“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Door redelijk wat gbit's is het teveel voor simpelweg een amazon cadeaubon.
Via curve kan ik 500 per maand pinnen.
Verder ...
Kent iemand winkels waar je online / of in de winkel kunt kopen, retourneren en daarna terug laten storten op IBAN?
Bedankt voor input / tips
Al geprobeerd wat niet meer werkt:
Trade Republic
Paypal friend
Ben wel benieuwd hoe de token het gaat doen , gezien de emissions drastisch verlaagd zullen worden ( de cashback wordt verrekend aan PLU= 10€ ipv. Marktprijs) maar dat de utility ( nu cadeaukaarten met 10% korting) en het nut van de levels toch minder sexy zijn geworden.
Hoe heb jij GBIT dan gebruikt? Ik gebruikte Curve om mijn maandelijkse betalingen via Revolut te laten verlopen, en dan een maand later, wist ik exact mijn uitgaven. Ik verhoogde mijn Plutus saldo, en deed via GBIT alles omzetten naar Plutus, waardoor dit saldo weer op 0 uitkwam. Als ik jou zo hoor heb je het andersom gedaan?ElPensador schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:28:
Zoals al vaker gevraagd hier, helaas werken veel tips niet meer: hoe de Plutus kaart leeg te trekken?
Verder ...
Kent iemand winkels waar je online / of in de winkel kunt kopen, retourneren en daarna terug laten storten op IBAN?
Trade Republic
Paypal friend
Anyway, Decathlon weet ik dat je aankopen kan retouren en dan via andere IBAN kan laten terugstorten. Wat ik zelf nooit heb geprobeerd, maar een heel ander idee, een sport gokje wagen via Toto, wat bij een aantal AH's kan.:
https://winkel.toto.nl/ QR code aankamen, Betalen via je Curve pas en prijs contant laten uitkeren. En dan een weddenschap zoeken met een laag risico (maar die is er natuurlijk wel...)
Hopelijk heb je hier wat aan
HornbachElPensador schreef op maandag 30 december 2024 @ 21:28:
Zoals al vaker gevraagd hier, helaas werken veel tips niet meer: hoe de Plutus kaart leeg te trekken?
Verder ...
Trade Republic
Paypal friend
https://www.rouwette.com/
Ik had Plutus als mijn default CC. Toen kwam de bybit actie (10%), dus heb ik een hoop over gezet naar bybit. Echter blijkt het heel moeilijk geworden om geld van plutus af te krijgen, waar PayPal, Trade Republic, ATM eerst wel werkte word nu alles geblokt. Dus nu zit ik met een groot bedrag op de kaart.lucatoni schreef op maandag 30 december 2024 @ 23:33:
[...]
Hoe heb jij GBIT dan gebruikt? Ik gebruikte Curve om mijn maandelijkse betalingen via Revolut te laten verlopen, en dan een maand later, wist ik exact mijn uitgaven. Ik verhoogde mijn Plutus saldo, en deed via GBIT alles omzetten naar Plutus, waardoor dit saldo weer op 0 uitkwam. Als ik jou zo hoor heb je het andersom gedaan?
Anyway, Decathlon weet ik dat je aankopen kan retouren en dan via andere IBAN kan laten terugstorten. Wat ik zelf nooit heb geprobeerd, maar een heel ander idee, een sport gokje wagen via Toto, wat bij een aantal AH's kan.:
https://winkel.toto.nl/ QR code aankamen, Betalen via je Curve pas en prijs contant laten uitkeren. En dan een weddenschap zoeken met een laag risico (maar die is er natuurlijk wel...)
Hopelijk heb je hier wat aan
Bedankt voor de Decathlon tip. Het gokken waag ik me liever niet aan.
