Exact weet ik niet meer, ergens eind september of begin november. Kreeg 6 okt een mailtje met vragen en daarna ook groen licht dat het uitbetaald zou worden.paul-s83 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 13:37:
[...]
Wanneer had je deze withdrawal aangevraagd?
Wie heeft een linkje met hoe ik de kaart aan de praat krijg of een link naar het ByBit forum. Ik kan die niet vinden.enermax schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:19:
Wel fijn dat gratis Bybit rewards kaart 10% tot €6.000 actie is verlengd tot 31dec. Ik gebruik hierdoor bijna geen Plutus meer voor uitgaven. Alleen perks nog. Helaas abonnement betaald tot April.[Afbeelding]
Heb een virtuele kaart inmiddels, maar krijg elke keer een foutmelding als ik de kaart in Curve wil hangen, iemand tips?
De dag waarvan je wist dat die ging komen. Een ponzi werkt namelijk maar tijdelijk.
Bedankt Plutus, het waren 2.5 leuke jaren!
Het begon voor mij met een heerlijke trade, en daarna door het gebruik een paar duizend euro aan cashback mogen ontvangen. Ik ben erg betrokken geweest. Zo was ik te gast in hun podcast, ben een tijdje ambassadeur geweest en heb met Daniel kunnen sparren in Amsterdam. Maar het is wel duidelijk, Ik ga me niet verder in allerlei bochten wringen om meegezogen te worden in dit zinkende schip. Ik heb een ticket ingeschoten met het verzoek tot het beëindigen van m'n account
Ik "verlies" zo'n 140 PLU die ik niet meer kan cashen, een half jaar aan Premium abonnement en de metal card heb ik nooit ontvangen.

Dit was voor mij de 3e cashback kaart die ik heb gebruikt Na Swipe en CDC. Nu tot het eind van het jaar de Bybit kaart uitmelken, en dan een alternatief zoeken
Bedankt Plutus, het waren 2.5 leuke jaren!
Het begon voor mij met een heerlijke trade, en daarna door het gebruik een paar duizend euro aan cashback mogen ontvangen. Ik ben erg betrokken geweest. Zo was ik te gast in hun podcast, ben een tijdje ambassadeur geweest en heb met Daniel kunnen sparren in Amsterdam. Maar het is wel duidelijk, Ik ga me niet verder in allerlei bochten wringen om meegezogen te worden in dit zinkende schip. Ik heb een ticket ingeschoten met het verzoek tot het beëindigen van m'n account
Ik "verlies" zo'n 140 PLU die ik niet meer kan cashen, een half jaar aan Premium abonnement en de metal card heb ik nooit ontvangen.

Dit was voor mij de 3e cashback kaart die ik heb gebruikt Na Swipe en CDC. Nu tot het eind van het jaar de Bybit kaart uitmelken, en dan een alternatief zoeken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier nog steeds het befaamde mailtje nog niet ontvangen. Maar logde net in op de site en zie nu dat mijn uitbetaling van 27 sept de status Failed heeft.
Ook niet in je spambox toevallig? Hier mailtje wel gehad en uitbetaling status ook failed.CHRlS schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:44:
Hier nog steeds het befaamde mailtje nog niet ontvangen. Maar logde net in op de site en zie nu dat mijn uitbetaling van 27 sept de status Failed heeft.
Ga mijn account sluiten en beschouw de PLU die er nog op staan maar als verloren

Ook hier de waanzin mail ontvangen van die ponzi. Wat een stel idioten haha.
Nee, ook niet in de spam. Maar zal zo nog wel komen dan denk ik.Jdome schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:51:
[...]
Ook niet in je spambox toevallig? Hier mailtje wel gehad en uitbetaling status ook failed.
Ga mijn account sluiten en beschouw de PLU die er nog op staan maar als verloren
Hier de mail inmiddels ook ontvangen. Heb nog 250 plu staan jammer genoeg.
- Abbo opgezegd voor nu.
- 225 plu heb ik nog in op m'n metamask wallet staan, laat ik staan.
- Voor de komende 2,5 maand gebruik ik de bybit kaart voor de 10% cashback.
- In januari neem ik weer een abbo bij Plutus en zal ik de kaart af en toe nog even gebruiken.
- Rond 20 januari koop ik wat extra plu om 1000 plu te halen.
- Na 10 februari zou m'n account dan weer vrijgegeven moeten zijn en haal ik alles er af en verkoop ik de bende.
- Abbo opgezegd voor nu.
- In januari neem ik weer een abbo bij Plutus en zal ik de kaart af en toe nog even gebruiken.
- Na 10 februari zou m'n account dan weer vrijgegeven moeten zijn en haal ik alles er af en verkoop ik de bende.
Geen idee of dit gaat werken. Bij mij was 1 van de requirements als volgt.Nopheros schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:15:
- Abbo opgezegd voor nu.
Upgrade to a new Reward Level before 10th November, 2024.
Met daaronder de tekst
Accounts failing to meet requirements will be closed, and severe misuse may lead to legal action and clawbacks.
'legal action' ook echt, wat een clowns. Maar het lijkt erop als we voor 10 November niet 1000 PLU hebben ons account 'gewoon' gesloten zal worden.
[ Voor 5% gewijzigd door tormentor1985 op 14-10-2024 14:13 ]
Ah bijzonder, Bij mij staat 31 januari. Had liever 10 november gehadtormentor1985 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:09:
[...]
Geen idee of dit gaat werken. Bij mij was 1 van de requirements als volgt.
Upgrade to a new Reward Level before 10th November, 2024.
Met daaronder de tekst
Accounts failing to meet requirements will be closed, and severe misuse may lead to legal action and clawbacks.
'legal action' ook echt, wat een clowns. Maar het lijkt erop als we voor 10 November niet 1000 PLU hebben ons account 'gewoon' gesloten zal worden.
/f/image/SpIvyKh8aBmSs9WdhhHrDsC2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 14-10-2024 15:14 ]
Wat een zootje, ik krijg ook niet uitbetaald...
- Vorig jaar november naar veteran
- Al twee jaar betaald abonnement (sinds september zelfs weer premium).
- Lifetime earn 1052 PLU
- Available 571 PLU
- Pending 141 PLU
Bij aanvraag van uitbetaling in september zat ik nog onder de 1000 PLU, dus stackte zeker 50%. Maar nu is mijn totaal sowieso ook nogsteeds >50%.
De enige violation is dat ik in februari 1 keer een pay-out heb gedaan via Rabby. Dat was ook mijn laatste pay-out.
