer beschikbaar en geeft instant euro op je account :9

1. For Customers Who Got a Payout Restriction Email in October 2024. No action needed!
You’ll automatically get a PLU refund for 6 months of your subscription costs.

https://www.plutus.it/hel...ailable-for-all-customers

[ Voor 5% gewijzigd door ctrlaltdel op 24-01-2025 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael4500
  • Registratie: Oktober 2016
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 22:43:
[...]

En vanaf 31 januari gratis opnames. Waar zit de catch dat is te mooi om waar te zijn.
Zeker weer maximaal 25 euro per mnd ofzo? Gelukkig bijna alles al weg op 10/15 euro na.

[ Voor 9% gewijzigd door michael4500 op 25-01-2025 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:20
knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 22:43:
[...]

En vanaf 31 januari gratis opnames. Waar zit de catch dat is te mooi om waar te zijn.
Dit weekend is er een AMA, wellicht komt er nieuws

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

Ik wacht dan nog maar even met een nieuwe opname. Je weet maar nooit, weet plutus mij positief te verrassen. Het helpt om meer uit te cashen, want ik ga nooit meer van mijn leven ook maar één PLU op een exchange kopen. Wat er ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Ik heb in december plu gewisseld in de swap en ik probeerde begin van de week nog een keer te swappen. Dit lukte niet met foutmelding dat ik deze maand al geswapt heb en volgende maand pas weer kon swappen.
Na hier gelezen te he ben over de €25 maximaal nog een keer geprobeerd om €25 te swappen en dat lukte wel...
Het bedrag stond nu wel instant op mijn account terwijl het vorige keer 2-3 dagen duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:14
Zijn er nog mensen die een payout hebben gehad die na op of na 21jan is aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

Bjorker

Cadillacs rule!

BurnerT schreef op maandag 27 januari 2025 @ 13:48:
Zijn er nog mensen die een payout hebben gehad die na op of na 21jan is aangevraagd?
Vermoed van niet, ik heb zelf op 22 jan payout aangevraagd en nog niets gekregen op MM.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:53
Ik heb vandaag een mail gehad dat ik nu adventurer ben omdat ik 500plu heb. Momenteel heb ik hooguit 150 plu als je pending meerekend. Zowel in de app als op de website kan ik niet inloggen, dus heb geen idee wat voor debiele dingen gebeuren op de achtergrond.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Alle swaps zijn vandaag gecanceld en iedereen kreeg 5,- aan PLU.

Je mag het weer opnieuw proberen, staat in de mail. Tegen een lagere koers natuurlijk.

Ik hoop echt dat die Danial zijn straf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53
Net een mail…

As part of our sustainability plans, we have some important updates on the horizon:

1) External vs. Internal PLU: Only PLU held in a connected wallet will continue to earn Compounding Rewards Yield (CRY) and count toward level progression.

2) £10 Anchor: A minimum £10 anchor for in-app rewards will be introduced.
Note: Our terms will be updated in the coming weeks to reflect these changes.

🪜 Next Steps - Action Required:
To maintain your current Reward Level and all CRY earnings, you may wish to transfer your internal PLU balance to a connected external wallet by 20th February.

📝 Potential Impact of Inaction:
• Reward Level Downgrade: As your internal PLU will no longer count toward reward level progression, this may lead to a downgrade.

• Loss of CRY Earnings: Any CRY earnings from PLU left in your internal balance after 20th February will be forfeited.
For full details, please refer to our latest blog post. If you have any questions or need assistance, our support team is here to help.

Want free payouts? Unlock a higher Reward Level to enjoy free payouts from 31st January! More details available here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:52
Dazzie schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:15:
2) £10 Anchor: A minimum £10 anchor for in-app rewards will be introduced.
Note: Our terms will be updated in the coming weeks to reflect these changes.

🪜 Next Steps - Action Required:
To maintain your current Reward Level and all CRY earnings, you may wish to transfer your internal PLU balance to a connected external wallet by 20th February.

📝 Potential Impact of Inaction:
• Reward Level Downgrade: As your internal PLU will no longer count toward reward level progression, this may lead to a downgrade.

• Loss of CRY Earnings: Any CRY earnings from PLU left in your internal balance after 20th February will be forfeited.
For full details, please refer to our latest blog post. If you have any questions or need assistance, our support team is here to help.

Want free payouts? Unlock a higher Reward Level to enjoy free payouts from 31st January! More details available here.
Wat houdt punt 2) exact in?

En begrijp ik het goed dat om je reward level te houden je de juiste hoeveelheid PLU voor dat reward level in een externe wallet moet plaatsen?(payout)
En dat bij een payout je 33% kwijt bent tenzij je een free payout unlockt door je reward level te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
Emcee schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:40:
[...]

Wat houdt punt 2) exact in?

En begrijp ik het goed dat om je reward level te houden je de juiste hoeveelheid PLU voor dat reward level in een externe wallet moet plaatsen?(payout)
En dat bij een payout je 33% kwijt bent tenzij je een free payout unlockt door je reward level te upgraden?
Op je eerste vraag denk ik ja.