Ik heb nu:
Waardebonnen kopen in de winkel
Woolsocks waardebon
Decathlon
Hornbach
Impact of Non-Engagement
— Danial Daychopan (@DDhopn) 31 december 2024
If you haven’t continuously engaged in-app or requested a third-party payout, the dynamic payout fee will apply, and all Reward Level benefits may be affected. To access free payouts and retain benefits, including new Q1 features (see below), you’ll be…
Wat een scam.Impact of Non-Engagement
If you haven’t continuously engaged in-app or requested a third-party payout, the dynamic payout fee will apply, and all Reward Level benefits may be affected. To access free payouts and retain benefits, including new Q1 features (see below), you’ll be required to unlock a new level using PLU earnings (currently in-app or previously removed) through your connected wallets before the Q1 adjustment.
Detailed terms, FAQ, and a 30-day email notice will be sent to all customers in January.
[ Voor 87% gewijzigd door Kol Nedra op 31-12-2024 18:08 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Kol Nedra op 31-12-2024 18:08 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Kol Nedra op 31-12-2024 18:08 ]
Ja de enige manier om de ponzi in leven te houden is blijkbaar om mensen te forcen te gaan stacken. This will not end well in 2025. Ik ben er helemaal uit. Genoeg andere alternatieven.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Probeer eens in incognito in te loggen of al je cookies te verwijderen.Therapy777 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:50:
Ik kan al een tijd niet meer inloggen in Plutus op mijn desktop. Elke keer als ik naar de website ga krijg ik een wit scherm. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik gebruik Chrome. Geen extensies behalve metamask.
Wat een stelletje oplichters zijn het ook, aan alle kanten inmiddels dus extreme fees van 33% tot 50%.Malarky schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:08:
[...]
Dat is mij mij al ingegaan vandaag:
[Afbeelding]
Waar is die 30 day notice dan?
Plu prijs is ook erg laag met 1,45 usd. Kan me nog herinneren hoeveel shit ik over me heen kreeg op het Discord kanaal van fanatieke fans omdat ik me afvroeg waarom plu naar 10 usd zou gaan met de giftcards. Blijkbaar niet willen begrijpen dat het onmogelijk is dat Plutus ongelimiteerde giftcards gaat zitten verstrekken aangezien ze dat niet kunnen betalen.
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 02-01-2025 13:17 ]
Die 33% was er al een paar weken, in plaats van de 15 euro fee. Mijn withdrawal van november met 15 euro fee werd geannuleerd en daarna was die 33% fee er opeens.Malarky schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:08:
[...]
Dat is mij mij al ingegaan vandaag:
[Afbeelding]
Waar is die 30 day notice dan?
Jammer, had nog 3% over 3.000 pm, maar je komt nu gewoon echt niet meer van je plu af. Toch maar closen dus..
De OP kan ook wel een flinke opfrisbeurt gebruiken trouwens
[ Voor 15% gewijzigd door NeoflexNL op 02-01-2025 23:08 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik heb hier inmiddels een prepaid kaart aangekoppeld die dus leeg is.enermax schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:39:
Oppassen met je jaarlijks abonnement. Volgens mij gaat de betaling automatisch door in 2025!
[Afbeelding]
Zowel de swap en gift card functie zie ik nog. Heb net al mijn PLU geswapt, maar zie de halve euro's nog niet op mijn kaart. Zal vast nog een paar dagen duren lees ik.NeoflexNL schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:05:
Swap is blijkbaar weer weg en gift cards werkt ook niet meer.
Jammer, had nog 3% over 3.000 pm, maar je komt nu gewoon echt niet meer van je plu af. Toch maar closen dus..
De OP kan ook wel een flinke opfrisbeurt gebruiken trouwens
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ben benieuwd hoe lang de reactie op zich laat wachten en of ze nog een bullshit offer doen zoals ik eerder hier las. Sowieso voor dit jaar minder geld uitgeven op het programma staan, alle grote aankopen vorig jaar gedaan met 10% via bybit
Next
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bij coolblue mislukt omdat het bedrag te hoog was... Wat was het bedrag van de Ipad?Jarrovski75 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 18:12:
[...]
