Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 80 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 00:38
Wat is op dit de makkelijkste manier om je PLU eraf te halen?
Kan je op dit moment al gewoon PLU opnemen vanuit je account en dit naar een erc20 adres sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-06 23:22

NeoflexNL

Forever young

GabrielZ schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:01:
Wat is op dit de makkelijkste manier om je PLU eraf te halen?
Kan je op dit moment al gewoon PLU opnemen vanuit je account en dit naar een erc20 adres sturen?
De verdiende PLU (die is vrijgegeven na 45 dagen) kan je vanuit de Plutus omgeving naar je eigen MetaMask wallet opnemen. Van daaruit kan je weer alle kanten op en heb je het daadwerkelijk in eigen beheer.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 08:29
Is er nu al eens zicht op Apple Pay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:56

knakworst

Get more sats!

Milestones.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1OdH60TgXjzRfK1NcRhqcmuVmc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yijQUlwTuIwCwC5ZfxEudtAW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Er zit een steekje los bij die meneer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEeBsI-gMU03KWW8d52VuLKShwQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BnYjFvZwDtHfRJ6f48CH1thu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 16:24
Dus onder andere een withdrawal tax van 5%, ipv een fixed supply continu plu bijprinten en een piramidespel-achtige oplopende rente van 10% in het eerste jaar tot 50% in jaar 5. Rebranding naar HEX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 12:59
TWFpa2Vs schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:13:
Is er nu al eens zicht op Apple Pay?
Soon tm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:23

Sandyman538

SandstorM [148839]

cooLopke schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Van het moment er een withdrawal wordt getriggerd gaan ze je transacties na of je het correct aantal rewards hebt ontvangen.
Ik vind het allemaal maar matig op deze manier. Dik 30 PLU die ik meer dan een week geleden eruit getrokken heb tegen 15 euro kosten die ze rekenen, is inmiddels ook al ruim 25 euro in waarde gedaald. En kan ze dus nog steeds niet omzetten naar fiat :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Hier gaat het prima, in totaal dik 2000 euro eruit gehaald over meer dan 2 jaar.

Deze week een vlucht geboekt van 2500 euro, volgende week hiervoor de verdubbellaar maar inzetten wat resulteert in +/- 200 euro gratis in plu in een week tijd.

[ Voor 111% gewijzigd door Nopheros op 01-07-2024 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:52:
Ik heb nog geen metal box gezien, nog meer mensen die hier nog op wachten?
De eerste zijn in de UK bezorgd, deze week rest van Europa hopelijk.

Maar een branded potentieel getamperde ledger, ik denk niet dat ik die ga gebruiken. Of op zijn minst een 24 woorden gegenereerd via een andere ledger in combinatie met een genuine check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:27:
Hier gaat het prima, in totaal dik 2000 euro eruit gehaald over meer dan 2 jaar.

Deze week een vlucht geboekt van 2500 euro, volgende week hiervoor de verdubbellaar maar inzetten wat resulteert in +/- 200 euro gratis in plu in een week tijd.
De dubbel reward voucher is toch 50 euro max :?

Users can earn a maximum of £/€100 worth of PLU with each Double Rewards Voucher. Users receive one Double Rewards Voucher every month, valid for the same month. The £/€100 in PLU cap on Double Rewards Voucher applies uniformly to all users, regardless of their subscription plan or Reward Level.

ExampleThis means that for GOATs, the Double Rewards Voucher benefits are maximised on transactions up to £/€625. For instance, on a transaction of this value, they would earn £/€50 worth of rewards (i.e. 8%), which can then be doubled to a total of £/€100 worth.

In another example, a GOAT user spends €1,000 — they would typically earn €80 worth of PLU. However, when they use the Double Rewards Voucher, the rewards are capped at £/€100 in PLU.

[ Voor 49% gewijzigd door knakworst op 02-07-2024 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 15:01:
[...]

De dubbel reward voucher is toch 50 euro max :?

Users can earn a maximum of £/€100 worth of PLU with each Double Rewards Voucher. Users receive one Double Rewards Voucher every month, valid for the same month. The £/€100 in PLU cap on Double Rewards Voucher applies uniformly to all users, regardless of their subscription plan or Reward Level.

ExampleThis means that for GOATs, the Double Rewards Voucher benefits are maximised on transactions up to £/€625. For instance, on a transaction of this value, they would earn £/€50 worth of rewards (i.e. 8%), which can then be doubled to a total of £/€100 worth.

In another example, a GOAT user spends €1,000 — they would typically earn €80 worth of PLU. However, when they use the Double Rewards Voucher, the rewards are capped at £/€100 in PLU.
Had alleen het eerste deel gelezen. Met "100 euro worth of PLU with each Voucher" leek het me dat je dus per Voucher maximaal 100 euro extra krijgt maar blijkbaar is het maximum de orginele transactie + de voucher.

Balen.

Op deze manier is de metal kaart nog net gratis.. of je moet toevallig net deze maanden transacties hebben van 1250 euro (zit zelf op 4% cashback).

