Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 81 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:51
Nieuwe blog van Plutus m.b.t. de aanstaande veranderingen

https://www.plutus.it/blog/i-want-free-reward-levels

Ben benieuwd waar dit heengaat. Blijf zelf rustig Plutus gebruiken naast mijn andere kaarten. Ik sta ruim op winst, heb de goedkoopste metal puur voor de 5k cap (en die er ook al uit) oftewel heb niets meer te verliezen. Ik vind het zuur voor diegene die op verlies staan net als vorig jaar met de DA die op het hoogtepunt hun reward level gekocht hebben

Edit:
Niet gezien dat @knakworst de Twitter link had gepost waar je vervolgens kon doorklikken naar de blog

[ Voor 76% gewijzigd door lubbertkramer op 17-07-2024 19:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 05:59
Stiekem vervalsen van de webpagina is ook weer begonnen. Die tekst is nu niet meer zichtbaar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aas4hqFasNxSn2bX2hmCTjTrx8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hFerCXuRfLJTe8qxDGeZmgTY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:56

Nicap

Tsssk....

Het zijn ook niet de grootste denkers daar bij Plutus dan. In november bieden ze metal cards aan waarbij je zeg maar 1250 betaald om vervolgens tot 9600 euro(HB, 12 maanden) uitbetaald kunt krijgen.
En dan nu tot de conclusie komen dat dat niet echt rendabel is.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Snap dat er een wedstrijdje is tussen winst maken door ons en door hen, maar het begint wel een beetje absurd te worden zo. Ben wel nog steeds blij niet aan dat stakegedoe te zijn begonnen (CDC-les geleerd), en 'slechts' jaarabo premium met korting, waarmee ik nog goed zat uitkom :) Snap ook dat als je er aardig wat in hebt gestopt je (mogelijk) alleen maar meer pissed raakt :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:08
The soap continues:
Apology for Stopping Development of the Extension
Hello,

First thing, I just want to say that after 2 years of extension, I had to create the drama last night (17/07/2024), for Plutus to protect a certain security flaw on the plutus front-end that is now breaking the extension. BRAVO PLUTUS for this evolution in 2 years after having pointed out the problem 2 years ago!

Now, i regret to inform you that I am stopping the development of the extension and removing all its functionalities. As one of the fervent supporters of Plutus since Day 1, it is disheartening to find myself muted from all Plutus discussion channels. In a few days, I anticipate receiving the message: "after very careful investigation we can no longer offer you an account here at Plutus." This is simply because our dear Community Manager Yogi does not take responsibility for my request to uphold our rights as Elite Ambassadors. Strangely, Yogi did not accept my message and warned me at 10:42 AM, and at 10:42 AM I received a Source of Funds (SoF) request, which will most likely result in account closure.

I explained that Yogi is just a community manager and his role is not to handle public relations for Plutus. As an Elite Ambassador, I wanted to exercise our right to have direct contact with Dan. If you are not aware, Elite Ambassadors are supposed to have access to a private channel with early information and the ability to communicate with the staff. However, to our surprise, we have none of that.

After more than two years of supporting Plutus by developing this extension FOR you, as well as other blockchain analysis tools for Plutus users, I cannot accept a company explaining economic concepts to us as if we are "stupid" or have "misunderstood," while twisting terms to their advantage.

To help you understand quickly, PLU 1.0 is a deflationary token; PLU 2.0 is an inflationary token. (i let you search on Google what the difference between inflationary and deflationary). Although the maximum supply decreases from 20M to a minimum of 8M, this only benefits the first year. Problems will reemerge over time since there is no cap limit and the minting is dynamic.

If you would like more information, please feel free to contact me on Discord under "STUXR" and you can join my Discord server at the following link: Discord Server. My extension has always been public, and the source code of previous versions is available on GitHub and will remain available.

After more than two years of dedication and development for Plutus, I cannot stand by while misleading information is perpetuated and our rights as supporters are disregarded.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Quentin
Quentin is de developer van de extensie 'Plutus Analytics Dashboard', dat was een ontzettend handige tool om je transacties (en cashback) te monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22:34
Vorige maand ingestapt met Hero, gisteren weer uitgestapt bij deze geitenbende. Hopelijk kan ik met mijn abonnement voor de aankomende paar maanden het verlies nog recht trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:32
Domino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 07:33:
The soap continues:

[...]

Quentin is de developer van de extensie 'Plutus Analytics Dashboard', dat was een ontzettend handige tool om je transacties (en cashback) te monitoren.
Op zich ligt het voor de hand dat een crypto debitcard op een gegeven moment de voordelen wat afschaalt om op de lange termijn houdbaar te zijn, wat ook bij CDC gebeurd is. Dat PLU 2.0 inflationary is zou ik wel uitgelegd willen zien.
Maar de metalkaart houders zijn toch wel misleid (genaaid) met de DA wijzigingen en het verliezen van een hoop perks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Emcee schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:58:
[...]Op zich ligt het voor de hand dat een crypto debitcard op een gegeven moment de voordelen wat afschaalt om op de lange termijn houdbaar te zijn, wat ook bij CDC gebeurd is.
Dat is an sich het probleem niet. Het probleem is:
- het totale gebrek aan communicatie
- het schofferen van gebruikers
- continu de voorwaarden/spelregels aanpassen
- zeer korte termijn voor nieuwe wijzigingen
[...]Dat PLU 2.0 inflationary is zou ik wel uitgelegd willen zien.
Die snap ik denk ik wel, maar de verwarring komt door de formulering in het nieuwe whitepaper.
We will transition from a fixed pre-mined supply of 20 million PLU tokens to a reduced total supply aligned with current circulation.
Bron (pagina 5): https://storage.googleapi...-assets/PlutusWP-Main.pdf

Dit lees ik als: We hebben nu x PLU, maar bij uitbetaling bijvoorbeeld 3$ aan cashback is dat x+1 (uitgaande van een PLU prijs van $3). Ergo, geen vaste token cap meer.
[...]Maar de metalkaart houders zijn toch wel misleid (genaaid) met de DA wijzigingen en het verliezen van een hoop perks.
Niet alleen de metal houders, hoewel die wel het meest genaaid zijn
Ook iedereen op een oud reward level, zo te lezen is er geen 'grandfathering'.

