Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 85 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
keepitfrosty schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:34:
[...]

Zolang het in je externe wallet staat, niks aan de hand. Ga je het elke keer verkopen via een CEX, dan ben je "niet productive" bezig. En je externe PLU kan je niet gebruiken voor de giftcards later.
Voor die giftcards maak ik me niet zoveel zorgen. Als die er al komen dan laten ze ons echt niet 1000 plu omwisselen voor 10k euro.

De Plu die je ontvangt in december opsparen lijkt me genoeg. En mocht het toch zo zijn dat de gift cards ervoor zorgen dat de Plu prijs stijgt dan kan ik ook direct het laatste deel van m'n plu tokens omwisselen voor meer Bitcoin.

Ben ik er ook meteen klaar mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 08-10-2024 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22
Wurmpje schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:55:
Die 1,5% is natuurlijk onzin. Dat is alleen ALS je de interne swap functie zou gebruiken. Die ten eerste nog niet eens live is en ten tweede alleen gebruikt gaat worden (als dat überhaupt al gebeurd) door mensen die geen externe wallet hebben. Zover ik hier zie heeft iedereen een externe wallet hier.
Zo lang Plutus blijft dreigen om iedereen die volgens hen onproductief is aan te pakken, is op termijn 1,5% een realistisch scenario om mee rekening te houden. Te veel withdrawals (en dat is al snel in de ogen van Danial & co) zullen worden aangepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Korte blik wat Plutus team deze maand al heeft verkocht aan exchanges en je broekt zakt ervan af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqZHcUvBHCx9pxFbpMQvTotQxMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iLA446kJDbTG7ImBOTks1QqE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Ik vroeg me al af waarom deze keer de rewards wallet zo hoog gevuld was. Om niet 1x in 3 maanden maar meerdere keren Plu te verkopen voor eigen gewin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USrrVQ6iKwtzJL-9qDcpKFUvNts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQ0sJExFc6VXYF5L2ch1Gadb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Nopheros schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 18:02:
[...]

Voor die giftcards maak ik me niet zoveel zorgen. Als die er al komen dan laten ze ons echt niet 1000 plu omwisselen voor 10k euro.

De Plu die je ontvangt in december opsparen lijkt me genoeg. En mocht het toch zo zijn dat de gift cards ervoor zorgen dat de Plu prijs stijgt dan kan ik ook direct het laatste deel van m'n plu tokens omwisselen voor meer Bitcoin.

Ben ik er ook meteen klaar mee.
Nee die giftcards gaat het zeker niet worden. Daar zit zowieso een forse limiet op voor iedereen en het aanbod....tjah moet het nog maar zien. Dat gaat de prijs echt niet naar 10 euro tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:20

Rouwette

Rouwette.com

Podver heb nu voor het eerst in anderhalf jaar ofzo dat een overboeking van de rabo naar Plutus niet snel aankomt, rabo had het eerst terug geboekt en weer opnieuw uitgevoerd maar nog niks op Plutus.

Hebben er meer Rabo users last van?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:23
Ok ligt het niet aan mij. Hier ook weer terug gestort en daarna opnieuw. En nog niet aangekomen. Nu 1 uir geleden. Zal vast morgen wel aankomen….
Rouwette schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:41:
Podver heb nu voor het eerst in anderhalf jaar ofzo dat een overboeking van de rabo naar Plutus niet snel aankomt, rabo had het eerst terug geboekt en weer opnieuw uitgevoerd maar nog niks op Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22
"Which has led to the current issues"

Danial doet nog steeds alles behalve erkennen dat ze deze issues zelf creëren met het massaal zelf dumpen van Plu op exchanges.

Maar goed, ik vermoed dat deze Ponzi niet meer lang gaat duren. De concurrentie neemt het vanzelf over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
5% van 125k "klanten" hebben deze mail ontvangen. Verplicht 90 dagen stack kopen Anders account closure.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/va1BxiBDJAqXNByw4KjpbhODu9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8JH8a5hju4ULGeU5yMBFoHg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 11-10-2024 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 17:34
enermax schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 23:45:
Meerdere mensen hebben deze mail ontvangen. Verplicht 90 dagen stack kopen Anders account closure.

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde mail ontvangen, had 560 plu waarvan ik er 100 naar mijn gekoppelde metamask wallet heb gestuurd. ( Wat nog niet is aangekomen en wat ook wel niet zal aankomen dan denk ik)
Wat is dit voor grote scam, nog nooit een keer iets eraf gehaald en altijd een everyday abbo gehad waarbij voor heb betaald en nu ineens dit?
Serieus WTF!

Als ik nu alles naar mijn Metamask stuur, komt dit überhaupt aan of zit er nu meteen een blokkade op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
GabrielZ schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:02:
[...]

Ik heb dezelfde mail ontvangen, had 560 plu waarvan ik er 100 naar mijn gekoppelde metamask wallet heb gestuurd. ( Wat nog niet is aangekomen en wat ook wel niet zal aankomen dan denk ik)
Wat is dit voor grote scam, nog nooit een keer iets eraf gehaald en altijd een everyday abbo gehad waarbij voor heb betaald en nu ineens dit?
Serieus WTF!

Als ik nu alles naar mijn Metamask stuur, komt dit überhaupt aan of zit er nu meteen een blokkade op?
Dat zal wel aankomen, maar je riskeert een account closure blijkbaar?? Wel vreemd dit, want als je niets verkocht hebt zie ik het probleem niet... Tenzij je nooit een stack hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
cooLopke schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:36:
[...]