Zie ook niet direct in hoe ik van die zogenaamde golden tickets af ga komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 02-07-2024 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-06 23:42
Voorheen kon je via de rabby methode withdrawen. Nu las ik hierboven dat je naar de metamask opnemen vanuit plutus en dan naar kucoin of whatever sturen.

Vorig jaar de rabby methode gebruikt en toen moest je een paar euro in je account hebben (op je current account) om te kunnen doorgaan. Nu heb ik nog 7 euro op de kaart staan, maar krijg ik bij een poging om wat PLU te withdrawen een insufficient balance melding.

Wat is tegenwoordig de voorwaarde om op te kunnen nemen qua balance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
Steefmeister schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:35:
Voorheen kon je via de rabby methode withdrawen. Nu las ik hierboven dat je naar de metamask opnemen vanuit plutus en dan naar kucoin of whatever sturen.

Vorig jaar de rabby methode gebruikt en toen moest je een paar euro in je account hebben (op je current account) om te kunnen doorgaan. Nu heb ik nog 7 euro op de kaart staan, maar krijg ik bij een poging om wat PLU te withdrawen een insufficient balance melding.

Wat is tegenwoordig de voorwaarde om op te kunnen nemen qua balance?
Dat staat op de Withdraw pagina:
Important Notes:

Reward Audits
Payouts are audited to prevent misuse, potentially causing delays. Email is sent once processed.

Payout Fee (€ 15)
Covers both processing fees and GAS charged by Ethereum. Dynamic, subject to periodic adjustments.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kwam nog een iets meer ingekorte versie van de whitepaper tegen via Reddit voor de liefhebbers:

At last..perk stacking komt naar het normale volk :+

[ Voor 43% gewijzigd door 2Dutch op 04-07-2024 14:21 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:44
2Dutch schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:16:
Kwam nog een iets meer ingekorte versie van de whitepaper tegen via Reddit voor de liefhebbers:
[Twitter]

Da's wel fijn hoef ik niet meer 4 supermarkten af elke maand :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:43
2Dutch schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:16:
[Twitter]

Mooi, dat worden weer 2 traytjes extra Schultenbrau extra bij de Aldi elke maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
We konden vrijuit praten over Plutus op het onofficiele Telegram. Helaas is het overgenomen en krijg je gelijk deze onzin berichten. Lijkt wel HI waar ook iedereen werd gekicked die slecht nieuws bracht.

Terms & Conditions: Anyone spreading fear, misinformation, or baseless claims against the interest of the community will be muted from community channels. As per our zero tolerance policy, this action could lead to account suspension under clause 14.3.5, aimed at protecting the ecosystem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 23:33
ctrlaltdel schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:37:
We konden vrijuit praten over Plutus op het onofficiele Telegram. Helaas is het overgenomen en krijg je gelijk deze onzin berichten. Lijkt wel HI waar ook iedereen werd gekicked die slecht nieuws bracht.

Terms & Conditions: Anyone spreading fear, misinformation, or baseless claims against the interest of the community will be muted from community channels. As per our zero tolerance policy, this action could lead to account suspension under clause 14.3.5, aimed at protecting the ecosystem.
Zelfs op reddit word je al gemute als je commentaar hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ctrlaltdel schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:37:

Als je niet gewoon open staat voor kritiek ben je sowieso sneu. Natuurlijk ligt het aan de manier waarop kritiek wordt geuit, maar we hebben wel genoeg van dit soort verwend gedrag gezien bij vergelijkbare bedrijven. Toch de angst dat mensen gaan rennen en hun mooie verdienmodel (voor zichzelf) er eerder mee kapt dan ze zelf voorzien hebben :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Laatst online: 26-03 22:35
Malarky schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:30:
[...]

Stel je hebt de +€1000 spend p/m gekocht met gekregen Plutus net als velen anderen voor 1 jaar.
Dan betaal je €19,99 Premium per p/m voor €60 (3% van €2000) +€30 (3 perks) aan Plutus p/m. Die Plutus mag maar liefst 77,77% verliezen tussen aankopen en omwisselen naar stable/fiat, voor je break-even draait.

Even uit de losse pols, valt het verlies per maand nog mee. Zolang we maar niet gaan halveren in 1 maand.

Januari: -7%
Februari: +5%
Maart: +17%
April: -30%
Mei: -0%
Juni: -16% (tot nu toe)

Zonder staking wordt je er niet snel rijk van, maar de kans dat je er geld op verliest is ook niet zo groot. Tenzij je onvoldoende uitgeeft per maand natuurlijk.
Weer min 20%

De hoge kosten voor het omzetten zullen er voor zorgen dat je zelfs zonder stack er nooit echt iets aan overhoud (ook precies hun businessmodel natuurlijk).

Ik blijf bij mijn punt.