Voor de tweede had ik wel verwacht dat iedereen 1 gratis payout zou krijgen, daar lijkt het niet op...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 20:04

Nicap

Tsssk....

Dus ze "dwingen" nu mensen om hun PLU te sparen op hun externe wallet. Dus mensen die nu nog blijven hangen heb ik geen medelijden mee, over twee a drie maanden.
Ze forceren nu dus een methode om FIAT te genereren wat ze al deden, maar nu de laatste strohalm blijkbaar.
Er is toch helemaal geen reden om interne PLU niet mee te laten tellen?

Oplichters!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ElPensador schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:49:
[...]

Op je eerste vraag denk ik ja.

Voor de tweede had ik wel verwacht dat iedereen 1 gratis payout zou krijgen, daar lijkt het niet op...
Alleen als je eventjes snel upgradet. Je weet wel, bijkopen op een exchange. Paar weken geleden was dat nog cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Net mailtje:
We’re excited to inform you that you're eligible for free PLU payouts! As a valued member of our community, you'll be among the first users to enjoy this benefit.
What This Means for You:
• Free Payouts: You can request PLU payouts without any fees from 31st January!
• Exclusive Access: Enjoy uninterrupted access to our features and utilities.
Important Details:
• Payout Processing Time: Free payouts undergo a standard 30-day audit process (but are often processed sooner).
• Avoid Downgrades: Downgrading your level may result in loss of PLU Payouts.
For more details, please refer to our Payout Guidelines. We hope you enjoy your upcoming new free payouts!
Al staat hier dat je alsnog 33% moet betalen (tenzij het al een jaar staat).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:11
BurnerT schreef op maandag 27 januari 2025 @ 13:48:
rond die tijd een pay-out aangevraagd, is zojuist aangekomen in mijn Metamask. Nu snel naar een exchange sturen en dumpen die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
anandus schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:07:
Net mailtje:

[...]

Al staat hier dat je alsnog 33% moet betalen (tenzij het al een jaar staat).
Hier nog geen email terwijl ik wel aan de criteria voldoe, maar even wachten of t mailtje nog komt anders ticket aanmaken.
Q1: Transition from Internal to External Reward Level Stacking
1) New Reward Level Benefits: Free Payout
Who is eligible for New Reward Level Benefits, including Free Payouts?

Free payouts are available to customers who meet both of the following criteria:

Maintained a Reward Level: Held any Reward Level for more than 12 consecutive months without downgrade.
No Prior Transfers: Never transferred earned PLU to a non-connected wallet before 20th Feb and only requested payouts for self-custody stacking in a connected wallet.

Note: Auto-downgrades on August 1, 2024, due to new reward level adjustments will not incur penalties.
Bron: https://www.plutus.it/blo...to-plu-payouts-simplified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:55

Coldcat

HODL

STU PLU'd

Na wat communicatie opeens dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7JALYYuxNPMzWzH6tZWFGZk3ss=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ohHpoY0UcVMlmBRglHCNUFxM.png?f=user_large

Benieuwd of ik m'n geld voor de subscription terug krijg :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 14:07
Net even gecheckt, de €25 limiet is er bij mij af, nu is het wel mogelijk om de max plu te swappen. Heb er nog 250 staan, wat zouden jullie doen, swappen of pay-out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:01
crispo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:32:
Net even gecheckt, de €25 limiet is er bij mij af, nu is het wel mogelijk om de max plu te swappen. Heb er nog 250 staan, wat zouden jullie doen, swappen of pay-out?
Heb het geprobeerd te swappen maar krijg een foutmelding/ error….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14-07 08:27
crispo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:32:
Ik zou alles swappen indien je de mogelijkheid hebt, het geld kan maar 'binnen' zijn. Maar grote kans dat als je de swap probeert je alsnog een error krijgt.

Eerst kreeg ik een error vooraf, nu krijg ik de error pas als ik confirm swap doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
Dit is toch waarschijnlijk de laatste zet van Danial, voordat alles in elkaar klapt?

Hij vaart nu ineens een 180 graden koers, door PLU verplicht extern te laten zijn. Eerder was het nog dat het enkel voor intern gebruik was bedoeld, toch?

Maar als hij echt de payouts gaat uitvoeren, dan gaat iedereen massaal verkopen. Dus als hij echt uitbetaalt, dan is het denk ik afgelopen.

Dit weet hij natuurlijk ook, dus of hij gaat nu weer liegen en niet uitbetalen. Of hij gaat het wel doen, nadat hij zo veel mogelijk PLU zelf dumpt op de inkopende klanten die nu een hogere reward level willen halen om een gratis payout te scoren.

Hij heeft echt al zo vaak de markt gemanipuleerd, dat kan hij toch niet ongestraft blijven doen voor zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

echthard schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:15:
Dit is toch waarschijnlijk de laatste zet van Danial, voordat alles in elkaar klapt?

Hij vaart nu ineens een 180 graden koers, door PLU verplicht extern te laten zijn. Eerder was het nog dat het enkel voor intern gebruik was bedoeld, toch?

Maar als hij echt de payouts gaat uitvoeren, dan gaat iedereen massaal verkopen. Dus als hij echt uitbetaalt, dan is het denk ik afgelopen.