Ik dacht mooi te besparen door geen pay-outs te doen (a 15euro) en mijn externe stack langzaam te verkopen, maar nu die op was wilde ik toch graag mijn externe wallet weer aanvullen... Gelukkig sta ik nog wel op winst, maar weer nog niet wat ik met al die interne PLU moet.
- Vorig jaar november naar veteran
- Al twee jaar betaald abonnement (sinds september zelfs weer premium).
- Lifetime earn 1052 PLU
- Available 571 PLU
- Pending 141 PLU
Bij aanvraag van uitbetaling in september zat ik nog onder de 1000 PLU, dus stackte zeker 50%. Maar nu is mijn totaal sowieso ook nogsteeds >50%.
De enige violation is dat ik in februari 1 keer een pay-out heb gedaan via Rabby. Dat was ook mijn laatste pay-out.
Ik dacht mooi te besparen door geen pay-outs te doen (a 15euro) en mijn externe stack langzaam te verkopen, maar nu die op was wilde ik toch graag mijn externe wallet weer aanvullen... Gelukkig sta ik nog wel op winst, maar weer nog niet wat ik met al die interne PLU moet.
Ik ga ze in December allemaal inwisselen voor Amazon giftcards, 1 PLU = 10€ giftcardBiowaste schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 17:15:
maar weer nog niet wat ik met al die interne PLU moet.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verkeerde munteenheid? Standaard is Bybit card GBP, dus even via de card settings in de Curve app op EUR zetten.BektLekker schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:54:
[...]
Wie heeft een linkje met hoe ik de kaart aan de praat krijg of een link naar het ByBit forum. Ik kan die niet vinden.
Heb een virtuele kaart inmiddels, maar krijg elke keer een foutmelding als ik de kaart in Curve wil hangen, iemand tips?
De Bybit Card is voorlopig een prima alternatief voor Plutus Card!
[ Voor 7% gewijzigd door U123456 op 14-10-2024 18:30 ]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat als je withdrawal afgewezen wordt je wel de 15 euro terugkrijgt? Bij mij is dit (nog) niet het geval.
Krijg je als het goed is op je Plutus kaart gestort als cash. Heb er een paar rollen toiletpapier van gekocht en daarna die kaart verwijderd.cingero schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 18:36:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat als je withdrawal afgewezen wordt je wel de 15 euro terugkrijgt? Bij mij is dit (nog) niet het geval.
[ Voor 4% gewijzigd door tormentor1985 op 14-10-2024 18:53 ]
Ondertussen zucht ik ook. Ik wou eindelijk na zoveel jaar eens plu verplaatsen naar mijn MM.
Enkele jaren gebruiker - meestal een sub gehad.
Huidige status :
Available PLU 413,48
Pending PLU 102,8
137,99 PLU in mijn MM -> ooit gekocht om aan de oude Hero te geraken - op de hele onderneming nog altijd veel verlies want die zijn gekocht dacht ik tussen de 8 en 10 euro.
Reward level halen -> sorry dan moeten er eerst levels komen op 500 of 750
Wat ik graag zou doen is alle available plu verplaatsen naar mijn MM - op dit moment nog geen intentie te verkopen maar wil wel zo veel mogelijk extern hebben.
Enkele jaren gebruiker - meestal een sub gehad.
Huidige status :
Available PLU 413,48
Pending PLU 102,8
137,99 PLU in mijn MM -> ooit gekocht om aan de oude Hero te geraken - op de hele onderneming nog altijd veel verlies want die zijn gekocht dacht ik tussen de 8 en 10 euro.
Reward level halen -> sorry dan moeten er eerst levels komen op 500 of 750
Wat ik graag zou doen is alle available plu verplaatsen naar mijn MM - op dit moment nog geen intentie te verkopen maar wil wel zo veel mogelijk extern hebben.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Van Reddit:
However, to clarify:
1. We don’t use the term “withdrawal” because we don’t offer such a service, i.e., customers don’t deposit their crypto and request a withdrawal. This is a technical/legal distinction: we call it a ‘Payout Request', as PLU is a property of Plutus and it’s paid out by us to customers for their loyalty. If a customer is breaking the terms, we can choose not to issue them with rewards, as loyalty is the core foundation of the system.
3. Similarly, we don’t use the term “cashback” for PLU, as it’s not technically cash. PLU Rewards are in-game loyalty rewards tokens meant for in-app use or self-custody stacking for level progression. These have been the terms for over 10 years, and the updated rules are just a clarification of that—they’re not a new concept.
2. The reason for payout request restrictions is not to hold someone’s “cashback hostage,” but rather to protect the ecosystem and maintain fairness for all users. We’ve seen cases where speculative actions undermine the system’s integrity, and this is not why our team built the platform. We need to ensure that rewards are earned and utilised in a way that benefits the entire community, not just one person.
4. For now, the rules are in place to encourage productive engagement within the ecosystem and maintain balance. We’re committed to making things work for all users, and our primary responsibility is to maintain a platform that rewards users fairly while staying sustainable in the long term.
However, to clarify:
1. We don’t use the term “withdrawal” because we don’t offer such a service, i.e., customers don’t deposit their crypto and request a withdrawal. This is a technical/legal distinction: we call it a ‘Payout Request', as PLU is a property of Plutus and it’s paid out by us to customers for their loyalty. If a customer is breaking the terms, we can choose not to issue them with rewards, as loyalty is the core foundation of the system.
3. Similarly, we don’t use the term “cashback” for PLU, as it’s not technically cash. PLU Rewards are in-game loyalty rewards tokens meant for in-app use or self-custody stacking for level progression. These have been the terms for over 10 years, and the updated rules are just a clarification of that—they’re not a new concept.
2. The reason for payout request restrictions is not to hold someone’s “cashback hostage,” but rather to protect the ecosystem and maintain fairness for all users. We’ve seen cases where speculative actions undermine the system’s integrity, and this is not why our team built the platform. We need to ensure that rewards are earned and utilised in a way that benefits the entire community, not just one person.
4. For now, the rules are in place to encourage productive engagement within the ecosystem and maintain balance. We’re committed to making things work for all users, and our primary responsibility is to maintain a platform that rewards users fairly while staying sustainable in the long term.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Als ik die dingen lees zie ik zo'n dagobert duck voor me
Zou de metal card nog wel ooit komen? Die investering heb ik er nog lang niet uit. Ik kreeg toevallig vandaag ook de mail dat mijn "payout request" niet doorgaat. Misschien toch maar alles van mijn MM halen en dan het premium abonnement stoppen.
