Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 79 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
oer schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:27:
yay, ik heb ook de metal benefits nu. Wel jammer dat de reeds gebruikte perks maar voor 10 euro meetellen. Op discord las ik dat je daarvoor een ticket moet aanmaken om dat te laten corrigeren.

Ik krijg nu ook iedere maand zo'n golden ticket waarbij je 50$ aan PLU krijgt voor signup. Mogen we die hier delen?
Het is wel irritant dat het nu opeens halverwege de maand ingaat, inderdaad bij sommige supermarkten al wel meer uitgegeven dan een tientje.
En voor mijn spotify perk kom ik nooit aan 20, of heeft spotify tegoedbonnen?

En mogen golden tickets gedeeld worden hier voor wie ze wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

oer schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:27:
yay, ik heb ook de metal benefits nu. Wel jammer dat de reeds gebruikte perks maar voor 10 euro meetellen.
Ik geef gewoon nog 40 euro uit, dan komt het vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:41:
[...]

En mogen golden tickets gedeeld worden hier voor wie ze wil?
Nee alleen in DM. Maar iedereen die in dit gekrocht terechtkomt heeft al plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Heeft iemans nog meer een email gekregen over een data lek van Solaris?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 07:49
SteveZ schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:38:
Heeft iemans nog meer een email gekregen over een data lek van Solaris?
Yes

https://www.reddit.com/r/...ontissolaris_data_breach/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Thanks, even dubbel checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier ook gehad. Leuk addressenbestand. Allemaal mensen met crypto. De verkoop van boormachines zal weer stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:52:
Hier ook gehad. Leuk addressenbestand. Allemaal mensen met crypto. De verkoop van boormachines zal weer stijgen...
Ik had de debit Visa Card omdat het een debit Visa Card was, niet voor de crypto. Weet niet eens of er crypto bijzit, want (a) passieve gebruiker en nu moet ik een plan nemen om mijn account te re-activeren en (b) heb maar enkele betalingen gedaan. Ik was sowieso al van plan om mijn Plutus-account te ditchen, nu dus helemaal. Heb er toch niks meer mee.

Wat ik wel ernstiger vind: er wordt geen melding gedaan wát er is ontvreemd. Alleen e-mail? Adres? ID-kaart?

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:52:
[...]

Ik had de debit Visa Card omdat het een debit Visa Card was, niet voor de crypto. Weet niet eens of er crypto bijzit, want (a) passieve gebruiker en nu moet ik een plan nemen om mijn account te re-activeren en (b) heb maar enkele betalingen gedaan. Ik was sowieso al van plan om mijn Plutus-account te ditchen, nu dus helemaal. Heb er toch niks meer mee.

Wat ik wel ernstiger vind: er wordt geen melding gedaan wát er is ontvreemd. Alleen e-mail? Adres? ID-kaart?
the FAQ:

What type of personal information was accessed?

Personal information may have been accessed including; title, forename, surname, dob, sex, phone number, email address, language.

https://customersupport.s...icles/19600422511389-FAQs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:55:
[...]

"Personal information may have been accessed including"
Leest als: dit in ieder geval (dus er kan nog meer maar dat zeggen we er niet bij )

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:49
Eusebius schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:52:
[...]

Ik zie de link niet tussen een datalek bij een 3rd party en het opzeggen van je Plutus account...
Daarnaast heeft Plutus vorig jaar al afscheid genomen van Solaris en alles gemigreerd naar Modulr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:27
Hier ook het mailtje gehad. Wat gelijk opviel was het afzender adres: no-reply@, en niet zoals in de mail aangegeven is no.reply@ 8)7

Wij hebben hier trouwens ook twee accounts, echter maar één mail ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
paul-s83 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 15:29:
[...]

Ik zie de link niet tussen een datalek bij een 3rd party en het opzeggen van je Plutus account...
Daarnaast heeft Plutus vorig jaar al afscheid genomen van Solaris en alles gemigreerd naar Modulr.
Snap ik, maar was laatste zetje. Ik deed toch al niks meer met Plutus omdat ze voor re-activatie geld vragen.

Het opzegtraject is geautomatiseerd en je krijgt een aanbieding van $ 50,- om toch te blijven in de 3e mail. Mocht iemand er wat aan hebben ;-)
I wanted to share a special offer with you before it's closed within the next several days. By staying on as a Plutus customer and selecting one of our subscription plans, you will be rewarded with $50 in your PLU Rewards balance within the standard terms of the product.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:33

Rouwette

Rouwette.com

Hmm ik heb die mail niet gekregen, vreemd ben toch ook al geruime tijd Plutus klant.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Rouwette schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 23:38:
Hmm ik heb die mail niet gekregen, vreemd ben toch ook al geruime tijd Plutus klant.
Hier de mail twee keer ontvangen maar in junk 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gaat hard zo met die PLU

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeCW5kebVOr8qBOY2frzoLC11ks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1YeLZEnN1ipkXrlmtsSdCRiP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
haha ja die emissies gaan door het dak nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 09:48:
[...]

haha ja die emissies gaan door het dak nu
Het dumpen op de markt ook. Dit wordt een Hi 2.0. Als het circus nog langer dan 12 maanden doorgaat, ben ik positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 10:36:
[...]