[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 18-07-2024 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:46
Nou ik krijg hier ook ineens een Source of Funds email. ze willen nogal wat weten....
Twijfel wel om alles in te vullen of gewoon maar te stoppen met Plutus en het geld van het account op een manier eraf halen.

Mikee here from Plutus Compliance. Your Plutus Account has been automatically flagged by our system for a Source of Funds check, I will be the one guiding you through the process until its completion.

[ Voor 32% gewijzigd door RenaldoN op 18-07-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RenaldoN schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:02:
Nou ik krijg hier ook ineens een Source of Funds email. ze willen nogal wat weten....
Twijfel wel om alles in te vullen of gewoon maar te stoppen met Plutus en het geld van het account op een manier eraf halen.

Mikee here from Plutus Compliance. Your Plutus Account has been automatically flagged by our system for a Source of Funds check, I will be the one guiding you through the process until its completion.
Volgens mij kunnen ze dit heel makkelijk misbruiken om klanten weg te pesten. Alles onder de noemer dat ze moeten voldoen aan regelgeving, maar een account flaggen kunnen ze op eigen houtje doen en ze "mogen" ook niet zeggen waarom. Begint een beetje akelige vormen aan te nemen. Ga wel iets frequenter laten uitbetalen met kleine bedragen, of krijg ik dan ook een vlaggetje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 18-07-2024 15:27 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
I apologize for the inconvenience.

If you agree to complete the check and keep the account, we will give you 5 PLU as make good for the inconvenience.

na dat ik heb aangegeven dat ik niet alle gevraagde data wil aanleveren en mijn account wil stopzetten. op de vraag of ik het reeds betaalde geld voor een jaar subscription terug krijg zwijgen ze.

[ Voor 15% gewijzigd door RenaldoN op 19-07-2024 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RenaldoN schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:04:
I apologize for the inconvenience.

If you agree to complete the check and keep the account, we will give you 5 PLU as make good for the inconvenience.

na dat ik heb aangegeven dat ik niet alle gevraagde data wil aanleveren en mijn account wil stopzetten. op de vraag of ik het reeds betaalde geld voor een jaar subscription terug krijg zwijgen ze.
Zo hey, 5 hele PLU als dank voor klant zijn en nu random de vinger krijgen :X Kun je nog clawbacken (via andere betaalmethode je jaarabo betaald?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Als je bij plu zou werken als developer wordt je knettergek van die code en veranderingen elke keer 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
zenith schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:25:
[...]

Als je bij plu zou werken als developer wordt je knettergek van die code en veranderingen elke keer 😅
Hoe ze dit allemaal per 1-8 willen laten ingaan is me dan ook een raadsel, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:03
Emcee schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:30:
[...]

Hoe ze dit allemaal per 1-8 willen laten ingaan is me dan ook een raadsel, maar we zullen zien.
Moet toch eerst over gestemd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Niann-Tsyr schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:36:
[...]

Moet toch eerst over gestemd worden?
ow ook dat nog, dan gaan ze dat echt niet redden. Met terugwerkende kracht wijzigingen doorvoeren zullen ze toch niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:00

Deurwaarder

*blaf*

Per 1 Augustus zal alleen de veranderingen in Reward levels ingaan.
De andere updates komen later

Uit de whitepaper (pagina 13)
Model Validation: Vote The proposed reward model is being validated by Ernst & Young to ensure robustness and transparency before integrating the whitepaperplansintothedevelopment roadmap. The first update, aligning Reward Level requirements with TVM principles, is scheduled to take e ect on August 1, 2024, post-vote. Further details of the voting process, including a comprehensive breakdown of all reward levels and sub-levels, will accompany the forthcoming validation report to aid informed decision-making.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:47
Met het huidige sentiment, wat verwachten ze van de vote? Of wordt het kiezen a la Russische verkiezingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:13

knakworst

Get more sats!

exelletor schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 22:58:
Met het huidige sentiment, wat verwachten ze van de vote? Of wordt het kiezen a la Russische verkiezingen?
Jemag kiezen.
1. Eens met nieuwe voorwaarden
2 . Oneens met de huidige voorwaarden.

De keuze is aan jou!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Maar met het behouden van metal spending cap van 5000 euro, voor 12 maanden, is metal waarschijnlijk uiteindelijk geen slechte deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
knakworst schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:27:
Maar met het behouden van metal spending cap van 5000 euro, voor 12 maanden, is metal waarschijnlijk uiteindelijk geen slechte deal.
Helemaal eens, blijf volgende maand dus rustig Plutus gebruiken alleen op een lager reward level. Heb nog steeds dubbele waarde perks, een double reward voucher en de cap van 5000 die goedkoper was dan er PLU voor in te wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 00:46

Rouwette

Rouwette.com

Ik heb Hero met 3k cap en 7 perks, wat wordt het voor mij dadelijk?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rouwette schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 17:48:
Ik heb Hero met 3k cap en 7 perks, wat wordt het voor mij dadelijk?
3 procent, 3 perks vanuit premium, 1 perk extra als je naar 300 PLU stake verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-05 23:21
knakworst schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 18:51:
[...]

3 procent, 3 perks vanuit premium, 1 perk extra als je naar 300 PLU stake verhoogt.
Vermoedelijk zal het dit worden dan voor me. Van 6 perks naar 3 perks (everyday sub) om de terugverdientijd van de stack te vertragen... Alsook van 4% naar 3%.

Ze willen bij plutus dat mensen stacken, maar door die continu stroom van wijzigingen gaan de mensen dit juist niet doen natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door cooLopke op 20-07-2024 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:05
Buiten de vele ingrijpende wijzigen, waar je als user al niets mee kan, doet Plutus ook nog eens alsof het aan de users ligt. Hun reddit is een gecensureerde echo kamer waar echte kritiek de mond wordt gesnoerd.