Dat zal wel aankomen, maar je riskeert een account closure blijkbaar?? Wel vreemd dit, want als je niets verkocht hebt zie ik het probleem niet... Tenzij je nooit een stack hebt gehad.
Ik heb altijd een stack gehad tot ze het stack niveau omhoog gooiden naar 1000..
Geen enkele reden overtreden en nooit eerder een withdrawal gedaan naar een exchange of Metamask.
Eergisteren dus voor het eerst 100 PLU naar mn Metamask gestuurd en meteen dit:

We hope this email finds you well. After reviewing your account activity, we’ve identified significant violations of the terms of use that have negatively impacted all our customers. As a result, your account has been temporarily limited. Below, we outline the violations, their impact, and steps to regain full access.
🗒️ Critical Policy Breach: Multiple Violations
• Doubled Stack: You have doubled your stack without further in-app engagement.
• Third-Party Payouts: You repeatedly moved your rewards to third-party, non-connected wallets.
• No Upgrades in the Last 12 Months: You have earned twice your stack but have not upgraded.
Our reward system encourages card use, stacking for level progression, and redeeming for discounts on purchases and in-app utilities. However, repeated third-party payouts while contributing minimally has violated product rules and harmed sustainability, affecting all customers. Plutus offers one-of-a-kind lucrative rewards card, but responsible use is essential to maintain the system's health. Therefore, compliance is now crucial to ensure fairness and sustainability.
🪜 Steps to Regain Access:
• Upgrade to a new Reward Level before 10th November, 2024.
• Earn CRY daily for 90 days by completing a 3/mo stacking period before 20th February, 2025.
Note: During this period, you will be able to redeem PLU on upcoming 2024 features, PlutusMiles, PlutusTravel, PlutusGift, and PlutusSwap (EEA), but with limited access. However, PLU payout requests will be fully restricted and only resume once all steps are completed, with pending requests canceled and refunded. Accounts failing to meet requirements will be closed, and severe misuse may lead to legal action and clawbacks. Once completed, you'll regain full access to all utilities and can use card top-ups on PlutusSwap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
GabrielZ schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:43:
[...]

Ik heb altijd een stack gehad tot ze het stack niveau omhoog gooiden naar 1000..
Geen enkele reden overtreden en nooit eerder een withdrawal gedaan naar een exchange of Metamask.

We hope this email finds you well. After reviewing your account activity, we’ve identified significant violations of the terms of use that have negatively impacted all our customers. As a result, your account has been temporarily limited. Below, we outline the violations, their impact, and steps to regain full access.
• Third-Party Payouts: You repeatedly moved your rewards to third-party, non-connected wallets.
• No Upgrades in the Last 12 Months: You have earned twice your stack but have not upgraded.
Our reward system encourages card use, stacking for level progression, and redeeming for discounts on purchases and in-app utilities. However, repeated third-party payouts while contributing minimally has violated product rules and harmed sustainability, affecting all customers. Plutus offers one-of-a-kind lucrative rewards card, but responsible use is essential to maintain the system's health. Therefore, compliance is now crucial to ensure fairness and sustainability.
• Earn CRY daily for 90 days by completing a 3/mo stacking period before 20th February, 2025.
Note: During this period, you will be able to redeem PLU on upcoming 2024 features, PlutusMiles, PlutusTravel, PlutusGift, and PlutusSwap (EEA), but with limited access. However, PLU payout requests will be fully restricted and only resume once all steps are completed, with pending requests canceled and refunded. Accounts failing to meet requirements will be closed, and severe misuse may lead to legal action and clawbacks. Once completed, you'll regain full access to all utilities and can use card top-ups on PlutusSwap.
Heb je de 100PLU nog ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
cooLopke schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:56:
[...]

Heb je de 100PLU nog ontvangen?
Nee die is blijkbaar gecanceld door Plutus, die staan weer in mn account maar de 15 euro fees van de withdrawal zijn wel afgeschreven.
Nog nooit zoiets bizars meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
GabrielZ schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:59:
[...]

Nee die is blijkbaar gecanceld door Plutus, die staan weer in mn account maar de 15 euro fees van de withdrawal zijn wel afgeschreven.
Nog nooit zoiets bizars meegemaakt!
Je hebt een stack gehad van 250PLU en nu heb je meer dan 500PLU verdient. Dus ze verplichten je om te stacken... daar komt het op neer. Als je nooit eerder verkocht heb is dit wel een enorme zure appel om in te bijten :(

Edit: de 15€ fee refunden ze.

[ Voor 11% gewijzigd door cooLopke op 11-10-2024 01:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Kenmerk van een ponzi. Late uitstappers krijgen niet uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xarow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56
Hier ook het mailtje gehad en de laatste withdrawal gecancelled... Laatste stack plu wat nog op metamask stond verkocht en abbo opgezegd. Wat een sukkels daar. Op zoek naar de volgende cashback kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

(knip)
Absurd. Ik heb nog iets van 100 PLU op mijn account staan (waarvan 80 pending). Ik ga terug naar free, maak het tegoed op dat nu op de kaart staat en laat die paar PLU gewoon staan. Kijk over een paar maanden wel weer hoe de vlag er dan bijhangt, maar ik beschouw die 100 PLU als verloren. So be it.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattyNL
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
Rouwette schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:41:

Had gisteravond hetzelfde probleem, nu net het geld binnen op de Plutus rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Hier ook account gelimiteerd. Dat ik meerdere violations begaan heb. Hoezo dan. Ik wilde juist stacken vanaf mijn plutus account naar metamask. Wat een galbakken. Die 15 euro nog even gebruiken en dan pleiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:20

Rouwette

Rouwette.com

MattyNL schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:52:
[...]