Yep, dit onlangs gedaan met een beamer van € 1.600. Bij dit bedrag werd het helaas teruggestort naar de debit card i.p.v. via retourpinnen naar IBAN (en ook de cashback bij Bybit werd weer ingevorderd). Via Coolblue lukte het wel een iPad terug te brengen en de refund via retourpinnen te incasseren.
Wellicht zit er bij de mediamarkt ook een limiet aan
Ohja, nog even ingelogd en naar free gezet en de plutus kaart als betaalmethode toegevoegd en mijn Curve eruit gehaaldenermax schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:39:
Oppassen met je jaarlijks abonnement. Volgens mij gaat de betaling automatisch door in 2025!
[Afbeelding]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Niet eens meer een reden....gewoon "niet succesvol". zelfs al heb je het beste voor met Plutus, en bijbehorende roadmap. Waarom zou je nu nog euro's betalen voor een abonnement? Je kan werkelijk niks, en ziet alleen een fictief aantal interne PLU's waar je niks mee kan. Lijkt mij nu echt einde verhaal, je kan mij niet zeggen dat de operationele kosten gedekt worden met de inkomsten, nog even los van interne saldo van alle klanten, die niet meer uitgekeerd lijkt te worden.knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:29:
De swap was voor mij verwijderd dus ik had een withdrawal gestart met 33%fee. Paar honderd euro fee... alles is een dag later teruggestort en mijn withdrawal gecancelled.
[Afbeelding]
Alle PLU zit gevangen en is compleet waardeloos.
Daarnaast zie ik op Reddit dat er amper nog reacties zijn op de posts van Plutus. Volgens mij dus al zoveel klanten weggelopen...
[ Voor 6% gewijzigd door lucatoni op 07-01-2025 08:50 ]
Het is een gemodereerde reddit (Noord Korea). Voor de normale posts moet je naar plutus_uncensored reddit.lucatoni schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:49:
[...]
Daarnaast zie ik op Reddit dat er amper nog reacties zijn op de posts van Plutus. Volgens mij dus al zoveel klanten weggelopen...
Is nog een oud tekstblok zie ik
Ook wel bijzonder dat ze vragen of je in een "vulnerable situation" zit? Dat heb ik nog nooit eerder gezien bij banken/fintech/crypto? / https://www.plutus.it/hel...ding-vulnerable-customersYour current PLU Rewards will be forfeited upon account closure. If you have rewards in Available status, we recommend you request a PLU payout before proceeding with the closure procedure. You can find a guide here.
Veel plezier met mijn PLU tho
[ Voor 21% gewijzigd door 2Dutch op 08-01-2025 10:04 ]
Zo heb ik er ook 2 staan. 1 van bol en 1 van decathlon. Slechts €8 plus 1 plu voor betaald kuch.. en dan nog niet krijgen ook. Ticket gemaakt bij support uiteraard maar nog niets gehoord.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:23:
[Afbeelding]
hoelang duurt dit? PLU slecht bedrijf en slechte support dus verwacht er niks meer van.
ik trek de kaart leeg en dan stop ik ermee
Het wordt tijd dat ik de frustratie die ik voel telkens als ik weer iets met deze toko doe omzet in actie en gewoon die paar 100 plu afschrijf en m’n account opzeg geloof ik.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
0 reactie van support. Het zal wel, die PLU is verloren. Ik ga m'n account sluiten, ben er klaar mee.AlterMann schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:17:
Afgelopen zaterdag PLU geswapped voor EUR. Ik heb nu 0 PLU en 0 EUR, en een "unexpected error" als ik opnieuw naar swap ga. Ik heb net maar een supportticket ingeschoten, al verwacht ik daar niet veel meer van.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MYEIDPE0rYuCK9UXb4MWPwN6.jpg?f=user_large)
Zelfde mail gehad...wat een boeven. Ik geef het nog 3 maanden, dan is het klaar met deze toko.paul-s83 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 13:31:
Yes, eindelijk een upgrade te pakken! Niet zo moeilijk aangezien die boeven mijn PLU gegijzeld hebben![]()
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:23:
[Afbeelding]
hoelang duurt dit? PLU slecht bedrijf en slechte support dus verwacht er niks meer van.
ik trek de kaart leeg en dan stop ik ermee

Kan wel even duren
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zie het ook niet meer goedkomen daar.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Swap is voor mij nu ook locked en de laatste 40 Plu + pending Plu krijg ik er ws niet meer uit.