Ik heb afgeschaald naar Hero van bijna Veteran en zou vanwege nog te ontvangen PLU rond de 300 uitkomen op 1 augustus en vanaf dan is het enige doel om m'n inleg in euro's terug te verdienen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:50
Kost het nog steeds 15 euro om plu eraf te halen (ik gebruik altijd rabby methode)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
dennisbos schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:14:
Kost het nog steeds 15 euro om plu eraf te halen (ik gebruik altijd rabby methode)?
Ja. Dat zie ik ook niet snel veranderen, dat is een bron van cashflow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Het orakel/opperguru Denial Danial komt de toekomst om 20:00 voorspellen. Luisten en huiver in deze geweldige soap 🧼. Vol met candy 🍬, cry 😭 en andere spannende features.

https://x.com/DDhopn/status/1815066347333730413

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 21-07-2024 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:11
Denk dat ik dan maar voor de 300 plu stack ga, 3% en 4 perks is op zich acceptabel met de huidige plu prijs..

[ Voor 86% gewijzigd door Nopheros op 21-07-2024 21:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:37

NeoflexNL

Forever young

Ik heb het allemaal niet meer zo gevolgt want vind het haast zonde van m'n tijd worden, maar ik begrijp dat we goed en wel een half jaartje verder weer flink gekort worden..

Hier ook Hero met 3k cap en 7 perks. Blijft die cap wel op 3k staan na 1 augustus?

Ik ben blij dat ik zo consequent m'n plu heb verkocht en heb de inleg er al ruim uit. Dat is toch wel de gouden tip voor dit soort kaarten..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:00

Deurwaarder

*blaf*

dennisbos schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:14:
Let wel op, er zijn berichten dat (o.a?) Kucoin je account beperkt als je PLU gestort krijgt rechtstreeks van Plutus. Mogelijk zien ze het als verdacht als veel klanten van 1 zelfde adres gestort krijgen.

Zelf heb ik daarom gewoon naar mn eigen adres laten storten. De ETH transfer fee van 2 tot 5 dollar neem ik dan maar voor lief.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Deurwaarder schreef op zondag 21 juli 2024 @ 23:22:
[...]

Let wel op, er zijn berichten dat (o.a?) Kucoin je account beperkt als je PLU gestort krijgt rechtstreeks van Plutus. Mogelijk zien ze het als verdacht als veel klanten van 1 zelfde adres gestort krijgen.

Zelf heb ik daarom gewoon naar mn eigen adres laten storten. De ETH transfer fee van 2 tot 5 dollar neem ik dan maar voor lief.
Ik stort mn plu sinds mei 2022 direct naar kucoin, geen problemen ondervonden.

Vorige week nog gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Deurwaarder Doe ik ook eerst naar eigen wallet. Ik betaal 60ct-1.50 voor een Eth transactie. In metamask of ledger kun je transactie op slow zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:38
Ik heb de nieuwe whitepaper, dit topic en de NL Plutus Telegram groep doorgenomen maar kom er nog steeds niet aan uit wat de impact in een situatie zoals die van mij is:

Huidige Situatie:

- Geen reward level (geen PLU gestacked)
- Premium Abbo (3 perks per maand)
- €2000 Monthly Reward Cap (verkregen door vorig haar tijdens de actie wat PLU te redeemen).

To be?:
- 3 perks
- € 2000 reward cap (volgens de berichten worden eerder verkregen caps niet afgenomen)
- 1% cashback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 23:34
Ben even benieuwd, wat doen jullie eigenlijk met withdrawen van PLU, bij welk bedrag en hoe vaak? En nog steeds via Rabby?
Ben zelf nu een half jaartje bezig, Hero status met premium plan, heb op dit moment een stack van 200 PLU op metamask, 120 available en 115 pending op plutus zelf. Wat kan ik (volgens jullie) nu het best doen? Lijkt me onzinnig om nu voor Veteran te gaan als ik het zo allemaal lees, dus denk dat ik wat ga withdrawen, klopt het dat ik dan gewoon nog 50 PLU moet laten laten op plutus en dan Hero blijf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 20:56

Nicap

Tsssk....

crispo schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:27:
Ben even benieuwd, wat doen jullie eigenlijk met withdrawen van PLU, bij welk bedrag en hoe vaak? En nog steeds via Rabby?
Ben zelf nu een half jaartje bezig, Hero status met premium plan, heb op dit moment een stack van 200 PLU op metamask, 120 available en 115 pending op plutus zelf. Wat kan ik (volgens jullie) nu het best doen? Lijkt me onzinnig om nu voor Veteran te gaan als ik het zo allemaal lees, dus denk dat ik wat ga withdrawen, klopt het dat ik dan gewoon nog 50 PLU moet laten laten op plutus en dan Hero blijf?
Je blijft geen hero, maar gaat naar adventurer(300plu).
Daar krijg je 1 perk voor plus de perks van de sub. Tevens nog maar 3% ipv 4% die je nu hebt.
Je kunt doorsparen vooreen level hoger, of op 300 blijven hangen en de rest steeds uitbetalen.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 14:52
Ik ga denk ik elke keer van mijn eigen stack verkopen en dan als het dan op is een grote withdrawal doen. Ik blijf dan natuurlijk wel op het niveau dat ik al ben, alleen wat eroverheen gaat kan ik dan direct verkopen.

Dan heb je toch de minste fee kosten en heb je ook altijd direct je PLU ter beschikking om te verkopen.

Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

echthard schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:15:
Ik ga denk ik elke keer van mijn eigen stack verkopen en dan als het dan op is een grote withdrawal doen. Ik blijf dan natuurlijk wel op het niveau dat ik al ben, alleen wat eroverheen gaat kan ik dan direct verkopen.

Dan heb je toch de minste fee kosten en heb je ook altijd direct je PLU ter beschikking om te verkopen.

Of mis ik iets?
Zo doe ik het al 2 jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

crispo schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:27:
Heb geen idee of er een wiskundige formule aan te knopen valt :P maar als premium-abonnee zonder stack (heb maar een paar PLU extern staan) gebruik ik de Rabby-methode vanaf 65-70 euro nu, dat "voelt" nog een beetje de moeite van de debiele 15 euro fee waard. Als PLU echter helemaal richting lager dan laag gaat zal ik dat bedrag wel iets moeten verlagen, ik voorzie niet echt dat het heel erg rap omhoog gaat nog. Maar we gaan het allemaal wel zien.