Het dumpen op de markt ook. Dit wordt een Hi 2.0. Als het circus nog langer dan 12 maanden doorgaat, ben ik positief verrast.
Ja als ze niks aan de prijs gaan doen dan ben je met een jaar a anderhalf wel klaar en kan plutus de boel opdoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 11:47:
[...]

Ja als ze niks aan de prijs gaan doen dan ben je met een jaar a anderhalf wel klaar en kan plutus de boel opdoeken
Ze = alle plutus gebruikers. En die zijn juist in de verkoopmodus geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 11:56:
[...]

Ze = alle plutus gebruikers. En die zijn juist in de verkoopmodus geraakt.
Nee "ze" is plutus die het product zodanig interessant moeten maken dat men PLU wil vasthouden en dat nieuwe gebruikers willen instappen. In plaats van dumpen op de markt. Of ze dat gaat lukken betwijfel ik, ook met de nieuwe WP plannen (waar we wat teasers van hebben mogen zien).

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 19-06-2024 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 23:14
Ik ga proberen niet te hebberig te zijn. Mijn sell laddertjes worden niet echt gehit dus ik doe zo nu en dan een flufje de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:52
Hoe kwam je ook alweer in aanmerking voor de hogere perks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik zie zelf de Plu withdrawals aantallen van de app naar blockchain niet stijgen dit jaar. Laten we het aub bij de feiten houden. Als btc daalt, dalen ook de alt coins. Dat komt door trading bots, die kopen/verkopen op autopilot.

Het grootste gedeelte gaat richting stacking van de withdrawals.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUnK4Kp7lbO8U_MrELliP59eam8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VOVQXgQrAGnJVgoVw9uKlpFh.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door enermax op 19-06-2024 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
@enermax Daar zit zeker een kern van waarheid in. Maar als ik zie wat sommige Tweakers sinds enige dagen aan 5 dubbele Perk Renards en Golden Tickets binnen harken dan zie ik het somber in.

Zodra deze PLU over +-45 dagen vrij komt dan is het een race tegen de klok wie zijn gratis PLU als eerste op een Exchange krijgt om te dumpen voordat anderen dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@paul-s83 Een groot gedeelte die een metal card hebben, hebben een flinke stack en verzamelen juist Plu. Heb ooit berekent dat mijn hero kaartje 0.0015% toevoegt aan jaarlijkse Plu emissie. En dan tel ik % dat naar stacking gaat niet eens mee. Vorige maand is er meer gestacked dan gebruikers withdrawalled hebben. Het Plu team zelf verkocht vroeger best veel Plu. Maar dat is nu ook drastisch gedaalt.

Vorige maand verkocht Plutus team ~5k Plu om de 3 dagen. Maar laatste verkoop is alweer 2 weken geleden en maar 2k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYymFmFGzKfIirmHwqpV5f1e2rY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DfXw9P4b8jMCar5ZJLja2eZq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door enermax op 19-06-2024 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
110.000 Plu withdrawals van gebruikers deze maand. 85% (94.000) daarvan is naar stacking gegaan en niet naar exchanges. Uitleg:

6x20000=120k juni withdrawals. Er zit nog 10k in de withdrawal wallet. Daarom 110.000 Plu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUzVkVVaElxL3QW8xGHn_f11A4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5oguuWPmbfL5QjUAeBaoKmoX.jpg?f=fotoalbum_large

https://plutus.thomasott.fr/ 94.000 meer naar stacking in juni.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0s7V-o9OIbA-DRiFFPOYBsrGHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSavOgO2zY0Wh1Xqwhlk79vV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door enermax op 19-06-2024 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Maar er is ook voor 1.600 weer terug redeemed 😅Oftwel er is 110k- 94k-1.6k= ~14k op de markt gekomen in juni. Volgend jaar moet er flink redeemed worden. Misschien komt er ooit de beruchte supply shock. Hopelijk binnen 2 jaar, voordat alle Plu op is. Ik zelf verkoop alle rewards boven hero tier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iEQvDxmZl5V5JLN_w403_trzDvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYPidzS4tQZ0vO9s9fVyQJhR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door enermax op 19-06-2024 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14

Nicap

Tsssk....