Had gisteravond hetzelfde probleem, nu net het geld binnen op de Plutus rekening.
Ik ook net, 30 min geleden nog niet. Beetje balen stond gisteravond in een Duitse supermarkt met een volle kar :P

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-09 22:49
Deze mail van Plutus was voor mij de trigger om direct 300 PLU (in externe wallet) te verkopen. I'm out. Ik loop 200 PLU mis die ik toch niet meer terug kan krijgen. Ik heb alleen nog 400 euro op de card staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Krijg hier gruwelijke Hi-vibes van.

Die veranderingen, acties en gebruikers die alles misbruiken. Komt 1-op-1 overeen met die andere ponzi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itmuscle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-09 19:55
Beste Mensen, ik oveweeg te stoppen met PLU heb nog 65 euro die ik moet incashen.
Is er al een alternatief of iets wat we kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:28
GabrielZ schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 00:02:
[...]

Serieus WTF!

Als je die mail hebt ontvangen dan ga je jou PLU niet kunnen versturen naar metamask. Er staat immers duidelijk in.

PLU payout requests will be fully restricted and only resume once all steps are completed, with pending requests canceled and refunded. Accounts failing to meet requirements will be closed, and severe misuse may lead to legal action and clawbacks.

Het is mij duidelijk. Ik ben blij dat ik 2 maanden geleden mijn hero stack verstuurd en verkocht heb. De pending laatste 70 PLU waar ik een withdrawal voor aangevraagd had zullen wel 'geclawbacked' worden wegens violation van de net geintroduceerde terms and conditions. Ik heb mijn 15 euro withdrawal fee terug ontvangen op de kaart. Ik zal die 15 euro uitgeven aan toiletpapier en daarna mijn account laten sluiten. Jammer voor de 70 PLU maar geen fatsoenlijk denkend mens gaat nog 1000 PLU investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
tormentor1985 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:29:
[...]

Als je die mail hebt ontvangen dan ga je jou PLU niet kunnen versturen naar metamask. Er staat immers duidelijk in.

PLU payout requests will be fully restricted and only resume once all steps are completed, with pending requests canceled and refunded. Accounts failing to meet requirements will be closed, and severe misuse may lead to legal action and clawbacks.
Ik heb deze mail gekregen na mijn eerste withdraw naar metamask ooit in 2 jaar..

Dat ik nu niks meer kan opnemen na het ontvangen van de mail begrijp ik.

Het gaat om het feit dat ik 2 jaar gespaard heb en nooit iets heb opgenomen, dat je dan deze mail krijgt nadat je 2 jaar aan het sparen bent geweest is ronduit belachelijk!! Een grote Scam waar je je geld niet meer uit kunt halen.

Ticket aangemaakt bij support, we gaan het zien welke reactie ze gaan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

GabrielZ schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:35:
[...]

Ik heb deze mail gekregen na mijn eerste withdraw naar metamask ooit in 2 jaar..

Dat ik nu niks meer kan opnemen na het ontvangen van de mail begrijp ik.

Het gaat om het feit dat ik 2 jaar gespaard heb en nooit iets heb opgenomen, dat je dan deze mail krijgt nadat je 2 jaar aan het sparen bent geweest is ronduit belachelijk!! Een grote Scam waar je je geld niet meer uit kunt halen.

Ticket aangemaakt bij support, we gaan het zien welke reactie ze gaan geven.
Not your keys, not your coins.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:59

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik ben benieuwd. Tot nu de mail nog niet ontvangen. Wel vandeweek een uitbetaling van PLU aangevraagd naar mijn MetaMask. Benieuwd of dit doorgaat.
Altijd het premium plan gehad en ook 100 PLU redeemed voor een €2000/maand verhoging van m’n limiet.

Ik ga uitstappen denk ik.
Maar waar gaan “we” heen? Bybit gebruik ik nu voor de tijdelijke 10% actie. Daarna iets anders zoeken ben ik bang.

Overigens, als je de website bezoekt van Plutus zie je het volgende staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRafd_W1qj4OVjLvniFpe_6O0GM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IIKsrsL3GRx6quBlbVlq7juV.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een grap…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
itmuscle schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:25:
Beste Mensen, ik oveweeg te stoppen met PLU heb nog 65 euro die ik moet incashen.
Is er al een alternatief of iets wat we kunnen gebruiken?
Tot eind van het jaar is Bybit by far the beste optie. Dat is het nu sowiezo al.

Daarna denk ik Trade Republic

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
WishmasterNL schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:47:
Ik ben benieuwd. Tot nu de mail nog niet ontvangen. Wel vandeweek een uitbetaling van PLU aangevraagd naar mijn MetaMask. Benieuwd of dit doorgaat.
Altijd het premium plan gehad en ook 100 PLU redeemed voor een €2000/maand verhoging van m’n limiet.

Ik ga uitstappen denk ik.
Maar waar gaan “we” heen? Bybit gebruik ik nu voor de tijdelijke 10% actie. Daarna iets anders zoeken ben ik bang.