Dit weet hij natuurlijk ook, dus of hij gaat nu weer liegen en niet uitbetalen. Of hij gaat het wel doen, nadat hij zo veel mogelijk PLU zelf dumpt op de inkopende klanten die nu een hogere reward level willen halen om een gratis payout te scoren.

Hij heeft echt al zo vaak de markt gemanipuleerd, dat kan hij toch niet ongestraft blijven doen voor zo lang?
Hij gaat gewoon uitbetalen want dan is fiat binnen. Koers stort in. Dat maakt niet uit want ergens in q1 is de orijs in-app fixed op 10 euro. Dat betekent op 333 euro aan uitgaven, 1 plu bij 3% cashback. Geweldig he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Bonus! Ik had laatst voor 1 euro nog ff abonnement genomen om mijn PLU er af te halen. Maar met die 33% aan kosten die ik dan moest betalen liet ik het toch maar zitten. Omdat ik niet vertrouw dat ik ze dan ook daadwerkelijk ontvang.

Nu was kort geleden blijkbaar toch nog Plutus Swap geactiveerd dus heb ik nu nog gauw 25 euro geswapped. Meteen maar een STEAM gift card van gekocht, voordat ze ineens mijn account blokkeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siesero
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:50
Ik ben voor de paid payout als exit strategie gegaan maar heb er alweer spijt van. De 33% liquidity fee moest worden voldaan in euros waarna de PLU payout uiteraard op zich laat wachten...... Ben ik er toch weer ingetrapt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
@Siesero Eind vorig jaar onder de oude condities (15 euro transactiekosten) 2 x een pay-out aangevraagd, beide keren na 1-2 weken geweigerd wegens violations bla bla.

Nu eerder deze maand een pay-out tegen 33% aangevraagd, en deze werd warempel na een weekje wachten zomaar goedgekeurd en heb de PLU inmiddels via mijn Metamask naar Kucoin gestuurd en verkocht. Dus er is nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:14
paul-s83 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:29:
@Siesero Eind vorig jaar onder de oude condities (15 euro transactiekosten) 2 x een pay-out aangevraagd, beide keren na 1-2 weken geweigerd wegens violations bla bla.

Nu eerder deze maand een pay-out tegen 33% aangevraagd, en deze werd warempel na een weekje wachten zomaar goedgekeurd en heb de PLU inmiddels via mijn Metamask naar Kucoin gestuurd en verkocht. Dus er is nog hoop!
Dat van mij is zojuist aangekomen dat linearecta naar KUCOIN :) was wel meer dan 1 week wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:01
1e van de maand dus heb €25 geswapt… resterende houd ik als verlies aan…. Tenzij er weer wat uit de hoge hoed komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14-07 08:27
Hamscho schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:13:
1e van de maand dus heb €25 geswapt… resterende houd ik als verlies aan…. Tenzij er weer wat uit de hoge hoed komt
Ik kon deze keer €30 swappen, misschien dat je nog een keer kan proberen voor €5 om je €25 aan te vullen naar €30 als dat bij anderen ook €30 is deze keer/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:49
Swift9 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:39:
[...]

Ik kon deze keer €30 swappen, misschien dat je nog een keer kan proberen voor €5 om je €25 aan te vullen naar €30 als dat bij anderen ook €30 is deze keer/maand.
Thanks. Nu nog 150 PLU te gaan om te swappen. Weer maand wachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fv_n9Aff8x9lGQ4HZCn4BahwP4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYqT35QqNxnW93Ywjs7apum3.jpg?f=fotoalbum_large

1.50 euro per PLU zelfs. Maak me gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
You recently fell below the 1 PLU requirements for Noob status. As a result, you have been downgraded from Noob to No Reward Level.
Het is me eindelijk gelukt, al mijn PLU kwijt *O*

Tijd terug (paar dagen vlak voor het niet meer kon) PLU eraf getrokke, tijdje terug die hele rits vouchers geswapt en gisteren plus vandaag max voor geld geswapt. Er is nog 0,35 PLU over.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:27
krijg het niet voor elkaar om een payout te doen, metemask is gekoppeld maar de button "payout" is grijs ?

Lol me metamask stond op bnb netwerk, nu op eth gezet en de knop is blauw.

Nu lees ik in de mail dat je het ook gewoon in je account kan laten staan alleen krijg je dan geen earnings ?

Dan kan ik het beter laten staan en wachten tot ik een level hoger ben voor gratis payout of mis ik iets.

ook geen goed plan dus.

Note: Internal PLU cannot be used for Compounding Rewards Yield (CRY) or Reward Level progression unless transferred to an external connected wallet.

[ Voor 82% gewijzigd door Toerq op 01-02-2025 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Mooie pump bij PLU, zo te zien te vroeg verkocht vorige week 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:47
paul-s83 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:44:
Zou mij niks verbazen dat ze nu zelf PLU's kopen van een deel van de euro's die ze hebben ontvangen. Een soort arbitrage trading wat ze doen: eerst verkopen ze "dure PLU's" en kunnen deze dan weer fors goedkoper inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
paul-s83 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:44:
Ik ook, maar ben sowieso positief verrast dat ik er uberhaupt nog geld uit heb weten te trekken.