Eind vorig jaar hadden ongeveer 4400 mensen hero of hoger. Er zijn 1000 metal cards verkocht.
Je mag aannemen dat iemand alleen metal neemt als >=hero. En de grandmaster kaarten zullen over het algemeen meer gekocht zijn door de hogere levels(myth, goat, HB).
Dus het aandeel plu wat extra op de markt gaat komen is echt substantieel. Er zullen vast wel mensen gaan stacken, maar eerst willen ze de prijs van metal eruit hebben.
Een collega wil graag naar hero. Ik raad hem aan om nog even 2 maanden te wachten. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Nicap Wat is substantieel? We zitten nu halverwege juni op 110.000 Plu withdrawals. Dat is voor de hele maand 220.000 Plu x 3.2 = 704.000 euro aan withdrawals.

Stel de kaarten leveren x2 je aankoop prijs op. Ik ben al blij als je onkosten eruit haalt, maar zal x2 doen. Schatting totaal 1000 kaarten: er zijn 500 hero, 250 master en 250 champion kaarten.

500 euro opbrengst champion x 500 aantal kaarten + 1300 master * 250 grandmaster + 2500 * 250 = 250k + 325k + 625k = 12.000k perjaar -> precies 100.000k per maand wordt toegevoegd door metal kaarten.

Als de metal card gebruikers alle plu uit te app halen (gebeurd niet):
100.000 euro is 14% extra erbij tov 704.000.

[ Voor 77% gewijzigd door enermax op 20-06-2024 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat noem ik aardig substantieel ja14%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nicap schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:11:
Eind vorig jaar hadden ongeveer 4400 mensen hero of hoger. Er zijn 1000 metal cards verkocht.
Je mag aannemen dat iemand alleen metal neemt als >=hero. En de grandmaster kaarten zullen over het algemeen meer gekocht zijn door de hogere levels(myth, goat, HB).
Dus het aandeel plu wat extra op de markt gaat komen is echt substantieel. Er zullen vast wel mensen gaan stacken, maar eerst willen ze de prijs van metal eruit hebben.
Een collega wil graag naar hero. Ik raad hem aan om nog even 2 maanden te wachten. 😊
Dat is een relatief bescheiden aandeel hoarders :+ Weet wel zeker dat veel mensen hun handen hier helemaal niet aan durven branden en liever op safe spelen met een "simpel" betaald abonnement en wat perks. De mensen die meteen vol gas zijn gegaan hebben alles eruit and then some, maar nu zou ik echt wel 4x nadenken voordat ik er extra euro's tegenaan gooi. Ook kunnen we bijvoorbeeld niet ons abonnement met PLU betalen, vast bewust omdat ze dan wel gewoon direct fiat binnenkrijgen. Kan me voorstellen dat de boekhouding dan ook mooier klinkt ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als die koers in dit tempo blijft zakken is het spelletje snel afgelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
Tsja, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat alle recente aanpassing tot minder vraag, maar juist tot meer uitgifte van PLU zou leiden.

Bij HI was het ook rap afgelopen nadat het verval was ingezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
7 Nieuwe perks:
E.ON
Tesla
PureGym
Coop
Auchan
TradingView
AliExpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Moet eerlijk toegeven dat de nieuwe App er wel gelikt uitziet 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Wausser90 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:40:
7 Nieuwe perks:
E.ON
Tesla
PureGym
Coop
Auchan
TradingView
AliExpress
Is dit de coop supermarkt of iets anders? Ik kon het logo zo niet direct plaatsen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Alles dumpt nu op dit moment natuurlijk, omdat men in fear mode zit door de grote M op de trading charts die aan het vormen is. De vraag rest alleen komt er een vervolg van de bullmarket, zoja, dan zullen de bots nog wel eens een hogere prijs triggeren. Als je liever safe wilt spelen dan verkoop je nu. Ik kan me echter niet inbeelden wie nu zo aan het dumpen zijn buiten de bots en diegene die safe willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:10
NeoflexNL schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:16:
[...]

Is dit de coop supermarkt of iets anders? Ik kon het logo zo niet direct plaatsen..
Zo te zien de Britse Co-op supermarkt: https://www.coop.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:50:
Als die koers in dit tempo blijft zakken is het spelletje snel afgelopen.
Als ze na de whitepaper niet snel met implementaties komen dan is dit een zinkend schip idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:13
Jeetje, nieuwe app ineens. Ziet er wel mooi uit opzicht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Ik kan alleen niet vinden hoeveel PLU ik nu heb.. 8)7

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:13

DvE

ORA-00000

St@m schreef op zondag 23 juni 2024 @ 10:04:
Yep, kan het ook niet zo 1,2,3 vinden. Zal wel komen omdat ze niet willen dat je ziet hoe weinig het nog waard is. Beinvloed je verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Zou deze week weer gterugkomen in het overzicht.
Je kunt het wel uitrekenen in het overzicht hoeveel PLU je nog moet tot een volgende rewardlevel.