Zou de metal card nog wel ooit komen? Die investering heb ik er nog lang niet uit. Ik kreeg toevallig vandaag ook de mail dat mijn "payout request" niet doorgaat. Misschien toch maar alles van mijn MM halen en dan het premium abonnement stoppen.
Dit is echt wishful thinking. Geloof je echt dat ze in Januari 2025 over hun hartje gaan strijken en allle gegijzelde accounts vrij gaan geven?Nopheros schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:15:
- Abbo opgezegd voor nu.
Hoeveel rode vlaggen willen ze zelf de wereld in helpen
Voor wat op dit moment 500 usd is wil ik wel een poging wagen.paul-s83 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:07:
[...]
Dit is echt wishful thinking. Geloof je echt dat ze in Januari 2025 over hun hartje gaan strijken en allle gegijzelde accounts vrij gaan geven?
Hoeveel rode vlaggen willen ze zelf de wereld in helpen
Op 10 oktober heb ik een payout request gedaan bij PLU. Niet een heel groot bedrag. Deze heeft vanavond de status Completed gekregen en staat nu in m'n Metamask wallet.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Wat is de geschiedenis van je account?RobinNL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:06:
Op 10 oktober heb ik een payout request gedaan bij PLU. Niet een heel groot bedrag. Deze heeft vanavond de status Completed gekregen en staat nu in m'n Metamask wallet.
In mei 2023 begonnen. In het begin vooral de free tier (1 gratis perk). Op het moment dat je moest betalen voor een perk, het goedkoopste abonnement genomen. Verder geen PLU gekocht of een request gedaan om het naar een wallet te krijgen. Dit was de eerste keer.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik vraag me wel af hoe ze dan toch die koers nabij de 2usdt houden met al die slechte verhalen. Of zou de hoeveelheid in omloop met dat gijzelen opdrogen?
Ik hoor het Dan nu al zeggen; waait wel over.
De koers van Plutus wordt volgens mij sowieso kunstmatig op een bepaald prijspijl gehouden als je ziet hoeveel PLU het team elk kwartaal dumpt.BurnerT schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 23:21:
Ik vraag me wel af hoe ze dan toch die koers nabij de 2usdt houden met al die slechte verhalen. Of zou de hoeveelheid in omloop met dat gijzelen opdrogen?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Holy shit, ben hier eigenlijk al wekenlang niet wezen buurten maar dit klinkt allemaal niet best...
Ik heb gelukkig nog maar zo'n 50 plu op het account staan, maar die kan ik als verloren beschouwen begrijp ik. Ik zal 't proberen te withdrawen en als dat geweigerd wordt dan sluit ik de boel ook.
Toch wel jammer, waren mooie tijden. Enkele jaren trouwe gebruiker en was net de mijlpaal voorbij dat ik 100k euro door die kaart heb gejaagd...
Ik heb gelukkig nog maar zo'n 50 plu op het account staan, maar die kan ik als verloren beschouwen begrijp ik. Ik zal 't proberen te withdrawen en als dat geweigerd wordt dan sluit ik de boel ook.
Toch wel jammer, waren mooie tijden. Enkele jaren trouwe gebruiker en was net de mijlpaal voorbij dat ik 100k euro door die kaart heb gejaagd...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Er staan zoveel feitelijke onwaarheden en onzin in deze post, niet te geloven.Coldcat schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:59:
Van Reddit:
However, to clarify:
Valt mij nog mee dat die hele post nog niet is verwijderd. Reddit lijkt de laatste dagen verlost van censuur, behalve die ene mod-bot die nog actief is.
Nieuw lid hier (al jaren lurkend) met hetzelfde probleem als iedereen. Ik zie veel mensen die GBITen naar ByBit, maar dan krijg je een fors saldo op Plutus wat je niet uit kunt betalen richting bank (de juiste term volgens plutus zal vast anders zijn😉).
Hoe doen jullie dit?
Hoe doen jullie dit?
Persoonlijk: niet.vti schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:43:
Nieuw lid hier (al jaren lurkend) met hetzelfde probleem als iedereen. Ik zie veel mensen die GBITen naar ByBit, maar dan krijg je een fors saldo op Plutus wat je niet uit kunt betalen richting bank (de juiste term volgens plutus zal vast anders zijn😉).
Hoe doen jullie dit?
Je kan alles via gbit naar Bybit zetten en daarna je plutus account laten opheffen. Dan zouden (let op! zouden) ze het openstaande saldo terug moeten storten op een rekening naar keuze.
Ik zou er niet op gokken na alles wat ik de afgelopen dagen gelezen heb.
Afgezien van bijv. cadeaukaarten kopen zijn er niet veel opties meer volgens mij. Soms lukt het ook nog wel om geld bij te pinnen bij supermarkten overigens.vti schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:43:
Hoe doen jullie dit?
De vraag is natuurlijk of dat de moeite waard is...
Hoe lang duurde het voordat je die 15 euro weer terug had? Daar wacht ik namelijk nog op voordat ik mijn 150 PLU die ik nog heb staan in de fik kan steken.tormentor1985 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
Krijg je als het goed is op je Plutus kaart gestort als cash. Heb er een paar rollen toiletpapier van gekocht en daarna die kaart verwijderd.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Thanks! Daar zat mijn twijfel ook. Het zou moeten lukken, maar het blijft Plutus en die vertrouw ik niet met dat geld. Nog wel even overwogen om iets met creditcard online te kopen en in te ruilen in de winkel met terugpinnen. Maar dat is ook veel gedoe voor een paar centen.Domino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:45:
[...]
Persoonlijk: niet.
Je kan alles via gbit naar Bybit zetten en daarna je plutus account laten opheffen. Dan zouden (let op! zouden) ze het openstaande saldo terug moeten storten op een rekening naar keuze.
Ik zou er niet op gokken na alles wat ik de afgelopen dagen gelezen heb.
Je kan toch gewoon geld pinnen met die kaart? Of met de Curve kaart..vti schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:43:
Hoe doen jullie dit?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
MediaMarkt aankoop doen en deze retour brengen. Retourpinnnen mag op een reling maar keuze.finsdefis schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
Afgezien van bijv. cadeaukaarten kopen zijn er niet veel opties meer volgens mij. Soms lukt het ook nog wel om geld bij te pinnen bij supermarkten overigens.
De vraag is natuurlijk of dat de moeite waard is...