Nog 40 PLU te gaan :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
Die €30 limiet is ook weer verhoogd.

Zojuist ter waarde van €35 aan plu geswapt. (Ik had ter waarde van €36,35 beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Voor iedereen die plu kwijt kan/wil: nu is een goed moment!

edit: zelf net 500 plu tegen voor $1100 kunnen swappen

[ Voor 32% gewijzigd door crispo op 02-02-2025 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DDDDD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:06:

Zojuist ter waarde van €35 aan plu geswapt. (Ik had ter waarde van €36,35 beschikbaar)
Bedankt, heb 5 euro extra geswapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Laatst online: 20:07

Bjorker

Cadillacs rule!

DDDDD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:06:

Vanmiddag ook (voor het eerst) geswapped, maar nog steeds geen geld bijgeschreven (wel plu eraf).
Hoe lang duurde dat bij jullie?

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
Bjorker schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:16:
[...]

Vanmiddag ook (voor het eerst) geswapped, maar nog steeds geen geld bijgeschreven (wel plu eraf).
Hoe lang duurde dat bij jullie?
De eerste swap een 48 uur, dit was 1,5 maand geleden..
De 2e (begin vd week) en 3e keer (vanochtend) was het instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 10:44
Heb vanochtend toch maar een Euro in Plutus geknald: helaas is mijn Swap-optie nog op grijs.
Hoe snel kregen jullie toegang tot de Swap functie (of evt. Redeem)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDDDD
Ik heb een jaarabonnement en ik kreeg de swap pas weken later dan sommige anderen met een abbo.
Volgens mij is het echt random wanneer je die toegang krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ezra070 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:29:
Heb vanochtend toch maar een Euro in Plutus geknald: helaas is mijn Swap-optie nog op grijs.
Hoe snel kregen jullie toegang tot de Swap functie (of evt. Redeem)?
Direct.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 08:33
OK, ik maak al zo ongeveer vanaf het begin gebruik van een Plutus CC (of eigenlijk, vanaf het moment dat CDC was ingestort :P ) en ik heb het topic een hele tijd gevolgd, maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb zo'n 450 interne PLU en nog iets meer dan 100 PLU via metamask. Ik ben dus Adventurer en betaal 20,- per maand voor het abonnement (ik heb daarmee 4 perks en 3% rebate op max 2000,-)

Ik wil (zoals de meesten lijkt me) wel van de kaart af, maar ik heb nu geen flauw idee wat de minst nadelige manier is....
Er was een route om interne Plu naar bijv. Kucoin te krijgen, maar daar weet ik de naam niet meer van; bestaat die route nog? Je kunt nu ook swappen voor cash in de app, maar tegen hoge liquidity fee's. Zijn er nog meer mogelijkheden? En kan ik het beste m'n abonnement nog even aanhouden totdat ik de Plu er uitgehaald heb? Ik meen me te herinneren dat je minimaal een betaald abonnement moet hebben om uberhaupt iets met die Plu te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
RikTW schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:11:
OK, ik maak al zo ongeveer vanaf het begin gebruik van een Plutus CC (of eigenlijk, vanaf het moment dat CDC was ingestort :P ) en ik heb het topic een hele tijd gevolgd, maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb zo'n 450 interne PLU en nog iets meer dan 100 PLU via metamask. Ik ben dus Adventurer en betaal 20,- per maand voor het abonnement (ik heb daarmee 4 perks en 3% rebate op max 2000,-)

Ik wil (zoals de meesten lijkt me) wel van de kaart af, maar ik heb nu geen flauw idee wat de minst nadelige manier is....
Er was een route om interne Plu naar bijv. Kucoin te krijgen, maar daar weet ik de naam niet meer van; bestaat die route nog? Je kunt nu ook swappen voor cash in de app, maar tegen hoge liquidity fee's. Zijn er nog meer mogelijkheden? En kan ik het beste m'n abonnement nog even aanhouden totdat ik de Plu er uitgehaald heb? Ik meen me te herinneren dat je minimaal een betaald abonnement moet hebben om uberhaupt iets met die Plu te kunnen.
Momenteel zijn ze bij plutus bezig met een wijziging, waarij alleen externe PLU nog meetelt voor je reward level.
Als je aan de vereisten voldoet kun je een gratis payout (voor 20 feb) van je interne PLU aanvragen naar je externe wallet.
https://www.plutus.it/blo...to-plu-payouts-simplified

En dan deze vereisten:
Who is eligible for New Reward Level Benefits, including Free Payouts?

Free payouts are available to customers who meet both of the following criteria:

Maintained a Reward Level: Held any Reward Level for more than 12 consecutive months without downgrade.
No Prior Transfers: Never transferred earned PLU to a non-connected wallet before 20th Feb and only requested payouts for self-custody stacking in a connected wallet.

Note: Auto-downgrades on August 1, 2024, due to new reward level adjustments will not incur penalties.
Als je je reward level upgrade krijg je ook een free payout, dan moet je in je externe wallet even 500 PLU toevoegen om Chad te worden.