20e uitbetaling aangevraagd..benieuwd hoe lang het duurt deze keer.
-edit- vanmorgen 10:10 aangewaaid bij kucoin :)

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 26-07-2024 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

'Simplified' (a.k.a. Marketing) whitepaper staat online: https://www.plutus.it/blog/simplified-white-paper-2024
Plutus klanten die minstens 50 PLU gestacked hebben, mogen vanaf morgen (Zondag) 18:00 uur tot en met Dinsdag 30 Juli 18:00 uur stemmen of ze voor/tegen zijn.
Tevens is er morgen (Zondag) een AskMeAnything met het orakel team op Discord om 18:00 uur onze tijd.
Lekker kort dag allemaal...

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 27-07-2024 23:20 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:47
Inmiddels een uitnodiging ontvangen om een stem uit te brengen. Ik heb Nee gekozen, vooral vanwege de gebrekkige communicatie. Jammer dat je niet iets van een toelichting kon achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Vooral dit stoort me wel in de FAQ whitepaper:
https://www.plutus.it/help/whitepaper-general-faq

New Reward Levels: We’re adding several new Reward Levels. However, levels in lower and higher categories will be available only later in 2024 as their unique features are still under development.

Met andere woorden, ik verlies mijn reward level..? Ik heb momenteel Hero stacked en dat is 250PLU. De andere levels bestaan nog niet en Hero is nu 2000PLU. Ik val dus in een lege put en heb gewoon een subscription tenzij ik 1750PLU bij stack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31
paul-s83 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 12:08:
Ik heb de nieuwe whitepaper, dit topic en de NL Plutus Telegram groep doorgenomen maar kom er nog steeds niet aan uit wat de impact in een situatie zoals die van mij is:

Huidige Situatie:

- Geen reward level (geen PLU gestacked)
- Premium Abbo (3 perks per maand)
- €2000 Monthly Reward Cap (verkregen door vorig haar tijdens de actie wat PLU te redeemen).

To be?:
- 3 perks
- € 2000 reward cap (volgens de berichten worden eerder verkregen caps niet afgenomen)
- 1% cashback...
Hier idem. Ze maken het mijn inziens veel te complex. Daarom ook Nee gestemd. En belachelijk dat ze zo'n grote update er binnen een week doorheen willen rammen. Mijn gevoel zegt dat ze het sowieso door gaan voeren, ook al zegt 90% nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:05
@cooLopke Yep, dat is exact wat dat betekend.

Ik zie geen wijze waarop Plutus blijft voortbestaan met de huidige leiding, dus zou niemand aanraden om maar bij te kopen om te voldoen aan nieuwe levels.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:57
Same hier ook nee gestemd. De main reason is dat ik eind vorig jaar een reward level omhoog gegaan ben om 10k spending limit te krijgen. Nog voordat het jaar afgerond is krijgen we alweer voor de tweede keer andere voorwaarden en dit keer ook nog flink verschillen in de benodigde PLU voor een bepaald reward level.

Geen woord wordt er gerept over wat dit betekend voor de spending limits. Moet je met hero gewoon zorgen dat er meer dan 250 PLU gestackt blijft om dat de rest van het jaar te houden? Ik denk dat met regel op regel ze zelf de bomen door het bos niet meer zien. Het lijkt de overheid wel met voorwaarde op voorwaarde voor toeslagen en uitkeringen.

Het zou fijn zijn als ze gewoon eens een simpel en duidelijk systeem zouden bedenken en daaraan vast houden voor een afgesproken tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-06 07:12
tormentor1985 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:10:
Same hier ook nee gestemd. De main reason is dat ik eind vorig jaar een reward level omhoog gegaan ben om 10k spending limit te krijgen. Nog voordat het jaar afgerond is krijgen we alweer voor de tweede keer andere voorwaarden en dit keer ook nog flink verschillen in de benodigde PLU voor een bepaald reward level.

Geen woord wordt er gerept over wat dit betekend voor de spending limits. Moet je met hero gewoon zorgen dat er meer dan 250 PLU gestackt blijft om dat de rest van het jaar te houden? Ik denk dat met regel op regel ze zelf de bomen door het bos niet meer zien. Het lijkt de overheid wel met voorwaarde op voorwaarde voor toeslagen en uitkeringen.

Het zou fijn zijn als ze gewoon eens een simpel en duidelijk systeem zouden bedenken en daaraan vast houden voor een afgesproken tijd.
Absoluut, same here. Ben naar verteran gegaan voor de 10k limit. Heb mijn daarvoor aangekochte stack een tijdje geleden al verkocht en een paar keer alles boven 500plu van het platform afgehaald dus alles wat ik nog heb is bonus…maar het is wel jammer. Wat een ongeorganiseerde club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

knakworst schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:48:
Het sterkt mij wel in de gedachte om nooit meer aan dit soort ponzi's mee te doen. Ik houd het wel bij Nexo waar de rewards suistainable zijn.
Juist wel toch? We hebben hier talloze keren benoemd dat het een ponzi was en het einde naderde gezien de 9% badges. Dat is onhoudbaar. Ik heb het een prachtige ponzi gevonden, die mij veel langer heeft geduurd dan gedacht vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Malarky schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:25:
[...]

Juist wel toch? We hebben hier talloze keren benoemd dat het een ponzi was en het einde naderde gezien de 9% badges. Dat is onhoudbaar. Ik heb het een prachtige ponzi gevonden, die mij veel langer heeft geduurd dan gedacht vooraf.
+1 ze maken er een potje van nu, maar ik heb er goed aan verdiend.

Dat gezegd hebbende snap ik natuurlijk het sentiment van de mensen die later zijn ingestapt en ook van de metal kaart houders.

Het feit dat ze moeten nerfen voor sustainability is zo gek nog niet, maar de manier waarom lusten de honden nog geen brood van. Nee gestemd dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22:46
Tibbi3 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:01:
[...]