Ondertussen wel zuur voor alle mensen die wel een stack opgebouwd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:52
Kan ik interne PLU eigenlijk opnemen naar mijn gelinkte Metamask, zonder dat hierdoor mijn minimum hold van 250 PLU (tijdelijk) doorbroken wordt?

Ik heb stelselmatig PLU vanuit Metamask zitten verkopen (alles boven de 250 PLU). Intussen heb ik intern bijna 250 PLU staan die ik dus zou willen overhevelen naar Metamask.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Th1x4nG schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:23:
Kan ik interne PLU eigenlijk opnemen naar mijn gelinkte Metamask, zonder dat hierdoor mijn minimum hold van 250 PLU (tijdelijk) doorbroken wordt?

Ik heb stelselmatig PLU vanuit Metamask zitten verkopen (alles boven de 250 PLU). Intussen heb ik intern bijna 250 PLU staan die ik dus zou willen overhevelen naar Metamask.
Yes dat kan inderdaad. Je tier blijft gewoon behouden, mits je withdrawal doet naar de wallet die gelinkt is.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:52
Tomba schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:18:
[...]

Yes dat kan inderdaad. Je tier blijft gewoon behouden, mits je withdrawal doet naar de wallet die gelinkt is.
Click the blue Withdraw button.
If the button is grayed out, it means your Metamask wallet is not connected correctly (make sure it is set to the Ethereum Mainnet) or your subscription plan is not upgraded from Standard account, which is not eligible for PLU Rewards payouts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DM_kjXT1Lm2zBG8kvzZYPIBT0tg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wljO2SCuz86EUAtt2ESQsHLC.png?f=fotoalbum_large

Classic bullshit. Wat doe ik mis? :p Ik zit op Premium voor de duidelijkheid.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 14:36
Even F5 na het connecten van je wallet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Er is een pakket naar me onderweg van huboo fulfillment, ik vermoed de plutus merch.
Meer mensen bericht gehad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Vandaag ontvangen maar er zit geen metal card in...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3362IVSCUT-uru3uYd6NPtMCsSg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPZgAKE7p4IS2jjWaokPgqCw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door Nopheros op 06-07-2024 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:19
@Nopheros Via welke vervoerder kwam dat? Ik heb nog geen mailtje of berichtje in een van de transporteur apps gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BurnerT schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:18:
@Nopheros Via welke vervoerder kwam dat? Ik heb nog geen mailtje of berichtje in een van de transporteur apps gezien.
DHL. Dacht eerst dat het een scam mailtje was vanuit gelekte gegevens van Solaris maar stond vandaag toch iemand voor de deur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Ik zal wel niet genoeg betaald hebben voor een snelle levering van de merch :p Het is me trouwens wel opgevallen dat het heel hard gaat met de pending PLU met al die upgraded perks+lage koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BurnerT schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:27:
Ik zal wel niet genoeg betaald hebben voor een snelle levering van de merch :p Het is me trouwens wel opgevallen dat het heel hard gaat met de pending PLU met al die upgraded perks+lage koers.
Lijkt erop dat ik één van de eersten ben, zelfs op discord zie ik geen pics.

Maar zonder metal card (blijkbaar vertraagd) vind ik het ook niet bijzonder verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:20:
[...]

DHL. Dacht eerst dat het een scam mailtje was vanuit gelekte gegevens van Solaris maar stond vandaag toch iemand voor de deur..
Ook ik heb een bericht van DHL, ze staan straks voor de deur. Ben benieuwd, zou ook een ledger bij moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BurnerT schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:27:
Het is me trouwens wel opgevallen dat het heel hard gaat met de pending PLU met al die upgraded perks+lage koers.
Ik geef het nog een maandje of 10 daarna is PLU misschien een cent waard ofzo. Net zo dood als Hi. Heb ik in ieder geval mijn metal card eruit getrokken :p

Ik had gehoopt dat grootverbruikers naar Renegade zouden wegtrekken maar dat komt nog niet echt van de grond helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 06-07-2024 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
knakworst schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:38:
[...]

Ik geef het nog een maandje of 10 daarna is PLU misschien een cent waard ofzo. Net zo dood als Hi. Heb ik in ieder geval mijn metal card eruit getrokken :p

Ik had gehoopt dat grootverbruikers naar Renegade zouden wegtrekken maar dat komt nog niet echt van de grond helaas.
Precies, eruit trekken wat je nu nog kan voor het komende jaar.

Uiteraard verwacht ik het niet maar mocht Plu de 8 dollar oid nog een keer aantikken dan verkoop ik ook m'n stack.

Daarnaast kunnen we inmiddels bonnetjes uploaden in de app om sneller uitbetaald te krijgen. Ik ga het bonnetje van m'n vliegtickets maar eens uploaden en zien wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik en mijn partner hebben beide een veteran account (2*500PLU) vrijwel gratis bijelkaar geharkt door buy-low sell high. Dat belang heb ik als het ware afgeschreven. En inmiddels ook alweer 1400 PLU met perks en cashback verdiend. Nu ben ik alleen maar in de sell modus, want upgraden naar Legend is niet te verantwoorden met deze token daling. Mar vind het wel knap dat Plutus het zolang vol heeft gehouden (en hopelijk nog even volhoudt.