Alles is natuurlijk beter dan deze rugpull. Voor verdere details over anderen is er een apart topic, zie de waarschuwing.Heion83 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 14:10:
Is Nexo een betere alternatief voor Plutus? 🤔
Iemand enig idee wat er met kaartsaldo gebeurd bij refunds op zo'n sleeping account?
Of kan ik de boel beter opheffen en hopen dat het via Curve goedkomt mocht ik nog een refund krijgen.
Er staat dat je de kaart nog steeds kan gebruiken in sleep mode. Dus bij een refund zou het geld wel moeten aankomen en zou je nog de mogelijkheden hebben om je saldo weer naar 0 te brengen.glatuin schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:18:
Mijn account is weer in sleep mode gezet. Ik gebruik het ook niet en die 250 plu die ze nog hebben heb ik afgeschreven. Echter het komt nog steeds voor dat ik een refund krijg (via curve).
Iemand enig idee wat er met kaartsaldo gebeurd bij refunds op zo'n sleeping account?
Of kan ik de boel beter opheffen en hopen dat het via Curve goedkomt mocht ik nog een refund krijgen.
Volgens de voorwaarden zou ik direct toegang krijgen tot Plutus Gifts en zouden alle PlutusGifts fees tussen 5 en 13 december op 10 januari worden teruggestort in het equivalent aan PLU. Dat laatste is echter nooit gebeurd. En nu kan ik er ook niet meer bij, tenzij ik de volle mep betaal. Dacht het niet!
Bovendien heb ik die ene Thuisbezorgd-giftcard van 6 december nog steeds niet ontvangen. Die stond, voordat ik mijn toegang verloor, nog steeds op creating...
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ja.. Maar ik weet mijn virtual card details niet. En die kan je ook niet zien als je account op sleep modus staat. Heb maar een support mail gestuurd. Ik vertik het om €1 te betalen. Dat deze toko maar snel kapot mag gaan.lucatoni schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:45:
[...]
Er staat dat je de kaart nog steeds kan gebruiken in sleep mode. Dus bij een refund zou het geld wel moeten aankomen en zou je nog de mogelijkheden hebben om je saldo weer naar 0 te brengen.
Ik las op Discord dat je dan nog wel via de website kan inloggen, maar niet via de app.Dacuuu schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:33:
[...]
Ja.. Maar ik weet mijn virtual card details niet. En die kan je ook niet zien als je account op sleep modus staat. Heb maar een support mail gestuurd. Ik vertik het om €1 te betalen. Dat deze toko maar snel kapot mag gaan.
Misschien het proberen waard
-Geen deurwaarder-
Klopt, maar ook op de website kan je je kaart details niet zien.Deurwaarder schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:25:
[...]
Ik las op Discord dat je dan nog wel via de website kan inloggen, maar niet via de app.
Misschien het proberen waard
Thanks, werkt inderdaad. Uiteindelijk een amazon.nl bon gekocht van de refund dat nog op de kaart stond. Bol bonnen moeten vaak met Ideal worden betaald.lucatoni schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:45:
[...]
Er staat dat je de kaart nog steeds kan gebruiken in sleep mode. Dus bij een refund zou het geld wel moeten aankomen en zou je nog de mogelijkheden hebben om je saldo weer naar 0 te brengen.
Beetje laat sorry, cookies verwijderen hielp wel voor firefox. Niet voor Chrome. Maar het lukt me dus nu wel in Firefox, thanks!twu schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:27:
[...]