[ Voor 3% gewijzigd door Nicap op 23-06-2024 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:13

DvE

ORA-00000

Nicap schreef op zondag 23 juni 2024 @ 11:14:
Zou deze week weer gterugkomen in het overzicht.
Je kunt het wel uitrekenen in het overzicht hoeveel PLU je nog moet tot een volgende rewardlevel.
Zeker weer ergens op 1 van de 100 communicatiekanalen gepubliceerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

DvE schreef op zondag 23 juni 2024 @ 12:08:
[...]

Zeker weer ergens op 1 van de 100 communicatiekanalen gepubliceerd?
In de NL Telegram groep zag ik het voorbij komen. Dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
St@m schreef op zondag 23 juni 2024 @ 10:04:
Is dat niet te vinden onder de tab Rewards? Daar zie je hoeveel PLU je hebt verdiend (Lifetime earned). Daarboven kan je switchen tussen PLU en EUR (wat het nu waard is). En in de Home tab zie ik zelf ook hoeveel PLU ik heb verdiend.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

RobinNL schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:54:
[...]

Is dat niet te vinden onder de tab Rewards? Daar zie je hoeveel PLU je hebt verdiend (Lifetime earned). Daarboven kan je switchen tussen PLU en EUR (wat het nu waard is). En in de Home tab zie ik zelf ook hoeveel PLU ik heb verdiend.
Nee, dat is hoeveel PLU je hebt verdiend, niet hoeveel je hebt. Maar het komt dus in de volgende update weer terug.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PLU moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:56

Deurwaarder

*blaf*

Mag nog wel even doorgaan voor mij.. Pas bij 5.6 usdt sta ik niet meer onder water :D

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb maar 100 PLU'tjes verkocht. Heb gemiddeld die cashback bij 4.50 gekregen, dus omgerekend geen geweldige uitkomst, maar het had nog aanzienlijk slechter kunnen zijn.

Nu hopen dat de koers tijdje stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Ik zie idd ook niet meer hoeveel plu ik nu available heb..

Wel m'n lifetime spend. 87k euro. Confronterend wel 8)7

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Hier ook maar wat plu opbrengsten verkocht nu we eindelijk weer eens een plusje zien. Zal volgende week wel weer op 3 dollar staan :+

Als hier nog mensen rondzwerven die nog geen gebruiken maken van Plutus maar dat we willen doen dan kun je me een DM sturen voor een bonus >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:56:
Ik zie idd ook niet meer hoeveel plu ik nu available heb..

Wel m'n lifetime spend. 87k euro. Confronterend wel 8)7
Ik snap niet zo goed dat ze vergeten de hoeveelheid beschikbare plu vergeten te coden 😂, tijd om een pak koffie te sturen naar de UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oh en toen was er nog een half dollartje bij. Ach ja sjit happens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

knakworst schreef op zondag 23 juni 2024 @ 19:19:
Oh en toen was er nog een half dollartje bij. Ach ja sjit happens...
Tsja met zulke pumps weet je het nooit. Soms gaat het in 1 streep omhoog. Soms zijn er meerdere fases.

Er zijn wat ontwikkelingen met de app en volgende week een white paper.

Blij zijn met wat je verkoopt :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Nog 600$ te gaan en mijn hero stack + subs kosten zijn terug verdiend. Ik geef echt te weinig uit voor dit soort kaarten eigenlijk in tegenstelling tot andere... Maar goed hopelijk blijft het nog even duren.

[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 23-06-2024 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Voor mij weer een mooi verkoopmomentje. Uiteindelijk dus over de afgelopen 8 maanden steeds voor een hogere prijs verkocht. Het enige jammere is dat ik juist vandaag besloten had om de resterende perks vol te maken, dat levert mooi 20% minder plu op dan als ik het gisteren had gedaan. Maar goed, Lidl is geen weggegooid geld en Amazon tegoed komt hopelijk ooit van pas.

Overigens, als dat rewards tabje klopt, dan vallen de rewards mij ook niet tegen. Ik kom als Hero op een cashbackpercentage van iets meer dan 5,5%. Tevreden klant dus.

[ Voor 18% gewijzigd door exelletor op 23-06-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:36
cooLopke schreef op zondag 23 juni 2024 @ 19:53:
Nog 600$ te gaan en mijn hero stack + subs kosten zijn terug verdiend. Ik geef echt te weinig uit voor dit soort kaarten eigenlijk in tegenstelling tot andere... Maar goed hopelijk blijft het nog even duren.
Ik leef ook zuinig, maar dan nog. Ik betaal er wel alles mee. Gemiddeld toch ruim €100 gratis geld per maand.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Gelukszoekr schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:50:
[...]