Ik ben ook redelijk klaar met al die cashback kaarten, hoewel ik bij Plutus de dans redelijk ontsprongen ben door vroeg in te stappen, lijkt het over het algemeen meer moeite dan dat het opbrengt. Zie Hi bijvoorbeeld. Dan is alleen bijvoorbeeld 2% redelijk sustainable bij concurrenten die je in het andere topic kan vinden. Hoef je niet steeds te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Misschien is die paar procent ook te besparen door je niet verplicht te voelen om iets te kopen omdat je nog 20 30 of 40 euro terug krijgt van bijv ikea :p

Ik voel toch wel einde maand de druk om toch die perks te vullen. Gelukkig zijn er nu wat meer pompstations dus het is wat makkelijker om geen onnodige dingen te kopen.

Het is toch wel confronterend om te zien in de app wat je lifetime uitgegeven hebt :p Ik durf mijn huidige level nog niet te verlagen want het tikt nu toch wel aan. Maar ja wanneer ben je te hebberig ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 01:41

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Knip, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 06-07-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In de letop staat zelfs een linkje. Makkelijker kan het niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 06-07-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:13:

[Afbeelding]
Zelfde blauwe doos ontvangen, geen metal card wel een ledger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NpY2pBPqOcqJAvV-KQI-1HfJEm4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QUxxW4vSXWxvf2UK7JbhdNS9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
@BurnerT Zijn toch aardig wat Nederlanders die de merch box hebben ontvangen vandaag. Ik had hem rond 12:00 vandaag. Hopelijk komt die voor jou nog voorbij.

Receipts uploaden werkt voor Apple; voor android moet er nog een update komen. Het idee is dat je ze al eerder kunt uploaden (tijdens pending). Maar je kunt ook wachten tot je een melding krijgt bij een grote betaling.

Morgen is trouwens een AMA (ask my anything): 18:00 NL tijd.
https://twitter.com/DDhopn/status/1809582475309383972

[ Voor 10% gewijzigd door enermax op 06-07-2024 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dickwolff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 13:56
enermax schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:06:
@BurnerT voor android moet er nog een update komen.
Receipts uploaden op Android zit bij mij al in de app. Ook al geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@dickwolff Gisteren werkte de permissies hier nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
enermax schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:06:
@BurnerT Zijn toch aardig wat Nederlanders die de merch box hebben ontvangen vandaag. Ik had hem rond 12:00 vandaag. Hopelijk komt die voor jou nog voorbij.
DHL reed hier gewoon vrolijk voorbij niks in de mail niks in de app. Net nog maar een keer mijn adres gecheckt op de site en dat klopt allemaal gewoon.

Morgen weer een dag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
enermax schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:44:
@dickwolff Gisteren werkte de permissies hier nog niet goed.
Werkt hier ook prima. Ben benieuwd hoeveel dagen het gaat schelen/opleveren.. gevoelsmatig zegt me vrij weinig maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
BurnerT schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:39:
[...]

DHL reed hier gewoon vrolijk voorbij niks in de mail niks in de app. Net nog maar een keer mijn adres gecheckt op de site en dat klopt allemaal gewoon.

Morgen weer een dag :p
Ik was te laat bij het afhaalpunt dat kennelijk op zaterdag al om 16u sluit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Nopheros schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:13:

[Afbeelding]
Was ook al bekend dat de metal kaarten later komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 13:35

Malarky

Wils voor wat ieder

10mil.btc schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:15:
[...]

Weer min 20%

De hoge kosten voor het omzetten zullen er voor zorgen dat je zelfs zonder stack er nooit echt iets aan overhoud (ook precies hun businessmodel natuurlijk).

Ik blijf bij mijn punt.

Ondertussen wel zuur voor alle mensen die wel een stack opgebouwd hebben
De breakeven voor de niet-stacker is pas als Plutus in 45 dagen zo’n 77% verliest, dat is wat ik aangeef, immers: ik betaal maandelijks €20 om hopelijk €90 te krijgen. 20% verlies in 45 dagen is dan nog steeds €72 opbrengst.