(...)Mijn gevoel zegt dat ze het sowieso door gaan voeren, ook al zegt 90% nee.
Uit nieuwsgierigheid:
Ik werd getriggerd door de weighted voting passage in het whitepaper. Hoe verhoudt zich de hoeveelheid PLU van het team en de kring daaromheen tot de totale hoeveelheid PLU bij andere stemgerechtigden (d.w.z. met 50PLU of meer)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik wacht nog even de AMA vanavond af maar zoals ik het nu zie zal ik wel instemmen met het voorstel mede omdat er alleen de keuze is van voor of tegen en niet bijvoorbeeld ik ben voor mits ook alle reward levels gereed zijn. Omdat ik tussen de regels wel de positieve zaken zie van de WP om meer met PLU te kunnen doen en daarmee hopelijk de prijs weer te stuwen zoals afgelopen hoogtes >$10 en laatst $7 zal ik daarom instemmen. Hopelijk zorgt het ervoor dat er toch genoeg gebruikers gaan upgraden en daarmee zoals ik zei de prijs stuwen zoals met de DA vorig jaar dat gebruikers toch nog op >$9 inkochten en daarmee mijn verkopen mogelijk maakten :)

Ik vind het niet netjes dat ze niet alles gereed hebben, zo laat communiceren (5 voor 12) maar doordat ik ruim op winst sta haal ik er graag (nog) meer winst uit en continueer ik graag mijn al 2 jaar gebruik van Plutus naast mijn andere kaarten. Hierdoor heb ik dus een belang bij de levensvatbaarheid van Plutus wat ik daardoor belangrijker vind dan nu een reward level behouden (aangezien ik ook geen stack heb van >2000). Bijkopen vind ik geen optie doordat de standvastigheid van de plannen niet heel lang is en met een extra investering het op winst staan onder druk komt te staan wat ik een nogo vind.
Globalcitizen schreef op zondag 28 juli 2024 @ 15:49:
[...]

Uit nieuwsgierigheid:
Ik werd getriggerd door de weighted voting passage in het whitepaper. Hoe verhoudt zich de hoeveelheid PLU van het team en de kring daaromheen tot de totale hoeveelheid PLU bij andere stemgerechtigden (d.w.z. met 50PLU of meer)?
Geen idee, weet jij hoeveel PLU ik in mijn stack heb of andere gebruikers hier? Kunt een gok (indicatie) maken maar verder ook niet. En wie behoren tot de "kringen" waar je naar vraagt?

[ Voor 36% gewijzigd door lubbertkramer op 28-07-2024 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
lubbertkramer schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:44:

[...]
(aangezien ik ook geen stack heb van >2000).
(...)

Geen idee, weet jij hoeveel PLU ik in mijn stack heb of andere gebruikers hier? Kunt een gok (indicatie) maken maar verder ook niet. En wie behoren tot de "kringen" waar je naar vraagt?
Jij hebt <=2000 PLU in je stack en al laten blijken waar je staat.

Het gaat uiteraard niet om individuen, maar om orde van grootte.
Eerder hebben anderen uitgezocht hoeveel PLU er naar het team gegaan is en is er gemeld hoeveel Metal-cardhouders, stackers, etc. er zijn. Dat is geen gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Globalcitizen schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:25:
[...]

Jij hebt <=2000 PLU in je stack en al laten blijken waar je staat.

Het gaat uiteraard niet om individuen, maar om orde van grootte.
Eerder hebben anderen uitgezocht hoeveel PLU er naar het team gegaan is en is er gemeld hoeveel Metal-cardhouders, stackers, etc. er zijn. Dat is geen gok.
Ik ben ook nog metal om je informatie volledig te maken :9 Maar dat kun je inderdaad weten, maar wie tot de kringen van Plutus behoren en daardoor stemmen voor Plutus is lastig te bepalen, want wie bepaal je tot de "kringen"? Vallen daar (alle) ambassadeurs bijvoorbeeld ook onder (ben er zelf ook een) of vallen daar alleen de elite ambassadeurs onder?

[ Voor 23% gewijzigd door lubbertkramer op 28-07-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Malarky schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:25:
[...]

Zeker, heeft langer geduurd dan gedacht. En toch brengt btc gewoon meer op en bespaart me een hoop tijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
Nieuwe calculator op basis van de White Paper:
https://starlinez.github.io/plutus-calculator-wp

En de oude/huidige calculator:
https://starlinez.github.io/plutus-calculator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 14:52
ze hebben ook aardig wat developers nodig met zoveel wijzigingen per jaar.

Hebben ze nog iets laten weten over een tegemoetkoming voor metal-card-houders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:57
Vreemd, er lijkt voor mijn situatie niks te veranderen.
Geen stack, Premium en + 1000 cap..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

exelletor schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 23:57:
Inmiddels een uitnodiging ontvangen om een stem uit te brengen. Ik heb Nee gekozen, vooral vanwege de gebrekkige communicatie. Jammer dat je niet iets van een toelichting kon achterlaten.
Ook ik heb Nee gekozen, inderdaad vanwege de gebrekkige communicatie maar ook omdat nagenoeg alle voordelen nog even op zich laten wachten, maar de rewards wel direct generfd worden (per 1 Aug). Tevens staan er zaken in die ons al 2 jaar geleden beloofd zijn, zoals PLU op L2 en een werkende DEX. Next week?

Overigens is die hele voting voor de bühne. Schijnbaar mag het team ook stemmen en die hebben natuurlijk de grootste stack. Aangezien 1 PLU = 1 vote is het vooraf wel duidelijk welke kan dit op gaat lijkt me.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

CHRlS schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:30:
[...]

Vreemd, er lijkt voor mijn situatie niks te veranderen.
Geen stack, Premium en + 1000 cap..
Same, maar met 1 PLU erbij (heb nog 5 PLU hangen ofzo) schiet de boel wel weer tikje omhoog met allerlei randverschijnselen, maar hetzelfde is voor mij prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21
Zo dan.. van 5% en 7 perks naar 3% en 3 perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:51

Coldcat

HODL

Als je kijkt naar de koersontwikkeling van PLU dan zitten we in een sterk neergaande trend. Er moet iets gebeuren wil je Plutus levensvatbaar houden.

Er zijn dus onvoldoende nieuwe gebruikers voor deze Ponzi ten opzichte van de extra supply die erbij komt. De groei is niet sterk genoeg. Daardoor daalt de koers.

Je kunt zo verder gaan als Plutus. Enkel een instroom van Henks en Ingrids kan de koers een boost geven. Misschien dat dat in een fase van hype zal gebeuren.