Overigens, als je de website bezoekt van Plutus zie je het volgende staan:
[Afbeelding]

Wat een grap…
Na alle nagatieve berichten her en der las ik dat echt als 'All risk, no reward'. Mindtricks...

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als normale gebruiker heb je niets te vrezen. De 1 procent die alleen maar stackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ongelofelijk.... mijn onderbuik gevoel zei al dat zoeits eraan zat te komen op 25 September
Freekers schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:06:
Tenzij je uitbetaling wordt tegen gehouden omdat je juist niet productief genoeg was.
Ik vraag me af of ze dit allemaal maar zo kunnen maken. De terminologie ook 'clawback' gaan m'n nekharen van rechtopstaan. Hoezo clawback? Is toch eerlijk verdiend volgens op dat moment geldende spelregels? Je kunt toch niet de regels tijdens het spel aanpassen?
Plutus claimt altijd zich altijd heilig te (moeten) houden aan de regels voor 'financial instituions', maar vraag me af wat de toezichthouder hiervan zou vinden. Analogie; Nee meneer, u kunt uw rente niet opnemen. U bent niet productief genoeg geweest. :+
enermax schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:47:
Ik ben toch weer ingestapt. 9 perks met abo+chad. Giftcards en Plutus swap bijna klaar.
enermax schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 19:46:
Heb vandaag Chad verkocht. Dans bedreigingen zijn waardeloos. Had nog even hoop door aankondiging van Plutus swap en giftcards. Plutusswap is waardeloos met 100% fee. 30 euro krijgen 30 euro betalen aan fee. Giftcards is pas in december maar wie weet wat daar de beperkingen van zijn. Risico is te groot nu op stack verlies. Gratis alternatieven genoeg: Naga,Nexo,Bybit en Trade replubic bijv.
Dus na 2 weken er weer uit? Heeft je dit niet ontzettend veel gekost?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
knakworst schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 05:15:
Kenmerk van een ponzi. Late uitstappers krijgen niet uitbetaald.
Pluuuuconnecct!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Freekers schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:02:
[...]

Dus na 2 weken er weer uit? Heeft je dit niet ontzettend veel gekost?
Je kan wel blijven hopen maar die PLU token is binnenkort centenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:07:
[...]

Je kan wel blijven hopen maar die PLU token is binnenkort centenwerk.
Als niemand meer mag verkopen zal dat wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Bijzonder weer. Gebruik Plutus nu voor 2,5 jaar en heb altijd m'n Plu verkocht. Eind 2023 wel een stack aangekocht maar verder heb ik alles verkocht wat binnenkwam.

Geen mail ontvangen hier.

Blijf het gewoon gebruiken totdat ik de mail krijg aangezien er verder ook geen andere opties zijn.

En ook al zouden er wel cashback kaarten zijn met minimaal 3%, geen idee of ik hier nog zin in heb eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Nopheros schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:25:
Bijzonder weer. Gebruik Plutus nu voor 2,5 jaar en heb altijd m'n Plu verkocht. Eind 2023 wel een stack aangekocht maar verder heb ik alles verkocht wat binnenkwam.

Geen mail ontvangen hier.

Blijf het gewoon gebruiken totdat ik de mail krijg aangezien er verder ook geen andere opties zijn.

En ook al zouden er wel cashback kaarten zijn met minimaal 3%, geen idee of ik hier nog zin in heb eigenlijk.
Het lijkt me dat mensen die een withdrawal hadden ingeschoten de mail als eerste hebben ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Coldcat schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:30:
[...]

Het lijkt me dat mensen die een withdrawal hadden ingeschoten de mail als eerste hebben ontvangen.
Mijn withdrawal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHExh1rk6E9T2CwAOIo6_Xkw1LM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9AlPVagaU42pzcBQoMuJslzT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2024 11:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die is pending. Mail in 3,2,1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
knakworst schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:34:
[...]

Die is pending. Mail in 3,2,1...
Zou me niet verbazen.

Echter lijkt het me dat ik aan de meeste punten wel voldoe juist omdat ik in de laatste 12 maanden geupgrade ben naar Hero.

Ze hadden me een aantal maanden geleden al gebanned op Discord omdat ik negatief was en heb ook geen social media accounts dus op dat punt voldoe ik inmiddels ook :+

Denk dat ik net geluk gehad heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2024 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Die Plutus ceo is al een hele tijd kompleet van het padje. Heb nog een klein flufje plu laten uitbetalen, maar dat zal wel nooit aankomen in mijn wallet. Verwacht ook een mailtje.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Dacuuu schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:00:
Die Plutus ceo is al een hele tijd kompleet van het padje. Heb nog een klein flufje plu laten uitbetalen, maar dat zal wel nooit aankomen in mijn wallet. Verwacht ook een mailtje.. :+
Ga daar maar vanuit ja. Wees blij dat je op tijd het gros heb laten uitbetalen. Heb je in ieder geval nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb ook altijd laten uitbetalen. Ik heb nog een withdraw staan voor ruim 100 PLU. Ik heb geen mailtje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:38
Heb withdrawel staan van 18 september en geen mailtje gehad….. we wachten af maar het einde is zo te zien in zicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/f4975282-5010-4883-bc5e-e1042e9bc9a4_text.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Heel vreemd dit... Op basis van wat werd die mail dan getriggerd? Bij mij zal deze niet triggeren volgens mij, want ik heb mijn stack nog niet verdubbeld. Welke stack heb je gehad @Nopheros ? Ben je misschien veteran geweest ofzo dat was 500PLU? Dan ga je geen mailtje ontvangen totdat je lifetime ontvangen PLU op 1000 staat volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
cooLopke schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:59:
Heel vreemd dit... Op basis van wat werd die mail dan getriggerd? Bij mij zal deze niet triggeren volgens mij, want ik heb mijn stack nog niet verdubbeld. Welke stack heb je gehad @Nopheros ? Ben je misschien veteran geweest ofzo dat was 500PLU? Dan ga je geen mailtje ontvangen totdat je lifetime ontvangen PLU op 1000 staat volgens mij.
De mail wordt getriggerd op de 5 productieve punten lijkt me (die ik zo niet even voor me heb liggen, ben aan het werk).