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 07-07-2024 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Als je je rewards verkoopt dan is break vrij snel bereikt. Zelfs met de hero stack; dan kun je in kleine bedragen van ~10 PLU je stack verkopen voor 1 eth transactie ~60cent richting Kucoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2H_EaTmV3M4JaRW_OAPyUbh_XFk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvpqrgXOp8K7PlXhsR1TKolG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 07-07-2024 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:59
enermax schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:46:
Als je je rewards verkoopt dan is break vrij snel bereikt. Zelfs met de hero stack; dan kun je in kleine bedragen van ~10 PLU je stack verkopen voor 1 eth transactie ~60cent richting Kucoin.
[Afbeelding]
Wel supermooie t-shirt en hoodie moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucktoros
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 16-10-2024
Zijn er meerdere waarbij het top uppen van de Plutus kaart is mislukt?
Heb ook nog geen bounce gehad naar mijn rekening, hopelijk komt het geld alsnog aan;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wedfPLrVS28aQzHE_C7Boe1z20k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/stbINtNKGNhb6fFKlx56ilpJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWOw5bAwnsqMlqMtDkXkouJ61_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0bYhkJKhB5kYffR5BAA7HE8W.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 17:34
omstreeks 18:30 werkte het nog. Gewoon ff wachten en opnieuw proberen.
Bucktoros schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:38:
Zijn er meerdere waarbij het top uppen van de Plutus kaart is mislukt?
Heb ook nog geen bounce gehad naar mijn rekening, hopelijk komt het geld alsnog aan;

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:34
Newb hier.

Is de plutus kaart anno juli 2024 nog de moeite waard moest je van plan zijn deze te gebruiken voor alle aankopen? Dus winkel, tanken, online bestellen etc etc. Alles.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ardana123 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:08:
Newb hier.

Is de plutus kaart anno juli 2024 nog de moeite waard moest je van plan zijn deze te gebruiken voor alle aankopen? Dus winkel, tanken, online bestellen etc etc. Alles.
Nee ik zou het niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 08:29
knakworst schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:32:
[...]

Nee ik zou het niet aanraden.
idem, zonder curve of dergelijke heb je een fysieke kaart nodig voor dagelijkse aankopen tenzij je android gebruikt.

Waarde van plu zit al maanden in een neerwaartse spiraal, kosten om het eraf te krijgen zijn hoog. Er zijn interessantere kaarten op moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:34
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:38:
[...]

Er zijn interessantere kaarten op moment.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Stel die vraag in het topic waar het hoort. Hint: lees de letop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
ardana123 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:08:
Newb hier.

Plutus vind ik zelf op dit moment fijner werken dan de alternatieven, maar zo te lezen verschillen daarover de meningen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

exelletor schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:28:
[...]

Plutus vind ik zelf op dit moment fijner werken dan de alternatieven, maar zo te lezen verschillen daarover de meningen. :D
Nu werkt het nog prima als je al klant bent. Maar de reward levels gaan veranderen. En nieuwe gebruikers, als laatste in een piramidespel stappen, is nooit een goed idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@ardana123 Je kunt plutus gerust gebruiken. Nu is er de 3 maanden actie 1 + 7 + 7 betalen. Voor 15 euro krijg je 90 euro aan perks + je kunt 1000 euro uitgeven pmaand en 3% daarop terug krijgen. Zelfs zonder deze actie is plutus winstgevend.

https://www.plutus.it/help/july-subscription-promotion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brqjriMbblfnClJh7T4ioKeX3LA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t8i3HJmQrzkemXgkkZeEGPfZ.jpg?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door ctrlaltdel op 10-07-2024 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 06-06 23:41
Globalcitizen schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:37:
Ik probeer EUR (verdiend uit PLU) van Kucoin exchange naar mijn IBAN-rekening te krijgen. Eerder was dat beschikbaar (voor een euro aan kosten, meen ik); nu staat er plotseling uw opnames zijn geblokkeerd, contacteer klantenservice (maar die is natuurlijk niet gemakkelijk bereikbaar...).
(...)
Eindelijk "vrij"!🥳
Zojuist heb ik het bedrag (in euro) vanaf Kucoin op mijn Naga account ontvangen. Het heeft dus wel 2 weken geduurd, nogal wat correspondentie en meerdere KYCs gevergd (en verificatie van bankrekening). (Zoals eerder al vermeld was de blokkade getriggerd door PLU-withdrawal van Plutus via Rabby.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Wat Plutus betreft, weet ik nu dus zeker dat ik eraan heb verdiend (maar ook dat het de moeite niet (meer) waard is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
Als je een stack hebt is het allemaal niet zo ingewikkeld. Rewards verkopen doe je boven je hero tier (250 plu). Hero kost nu ~720 euro en levert 70 euro aan perks + 40 tot 80 euro aan 4% uitgaven. 1 Eth Transactie/Withdrawal kost: 50ct-1euro en binnen 1 minuut staat het op kucoin. Ik doe dat ~2x per maand ~60 euro aan Plu per keer. Ik zit alleen dit jaar met hero al op 800 euro aan verkochte plu. Het is best moeilijk om zo verlies te lijden.

[ Voor 36% gewijzigd door ctrlaltdel op 12-07-2024 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Iedereen kan nu aan de stackable perks. Redeem 100 plu en je hebt er +1. Alleen bruikbaar voor de goats + metal en hoger.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCZwOt_fmY3y-xqmH8eS8PlcC-E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FRUMSJtQVA05I8PGorh50eKF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:36
Wat een waardeloze "optie".