Maar als je recht hebt op een free payout zou je eigenlijk al een email gehad moeten hebben.
Als je wel aan de vereisten voldoet maar geen email dan zsm een support ticket openen.
Voor meer info hierover kun je het beste even de plutus discord gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:34
Mail van Plutus, gaat dit niet een beetje ver voor een debit card??Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JJ4dz99RdgMaF_hzNd2BaPi0EE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWseveu7xLCpWCLAlO8MjTq1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

GabrielZ schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:10:
Mail van Plutus, gaat dit niet een beetje ver voor een debit card??[Afbeelding]
Je hoeft niet ALLES te geven, één van de lijst is voldoende. Source of Funds is volstrekt logisch omdat er een risico op witwassen is met zo'n debit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:37
GabrielZ schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:10:
Mail van Plutus, gaat dit niet een beetje ver voor een debit card??[Afbeelding]
Hier dezelfde mail gehad. Salarisstrook aangeleverd en binnen paar uur reactie dat het akkoord is. Daar doen banken dan weer veel langer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Emcee schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:22:
[...]

Momenteel zijn ze bij plutus bezig met een wijziging, waarij alleen externe PLU nog meetelt voor je reward level.
Als je aan de vereisten voldoet kun je een gratis payout (voor 20 feb) van je interne PLU aanvragen naar je externe wallet.
https://www.plutus.it/blo...to-plu-payouts-simplified

En dan deze vereisten:

[...]

Als je je reward level upgrade krijg je ook een free payout, dan moet je in je externe wallet even 500 PLU toevoegen om Chad te worden.

Maar als je recht hebt op een free payout zou je eigenlijk al een email gehad moeten hebben.
Als je wel aan de vereisten voldoet maar geen email dan zsm een support ticket openen.
Voor meer info hierover kun je het beste even de plutus discord gaan volgen.
Ik snap er geloof ik geen **** meer van... 100 Plu overgeschreven naar externe wallet. 30% fee van m'n kaart geïncasseerd, dus daar een ticket over geopend.
Alleen heb ik nu geen idee waar die 100 Plu is gebleven. ALs ik in MetaMask kijk zie ik nog steeds net zoveel Plu staan als voor de payout ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDDDD
RikTW schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:13:
[...]

Ik snap er geloof ik geen **** meer van... 100 Plu overgeschreven naar externe wallet. 30% fee van m'n kaart geïncasseerd, dus daar een ticket over geopend.
Alleen heb ik nu geen idee waar die 100 Plu is gebleven. ALs ik in MetaMask kijk zie ik nog steeds net zoveel Plu staan als voor de payout ;(
Heb je gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet?

En de plu staat inderdaad niet meteen ol je MM. Plutus moet dit handmatig overmaken en ze zijn niet zo snel. Duurt dagen tot 2/3 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
RikTW schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:13:
[...]

Dat is een paid payout, daarvan beloven ze dat die binnen 24uur afgehandeld wordt. Maar bij veel mensen duurt het wel langer (zie de discord: https://discord.gg/plutus) dus goed om in het achterhoofd te houden.

Als je aan de vereisten voldoet en recht hebt op een free payout dan een support ticket openen: https://www.plutus.it/help
(let op is een aparte login, dus niet dezelfde als voor de normale plutus website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:39
Ik heb hetzelfde probleem als @jack_ vorig jaar, ik wil downgraden naar free, maar kan dat niet kiezen.

Hoe voorkom ik dat er elke maand voor everyday 9,99 afgeschreven wordt? Eerst naar starter? Op mijn mail krijg ik geen reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Fasthook schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:46:
Ik heb hetzelfde probleem als @jack_ vorig jaar, ik wil downgraden naar free, maar kan dat niet kiezen.

Hoe voorkom ik dat er elke maand voor everyday 9,99 afgeschreven wordt? Eerst naar starter? Op mijn mail krijg ik geen reactie...
In de app lukt het mij ook niet.
Website op een computer geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:39
Ja, op website kan ik alleen van everyday naar starter... En upgraden natuurlijk.

Zal de app eens bekijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Fasthook schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:46:

Ik blokkeer mijn Curve kaart tijdens die periode even. Niet handig ik weet het, maar zo doe ik het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glatuin
Gisteren toch maar wat geld gestort, vervolgens tegen 33% fee mijn 150 resterende PLU laten uitbetalen. Vandaag weggehaald en omgezet naar USDT op KuCoin. Abbo downgraded en nu ben ik eindelijk er van af. Ik zal niet de enige zijn, ben benieuwd hoe het straks verder gaat met deze club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:25

GZN

glatuin schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:27:
Gisteren toch maar wat geld gestort, vervolgens tegen 33% fee mijn 150 resterende PLU laten uitbetalen. Vandaag weggehaald en omgezet naar USDT op KuCoin. Abbo downgraded en nu ben ik eindelijk er van af. Ik zal niet de enige zijn, ben benieuwd hoe het straks verder gaat met deze club.
Heb net voor max. €29 een swap gedaan en heb nog 150 PLU over. Ik zal ze ook maar even via Metamask proberen weg te sluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
glatuin schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:27:
Zijn de payouts zo snel nu? Gewoon 1/3e betalen in fiat en dan een dag later de PLU in je wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
echthard schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 05:24:
[...]