Klopt hun eigen website heeft het nog over "withdraws" en hun eigen calculator laat gewoon de cashback in fiat zien. Echte prutsers.Domino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:42:
[...]
Er staan zoveel feitelijke onwaarheden en onzin in deze post, niet te geloven.
Valt mij nog mee dat die hele post nog niet is verwijderd. Reddit lijkt de laatste dagen verlost van censuur, behalve die ene mod-bot die nog actief is.
Net gedowngrade naar Standard want het is leuk geweest met Plutus en Danial's lange tenen (doet me denken aan een andere oplichter die Danny heette maar die heeft zich daar, n.a.v. feedback van een aantal lieden die hun geld terug wilden, wél aan laten helpen🩴
); ze kunnen beter bij élk subscription level: "No PLU payouts" zetten. Kijk, zó:

/f/image/lq9TplUr107rxa8dZ5wTpudh.png?f=fotoalbum_large)
ATM withdrawals komen wel met 2,5% fee afaik. En Curve geeft de Merchant code ook gewoon door. Kan alsnog de moeite waard zijn als je daarmee jezelf een hoop gedoe bespaart, maar voor GBIT'en naar een andere kaart zou ik die moeite niet doen. Eigenlijk alleen als je per se z.s.m. de kaart wil leegtrekken.NeoflexNL schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:46:
[...]
Je kan toch gewoon geld pinnen met die kaart? Of met de Curve kaart..
[ Voor 15% gewijzigd door finsdefis op 15-10-2024 14:05 ]
Goeie grap 🤣 ze kunnen ook wel zeggen "no DEX"nobleone schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:22:
Net gedowngrade naar Standard want het is leuk geweest met Plutus en Danial's lange tenen (doet me denken aan een andere oplichter die Danny heette maar die heeft zich daar, n.a.v. feedback van een aantal lieden die hun geld terug wilden, wél aan laten helpen🩴); ze kunnen beter bij élk subscription level: "No PLU payouts" zetten. Kijk, zó:
[Afbeelding]
Ja, geen referals dus. .
[ Voor 92% gewijzigd door tomtom901 op 15-10-2024 16:13 ]
Ik ben benieuwd hoeveel Curve van dit debacle gaat merken. Een groot aantal van de Plutus community gebruikt immers ook Curve. Curve maakt daar geen geheim van en heeft al vaker actief daarmee geadverteerd. Als ze nu dus een paar duizend man minder hebben op hun Black plan, is dat toch een slok op een borrel...
Ik denk dat het allemaal zo zorgvuldig geformuleerd is omdat het anders juridisch of belastingtechnisch lastig in elkaar steekt.Domino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:42:
Cashback. Niet dus. Toch staat dat woord een stuk of 100 keer op de Plutus site. Hoe danDomino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:42:
[...]
Zal vast een poging zijn om juridisch wat sterker te lijken, de post eronder prikt er ondertussen wat gaten in:Freekers schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 16:29:
Ik denk dat het allemaal zo zorgvuldig geformuleerd is omdat het anders juridisch of belastingtechnisch lastig in elkaar steekt.
With all due respect I feel compelled to respond to your post. I’ve stayed silent for many weeks, but this post is breaking the proverbial camels back:
1. Whether you call it a ‘withdrawal’ or ‘payout request’ is neither here nor there. We pay a fee (£/€15) for such actions with are clearly labelled ‘withdrawal fee’ in-app. As such there is a reasonable understanding the wording should be withdrawal.
Then: ‘loyalty’ is not the correct wording for earning rewards. Using the debit card for payments is the basis for these rewards. Furthermore you state Plutus is chosing not to issue rewards which in itself is also false. Rewards are issued, but transferring them to self custudy wallets is blocked or refused.
2. Plutus is refusing to let a large part of their users stack in self custody wallets. I assume because Plutus fears self custody is out of their control and users can easily sell their reward tokens. While you might be on the money, it is still a serious breach in trust and quite possibly illegal.
3. You are correct per new T&C. Applying the new rules retroactively is (again) breaking trust and possibly illegal as a large portion of these ‘payout requests’ are done under the old T&C.
All in all this course of action will do Plutus more harm than good. And that, judging by the number of posts here and other social media and forums, is not only my personal opinion.
I’ve filed a complaint with support and will not hesitate to take any further actions, which may include the ombudsman and other financial institutions.
Die 15 piek van de mislukte withdrawal is zojuist weer bijgeschreven op de kaart 👌
Dat werkt bij mij niet (meer). Ook pinnen met een andere creditcard achter Curve en dan gbit naar Plutus werkt niet.NeoflexNL schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:46:
[...]
Je kan toch gewoon geld pinnen met die kaart? Of met de Curve kaart..
Afgelopen nacht is mijn withdrawal request van 7 oktober binnengekomen.
Dan zit je zeker op een reward level? Naar mijn weten is iedere withdrawal zonder reward level afgekeurd.MattyNL schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 07:43:
Afgelopen nacht is mijn withdrawal request van 7 oktober binnengekomen.
Niet volgens de huidige reward levels, Ik ben net voordat ze overgingen naar de nieuwe reward levels van Hero naar Veteran gegaan. Ik heb een premium subscription en had nog nooit eerder een withdrawal gedaan.Jdome schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:32:
[...]
Dan zit je zeker op een reward level? Naar mijn weten is iedere withdrawal zonder reward level afgekeurd.
Hier kun je aan coinbase melden dat ze een scamcoin op hun exchange gelist hebben.
https://www.quora.com/How...d-how-can-they-be-avoided
https://www.quora.com/How...d-how-can-they-be-avoided
Ik heb geen reward level zover ik weet, maar m'n payout request is wel goedgekeurd.Jdome schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:32:
[...]
Dan zit je zeker op een reward level? Naar mijn weten is iedere withdrawal zonder reward level afgekeurd.
Ben al gebanned op reddit en twitter voor een beetje kritiek.Domino schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:19:
Censuur voert hoogtij:
[Afbeelding]
Wat een club joh
Join the clubalki schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:41:
[...]
Ben al gebanned op reddit en twitter voor een beetje kritiek.
Ik maak domweg een alt account aan en blijf ze pesten voorlopig. It's a two-way street
En rapporteer gelijk die van Willy Jackson. Dat is Dan zelf...Nopheros schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:16:
Vergeet niet een review achter te laten:
https://www.trustpilot.com/review/plutus.it
Willy Jackson uit Roemenië. Gelooft ie het zelf?knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:33:
[...]
En rapporteer gelijk die van Willy Jackson. Dat is Dan zelf...