Probeer eens in incognito in te loggen of al je cookies te verwijderen.
Ik wilde nog mijn 67 PLU wegtrekken maar zag al weer dat de 15 euro die ik er nog op had staan niet meer voldoende was voor een withdraw... moest nu ineens 23 euro zijn of zo in ieder geval 33% van de waarde. Nou ben er klaar mee. Je wordt aan alle kanten genaaid of verketterd als je ook maar iets van waarde uit hun "ecosysteem" probeert te halen.
Ik heb die 15 euro opgemaakt en support een mail gestuurd om mijn account te sluiten. De PLU mogen ze houden.
Gelukkig rond kerst of zo nog wel twee bol bonnen voor 2 PLU ingewisseld, dat ging gelukkig toen nog instant. Lucky I guess als ik alles hier zo lees.
[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 15-01-2025 11:38 ]
En dan eindelijk de bevestiging van de account closure. it's been a weird ride2Dutch schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:38:
En ja hoor, of ik nog 50 plu wil en ff abo neem? (aanbod geldt nog maar een paar dagen, haha) nah, sluiten
Same ik heb ook mijn volledige stack verkocht en het abo stopgezet. Nog wel iets van 600 PLU intern waar ik niks mee kan gezien ik de interne swap ineens niet meer heb. Maar ik ben wel klaar met plutus.Razkin schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:12:
Ik heb vandaag ook de knoop doorgehakt om volledig uit Plutus te stappen. Gelukkig kon ik nog wel ongeveer 500 Plu omzetten met swap.
Swap is voor mij nu ook locked en de laatste 40 Plu + pending Plu krijg ik er ws niet meer uit.
[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 16-01-2025 23:50 ]
De grap is dat CDC, waar we allemaal (denk ik?) vrij weinig mee doen of in ieder geval niet met het leed dat CRO heet, lijkt dan ineens zo slecht nog niet want dat blijft maar doorsudderen.
Hou het lekker bij m'n bybit-kaart, ik heb sowieso voor dit jaar consuminderen op de prioriteitenlijst staan, en als ik dan wat uitgeef gaat er toch nog een klein beetje vanaf, tientje per maand is toch weer 120pj waarvoor je ander dingen kunt doen of beter gezegd kopen
Ik had twee maanden geleden een refund van 1.795 EUR gekregen op de kaart die ik weer moest uitgeven en in combinatie met nog paar keer dubbele perk had ik spijtig genoeg toch veel PLU opgebouwd.
Eens zien wat het geeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 17-01-2025 18:59 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ze zijn echt hard op zoek naar cash. Is een risico wat je neemt, kan zomaar zijn dat je de 70 euro kwijt bent en helemaal niks ontvangt.Th1x4nG schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 18:57:
Ik heb het er nog op gewaagd. Had namelijk de email niet fatsoenlijk gelezen.175 PLU voor 70 EUR fee.
Ik had twee maanden geleden een refund van 1.795 EUR gekregen op de kaart die ik weer moest uitgeven en in combinatie met nog paar keer dubbele perk had ik spijtig genoeg toch veel PLU opgebouwd.
Eens zien wat het geeft.
Hoor graag of het aankomt - zoja, dan slinger ik hem ook nog een keer aanTh1x4nG schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 18:57:
Ik heb het er nog op gewaagd. Had namelijk de email niet fatsoenlijk gelezen.175 PLU voor 70 EUR fee.
Eens zien wat het geeft.
Keep you posted. Ze geven zichzelf 24u in hun mail. Voorlopig nog niks.Hamscho schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:31:
[...]
Hoor graag of het aankomt - zoja, dan slinger ik hem ook nog een keer aan
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ze hebben wel direct perks weggehaald bij me. Ook nog geen antwoord op het ticket wat ik heb ingeschoten.
42 uur later nu en nog niks mogen zien.Hamscho schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:31:
[...]