Ik leef ook zuinig, maar dan nog. Ik betaal er wel alles mee. Gemiddeld toch ruim €100 gratis geld per maand.
Als je er alles mee kan betalen helpt het wel. Ik kom nog steeds van die irritante shops tegen die de kaart niet aanvaarden. Gelijk bij de lokale frituur bijvoorbeeld of de dierenarts. Zelfs in de AH in een andere stad. Neen, dat aanvaarden wij hier niet... Ga je dan naar een andere AH dan weer wel. Echt onbegrijpelijk dit en dan loop je dus cashback mis wat zeer frustrerend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Alles rood en plutus blijft boven de 4. Iemand verzameld sinds gisteren honderd duizenden euros Plu van Coinbase en stuurt het naar private wallet. Vanwege de nieuwe plannen? Apple pay introductie?

https://etherscan.io/addr...c147dffae0b0601#tokentxns
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8qsJ1r8e8kQpc7dBduFBn1OXSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ArRYSzST7Z92MgWdEPBjxUnz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KkjhqCqKTWMSpCn3QK91q_863oE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kpDnMw843mS997QY6tEvd3HC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 24-06-2024 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op maandag 24 juni 2024 @ 07:51:
Alles rood en plutus blijft boven de 4. Iemand verzameld sinds gisteren honderd duizenden euros Plu van Coinbase en stuurt het naar private wallet. Vanwege de nieuwe plannen? Apple pay introductie?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Of het is plutus zelf. Van de opbrengsten van hun verkopen op 5-6 dollar. Meer PLU voor hunzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op maandag 24 juni 2024 @ 07:51:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ook wel aantrekkelijk voor twijfelaars om nu "goedkoop" te upgraden perhaps? Zou je iets eerder hebben moeten doen, maar an sich is dit ook nog wel een goed moment, als het nu niet hard zakt is de kans dat dat later gebeurt ook kleiner?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

2Dutch schreef op maandag 24 juni 2024 @ 12:12:
[...]

Ook wel aantrekkelijk voor twijfelaars om nu "goedkoop" te upgraden perhaps? Zou je iets eerder hebben moeten doen, maar an sich is dit ook nog wel een goed moment, als het nu niet hard zakt is de kans dat dat later gebeurt ook kleiner?
And it's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
De daling is gelukkig alweer ingezet, heb alweer een rits aan GBIT’s klaarstaan voor de eerste vd nieuwe maand.

De 2K rewards limit is al maanden een bottleneck hier helaas…

[ Voor 5% gewijzigd door paul-s83 op 25-06-2024 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
paul-s83 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 00:13:
De daling is gelukkig alweer ingezet, heb alweer een rits aan GBIT’s klaarstaan voor de eerste vd nieuwe maand.

De 2K rewards limit is al maanden een bottleneck hier helaas…
2K gaat sneller dan je denkt ja. Ik heb gelukkig in de promo-periode weten te upgraden, kan nu €10.500 per maand spenderen. Kom ik natuurlijk nooit aan, maar het is wel lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 15:30
Zojuist kreeg ik deze SMS (de afzender kent dus mijn nummer).
1) Hebben jullie, als Plutus-gebruiker, deze ook gekregen? (Ik probeer uit te vinden met welke instelling(en) het te maken heeft; Solaris zat achter meerdere fintechs)
2) Zou dit echt zijn (dat lijkt er wel op) of is dit al het begin van phishing?:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b42kmm4DZNnA0eT-c7jpZgAw6uw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSwjWnu4qvmUmHhFuWPW0z9X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
P.S. Ik had eerder van het datalek gehoord, maar als men nu verdere actie neemt, is het blijkbaar ernstiger.
P.P.S. Het lijkt om de gegevens bij Plutus te gaan, maar dat is niet helemaal eenduidig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Het domein is correct maar zoals je zelf vast weet dien je gewoon niet op linkjes te klikken die je zomaar ongevraagd toegestuurd krijgt. Gewoon behandelen als phishing en verder negeren.

Uit de solaris mail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMTzkeEheg43lMaUv9i3O_W7_NM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p9P0H81CkQl1pGEOQ86WZag4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 119% gewijzigd door Nopheros op 26-06-2024 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:48

Ypho

Allround Nerd

Globalcitizen schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:46:
Zojuist kreeg ik deze SMS (de afzender kent dus mijn nummer).
1) Hebben jullie, als Plutus-gebruiker, deze ook gekregen? (Ik probeer uit te vinden met welke instelling(en) het te maken heeft; Solaris zat achter meerdere fintechs)
2) Zou dit echt zijn (dat lijkt er wel op) of is dit al het begin van phishing?:)

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde SMS gehad, qua mail echter (nog) niets.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Ik heb op 18 juni een mail ontvangen zie ik zo.
Dear Customer,

We hope this message finds you well. We are writing to inform you that we are currently investigating a data breach where personal contact information may have been accessed.

While we want to assure you that there is no threat to your account or funds, it is crucial to be aware of the increased risk of phishing attempts during this time.

