DDDDD schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:53:
[...]
Heb je gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet?
En de plu staat inderdaad niet meteen ol je MM. Plutus moet dit handmatig overmaken en ze zijn niet zo snel. Duurt dagen tot 2/3 weken.
Ik zag de Plu na een aantal dagen inderdaad op MM, nu alleen nog zorgen dat ik de withdrawal fees terugkrijg, want ik voldeed volgens mij aan de voorwaarden (reward level > 12 maanden, en niet eerder Plu eraf gehaald).... Ik ben benieuwd hoe snel dat lukt
Sorry, maar nog een n00b vraag.... Ik heb vorig jaar ook een Plutus account voor m'n vriendin geopend, om daarmeee Netflix en Spotify te betalen, nu willen we eigenlijk zo snel en makkelijk mogelijk van dat account af. Ze heeft verder nog helemaal geen account bij een broker of bij MetaMask; wat zou de makkelijkste manier zijn om hier nog iets uit te krijgen?
We hebben in ieder geval alvast 2 Plu geswapped voor Bol.com bonnen, dat is alvast iets
Voor het restant (+/- 100 Plu) hebben we volgens mij een paar opties:
- Laten uitbetalen als cash op de kaart tegen hoge liquidity fee van +/- 100% ?
- Alsnog een MM account maken, Plu laten uitbetalen tegen 30% fee, MM koppelen aan een broker(?), op de een of andere manier swappen tegen USDC, en die vervolgens overschrijven naar bijvoorbeeld mijn bestaande Crypto.com account?
Of kun je vanuit MetaMask direct swappen naar USDC en die overschrijven? Het lijkt er wel op in de interface, maar ik dacht dat MetaMask alleen maar en soort interface was tussen Plutus en een broker.