Zijn de payouts zo snel nu? Gewoon 1/3e betalen in fiat en dan een dag later de PLU in je wallet?
Ja inderdaad zo simpel gjng het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor als je bitcoin etf wil kopen: Er is een storing bij degiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
knakworst schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:20:
Voor als je bitcoin etf wil kopen: Er is een storing bij degiro.
Verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ja sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ben ik de enige die echt niks meer snapt van de laatste plutus emails? Het is mij totaal niet duidelijk wanneer je wel of niet een free payout krijgt, had ik zelf moeten bijhouden op welk niveau ik de afgelopen 12 maanden heb gezeten? En ze hebben nog een pro tip: meer plu kopen in je externe wallet dan je nu intern hebt, dan zit je goed?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
crispo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:59:
Ben ik de enige die echt niks meer snapt van de laatste plutus emails? Het is mij totaal niet duidelijk wanneer je wel of niet een free payout krijgt, had ik zelf moeten bijhouden op welk niveau ik de afgelopen 12 maanden heb gezeten? En ze hebben nog een pro tip: meer plu kopen in je externe wallet dan je nu intern hebt, dan zit je goed?
Pro tip: Ren, ren zo hard mogelijk weg bij deze louche figuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

crispo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:59: meer plu kopen in je externe wallet dan je nu intern hebt, dan zit je goed?
Let the Ponzi continue. Mijn pro-tip. Investeer geen cent meer in die ponzi en probeer er met swaps en dergelijke nog zoveel als mogelijk uit te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Ik moet wel bekennen, ze houden het erg lang vol, langer dan ik had verwacht. Het verbaasd mijn de de ponzi nog niet geklapt is, ondanks dat veel klanten zijn wegelopen en de laatste maanden de interne wallets worder leegetrokken. Ik heb zelf nog 200 PLU op mn interne wallet. Maar neem dat verlies. 2x kunnen uitcashen, en al met al een flink positief balans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siesero
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:50
Heb verassend genoeg via een korte upgrade en een free payout al mijn PLU er uit kunnen krijgen. Is natuurlijk niet veel meer waard maar meer dan ik had durven hopen. En zojuist krijg ik bericht dat mijn account vanzelf wordt gesloten op 20 Maart als ik de nieuwe T&C niet accepteer. Wat een service!

• cooLopke
De stack token wordt "RARE PLU" en ze gaan nu PLU uitdelen die dynamisch is. Met andere woorden unlimited supply. Die pegt wordt aan 10$. Ik ben benieuwd hoe dit werkt. De druk op de verkoop druk op de PLU chart is wel lager dan. Ik heb gisteren toch maar besloten om te verkopen. Nochtans heb ik geen alternatieve cashback kaart meer. Ik vond het wel leuk om ermee bezig te zijn. Alleen was ik er soms iets te veel mee bezig voor die paar procenten, kan je dan beter je tijd ergens anders in steken denk ik dan.

De vraag rest wat ga je krijgen via plutus swap voor die Dynamic PLU of beter wat ge je met die Dynamic PLU nog kunnen doen die je ontvangt. Die gift cards interesseerde me sowieso eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Ipv een vergoeding aan te bieden stelen ze je abbomentsgeld als je niet akkoord gaat. Maffiagedrag. In mijn geval heb tot mei betaald en moet dus akkoord gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnoQOTkKE1rfHwpZwhwOX0y1D_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3z0fZU6EhUv5VGXWkdjqKQ7N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
cooLopke schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:19:
De stack token wordt "RARE PLU" en ze gaan nu PLU uitdelen die dynamisch is. Met andere woorden unlimited supply. Die pegt wordt aan 10$. Ik ben benieuwd hoe dit werkt. De druk op de verkoop druk op de PLU chart is wel lager dan. Ik heb gisteren toch maar besloten om te verkopen. Nochtans heb ik geen alternatieve cashback kaart meer. Ik vond het wel leuk om ermee bezig te zijn. Alleen was ik er soms iets te veel mee bezig voor die paar procenten, kan je dan beter je tijd ergens anders in steken denk ik dan.

De vraag rest wat ga je krijgen via plutus swap voor die Dynamic PLU of beter wat ge je met die Dynamic PLU nog kunnen doen die je ontvangt. Die gift cards interesseerde me sowieso eigenlijk niet.
Nostradamus mode:
Domino in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Je kan wel nog een "payout" aanvragen. Dus die Dynamic PLU wordt dan toch nog omgezet naar PLU2.0? Of waar gebeurt de omzetting? Daarnaast zal die Dynamic PLU idd geen marktwaarde hebben en zullen ze in de app dan toch iets van waarde moeten geven bij gebruik van plutusswap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
DDDDD schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:53:
[...]

Heb je gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet?