In light of this situation, we urge you to be vigilant and take the following precautionary measures:

1. Beware of Phishing Attempts: Do not act on any unsolicited call, email, or SMS that you may receive. Phishing attempts may try to trick you into providing personal information or clicking malicious links.
2. Do Not Share Your Personal Data: Never share your personal information, such as passwords or account details, with any third party.
3. Do Not Click on Suspicious Links: Avoid clicking on any links or downloading attachments from unsolicited messages.
4. No Direct Calls Asking for Personal Information: Neither we nor our partners will ever call you directly to ask for personal information. If you receive such a call, please report it to us immediately.

Please ensure that you only follow information coming from our official email addresses, which can be validated by the sender line showing either contact@solarisgroup.co.uk or no.reply@solarisgroup.co.uk

We are taking this matter very seriously and are working diligently to resolve it. Your security is our top priority, and we will keep you updated with any further developments.

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our customer service team via contact@solarisgroup.co.uk and customersupport.solarisgroup.co.uk/hc/en-gb/categories/19569362578973-Announcements-Updates

We may contact you again if there are any further updates,

Thank you for your understanding and cooperation.
Best regards,
Solaris EMI (Formerly Contis)
https:// even uit de URL gehaald.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Even gemist dat er nu alleen een wekelijkse batch verwerkt met het weghalen van je PLU bij Plutus. (vorige transactie was instant (25 euro), nu alweer wachten voor enkele dagen) Bij 15 euro transactie kosten verwacht ik eigenlijk wel een transactie die meteen in gang gezet wordt. Lijkt wel op een ouderwetse bank zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 26-06-2024 17:32 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:23
Mailtje van Plutus

We hope you're doing well!

We want to inform you about an important update to your Perks. To ensure fairness and enhance the experience for everyone, we're restructuring some Perks.

What’s Changing?
We are combining certain Perks that were previously offered separately into single unified Perks. This means you can now earn up to €10 in PLU for purchases at the following combined Perks:
• Uber & Uber Eats
• Apple & Apple One
• Amazon & Amazon Prime

Why the Change?
We’ve noticed that some customers were able to game the system and earn more rewards than intended. By combining them, we ensure a fairer experience for all users while still providing great value.

What Do You Need to Do?
If you had one of these Perks selected, you don’t need to take any action - the changes will be applied automatically to your account. If you have multiple of these Perks selected, check to see if you have any newly freed-up Perk slots available!

If you have any questions, please contact Support. We're here to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Sandyman538 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:31:
Even gemist dat er nu alleen een wekelijkse batch verwerkt met het weghalen van je PLU bij Plutus. (vorige transactie was instant (25 euro), nu alweer wachten voor enkele dagen) Bij 15 euro transactie kosten verwacht ik eigenlijk wel een transactie die meteen in gang gezet wordt. Lijkt wel op een ouderwetse bank zo.
Van het moment er een withdrawal wordt getriggerd gaan ze je transacties na of je het correct aantal rewards hebt ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

paul-s83 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:15:
Moet eerlijk toegeven dat de nieuwe App er wel gelikt uitziet 👍
Zekers, en hij werkt zichzelf tenminste netjes bij, geen close > restart meer nodig :)

Wel naar van die Solaris-toestand. Veel te veel "breaches" links en rechts, begint beetje de spuigaten uit te lopen. Hopelijk "blijft" het bij wat beroerd opgestelde phishing de komende tijd en geen verdere poeha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
cooLopke schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Van het moment er een withdrawal wordt getriggerd gaan ze je transacties na of je het correct aantal rewards hebt ontvangen.
Beetje vreemd wel want daar waren toch oa die 45 dagen lockup voor bedoeld? Klinkt meer of ze de boel weer wat aan het vertragen zijn vanwege de sell pressure

[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 28-06-2024 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
Ik probeer EUR (verdiend uit PLU) van Kucoin exchange naar mijn IBAN-rekening te krijgen. Eerder was dat beschikbaar (voor een euro aan kosten, meen ik); nu staat er plotseling uw opnames zijn geblokkeerd, contacteer klantenservice (maar die is natuurlijk niet gemakkelijk bereikbaar...).
Heeft iemand dit ook gehad of heeft een idee waar het aan ligt?

(Ik heb in de tussentijd niets gedaan behalve de laatste USDT in EUR omgezet. Het gaat om kleine bedragen. Ik had de USDT in flexible Earn gezet maar heb dat gisteren al beëindigd en alles is nu in EUR.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Globalcitizen schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:37:
Ik probeer EUR (verdiend uit PLU) van Kucoin exchange naar mijn IBAN-rekening te krijgen. Eerder was dat beschikbaar (voor een euro aan kosten, meen ik); nu staat er plotseling uw opnames zijn geblokkeerd, contacteer klantenservice (maar die is natuurlijk niet gemakkelijk bereikbaar...).