Een andere optie is om de structuur aan te passen zodat PLU meer utility krijgt. En dat wordt in de whitepaper omschreven. Natuurlijk is alles ver weg, en met een relatief klein aantal gebruikers niet echt levensvatbaar. Het is wel een van de wegen om de koers te stabiliseren.

Ik ben dan ook voorstander van de veranderingen. Niemand geeft voordelen graag weg. Helemaal niet als je hebt geïnvesteerd in Metal of een jaarlijks Premium pakket. Echter zal men bij Plutus zeker gekeken hebben naar een godfather status. Aangezien het aantal nieuwe gebruikers beperkt is vermoed ik dat dit het business model zou ondermijnen. Het effect van de wijzigingen zal niet groot genoeg zijn. Daarom kan ik de keuze begrijpen.

De communicatie is allemaal bar slecht, echter denk ik dat iedere vorm van communicatie slecht zou zijn als je er niet beter van wordt.

Wat ik ga stemmen weet ik nog niet.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Zoals met al deze piramide constructies, je moet echt oppassen indien je hier geld insteekt. Een goede berekening en exit strategie is key. De neergaande trent lijkt me onhoudbaar.

Uiteindelijk willen we er allemaal iets aan verdienen, anders kunnen we net zo goed ideal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
echthard schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:28:
Hebben ze nog iets laten weten over een tegemoetkoming voor metal-card-houders?
Onbeperkt kunnen stacken van perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16:37
Wilde gisteren de fysieke kaart weer eens gebruiken om wat cash op te nemen. Geblokkeerd, wegens gestolen. Ding begin dit jaar besteld, betaald en geactiveerd. Als dit ook de manier is hoe ze van de metalcard holders afwillen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Coldcat schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:56:
Als je kijkt naar de koersontwikkeling van PLU dan zitten we in een sterk neergaande trend. Er moet iets gebeuren wil je Plutus levensvatbaar houden.

Er zijn dus onvoldoende nieuwe gebruikers voor deze Ponzi ten opzichte van de extra supply die erbij komt. De groei is niet sterk genoeg. Daardoor daalt de koers.

Je kunt zo verder gaan als Plutus. Enkel een instroom van Henks en Ingrids kan de koers een boost geven. Misschien dat dat in een fase van hype zal gebeuren.

Een andere optie is om de structuur aan te passen zodat PLU meer utility krijgt. En dat wordt in de whitepaper omschreven. Natuurlijk is alles ver weg, en met een relatief klein aantal gebruikers niet echt levensvatbaar. Het is wel een van de wegen om de koers te stabiliseren.

Ik ben dan ook voorstander van de veranderingen. Niemand geeft voordelen graag weg. Helemaal niet als je hebt geïnvesteerd in Metal of een jaarlijks Premium pakket. Echter zal men bij Plutus zeker gekeken hebben naar een godfather status. Aangezien het aantal nieuwe gebruikers beperkt is vermoed ik dat dit het business model zou ondermijnen. Het effect van de wijzigingen zal niet groot genoeg zijn. Daarom kan ik de keuze begrijpen.

De communicatie is allemaal bar slecht, echter denk ik dat iedere vorm van communicatie slecht zou zijn als je er niet beter van wordt.

Wat ik ga stemmen weet ik nog niet.
Ik heb dezelfde mixed feelings. Langs de ene kant is de logische optie "no", maar langs de andere kant heb je het gevoel dat alles gaat omvallen anders als je niet akkoord gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
cooLopke schreef op maandag 29 juli 2024 @ 15:22:
[...]

Ik heb dezelfde mixed feelings. Langs de ene kant is de logische optie "no", maar langs de andere kant heb je het gevoel dat alles gaat omvallen anders als je niet akkoord gaat.
Ik sluit mijzelf grotendeels hierbij aan. Het huidige model blijft niet werken, dat staat vast. Het nieuwe model is ook risicovol maar zie het wel een kans van slagen hebben (risk/reward). De keuze voor mijzelf is dus of 1) niet stemmen en uitcashen (geen idee wat de koers gaat doen indien nee het resultaat word) of 2) ja stemmen en mijn stake verlagen naar ~300 en kijken wat de toekomst brengt.

Ik vind het nog interessant genoeg voor nu dus ik ga voor 2). De keuze is dus ook deels gedreven door interesse, puur voor de hoogste roi (tijd/geld) denk ik dat simpelweg BTC/ETH een beter keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
Kunt toch "nee" stemmen en dan komen ze met een nieuwe vote. Belachelijk dat 6 maanden geleden de metal kaarten bijna een miljoen hebben opgehaald voor Plutus. Nu worden alle voordelen weggehaald en gevraagd om weg te gaan als je het niet eerlijk vind.

Let op dat 1 augustus geen enkele nieuwe tier onder 2000 plu werkt. Oftewel geen metal kaart heeft tiervoordeel meer, maar ook niet metal stackers. Misschien werkt chad met 1000 plu... maar Dan kennende was dat maar wat geroep tijdens de AMA om het zaakje te sussen.

[ Voor 3% gewijzigd door ctrlaltdel op 30-07-2024 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

ctrlaltdel schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:54:
Kunt toch "nee" stemmen en dan komen ze met een nieuwe vote. Belachelijk dat 6 maanden geleden de metal kaarten bijna een miljoen hebben opgehaald voor Plutus. Nu worden alle voordelen weggehaald en gevraagd om weg te gaan als je het niet eerlijk vind.

Let op dat 1 augustus geen enkele nieuwe tier onder 2000 plu werkt. Oftewel geen metal kaart heeft tiervoordeel meer, maar ook niet metal stackers. Misschien werkt chad met 1000 plu... maar Dan kennende was dat maar wat geroep tijdens de AMA om het zaakje te sussen.
Zo zullen ongetwijfeld gekeken hebben naar de case om iedereen een godfather status te geven. Er is geen sterke inflow van nieuwe users die voldoende impact geeft om een verschil te maken. Ik denk dat ze niet anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:17:
[...]