En de plu staat inderdaad niet meteen ol je MM. Plutus moet dit handmatig overmaken en ze zijn niet zo snel. Duurt dagen tot 2/3 weken.
Ik zag de Plu na een aantal dagen inderdaad op MM, nu alleen nog zorgen dat ik de withdrawal fees terugkrijg, want ik voldeed volgens mij aan de voorwaarden (reward level > 12 maanden, en niet eerder Plu eraf gehaald).... Ik ben benieuwd hoe snel dat lukt :)

Sorry, maar nog een n00b vraag.... Ik heb vorig jaar ook een Plutus account voor m'n vriendin geopend, om daarmeee Netflix en Spotify te betalen, nu willen we eigenlijk zo snel en makkelijk mogelijk van dat account af. Ze heeft verder nog helemaal geen account bij een broker of bij MetaMask; wat zou de makkelijkste manier zijn om hier nog iets uit te krijgen?
We hebben in ieder geval alvast 2 Plu geswapped voor Bol.com bonnen, dat is alvast iets *O*

Voor het restant (+/- 100 Plu) hebben we volgens mij een paar opties:
- Laten uitbetalen als cash op de kaart tegen hoge liquidity fee van +/- 100% ?
- Alsnog een MM account maken, Plu laten uitbetalen tegen 30% fee, MM koppelen aan een broker(?), op de een of andere manier swappen tegen USDC, en die vervolgens overschrijven naar bijvoorbeeld mijn bestaande Crypto.com account?
Of kun je vanuit MetaMask direct swappen naar USDC en die overschrijven? Het lijkt er wel op in de interface, maar ik dacht dat MetaMask alleen maar en soort interface was tussen Plutus en een broker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:39
cooLopke schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:38:
[...]

Je kan wel nog een "payout" aanvragen. Dus die Dynamic PLU wordt dan toch nog omgezet naar PLU2.0? Of waar gebeurt de omzetting? Daarnaast zal die Dynamic PLU idd geen marktwaarde hebben en zullen ze in de app dan toch iets van waarde moeten geven bij gebruik van plutusswap.
Ik gebruik plutus niet meer, dus hoe het precies in elkaar steekt weet ik niet. En eerlijk gezegd heb ik er ook weinig intresse meer in. Was wel duidelijk dat er een scheiding aan zat te komen tussen het interne en publieke token. Uiteindelijk zul je er als gebruiker niks wijzer van worden.

Mijn advies is en blijft, zo snel mogelijk weg bij die toko!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:32
Uiteraard niet op zitten letten en de deadline gemist voor de free payout... maar ze hebben het wel over dat als je de "pro tip" volgt dat je na de transitie toch weer geen payout fees hebt.

Ik heb dat (heel naïef) gedaan maar zie nog steeds 33%. Iemand een idee of dat per volgende maand dan weer gratis zou moeten zijn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ontving weer een e-mail met een aanbieding: voor slechts 1 euro kon ik opnieuw een maand premium nemen. Aangezien ik nog ongeveer 28 PLU over had van de vorige actie (waarbij de giftcard fees in PLU werden terugbetaald), heb ik hiervan gebruikgemaakt. Blijkbaar is de limiet van twee giftcards per merk nog niet gereset, want de merken die ik in december had aangeschaft, kan ik nog steeds niet opnieuw kopen. Daarom heb ik gekozen voor de in-app swap. Voor zo'n klein bedrag wil ik niet gaan klooien met payout fees en het risico op audits, waarbij ik m'n halve leven moet verstrekken. Toch weer 15 euro eruit weten te persen die ik al had afgeschreven.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Freekers Interne swap werkt inderdaad nog. En is instant euro op je kaart. Ik heb geen stack en 3+1 perks dat brengt uiteindelijk ~17 euro op. Dat is ook wat ik gemiddeld betaalde voor het jaarlijksabonnement. Rest is winst. Ik heb mijn vliegticket betaald met plutus toch fijn die 3% / 2. Een nieuw abo afsluiten ga ik niet doen als mijn Plu eruit is. Misschien voor 1 euro 😅

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 25-02-2025 08:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En onder een dollar. Je verwacht het niet. /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
knakworst schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 08:32:
En onder een dollar. Je verwacht het niet. /s
Ter verdediging: zowat alle crypto staan in het rood..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

crispo schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:09:
[...]

Ter verdediging: zowat alle crypto staan in het rood..
En ondertussen is bitcoin van 20 naar 90k, en plu van 10 naar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Probeer in te loggen op de Plutus website. Dit lukt maar zodra ik op het dashboard kom zie ik dit voor een milliseconde en daarna word alles wit. Heb het al op meerdere devices en verschillende browsers geproduceerd maar no dice. Hebben meer mensen hier last van?

Heb nu 1 keer gebruik kunnen maken van de payout knop maar deze is nu grijs. Hier is toch geen limiet aan?

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 13:23
knakworst schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:47:
[...]

En ondertussen is bitcoin van 20 naar 90k, en plu van 10 naar 1.
Vergelijken met Bitcoin is niet het sterkste. De Alts doen het in het algemeen heel slecht. Maar Plutus is inderdaad ook drama.

• lucatoni
Wurmpje schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:41:
[...]