(Ik heb in de tussentijd niets gedaan behalve de laatste USDT in EUR omgezet. Het gaat om kleine bedragen. Ik had de USDT in flexible Earn gezet maar heb dat gisteren al beëindigd en alles is nu in EUR.)
Klantenservice is prima bereikbaar..

Je hebt er alleen weinig aan in dit geval. Het probleem ligt namelijk bij een externe partij en die krijgt het niet opgelost of wil het niet oplossen.

Enige oplossing voor nu is een andere exit zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Nopheros schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:41:
[...]

Klantenservice is prima bereikbaar..

Je hebt er alleen weinig aan in dit geval. Het probleem ligt namelijk bij een externe partij en die krijgt het niet opgelost of wil het niet oplossen.

Enige oplossing voor nu is een andere exit zoeken.
Een bot heb je inderdaad zo aan de lijn; en na een kwartiertje zelfs een agent, maar die zegt uiteindelijk alleen dat het erg druk is en er binnen 24 uur een reply per email komt. 😀

Begrijp ik uit je reactie dat het een bekend, algemener probleem is dat uitbetaling naar je IBAN niet meer mogelijk is...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Globalcitizen schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Een bot heb je inderdaad zo aan de lijn; en na een kwartiertje zelfs een agent, maar die zegt uiteindelijk alleen dat het erg druk is en er binnen 24 uur een reply per email komt. 😀

Begrijp ik uit je reactie dat het een bekend, algemener probleem is dat uitbetaling naar je IBAN niet meer mogelijk is...?
Enige wat ik weet is dat ik er een maand of 2 geleden een ticket voor heb laten aanmaken en dat het 4 weken geleden nog steeds niet werkte.

Heb het maar opgegeven. Je kunt sowieso beter bitcoin kopen i.p.v. euro's, stuur die naar Nexo en dan krijg je er ook nog een leuke rente over.

Maar als je toch euros wilt dan kun je de plu voortaan ook naar coinbase sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 28-06-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Nopheros schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:54:
[...]

Enige wat ik weet is dat ik er een maand of 2 geleden een ticket voor heb laten aanmaken en dat het 4 weken geleden nog steeds niet werkte.

Heb het maar opgegeven. Je kunt sowieso beter bitcoin kopen i.p.v. euro's, stuur die naar Nexo en dan krijg je er ook nog een leuke rente over.

Maar als je toch euros wilt dan kun je de plu voortaan ook naar coinbase sturen.
Dankjewel voor je reactie; nuttig om te weten!

Ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn of niet; ik dacht eerst dat het met een aanvullende KYC te maken zou kunnen hebben, maar het is dus niets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
Nopheros schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:54:
[...]

Hier hetzelfde maar na een maand werkte het wel weer. Moest wel bewijs aanleveren waar bepaalde plu vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Globalcitizen schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Eerder opvallend dat het nog zolang gewerkt heeft voor Nederlanders 8)7

https://www.dnb.nl/algeme...end-onder-de-naam-kucoin/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
En dat was overigens vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
@U123456 Dankjewel. Ik kan nu echter helemaal geen opnameopdracht opgeven; het opnamemenu is afgeblokt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik heb 24 juni nog een opname gedaan vanuit Kucoin naar een N26 rekening. Daarvoor lukte het eerst niet, omdat de rekening gevalideerd moest worden door een storting te doen. Maar daarna werkte het dus wel weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enermax
Betaalde net 58ct aan eth fee. Lekker snel en goedkoop je rewards verkopen boven je stack niveau. Ben een stuk positiever geworden. Een berg nieuwe perks. De metal card features werken goed. Nieuwe app refresh en nieuw Plutus logo is even wennen maar ziet er professioneler uit. Als ze nu de metal card features uitrollen naar de tier stacks (plannen in whitepaper), dan wordt stacken weer aantrekkelijker. Nu nog een paar nieuwe leden vinden voor de 50$ bonus. Perks lijstje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OcUE4EQ9RP218bG3lzrM43Uj06A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XyWJYpMEbxvK3HemObupVKKK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
Ik probeer EUR (verdiend uit PLU) van Kucoin exchange naar mijn IBAN-rekening te krijgen. Eerder was dat beschikbaar (voor een euro aan kosten, meen ik); nu staat er plotseling uw opnames zijn geblokkeerd, contacteer klantenservice (...)
Bevestiging van Kucoin klantenservice: de blokkering van alle (zowel fiat als crypto) opnamemogelijkheden is inderdaad veroorzaakt door PLU-withdrawal vanaf Plutus.
(Het ging om een klein bedrag, van enkele tientjes, via Rabby.)