Hoor graag of het aankomt - zoja, dan slinger ik hem ook nog een keer aan

Ik had nog 65,33 op mijn kaart waarmee ik even Amazon heb opgeladen nu. Kwestie van die niet ook nog door m'n neus geboord te zien.
[ Voor 22% gewijzigd door Th1x4nG op 19-01-2025 11:42 ]
Dank voor de update - ik houd het nu definitief voor gezien - bye bye PlutusTh1x4nG schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:38:
[...]
42 uur later nu en nog niks mogen zien.
Ik had nog 65,33 op mijn kaart waarmee ik even Amazon heb opgeladen nu. Kwestie van die niet ook nog door m'n neus geboord te zien.
Net toegekomen op Metamask, alle 175.Hamscho schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:17:
[...]
Dank voor de update - ik houd het nu definitief voor gezien - bye bye Plutus
Wel $11 gas fee om ze naar Kucoin te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Th1x4nG op 20-01-2025 17:12 ]
Nog nooit zo snel een mail van plutus gehad dat ik mijn reward level kwijt ben. Fijn dat ik nu vrij van Plutus ben!
Ps. Vrijdag de payout aangevraagd, de avond nadat ik een mailtje had ontvangen
[ Voor 12% gewijzigd door Biowaste op 20-01-2025 17:33 ]
Even om te checken of mijn situatie nu wel of niet vergelijkbaar is en ik het risico misschien ook wil nemen: Ben je van een sleep mode account weer paid member geworden en kort daarna het mailtje gekregen om (Tegen idiote fee uiteraard.. ) de swap functie te gebruiken? Of was je account nog in OK status en kreeg je toen al de swap uitnodiging?Biowaste schreef op maandag 20 januari 2025 @ 17:29:
Hier ook gokje gedaan, want swap was niet meer beschikbaar. Maar 660 plu aangekomen in metamask en direct op Coinbase geswapt. Toch weer netto 500 euro rijker.
Nog nooit zo snel een mail van plutus gehad dat ik mijn reward level kwijt ben. Fijn dat ik nu vrij van Plutus ben!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ben nooit in sleep mode gezet, altijd abbonement aangehouden.twit schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:26:
[...]
Even om te checken of mijn situatie nu wel of niet vergelijkbaar is en ik het risico misschien ook wil nemen: Ben je van een sleep mode account weer paid member geworden en kort daarna het mailtje gekregen om (Tegen idiote fee uiteraard.. ) de swap functie te gebruiken? Of was je account nog in OK status en kreeg je toen al de swap uitnodiging?
In november violator en later toch weer sorry ontvangen, alsnog payout rejected in november, swap eind November gekregen, maar weer kwijt eind december vanwege een check of ik wel compliant was ofzoiets.
Vrijdag een mail dat ik mocht uitbetalen en direct geprobeerd met maandag alles in metamask.
Nou is het ook zo dat de nieuwe Plutus regels (eind februari ofzo) worden dat je enkel reward levels kan hebben met plu in externe wallet. Lijkt mij wel dat ze snel payouts moeten regelen zodat mensen dat daadwerkelijk kunnen doen. Dus misschien dat het daar mee samenvalt. Daarnaast ontvangen ze ook snel cash met de 33% natuurlijk.
Je hebt dus wel 33% fee moeten betalen ?? dat is nu standaard toch voor het verzenden naar een externe wallet.Biowaste schreef op maandag 20 januari 2025 @ 17:29:
Hier ook gokje gedaan, want swap was niet meer beschikbaar. Maar 660 plu aangekomen in metamask en direct op Coinbase geswapt. Toch weer netto 500 euro rijker.
2 dagen na een close request 2 mailtjes van support, eentje met "we zijn je problemen met swap aan het uitzoeken" en 1 met "waarom wil je weg?". Ondertussen heb ik van het swap-probleem niks meer gehoord, maar wel opeens 33 plu beschikbaar, geen idee waar die vandaan komen. Ik heb al maanden niks meer met die kaart betaald. Nu net swap geprobeerd, en ik kan het swappen voor een whopping €19. Leuk, maar dan mis ik alsnog 70 plu. Achja. Ik ga er ook geen tijd meer in stoppen.AlterMann schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:32:
[...]