Volgens mij moet je op minimaal 2 van de 5 punten een onvoldoelde te scoren om de mail te krijgen.

Zoals ik aangaf heb ik eind vorig jaar (maand of 11 geleden) een stack van 250 plu gekocht om Hero te worden. 1 van de 5 punten was volgens mij iets met 'upgrade elke 12 maanden' en hieraan voldoe ik dan ook.

Op dit moment heb ik een stack van 355 plu terwijl mijn lifetime earned plu iets van 880 plu is. Op dit punt score ik dus een onvoldoende.

Daarnaast zou ik ook een onvoldoende moeten score op het punt dat ik regelmatig verkoop maar ik weet niet wat Plutus met regelmatig bedoeld. Ik verkochte namelijk maar 1x per 3 maand oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:29
Zit hier ook nog te wachten op een uitbetaling van 27 september. Maar dat zal wel een mailtje worden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:12
Heb eerder deze week support ticket aangemaakt omtrent mijn pending request sinds 23 september.

Nou we gaan zien of ze zich aan de afspraak houden 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crA3JwcgOThzL8gJzpdGJBh8X6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmbRtzvXFkmCzVpZQVdlr2DO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:44

Nicap

Tsssk....

paul-s83 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:47:
Heb eerder deze week support ticket aangemaakt omtrent mijn pending request sinds 23 september.

Nou we gaan zien of ze zich aan de afspraak houden 😁

[Afbeelding]
Tja, processed houd niet gelijk in dat deze ook uitbetaald worden natuurlijk.
Kan ook een mailtje worden met unproductive use :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik kon enkel dit plaatje vinden met het aantal mensen met een level:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2knEG9VKj1x1BBdtiWJ-l86frPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O3zbuwJaCke2YyBm5KkUk84l.png?f=user_large
source

Er zijn dus grofweg 1100 mensen met een stack op dit moment. De andere levels zijn nog niet actief dus die reken ik niet mee. Dat is een strategische keuze geweest om enkel de hogere levels toe te voegen. Dan zijn er nog 14,000 users die een lager niveau hebben. Dit ontgaat de beperking van meerdere wallets natuurlijk, dat is niet op de blockchain te zien.

Als je vanuit Plutus kijkt is het business model inkomsten door middel van fees, en inkomsten die in de app gegenereerd worden. Als je met zo'n 1100 mensen overblijft heb je maximaal: 1100 x €20/maand = €20,000 inkomsten per maand. Dat is €264,000 in een jaar.

Daar het strenge navolgen van de geupdate TC's is er een groot risico dat de overige groep users van 14,000 weg gaan lopen. Dat zou 14,000 x €7 = €98,000 / maand zijn. En €1,176,000 in een jaar.

Ik snap dan ook niet echt waar die consultants aan gerekend hebben. Je hebt de massa nodig om je bedrijf levensvatbaar te houden. De extra fees komen ook vanuit de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Coldcat schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:02:

[Afbeelding]
source

Er zijn dus grofweg 1100 mensen met een stack op dit moment. De andere levels zijn nog niet actief dus die reken ik niet mee. Dat is een strategische keuze geweest om enkel de hogere levels toe te voegen. Dan zijn er nog 14,000 users die een lager niveau hebben. Dit ontgaat de beperking van meerdere wallets natuurlijk, dat is niet op de blockchain te zien.

Als je vanuit Plutus kijkt is het business model inkomsten door middel van fees, en inkomsten die in de app gegenereerd worden. Als je met zo'n 1100 mensen overblijft heb je maximaal: 1100 x €20/maand = €20,000 inkomsten per maand. Dat is €264,000 in een jaar.

Daar het strenge navolgen van de geupdate TC's is er een groot risico dat de overige groep users van 14,000 weg gaan lopen. Dat zou 14,000 x €7 = €98,000 / maand zijn. En €1,176,000 in een jaar.

Ik snap dan ook niet echt waar die consultants aan gerekend hebben. Je hebt de massa nodig om je bedrijf levensvatbaar te houden. De extra fees komen ook vanuit de massa.
Ja, maar die 14000x7 is wel het minimum he.
Ik val in die 14000, maar betaal wel 20 per maand(betaalde, heb het nu naar free gezet uiteraard).

Maar idd een vreemde keuze. Lijkt me uiteindelijk minder houdbaar dan die nieuwe voorwaarden niet in te zetten.

Wel een mooi overzicht in die bron die je aanhaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:02:

[Afbeelding]
source

Ik heb grofweg 600 intern en 400 op een externe wallet. Dus chad. Dat gaat niet goed in dit overzicht want ik word dan als iemand die 400 gestackt heeft gerekend. Het werkelijke aantal zal dus hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:22:
[...]