Zo zullen ongetwijfeld gekeken hebben naar de case om iedereen een godfather status te geven. Er is geen sterke inflow van nieuwe users die voldoende impact geeft om een verschil te maken. Ik denk dat ze niet anders kunnen.
Eens. De vraag is dan alleen of je een ingewikkeld verhaal moet houden waarin je beweert dat iedereen beter af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:32:
[...]

Eens. De vraag is dan alleen of je een ingewikkeld verhaal moet houden waarin je beweert dat iedereen beter af is.
Dat is marketing / communicatie. Andere afdeling ;)

Wat voor mij wel logischer klinkt is om de staking levels FIAT gerelateerd te houden. Des te lager de koers, des te meer er opgekocht wordt. Misschien is dat lastiger om in de system te zetten. Of er zijn daadwerkelijk weinig nieuwe users om dat een impact te laten geven (via de blockchain kun je de aantallen zien, die lopen erg langzaam op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vandaag voor het eerst in lange tijd weer een tijdlijn-bug, ik werk regelmatig mijn eigen overzicht tussendoor bij.

Zag eerst voor mijn woon-werktrip van vandaag 2 transacties op de datum van gister en nog eentje voor vandaag (heen en terug is toch echt max 2 reizen :P) en na de app gekilled / herstart te hebben zie ik alleen de heenreis van vandaag (ook via het online dashboard). Meest irritante is natuurlijk dat het saldo "niet klopt", oftewel er zweven ergens wat euro's in theorie, maar gelukkig gaat het maar om een paar euro en heb ik altijd voldoende voor aankomende aanschaf-o-ritis, maar dannog :P

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 31-07-2024 00:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

2Dutch schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 00:15:
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer een tijdlijn-bug, ik werk regelmatig mijn eigen overzicht tussendoor bij.

Zag eerst voor mijn woon-werktrip van vandaag 2 transacties op de datum van gister en nog eentje voor vandaag (heen en terug is toch echt max 2 reizen :P) en na de app gekilled / herstart te hebben zie ik alleen de heenreis van vandaag (ook via het online dashboard). Meest irritante is natuurlijk dat het saldo "niet klopt", oftewel er zweven ergens wat euro's in theorie, maar gelukkig gaat het maar om een paar euro en heb ik altijd voldoende voor aankomende aanschaf-o-ritis, maar dannog :P
Staan er niet nog op "pending". Die kunnen vanzelf ge-refund worden. Eventueel komt er na 2-3 dagen een refund. Tegenwoordig staan die er altijd heel duidelijk bij vind ik.

Jaja - iets positiefs over Plutus. De app is dikke prima, verdiende PLU staat er per transactie bij, de betalingen werken altijd, de top-ups zijn instant vanaf Revolut, en de refunds worden sinds Modulr duidelijk weergegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 31-07-2024 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:43:
Staan er niet nog op "pending". Die kunnen vanzelf ge-refund worden. Eventueel komt er na 2-3 dagen een refund. Tegenwoordig staan die er altijd heel duidelijk bij vind ik.
Pending of niet, het aantal transacties klopte niet. Dat de datum achteraf kan schuiven ben ik inmiddels wel gewend, niet dat ik vandaag afschrijf en kijk en vervolgens de helft niet te zien is.

Vanmorgen kwam ineens de melding over de terugreis-afschrijving binnen. Zal wel ergens een bitje omgeflikkerd zijn dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
De uitkomst van de voting is Yes geworden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Globalcitizen schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 19:08:
Link naar de uitslag:
https://vote.electionrunner.com/election/VD2lk/results

[ Voor 5% gewijzigd door Emcee op 31-07-2024 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
(Deleted: Was al gepost in de tussentijd)

[ Voor 107% gewijzigd door Globalcitizen op 31-07-2024 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik snap er helemaal niks van. De laagste reward level is Chad en je moet dan minimum 1000 PLU stacken. Wat als je 800 maar hebt. Hoe kun je tot een hoger niveau komen? Door PLU te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
IUser schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:04:
Ik snap er helemaal niks van. De laagste reward level is Chad en je moet dan minimum 1000 PLU stacken. Wat als je 800 maar hebt. Hoe kun je tot een hoger niveau komen? Door PLU te kopen?
Ja dat kun je overwegen, de lagere Reward Levels komen er ook aan, ik las over 2 weken op de discord maar neem dat laatste met een korreltje zout maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Haha dit is zo slecht dat je hier alleen maar om kunt lachen 😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:25
Ik verkoop m'n laatste 250 stack. Ik heb nog niet eens de Metal card binnen, of het ding is al zo goed als onbruikbaar geworden lmao

Anyways, het was een mooi ritje tot nu toe. Ik snap maar weinig van alle nieuwe plannen. Ik ga het wel zien. En anders door naar de volgende, Nexo waarschijnlijk

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Ik blijf voorlopig nog even zitten denk ik, uiteindelijk toch meer inkomsten dan met de nexo kaart.

Gebruik nexo verder wel voor de rente inkomsten, tikt aardig aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:56:
Ik verkoop m'n laatste 250 stack.
From hero to zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pittig die difficulty adjustment :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5pwK83Qutb1NiPmeqiT-debAiU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gv4rd8YEB25W1lpwH4qrRPA5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Met andere woorden als Chad 1000PLU kost als eerste stacking level dan gaat de prijs nu delen door 4. Dat was bij het grandfathering gebeuren ook het geval... Of hopen dat die sublevels snel komen, maar ik vrees ervoor

Dammit en ik was 600€ verwijdert om mijn initiële inleg eruit te halen...

[ Voor 10% gewijzigd door cooLopke op 31-07-2024 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is dit een tijdelijk fout in de UI? Je wordt toch niet gegrandfathered?

Update:
Mijn reward level is geupdate. Ik zit nu niet meer op een reward level. Vanwege de every day subscription verdien je nog steeds 3%. Ik ben van 5% naar 3% gegaan. Van 7 perks naar 2.

Als ik de chad level ga dan kan ik net zo goed mijn subscription verlagen naar een starter. Want je verdient nog steeds 3% en daarnaast heb ik nog steeds mijn 10k promotie per maand. Als die promotie rewards cap is afgelopen. Dan weet ik niet of het nog zo interessant is. Want zelfs met de premium sub kan je nog maar 2000,- euro hebben als rewards cap.