Zo grappig dat al die positieve reviews allemaal ineens praten over een "rewards" card en de term cash back compleet vermijden. Dan weet je al dat het fake reviews zijn.knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:33:
[...]
En rapporteer gelijk die van Willy Jackson. Dat is Dan zelf...
Een FAQ van Plutus op X
https://x.com/plutus_supp...&t=bZVtohSPww9ra10Gu1gCUg
De berichten eronder spreken voor zich
https://x.com/plutus_supp...&t=bZVtohSPww9ra10Gu1gCUg
De berichten eronder spreken voor zich
Ik ben erg uit de loop met het laatste nieuws, dacht "zal m'n PLU weer eens uitbetalen" maar dat lijkt via Rabby niet meer te lukken, dus een Metamask account aangemaakt, en in plutus gelinkt tot dat de "Payout" knop klikbaar wordt, maar daarna krijg ik steeds de "wrong Wallet adres" melding. Iemand enig idee wat er mis gaat? valt er nog wat te redden?
2) How many violators are there, and are they required to make a financial commitment?
All emails will be sent by 18th October, 2024. If you don’t receive one, you're in the clear. As Danial mentioned on X, less than 5% of customers have repeated or multiple violations, intentional or not. Since we can’t verify this with ‘userID’ alone, we’ve taken a lenient approach. Instead of closing accounts, we encourage customers to stack rewards in-app, progress to the next sub-level, and earn CRY daily.
Dus nog 2 dagen wachten en dan weten we het allemaal...
All emails will be sent by 18th October, 2024. If you don’t receive one, you're in the clear. As Danial mentioned on X, less than 5% of customers have repeated or multiple violations, intentional or not. Since we can’t verify this with ‘userID’ alone, we’ve taken a lenient approach. Instead of closing accounts, we encourage customers to stack rewards in-app, progress to the next sub-level, and earn CRY daily.
Dus nog 2 dagen wachten en dan weten we het allemaal...
Die melding heeft niet veel te maken met de meest recente ontwikkelingen omtrent Plutus.MevrouwDeKat schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:14:
Ik ben erg uit de loop met het laatste nieuws, dacht "zal m'n PLU weer eens uitbetalen" maar dat lijkt via Rabby niet meer te lukken, dus een Metamask account aangemaakt, en in plutus gelinkt tot dat de "Payout" knop klikbaar wordt, maar daarna krijg ik steeds de "wrong Wallet adres" melding. Iemand enig idee wat er mis gaat? valt er nog wat te redden?
- Weet je zeker dat je Metamask Wallet connected is, niet per ongeluk je Rabby Wallet?
- Staat Metamask op het Ethereum netwerk ingesteld?
- Welke browser gebruik je?
Offtopic maar jij hebt een leuke avatar 😀👍MevrouwDeKat schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:14:
Transcript van Plutus laatste vergadering is gelekt.
Dan: Guys we need to bump up Plu price.
Yogi: Why dont we cancel most withdrawals?
Dan: Good idea.
Yogi: What about we force them to buy a stack. That will bump the price even more.
Dan: Wow you are a genius.
Yogi: Amm why price is going down. And why they are organising a lawsuit?
Dan: Darn, shall we sent an email it was all a mistake?
Misschien komt er een lawsuit:
Telegram: https://t.me/plullegal
Reddit: https://www.reddit.com/r/Plutus_Uncensored/s/Q31G1CtNRi
Yogi: What about we force them to buy a stack. That will bump the price even more.
Wat een shit show dit bedrijf. Blij dat ik het meeste al gewithdrawed had. Tijd om mijn abo (had de laagste) op te gaan zeggen. Wat er nu nog opstaat beschouw ik als verloren.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Misschien dat dit een beetje offtopic is hier. Ik heb m'n PLU op Metamask staan en ik wil dit doorsturen naar Coinbase. Hiervoor heb ik ETH nodig. Vanochtend vroeg was de gas fee ongeveer 0.0006 ETH, net geen 2 dollar. Ik heb dit op m'n account staan bij Metamask (maar ook niet veel meer dan dat), maar ik krijg nog steeds de melding dat ik te weinig heb. Ben ik toevallig een stap vergeten of zou het moeten kloppen?
You do not have enough ETH in your account to pay for transaction fees on Ethereum Mainnet network. or deposit from another account.
In reactie op de bizarre email die volgens mij zo'n beetje iedereen krijgt had ik een ticket (op aanraden van de mods van Telegram) geopend.
Vandaag de volgende reactie (afgaande op TG krijgt iedereen deze):
Ik denk dat ik chargebacks zal moeten gaan doen voor de onterecht geïnde abo gelden. (het resultaat daarvan wordt nu immers gegijzeld)
Vandaag de volgende reactie (afgaande op TG krijgt iedereen deze):
Dus.... betaal voor 1000 Plu om je 160 Plu te kunnen withdrawen anders sluiten we je account. We vertellen je niet hoe en waar je de regels hebt overtreden maar we passen ze wel retro-actief toe. What a sh.tshow.Hi there Tomba,
Thank you for reaching out and sharing your concerns.
To maintain a fair ecosystem, it’s essential that all users follow our Terms & Conditions. Unfortunately, after reviewing your account, we found it to be in breach of these terms, leading to necessary account restrictions. These steps are in place to protect the integrity of our reward system for everyone.As outlined, to regain full account access, you will need to:
Upgrade your Reward Level
Maintain 90 days of continuous stacking.
If these steps are not completed by the stated deadlines, the account will be closed.
We appreciate your understanding and encourage you to make the most of this process to continue enjoying the benefits of our rewards programme. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out.
Kind Regards,
Victoria
Plutus Support Team
Ik denk dat ik chargebacks zal moeten gaan doen voor de onterecht geïnde abo gelden. (het resultaat daarvan wordt nu immers gegijzeld)
Toch wel bijzonder om te zien hoe snel en stellig mensen het project onderuit willen halen
[ Voor 90% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-10-2024 11:31 ]
Zolang ze genoeg fiat binnen blijven krijgen hobbelt plutus wel voort...Gelukszoekr schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:30:
Toch wel bijzonder om te zien hoe snel en stellig mensen het project onderuit willen halen
Ergens snap ik die negatieve hatelijke houding ook niet helemaal. Je weet dat het model alleen houdbaar is met voldoende inflow van nieuwe users. Kijk je naar het verleden dan zijn kaarten niet verbonden aan Exchanges geen succes.enermax schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 23:18:
Transcript van Plutus laatste vergadering is gelekt.