100 Plu a 2,80 -> 280 euro

1 perk a 10 euro voor 12 maanden -> 120 euro aan Plu

Mis ik iets of is dit echt bezopen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@Razkin Sommige hebben 12 / 13 perks a 50 euro als ze metal hebben. Dus die kunnen dit doen. Maar dan nog is het bezopen. Waarschijnlijk wordt dit later uitgerold met white paper features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:54
Ik merk dat sinds een week of 2 topups via ING niet meer instant zijn. Dat waren ze wel altijd. Nu moet ik geregeld een paar uur wachten, of zelfs tot na het weekend.

De Discord van Plutus gaf aan dat dit aan de bank ligt... Maar is dit bij iedereen zo (met ING)?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 17:54
Sandrioni schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 21:57:
Ik merk dat sinds een week of 2 topups via ING niet meer instant zijn. Dat waren ze wel altijd. Nu moet ik geregeld een paar uur wachten, of zelfs tot na het weekend.

De Discord van Plutus gaf aan dat dit aan de bank ligt... Maar is dit bij iedereen zo (met ING)?
Hier nog altijd direct met ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Plutus whitepaper is geüpdatet. De reward levels en perks zijn enorm gedowngradet.

Feest lijkt definitief voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:41:
Plutus whitepaper is geüpdatet. De reward levels en perks zijn enorm gedowngradet.

Feest lijkt definitief voorbij.
Haben sie einen linke bitte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:42:
[...]

Haben sie einen linke bitte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVDbeR4wPijCj4_N9GDbPx03E38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/arhL9S6revEENyCtSiJ3VHfR.jpg?f=fotoalbum_large

Researcher 100 PLU
Explorer 200 PLU
Adventurer 300 PLU
Chad is 1000 PLU
Titan is 50000 PLU

Rest is nog onbekend.

Maar waarschijnlijk voor Hero al 2 tot 2.5k PLU nodig...

[ Voor 60% gewijzigd door knakworst op 14-07-2024 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:47:
[...]

[Twitter]

[Afbeelding]

Researcher 100 PLU
Explorer 200 PLU
Adventurer 300 PLU
Chad is 1000 PLU
Titan is 50000 PLU

Rest is nog onbekend.

Maar waarschijnlijk voor Hero al 2 tot 2.5k PLU nodig...
Thanks, die n00b 10% zal wel 1% moeten zijn 😀
Nu is de verwachting dat $plu omhoog gaat omdat iedereen bij moet kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door zenith op 14-07-2024 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0mLQVuDO68ss9WMLusdL-SUV-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPCITR3Fq12u01ZvBclsl6Zl.jpg?f=fotoalbum_large

Het einde van het piramidespel...

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 14-07-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Voor de nieuwe klanten en met de huidige prijzen (of -50% als mensen hun stack gaan dumpen) vind ik dit aanbod niet eens zo slecht, maar hoe is 1000 PLU Chad te rijmen met een gewenste minimale PLU-prijs van $10/PLU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

knakworst schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:41:
Is deze wijziging naar aanleiding van de review door EY? Zij zouden namelijk na-/doorrekenen of de nieuwe structuur wel realistisch was. An sich weer bijzonder dat ze dit niet laten doen voordat ze het whitepaper vrijgeven, maar bij Plutus is zowat alles mosterd na de maaltijd.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

zenith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:10:
Thanks, die n00b 10% zal wel 1% moeten zijn 😀
Nu is de verwachting dat $plu omhoog gaat omdat iedereen bij moet kopen?
Viel me ook al op, noobs 10% hehe.

Dat de prijs omhoog gaat hopen ze te bereiken ja, maar ik heb het gevoel dat mensen na het zien van deze absurde hoeveelheden "moeten bijkopen" ze het wel best gaan vinden allemaal. Stel al zou veel volk het doen, daarna klettert het toch weer in en is er meteen weer een groot deel verdampt en moet je nog langer blijven hangen.

Denk dat ik op andere manieren wel beter rendement kan vangen voor dat soort sommen geld dan met gigantische hoeveelheden PLU :P

ps: wie is er met z'n hoofd op het numeriek deel van het toetsenbord gevallen om de hoeveelheden te bepalen? :P

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 15-07-2024 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32

Nicap

Tsssk....

2Dutch schreef op maandag 15 juli 2024 @ 15:00:
[...]
ps: wie is er met z'n hoofd op het numeriek deel van het toetsenbord gevallen om de hoeveelheden te bepalen? :P
Idd, rond dan gewoon alles een beetje af. Of doe die explorer en adventurer dan ook met ""random" getallen op het eind. Dit oogt gewoon als dikke duimzuigwerk met die aantallen.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:37

Coldcat

HODL

Die aantallen zijn compleet van de pot gerukt met deze koersen. Dit is een theoretische uitwerking rechtstreeks uit een Excel Sheet.

Aangezien de reward in FIAT wordt gemeten lijkt me het op zich wel handig om ook de investering in FIAT te vragen. Des te lager de koers, des te meer PLU dan van de markt verdwijnt.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nicap schreef op maandag 15 juli 2024 @ 18:40:
[...]