0 reactie van support. Het zal wel, die PLU is verloren. Ik ga m'n account sluiten, ben er klaar mee.
Account leeggehaald met een Amazon giftcard. Current balance: €0.00. Doei.
[ Voor 5% gewijzigd door AlterMann op 22-01-2025 13:07 ]
Hier ook 1x €25 kunnen doen en dat was het.crispo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:50:
Bij mij werkt de swap functie inmiddels, kan echter maar maximaal €25 swappen, als ik meer probeer staat er dat ik de maandlimiet overschrijd. Hebben anderen dit ook of hebben jullie andere limieten?
dit heb ik zojuist ook gedaan, maar er ging veel PLU vanaf.....hoeveel precies weet ik niet maar.....veel!Swift9 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:15:
[...]
Hier ook 1x €25 kunnen doen en dat was het.
ongeveer 40 PLU ofzo?
edit: ja dus
:strip_exif()/f/image/fcQNzaWBPerFZOkM6ypOYStF.png?f=user_large)
WAT EEN BOEVEN!
edit 2:
oh wacht eens, eindelijk na lange tijd heb ik nu eindelijk de 2 bol.com kaarten, ik ben straks thuis en dan maar gelijk verzilveren en kijken of het werkt
/f/image/sKF7FCnSyfRufwU8WAYesAOn.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door Kol Nedra op 22-01-2025 15:09 ]
Iemand een idee of we dit elke maand kunnen doen?
[ Voor 51% gewijzigd door Hamscho op 23-01-2025 10:32 ]
Tevens zie ik alle pending giftcards ook inneens voltooid. Toch nog een beetje leven wat er uit komt haha
Die boeven zullen wel een of andere condition geschreven in de trant van "If pay-out pending is true then show Swap button else Hide"
Ik zie dat ik ivm sleep mode niet eens meer bij mijn 'gift card vault' kan om te zien hoe het mijn kaarten is. Heb je dat omzeild? Of had je nog een actief account?Kol Nedra schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:24:
[...]
dit heb ik zojuist ook gedaan, maar er ging veel PLU vanaf.....hoeveel precies weet ik niet maar.....veel!
ongeveer 40 PLU ofzo?
edit: ja dus
[Afbeelding]
WAT EEN BOEVEN!
edit 2:
oh wacht eens, eindelijk na lange tijd heb ik nu eindelijk de 2 bol.com kaarten, ik ben straks thuis en dan maar gelijk verzilveren en kijken of het werkt
[Afbeelding]
paul-s83 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:51:
Gisteren een pay-out tegen 33% aangevraagd. Log ik vandaag in zie ik ook ineens de interne Swap functie verschijnen
Die boeven zullen wel een of andere condition geschreven in de trant van "If pay-out pending is true then show Swap button else Hide"
Precies hetzelfde hierBurnerT schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:38:
Ik zie sinds vandaag ook in eens swap beschikbaar. Helaas had ik gister nog een "payout" opgevraagd.

Nope
Opzich geen probleem ik heb niet alles met de payout eruit gehaald. Ik had geen zin om meer dan 130 euro te betalen voor een payout waarvan het maar afwachten is of die aan komt.
Hier ook account van € 1 en kreeg dus vandaag de swap functie - voor € 1 proberen en dan € 25 omzetten lijkt me proberen waard….glatuin schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:55:
Ik heb een slapend account met 225 PLU. Ik voldoe niet aan de voorwaarden om die PLU te laten uitbetalen aan een wallet (al te veel uit betaald volgens Plutus). Ik ben dus even benieuwd of het zinvol is een 1 euro account te nemen en het weer eens te proberen?