Ik heb grofweg 600 intern en 400 op een externe wallet. Dus chad. Dat gaat niet goed in dit overzicht want ik word dan als iemand die 400 gestackt heeft gerekend. Het werkelijke aantal zal dus hoger liggen.
Jij houdt wel van risico's
Van misschien 500 die op chad zitten kun je dit niet draaiende houden omdat de rest eruit geknikkerd wordt.
Daar sta je dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Wel fijn dat gratis Bybit rewards kaart 10% tot €6.000 actie is verlengd tot 31dec. Ik gebruik hierdoor bijna geen Plutus meer voor uitgaven. Alleen perks nog. Helaas abonnement betaald tot April.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zr3GsGF9TRv3e0ZhwI0qIaC7gag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZ4tnjMqlM5mFkVH1qM9cqvm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door enermax op 11-10-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Inderdaad, ik heb me toch ook maar aangesloten bij die Bybit bende vanwege gebrek aan alternatieven.
Maar hoe denk je de plu te laten uitbetalen zonder minimaal Chad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

MTT schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:30:
Inderdaad, ik heb me toch ook maar aangesloten bij die Bybit bende vanwege gebrek aan alternatieven.
Maar hoe denk je de plu te laten uitbetalen zonder minimaal Chad?
Hopen dat de nieuwe levels voor 10 november zijn uitgerold dan maar. Dan niks doen tot 10 februari 2025 en dan alles verkopen. Als PLU dan nog enige waarde heeft. Denk dat in de week na 10 feb de koers in elk geval niet omhoog gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:45:
[...]

Jij houdt wel van risico's
Van misschien 500 die op chad zitten kun je dit niet draaiende houden omdat de rest eruit geknikkerd wordt.
Daar sta je dan.
Ik heb die metal card van 1250 euro gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:23
knakworst schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:16:
[...]

Ik heb die metal card van 1250 euro gekocht :(
Ouch, hopelijk had je er al geld uitgehaald waardoor je verlies minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Knakworst heeft zijn geld al heel lang geleden terug verdiend. Als ik het me goed herinner had hij 2 jaar geleden een goede trade gedaan waardoor 1PLU minder dan 1€ mocht zijn voordat hij verlies maakte. (Correct me if I'm wrong)

[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 11-10-2024 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Gelukszoekr schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:58:
[...]

Tot eind van het jaar is Bybit by far the beste optie. Dat is het nu sowiezo al.

Daarna denk ik Trade Republic
Plus NAGA Pay met 3% cashback in BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:19:
Wel fijn dat gratis Bybit rewards kaart 10% tot €6.000 actie is verlengd tot 31dec. Ik gebruik hierdoor bijna geen Plutus meer voor uitgaven. Alleen perks nog. Helaas abonnement betaald tot April.[Afbeelding]
Same here, bybit kaart in apple pay geknikkerd (dat hoeft niet via curve, hehe) en zelfs reizen met de trein boek ik af van bybit :P Het is niet perfect maar de community is leuk en ze staan ook heel open voor verbetersuggesties en feedback, nou dan mag het saldo-overzicht wel een beetje rommelig van zijn voor me. Zal me echt benieuwen of ze ook naar een perks-systeem gaan.

Heb niet al te veel plu meer staan, zodra de oude meuk vrijkomt weer een uitbetaling doen. Bouw nu dus voorlopig niks extra op, maar dat boeit me dus niet zo: abo loopt tot januari :P

Plutus lijkt echt wel gerund door een stel narcisten: het ligt nooit aan henzelf en de waarheid daar worden ze boos van. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door 2Dutch op 11-10-2024 22:13 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik wacht ook nog steeds op mijn uitbetaling van 19 september. Dat was nog voordat de nieuwe voorwaarden werden doorgevoerd. Zat vorig jaar op de 250 hero stack en net in sept 1000 gestacked voor chad. Ik ga ervanuit dat mijn pending uitbetaling wel gewoon doorgaat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-09 10:15
Met de huidige dreigmails kun je straks maar 1 ding doen met de metalcard.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HcUbWjMYHE5hrBsb4buw0gab8qE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dMedyJgjb3aMlJ8vsNxGgdT5.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ctrlaltdel schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:32:
Met de huidige dreigmails kun je straks maar 1 ding doen met de metalcard.
[Afbeelding]
Dit is wat je noemt je naam eer aandoen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
IUser schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:08:
Ik wacht ook nog steeds op mijn uitbetaling van 19 september. Dat was nog voordat de nieuwe voorwaarden werden doorgevoerd. Zat vorig jaar op de 250 hero stack en net in sept 1000 gestacked voor chad. Ik ga ervanuit dat mijn pending uitbetaling wel gewoon doorgaat?
Best support ticket aanmaken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45
Wel fijn dat gratis Bybit rewards kaart 10% tot €6.000 actie is verlengd tot 31dec. Ik gebruik hierdoor bijna geen Plutus meer voor uitgaven. Alleen perks nog. Helaas abonnement betaald tot April.[Afbeelding]
tot 31 dec? nice!!
alhoewel ik al aan mijn limiet zit, mijn vrouw heeft een auto gekocht, was toch mooi €600 goedkoper d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 15:54
Is het zeker dat het tot 31-12 is? Ik zie op de actiepagina dat het doorloopt tot het einde van het jaar, maar op de pagina waar je eigen gegevens staat lijkt de timer eind deze maand op te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drummer
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19-10-2024
Ja klopt, dat heb ik ook. voor mij nog 19 dagen terwijl de actie zegt van nog 80 dagen tot het eind.
Voor degene die al liepen wordt het kennelijk niet verlengd. Ik denk dat ik voor de vrouw maar een nieuw Bybit account ga aanmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drummer
De Plutus rewards pool is weer bijgevult met 25000 PLU ze kunnen weer een stukje gaan uitkeren van de aangevraagde withdrawls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Drummer schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:41:
De Plutus rewards pool is weer bijgevult met 25000 PLU ze kunnen weer een stukje gaan uitkeren van de aangevraagde withdrawls
Waarom zoveel? 80% van de aangevraagde withdrawels wordt toch weer gecancelled :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drummer
Nou nee hoor, meestal is het binnen 1 -2 dagen al weer weg . Dus dat zegt genoeg als er drie weken achterstand is. Dan staat er nog gruwelijk veel in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drummer
Maar goed, dat wil niet zeggen dat alles dan ook naar de exchange gaat. Het is zo ie zo fijn om de coins in eigen beheer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Drummer schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:49:
Maar goed, dat wil niet zeggen dat alles dan ook naar de exchange gaat. Het is zo ie zo fijn om de coins in eigen beheer te hebben.
Ja, i agree. Maar dan moet die withdrawel wel doorkomen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wat je zou kunnen doen is PLU kopen en naar je MM brengen. Daarna je withdrawal doen en de boel verkopen.