Idd, rond dan gewoon alles een beetje af. Of doe die explorer en adventurer dan ook met ""random" getallen op het eind. Dit oogt gewoon als dikke duimzuigwerk met die aantallen.
Hero en Honeybadger zijn niet ingevuld in de whitepaper, maar ingeschat op basis van ROI. Alle andere levels zijn wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Chad was wel nice, maar van adventurer 300 PLU naar Chad (1000 PLU) is het verschil 700PLU. Ik mis daar precies een level...

[ Voor 11% gewijzigd door cooLopke op 16-07-2024 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Wanneer gaan de nieuwe tiers in? Of is dat nog niet bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:13:
Wanneer gaan de nieuwe tiers in? Of is dat nog niet bekend?
1 Augustus zou het moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
knakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:14:
[...]

Dat is dan wel weer heel beroerd in combinatie met de metal card benefits, dan gaat het aantal perks van 7 opeens naar 3 als ik het goed gezien heb :(

Terwijl er officieel nog geen enkele communicatie is geweest over de email over de wijzigingen...

[ Voor 13% gewijzigd door Emcee op 16-07-2024 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:43
Dit hele gebeuren ziet eruit als een laatste stuiptrekking om de vraag naar PLU, en daarmee de prijs, op te drijven.

Als leek is het toch niet meer te doen om alle verandering in spelregels te volgen? Ondanks dat Plutus wel wat meer gebruikers heeft als Hi ben ik bang dat deze ponzi ook op korte termijn niet meer levensvatbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:21:
[...]

Dat is dan wel weer heel beroerd in combinatie met de metal card benefits, dan gaat het aantal perks van 7 opeens naar 3 als ik het goed gezien heb :(
Ja ik word voor 10 maanden metal generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Yep on to the next one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:24:
[...]

Ja bizar eigenlijk. Die plutus gasten wisten bij de verkoop al lang dat de huidige plannen geen stand gingen houden (er liepen toen al gesprekken met de VC) en toch even maximaal vies fiat pakken van iedereen. Nog even annual sub promootje doen, ook wetende dat je iedereen hard gaat nerfen. Die Dan is echt een dubieus mannetje, straalt dat ook uit in al zijn communicatie.

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 16-07-2024 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
knakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:14:
[...]

Ben je daar zeker van? Normaal is er toch een 30 day notice of is dat enkel voor de subscriptions dat ze dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 20:03:
[...]

Ben je daar zeker van? Normaal is er toch een 30 day notice of is dat enkel voor de subscriptions dat ze dat doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtCayQHfxqV12rtqdOoqnh6XseA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqxUilyCPqnCrs7Hm1NE8V3L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:24:
[...]

Oh no worries, daar hebben ze iets voor bedacht!
https://www.plutus.it/help/sustainability-plan-refund-policy

In een notendop:
Je kunt alles terugsturen, maar met alles bedoelen ze:
  • Je metal kaart
  • Alle PLU rewards vanaf 01-06-2022, inclusief alle referrals, card spending, perks, etc.(?)
En dan krijg je je geld terug.
What fees are refunded and in what format?
The refund includes Metal Card costs and Subscription Plan Costs from 01/06/22 (the date we introduced our subscription plan costs). Additional micro-fees such as PLU Payouts, DEX Fees, etc., are not covered. The funds will be returned in fiat to your chosen bank account.
Ohja ook even voor 19 juli een formuliertje invullen anders pech gehad.

Edit: ohja daarna sluiten ze ook je account.

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 15:15
Rutger schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:29:
[...]

In een notendop:
  • Je metal kaart
  • Alle PLU rewards vanaf 01-06-2022, inclusief alle referrals, card spending, perks, etc.(?)

[...]

wat een honden... waarom krijgen we daar geen actief bericht van dan? het is niet alsof het een kleine versobering is, want m'n terugverdientijd gaat zo'n beetje keer twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rutger schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:29:
[...]

In een notendop:
  • Je metal kaart

[...]

Edit: ohja daarna sluiten ze ook je account.

Vanaf 1 juni 2022 :?

En de stack PLU die ik op 10 euro per stuk gekocht heb. De voorwaarden zijn weer zodanig dat het allemaal geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 15:15
of is dit een ander plan wat niks met die Grandmaster actie te maken heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het sterkt mij wel in de gedachte om nooit meer aan dit soort ponzi's mee te doen. Ik houd het wel bij Nexo waar de rewards suistainable zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:25
knakworst schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:48:
Het sterkt mij wel in de gedachte om nooit meer aan dit soort ponzi's mee te doen. Ik houd het wel bij Nexo waar de rewards suistainable zijn.
Naga: geeft BTC
cdc: geeft CRO

alleen deze 2 doen het imo goed.
nexo geen ervaring mee

waarschijnlijk zal cdc in bullrun wel weer met extra benefits komen om zo nieuwe mensen binnen te lokken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
Kol Nedra schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:57:
[...]
Naga: geeft BTC
cdc: geeft CRO

alleen deze 2 doen het imo goed.
(...)
NagaPay (van Naga Group, beursgenoteerd) is inderdaad voordelig & voorspelbaar met rechttoe rechtaan cashback in BTC.