Vergelijken met Bitcoin is niet het sterkste. De Alts doen het in het algemeen heel slecht. Maar Plutus is inderdaad ook drama.
Plutus is meer dan 80 procent gedaald in een jaar tijd. Alts die dat presteren zijn over het algemeen scam coins of er is aan andere verklaarbare markt, was losstaat van de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
zojuist gedowngrade naar gratis versie, de next billing zou starten op 6 maart, ik maak de plu rewards nog op en ik hef ik mijn account waarschijnlijk op.
prima winsten mee gemaakt vorig jaar, maar nu is het rendament drastisch laag geworden, BytBit kaart en cdc-kaart is meer mijn ding

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Waarschijnlijk heb ik weer niet goed op zitten letten maar ik zie net dat je nog maar 1 Plu bij je perks ontvangt, terwijl het eerst toch €10 aan Plu was..
Sterker nog, volgens mij krijg ik nu ook nog maar 0,3% aan Plu uitgekeerd, zijn ze soms vergeten dat de koers niet meer op €10 staat maar onder de €1?
(Ja, verlaat dit zinkend schip, ik weet het, maar dacht dat de perks nog wel enigszins interessant konden zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

crispo schreef op zondag 2 maart 2025 @ 07:33:
Waarschijnlijk heb ik weer niet goed op zitten letten maar ik zie net dat je nog maar 1 Plu bij je perks ontvangt, terwijl het eerst toch €10 aan Plu was..
Sterker nog, volgens mij krijg ik nu ook nog maar 0,3% aan Plu uitgekeerd, zijn ze soms vergeten dat de koers niet meer op €10 staat maar onder de €1?
(Ja, verlaat dit zinkend schip, ik weet het, maar dacht dat de perks nog wel enigszins interessant konden zijn)
Ze hebben sinds 20 februari de waarde in-app op 10 euro verankerd. Per netto saldo krijg je dus 10 keer minder PLU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twu
  • Registratie: Mei 2020

twu

Als het goed zou je vanaf 1e iedere maand PLU kunnen swappen naar euro. Lukt dat iemand sinds gister?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
@twu Ik heb gisteren geswapped (en het bedrag vervolgens snel van de kaart afgehaald)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:55

Coldcat

HODL

Bananeman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:44:
@twu Ik heb gisteren geswapped (en het bedrag vervolgens snel van de kaart afgehaald)
Gaat de swap tegen 10 euro per token nu de in-app prijs is aangepast?

[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 02-03-2025 10:50 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:53
@Coldcat Nope, dat zou niet gunstig zijn voor Plutus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
@Coldcat Was het maar zo'n feest ;) Nee tegen de huidige koers en dan "uiteraard" de fees er vanaf.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:08

Deurwaarder

*blaf*

twu schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:38:
Als het goed zou je vanaf 1e iedere maand PLU kunnen swappen naar euro. Lukt dat iemand sinds gister?
Ja, maar je mag maximaal 50 PLU per maand doen.
Dus gisteren lukte het me voor 23 euro.
Even proberen in de app, en bij preview kijken hoeveel PLU het gaat swappen, en zorgen dat het onder de 50 blijft

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twu
  • Registratie: Mei 2020

twu

@Bananeman @Deurwaarder Dank! Zojuist inderdaad ook 23 euro kunnen swappen. Bijzonder weer, december kon ik 25 euro swappen, januari 35 euro en nu is het 50 PLU geworden.. Nog 1 maand volhouden totdat ik alles eruit heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwantsmore
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-07 09:46
knakworst schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:49:
[...]

Ze hebben sinds 20 februari de waarde in-app op 10 euro verankerd. Per netto saldo krijg je dus 10 keer minder PLU.
Hmmm... dit valt mij nu ook op. Dat is bepaald geen kleinigheidje. Ik was juist wel blij dat de PLU nu zo laag stond, omdat je dan als reward lekker veel PLU kreeg. Maar die vlieger gaat niet meer op.

Overigens stoort het me dat je wel dit nog leest op hun support-gedeelte:
https://www.plutus.it/hel...ng-your-plu-reward-amount

Zover ik het nu kan zien, is de rek er voor mij wel uit. 3% cashback is nu praktisch 0,3%. Einde oefening voor Plutus wat mij betreft.

Ik ben benieuwd wat jullie tegenwoordig als het beste alternatief zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
@robertwantsmore

2 beste keuzes voor mij zijn ByBit kaart en crypto.com kaart.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
knakworst schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:49:
[...]

Toch knap van ze, overal kom ik nog tegen dat je €10 in PLU ontvangt en de koers van PLU staat onder een euro, maar blijkbaar hebben ze een tweede coin gecreëerd met dezelfde naam en een totaal andere waarde, handig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
Ik heb nog 26 PLU, maar dat krijg ik er niet vanaf met swappen. Ik krijg een of andere vage foutmelding, las ergens dat er een minimum aan het aantal zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
€0.80 per perk nu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BeuFRUCsnO6mZtW6ZzAXaFbarI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XkQNQWiVUOuzipG0dItsBG9Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:27
Schiet niet op, betaalde een 10tje voor 2 perks maar levert niks meer op, heb maandelijkse betaling stopgezet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Toerq schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:54:
[...]

Schiet niet op, betaalde een 10tje voor 2 perks maar levert niks meer op, heb maandelijkse betaling stopgezet.
Onzin. Je wordt door greed geleid. Plutus is beter dan bitcoin.

Pagina: 1 ... 94 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.