Dan moet het geen drie weken duren voordat je withdrawal wordt verwerkt. Heb je een aanzienlijk bedrag dan heb je nog geen mail dan zou ik dat in gedachten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Coldcat schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:56:
Wat je zou kunnen doen is PLU kopen en naar je MM brengen. Daarna je withdrawal doen en de boel verkopen.

Dan moet het geen drie weken duren voordat je withdrawal wordt verwerkt. Heb je een aanzienlijk bedrag dan heb je nog geen mail dan zou ik dat in gedachten houden.
Hier zat ik ook aan te denken. Ik heb al mijn plu in eigen Wallet verkocht en mijn kaart zal over een week leeg zijn. Nu zou ik over 45 dagen kunnen upgraden naar 1000 plu. Even wachten en withdrawal aanvragen om de plu die ik nu niet krijg alsnog binnen te harken. Erna de boel weer verkopen en bye, bye plutus. Kost wel veel moeite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 19:18
Ik heb ook de mail gekregen met term Violations. Withdrawal is gecancelled. Heb maar meteen aanvraag gedaan om het account te sluiten. Kreeg de vraag om mijn bankrekeningnummer door te geven voor resterend saldo. Heb deze doorgegeven en kon het niet laten om ook het adres mee te geven waar ze plu naar kunnen storten..😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-09 10:15
Coldcat schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:56:

Dat heb ik ook gedaan. Ik had al Chad tier-> withdrawal Plu -> printscreen -> sell stack. Ik wacht nu 1 weekje, pending. Afwachten of ik een close account email krijg of daadwerkelijk de Plu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
ctrlaltdel schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 22:00:
[...]

Dat heb ik ook gedaan. Ik had al Chad tier-> withdrawal Plu -> printscreen -> sell stack. Ik wacht nu 1 weekje, pending. Afwachten of ik een close account email krijg of daadwerkelijk de Plu.
Ik wacht al drie weken zoals vele anderen. Had al een ticket aangemaakt. Maar nog steeds niks. Daarnaast heb ik nog steeds 300 PLU in m’n plutus account dat waarschijnlijk niet meer weg kan. Ook ik heb een chad RL. Op reddit gaat het redelijk tekeer tegen plutus momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Scary Gil schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:55:
Ik heb ook de mail gekregen met term Violations. Withdrawal is gecancelled. Heb maar meteen aanvraag gedaan om het account te sluiten. Kreeg de vraag om mijn bankrekeningnummer door te geven voor resterend saldo. Heb deze doorgegeven en kon het niet laten om ook het adres mee te geven waar ze plu naar kunnen storten..😀
Vanaf welke datum heb je een withdraw aangevraagd? En zat je op een RL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
glatuin schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:06:
[...]

Hier zat ik ook aan te denken. Ik heb al mijn plu in eigen Wallet verkocht en mijn kaart zal over een week leeg zijn. Nu zou ik over 45 dagen kunnen upgraden naar 1000 plu. Even wachten en withdrawal aanvragen om de plu die ik nu niet krijg alsnog binnen te harken. Erna de boel weer verkopen en bye, bye plutus. Kost wel veel moeite.
Dat mag niet meer? Of lees ik het verkeerd?
Maar blijkbaar mag je hem wel naar jouw eigen metamask sturen? Maar niet naar de wallet van een exchange als ik het zo lees.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YL5CHPWEaxcd_qutUh-8jP-LxzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hTuGoKCuxdnCgO9e6AmHbgWY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door IUser op 13-10-2024 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
IUser schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 08:07:
[...]

Vanaf welke datum heb je een withdraw aangevraagd? En zat je op een RL?
25 september withdraw aangevraagd. Had Hero al eerder verkocht. Dit was de laatste reward die ik wilde cashen. Zat dus niet op RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Scary Gil schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 08:16:
[...]