Heerlijk om de wijze van reactie te lezen. Mensen die boos zijn omdat iets te goed was om waar te zijn. Het is en blijft crypto, en met zulke concepten weet je welke weg het opgaat.
Je weet dat dit eraan zat te komen. Knap dat het zo in mensen kan kruipen. Game over -> next.
Ja precies dit. Terwijl je maximaal voor een paar honderd euro’s het schip ik kan zijn gegaan. 90% heeft er financieel voordeel van gehad.Gelukszoekr schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:30:
Er is alleen geen next?Coldcat schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:38:
[...]
Ergens snap ik die negatieve hatelijke houding ook niet helemaal. Je weet dat het model alleen houdbaar is met voldoende inflow van nieuwe users. Kijk je naar het verleden dan zijn kaarten niet verbonden aan Exchanges geen succes.
Heerlijk om de wijze van reactie te lezen. Mensen die boos zijn omdat iets te goed was om waar te zijn. Het is en blijft crypto, en met zulke concepten weet je welke weg het opgaat.
Je weet dat dit eraan zat te komen. Knap dat het zo in mensen kan kruipen. Game over -> next.
Stiekem hoop ik dat Bybit het succes wil voortzetten en begint met 2% cashback op hun kaart met euro's zonder fees.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Het schiet inderdaad wel een beetje zijn doel voorbij op deze manier.Gelukszoekr schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:30:
Echter... ik wil krijgen waar ik denk recht op te hebben, mijn verdiende PLU. Withdrawal is aangevraagd voor de T&C wijzigingen, en toch scheren ze mij over de zelfde (retroactieve) kam. Ik weiger het daarbij te laten zitten en zal alle middelen inzetten die relatief weinig moeite kosten om proberen mijn gelijk te halen en andere te behoeden om in zee te gaan met Putus zoals het er nu voorstaat.
Voor mij hetzelfde. Ik loop nu een paar honder euro mis, dus snap wel dat mensen van alles aangrijpen om ze pijn te doen.Domino schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:01:
[...]
Het schiet inderdaad wel een beetje zijn doel voorbij op deze manier.
Echter... ik wil krijgen waar ik denk recht op te hebben, mijn verdiende PLU. Withdrawal is aangevraagd voor de T&C wijzigingen, en toch scheren ze mij over de zelfde (retroactieve) kam. Ik weiger het daarbij te laten zitten en zal alle middelen inzetten die relatief weinig moeite kosten om proberen mijn gelijk te halen en andere te behoeden om in zee te gaan met Putus zoals het er nu voorstaat.
Het heeft denk ik geen zin. Je weet vantevoren dst het een keer mis gaat, de kunst is altijd tijdig er zoveel mogelijk iit te halen Wat mij betreft mag de toko ook de afgeond in, ook om mensen die nog verder willen te behoeden voor meer verliezen. En dan vind ik het wel vermakelijk om te volgen
Het gaat mij niet om de verloren PLU tbh maar meer om het met terugwerkende kracht crimineel maken van zaken die onder de vorige terms aangemoedigd werden. De bekende 'Rabby methode' die door Community Managers aanbevolen werd en in het standaard !withdrawal antwoord stond op TG is nu reden voor het sluiten van een account.Gelukszoekr schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:15:
[...]
Voor mij hetzelfde. Ik loop nu een paar honder euro mis, dus snap wel dat mensen van alles aangrijpen om ze pijn te doen.
Het heeft denk ik geen zin. Je weet vantevoren dst het een keer mis gaat, de kunst is altijd tijdig er zoveel mogelijk iit te halen Wat mij betreft mag de toko ook de afgeond in, ook om mensen die nog verder willen te behoeden voor meer verliezen. En dan vind ik het wel vermakelijk om te volgen
Plutus zit door eigen keuzes (oa Metal, wat waren ze denkende en het niet lanceren van de lage tiers waardoor 1000 PLU het minimum was) in een neerwaartse spiraal. Dan is het in mijn ogen not done om dan je bestaande klanten onder de bus te gooien met vers bedachte regeltjes.
Ik sluit met liefde mijn account (die nieuwe Terms kan ik me echt totaal niet in vinden) als je me zo graag kwijt wil maar de fouten die je zelf maakt bij mij neergooien heb ik bijzonder veel moeite mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 17-10-2024 12:28 ]
voor deze actie was het wel zo, weer niet precies de hoeveelheid maar was niet veelNopheros schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:41:
[...]
Er is alleen geen next?
Stiekem hoop ik dat Bybit het succes wil voortzetten en begint met 2% cashback op hun kaart met euro's zonder fees.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
ik gebruik PLU alleen voor de 2 perks die ik heb,.de rest gebruik ik de CRO en Naga kaart
ByBit limiet al gehaald
Ik denk dat wij samen er grotendeels hetzelfde instaan. Zijn beide ook geen geld kwijtgeraakt met die hele ponzi.Gelukszoekr schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:15:
[...]
Voor mij hetzelfde. Ik loop nu een paar honder euro mis, dus snap wel dat mensen van alles aangrijpen om ze pijn te doen.
Nu is het een kwestie van moreel gelijk hebben, en dat tot op bepaalde hoogte proberen te krijgen.
Die 2% op bybit is volgens mij alleen met crypto oid? En dan betaal je uiteindelijk ongeveer ook 2% aan fees.Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:29:
[...]
voor deze actie was het wel zo, weer niet precies de hoeveelheid maar was niet veel
ik gebruik PLU alleen voor de 2 perks die ik heb,.de rest gebruik ik de CRO en Naga kaart
ByBit limiet al gehaald
Dat schiet niet op..
ik betaal gewoon met die vieze eurootjes die ik maandelijks krijg van mijn werk. daar krijg je punten op (de cashback) en deze punten kan je vanalles halen: btc,eth,xrp, kortingen op diensten en zelf de keuze voor usdtNopheros schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:31:
[...]
Die 2% op bybit is volgens mij alleen met crypto oid? En dan betaal je uiteindelijk ongeveer ook 2% aan fees.
Dat schiet niet op..
Je hebt gelijk. Maar wat mij betreft spelen ze al een tijdje paniekvoetbal. De huidige koers is veel te laag, en nu wordt naar mijn idee nog een uiterste poging gedaan. Het nette is er vanaf, de koers moet en zal omhoog. Mensen worden voor de keuze gedwongen. Of je gaat naar minimaal 1000 PLU, of je kan opzouten.Tomba schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:27:
[...]