Volgens de app zou dat 1 februari moeten zijn.Freekers schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:13:
Deze 'positieve' ontwikkelingen hebben waarschijnlijk te maken met de aankomende AMA met een BBC journalist over Plutus. Het limiet op swap is inderdaad 25 euro. Was eerst onbeperkt, toen 29 euro, en nu dus 25 euro. Geen idee wanneer het reset; per dag/week/maand/nooit?
Gaat de BBC-meneer nog meedoen aan de AMA?Freekers schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:13:
Deze 'positieve' ontwikkelingen hebben waarschijnlijk te maken met de aankomende AMA met een BBC journalist over Plutus.
https://www.reddit.com/r/...to_the_bbc_for_breach_of/this is all explicitly against the BBCs editorial code - specifically 15.3.34 and 15.3.37
5.3.34 Promotional work must not suggest BBC endorsement
it has already suggested that: https://x.com/DDhopn/status/1878471130589118486: "Hosted by BBC’s @ThomasMason" - not "Hosted by @ThomasMason" - there is an implication that this is being hosted either by the BBC, or under a similar scrutiny we might expect via the BBCs brand
Net 1 euro betaald en idd ik heb er nu 25. Mooi heb ik tenminste nog wat terug. Hopelijk volgende maand weer.Hamscho schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:34:
[...]
Hier ook account van € 1 en kreeg dus vandaag de swap functie - voor € 1 proberen en dan € 25 omzetten lijkt me proberen waard….
Hi Paul,
We’re excited to share some updates regarding your account:
✅ Payouts Approved: Free (from 31st Jan) & paid PLU payouts are now approved!
✅ PlutusSwap Access: You now have access to PlutusSwap!
We understand that the recent transition may have been frustrating, and we truly appreciate your patience and understanding during this time.
As a token of our gratitude, we’re offering you up to 6 months’ worth of subscription fees back in PLU to your account.
Click here for full details and terms.
We’re committed to making your experience better every day, and we hope this is a step in the right direction. Thank you for being a part of the Plutus community we look forward to building trust and delivering an exceptional rewards experience.
If you have any questions, feel free to contact our support team — we’re always here to help.
Haha, of je ff 6 maanden abbonementskosten wilt betalen, die je vervolgens als PLU weer terug in je account krijgt. Volgens mij hebben ze daar een groot liquiditeitsprobleem...
Hij wil nog niet echt onder de 1 euro duikelen. Had echt verwacht dat hij al een stuk eronder zou zitten.
Die mail heb ik ook gehad. Maandag payout gedaan. Maar de plu zit nog niet in mijn metamask.paul-s83 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:47:
Oke, 2 dagen pay-out aangevraagd tegen 33% (welke nog steeds pending is). Krijg ik vandaag deze mail binnen:
Hi Paul,
We understand that the recent transition may have been frustrating, and we truly appreciate your patience and understanding during this time.
As a token of our gratitude, we’re offering you up to 6 months’ worth of subscription fees back in PLU to your account.
We’re committed to making your experience better every day, and we hope this is a step in the right direction. Thank you for being a part of the Plutus community we look forward to building trust and delivering an exceptional rewards experience.
If you have any questions, feel free to contact our support team — we’re always here to help.
Haha, of je ff 6 maanden abbonementskosten wilt betalen, die je vervolgens als PLU weer terug in je account krijgt. Volgens mij hebben ze daar een groot liquiditeitsprobleem...
Plutus heeft overduidelijk cash tekort en zet overal belachelijke fees op.
Run and don't look back.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 24-01-2025 20:28 ]
Je krijgt het terug van de afgelopen 6 maanden, wel pas over een paar maandenpaul-s83 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:47:
Oke, 2 dagen pay-out aangevraagd tegen 33% (welke nog steeds pending is). Krijg ik vandaag deze mail binnen:
Hi Paul,
En vanaf 31 januari gratis opnames. Waar zit de catch dat is te mooi om waar te zijn.ElPensador schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 21:19:
[...]
Je krijgt het terug van de afgelopen 6 maanden, wel pas over een paar maanden
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.