Er worden nu talrijke dingen ter verificatie gevraagd. Het is de vraag of dat gaat lukken (b.v. ik heb geen screenshots gemaakt tijdens Rabby-procedure en Plutus stuurt geen emailbevestiging van PLU-withdrawal. Ik heb Plutus-support gecontacteerd, maar nog geen reactie.)

Hou er rekening mee dat Plutus>Rabby>Kucoin geen betrouwbare opnamemogelijkheid meer is.
Minimale opnamekosten zijn nu dus (nog) hoger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
Tsja, waar blijft de interne PlutusSwap, waardoor je PLU kan gebruiken met de Plutus Card ipv allerlei moeilijke alternatieve routes?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

U123456 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:45:
ipv allerlei moeilijke alternatieve routes?
Een erc-20 transactie naar je private wallet moeilijke alternatieve route noemen voor een crypto card _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Globalcitizen schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:30:
[...]

Bevestiging van Kucoin klantenservice: de blokkering van alle (zowel fiat als crypto) opnamemogelijkheden is inderdaad veroorzaakt door PLU-withdrawal vanaf Plutus.

Er worden nu talrijke dingen ter verificatie gevraagd. Het is de vraag of dat gaat lukken (b.v. ik heb geen screenshots gemaakt tijdens Rabby-procedure en Plutus stuurt geen emailbevestiging van PLU-withdrawal. Ik heb Plutus-support gecontacteerd, maar nog geen reactie.)

Hou er rekening mee dat Plutus>Rabby>Kucoin geen betrouwbare opnamemogelijkheid meer is.
Wat een soap. Ik had de laatste keer ook dat ik ineens de IBAN-verificatie door moest, terwijl ik al meerdere keren zonder issues had laten uitbetalen. Irritant, als ik een volgende keer weer tegen iets aan loop ga ik inderdaad maar BTC > Nexo als mogelijke route pakken.. Het moet wel leuk blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Globalcitizen schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:30:
[...]

Een Erc-20 transfer was vanochtend 31 dollarcent. Maak me gek :+

Kucoin ziet natuurlijk vanuit dezelfde wallet, bij verschillende klanten coins aankomen. Dat triggert wat lampjes, ze moeten gewoon dat adres als exchange adres whitelisten.

Nee ik ben niet lid van de Plutus fanclub. Maar dingen als je PLU stack op je eigen wallet, doen ze echt wel prima, en wat mij betreft een betere keus dan bij de concurrentie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Globalcitizen
knakworst schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:48:
[...]

Een Erc-20 transfer was vanochtend 31 dollarcent. Maak me gek :+

Kucoin ziet natuurlijk vanuit dezelfde wallet, bij verschillende klanten coins aankomen. Dat triggert wat lampjes, ze moeten gewoon dat adres als exchange adres whitelisten.

Nee ik ben niet lid van de Plutus fanclub. Maar dingen als je PLU stack op je eigen wallet, doen ze echt wel prima, en wat mij betreft een betere keus dan bij de concurrentie.
Voor ons tweakers is het allemaal te doen, maar dit is een grote hurdle om nieuwe Plutus-klanten aan te trekken. Voor mensen die wel de cashbackcard willen, en een abonnement willen betalen, maar zich eigenlijk niet in crypto willen verdiepen is dit zelfs een no-go.
Voor die mensen is het ook niet voldoende om het naar een andere wallet te kunnen sturen, maar om de verdiende PLU daadwerkelijk uitbetaald op hun bankrekening (of b.v. Plutus-visacard) te krijgen; de kosten daarvoor worden hier vaak vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
En nee, ik ben niet lid van de Plutus bashingclub ;) (ik heb Plutus zelf gebruikt en winst gemaakt), maar, als je eerlijk alle kosten, gederfde rente en waardedaling meeneemt zijn er naar mijn mening zeker betere alternatieven (die hier niet besproken mogen worden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
De plutus koning heeft een nieuwe whitepaper gemaakt: https://storage.googleapi...-assets/PlutusWP-Main.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb nog geen metal box gezien, nog meer mensen die hier nog op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Gelukszoekr schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:52:
Hier ook nog niks.

Een vraag, kun je de virtual plutus card ook koppelen aan google pay en zo met de telefoon betalen in plaats van een fysieke kaart?

[ Voor 24% gewijzigd door Emcee op 01-07-2024 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Emcee schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:26:
[...]

Hier ook nog niks.

Een vraag, kun je de virtual plutus card ook koppelen aan google pay en zo met de telefoon betalen in plaats van een fysieke kaart?
Ja, dat kan zeker. Dat is het hele idee van een virtuele kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:52:
Nope nog niks gezien. Volgens mij nog niemand uit de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Gelukszoekr schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:30:
[...]

Ja, dat kan zeker. Dat is het hele idee van een virtuele kaart
Ja gebruik nu curve daarvoor, maar goed om te weten dat gpay ook kan thnks 8)
Pagina: 1 ... 79 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.