Het gaat mij niet om de verloren PLU tbh maar meer om het met terugwerkende kracht crimineel maken van zaken die onder de vorige terms aangemoedigd werden. De bekende 'Rabby methode' die door Community Managers aanbevolen werd en in het standaard !withdrawal antwoord stond op TG is nu reden voor het sluiten van een account.
Plutus zit door eigen keuzes (oa Metal, wat waren ze denkende en het niet lanceren van de lage tiers waardoor 1000 PLU het minimum was) in een neerwaartse spiraal. Dan is het in mijn ogen not done om dan je bestaande klanten onder de bus te gooien met vers bedachte regeltjes.
Ik sluit met liefde mijn account (die nieuwe Terms kan ik me echt totaal niet in vinden) als je me zo graag kwijt wil maar de fouten die je zelf maakt bij mij neergooien heb ik bijzonder veel moeite mee.
En een deel zal nog steeds braaf upgraden
Ze kunnen toch voorstellen om de verdiende Plu uit te uitbetalen en de 6 resterende maanden van abonnement terug te betalen en het account sluiten. Iedereen happy. Je gaat door met de mensen die wel willen stacken. Zomaar met terugwerkende kracht withdrawals blokkeren slaat nergens op.Coldcat schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:38:
[...]
Ergens snap ik die negatieve hatelijke houding ook niet helemaal. Je weet dat het model alleen houdbaar is met voldoende inflow van nieuwe users. Kijk je naar het verleden dan zijn kaarten niet verbonden aan Exchanges geen succes.
[ Voor 6% gewijzigd door ctrlaltdel op 17-10-2024 12:56 ]
Ik dacht laat ik ook een poging doen om een uitbetaling naar metamask te proberen. Zelfde melding. Wrong Wallet address.paul-s83 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Die melding heeft niet veel te maken met de meest recente ontwikkelingen omtrent Plutus.
- Weet je zeker dat je Metamask Wallet connected is, niet per ongeluk je Rabby Wallet?
Edit: Toch Request er door gekregen. Ik was vergeten die one-time Sign in Metamask te doen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ook gaat aankomen
[ Voor 13% gewijzigd door pjonk op 17-10-2024 15:20 ]
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Je kan nog perfect de withdrawal aanvragen daar zijn echt geen problemen mee. Het is enkel de vraag of ze het al dan niet gaan goedkeuren... Afhankelijk van of je al veel withdrawals had aangevraagd.
De meeste die dit zo gedaan hebben staan vermoedelijk zoveel X € in de plus om dan een aantal PLU mis te lopen vind ik er dan weer persoonlijk over. Daarentegen als je nog nooit hebt uitgecashd is het een ander verhaal. Deze mensen kunnen beter een support ticket aanmaken.
De meeste die dit zo gedaan hebben staan vermoedelijk zoveel X € in de plus om dan een aantal PLU mis te lopen vind ik er dan weer persoonlijk over. Daarentegen als je nog nooit hebt uitgecashd is het een ander verhaal. Deze mensen kunnen beter een support ticket aanmaken.
[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 17-10-2024 15:46 ]
Ik had ze in mijn hoofd al aardig afgeschreven moet ik bekennen maar zojuis toch een 250 PLU withdrawal op mijn metamask ontvangen. Wel wat facturen moeten opsturen en heb nog 9 plu zien verdwijnen van maanden terug die ze tijdens een check van transactie type/merchant codes niet PLU rewarding vonden maar vooruit ik heb iig een aardig deel naar metamask weten te halen. Meld het niet om te zeggen kijk Plutus geod bezig zijn, maar om iig te bevestigen dat er wel nog uitbetalingen door komen.
Nu de grote vraag wat doe ik met de resterende ~100 plu in waiting. Iets zegt me dat als ik nu mijn metamask stack verkoop ik die plu niet meer uitbetaald ga krijgen. Andere kant als de koers blijft droppen kan ik beter nu metamask wallet verzilveren en de rest als potentieel verloren beschouwen ipv ook dat koersverlies nog een maand met lede ogen aan te zien.
Nu de grote vraag wat doe ik met de resterende ~100 plu in waiting. Iets zegt me dat als ik nu mijn metamask stack verkoop ik die plu niet meer uitbetaald ga krijgen. Andere kant als de koers blijft droppen kan ik beter nu metamask wallet verzilveren en de rest als potentieel verloren beschouwen ipv ook dat koersverlies nog een maand met lede ogen aan te zien.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Support benaderen heeft i.i.g. weinig zin…. Zojuist een reactie ontvangen:
Maar eens kijken welke stappen er nog meer te zetten zijn.Hi there xxxxx,
Thank you for reaching out and sharing your concerns.
To maintain a fair ecosystem, it’s essential that all users follow our Terms & Conditions. Unfortunately, after reviewing your account, we found it to be in breach of these terms, leading to necessary account restrictions. These steps are in place to protect the integrity of our reward system for everyone.As outlined, to regain full account access, you will need to:
Upgrade your Reward Level
Maintain 90 days of continuous stacking.
If these steps are not completed by the stated deadlines, the account will be closed.
We appreciate your understanding and encourage you to make the most of this process to continue enjoying the benefits of our rewards programme. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out.
Kind Regards,
Victoria
Plutus Support Team
Ja, adres klopt, in meta mask staat ook dat hij met Plutus is gekoppeld, ethereum mainnet, en firefox extensie. Vandaag nog een keer geprobeerd, maar ik blijf dezelfde melding krijgen.paul-s83 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Die melding heeft niet veel te maken met de meest recente ontwikkelingen omtrent Plutus.
Edit: Ah! het is gelukt, ik had de Wallet nog niet gekoppeld onder het "Perks" tabblad
[ Voor 7% gewijzigd door MevrouwDeKat op 17-10-2024 22:30 ]
Ik dacht al dat dit de standaard copy-paste mail was die ze naar iedereen sturen. Ik heb daar op gereageerd en inmiddels nogmaals op gereageerd. Ze blijven het maar niet snappen dat ze mijn payout request van 15 September uiterlijk 23 September hadden moeten uitbetalen. Dan had ik daarna het boeltje op kunnen zeggen.Delium86 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:35:
Support benaderen heeft i.i.g. weinig zin…. Zojuist een reactie ontvangen:
[...]
Maar eens kijken welke stappen er nog meer te zetten zijn.
Maar ze hadden het druk door een toename in payment requests. Dat is leuk en aardig, maar niet mijn probleem natuurlijk. Ik blijf vervelende mails sturen naar deze "Victoria".