Cashback in euro (je kunt er wel investeren in crypto):
- Trade Republic (1%)
- Vivid Money (tot 4%; sindskort aantrekkelijke welkomaanbieding tot 100€)

De nieuwe card van Kucoin (waar je in PLU kunt handelen) had ik bijna geprobeerd, maar heeft me toch teveel onduidelijke voorwaarden en kosten (b.v. geen cashback op betalingen in euro, daardoor verplichte wisselkosten).

Ik heb geen ervaring met CDC en Nexo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Plutus werkt zoals de regering. Te weinig zonnepanelen die verkocht worden. Geen probleem. We geven premies!
1 jaar later: oei, we hebben toch wel teveel premies uitgedeeld waardoor er een begrotingstekort is. Invoering taks op de zonnepanelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
Helaas heeft Plutus 2 belangrijke gebruikers gebanned na "negativeit". De Analytics tool maker en de website met stacking en redeem. In Plutus stijl krijgen ze een Enhanced Due Diligence check aan de broek. Dat had Casimir (GOAT) ook gekregen vorig jaar en nooit meer zijn geld terug gezien. Als dank halen de makers de tools offline.

Offline website redeem:
https://plutus.thomasott.fr/

Offline + fund scheck
https://github.com/quentingosset/PlutusAnalyticsDashboard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4A31kGHCmnK4RmBDETB1Ko87dF0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/De3ZK33opp5JO7fvib04Rj6Q.png?f=fotoalbum_large

En Casimir GOAT ban vorig jaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6b7Ng-zeUB0Mh4iBtlpTKEf5cw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2lAiGea5Za1wiSE3FbuIMNty.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door ctrlaltdel op 17-07-2024 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
ctrlaltdel schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 17:04:
Helaas heeft Plutus 2 belangrijke gebruikers gebanned na "negativeit". De Analytics tool maker en de website met stacking en redeem. In Plutus stijl krijgen ze een Enhanced Due Diligence check aan de broek. Dat had Casimir (GOAT) ook gekregen vorig jaar en nooit meer zijn geld terug gezien. Als dank halen de makers de tools offline.

Offline website redeem:
https://plutus.thomasott.fr/

Offline + fund scheck
https://github.com/quentingosset/PlutusAnalyticsDashboard
[Afbeelding]

En Casimir GOAT ban vorig jaar:
[Afbeelding]
Ik heb dit zien gebeuren op discord, was een prima kerel die goede ideeen had over hoe je het systeem kon verbeteren, plutus deed echter heel wat anders en daar gaf die feedback op een constructieve manier en toen begon dit riedeltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wij gebruikers zijn gewoon de schuld van dit alles.

Ik kan niet wachten om dit schip zo snel als mogelijk te verlaten.
We absorbed a loss of $5M to provide liquidity and cover 100% of the GAS fees for our customers, even paying in the range of $200 a transaction for $30 worth of trades.
Lijkt mij onzin, je gaat toch niet ELKE transactie on-chain versturen? Vanuit de app opgenomen rewards stuur jevanuit de rewards wallet op periodieke basis naar een exchange om voor cash te verkopen.
The Reward Levels are not included with the purchase of a Metal Card.
Lekker dan. In de marketing materials dit was wel zo gecommuniceerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JlJaSzj5bWgVI_sWEBEDiAP9Mvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzRWuqUff9YgCvr9eR4KSdtr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door knakworst op 17-07-2024 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:37

Coldcat

HODL

knakworst schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:21:
Wij gebruikers zijn gewoon de schuld van dit alles.

[Embed]

Ik kan niet wachten om dit schip zo snel als mogelijk te verlaten.

[...]

Lijkt mij onzin, je gaat toch niet ELKE transactie on-chain versturen? Vanuit de app opgenomen rewards stuur jevanuit de rewards wallet op periodieke basis naar een exchange om voor cash te verkopen.

[...]

Lekker dan. In de marketing materials dit was wel zo gecommuniceerd.

[Afbeelding]
Ik denk dat er een verschil in opvatting zit achter het business model van Plutus. Een andere mentaliteit / perspectief tussen eigenaar en klant.

Wij zien gratis geld in de vorm van PLU.

Plutus ziet een ieder van ons als potentiële $. Zij geven ons PLU. Daarvoor willen ze wat terug. Klanten betalen het liefst zo min mogelijk.

Daarom voelt het voor de klant als afpakken / verslechteren terwijl de klanten voor de eigenaar een stel schrale atsere zijn. (Wat de meeste ook zijn met de gratis opties)

Het voelt alsof die mentaliteit altijd al in de weg gestaan heeft. Geen probleem als je snel genoeg groeit.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Pagina: 1 ... 80 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.