[ Voor 38% gewijzigd door IUser op 01-08-2024 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 00:46

Rouwette

Rouwette.com

Globalcitizen schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 19:08:
Heel verrassend…

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 10:51
Het antwoord was voor de “vote” al bekend……

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Had al bijna 1000 PLU dus even wat bijgekocht en ga nu als Chad door t leven, kan ik iig nog een maandje maximaal gebruik maken van mn metal (champion) voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
Van veteran naar no reward level gegaan. Gelukkig is mijn spending limit van +10.000 wel blijven staan. Dus ik ga mijn hele stack withdrawen en zo lang ik de spending limit nog heb (tot 22-01-25) gebruik ik het nog, 3% + 2 perks met een everyday subscription, daarna haal ik de laatste PLU er uit en zeg ik het vaarwel. Het was leuk zo lang het duurde en een mooie winst gemaakt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sdg875 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:02:
Van veteran naar no reward level gegaan. Gelukkig is mijn spending limit van +10.000 wel blijven staan. Dus ik ga mijn hele stack withdrawen en zo lang ik de spending limit nog heb (tot 22-01-25) gebruik ik het nog, 3% + 2 perks met een everyday subscription, daarna haal ik de laatste PLU er uit en zeg ik het vaarwel. Het was leuk zo lang het duurde en een mooie winst gemaakt :-).
Blijf dus ook tot 22-01-25 >500 plu anders vervalt de spending limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Niet online
De Curve perk is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind het eerder 'verrassend' dat Plutus eens een keer op tijd hun eigen gestelde deadlines haalt. Het is 1 Augustus en poef alles is meteen live, althans hetgeen wat voor ons als gebruikers nadelig is. Alle voordeeltjes laten natuurlijk nog op zich wachten, zoals altijd. Next week denk ik....
Schijnt een bug te zijn volgens reacties op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Freekers schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:24:
[...]

Ik vind het eerder 'verrassend' dat Plutus eens een keer op tijd hun eigen gestelde deadlines haalt. Het is 1 Augustus en poef alles is meteen live, althans hetgeen wat voor ons als gebruikers nadelig is. Alle voordeeltjes laten natuurlijk nog op zich wachten, zoals altijd. Next week denk ik....

[...]

Schijnt een bug te zijn volgens reacties op Reddit.
Als de meeste verkocht hebben zullen er wel ingrijpen en de lagere levels op de been hebben, maar ik vind het wel echt bullshit dat Chad wel geïmplementeerd is, maar de lagere levels niet. Wat een onzin.

Edit: ik vermoed dat er ook veel yes hebben gestemd, omdat het op zich oké is het voorstel. Maar als je dan de FAQ leest wat velen niet doen dan zijn bv. De lage reward levels en alle voordelen nog niet beschikbaar en dat dachten die wat yes hebben gestemd vermoedelijk wel dat dit onmiddellijk beschikbaar ging zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door cooLopke op 01-08-2024 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 21:12

MevrouwDeKat

Miauw

Snap helemaal niks van de komende veranderingen. Ik heb niks gestacked of verhoogd, betaal alleen 9.99 per maand voor 2 perks. Volgens mij veranderd er voor mij niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik heb mijn Metamask ook maar naar Kucoin gezet, 0 PLU of 250 maakt geen verschil meer begrijp ik.

3% in PLU waar de helft vanaf gaat tegen 45 dagen vs. 2% in Nexo dat vrij stabiel is... dan kies ik eerder het laatste. Zeker omdat gans die interface minder bescheten is.

Welke prijs is nog realistisch om aangetikt te worden? :p Ik heb de helft op 2,70 gezet en de helft ergens in de 2,9x-zone.

[ Voor 27% gewijzigd door Th1x4nG op 01-08-2024 13:43 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:37

NeoflexNL

Forever young

Hmm hoop veranderd idd.. begrijp ik goed dat ik m'n 250 stack net zo goed kan verkopen?

Reward level is gekoppeld aan de PLU redeem die ik heb gedaan en 3 perks komen van het premium abo?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
knakworst schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:46:
[...]

Blijf dus ook tot 22-01-25 >500 plu anders vervalt de spending limit.
Tja dat zou inderdaad kunnen...al was de enige eis voor die 10.000 (als ik het goed heb onthouden) dat je binnen je nieuwe rewardlevel zou blijven (in mijn geval van hero naar veteran)...aangezien dat reward level weg is zou ik denken dat ik het ook weer vrij mag bewegen. Maar wie weet verdwijnt hij ineens met het weghalen van de stack. Gelukkig had ik alles wat ik had aangekocht om van hero naar veteran te gaan al lang weer verkocht en is alles in de stack gebaseerd op verdiensten uit rewards, maar het is toch leuk om er nog iets voor terug te zien!

Heb nog een jade green cdc kaart liggen, misschien ga ik die weer eens gebruiken met 2% tot $50 per maand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Th1x4nG schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:42:
Ik heb mijn Metamask ook maar naar Kucoin gezet, 0 PLU of 250 maakt geen verschil meer begrijp ik.

3% in PLU waar de helft vanaf gaat tegen 45 dagen vs. 2% in Nexo dat vrij stabiel is... dan kies ik eerder het laatste. Zeker omdat gans die interface minder bescheten is.

Welke prijs is nog realistisch om aangetikt te worden? :p Ik heb de helft op 2,70 gezet en de helft ergens in de 2,9x-zone.
zoals het nu gaat zal die 2,70 ook niet meer gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ja, simpel iedereen verkoopt gewoon nu, aangezien hun stacking PLU geen waarde meer heeft. Tenzij je vastzit aan die spending limit

[ Voor 18% gewijzigd door cooLopke op 01-08-2024 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

cooLopke schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:17:
Ja, simpel iedereen verkoopt gewoon nu, aangezien hun stacking PLU geen waarde meer heeft. Tenzij je vastzit aan die spending limit
quote van coinbase:
Het verhandelde volume aan Pluton is in de afgelopen 24 uur met € 565.819,25 gestegen, een toename van 83,67%.
Leuke percentages :P Popcorn genoeg in huis om dit de komende tijd allemaal eens te bewonderen :P

Pagina: 1 ... 81 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.