Dat gaat echt niet veel oplossen. Alleen heel irritant voor "Victoria" en die zit daar ook maar om haar brood te verdienen...tormentor1985 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 00:16:
[...]
Ik dacht al dat dit de standaard copy-paste mail was die ze naar iedereen sturen. Ik heb daar op gereageerd en inmiddels nogmaals op gereageerd. Ze blijven het maar niet snappen dat ze mijn payout request van 15 September uiterlijk 23 September hadden moeten uitbetalen. Dan had ik daarna het boeltje op kunnen zeggen.
Maar ze hadden het druk door een toename in payment requests. Dat is leuk en aardig, maar niet mijn probleem natuurlijk. Ik blijf vervelende mails sturen naar deze "Victoria".
Blijven schudden aan die boom. Werkte bij hi.com uiteindelijk ook.cooLopke schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:32:
[...]
Dat gaat echt niet veel oplossen. Alleen heel irritant voor "Victoria" en die zit daar ook maar om haar brood te verdienen...
De parallelen (vertragingen, niet uitbetalen, blokken) daarmee zijn onmiskenbaar, hoewel het daar nog harder ging.
Totdat ze je account sluiten vanwege undisclosed reasonsDomino schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Blijven schudden aan die boom. Werkte bij hi.com uiteindelijk ook.
De parallelen (vertragingen, niet uitbetalen, blokken) daarmee zijn onmiskenbaar, hoewel het daar nog harder ging.
Ik wou ook gaan upgradenGelukszoekr schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:41:
[...]
Je hebt gelijk. Maar wat mij betreft spelen ze al een tijdje paniekvoetbal. De huidige koers is veel te laag, en nu wordt naar mijn idee nog een uiterste poging gedaan. Het nette is er vanaf, de koers moet en zal omhoog. Mensen worden voor de keuze gedwongen. Of je gaat naar minimaal 1000 PLU, of je kan opzouten.
En een deel zal nog steeds braaf upgraden
Ze doen maar. Zoals al eerder gepost, ik ben wijs geworden door ervaringen uit het verleden. Plutus is niet mijn ‘first rodeo’. Ik verlies er dus geen geld mee.Freekers schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:25:
[...]
Totdat ze je account sluiten vanwege undisclosed reasons
Dat zal me overigens niet weerhouden om mijn gelijk proberen te krijgen.
Ook hier een withdrawal gedaan, gister mailtje ontvangen met het verzoek om bonnetjes. Ingestuurd en al vrij snel een positief mailtje, het lijkt erop dat mijn withdrawal met de volgende batch (wanneer dat dan ook mag zijn) mee gaat komen. Niet m'n eerste withdrawal, wel de eerste keer dat ze bonnetjes vragen.
Snel alles veiligstellen voor het niet meer kan/mag..
Situatie: everyday abo, meerdere keren PLU naar Metamask gestuurd, ik was Hero maar nu niks meer (minder dan 1000 PLU, zo'n 660 PLU verdiend). 2 keer een deel verkocht. Verder ook niet actief op socials voor ze
Eerlijk gezegd had ik ook een mailtje verwacht dat ik niet aan hun regels zou voldoen, aangezien bijna m'n hele stack inmiddels verdiend is.
Situatie: everyday abo, meerdere keren PLU naar Metamask gestuurd, ik was Hero maar nu niks meer (minder dan 1000 PLU, zo'n 660 PLU verdiend). 2 keer een deel verkocht. Verder ook niet actief op socials voor ze
[ Voor 32% gewijzigd door AlterMann op 18-10-2024 13:01 ]
Als je zo'n bericht hier plaatst, is het misschien wel interessant voor andere mensen hoe jouw situatie is. Want zoals je de afgelopen dagen kunt lezen wordt het bij veel mensen tegen gehouden. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof er bij jou een andere situatie van toepassing is (dat je bijvoorbeeld 'gewoon' aan al hun nieuwe gestelde eisen voldoet). Ook als dat niet het geval is en je geen stack hebt zou dat interessante informatie zijn. Nu kan ik verder niks met de summiere info.AlterMann schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:25:
Ook hier een withdrawal gedaan, gister mailtje ontvangen met het verzoek om bonnetjes. Ingestuurd en al vrij snel een positief mailtje, het lijkt erop dat mijn withdrawal met de volgende batch (wanneer dat dan ook mag zijn) mee gaat komen. Niet m'n eerste withdrawal, wel de eerste keer dat ze bonnetjes vragen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je hebt gelijk, ik heb het bericht aangevuld. Er lijkt inderdaad niks aan de hand, maar dat dachten vele andere ook. Then again, de PLU is nog niet eens onderweg, dus het kan nog alle kanten opSandyman538 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:56:
[...]
Als je zo'n bericht hier plaatst, is het misschien wel interessant voor andere mensen hoe jouw situatie is. Want zoals je de afgelopen dagen kunt lezen wordt het bij veel mensen tegen gehouden. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof er bij jou een andere situatie van toepassing is (dat je bijvoorbeeld 'gewoon' aan al hun nieuwe gestelde eisen voldoet). Ook als dat niet het geval is en je geen stack hebt zou dat interessante informatie zijn. Nu kan ik verder niks met de summiere info.
Ik vermoed, maar ben er niet zeker van is dat als je onder het dubbele van je stack blijft. Je gewoon een withdrawal kan doen.Sandyman538 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:56:
[...]
Als je zo'n bericht hier plaatst, is het misschien wel interessant voor andere mensen hoe jouw situatie is. Want zoals je de afgelopen dagen kunt lezen wordt het bij veel mensen tegen gehouden. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof er bij jou een andere situatie van toepassing is (dat je bijvoorbeeld 'gewoon' aan al hun nieuwe gestelde eisen voldoet). Ook als dat niet het geval is en je geen stack hebt zou dat interessante informatie zijn. Nu kan ik verder niks met de summiere info.
Edit: als Altermann zijn withdrawal ontvangt klopt mijn theorie niet natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 18-10-2024 13:36 ]
Ik heb gister 250 plu gewhitdrawd naar Metamask, Ik was ook Hero (nu niks) en heb een 125 plu op de metamask staan. Ben benieuwd of ik een mailtje voor bonnen krijg. Moet ik wel kijken of ik deze nog heb of vind
Mijn eerste withdrawal, vroegah wel wat plu intern verkocht toen het kon.
Mijn eerste withdrawal, vroegah wel wat plu intern verkocht toen het kon.
https://www.rouwette.com/
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.