25 september withdraw aangevraagd. Had Hero al eerder verkocht. Dit was de laatste reward die ik wilde cashen. Zat dus niet op RL.
Ik ga ervanuit dat dit geen issue moet zijn aangezien de nieuw terms pas vanaf 3 okt in werking trad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Ik had de uitbetaling in september gedaan, de 25ste, en ik kreeg ook die mail, alsof ik de grootste crimineel ben. Ik wilde hem op de 20ste eerst naar Kucoin sturen, maar heb dit laten annuleren, en nu krijg ik deze ongeing terwijl die naar mijn verbonden metamask gaat.
Wat mag nog wel nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:16
Ik heb al mijn PLU (toevallig) ook net voor deze wijziging naar m'n connected wallet gehaald. Kreeg wel vragen, maar staat nu netjes in m'n Metamask.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tormentor1985
Het is toch wat he? Maandelijks een fee betalen voor een dienst die cashback en perks geven, maar die vervolgens niet mogen verkopen. 🤡

Dat is toch het product wat ze verkopen? Anders kan je net zo goed direct via een Nederlandse bank betalingen doen. Wat een clown partij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
maxvdh schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:20:
Ik heb al mijn PLU (toevallig) ook net voor deze wijziging naar m'n connected wallet gehaald. Kreeg wel vragen, maar staat nu netjes in m'n Metamask.
Wanneer had je deze withdrawal aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
Reactie van Plutus:

Wij kunnen niet namens u een withdrawal doen van de PLU. Dus wilt u eerst een withdrawal doen voordat u gaat sluiten?

Aangegeven dat ik dat al gedaan heb, maar ik ga er niet veel moeite insteken voor die 50 PLU. Dus account wordt gewoon stopgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Is bybit te vertrouwen? Uit welk land komt het vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
IUser schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 08:09:
[...]

Dat mag niet meer? Of lees ik het verkeerd?
Maar blijkbaar mag je hem wel naar jouw eigen metamask sturen? Maar niet naar de wallet van een exchange als ik het zo lees.
[Afbeelding]
Ik heb mijn plu laten uitbetalen naar mijn connected wallet (metamask) en niet via rabby naar een exchange of zo. Toch kreeg ik ook die mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Hier hetzelfde verhaal. Lijkt erop dat ze hun eigen regeltjes niet hanteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
IUser schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 18:57:
[...]

Is bybit te vertrouwen? Uit welk land komt het vandaan?
Grote sponsor van red bull racing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

alki schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:22:
[...]

Grote sponsor van red bull racing
Dat was FTX ook, van Mercedes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
Hier de mail ontvangen - request van 18 september zal wel worden teruggedraaid - dat was het dan Plutus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Hier ook de mail ontvangen, withdrawal van 24-09.
Ik ga er even met gestrekt been in bij support maar verwacht er niets van.

Het ingediende support ticket voor de geintresseerde:
Dear Sir/Madam,

today I received an e-mail stating that my account is being restricted and my PLU withdrawal request has been canceled.

I strongly disagree to this course of action! I made the withdrawal before (datum) the T&C changes mentioned in said e-mail, which Plutus now seems to retroactively enforce. I am now under the impression you hold my earned rewards hostage and I am forced to take action.

I would like to see a resolution to my issue in the shortest amount of time possible.
The canceled PLU withdrawal can be sent to: <knip>

it is not lost on me this course of action Plutus has chosen to take is part of a broader operation against a lot of users on your platform. I have read a lot of messages from similar e-mails on all kinds of social media concerning different users.

If this issue cannot be sorted in a friendly manner I will be forced to take alternative actions such as, but not limited to, reporting Plutus to Financial Institutions.

With regards and awaiting your reply,

[ Voor 81% gewijzigd door Domino op 14-10-2024 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Coldcat schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:25:
[...]

Dat was FTX ook, van Mercedes!
Kan kloppen, ook allebei niet te vertrouwen :+

@Domini Prima berichtje richting die boevenbende!

Hier inmiddels ook het befaamde mailtje binnen. De laatste withdrawal van 90 PLU gaat niet door en heb nu nog 40 PLU pending. Aantal zal ook niet veel meer oplopen aangezien ik sinds deze maand die andere kaart met 10% cashback zonder gezeik in gebruik heb.

Zeggen jullie je abbonnement direct op of passen jullie die aan naar starter in de hoop dat je PLU ooit nog eens vrij komt?

[ Voor 52% gewijzigd door paul-s83 op 14-10-2024 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
paul-s83 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:50:
[...]
Zeggen jullie je abonnement direct op of passen jullie die aan naar starter in de hoop dat je PLU ooit nog eens vrij komt?
Ik betaal niets meer, die sukkel ceo is 100% crimineel. Ik heb prima winst uit plutus gehaald, en de laatste paar tientjes die nog vast zitten ga ik toch nooit meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
@Dacuuu Zo denk ik er ook over. Afgelopen 1,5 jaar prima elke maand wat centjes verdiend zonder een Reward level te hebben.
Nu stopt de muziek met spelen en is het tijd om verlies te nemen. Tegen de tijd dat de PLU ooit nog vrij komt volgend jaar is de koers toch al geimplodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
Domino schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:08:
Hier ook de mail ontvangen, withdrawal van 24-09.
Ik ga er even met gestrekt been in bij support maar verwacht er niets van.

Het ingediende support ticket voor de geintresseerde:

[...]
Goede mail en ben benieuwd naar de reactie al zal het waarschijnlijk niks opleveren …. Al met al blijf ik het volgen want dit is niet houdbaar - wellicht komen ze met een nieuw beleid 😉
Pagina: 1 ... 85 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.